LiveAgent Árak

Small business

Megfizethető jegykezelési platform kisebb támogató csapatok számára

$15

ügynökönként/hónap, évente számlázva

  • Jegykezelés
  • Élő chat
  • Tudástár
  • Ügyfélportál
  • Kapcsolatfelvételi űrlapok
  • Automatizálási szabályok
  • Integrációk
  • Több nyelv támogatása
  • AI válaszasszisztens
  • AI Chatbotbéta

Medium business

Sokoldalú és kiegyensúlyozott csomag a teljes körű ügyfélszolgálathoz

$29

ügynökönként/hónap, évente számlázva

  • Minden a Small előfizetésből
  • Call center és IVR
  • Időszabályok
  • Jelentések
  • Proaktív chat-meghívások
  • Ügynökértékelések
  • Hangkonfiguráció
  • Szolgáltatási szintek (SLA)

Enterprise

Komplett megoldás extra támogatással és exkluzív szolgáltatásokkal

$69

ügynökönként/hónap, évente számlázva

  • Minden a Large előfizetésből
  • Szinte korlátlan
  • Elkötelezett fiókkezelő *
  • Kiemelt támogatás *
  • Támogatott csatornák integrációja */li>
  • Branding eltávolítása
  • Egyéni számlázási beállítások
  • Ügyfélszolgálat felülvizsgálati hívás és jelentések *
  • Ütemezett kiadáskezelés *

* Csak 10+ ügynök esetén

30 napos ingyenes próbaverzió
30 napos ingyenes próbaverzió
Bankkártya megadása nem szükséges Frissítsen és fizessen használat közben Nincsenek szerződések Nincs beállítási díj Bármikor lemondhatja

Tekintse meg a LiveAgentet működés közben

Akció induló vállalkozások számára

Hasonlítsa össze a csomagokat

Tekintse meg csomag összehasonlításainkat, és válassza ki az Önnek legmegfelelőbbet

Small business

Medium business

Árak

Ügynök/hónap évente számlázva
Az éves díjat évente számlázzuk ki, és a rendszerhez hozzáadott ügynökök száma alapján számítjuk ki. Ha az év során további ügynököket ad hozzá, a rendszer ugyanazzal a csökkentett díjszabással feltöltési kérelmet generál.
$15
$29

$49
Y
$69
Ügynök/hónap havonta számlázva
A havi díjakat havonta számlázzuk ki, és a rendszerhez hozzáadott ügynökök száma alapján számítjuk ki. Ha a hónap során további ügynököket ad hozzá, a rendszer egy feltöltési kérelmet generál ugyanazon a kedvezményes áron.
$19
$35
$59
Y
$85

