Annual pricing is billed yearly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the year, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
$15
$29
$24
$49
$39
Y
$69
$59
Per agent/month billed monthly
Monthly pricing is billed monthly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the month, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
Hozzon létre egy ügyfélportált tudásbázissal, fórummal és GYIK-kal. Ügyfélportál funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Kapcsolatfelvételi űrlapok – Kapcsolat gombok
Adja meg ügyfeleinek azt a lehetőséget, hogy közvetlenül a webhelyén elhelyezett kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lépjenek kapcsolatba.Kapcsolatfelvételi űrlap funkció
3
10
50
1
200
Kapcsolatfelvételi űrlapok – Az oldalon
Adja meg ügyfeleinek azt a lehetőséget, hogy közvetlenül a webhelyén elhelyezett kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lépjenek kapcsolatba.Kapcsolatfelvételi űrlap funkció
3
10
50
1
200
Slack értesítések
Slack értesítést kap minden alkalommal, amikor új jegyet vagy jegyre adott választ kap a LiveAgentben. Slack értesítési funkció
Y
Y
Y
—
Y
Ügyfélfórum
Hozzon létre egy online közösségi fórumot felhasználóinak. Felhatalmazhatja őket, hogy kérdéseket tegyenek fel, válaszoljanak és vitákat vezessenek. Ügyfélfórum funkció
Y
Y
Y
Y
Y
E-mail jegykezelés – Bejövő e-mail fiókok
Az intelligens e-mail jegykezelés biztosítja, hogy az e-mailek ne vesszenek el vagy ne maradjanak megválaszolatlanul. Jegyrendszerünk az ügynök keresztmunka funkciójával is megakadályozza az ismétlődő válaszokat. Jegykezelési funkció
3
10
150
2
150
E-mail jegykezelés – Kimenő e-mail fiókok
Az intelligens e-mail jegykezelés biztosítja, hogy az e-mailek ne vesszenek el, vagy ne maradjanak megválaszolatlanul. Jegyrendszerünk az ügynökök keresztmunkájának figyelésének funkciójával is megakadályozza az ismétlődő válaszokat. Jegykezelési funkció
3
10
150
2
150
Élő csevegés gomb
Szerezze meg az ügyfelek bizalmát és növelje az eladásokat személyre szabott, valós idejű élő chat-támogatással. Élő chat funkci
Használja ki a híváskezelő központot az ügyfélinterakciók hatékony kezeléséhez és kezeléséhez. Híváskezelő központ funkció
—
Y
Y
—
Y
Visszajelzés gombok
Ösztönözze az ügyfeleket, hogy küldjenek új ötleteket és visszajelzéseket a jövőbeli fejlesztésekhez. Visszajelzés és javaslatok funkció
—
Y
Y
—
Y
Viber
Válaszoljon a Viber üzenetekre közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról. Viber funkció
$39/hónap
$39/hónap
Y
—
Y
Twitter
Figyelje az egyedi kulcsszavakat, és válaszoljon a cselekvést igénylő tweetekre. A LiveAgenttől kapott összes válasz tweetként kerül elküldésre. Twitter funkció
$39/hónap
$39/hónap
Y
—
Y
Facebook
Válaszolhat Facebook üzenetekre, bejegyzésekre, megjegyzésekre vagy megemlítésekre közvetlenül a LiveAgent szolgáltatásból. Facebook funkció
$39/hónap
$39/hónap
Y
—
Y
Facebook + Instagram
Az Instagram-integráció nem lehetséges Facebook-integráció nélkül. Instagram funkció
$39/hónap + $19/hónap
$39/hónap + $19/hónap
Y
—
Y
WhatsApp
Integrálja WhatsApp számát a LiveAgent jegykezelő rendszerébe, és használja azt a WhatsApp üzenetek válaszolásához a jegykezelő rendszeren belül. Megjegyzés: Az integráció jelenleg csak a Twilio és 360dialog szolgáltatókkal működik.
—
—
3 számok
—
3+ számok
Call center támogatás / videohívás
Növelje a kimenő eladásokat és javítsa az ügyfelek elégedettségét videohívás funkciónkkal. Legyen személyes, és ne felejtsen el mosolyogni! Videohívás funkció
Az összes jegyet és csevegési átiratot korlátlan ideig tárolja. Bármikor hozzáférhet az összes korábbi jegyhez, beszélgetéshez és hívásfelvételhez minőségbiztosítási, jogi vagy képzési célból.
