Az ügyfelek visszajelzései és javaslattáblája segítségével a vállalkozások olyan ügyfélközpontú termékeket készíthetnek, amelyek jobban kiszolgálják őket és megoldják problémáikat. Ez viszont növeli az ügyfelek megtartását és hűségét, amely önmagában felhasználható társadalmi bizonyíték előállítására, amely több új ügyfelet generálhat.
Szó szerint win-win. De hogyan generál felhasználható visszajelzést? Visszajelzés és javaslattábla segítségével. Vizsgáljuk meg, hogyan hozhatunk létre egyet.
Miért nem működnek a visszajelzések gyűjtésének legnépszerűbb módjai?
Számos módja van annak, hogy a vállalkozások jelenleg több ügyfél-visszajelzést generáljanak, de a legtöbbjük túlságosan hatástalan.
Vegyük például az e-mailes marketinget. E-mailben egy vállalkozás elérheti a meglévő ügyfeleket és megkérheti őket, hogy válaszoljon néhány kérdésre a márkájukkal és termékeikkel kapcsolatban. De vajon hány ügyfélnek van ideje – vagy energiája és vágya – erre? Ösztönzők nélkül nagyon kevesen.
Ugyanez vonatkozik a webhelyén található visszajelzési űrlapokra. Noha ezek az űrlapok minden bizonnyal felhasználhatóbb visszajelzéseket generálhatnak, gyakran figyelemelterelésként tekintenek azokra az ügyfelekre, akik csak rá akarnak törni a vásárlásra.
Néhány vállalkozás azt is követi, hogy valóban felhívja ügyfeleit. Ez a módszer azonban erőfeszítéseket igényel az Ön részéről. Noha egyes ügyfelek mindenképpen értékelni fogják az ilyen 1:1 arányú interakciót, előfordulhat, hogy ez elvonja a figyelmét a vállalkozás fő szempontjairól, amelyeken dolgoznia kellene. Ezért jó ötlet lehet a szerves elérésen dolgozni a SEO nyomkövető segítségével. Hosszú távon megtérülhet.
Hasonlóképpen, amikor a közösségi csatornáidat figyeli. Bár ez nagyszerű módja lehet a márkájáról folytatott beszélgetések nyomon követésének és annak felfedezésére, hogy az emberek mit gondolnak róla, az Ön részéről is rendkívül időigényes. A társadalmi meghallgatás valóban elkötelezett erőforrásokat igényel a visszajelzések nyomon követésére és megválaszolására.
Nem csak ezt, de amikor számos ügyfél-visszajelzési stratégiát valósít meg, rengeteg időt pazarol.
Az Értékelés és Javaslat Tábla előnyei
Bemutatjuk a visszajelzéseket és javaslatokat, amely intelligensebb módszer a felhasználhatóbb ügyfél-visszajelzések előállítására. Kevésbé igényes mind Ön, mind az ügyfelek számára. A visszajelzéseket és javaslatokat tartalmazó doboz egy szórakoztató, interaktív és szuper bevonó fórum, amely lehetővé teszi, hogy többet megtudjon arról, mi tetszik és nem tetszik az ügyfeleknek a márkájához és termékeihez.
Ha visszajelzési gombot ad hozzá a webhelyéhez, az ügyfelek visszajelzést adhatnak Önnek és javaslatokat tehetnek. Egy gombnyomással szavazhatnak a meglévőkre is, ami azt jelenti, hogy az ügyfelek bekapcsolódhatnak egymásba. Ez ellentétben áll egy felméréssel, ahol senki sem tudja, mit mondanak mások.
Minden alkalommal, amikor az ügyfél visszajelzést küld, új jegyen értesítjük. Ezután Önön múlik, hogy válaszol-e vagy sem.
Ha minden visszajelzését egy ilyen helyre gyűjti, ésszerűsíti az egész folyamatot. Nincs szükség különféle visszacsatolási stratégiák végrehajtására – a felméréstől a telefonhívásokon át a társadalmi hallgatásig -, ami azt jelenti, hogy hatalmas időt takarít meg magának. Így abban a helyzetbe kerülhet, hogy gyorsabban bővítse vállalkozását. Csak visszajelzésre és javaslattételre van szüksége.
És a legjobb dolog az, hogy a gombok testreszabásával visszajelzéseit és javaslatait a saját márkájához igazíthatja. Akár saját képet is feltölthet, vagy saját HTML kódot írhat.
Íme néhány lehetőség:
Univerzális bejövő
Az összes jegye egy helyen gyűlik össze az e-mail postafiók intelligensebb változatában.
Jegykezelés
Egyetlen jegy minden üzenetet tartalmaz egy adott eseményről, amelyet az ügyfél jelentett. Ez sokkal könnyebbé teszi a problémák azonosítását és megoldását, mint valaha.
Automatizált jegy disztribúció
Döntse el, ki melyik jegyeket kezelheti, és hány ügynökkel tud foglalkozni. Ha egy ügynöknek szüksége van egy kis légzésre, megadhatja nekik. Ha meg kell változtatni a jegy tulajdonosát, akkor ezt könnyen megteheti.
Idő követés
Tudjon meg többet arról, hogy mennyi időbe telik az átlagos probléma megoldása egy időkövető funkcióval.
Címkék
Problémákkal járnak a támogatási témák. Használjon címkéket a fontos ügyfelek megkülönböztetésére.
Tudjon meg további információkat a LiveAgent – Értékelési és Visszajelzési tábláján.
Konklúzió
Tudja, milyen fontos a visszajelzés a vállalata sikeréhez. Visszajelzési és javaslattábla telepítésével és beállításával a korábbinál sokkal gyorsabban emelheti vállalkozását a következő szintre. Tudjon meg többet az ügyfelekről, megtudhatja, mi a legnagyobb problémájuk – majd oldja meg őket.
Fedezze fel saját maga
A tudás fontos, de csak akkor ha tudásba ültetik. Teszteljen mindent amit tanult az akadémiánkon a LiveAgent-ben.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Visszajelzés kérése e-mail sablon
Visszajelzés kérési e-mail sablonok az ügyfélélmény javításához. Fedezze fel a hatékony módszereket és tippeket most!
Visszahívás az ügyfélszolgálattól
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélszolgálati élményét az automatikus visszahívás funkcióval a LiveAgent segítségével. Csökkentse a várakozási időt, növelje az ügyfelek elégedettségét és a képviselők produktivitását. Lépjen be a jövőbe a többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel!
Az oldalon hasznos tippeket és példákat találhat ügyfélköszönetlevelek írásához, beleértve a megfelelő köszöntés, cél, márka beépítése és lezárás fontosságát. Fedezze fel, hogyan fejezheti ki háláját hosszú távú ügyfeleknek, vállalati mérföldkövek ünneplésére vagy év végi köszönetnyilvánításra. Próbálja ki a LiveAgent platformot az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelésére!