A LiveAgent itt van, hogy segítsen a legjobb vásárlói vélemények megszerzésében és csodálatos ügyfélszolgálatot biztosítson. Váltson egy dedikált help desk megoldásra többcsatornás jegyrendszerrel, leggyorsabb élő csevegő widgettel és a közösségi média lehetőségeivel. Egy helyről kezelheti az e-maileket, hívásokat, közösségi média üzeneteket, csevegéseket és ügyfélportál-cikkeket. Olvasson tovább, hogy megtudja, mitől lesz a LiveAgent nagyszerű Birdeye alternatíva, vagy kezdje el az ingyenes próbaverziót még ma.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
BirdEye
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A BirdEye jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
A BirdEye élő csevegést kínál.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A BirdEye nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A BirdEye nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A BirdEye Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A BirdEye Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A BirdEye nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A BirdEye nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A BirdEye nem kínál tudástárat.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A BirdEye nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A BirdEye automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A BirdEye API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A BirdEye nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A BirdEye videohívásokat kínál.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A BirdEye korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
A BirdEye korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A BirdEye korlátlan csevegőgombokat kínál.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A BirdEye korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A BirdEye nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A BirdEye korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
Legyen jelen minden fontos kommunikációs csatornán, segítse ügyfeleit és gyűjtsön pozitív visszajelzéseket. Ez a LiveAgent hatékony eszközeinek és jegyrendszerének köszönhetően lehetséges, amely egy helyen egyesíti az összes kommunikációt. Bővítse online jelenlétét e-mail, élő chat, telefonos központ, ügyfélportál, Viber, Facebook, Twitter és Instagram segítségével.
Mondjon nemet a negatív véleményekre, és biztosítsa a leggyorsabb ügyfélszolgálatot a webhelyén elhelyezett csevegőgombnak köszönhetően. A LiveAgent a leggyorsabb élő csevegést kínálja a piacon, és olyan nagyszerű funkciókkal is támogatja, mint a valós idejű gépelési nézet és a proaktív csevegési meghívók. Elképesztő gyorsasággal nyújtson ügyfélszolgálatot, növelje a pozitív értékelések számát és szerezzen hűségesebb fizető ügyfeleket.
A LiveAgent minden eszközről biztonsági mentést készít alapvető és speciális funkciókkal, így az ügyfélszolgálat biztosítására összpontosíthat. Ezenkívül javíthatja a munkafolyamatokat több, mint 140 integrációval az Ön által használt alkalmazásokkal. A LiveAgent megismerése csak rövid időt vesz igénybe, köszönhetően a kezdetektől fogva elérhető bemutatkozó útmutatónknak.
Úttörő szoftver
A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piacon a legjobbra értékelt és legelismertebb help desk megoldás, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.
Emlékezetes vásárlói élményeket hozhat létre, amelyek növelik a bevételt.
Villámgyors válaszokkal örvendeztesse meg ügyfeleit.
Tegyen több értékesítést azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.
Váltson olyan szoftverre, amelyben megbízhat, amikor a legnagyobb szüksége van rá. Ügyfélsiker-csapatunk a nap 24 órájában minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy ügyfeleink zökkenőmentes élményben vegyenek részt a help desk megoldással. Így őrizzük meg üzleti hírnevünket. Tekintse meg eredményeinket és hitelesített véleményeket azoktól az ügyfelektől, akik úgy döntöttek, hogy elkezdik használni a LiveAgentet.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Indítsa el ingyenes 14 napos próbaverziónkat, és nézze meg, hogyan javíthatja a valós idejű interakciót az ügyfelek élő csevegésével és a teljes jegyrendszerrel. Megtekintheti megfizethető díjcsomagjainkat, vagy a LiveAgent bemutatkozó videóját. Egyszerűen nézze meg a videót, és nézzen meg mindent, amit a LiveAgenttel tehet.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team