A LiveAgent itt van, hogy segítsen a legjobb vásárlói vélemények megszerzésében és csodálatos ügyfélszolgálatot biztosítson. Váltson egy dedikált help desk megoldásra többcsatornás jegyrendszerrel, leggyorsabb élő csevegő widgettel és a közösségi média lehetőségeivel. Egy helyről kezelheti az e-maileket, hívásokat, közösségi média üzeneteket, csevegéseket és ügyfélportál-cikkeket. Olvasson tovább, hogy megtudja, mitől lesz a LiveAgent nagyszerű Birdeye alternatíva, vagy kezdje el az ingyenes próbaverziót még ma.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
BirdEye
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A BirdEye jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
A BirdEye élő csevegést kínál.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A BirdEye nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A BirdEye nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A BirdEye Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A BirdEye Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A BirdEye nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A BirdEye nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A BirdEye nem kínál tudástárat.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A BirdEye nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A BirdEye automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A BirdEye API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A BirdEye nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A BirdEye videohívásokat kínál.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A BirdEye korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
A BirdEye korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A BirdEye korlátlan csevegőgombokat kínál.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A BirdEye korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A BirdEye nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A BirdEye korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
Legyen jelen minden fontos kommunikációs csatornán, segítse ügyfeleit és gyűjtsön pozitív visszajelzéseket. Ez a LiveAgent hatékony eszközeinek és jegyrendszerének köszönhetően lehetséges, amely egy helyen egyesíti az összes kommunikációt. Bővítse online jelenlétét e-mail, élő chat, telefonos központ, ügyfélportál, Viber, Facebook, Twitter és Instagram segítségével.
Mondjon nemet a negatív véleményekre, és biztosítsa a leggyorsabb ügyfélszolgálatot a webhelyén elhelyezett csevegőgombnak köszönhetően. A LiveAgent a leggyorsabb élő csevegést kínálja a piacon, és olyan nagyszerű funkciókkal is támogatja, mint a valós idejű gépelési nézet és a proaktív csevegési meghívók. Elképesztő gyorsasággal nyújtson ügyfélszolgálatot, növelje a pozitív értékelések számát és szerezzen hűségesebb fizető ügyfeleket.
A LiveAgent minden eszközről biztonsági mentést készít alapvető és speciális funkciókkal, így az ügyfélszolgálat biztosítására összpontosíthat. Ezenkívül javíthatja a munkafolyamatokat több, mint 140 integrációval az Ön által használt alkalmazásokkal. A LiveAgent megismerése csak rövid időt vesz igénybe, köszönhetően a kezdetektől fogva elérhető bemutatkozó útmutatónknak.
Úttörő szoftver
A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piacon a legjobbra értékelt és legelismertebb help desk megoldás, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.
Emlékezetes vásárlói élményeket hozhat létre, amelyek növelik a bevételt.
Villámgyors válaszokkal örvendeztesse meg ügyfeleit.
Tegyen több értékesítést azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.
Váltson olyan szoftverre, amelyben megbízhat, amikor a legnagyobb szüksége van rá. Ügyfélsiker-csapatunk a nap 24 órájában minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy ügyfeleink zökkenőmentes élményben vegyenek részt a help desk megoldással. Így őrizzük meg üzleti hírnevünket. Tekintse meg eredményeinket és hitelesített véleményeket azoktól az ügyfelektől, akik úgy döntöttek, hogy elkezdik használni a LiveAgentet.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Indítsa el ingyenes 14 napos próbaverziónkat, és nézze meg, hogyan javíthatja a valós idejű interakciót az ügyfelek élő csevegésével és a teljes jegyrendszerrel. Megtekintheti megfizethető díjcsomagjainkat, vagy a LiveAgent bemutatkozó videóját. Egyszerűen nézze meg a videót, és nézzen meg mindent, amit a LiveAgenttel tehet.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.