Belefáradt a szükségtelen napi támogató feladatok miatti idővesztegetésbe?
Ezek a repetitív folyamatok leszívhatják az ügynökök idejét és a társasági erőforrásokat is.
Tudta, hogy..
86%-a a vásárlóknak hajlandó többet fizetni egy nagyszerű ügyfél élményért.
Ezáltal fontos csökkenteni a repetitív feladatokat a támogatás automatizációval, hogy hatékony ügyfélszolgálatot készítsen.
Mi a támogatás automatizáció?
A támogatás automatizáció olyan ügyfélsegéd, amelyet egy MI vagy egy szoftver biztosít, amelyek túlnyomórészt automatizálják a munkafolyamat menedzsment folyamatot. Például az automatizációs szabályok lehetővé teszik a szolgáltatási pult ügynökök számára, hogy fontosabb feladatokra koncentrálhassanak. Eredményképpen az ügyfélszolgálati automatizáció fokozhatja alkalmazottai produktivitását, míg egyidejűleg erősítheti az ügyfél kapcsolatokat.
A támogatás automatizáció előnyei
Megnövekedett vásárlói elégedettség
Az üzletek növelhetik a produktivitást és az olyan ügyfelekre fókuszálhatnak, amelyek speciális támogatást igényelnek a szükségtelen napi feladatok automatizációjával. Eredményképpen a válaszidők jobbak, az ügyfelek pedig boldogabbak lesznek.
Növekedett alkalmazott produktivitás
Az ügyfél támogatás automatizáció lehetővé teszi ügynökei számára, hogy jelen legyenek és a fontos napi feladatokra fókuszáljanak. Egy minőségi támogatás automatizáció szoftver lehetővé teszi, hogy ügyfél kérelmeket bocsásson ki szükséglete szerint, amelyek végül növelik az üzleti folyamatokat. A segédpult funkciók, mint a szabályok és a jelentések hozzájárulnak a növekedett jegykibocsátási időhöz és a növekedett produktivitáshoz a folyamatos felügyelet szüksége nélkül.
Kevesebb pénzköltés
A támogatás automatizáció nem csak időt spórol üzletének, hanem pénzt is. A folyamat automatizáció miatt nem szükséges extra alkalmazottakat alkalmaznia. Ehelyett rendszerben készíthet automatizációt és több profitot termelhet kevesebb munkáért.
Hogyan állítsa be a támogatás automatizációt?
Ahhoz, hogy támogatás automatizációt állíthasson be, szüksége van egy hatékony segédpult automatizációs eszközre. Persze a választott eszköz az üzlete preferenciáitól és szükségleteitől függ. Például, ha rendelkezik hívásközponttal, akkor érdemes olyan támogatás automatizációs eszközt keresni, amely olyan automatizációs funkciókkal rendelkezik, mint az automatikus visszahívás, IVR, hívásátirányítás, stb.
Viszont, ha egy teljes támogatás automatizációs megoldást keres, akkor asegédpult szoftver, mint a LiveAgent a megfelelő választás üzletének. A segédpult szoftver egy ügyfélszolgálati rendszer, amely ügyfél kérelmeket követ nyomon többféle platformon, jelentéseket készít, automatizálja a repetitív szükségtelen feladatokat/folyamatokat és még sok mást. Továbbá, a LiveAgent egy segédpult szoftver, amely számos feliratkozást kínál, üzleti céljától függően.
Mielőtt egy segédpult megoldást választ, figyelembe kell vennie, hogy a rendszer kínál-e hasznos támogatás automatizációs funkciót. Itt egy pár LiveAgent automatizáció funkció;
Időszabályok
Az időszabály egy segédpult automatizáció funkció, amelyet az idő vált ki, mintsem a művelet. Például üzlete beállíthat egy időszabályt, amely 48 óra múlva küld követő emailt.
Szabályok
A LiveAgent kínálja a szabályok funkciót is, amely lehetővé teszi üzlete számára, hogy automatizálja a folyamatokat, például; jegyek megoldása, jegyátvitel, címkék hozzáadása és még sok más.
