A digitális marketing egyik legnépszerűbb módja az e-mail. Sokat fejlődtek az évek során, hogy segítsenek a vállalkozásoknak megszerezni a megfelelő leadeket és jól kommunikáljanak az interneten. Az e-mail marketing az évek során hatalmas növekedést mutat, és a számok ezt jól és valóban alátámasztják. Az SMB-k akár 81%-a is pusztán az email marketingtől függ, mint az elsődleges eszköz az ügyfélszerzéshez.
Az e-mailek a vállalatok számára megbízható mód termékeik és szolgáltatásaik bemutatására, miközben az ügyfeleket elkötelezettek lesznek és érdeklődnek a márkájuk iránt. Megfelelő használat esetén ez segítheti a vállalatokat egy befolyásos kultúra és identitás kiépítésében a digitális marketingben, segít kiemelni őket a többi közül. Ezzel az ügyfelek nem csak tájékoztatást kaphatnak, hanem szeretettel várják kedvenc márkájuk e-mailjeit, és közvetlenül az e-mailből vásárolhatnak.
Az e-mailek kultúrája az évek során fejlődött, rengeteg vállalat használ innovatív technikákat az ügyfelek csábítására. Az intelligens képek és a kiváló másolás segítségével az e-mailek online bevételt teremthetnek a vállalatok számára, és nagy bevételhez juttathatják. Ez egy folyamatos folyamat, amely sok kísérleti és hibamódszert igényel, de az idő múlásával az e-mail marketing továbbra is digitálisan hajtja előre a vállalatokat, és arra készteti őket, hogy pozitívan megtérítsék az ügyfeleket.
Miért kell e-mailben elérnie közönségét?
Az email marketing játékhoz a legjobb sablonokkal és e-mail szolgáltatókkal kell dolgozni. Az e-mailek az ügyfelekkel való kommunikáció egyik preferált módjává váltak, és a számok is ezt támasztják alá.
A digitális marketing nagy számban nőtt az elmúlt évtizedben, és az e-mailek a legnépszerűbb formája. A marketingszakemberek akár 93%-a is függ online tartalmának e-mailjeitől, és Ön több ügyfelet és követőt szerezhet online, miközben a szolgáltatásaihoz megfelelő tömeg mindig készen áll a befektetésre.
A marketingszakemberek 40% -a állítja, hogy a hírlevelek üzleti tevékenységük kulcsfontosságú részét képezik, és megkövetelik, hogy bevételeik nagy részét online szerezzék. A vásárlók akár 59% -a vásárol árut és termékeket pusztán erős e-mailből online.
Az e-mailek nagyszerű módja a közönség megszólításának, mert folyamatosan ellenőrzik a leveleket a mobiltelefonjukon és az asztali számítógépeiken. Nagyszerű kapcsolatfelvétel különböző eszközökön, és felhívni a figyelmüket, mert mindenki bármikor ellenőrzheti e-mailjeit. Alapvető fontosságú, hogy megtalálja a megfelelő nyelvet és a hangnemet valóbani eredményhez, de idővel ez egyszerűbbé válik.
Az e-mailek időzítése szintén elengedhetetlen szempont, mert ha hozzájuk fordul, akkor azt akkor kell megtennie, amikor egy adott termék vagy szolgáltatás piacon van. Csak ezután fogják pozitív élménnyel megkapni az e-mailt, és megnyitni azt.
Az automatizálás és a technológia fejlődésének köszönhetően egyszerűbb ezeket az e-maileket elküldeni, ismerve az ügyfelek szándékát a webhelyeken. A webhelyek láthatják az olyan vásárlói műveleteket, mint a „Kosárba helyezés”, „Hozzáadás a kívánságlistához” vagy a kosár elhagyása és még sok más. Ez indikátorokat ad nekik az ügyfelek szándékáról, és az e-mailek automatizálhatóak, hogy felhívják az ügyfél figyelmét, miután ugyanezt megtették.
