Idő és erőforrás hiányban szenved a következetes email marketing kapcsolatfelvételhez?
A következetlen vagy nem elegendő email marketing szállítása egy idő után megölheti üzletét.
Tudta, hogy…
A társaságok, amelyek automatizált emaileket küldenek, 133%-kal valószínűbben küldenek releváns megfelelő üzeneteket egy ügyfél vásárlási ciklusban.
Az email automatizációs eszközök/integrációk a legjobb módok az alkalmazott hatékonyság növelése érdekében, egyidejűleg az értékesítések növelésével.
Mi az email és a marketing automatizáció?
Mi a marketing automatizáció?
A marketing automatizáció egy rendszer, amely lehetővé teszi, hogy automatizálhasson olyan feladatokat, amelyek növelik az értékesítését. A legjelentősebb előny az, hogy a kereskedők kényelmesen prioritizálhatnak más feladatokat, egyidejűleg biztosítja, hogy minden ügyfél ugyan azon a marketing csatornán megy át.
Egyik példája a hatékony marketing automatizációnak az, hogy automatizálja az email üzeneteket annak érdekében, hogy a kívánt üzenetet a teljes email listájának átküldje. Az email automatizációt széleskörűen minden iparágban használják, különösen az eKereskedelmi üzletekben. Például az eKereskedelmi platformok beépítik az email automatizációs eszközöket és integrációkat az eKereskedelmi üzletekbe, hogy bátorítsák a repetitív viselkedéseket és egy lojális ügyfélbázist építsenek. Nézzük meg közelebbről, hogy mi az email automatizáció.
Mi az email automatizáció?
Az email automatizáció egy folyamat, amelyben előre elkészített emaileket küldhet sorban a közönségének a megfelelő időben, míg más feladatokon dolgozik. Mivel az emailek automatikusan vannak küldve, sok potenciált kovácsolhat belőlük. A sorban történő automatizált emailek egy marketing stratégia, amely a vásárlási viselkedés, értékesítés és szükségletek alapján céloz embereket dinamikus tartalommal.
Összességében az email marketing automatizáció kulcsfontosságú faktora az, hogy releváns tartalommal rendelkező email sorozatokat küldjön. Eredményképpen óriási előnyökhöz juthat idővel, például ügyfél lojalitást, ügyfél visszatartást és növekedett értékesítéseket.
Miért kellene automatizálnia a marketing emaileket?
Az email marketing előnyei tartalmazzák;
Ügyfélmegtartás
A megfelelő időben való email küldése a célzott közönségnek exponenciálisan megnövelheti az ismételt vásárlásokat. Például az elhagyatott kosár emailek vagy az ajánlat emailek nagyszerűek az ismételt e-Kereskedelmi értékesítésekre.
Ügyfél lojalitás
Az emailek okos módjai az ügyfélkapcsolat menedzsment fejlesztésére. Például az ügyfél születésnapján való email küldése egy módja a kapcsolat fejlesztésére és az ügyfél kötelékének erősítésének az üzlettel. Visszajelző emailek, kérdőív emailek, speciális bejelentések – ezek az egyszerű automatizációk lojális ügyfeleket készíthetnek.
Fejlesztett marketing munkafolyamatok
Az email marketing automatizáció egy nagyszerű módja a marketing munkafolyamatok fejlesztésének. Az üzlete átküldheti az üzeneteket az ügyfélbázisának, míg más feladatokat végez, mivel a folyamat automatikus. Ezáltal biztosíthat egy minőségi ügyfél kalandot és ügyfél élményt.
Növekvő eladások
Tudta, hogy üzlete több bevételt vonzhat az emailekkel? Ez azért van, mert az email automatizáció figyelmet teremthet a potenciális ügyfelek számára és a nyomokat ügyfelekké változtathatja.
Hogyan kezdje el az email automatizációt
Az első dolog, amit meg kell határoznia az az eszköz vagy szoftver, amely a legalkalmasabb társaságának. Bizonyosodjon meg róla, hogy átgondolja a személyre szabást, az árt, a haladó funkciókat, és a használat egyszerűségét, ha a megfelelő eszközt határozza meg, amely biztosítja, hogy az ügyfelei az Ön által választott marketing csatornán mennek keresztül.
