Meg lett becsülve, hogy a szegényes ügyfélszolgálat a vállalatoknak több, mint $75 milliárd dollárba kerül évente. Annak érdekében, hogy sikeres és jövedelmező maradjon a mai magas versenyű és túltelített piacon, a vállalatoknak komolyan kell venniük az ügyfélszolgálatot és a legmagasabb prioritásba kell helyezniük. Lent egy nagy kollekció található az ügyfélszolgálati idézetekből és mondásokból híres biznisz vezetők, ipari szakértők és olyan szerzők által, akik valamilyen értékes felismerést és inspirációt biztosítanak a bizniszeknek, újraformálva az ügyfelek kiszolgálásának megközelítését.
74 Inspiráló ügyfélszolgálati idézet a szakértőktől
Az ügyfélszolgálat jelentésének elmagyarázása
Mit jelent az ügyfélszolgálat a mai világban? A biznisz vezetők úgy hiszik, hogy már nagyon túlment azon, hogy csak egyszerűen az ügyfelek támogatását jelentse. Ez egy filozófia, amit mindenkinek végeznie kell egy szervezetben; a legfelső menedzsmenttől a frontvonalbeli alkalmazottakig.
Az ügyfélszolgálatnak nem egy részlegnek kell lennie. Hanem az egész társaságnak.
Tony Hsieh – A Zappos vezérigazgatója
Az ügyfélszolgálat azt jelenti, hogy gyorsan és egyszerűen segítsünk az ügyfeleknek abban, amire szükségük van- amikor és ahogyan kérik.
Steve Benson – Pulitzer díjnyertes szerkesztőségi karikaturista
Sok ember szép dolgokat mond az ügyfélszolgálatról, de igazából az csak egy napközbeni, szabadnapi, folyamatos, soha véget nem érő, állhatatos, könyörületes tevékenység.
Christopher McCormick – Az L.L.Bean egykori vezérigazgatója
Az Internetes Ügyfélszolgálat világában, fontos emlékezni arra, hogy a versenytársad kizárólag csak egy kattintásnyira van.
Doug Warner – Vezető alelnök a Vonage-nál
Az ügyfélszolgálat egy önkéntes cselekvés, ami demonstrálja a valódi vágyat az ügyfél kielégítésére, ha nem az örömére.
Steve Curtin – Ügyféllelkes, egy alkalmazott a Marriott International-nál
Ugyanazon a szinten lenni az árban és minőségben csak a belépő. A szolgáltatás nyeri meg a játékot.
Tony Alessandra – Vállalkozó, vállalat alapító, és hírhedt előadó
Ha te nem szolgálod az ügyfelet, akkor a munkád az, hogy olyasvalakit szolgálj, aki igen.
Jan Carlzon – A SAS Group vezérigazgatója
A legjobb ügyfélszolgálat az, ha az ügyfélnek nem kell hívnia, illetve beszélni veled. Csak működik.
Jeff Bezos – Az Amazon vezérigazgatója
Emlékezzen, hogy ki is az ügyfél
Az ügyfél az indokok magja, amiért bármilyen vállalat létezik. A vásárlók nélkül nincs profit. Bizonyos értelemben valóban bármilyen vállalat legértékesebb elemei. A következő ügyfélszolgálati idézetek nagyszerű emlékeztetők, hogy hogyan kellene a vállalatoknak néznie az ügyfeleket.
Nem a munkáltató az, aki a béreket fizeti. A munkáltatók csak kezelik a pénzt. Az ügyfél az, aki fizeti a béreket.
Henry Ford – A Ford Motor Company alapítója
Kizárólag egyetlen főnök létezik: Az Ügyfél. És mindenkit ki tud rúgni, az elnököt is, egyszerűen csak annyival, hogy máshol költi a pénzét.
Sam Walton – A Walmart és a Sam’s Club alapítója
Az ügyfelek olyan elemek, amelyeket gondozni és ápolni kell.
Jeanne Bliss – A CustomerBliss alapítója és elnöke, és a The Customer Experience Professionals Association társalapítója
Minden társaság legnagyobb eleme az ügyfél, mert ügyfelek nélkül nincs vállalat.