Összességében elmondható, hogy az e-mail biztonságos és olcsó módja az ügyfelek elérésének, mivel kényelmesen megnyithatóak. Amikor elkezd látni e-mailjeire adott válaszokat, megváltoztathatja a stratégiákat, hogy a vásárlási szokásaik szempontjából relevánsabb információkat nyújthassa nekik, és végül több üzletet bonyolítson le. Minden e-mailes marketingre költött 1 dollárért az idő múlásával maximum 42 dolláros megtérülést láthat, hangsúlyozva, hogy az e-mailek mennyire fontosak a vállalkozások online növekedéséhez és a bevételek maximális kihasználásához.
Ügyfélszolgálat és e-mail sablonok
Az e-mailek fontos szerepet játszanak az ügyfélszolgálatban. Ezek a vállalatok és az ügyfél közötti legfontosabb kapcsolattartó pontok. Egyetlen e-mail megváltoztathatja a vállalat szemléletét. Minden e-mailnek éreztetnie kell az ügyfelet, hogy értékelve vannak.
A támogatási e-mailek fontosak az ügyfél számára. Csak akkor küldenek e-mailt, ha problémájuk van, vagy valamilyen segítségre van szükségük. Tehát az itt használt sablonokat gondosan kell kiválasztani. Nem szabad személytelennek érződniük. Annak ellenére, hogy az első e-mail automatizált lehet, az ügyfélnek ezt nem szabad éreznie. Segíthet ebban az, ha több automatizált választ használ szegmensek szerint. Még a sablon megváltoztatása is, amikor e-mailt másodszor küldi ki az ügyfélnek, óriási hatást gyakorolhat. Végső célunk, hogy az ügyfél úgy érezze, hogy megbecsülik, és egy remek sablonnal ezt el tudja érni.
Hogyan kezdheti el az e-mailek gyűjtését?
E-maileket gyűjthet a közönségétől különböző módszerekkel. A Facebook hirdetések az elsődleges technikák egyike, amelyet sok vállalat gyűjt azonosítóval. A webhelyén regisztrációs űrlapokat és felugró ablakokat is megadhat, hogy az ügyfelek megadhassák adataikat egy kis jutalom fejében.
Más módon is gyűjthet e-maileket, és felhasználhatja a közösségi médiát is, hogy ugyanezt tegye. Csak annyit kell tennie, hogy válasszon egy jó e-mail szolgáltatót, amely segít leadek létrehozásában a hirdetéseken keresztül, és arra készteti az embereket, hogy regisztráljanak az Ön termékeire és szolgáltatásaira.
Az Instagramot hálózatként használhatja az ügyfelek segítésére, és leadek felkutatására. Kattintson ide, hogy pontosan tudja, hogyan teheti ezt meg.
Szöveges vagy képalapú e-mailek?
Ez egy vita, amelyet sok márka folytat, ezért tisztázzuk mindkettőt.
Szöveg alapú
Egy jó szöveges e-mail gyorsabban juttatja el az üzenetet, és biztosítja a jobb letöltést is. A szöveget helyesen használó márkák előnyére válhatnak. A szöveges e-mailek letöltése kevesebb időt igényel, és könnyedén átjuthat a spamszűrőkön.
Képalapú
A képekkel ellátott e-mailek népszerűbbek, mivel olyan sablonokkal játszhat, amelyek vonzóbbá teszik az üzenetet. Nagyobb esélyük van arra, hogy eladást generáljon velük, de a spamszűrőkön való átjutás nehezebb.
A megfelelő e-mail megírása a vállalatok számára az ügyfélszolgálat legfontosabb feladata, és ezt rengeteg módon megteheti. Kattintson erre a linkre annak megértéséhez, hogy pontosan hogyan tudja elérni a megfelelő hangnemet, hogy az ügyfelek biztonságban érezhessék magukat az Ön e-mailjeivel.
Amint megtalálja a megfelelő egyensúlyt a képek és a szöveg között, ügyfelei automatikusan várják majd az e-mailjeit. Fontos, hogy ne küldjön túl sok e-mailt, mert akkor óvatosak lesznek, és spamként is megjelölhetik e-mailjeit, így később nehezebb visszatérni a beérkező levelek mappájába.