Kommunikációs csatornák

Ügyfélportál
Hozzon létre egy ügyfélportált tudásbázissal, fórummal és GYIK-kal. Ügyfélportál funkció
Y Y Y Y Y
Kapcsolatfelvételi űrlapok – Kapcsolat gombok
Adja meg ügyfeleinek azt a lehetőséget, hogy közvetlenül a webhelyén elhelyezett kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lépjenek kapcsolatba.Kapcsolatfelvételi űrlap funkció
3 10 50 1 200
Kapcsolatfelvételi űrlapok – Az oldalon
Adja meg ügyfeleinek azt a lehetőséget, hogy közvetlenül a webhelyén elhelyezett kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lépjenek kapcsolatba.Kapcsolatfelvételi űrlap funkció
3 10 50 1 200
Slack értesítések
Slack értesítést kap minden alkalommal, amikor új jegyet vagy jegyre adott választ kap a LiveAgentben. Slack értesítési funkció
Y Y Y Y
Ügyfélfórum
Hozzon létre egy online közösségi fórumot felhasználóinak. Felhatalmazhatja őket, hogy kérdéseket tegyenek fel, válaszoljanak és vitákat vezessenek. Ügyfélfórum funkció
Y Y Y Y Y
E-mail jegykezelés – Bejövő e-mail fiókok
Az intelligens e-mail jegykezelés biztosítja, hogy az e-mailek ne vesszenek el vagy ne maradjanak megválaszolatlanul. Jegyrendszerünk az ügynök keresztmunka funkciójával is megakadályozza az ismétlődő válaszokat. Jegykezelési funkció
3 10 150 2 150
E-mail jegykezelés – Kimenő e-mail fiókok
Az intelligens e-mail jegykezelés biztosítja, hogy az e-mailek ne vesszenek el, vagy ne maradjanak megválaszolatlanul. Jegyrendszerünk az ügynökök keresztmunkájának figyelésének funkciójával is megakadályozza az ismétlődő válaszokat. Jegykezelési funkció
3 10 150 2 150
Élő csevegés gomb
Szerezze meg az ügyfelek bizalmát és növelje az eladásokat személyre szabott, valós idejű élő chat-támogatással. Élő chat funkci
2 5 50 1 100
Proaktív chat meghívások
Vonja be webhelye látogatóit azáltal, hogy meghívja őket csevegésre az ügynökeivel. Proaktív csevegési meghívók funkció
Y Y Y
Híváskezelő központ
Használja ki a híváskezelő központot az ügyfélinterakciók hatékony kezeléséhez és kezeléséhez. Híváskezelő központ funkció
Y Y Y
Visszajelzés gombok
Ösztönözze az ügyfeleket, hogy küldjenek új ötleteket és visszajelzéseket a jövőbeli fejlesztésekhez. Visszajelzés és javaslatok funkció
Y Y Y
Viber
Válaszoljon a Viber üzenetekre közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról. Viber funkció
$39/hónap $39/hónap Y Y
Twitter
Figyelje az egyedi kulcsszavakat, és válaszoljon a cselekvést igénylő tweetekre. A LiveAgenttől kapott összes válasz tweetként kerül elküldésre. Twitter funkció
$39/hónap $39/hónap Y Y
Facebook
Válaszolhat Facebook üzenetekre, bejegyzésekre, megjegyzésekre vagy megemlítésekre közvetlenül a LiveAgent szolgáltatásból. Facebook funkció
$39/hónap $39/hónap Y Y
Facebook + Instagram
Az Instagram-integráció nem lehetséges Facebook-integráció nélkül. Instagram funkció
$39/hónap + $19/hónap $39/hónap + $19/hónap Y Y
WhatsApp
Integrálja WhatsApp számát a LiveAgent jegykezelő rendszerébe, és használja azt a WhatsApp üzenetek válaszolásához a jegykezelő rendszeren belül. Megjegyzés: Az integráció jelenleg csak a Twilio és 360dialog szolgáltatókkal működik.
3 számok 3+ számok
Call center támogatás / videohívás
Növelje a kimenő eladásokat és javítsa az ügyfelek elégedettségét videohívás funkciónkkal. Legyen személyes, és ne felejtsen el mosolyogni! Videohívás funkció
Y Y Y