Michael LeBoeuf – A New Orleans-i Egyetem vállalati szerzője és egykori menedzsment professzora
Az ügyfelek helyes kezelése
Az elégedett és jól ellátott ügyfelek lehetnek a legjobb vállalati nagykövetek. Más kéz felől, az elhanyagolt ügyfelek könnyedén sérthetik a vállalat hírnevét és jövedelmi veszteségekhez vezethetnek. Az ügyfélszolgálati idézetek, amelyek lent vannak listázva, tisztán demonstrálják azt, hogy miért kulcsfontosságú az ügyfelekről gondoskodni és megfelelően törődni velük.
13. “1. Szabály: Az ügyfélnek mindig igaza van. 2. Szabály: Ha valaha is másképp lenne, olvasd el megint az 1. szabályt.” Stew Leonard – A Stew Leonard’s vezérigazgatója
14. “Gondoskodj az ügyfelekről és a vállalat el fogja tartani magát.” Ray Kroc – A McDonald’s vásárlásáról, népesítéséről és “alapításáról” ismert
15. “Az ügyfél mondja meg nekünk, hogyan maradjunk pályán, jobb, ha figyelünk.” Pamela Nelson – Előadó
16. “Ne próbáld megmondani az ügyfélnek, hogy mit akar. Ha okos szeretnél lenni, legyél okos a zuhanyzóban. Szállj ki, menj dolgozni és szolgáld az ügyfelet!” Gene Buckley – A Microsoft Ügyfélsikerének vezető igazgatója
17. “A legjobb ügyfeleid benyomást hagynak. Tedd ugyan ezt és nem fognak elmenni.” SAP Hirdetés
18. “Bármelyik ügyfél, amely elsétál, tiszteletlenül lett kezelve és le lett győzve, dollárok tízezreit képviseli, ami ki lett dobva, továbbá egy ígéret sikertelenségét, amit a vállalat követett el. Nem látod, de megtörténik, naponta.” Seth Godin – Szerző és korábbi dot com biznisz végrehajtó
19. “Ha boldogtalanná teszed az ügyfeleket a fizikai világban, talán fejenként hat barátjuknak mondják el. Ha az interneten teszed boldogtalanná az ügyfeleket, talán fejenként 6.000-nek fogják elmondani.” Jeff Bezos – Az Amazon vezérigazgatója
20. “Ha az ügyfeleid kívülállónak érzik magukat, fognak találni egy versenytársat, aki jobban fog gondoskodni róluk.” Shep Hyken – A Shepard Presentations ügyfélszolgálat biztosítója, CPAE-je és ámulat főtisztje
21. “Az ügyfelek olyanok, mint a fogak. Ha nem gondoskodsz róluk, egyesével elmennek, míg egy se marad.” Jerry Flanagan – Hadsereg veterán, vállalkozó, a JDog brandek alapítója és vezérigazgatója
Több idézet az ügyfelek megfelelő kezeléséről:
22. “Az ügyfeleket nem érdekli, hogy mennyit tudsz, hacsak nem tudják, hogy mennyire törődsz velük.” Damon Richards – Ügyfél gondoskodási szakértő
23. “Úgy gondoskodj az ügyfélről, mintha te lennél az az ügyfél.” Gena Lorainne – Kertészeti és udvar szakértő egy jól megalapított kertészeti társaságnál
24. “Az udvarias bánásmód egy sétáló hirdetéssé teszi az ügyfelet.” James Cash – Üzletu akadémikus, aki tagja számos vállalat igazgatótanácsának, beleértve a General Electric-et, Microsoft-ot, The Chubb Corporation-t, Phase Forward-ot, Inc., Wal-Mart-ot, és a Veracode-ot
25. “Ha nem érdekel, akkor az ügyfelet sem fogja soha.” Marlene Blaszczyk – A MotivateUs.com alapítója
26. “Úgy kezeld ügyfeleid, mintha birtokolnának téged, mert úgy is van.” Mark Cuban – A National Basketball Association’s Dallas Mavericks tulajdonosa, a 2929 Entertainment társtulajdonosa, és a fAXS TV elnöke
27. “Ha nem értékeled az ügyfeleid, valaki más fogja.” Jason Langella
28. “Minden egyes ügyfelet segítési szándékkal közelíts meg, hgoy megoldj egy problémát vagy elérj egy célt, ne egy termék vagy szolgáltatás eladása érdekében.” Brian Tracy – Motivációs publikus beszélő és önfejlesztő szerző
29. “Ha nem gondoskodsz ügyfeledről, a versenytársad fog.” Brian Tracy – Motivációs publikus beszélő és önfejlesztő szerző
30. “Semennyi reklám nem tudja helyrehozni a kárt, amit az okozott, hogy sikertelenül címeztünk meg egy ügyfél problémát.” Albert Schindler
31. “Hónapokig tart találni egy ügyfelet és csak másodpercekbe telik elveszteni őket.” Vince Lombardi – Végrehajtó a National Football League-ben
Kiváló ügyfélszolgálat biztosítása
A kiemelkedő ügyfélszolgálat több az ügyfél kérdéseinek megválaszolásánál és a problémájuk megoldásánál. Mivel a fogyasztók követelőbbek, mint valaha, azokat a brandeket értékelik, akik igazán emlékezetes szolgáltatást nyújtottak. Ezáltal szívesen osztják meg a pozitív tapasztalataikat másokkal.