Korlátlan
Korlátlan
Korlátlan
7 nap
Korlátlan
Jegyek egyesítése
Több jegyet kapott ugyanarról a problémáról, és szeretné kombinálni őket? Semmi baj! Használja a jegyek egyesítése funkciónkat.
Y
Y
Y
Y
Y
Egyedi jegymezők
Megtudott néhány értékes információt? Hozzon létre egy egyéni jegymezőt, és adja hozzá a jegyinformációs panelhez. Egyedi jegymező funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Megosztott jegyek
Több kéréssel rendelkező jegyet kapott? Ossza fel a jegyet két részre, és rendelje hozzá mindegyiket egy másik ügynökhöz/részleghez. Megosztott jegyek funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Belső jegyek
Készítsen belső feljegyzést kollégái számára. A jegyzeteket csak az ügynökök láthatják, így nem kell attól tartania, hogy más végfelhasználók vagy ügyfelek látják az Ön személyes feljegyzéseit. Belső jegyek
Y
Y
Y
Y
Y
Mellékletek
Könnyen húzza át a mellékleteket (képeket, zenéket, videókat, dokumentumokat stb.), hogy megossza azokat ügyfeleivel. Mellékletek funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Jegyekkel való tömeges műveletek
Válasszon ki egyszerre több jegyet, és futtasson tömeges műveleteket, hogy időt takarítson meg. Ezzel a funkcióval egyetlen kattintással több jegyet is feloldhat, átruházhat vagy törölhet. Jegyekkel való tömeges műveletek funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Megoldási algoritmus
Automatikusan rangsorolja azokat a jegyeket, amelyeket meg kell oldani a szolgáltatási szint megállapodások (SLA) és a beérkezés dátuma és időpontja szerint. Megoldási funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Jegyelégedettségi felmérés
Minden interakció után automatikusan küldjön e-maileket a jegyekkel való elégedettségi felmérésről, hogy ügyfelei magas színvonalú szolgáltatást kapjanak.
—
Y
Y
—
Y
Egyéni címkék
Adjon hozzá egyéni címkéket a jegyek rendszerezéséhez és szűréséhez, miközben egy pillantással megtekintheti a tartalmukat.
Y
Y
Y
Y
Y
Egyedi jegyszűrők
Hozzon létre egyedi jegyszűrőket a keresés és a szűrés megkönnyítése érdekében. Egyedi jegyszűrő funkció
300 szűrő / ügynök
500 szűrő / ügynök
1000 szűrő / ügynök
50 szűrő / ügynök
5000 szűrő / ügynök
Ügynöki jegyzetek a jegyekhez
Adjon hozzá privát megjegyzéseket a jegyekhez. A privát jegyzeteket csak az ügynökök láthatják, így nem kell aggódnia amiatt, hogy az ügyfelek vagy más végfelhasználók látják őket. Az ügynök jegyzetei a jegyekhez funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Valós idejű irányítópultok
Valós idejű áttekintés a használati statisztikákról.
Y
Y
Y
Y
Y
Jegy transzferek
Egyetlen kattintással vigye át a jegyeket azokhoz az ügynökökhöz vagy részlegekhez, amelyek a legjobban felkészültek a kezelésükre.
Y
Y
Y
Y
Y
WYSIWYG szerkesztő
Használja a WYSIWYG szerkesztőnket e-mailjei, e-mail-sablonjai és tudásbáziscikkeinek tartalmának stílusához. WYSIWYG szerkesztő funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Több jegylap
Egyszerre több jegyet megoldani? Nem probléma! Nyisson meg több jegylapot a LiveAgent alkalmazásban, és szükség szerint váltson oda-vissza. Több jegy lap funkció
Hozzon létre értékesítési, marketing- és műszaki támogatási részlegeket a jegyek egyszerűbb irányításához és a felelősségek megosztásához.Osztályok funkció
10
20
150
3
300
Szerepek az osztályokon
—
—
—
—
Y
Sablon válaszok
Gyorsítsa fel válaszait előre meghatározott szövegsorozatok használatával. Sablon válaszok funkció
Hozzon létre előre meghatározott válaszokat a támogatási lekérdezésekhez, amelyeket általános válasszal lehet megválaszolni. Előre definiált válaszok funkció
20
100
500
—
1000
Csevegési átiratok
Szüksége van ügyfeleinek az Önnel folytatott beszélgetés másolatára? Adja meg nekik a csevegési átiratokat e-mailben.
