Miért kellene küldeni az ügyfeleknek üdvözlő kártyákat?
Míg az elismerő e-mailek szintén kiváló módszerek a hála kifejezésére az ügyfelek számára, az e-maileket általában elolvassák (ha egyáltalán olvassák) és törlik. A jól kidolgozott nyomtatott köszönőlap vagy a kézzel írott köszönőlap azonban valószínűleg legalább egy ideig megőrződik, és emlékeztet a márkájára. Ez egy hatékony marketingstratégia, amely valóban lenyűgözheti az ügyfeleket, javíthatja hűségüket, és több hivatkozást generálhat vállalkozására.
Kézzel írt vagy nyomtatott?
A vállalkozás típusától és méretétől függően fontolóra veheti nyomtatott üzleti köszönőlapok vagy kézzel írott köszönőlevelek küldését. Egy nagy szervezet számára, amely több mint 500 vásárlónak kíván köszönetet mondani, a nyomtatott kártyáknak természetesen több értelme lenne. A kézzel írt jegyzetek inkább a kisvállalkozásoknak, a solopreneuráknak, a személyes szolgáltatásoknak és a szerény ügyfélkörrel rendelkező B2B vállalatoknak felelnek meg.
Általánosságban elmondható, hogy ha az idő, a költségkeret és az erőforrások megengedik, akkor egy kézzel írott ügyfél köszönőlevél jobb választási lehetőséget jelent, mivel mindig nagyobb hatást fog gyakorolni. A kézzel írott jegyzetek valódi hitelessége az ügyfeleket igazán különlegesnek és érzelmileg befektetettnek érezheti. Az érzelmet pedig számos iparágban a hűség legnagyobb mozgatórugójának tartják. Valójában a CapGemini tanulmánya azt találta, hogy az érzelmileg elkötelezett fogyasztók 70%-a akár kétszer vagy annál többet költ márkákhoz, amelyekhez hűségesek. Sőt, 80%-uk népszerűsíti azokat a márkákat, amelyekhez családtagjai és barátainak hűségesek.
Mennyi ideig kell várni a köszönőlapok küldésére?
Ha üzleti tevékenységet irányít, és köszönőlevéllel/kártyával szeretné értékelni ügyfeleit, akkor az optimális idő lehetőleg közvetlenül az esemény bekövetkezte után következik be. Az általános szabály néhány nap az eseményen belül. Például; amikor az ügyfél terméket/szolgáltatást vásárol az Ön cégétől. Azonban még akkor is, ha nem sikerül elküldenie a köszönőlevelet az időkereten belül, csak azt kell tudnia, hogy nem küld el egyet.
Üzleti köszönőlapok – Sablonok
Mit ír egy köszönőlapra egy ügyfél számára? Az alábbiakban bemutatunk néhány üzleti köszönő kártyát – sablonokat, amelyek alapján saját elismerő kártyákat/jegyzeteket készíthet.
Köszönet az ügyfél hűségéért
Hi ****,
Just a note to say hello and to let you know how grateful we are for having you as our loyal customer for the past few years.
We truly enjoy working with entrepreneurs like you who are committed to growing their successful business and we wanted to thank you for letting us help you.
Best wishes,
****
Köszönet az ügyfélnek a vásárlásért
Hey ****,
I’ve noticed your name come up quite a few times in recent months, so I just thought I’d take the time to personally thank you.
Judging by your purchases, I must admit you have an excellent taste in clothes! Remember that you can always swap them over if something doesn’t fit.
Take care,
****
Köszönet az ügyfélnek az ajánlásért
Dear ****,
Over half of my business comes from repeat clients and referrals. I greatly appreciate you thinking of me and sending a new client my way. I am sure I can help your friend find that unique beachfront home he is looking for. I already have a few beautiful properties in mind to show him.
Thanks again for your trust!
All the best,
****
A hála kifejezésének egyéb módjai az ügyfelekkel szemben
Van néhány módja annak, hogy kifejezhesse háláját az ügyfelekkel szemben. Az ügyfél köszönőlapjai és jegyzetei nagy részét képezik az ügyfelek megbecsülésének. Van azonban sok más módszer is. Például; kuponok, kedvezmények, ingyenes termékek/szolgáltatások és még sok más.
Ha többet szeretne tudni, olvassa el a Vásárlói értékelési ötletek cikket.
Fedezze fel saját maga
A tudás fontos, de csak akkor ha azt gyakorlatba ültetik. Teszteljen mindent akadémiánkon közvetlenül a LiveAgent-ben.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Miért érdemes ügyféleknek köszönőkártyákat küldeni?
Az ügyféleknek köszönőkártyák küldése hatékony marketingstratégia, amely valóban lenyűgözheti az ügyfeleket, javíthatja hűségüket, és több ajánlást generálhat vállalkozására.
Mennyi ideig kell várni a köszönőkártyák elküldésével?
A általános szabály szerint néhány napot várhatunk az esemény után. Például, ha az ügyfél vásárol egy terméket/szolgáltatást a vállalkozásától.
Kinyomtatott vagy kézzel írt köszönőkártyák?
Általában, ha az idő, a költségvetés és az erőforrások lehetővé teszik, az írásban kézzel írt ügyfél köszönőkártya jobb választás lenne, mivel mindig nagyobb hatást kelt.
Ügyfélszolgálati szoftver szójegyzék
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!
Az oldalon hasznos tippeket és példákat találhat ügyfélköszönetlevelek írásához, beleértve a megfelelő köszöntés, cél, márka beépítése és lezárás fontosságát. Fedezze fel, hogyan fejezheti ki háláját hosszú távú ügyfeleknek, vállalati mérföldkövek ünneplésére vagy év végi köszönetnyilvánításra. Próbálja ki a LiveAgent platformot az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelésére!
A 20 legfontosabb mérendő ügyfélmutató
Fedezze fel a 20 legfontosabb mérendő ügyfélmutatót, amelyek segítenek javítani az ügyfélszolgálat hatékonyságát és minőségét. Ismerje meg, hogyan mérheti az ügyfélélményt és az operatív teljesítményt a LiveAgent platform segítségével. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre ügyfélszolgálatát!