32. “A nagyszerű ügyfélszolgálat kritikus kompetitív előnyt jelent egy vállalatnak.” Steve Benson – Pulitzer díjnyertes szerkesztőségi karikaturista
33. “A jó ügyfélszolgálat legfelül kezdődik. Ha a felső emberek nem értik meg, még a legerősebb kapcsolatok lentebb is veszélyeztetve vannak.” Richard Branson – A Virgin group alapítója
34. “Minél többet vársz, annál nehezebb kiemelkedő ügyfélszolgálatot biztosítani.” William H. Davidow -Általános partner a with Mohr Davidow Ventures-el
35. “A nagyszerű ügyfélszolgálat nem azt jelenti, hogy az ügyfélnek mindig igaa van, azt jelenti, hogy az ügyfelet mindig meg kell becsülni.” Chris LoCurto – Vezető és Biznisz Coach
36. “Ahhoz, hogy valódi szolgáltatást nyújts, hozzá kell adnod valami olyat, amit nem lehet megvásárolni vagy mérni pénzzel, ez pedig az őszinteség és az integritás.” Don Alden Adams – A Watch Tower Bible elnöke
37. “Amikor jobban szolgálsz egy ügyfelet, mindig visszatérnek a befektetésedre.” Kara Parlin – Író, szerkesztő, és tartalom stratéga
38. “Egy jól gondozott ügyfél többet érhet, mint $10,000 értékű hirdetés.” Jim Rohn – Vállalkozó, szerző és motivációs előadó
39. “Társaságként a cél nem más, minthogy olyan ügyfélszolgálattal rendelkezni, ami nemcsak a legjobb, de legendás is.” Sam Walton – A Walmart és a Sam’s Club alapítója
40. “Mindig tartsd szem előtt a régi kiskereskedelmi közmondást: Az ügyfelek sokkal hosszabb ideig emlékeznek a szolgáltatásra, mint az árra.” Lauren Freedman – Ingatlanügynök
41. “A kulcs akkor, amikor az ügyfél elsétál, azt gondolva, hogy ‘Wow, szeretek üzletet folytatni velük és el szeretném mondani másoknak is ezt az élményt.” Shep Hyken – A Shepard Presentations ügyfélszolgálat biztosítója, CPAE-je és ámulat főtisztje
Idézetek a vevői igények kielégítéséről és az elvárások felülmúlásáról
A kiváló szolgáltatás biztosításához a vállalatoknak tudniuk kell az ügyfél elvárásokat és preferenciákat kívülről belülről. Így az, hogy tudja mi visszhangzik az ügyfeleknél, nem csak azt teszi lehetővé, hogy kielégítse a szükségleteiket, hanem az elvárások felülmúlását is azáltal, hogy megteszi azt az extra mérföldet.