Y
Y
Y
—
Y
Fájlmegosztás chaten keresztül
Élő csevegésünk támogatja a JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF és TXT fájlmegosztást.
Y
Y
Y
Y
Y
Mobil chat ablak
Élő csevegési widgetjeink érzékenyek – ügyfeleink könnyedén indíthatnak csevegést mobilon vagy asztali számítógépen.
Y
Y
Y
Y
Y
Chat üdvözlő üzenet beállítása
Küldjön automatikus csevegés-üdvözlő üzeneteket webhelyének új látogatóinak, hogy bemutassa, hogy Ön online állapotban van, és szükség esetén készen áll a segítségükre.
Y
Y
Y
Y
Y
A valós idejű látogatók figyelése
Kövesse figyelemmel webhelye látogatóinak tevékenységét. Tekintse meg, mely URL-eket nyitották meg, mennyi ideig böngésznek az egyes oldalakon, és értesítést kaphat, ha webhelye új oldalára navigálnak.
—
Y
Y
—
Y
Chat elégedettségi felmérések
Azonnali visszajelzést kaphat minden ügyfél-interakció után. Tudja meg, hogyan javíthat, mit tett helyesen, és kövesse nyomon az ügyfelek elégedettségét az idő múlásával. Ügynökértékelési funkció
—
Y
Y
—
Y
Időmérés
Szerezzen mélyebb megértést a help desk teljesítményéről, ha nyomon követi ügynöke munkavégzési szokásait. Nézze meg, mennyi ideig tart, amíg válaszolnak az egyes jegyekre, mennyi ideig voltak online, vagy mennyi ideig tartottak a szüneteik. Időmérési funkció
$19/hónap
$19/hónap
Y
—
Y
Hívássorban állás
Ha minden online ügynök elfoglalt a folyamatban lévő hívásokkal, a LiveAgent automatikusan létrehoz egy hívási sort az új hívók számára.Hívási sor jelző
—
Y
Y
—
Y
IVR
Javítsa ügyfelei call center élményét átfogó interaktív hangválasz (IVR) fák tervezésével, amelyek a megfelelő támogatási részleghez vagy ügynökhöz irányítják őket. IVR funkció
—
Y
Y
—
Y
Hívásrögzítés
A korlátlan hívásrögzítés biztosítja, hogy Ön mindig védve legyen a hívások kiváló minőségű felvételeivel, amikor a leginkább szüksége van rájuk. Korlátlan hívásrögzítési funkció<
—
Y
Y
—
Y
Hívásirányítás és átvitel
Call center szoftverünk fel van szerelve ACD-vel és kezelt hívástovábbítással. Élvezze a zökkenőmentes hívásváltást egyik részlegről vagy ügynökről a másikra a mai naptól. Hívásirányítás és Hívástovábbítás funkció
—
Y
Y
—
Y
Egyedi szerepek
Szerepkörök létrehozása és elnevezése, valamint ügynöki engedélyek testreszabása. Egyéni szerepek feature
Csatlakoztasson különféle programokat, szoftvereket vagy eszközöket a LiveAgent segítségével, és automatizáljon számtalan feladatot. API funkció
1
5
10
—
100
Ügyfél levél sablonok
Konfiguráljon e-mail sablonokat ügyfelei és ügynökei számára. A LiveAgenttől küldött összes e-mail sablon HTML vagy egyszerű szöveges e-mailként formázható. Levél sablonok funkció
Y
Y
Y
—
Y
Szabályok és időszabályok
Hozzon létre egyéni triggereket, automatizálási szabályokat és időszabályokat, hogy felgyorsítsa az ismétlődő feladatokat, amelyek nem igénylik az ügynökök figyelmét. Szabályok és Idő szabályok funkció
Y
Y
Y
—
Y
Gamifikáció
Motiváljon, szórakoztasson, növelje a termelékenységet és segítse elő a csapatokban való együttműködést. Gamifikáció funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Kapcsolatfelvételi űrlap widgetek testreszabása
Válasszon ki egy kapcsolatfelvételi űrlap widgetet sablon galériánkból, és szabja személyre, hogy megfeleljen vállalkozása esztétikájának.
Y
Y
Y
Y
Y
Chat widgetek testreszabása
Válasszon egy csevegőmodult sablon galériánkból, és szabja személyre, hogy illeszkedjen vállalkozása színpalettájához.