A hallgatóság hatékony ápolásának alapvető előfeltételei
Néhány kedves előfeltétel van az ügyfelek érdeklődésének fenntartására és a leadek helyes előteremtésére. Nevelheti online közönségét, és nagyszerű tartalommal bevonzhatja őket. Van egy kis ellenőrzőlista, amelyet át kell néznie, mielőtt bármilyen vállalati e-mailt elküldene. A következőket kell tennie:
- Megfelelő e-mail listák létrehozása – Az e-mail listáját szétválaszthatja kisebbekre az ügyfél által a boltban vagy a webhelyen végrehajtott műveletek alapján. Ilyenek például a „Kosárba helyezés”, a „Megtekintett termékek” és még sokan mások. Nagyszerű módja annak, hogy megtudják, hogyan lép kapcsolódik az ügyfél a márkájával online. A pontos online célzás segítségével eredményeket is jobban generálhat.
- Jó tartalom – A tartalom mindig az a tényező, amely megkülönbözteti márkáját a többitől. A legjobb tartalom, amely örömet okoz és értékesítést generál, ami idővel hatalmas növekedéshez vezethet, mindig a legjobb módja a munkájának. A jó kreatív csapatok biztosítani fogják, hogy az e-mailjei idővel elkülönüljenek a többitől.
- Magas konverziójú sablonok – A közönség konvertálásának másik nagyszerű módja a meggyőző e-mailek tervezését megkönnyítő sablonok használata. E-mailek létrehozása már sikeres sablonokból biztosítja, hogy erős alapja legyen a munkának. Miután a fedélzeten van az ügyfele, együtt kell működnie vele annak biztosítása érdekében, hogy zökkenőmentes tapasztalatai legyenek a csapattal. Többet tudhat meg az ügyfelek hatékony konvertálásáról és még sok másról itt.
Szüksége lesz egy kis időre, hogy megtalálja a megfelelő sablont a megfelelő mennyiségű kutatással. Csodálatos sablonok közül lehet választani, ezért győződjön meg arról, hogy mindegyik témához a megfelelőt használja. Csodákat tettek több vállalatnál is, és Ön is látni fogja a különbséget. Vizsgáljuk meg a legjobb sablonokat, amelyek sok vállalat számára sikeresnek bizonyultak, és hogyan használhatja fel őket Ön is a vállalkozásához!
- Uber – Az Uber közvetve közvetíti üzenetét. A fenti e-mail az alacsonyabb viteldíjak üzenetét közvetíti az útbérletükkel, de úgy strukturálták, hogy csak az kerül kiemelésre, amelyre fókuszál. A bérlet költsége nagyszerű e-mailt jelent bárki számára, aki sokat utazik.
2. Tasty X Buzzfeed – A Buzzfeed és a Tasty a két legnépszerűbb évezredes webhely az interneten. Ez az együttműködés hatékony és egyszerű módja annak, hogy felhívja az olvasó figyelmét. Most a Buzzfeed megvásárolta a Tasty-t, és létrehozta videóit a „BuzzfeedTasty” csatornán. A kezdeti siker az egyik elsődleges oka annak, hogy végül sikeresek lettek.
3. Flock –A Flock egy másik kiváló példa azok számára, akik vonzó, nagyszerű tartalmú e-maileket keresnek. Időben emlékeztetőket kapnak, amelyek megkönnyítik a kattintást és a kitöltést.
4. Headspace – Ez az az oldal, amely okosan használja a képeket, és ügyel arra, hogy figyelemfelhívó legyen. A képek kiválóan alkalmasak elkötelezettségre és intelligensebb módon választhatják ki a felajánlott különféle ajánlatokat.
5. Starbucks –A Starbucks olyan vállalat, amely nagyszerű munkát végez annak érdekében, hogy az ügyfelek különlegesnek érezzék magukat. Ebben az e-mailben arra csábítják az ügyfeleket, hogy csatlakozzanak, mivel megfelelő és rendszeres frissítéseket kapnak a kávéról bármelyik üzletükben.
6. Airbnb – Az Airbnb egy másik webhely, amely egyszerűvé teszi az ügyfelek kattintását az e-mailjükre. Itt a felhasználónak csak a szállodában vagy a családi házban töltött tartózkodása után kell kitöltenie a felmérést.