42. “Az első lépés a vásárlók elvárás felülmúlásánál az, hogy ismerd azokat az elvárásokat.” Roy H. Williams – Bestseller szerző és marketing szaktanácsadó, a Wizard of Ads trilógiáról ismerhető fel a legjobban
43. “Légy közelebb minden eddiginél ügyfeleidhez. Olyan közel, hogy elmondod nekik, hogy mire van szükségük, mielőtt ők realizálják azt.” Steve Jobs – Az Apple társalapítója és vezérigazgatója
44. “Minél többet lépsz kapcsolatba az ügyfelekkel, annál tisztábbak és egyszerűbbek lesznek a dolgok, hogy meghatározd, mit kellene csinálnod.” John Russell – A Harley-Davidson egykori alelnöke
45. “A vásárlók nem várják el, hogy tökéletes légy. Azt várják el, hogy megjavítsd a dolgokat, ha azok elromlanak.” Donald Porter – A British Airways alelnöke
46. “A kulcs az, hogy realisztikus elvárásokat állíts fel és aztán ne csak elérd azokat, hanem teljesítsd túl őket – lehetőleg váratlan és hasznos módon.” Richard Branson – A Virgin group alapítója
47. “Tudd, hogy mit akarnak legjobban ügyfeleid és mit tud legjobban a társaságod. Arra fókuszálj, ahol ez a kettő találkozik.” Kevin Stirtz – A More Loyal Customers szerzője
48. “Az elvárásokon túl magába foglalja azt, hogy az ügyfelek “speciálisnak érezzék magukat” és azt, hogy segítsünk nekik még akkor is, ha nem sok értelme van.“ Neil Patel – A New York Times legjobban keresett szerzője és az internet legnagyobb influencerje a Forbes szerint
49. “Az extra mérföld mentén nincsenek forgalmi dugók.” Roger Staubach – A Dallas Cowboys hátvéde
Az ügyfél élmény fontosságának megértése
Az elmúlt években az ügyfél élmények kritikus megkülönböztető faktorokká váltak a márkák számára az összes iparon keresztül. Ezáltal a fontosságát nem szabad lebecsülni. A folyamatos nagyszerű ügyfél élmény teremtése elősegíti az ügyfél lojalitást, fejleszti a visszatartást és bátorítja a pozitív utalásokat.
50. “Az ügyfél élmény a következő kompetitív harcmező.” Jerry Gregoire – Információs főtiszt a Dell-nél
51. “Mi úgy látjuk az ügyfeleinket, mint a meghívott vendégeket egy partin, ahol mi vagyunk a szervezők. Mindennapos munkánk az, hogy az ügyfél élmény minden fontos aspektusát egy kicsit jobbá tegyük.” Jeff Bezos – Az Amazon alapítója és vezérigazgatója
52. “Az ügyfél élménnyel kell kezdened és a technológia felé vissza dolgozni, nem fordítva.” Steve Jobs – Az Apple társalapítója és egykori vezérigazgatója
53. “Az ügyfél élmény nem drága. Az ügyfél élmény kezelése erősíti a vállalatod.” Stan Phelps – Tapasztalat Építész a 9 INCH-nél
54. “Ha építessz egy nagyszerű élményt, az ügyfelek azt elmesélik egymásnak. A szájról szájra terjedés nagyon erőteljes.” Jeff Bezos – Az Amazon alapítója és vezérigazgatója
55. “Minden kapcsolatfelvétel az ügyféllel befolyásolja azt, hogy visszajön-e vagy sem. Mindig nagyszerűnek kell lennünk, különben el fogjuk őket veszteni.” Kevin Stirtz – A More Loyal Customers szerzője
56. “Az emberek elfelejtik, hogy mit mondassz. Elfelejtik, hogy mit tettél. Viszont azt sohasem fogják elfelejteni, hogy milyen érzéseket keltettél bennük.” Maya Angelou – Költő, énekes, emlékíró és polgárjogi aktivista
57. “Az ügyfél felfogása a te valóságod.” Kate Zabriskie – A Business Training Works elnöke
Egy ügyfél centrikus kultúra építése
Az ügyfél centrikus megközelítés alkalmazása és az, hogy az ügyfeleket előre helyezzük minden vállalati döntésnél segít előnyt szerezni a versenytársakkal szemben. Mit jelent a vállalatoknak az ügyfélközpontúság? Itt van, hogy mit mondanak az ipari szakértők az ügyfél-centrikusságról:
58. “Az ügyfelek korában nem a végrehajtók döntik el, hogy mennyire ügyfél-centrikusak a társaságaik – hanem az ügyfelek.” Kate Leggett – Szakértő az ügyfélkapcsolat-menedzsment, ügyfélszolgálati stratégiák, az érettség, a felmérés, az irányítás és a ROI területén
59. “Bármilyen társaság, amely az ügyfeleket helyezi előre….hajlandónak kell lennie a hosszú távú gondolkodásra.” Jeff Bezos -Az Amazon alapítója és vezérigazgatója