Y
Y
Y
Y
Y
A csevegési meghívók widgetek testreszabása
Válasszon egy csevegési meghívót sablon galériánkból, és szabja testre igényeinek megfelelően.
Y
Y
Y
Y
Y
Hangkonfiguráció
Testreszabhatja vagy letilthatja a LiveAgentben hallható értesítési hangokat. Válasszon meglévő hangjaink közül, vagy töltse fel saját fájljait. Hangkonfigurációs funkció
—
Y
Y
—
Y
Keresés és csere
A LiveAgent minden bejövő üzenetben automatikusan megkereshet bizonyos karakterláncokat, és lecserélheti őket valami másra, mielőtt megjelenítené vagy tárolná az adatbázisban. Keresés és csere funkció
—
Y
Y
—
Y
Hívás widgetek testreszabása
Hozzon létre csábító hívás widgeteket, vagy válasszon sablon galériánkból. Bármely meglévő dizájnt testreszabhat igényei szerint.
—
Y
Y
Y
Y
Videohívás widgetek testreszabása
Hozzon létre vonzó videohívás-modulokat, vagy válasszon egy meglévő dizájnt sablongalériánkból. Testreszabhatja bármelyik meglévő sablont igényei szerint.
—
—
Y
—
Y
Tudásbázis
Hozzon létre kategóriákat az Ügyfélportálon termékei, szolgáltatásai vagy ügyféltípusai alapján. Adjon hozzá tudásbáziscikkeket, fórumokat vagy visszajelzési táblákat. Tudástár
1
2
3
1
10
További tudásbázis
A több tudástár* lehetőséget ad korlátlan számú különálló ügyfélportál létrehozására, ahol mindegyiknek egyedi kialakítása, beállításai és tartalmai lehetnek. Tudástár
$19 / hó/ tudásbázisonként
$19 / hó/ tudásbázisonként
$19 / hó/ tudásbázisonként
—
$19 / hó/ tudásbázisonként
Márkajel nélküli
Távolítsa el a LiveAgent márkajelzést az élő csevegés ablakairól és gombjairól, a tudástárról/ügyfélportálról, a hívás ablakokról és gombokról, a kapcsolatfelvételi űrlapokról, a visszajelzési űrlapokról és az e-mail sablonokról.
—
$19 / hó/ fiók
$19 / hó/ fiók
—
Y
Egyedi domain parkolás
Parkolja le LiveAgent-fiókját, hogy elérhetővé tegye saját domainjéből. Egyedi domain parkolás
newEnhance Segítse az ügyfélszolgálatát az AI Válasz Asszisztenssel. A ChatGPT és az OpenAI API kulcs által működtetve kifinomult e-mail válaszokat generál, ésszerűsíti a válaszokat és növeli az ügynökök hatékonyságát.
Szerezzen áttekintést ügyfélszolgálatáról. Tekintse meg, hogy kik lépnek kapcsolatba az Ön cégével, és figyelje a kapott szolgáltatást. Elemzés áttekintése funkció
—
Y
Y
—
Y
Teljesítmény jelentés
Kövesse nyomon a támogatási ügynökök teljesítményét. Nézze meg, ki a legproduktívabb, ki részesíti előnyben az e-maileket az élő csevegésekkel szemben, és ki az, aki az idő múlásával konzisztens eredményeket produkál. Teljesítményjelentés funkció/a>
—
Y
Y
—
Y
Ügynöki jelentés
Készítsen ügynöki jelentéseket a munkaidőről, a fogadott jegyekről, a csevegésekről, a hívásokról, az eladásokról, az értékelésekről és egyebekről egy adott időtartományban. Ügynöki jelentés funkció
—
Y
Y
—
Y
Ügynöki értékelések
Készítsen ügynökértékelési jelentéseket az ügyfelek megjegyzéseivel kiegészítve. Ügynökértékelési funkció
—
Y
Y
—
Y
Részleg jelentés
Jelentéseket készíthet az egyes részlegek megválaszolt jegyeinek, csevegéseinek, hívásainak és egyebeknek a számáról egy adott időintervallumban. Részleg jelentés funkció
—
Y
Y
—
Y
Csatorna jelentés
A LiveAgent részletes betekintést nyújt minden kommunikációs csatornáról: e-mail, élő chat, call center, kapcsolatfelvételi űrlapok, Instagram, Facebook üzenetek, tweetek stb. Csatorna jelentés funkció
—
Y
Y
—
Y
Megjelölési jelentés
Megjelölési jelentéseket generálhat egy adott időszakról. Az egyes bejegyzések időtartomány, részleg, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Megjelölési jelentés funkció
—
Y
Y
—
Y
Jegytörténet
Szűrje le a jegyeket nap, hét, hónap, év vagy egyéni dátumtartomány szerint a jegyelőzmények jelentésének létrehozásához. Nézze meg, mely részlegeknek volt a legtöbb kiosztott jegye, mely ügynökök oldották meg azokat, aktuális állapotukat stb.