IVR
Az interaktív hangválasz egy automatizált telefonrendszer, amely információt gyűjt és biztosít az ügyfelek számára. A rendszer a hívókkal lép interakcióba, majd továbbmegy a helyes/kért műveletre. Például tud;
- kapcsoljon klienst a megfelelő részlegre
- ajánljon visszahívást, ha a sor túl hosszú
Eredményképpen társasága növelheti a válaszidőket és csökkentheti a hívásátirányítást egyszerűen azáltal, hogy automatizálja a hívástámogatási folyamatot.
Automatikus Visszahívás
Az automatikus visszahívás funkció egyike a hívásközpont funkcióknak, amely lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy visszahívást kérjenek, ha a sor túl hosszú és nincsenek elérhető ügynökök. Eredményképpen megelőzheti az ügyfél frusztrációt, sima ügynök munkafolyamatot készíthet és fejlesztheti az átfogó ügyfél élményt.
Automatikus jegyelosztás
Az automatizált jegyelosztás egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy minden ügyfélszolgálati képviselő optimális jegykérelem mennyiséget kap. Az optimális jegymennyiség társaságfüggő. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy beállítsa az optimális, preferált jegymennyiséget csapatának négy különböző elosztási opcióval: átlagos vagy maximális kihasználtság, csengetés mindenkinek és véletlenszerű hozzárendelés.
Mindezen funkciók lehetővé teszik, hogy automatizálja a szükségtelen támogatói folyamatokat.
Hogyan állíthatja be a támogató automatizációs funkciókat a LiveAgent-ben?
A szabály konfigurációs képernyőn állíthatja be a hozzárendelési és az értesítési szabályokat a LiveAgent-ben kizárólag pár percen belül. Nézze meg az átfogó webináriumunkat, hogy többet tudjon meg.
Ha bármilyen problémával áll szemben az automatizációs funkciók beállításában a LiveAgent-ben, nyugodtan lépjen kapcsolatba az ügyfél támogatásunkkal segítségért.
A támogatás automatizáció fejlesztése
Tippek:
Email továbbítás automatizálása
Egy minőségi ügyfélszolgálati rendszer automatikusan továbbíthatja minden emailjét egyetlen platformra, ahol az szétválogatja őket. Ezáltal minden ügyfél kérelem egy helyen lesz. Továbbá a rendszer rendelkezik egy funkciókészlettel, amely lehetővé teszi az ügynökei számára, hogy minden ügyfél részletet a CRM-ről egyenesen a jegyen belül láthasson. Továbbá állíthat be emaileket a jegyértékelésre, így azonnal kaphat visszajelzést.
Készítsen jegyszervezést
A rendezetlen ügyfél kérelmek hátrányosak lehetnek minden üzlet számára. Egy megfelelő segédpult rendszer, amely tartalmaz automatizációs funkciókat, lehetővé teszi, hogy címkéket készítsen, amelyek gyorsan kiváló jegyrendezést biztosítson ügynökei számára. Továbbá a címkék hatalmas szerepet játszanak a támogató automatizáció folyamatok beállításában. Például, ha van egy jegy SÜRGŐS címkével, akkor beállíthat egy szabályt, amely automatikusan ezeket a kérelmeket fogja prioritizálni ügynökei számára.
Ne automatizáljon túl
A legfontosabb tipp, hogy fejlessze a támogatói automatizációt az az, hogy ne csinálja túlságosan. Ahogyan próbálkozik azzal, hogy csökkentse az emberi beavatkozást annak érdekében, hogy egy teljesen automatizált üzletet készítsen, a túl sok automatizáció kontra-produktív lehet. Ne értsen félre minket, az automatizált munkafolyamatok kiiktathatják a repetitív feladatokat és ezzel egyidejűleg fejlesztheti az ügyfél kérelem megoldási időket. Viszont az ügyfelek nem szeretnének minden alkalommal robotokkal beszélni. Mindig bizonyosodjon meg róla, hogy az ügyfeleire gondol elsőként és csak az érthető és hasznos folyamatokat automatizálja.
Fedezzen fel többet
Are you ready to automate repetitive support processes?
LiveAgent is help desk software that automates, tracks, and reports. Try out all the features and improve your customer service immediately.
Az ügyfél elégedettség célja a legjobb gyakorlatokkal
Fedezze fel az ügyfél elégedettség fontosságát és a legjobb gyakorlatokat! Tanulja meg, hogyan növelje ügyfélhűségét, bővítse ügyfélbázisát és csökkentse költségeit. Kattintson a részletekért!