60. “Soha többé nem lesz termék vagy ár előnyöd. Túl egyszerűen lehet őket duplikálni. Viszont egy erős ügyfélszolgálati kultúrát nem lehet lemásolni.” Jerry Fritz – A Jerry Fritz Garden Design tulajdonosa
61. “Egy ügyfél-centrikus modell nem a termék előállítás szakértelmén alapul, hanem egy mély megértésen, hogy mit is szeretnének igazából a vásárlók, mikor és hogyan szeretnék és mit hajlandóak ezért adni cserébe.” Peter Fader – Marketing professzor a Pennsylvania-i Egyetem Wharton iskolájában
62. “Ha csak a pénzért dolgozol, sohasem fogod megcsinálni, de ha szereted azt, amit csinálsz és mindig előrehelyezed az ügyfelet, tiéd lesz a siker.” Ray Kroc – Amerikai vállalkozó, a McDonald’s-ot egy helyi láncból a világ legprofitálóbb éttermi franchise kiterjesztési műveletéről ismert
Az ügyfél visszajelzés megértése
A szakértők által az ügyfél visszajelzésekkel és a panaszokkal törődni kell és meg kell nézni az információ forrásaként, ami hasznos felismeréseket biztosíthat. Ezáltal a bizniszek használhatják ezeket a felismeréseket, hogy megtanulják, hol és hogyan tudják fejleszteni a termékeiket és szolgáltatásaikat. Így a panaszkodó ügyfelek felbecsülhetetlen értékűek.
63. “A legboldogtalanabb ügyfeleid a legnagyobb tanulási forrásaid.” Bill Gates – A Microsoft társalapítója
64. “A fogyasztói visszajelzés még mindig a LEGFONTOSABB üzleti vezetőnk.” Howard Shultz – A Starbucks volt vezérigazgatója
65. “Az ügyfelek gyakran többet tudnak a termékeidről, mint te magad. Használd ezeket inspirációs forrásként a termék fejlesztéshez.” David J. Greer – A Robelle társtulajdonosa és elnöke
66. “A statisztikák azt sugallják, hogy amikor az ügyfelek panaszkodnak, a vállalat tulajdonosok és a menedzserek izgalomba jönnek. A panaszkodó ügyfél óriási lehetőséget képvisel több bizniszre.” Zig Ziglar – szerző, értékesítő és motivációs előadó
67. “Ne pazarold az ügyfelek idejét azáltal, hogy kérdezgetsz tőlük, ha nem vagy felkészülve a cselekedetre, amit modnanak.” Bruce Temkin – Az XM Institute feje
68. “Kérd meg ügyfeleid, hogy legyenek részesei a megoldásnak és ne nézd őket a probléma részeként.” Alan Weiss – Tanácsadó, előadó és szerző
Az elkötelezett alkalmazottak jobb szolgáltatást biztosítanak
A nagyszerű ügyfélszolgálat boldog alkalmazottakkal kezdődik. Ezáltal a magasan elkötelezett, motivált, felhatalmazott és jól gondozott ügynökök több valószínűséggel fognak törődni az ügyfelekkel és jobb ügyfélszolgálatot fognak biztosítani számukra. A következő ügyfélszolgálati idézetek ezeket bizonyítják:
69. “Az alkalmazottak úgy érzik magukat, ahogyan az ügyfeleid fogják. Ha alkalmazottaid nem érzik magukat értékesnek, akkor az ügyfeleid se fogják.” Sybil F. Stershic – Szerző és elismert gondolatvezető az alkalmazottak belső marketingen való bevonásáról
70. “Jól viseld gondjukat alkalmazottaidnak és ők jól fogják viselni gondjukat az ügyfeleknek és a vásárlók ezáltal vissza fognak térni.” J.W. Marriott – A Marriott Corporation alapítója
71. “Nagyszerű alkalmazottak nélkül soha nem lehet nagyszerű ügyfélszolgálatod.” Richard F. Gerson – Szerző, marketingszakember
72. “Ha folyamatosan felülmúljuk az alkalmazottak elvárásait, akkor ők folyamatosan felül fogják múlni az alkalmazottak elvárásait.” Shep Hyken – A Shepard Presentations ügyfélszolgálat biztosítója, CPAE-je és ámulat főtisztje
73. “Akár nagy, akár kicsi vagy, nem tudsz jó ügyfélszolgálatot adni, ha alkalmazottaid nem érzik jól magukat munkába jövet közben.” Martin Oliver – A Kwik-Fit Financial Service végrehajtója
74. “Mindig kezeld úgy az alkalmazottaid pontosan úgy, ahogyan akarod, hogy az ügyfeleket kezeljék.” Stephen R. Covey – Oktató, szerző, üzletember és előadó
Fülbemászó ügyfélszolgálati szlogenek és jelmondatok
A szolgáltatással kapcsolatos idézetek mellett fülbemászó szlogeneket és jelmondatokat szerettünk volna adni. Ezek erőteljes marketing eszközök, amelyek emlékezetes megkülönböztetők lehetnek, segítve az emocionális kapcsolatok létrejöttét a potenciális vásárlókkal, motiválva őket egy brand támogatására.