Beszélgetés kezelés

Jegytörténet
Az összes jegyet és csevegési átiratot korlátlan ideig tárolja. Bármikor hozzáférhet az összes korábbi jegyhez, beszélgetéshez és hívásfelvételhez minőségbiztosítási, jogi vagy képzési célból.
Korlátlan Korlátlan Korlátlan 7 nap Korlátlan
Jegyek egyesítése
Több jegyet kapott ugyanarról a problémáról, és szeretné kombinálni őket? Semmi baj! Használja a jegyek egyesítése funkciónkat.
Y Y Y Y Y
Egyedi jegymezők
Megtudott néhány értékes információt? Hozzon létre egy egyéni jegymezőt, és adja hozzá a jegyinformációs panelhez. Egyedi jegymező funkció
Y Y Y Y Y
Megosztott jegyek
Több kéréssel rendelkező jegyet kapott? Ossza fel a jegyet két részre, és rendelje hozzá mindegyiket egy másik ügynökhöz/részleghez. Megosztott jegyek funkció
Y Y Y Y Y
Belső jegyek
Készítsen belső feljegyzést kollégái számára. A jegyzeteket csak az ügynökök láthatják, így nem kell attól tartania, hogy más végfelhasználók vagy ügyfelek látják az Ön személyes feljegyzéseit. Belső jegyek
Y Y Y Y Y
Mellékletek
Könnyen húzza át a mellékleteket (képeket, zenéket, videókat, dokumentumokat stb.), hogy megossza azokat ügyfeleivel. Mellékletek funkció
Y Y Y Y Y
Jegyekkel való tömeges műveletek
Válasszon ki egyszerre több jegyet, és futtasson tömeges műveleteket, hogy időt takarítson meg. Ezzel a funkcióval egyetlen kattintással több jegyet is feloldhat, átruházhat vagy törölhet. Jegyekkel való tömeges műveletek funkció
Y Y Y Y Y
Megoldási algoritmus
Automatikusan rangsorolja azokat a jegyeket, amelyeket meg kell oldani a szolgáltatási szint megállapodások (SLA) és a beérkezés dátuma és időpontja szerint. Megoldási funkció
Y Y Y Y Y
Jegyelégedettségi felmérés
Minden interakció után automatikusan küldjön e-maileket a jegyekkel való elégedettségi felmérésről, hogy ügyfelei magas színvonalú szolgáltatást kapjanak.
Y Y Y
Egyéni címkék
Adjon hozzá egyéni címkéket a jegyek rendszerezéséhez és szűréséhez, miközben egy pillantással megtekintheti a tartalmukat.
Y Y Y Y Y
Egyedi jegyszűrők
Hozzon létre egyedi jegyszűrőket a keresés és a szűrés megkönnyítése érdekében. Egyedi jegyszűrő funkció
300 szűrő / ügynök 500 szűrő / ügynök 1000 szűrő / ügynök 50 szűrő / ügynök 5000 szűrő / ügynök
Ügynöki jegyzetek a jegyekhez
Adjon hozzá privát megjegyzéseket a jegyekhez. A privát jegyzeteket csak az ügynökök láthatják, így nem kell aggódnia amiatt, hogy az ügyfelek vagy más végfelhasználók látják őket. Az ügynök jegyzetei a jegyekhez funkció
Y Y Y Y Y
Valós idejű irányítópultok
Valós idejű áttekintés a használati statisztikákról.
Y Y Y Y Y
Jegy transzferek
Egyetlen kattintással vigye át a jegyeket azokhoz az ügynökökhöz vagy részlegekhez, amelyek a legjobban felkészültek a kezelésükre.
Y Y Y Y Y
WYSIWYG szerkesztő
Használja a WYSIWYG szerkesztőnket e-mailjei, e-mail-sablonjai és tudásbáziscikkeinek tartalmának stílusához. WYSIWYG szerkesztő funkció
Y Y Y Y Y
Több jegylap
Egyszerre több jegyet megoldani? Nem probléma! Nyisson meg több jegylapot a LiveAgent alkalmazásban, és szükség szerint váltson oda-vissza. Több jegy lap funkció
Y Y Y Y Y
Nyitvatartási idő
Mikor áll készen arra, hogy segítsen ügyfeleinek? Tájékoztassa őket a Nyitvatartási idő funkcióval
Y Y Y Y Y
Osztályok
Hozzon létre értékesítési, marketing- és műszaki támogatási részlegeket a jegyek egyszerűbb irányításához és a felelősségek megosztásához.Osztályok funkció
10 20 150 3 300
Szerepek az osztályokon Y
Sablon válaszok
Gyorsítsa fel válaszait előre meghatározott szövegsorozatok használatával. Sablon válaszok funkció
20 100 500 1000
Névjegyek és csoportok
Szegmentálja az ügyfeleket érdeklődési kör, életkor, nemzetiség vagy bármilyen más mutató szerint.Névjegyek funkció & Csoportok funkció
Y Y Y Y Y
Előre meghatározott válaszok
Hozzon létre előre meghatározott válaszokat a támogatási lekérdezésekhez, amelyeket általános válasszal lehet megválaszolni. Előre definiált válaszok funkció
20 100 500 1000
Csevegési átiratok
Szüksége van ügyfeleinek az Önnel folytatott beszélgetés másolatára? Adja meg nekik a csevegési átiratokat e-mailben.
Y Y Y Y
Fájlmegosztás chaten keresztül
Élő csevegésünk támogatja a JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF és TXT fájlmegosztást.
Y Y Y Y Y
Mobil chat ablak
Élő csevegési widgetjeink érzékenyek – ügyfeleink könnyedén indíthatnak csevegést mobilon vagy asztali számítógépen.
Y Y Y Y Y
Chat üdvözlő üzenet beállítása
Küldjön automatikus csevegés-üdvözlő üzeneteket webhelyének új látogatóinak, hogy bemutassa, hogy Ön online állapotban van, és szükség esetén készen áll a segítségükre.
Y Y Y Y Y
A valós idejű látogatók figyelése
Kövesse figyelemmel webhelye látogatóinak tevékenységét. Tekintse meg, mely URL-eket nyitották meg, mennyi ideig böngésznek az egyes oldalakon, és értesítést kaphat, ha webhelye új oldalára navigálnak.
Y Y Y
Chat elégedettségi felmérések
Azonnali visszajelzést kaphat minden ügyfél-interakció után. Tudja meg, hogyan javíthat, mit tett helyesen, és kövesse nyomon az ügyfelek elégedettségét az idő múlásával. Ügynökértékelési funkció
Y Y Y
Időmérés
Szerezzen mélyebb megértést a help desk teljesítményéről, ha nyomon követi ügynöke munkavégzési szokásait. Nézze meg, mennyi ideig tart, amíg válaszolnak az egyes jegyekre, mennyi ideig voltak online, vagy mennyi ideig tartottak a szüneteik. Időmérési funkció
$19/hónap $19/hónap Y Y
Hívássorban állás
Ha minden online ügynök elfoglalt a folyamatban lévő hívásokkal, a LiveAgent automatikusan létrehoz egy hívási sort az új hívók számára.Hívási sor jelző
Y Y Y
IVR
Javítsa ügyfelei call center élményét átfogó interaktív hangválasz (IVR) fák tervezésével, amelyek a megfelelő támogatási részleghez vagy ügynökhöz irányítják őket. IVR funkció
Y Y Y
Hívásrögzítés
A korlátlan hívásrögzítés biztosítja, hogy Ön mindig védve legyen a hívások kiváló minőségű felvételeivel, amikor a leginkább szüksége van rájuk. Korlátlan hívásrögzítési funkció<
Y Y Y
Hívásirányítás és átvitel
Call center szoftverünk fel van szerelve ACD-vel és kezelt hívástovábbítással. Élvezze a zökkenőmentes hívásváltást egyik részlegről vagy ügynökről a másikra a mai naptól. Hívásirányítás és Hívástovábbítás funkció
Y Y Y
Egyedi szerepek
Szerepkörök létrehozása és elnevezése, valamint ügynöki engedélyek testreszabása. Egyéni szerepek feature
3 40