—
Y
Y
—
Y
Munkajelentésem
Jelentéseket készíthet az egy napon, héten, hónapban, évben vagy egyéni dátumtartományban végzett munkáról. Nézze meg, hány jegyet rendeltek hozzád, melyik csatornáról érkeztek, és hogy milyen állapotban vannak.
—
Y
Y
—
Y
Ügynök rendelkezésre állása hívásokhoz, chatekhez, jegyekhez
Készítsen jelentéseket az egyes ügynökök elérhetőségéről a hívások és a csevegés fogadásához. Fedezze fel, kik érintettek a leginkább, és kinek kell fokoznia a támogatási erőfeszítéseit.
—
Y
Y
—
Y
Hívás, chat, jegy betöltése
Megtudhatja, mely ügynökökhöz rendelték a legtöbb jegyet, hívást és csevegést, hogy összehasonlítsa és optimalizálja ügynökei munkaterhelését.
Hozzáférhet az összes LiveAgent beépülő modulhoz és más szoftvermegoldásokkal való integrációhoz a munkafolyamat egységesítése és egyszerűsítése érdekében..
24 órás ügyfélszolgálatot kínálunk egész évben. Lépjen kapcsolatba velünk élő chaten, e-mailben, telefonon, közösségi médián vagy ügyfélportálunkon keresztül. Többnyelvű támogatást is kínálunk.
legjobb erőfszítés
24/7
24/7
legjobb erőfszítés
24/7
White Glove Beállítás
Dőljön hátra, és lazítson, amíg beállítjuk Önnek LiveAgent-fiókját. Jelentkezzen be egy használatra kész helpdesk rendszerbe, amely növeli ügynökei termelékenységét és javítja ügyfélszolgálatát.
A LiveAgent jelenleg 45 nyelvi fordítást támogat, és rendszeresen újak kerülnek hozzáadásra. Többnyelvű támogatási funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Több webhely támogatás
Több vállalkozása, terméke vagy aldomainje van egyedi webhelyekkel? Nem probléma, a LiveAgent egyetlen LiveAgent-fiókba tudja lekérni és egyszerűsíteni az összes jegyet.
Y
Y
Y
Y
Y
Több márka támogatása
Hozzon létre több tudásbázist minden egyes termékéhez, márkájához vagy felhasználói csoportjához.
Y
Y
Y
Y
Y
Hardveres IP telefon
Kényelmesebben használja hardveres telefonját? Semmi baj! Csatlakoztassa a LiveAgenthez, hogy fogadhassa a rajta lévő hívásokat. Nincs szükség softphone-ra vagy hívásfogadásra a böngészőben, ha nem szeretné.
Y
Y
Y
Y
Y
Termékképzés (személyes online képzés)
Tervezzen be egy LiveAgent tréninget a támogatási menedzsernek, hogy segítsen neki jobban megérteni az eszközt, vagy segítsen néhány konfigurációs kihívás megoldásában, amellyel a LiveAgent segítségével találkozhat.
—
Y
Y
—
Y
Vezető számlavezető
Támogatás a fiókkezelőtől, mint közvetlen kapcsolattartótól. Kérésre számlavezető is biztosítható a Nagy csomagban 50+ ügynökkel rendelkező számlákhoz.
—
—
—
—
Y
Elkötelezett onboarding csapat
Kérjen segítséget a white-glove beállításához szakértői csapatunktól, akik segítenek elkezdeni a LiveAgent eszközeit és funkcióit.
Jelenleg több adatközpontunk van szerte a világon. Ügyfélfiókjainkat a lehető legjobb szerverpontra telepítjük, attól függően, hogy hol vannak, és figyelembe vesszük a nemzeti törvényeiket. Számos adatközpont
Y
Y
Y
Y
Y
SpamAssassin integráció
Takarítson meg időt és küzdjön a spam ellen az automatikus spam szűréssel. A LiveAgent megvalósítja a SpamAssassin anti-spam platformot, amely blokkolja a spameket. SPAM szűrő funkció
Y
Y
Y
Y
Y
Hozzáférés korlátozása az ügynökpanelhez
Korlátozza azon IP-számok számát, amelyek hozzáférhetnek az ügynökpanelhez.