7. Aesop – Az Aesop egy olyan wellness- és testmárka, amely remek képeket és kiváló szöveget használ fel az olvasó figyelmének felkeltésére, egy olyan oldal, amely kiváló munkát végez az e-mailekkel is. Termékképeik nagyszerű felhasználása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egyfajta kedvcsinálót élvezzenek, mielőtt megkezdik a vásárlást.
8. GAP –A GAP egy olyan márka, amelyet több generáció is kedvel, és nagyon egyenesek, ha leárazásuk van. Ez az e-mail bemutatja, hogyan használják a lenyűgöző szövegeket és kódokat.
Készítsen saját sablonokat
Most, hogy tudja, hogyan kezdheti el az e-mail marketinget különböző sablonokkal, remek email marketing eszközökkel rendelkezünk, amely közül választhat a munkája megkönnyítése érdekében:
SendX – Az egyik leghatékonyabb webhely, amely egyszerű sablonokkal rendelkezik, amelyeket könnyen lehet használni, még egy kezdő számára is. Közel 1,500 sablonjuk van, amely közvetlenül választható és használható. Remek blogokat is kínálnak, amelyekkel összehasonlíthatja a legjobbakat, például ActiveCampaign és MailChimp.
A SendX egy fantasztikus webhely, mert lehetőséget nyújt a felhasználóknak arra, hogy több sablon közül válasszanak és dolgozzanak, valamint teszteljék, melyik mennyire sikeres. Automatizálási képességekkel rendelkeznek, amelyek kiemelik őket a többi közül, és idővel könnyebbé válik a sikeres e-mail kampányok kidolgozása a SendX segítségével.
A megfizethetőségi tényező is nagy előnyt jelent a SendX-el, mivel az ügyfelek képesek lesznek értékelni a vele járó különböző eszközöket. A nem csak az e-mailes marketing, hanem a digitális világban szerzett tapasztalataiknak köszönhetően rengeteg önsegítő blog áll rendelkezésre az oldalon is. Ezek a blogok végül egyszerűbbé teszik a meggyőző e-mailek sikeres létrehozását, amelyek képesek konvertálni és a márkádját is kiemelni a többi közül.
Következtetés
Így a nulláról élvezheti a nagyszerű e-mail kampányokat. Megvan a szükséges információ, amellyel Ön is elkezdheti. A SendX lehetővé teszi, hogy nagyszerű funkcionalitást élvezhessen az eszközök könnyebb beépítésével, így azonnal elkezdheti!
Ne habozzon kísérletezni a hideg emailekkel annak érdekében, hogy pontosan tudja, valakit érdekelnek-e a termékei és szolgáltatásai, vagy sem. Valószínűleg szerencséje lesz egy párral, aztán onnan tovább építkezhet.
Próbálja ki ezeket a sablonokat, és olyan vonzó e-maileket fog létrehozni, amelyek erős megtérülést jelentenek Önnek. Sok szerencsét!
Christeen Paul
Ready to create stunning email templates?
Take advantage of our free 14-day trial and see just how easy email marketing can be with LiveAgent.
Ossza meg ezt a cikket
Ügyfélszolgálati e-mail etikett
Fedezze fel az ügyfélszolgálati e-mail etikett mesterfogásait a LiveAgent blogján! Tanulja meg, hogyan növelheti ügyfél-elégedettségét professzionális kommunikációval, helyesírás-ellenőrzéssel és hatékony válaszadással. Látogasson el hozzánk, és tökéletesítse e-mailes ügyfélszolgálati stratégiáját!
Hogyan indítsunk egy e-mailt (Tippek + sablonok)
Fedezze fel, hogyan indíthatja el professzionálisan üzleti e-mailjeit a LiveAgent útmutatójával! Tippek és sablonok az üdvözlet, bevezetés és ok megfelelő megfogalmazásához, valamint hatékony nyitó mondatok az értékesítési, üdvözlő és ügyfélszolgálati e-mailekhez. Látogasson el oldalunkra, és emelje új szintre kommunikációját!