Testreszabás

API kulcsok
Csatlakoztasson különféle programokat, szoftvereket vagy eszközöket a LiveAgent segítségével, és automatizáljon számtalan feladatot. API funkció
1 5 10 100
Ügyfél levél sablonok
Konfiguráljon e-mail sablonokat ügyfelei és ügynökei számára. A LiveAgenttől küldött összes e-mail sablon HTML vagy egyszerű szöveges e-mailként formázható. Levél sablonok funkció
Y Y Y Y
Szabályok és időszabályok
Hozzon létre egyéni triggereket, automatizálási szabályokat és időszabályokat, hogy felgyorsítsa az ismétlődő feladatokat, amelyek nem igénylik az ügynökök figyelmét. Szabályok és Idő szabályok funkció
Y Y Y Y
Gamifikáció
Motiváljon, szórakoztasson, növelje a termelékenységet és segítse elő a csapatokban való együttműködést. Gamifikáció funkció
Y Y Y Y Y
Kapcsolatfelvételi űrlap widgetek testreszabása
Válasszon ki egy kapcsolatfelvételi űrlap widgetet sablon galériánkból, és szabja személyre, hogy megfeleljen vállalkozása esztétikájának.
Y Y Y Y Y
Chat widgetek testreszabása
Válasszon egy csevegőmodult sablon galériánkból, és szabja személyre, hogy illeszkedjen vállalkozása színpalettájához.
Y Y Y Y Y
A csevegési meghívók widgetek testreszabása
Válasszon egy csevegési meghívót sablon galériánkból, és szabja testre igényeinek megfelelően.
Y Y Y Y Y
Hangkonfiguráció
Testreszabhatja vagy letilthatja a LiveAgentben hallható értesítési hangokat. Válasszon meglévő hangjaink közül, vagy töltse fel saját fájljait. Hangkonfigurációs funkció
Y Y Y
Keresés és csere
A LiveAgent minden bejövő üzenetben automatikusan megkereshet bizonyos karakterláncokat, és lecserélheti őket valami másra, mielőtt megjelenítené vagy tárolná az adatbázisban. Keresés és csere funkció
Y Y Y
Hívás widgetek testreszabása
Hozzon létre csábító hívás widgeteket, vagy válasszon sablon galériánkból. Bármely meglévő dizájnt testreszabhat igényei szerint.
Y Y Y Y
Videohívás widgetek testreszabása
Hozzon létre vonzó videohívás-modulokat, vagy válasszon egy meglévő dizájnt sablongalériánkból. Testreszabhatja bármelyik meglévő sablont igényei szerint.
Y Y
Tudásbázis
Hozzon létre kategóriákat az Ügyfélportálon termékei, szolgáltatásai vagy ügyféltípusai alapján. Adjon hozzá tudásbáziscikkeket, fórumokat vagy visszajelzési táblákat. Tudástár
1 1 2 1 10
További tudásbázis
A több tudástár* lehetőséget ad korlátlan számú különálló ügyfélportál létrehozására, ahol mindegyiknek egyedi kialakítása, beállításai és tartalmai lehetnek. Tudástár
$19 / hó/ tudásbázisonként $19 / hó/ tudásbázisonként $19 / hó/ tudásbázisonként $19 / hó/ tudásbázisonként
Márkajel nélküli
Távolítsa el a LiveAgent márkajelzést az élő csevegés ablakairól és gombjairól, a tudástárról/ügyfélportálról, a hívás ablakokról és gombokról, a kapcsolatfelvételi űrlapokról, a visszajelzési űrlapokról és az e-mail sablonokról.
$19 / hó/ fiók $19 / hó/ fiók Y
Egyedi domain parkolás
Parkolja le LiveAgent-fiókját, hogy elérhetővé tegye saját domainjéből. Egyedi domain parkolás
Y Y Y Y Y

AI funkciók

AI Válasz Asszisztens
newEnhance Segítse az ügyfélszolgálatát az AI Válasz Asszisztenssel. A ChatGPT és az OpenAI API kulcs által működtetve kifinomult e-mail válaszokat generál, ésszerűsíti a válaszokat és növeli az ügynökök hatékonyságát.
Y Y