Y
Y
Y
Y
Y
Jelszó házirend-kezelés
A LiveAgent biztosítja, hogy a fiókjához kiválasztott jelszót ne sértsék meg korábbi adatvédelmi incidensek.
Y
Y
Y
Y
Y
2 lépéses ellenőrzés
Védje LiveAgent-fiókját jelszavával és egy további kóddal a Google Authenticator mobilalkalmazásból. Kétlépcsős ellenőrzési funkció.
Y
Y
Y
Y
Y
HTTPS titkosítás
Az összes LiveAgent által tárolt fiók biztonságos kapcsolaton fut a HTTPS protokoll használatával. HTTPS titkosítási funkció
Y
Y
Y
Y
Y
A kitiltott látogatók listája
Valaki kéretlen levelet küld Önnek, vagy bosszantja? Tiltsa le az IP-címüket, nehogy cseveghessenek Önnel. Szüntesse meg a kitiltást, ha készen áll, tekintse át a csevegésből kitiltott látogatók listáját.
Y
Y
Y
Y
Y
Ellenőrzési napló
Talált valami gyanúsat? Tekintse át a naplót, hogy megtudja, milyen műveleteket hajtottak végre az egyes ügynökök egy adott időszak alatt. Audit napló funkció
—
—
Y
—
Y
SSO
Az egyszeri bejelentkezés (SSO) használatával megkönnyítheti ügynökei bejelentkezését. Jelentkezzen be egyszer a hitelesítési tényezők újbóli megadása nélkül, és gyorsítsa fel a folyamatot.
Állítson be automatizálási szabályokat különböző eseményekhez, és határozza meg, hogy mely műveleteket hajtsa végre automatikusan, amikor egy adott esemény történik a LiveAgentben.
50
150
500
—
1000
Időszabályok
Állítson be időalapú szabályokat, amelyek automatikusan végrehajtják a műveleteket bizonyos időtartamok elteltével a LiveAgent rendszerben.
—
30
100
—
200
SLA szabályok
Állítson be belső szolgáltatási szintű szerződés (SLA) szabályokat, amelyek zökkenőmentes élményt biztosítanak ügynökei és ügyfelei számára. Használja őket a felelősség, a szankciók és a jogorvoslatok meghatározásához a megfelelő munkafolyamat fenntartása érdekében.
—
5
50
—
100
SLA szintek
Állítsa be a szolgáltatási szint megállapodás (SLA) szabályait több szinten, hogy biztosítsa a megfelelő munkafolyamatokat több szinten. Használhatja őket munkafolyamatok megadására különböző körülmények között.
—
5
20
—
100
A legjobb vásárlói élmény a LiveAgenttel épül fel
Satur
A SATUR utazási iroda a legnagyobb szlovák utazási iroda, több mint 100 éves tapasztalattal és 90 000 elégedett ügyféllel, akiknek lehetőségük van évente több, mint 150 országba utazni.
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145S
Live Agent
LiveAgent árak
Segítségre van szüksége az Ön számára legjobb csomag kiválasztásában?
Minden üzlet más. Ügyfeleink sikerének menedzsereiből álló csapatunk készen áll arra, hogy megvizsgálja az Ön konkrét felhasználási esetét.
Spóroljon többet a LiveAgenttel
Hasonlítsa össze a különböző helpdesk szoftver lehetőségeket, és találja meg a legjobb ajánlatot. Válassza ki a szükséges ügynökök számát, hasonlítsa össze az árakat, és találja meg az ideális jegykezelő eszközt.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Fedezze fel, hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgent telefonos központjához a hatékony ügyfélkapcsolatok érdekében. Az Axialys FrenchTech vállalat innovatív SaaS megoldással segíti a vállalkozásokat telefonrendszerük felhő alapú kezelésében. Tudjon meg többet az Axialys és a LiveAgent integrációjáról!
Fedezze fel, hogyan kezelheti hatékonyan a termékek és szolgáltatások árazásával kapcsolatos kérdéseket a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segítségével. Ismerje meg a közösségi média csatornák hatékony használatát, és próbálja ki ingyenes verziónkat az ügyfélkapcsolatok optimalizálásához!
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent
or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.