Lent van egy lista a leghíresebb és a legmeggyőzőbb ügyfélszolgálati szlogenekről, jelmondatokról, mottókról és mondásokról, amik talán segíthetnek a hirdetési kampányokban. Ezáltal ragadd meg a potenciális ügyfelek érdeklődését vagy a támogatói csapatok inspirálását az ügyfélszolgálati tréningen.
Az ügyfélszolgálati szlogenek, jelmondatok és mottók listája
- A legjobban az profitál, aki a legjobban szolgál.
- Minden az ügyfelekről szól.
- Szerezz egy ügyfelet, ne egy értékesítést.
- Make the customer the hero of your story.
- Az udvariasság messzire megy, mégse kerül semmibe.
- Helyezze előre az ügyfeleket.
- Az elégedett ügyfelek a legjobb hirdetéseink.
- Az ügyfélnek mindig igaza van.
- Az ügyfél felfogása a mi valóságunk.
- Kezelj minden klienst úgy, mintha családtag lenne.
- A jó szolgáltatás jó biznisz.
- Az ügyfélszolgálat mindenki munkája.
- Rendkívüli szolgáltatás rendkívüli ügyfelek számára.
- A jó ügyfélszolgálat kevesebbe kerül, mint egy rossz ügyfélszolgálat.
- Az ügyfélszolgálat nem egy részleg, hanem egy hozzáállás.
- Rendkívüli szolgáltatás rendkívüli ügyfelek számára.
- Az ügyfélszolgálat az új marketing.
- A jó ügyfélszolgálat kevesebbe kerül, mint a rossz ügyfélszolgálat.
- Az ügyfélszolgálat kifizetődik.
- Az ügyfél lojalitás megfizethetetlen.
Fedezze fel maga
Ültesse a tudást gyakorlatba azáltal, hogy tesztel mindent, amit megtanult az akadémiánkban egyenesen a LiveAgent-ben.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Fedezze fel az ügyfélszolgálati jelentések előnyeit a LiveAgent segítségével! Ismerje meg, hogyan alakíthatja át a nyers adatokat értékes statisztikákká és teljesítménymutatókká, hogy javítsa vállalkozása ügyfélszolgálatát. Próbálja ki ingyen a LiveAgent szoftvert, és emelje új szintre az ügyfélelégedettséget!
Hogyan kezeljük az ügyfelek panaszait
Fedezze fel, hogyan kezelheti hatékonyan az ügyfelek panaszait és dühét. Tanulja meg, hogyan maradjon nyugodt, legyen jó hallgató, és reflektálja vissza az ügyfél szavait. Ismerje meg az ügyfelek álláspontját, és köszönje meg nekik, hogy megosztották a problémáikat. Fedezze fel a LiveAgent ajánlásait az ügyfélpanaszok békés megoldásához. Olvassa el most, és alakítsa a dühös ügyfeleket elégedetté!
Fedezze fel az ügyfélszolgálati elmélet alapelveit és előnyeit a LiveAgent oldalán! Tanulja meg, hogyan növelheti vásárlói hűséget, javíthatja az ügyfélélményt és növelheti bevételét. Ismerje meg a gyorsaság, őszinteség és megközelíthetőség fontosságát, valamint a mérendő ügyfél-elégedettségi mutatókat. Kezdje el az ingyenes fiókját és javítsa ügyfélszolgálatát még ma!