Jelentések

Elemzés áttekintése
Szerezzen áttekintést ügyfélszolgálatáról. Tekintse meg, hogy kik lépnek kapcsolatba az Ön cégével, és figyelje a kapott szolgáltatást. Elemzés áttekintése funkció
Y Y Y
Teljesítmény jelentés
Kövesse nyomon a támogatási ügynökök teljesítményét. Nézze meg, ki a legproduktívabb, ki részesíti előnyben az e-maileket az élő csevegésekkel szemben, és ki az, aki az idő múlásával konzisztens eredményeket produkál. Teljesítményjelentés funkció/a>
Y Y Y
Ügynöki jelentés
Készítsen ügynöki jelentéseket a munkaidőről, a fogadott jegyekről, a csevegésekről, a hívásokról, az eladásokról, az értékelésekről és egyebekről egy adott időtartományban. Ügynöki jelentés funkció
Y Y Y
Ügynöki értékelések
Készítsen ügynökértékelési jelentéseket az ügyfelek megjegyzéseivel kiegészítve. Ügynökértékelési funkció
Y Y Y
Részleg jelentés
Jelentéseket készíthet az egyes részlegek megválaszolt jegyeinek, csevegéseinek, hívásainak és egyebeknek a számáról egy adott időintervallumban. Részleg jelentés funkció
Y Y Y
Csatorna jelentés
A LiveAgent részletes betekintést nyújt minden kommunikációs csatornáról: e-mail, élő chat, call center, kapcsolatfelvételi űrlapok, Instagram, Facebook üzenetek, tweetek stb. Csatorna jelentés funkció
Y Y Y
Megjelölési jelentés
Megjelölési jelentéseket generálhat egy adott időszakról. Az egyes bejegyzések időtartomány, részleg, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Megjelölési jelentés funkció
Y Y Y
Jegytörténet
Szűrje le a jegyeket nap, hét, hónap, év vagy egyéni dátumtartomány szerint a jegyelőzmények jelentésének létrehozásához. Nézze meg, mely részlegeknek volt a legtöbb kiosztott jegye, mely ügynökök oldották meg azokat, aktuális állapotukat stb.
Y Y Y
Munkajelentésem
Jelentéseket készíthet az egy napon, héten, hónapban, évben vagy egyéni dátumtartományban végzett munkáról. Nézze meg, hány jegyet rendeltek hozzád, melyik csatornáról érkeztek, és hogy milyen állapotban vannak.
Y Y Y
Ügynök rendelkezésre állása hívásokhoz, chatekhez, jegyekhez
Figyelje ügynökei elérhetőségét, és nézze meg, hogy pontosan mikor vannak online (dátum, óra, tól, ig). Ügynök rendelkezésre állási funkció
Y Y Y
Hívás, chat elérhetőség
Készítsen jelentéseket az egyes ügynökök elérhetőségéről a hívások és a csevegés fogadásához. Fedezze fel, kik érintettek a leginkább, és kinek kell fokoznia a támogatási erőfeszítéseit.
Y Y Y
Hívás, chat, jegy betöltése
Megtudhatja, mely ügynökökhöz rendelték a legtöbb jegyet, hívást és csevegést, hogy összehasonlítsa és optimalizálja ügynökei munkaterhelését.
Y Y Y

Integrációk

Integrációk
Hozzáférhet az összes LiveAgent beépülő modulhoz és más szoftvermegoldásokkal való integrációhoz a munkafolyamat egységesítése és egyszerűsítése érdekében..
Y Y Y Y