Ahogyan előzőleg állítottuk, fontos a megfelelő rendszert kiválasztani társaságának; ezáltal ajánljuk a visszajelző platformok használatát annak érdekében, hogy leszűkítse az eszközök listáját, amelyek növelni fogják az email konverziós rátáját. Továbbá használja ki az ingyenes demó próbaidőszakokat, hogy érezze, hogyan működnek az eszközök.
Ha egy teljeskörű ügyfélszolgálati platformot keres, amely lehetővé teszi az emailek automatizációját marketing és támogatói szolgáltatásokért, akkor a LiveAgent a megfelelő választás.
Mi a LiveAgent?
A LiveAgent egy segédpult szoftver, amely ügyfél kérelmeket gyűjt többféle csatornán keresztül, mint az email, élő chat, telefon, fórum, Facebook, Instagarm, Viber, Twitter stb. Továbbá átfogó jelentéseket készít, így a menedzserei egyszerűen észlelhetnek bármilyen problémát előzetesen. Továbbá automatizálja a napi ügyfélszolgálatot/támogatói feladatokat a növekedett hatékonyságért. A rendszer tartalmaz hívásközpontot, jegykezelést, tudásbázist, fórumot, ügyfélportált, élő chatet és még sok mást. Ahhoz, hogy többet tudjon meg, nyugodtan nézze meg a lenti videót.
Érdekli a LiveAgent? A LiveAgent egy 30 napos ingyenes próbaidőszakot kínál minden feliratkozónak. Adjon neki egy esélyt és fejlesszen azonnal.
Hogyan automatizálhatja az emaileket a LiveAgent-ben?
A LiveAgent több, mint 180 integrációt kínál, hogy a legtöbbet hozza ki az információkból, melyek egyetlen interfészről férhetőek hozzá. Például integrálhatja az ActiveCampaign-t or Clickfunnels-t. Mindkét email automaztizáció integráció fejleszti a konverzációs eseményeket hosszútávon.
Nézze meg az elérhető email marketing integrációkat a LiveAgent-ben a növekedett konverziós műveletekért.
Email típusok, amelyeket az automatizációs eszközzel küldhet
Számos email marketing eszköz biztosítja a növekedett metrikákat, például a vásárlási ráta és a jövedelem. Nézze meg az automatizált emailek példáit lent, hogy inspirációt kapjon.
- Üdvözlő emailek
- Személyre szabott emailek pl. születésnapi emailek
- Szállítási emailek
- Visszajelző emailek
- Elhagyatott kosár emailek
- Viselkedés kedvezmény emailek
- Ajánlási emailek
- Újrakötelezettség emailek
- Prémium feliratkozási emailek
- Üzlet frissítés emailek
- Tartalom csábító emailek
- Megköszönő emailek
- Feliratkozás megerősítő emailek
- Rendelés emailek
- Speciális ajánlat emailek
- Évfordulós emailek
- Tranzakciós emailek
- Kérdőív emailek
- Hírlevél emailek
- Ingyenes próbaidőszak lejárat emailek
- Feliratkozás visszavonás emailek
- Speciális előnézet emailek
- Ajándékozási emailek
- Kezdeti emailek
Mikor ne használja az automatizált emaileket
Sok előnyei vannak az automatizált emaileknek, viszont takarékosan kell használnia. Bizonyos szituációk az ügyfélszolgálati ügynökei figyelmét igénylik. Például az üzleteknek nem kellene automatizálni a válaszokat az ügyfél kérelmekre. Az ügyfél általában azonnali válaszra vár és emberi beavatkozási vár el. Egy automatizált email nem oldhat meg minden kérelmet, mivel minden eset más és más. A túl sok email automatizáció elveheti az emberi elemet üzletéből.
Fedezze fel az ingyenes hMailServer-t, amely tökéletes megoldást nyújt nagy mennyiségű e-mailek kezelésére és integrálható a LiveAgent rendszerébe. Élvezze a spam- és vírusvédelmet, valamint a zökkenőmentes együttműködést népszerű webmail rendszerekkel. Ideális választás vállalatoknak és szervezeteknek, akik szeretnék fokozni e-mail biztonságukat és hatékonyságukat. Próbálja ki most!