Támogatás és szolgáltatások

Ügyfélszolgálat
Egész évben a hét minden napján, 24 órában állunk rendelkezésére. Segítségért bármikor forduljon ügyfélszolgálatunkhoz élő chaten, e-mailben, WhatsApp-on, közösségi médián vagy ügyfélportálunkon keresztül.
legjobb erőfszítés 24/7 24/7 legjobb erőfszítés 24/7
Támogatott domain parkolás
Engedje meg, hogy könnyedén kezeljük domain parkolását. Ha egyéni domainnel rendelkezik, egyszerűen győződjön meg arról, hogy a CNAME rekord be van állítva, és küldje el nekünk az SSL-tanúsítvány részleteit, beleértve a privát kulcsot és a köztes/gyökér tanúsítványokat (CA-csomag). A többiről csapatunk gondoskodik.
Y Y Y Y Y
Segítség a tervezés testreszabásához
Dőljön hátra, és lazítson, amíg beállítjuk Önnek LiveAgent-fiókját. Jelentkezzen be egy használatra kész helpdesk rendszerbe, amely növeli ügynöke termelékenységét és javítja ügyfélszolgálatát.
Y Y Y Y Y
AI konfigurációs szolgáltatás
Szakértői útmutatást és támogatott mesterséges intelligencia-munkafolyamat-beállítást kaphat napi műveleteinek egyszerűsítéséhez és egyedi igényeinek kielégítéséhez.
Y Y Y
Chatbot beállítási szolgáltatás
Hatékonyan telepítse a chatbotokat szakértő beállítási segítségünkkel, amelynek célja a felhasználói interakció és a támogatás javítása.
Y Y Y
IVR beállítási szolgáltatás
Egyszerűsítse híváskezelését szakértői segítséggel a hatékony interaktív hangreagáló rendszer felállításában.
Y Y Y
Termékbeállítási képzés
Szerelje fel a támogatási csoport vezetőjét azokkal a készségekkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy hatékonyan bevezessék és kezelhessék helpdesk eszközünket a szervezetében.
Y Y
Tanácsadó szolgáltatások
Maximalizálja lehetőségeit szakértő tanácsadó szolgáltatásainkkal. Foglaljon telefonhívást csapatunkkal, hogy személyre szabott tanácsokat és stratégiákat kaphasson az innováció ösztönzésére, a hatékonyság javítására és céljainak elérésére.
Y Y
Kiemelt támogatás
Gyors segítséget kaphat kérdéseivel kapcsolatban, minimális várakozási időt és azonnali figyelmet biztosítva.
Y
Elkötelezett fiókkezelő
Élvezze a személyre szabott támogatást egy dedikált fiókkezelővel. Rendelkezésre állnak az Ön igényeinek kielégítésére, betekintést nyújtanak, és segítenek maximalizálni a velünk kapcsolatos élményt.
Y
Ütemezett kiadáskezelés
Élvezze az ütemezett kiadáskezelést a zökkenőmentes verziófrissítésekkel, amelyeket az Ön preferenciáihoz igazítanak.
Y
Szerviz felülvizsgálati hívás és jelentések
Legyen naprakész a szolgáltatás-felülvizsgálati hívásokkal és a csapata emelt jegyeiről szóló jelentésekkel. Beszélje meg a minőséget, fedezzen fel új funkciókat, és azonosítsa a fejlesztéseket az élmény optimalizálása érdekében.
Y
Egyéni számlázási beállítás
Szabja személyre számlázási beállításait üzleti igényeinek megfelelően az egyszerűsített fizetési élmény érdekében.
Y

Biztonság és engedélyek

EU/US/UK/SG adatközpont
Jelenleg több adatközpontunk van szerte a világon. Ügyfélfiókjainkat a lehető legjobb szerverpontra telepítjük, attól függően, hogy hol vannak, és figyelembe vesszük a nemzeti törvényeiket. Számos adatközpont
Y Y Y Y Y
SpamAssassin integráció
Takarítson meg időt és küzdjön a spam ellen az automatikus spam szűréssel. A LiveAgent megvalósítja a SpamAssassin anti-spam platformot, amely blokkolja a spameket. SPAM szűrő funkció
Y Y Y Y Y
Hozzáférés korlátozása az ügynökpanelhez
Korlátozza azon IP-számok számát, amelyek hozzáférhetnek az ügynökpanelhez.
Y Y Y Y Y
Jelszó házirend-kezelés
A LiveAgent biztosítja, hogy a fiókjához kiválasztott jelszót ne sértsék meg korábbi adatvédelmi incidensek.
Y Y Y Y Y
2 lépéses ellenőrzés
Védje LiveAgent-fiókját jelszavával és egy további kóddal a Google Authenticator mobilalkalmazásból. Kétlépcsős ellenőrzési funkció.
Y Y Y Y Y
HTTPS titkosítás
Az összes LiveAgent által tárolt fiók biztonságos kapcsolaton fut a HTTPS protokoll használatával. HTTPS titkosítási funkció
Y Y Y Y Y
A kitiltott látogatók listája
Valaki kéretlen levelet küld Önnek, vagy bosszantja? Tiltsa le az IP-címüket, nehogy cseveghessenek Önnel. Szüntesse meg a kitiltást, ha készen áll, tekintse át a csevegésből kitiltott látogatók listáját.
Y Y Y Y Y
Ellenőrzési napló
Talált valami gyanúsat? Tekintse át a naplót, hogy megtudja, milyen műveleteket hajtottak végre az egyes ügynökök egy adott időszak alatt. Audit napló funkció
Y Y
SSO
Az egyszeri bejelentkezés (SSO) használatával megkönnyítheti ügynökei bejelentkezését. Jelentkezzen be egyszer a hitelesítési tényezők újbóli megadása nélkül, és gyorsítsa fel a folyamatot.
Y Y
E-mailek küldése beépített e-mail szerverünkön keresztü
Használja levelező szervereinket arra, hogy a LiveAgent e-mailjeit az Ön megerősítése alatt küldje ki Ön helyett.
Y Y
A rendszer e-mail sablonjainak testreszabása
Változtassa meg az összes rendszer e-mail szövegét és kialakítását, és bármikor személyre szabhatja azokat.
Y Y Y Y Y

Automatizálás

Esemény szabályok
Állítson be automatizálási szabályokat különböző eseményekhez, és határozza meg, hogy mely műveleteket hajtsa végre automatikusan, amikor egy adott esemény történik a LiveAgentben.
501505001000
Időszabályok
Állítson be időalapú szabályokat, amelyek automatikusan végrehajtják a műveleteket bizonyos időtartamok elteltével a LiveAgent rendszerben.
30100200
SLA szabályok
Állítson be belső szolgáltatási szintű szerződés (SLA) szabályokat, amelyek zökkenőmentes élményt biztosítanak ügynökei és ügyfelei számára. Használja őket a felelősség, a szankciók és a jogorvoslatok meghatározásához a megfelelő munkafolyamat fenntartása érdekében.
550100
SLA szintek
Állítsa be a szolgáltatási szint megállapodás (SLA) szabályait több szinten, hogy biztosítsa a megfelelő munkafolyamatokat több szinten. Használhatja őket munkafolyamatok megadására különböző körülmények között.
520100

A legjobb vásárlói élmény a LiveAgenttel
épül fel

  • Read Satur's story

    Satur

    A SATUR utazási iroda a legnagyobb szlovák utazási iroda, több mint 100 éves tapasztalattal és 90 000 elégedett ügyféllel, akiknek lehetőségük van évente több, mint 150 országba utazni.

    Olvasson tovább Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    A FrëschKëscht iskolai projektként indult, és a jó ügyfélszolgálatnak és a sikernek köszönhetően mára igazi vállalattá vált.

    Olvasson tovább FrëschKëscht

View all

LiveAgent
Tekintse meg, hogyan működik!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

LiveAgent árak

Segítségre van szüksége az Ön számára legjobb csomag kiválasztásában?

Minden üzlet más. Ügyfeleink sikerének menedzsereiből álló csapatunk készen áll arra, hogy megvizsgálja az Ön konkrét felhasználási esetét.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hasonlítsa össze a különböző helpdesk szoftver lehetőségeket, és találja meg a legjobb ajánlatot. Válassza ki a szükséges ügynökök számát, hasonlítsa össze az árakat, és találja meg az ideális jegykezelő eszközt.

Kapcsolódó cikkek ehhezÁrképzés
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkciók

Fedezze fel a LiveAgent összetett ügyfélszolgálati funkcióit, jegykezelés, élő chat, hívóközpont és még sok más! Próbálja ki most!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrációk

Fedezze fel a LiveAgent integrációit! Maximalizálja ügyfélszolgálatát plug-injeinkkel és applikációinkkal. Növelje hatékonyságát most!

Fedezze fel, hogyan növelheti elégedettségét, bevételét és lojalitását a LiveAgent esettanulmányain keresztül!

Use case scenarios

Fedezze fel, hogyan növelheti elégedettségét, bevételét és lojalitását a LiveAgent esettanulmányain keresztül!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x