Ha a vásárlói elégedettség és az általános élmény fokozásának módját keresi, a CRM szoftver elengedhetetlen eszköze vállalkozása számára. Ami az értékesítést illeti, ez segít elérni legmerészebb álmait.
Ha Ön cégtulajdonos, és még nem használ CRM technológiát, és CRM-módszerrel szeretné növelni eladásait, akkor ez a cikk Önnek szól. Az eladások növelése mellett a legjobb CRM-szoftver megtalálása vállalkozása számára alapvetően segít a kapcsolattartásban és a jó ügyfélkapcsolatok fenntartásában.
Mi az a CRM szoftver?
A CRM a Customer Relationship Management rövidítése, és az ügyfélkapcsolatok kezelésére használt stratégiák és programok összessége. A CRM-szoftver egyfajta ügyféladat-kezelő eszköz, amely segít a vállalkozásoknak összegyűjteni, rendszerezni és elérni az ügyfelek kommunikációját és profiljait.
A rendszerezett fogyasztói adatok karnyújtásnyira vannak, így hatékonyan nyújthat kiváló élményt ügyfelei számára.
Miért használjon CRM-szoftvert a vállalkozásában?
Egyre több vállalkozás gombamód szaporodik, és a verseny napról napra élesebbé válik. Ennek ellenére tagadhatatlan, hogy vállalkozásának szilárd stratégiára van szüksége a legtöbb értékesítéshez és a kapcsolatok fenntartásához, igaz?
Itt jön jól a CRM szoftver.
Íme néhány fő előnye a megbízható CRM-szoftver használatának:
1. Elemzi a termékekről és szolgáltatásokról összegyűjtött információkat
Az online adatbázis-rendszerek, amelyek kifejezetten az ügyfeleket szolgálják ki, egyre terjednek. Általánosságban elmondható, hogy ez a növekedés azt szemlélteti, hogy az ügyfélbetekintések elérése létfontosságú bármely vállalkozás növekedéséhez és sikeréhez.
A CRM-szoftver részletes információkat tárol a teljes ügyfélútról és gyakorlati betekintést nyújt az üzleti stratégia megújításához. Elemzi a szervezetnek az ügyfelektől gyűjtött termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó adatait.
A tárolt adatok segítségével többet megtudhat ügyfelei igényeiről és preferenciáiról egy adott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban. A CRM-szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy vásárlói betekintést nyerjenek termékeik és szolgáltatásaik fejlesztésére, és arra ösztönzi értékesítési csapatát, hogy hasznos eszközként használják fel.
A valós idejű elemzések és a részletes válaszadási adatok révén a CRM-szoftver gyakorlati betekintést nyújt az üzleti kínálat javításához, és továbbra is nyomon követi az általános teljesítményt.
2. Megkönnyíti a legjobb ügyfélélmény megteremtését
A legjobb ügyfélkezelési vezetők azt mondják, hogy a pozitív ügyfélélmény alapvető minden sikerre törekvő vállalkozás vagy szervezet számára. Minden vállalkozás fő célja az ügyfelek elégedettsége, hogy újra visszatérhessenek. A CRM zökkenőmentesen biztosítja ezt!
Ügyfelei profiljának teljes áttekintésével könnyebb személyre szabni és javítani az ügyfelek interakcióit, valamint javítani az élményüket. A CRM-ek egységes platformot biztosítanak a legjobb ügyfélélmény megteremtéséhez.
3. Lehetővé teszi az ügyfelek elégedettségének mérését
A CRM szoftver ügyfél-elégedettségi pontszámokat használ annak mérésére, mennyire elégedettek az ügyfelek egy adott termékkel vagy szolgáltatással.
Ügyfeleinek különböző igényei vannak, és a CRM szoftveradatbázis segít követni őket. Követelményeiket gyorsabban megoldják, és Ön optimális megoldást tud kidolgozni számukra. Áttekintést ad, és lehetőséget ad a folyamatok javítására. Az ügyfél-elégedettség szintje nő, ha az ügyfelek igényei teljesülnek.
4. Növeli az ügyfélmegtartást
A fogyasztói hűség statisztikák azt mutatják, hogy az új ügyfelek megszerzése ötször többe kerül a vállalkozásoknak, mint a már meglévő ügyfelek ápolása. A legjobb az egészben az, hogy a megtartási arány 5 százalékos növelése legalább 25 százalékkal növelheti a haszonkulcsot
A vállalkozásoknak csupán 18 százaléka helyezi előtérbe az ügyfelek megtartását, ami azt jelenti, hogy kihasználhatja ezt, és felvirágoztathatja vállalkozását. Kapcsolatkezelési eszközként a CRM-ek gyakran minden szükséges eszközt biztosítanak a felhasználóknak az ügyfelek elkötelezettségének javításához.
Ezenkívül fontos adatokat gyűjtenek a viselkedésükről, és hasznos betekintést nyújtanak az ügyfélélmény fokozása érdekében. Így biztosíthatja, hogy ügyfelei nagyon elégedettek legyenek, és hajlandóak továbbra is üzletelni Önnel.
5. Segít javítani termékeit és szolgáltatásait
A CRM-szoftverek által általában kínált, az ügyfelek által végrehajtható betekintések alapján megismerheti az ügyfelek ízlését és preferenciáit.
Improve your services
LiveAgent helps you boost customer retention and measure their satisfaction, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Milyen típusú CRM szoftverek vannak?
A CRM-szoftverrendszerek alapvetően olyan alapvető funkciókat kínálnak, mint a marketing és értékesítési eszközök irányítópultja a fogyasztói utak nyomon követésére, valamint az ügyfélprofilok adatbázisa.
Beszéljük meg a CRM szoftverrendszerek öt leggyakoribb típusát.
Operational CRM
A CRM egy olyan rendszer, amelyet az ügyfelek interakcióinak tisztázására használnak. Támogatja továbbá az értékesítési és marketing funkciókat, valamint a szolgáltatásautomatizálást a szervezeten belül. Ezen túlmenően olyan automatizáló szoftvereszközöket is tartalmaz, amelyeket a vállalkozások felhasználhatnak annak biztosítására, hogy az ügyfelek kiváló ügyfélszolgálatot kapjanak.
Az operational CRM a minőségi ügyfélszolgálatra összpontosít, és gyakran biztosítja a szükséges támogató eszközöket a különféle üzleti folyamatokhoz, például az értékesítéshez és a marketinghez, hogy biztosítsa, hogy ezek mindegyike a jobb ügyfélkapcsolat érdekében dolgozzon.
Együttműködő CRM
A együttműködő CRM, ahogy hangzik, együttműködik egy üzleti szervezet számos ága között. Megkönnyíti a kommunikációt a szervezet különböző részlegei között, például a pénzügyi osztályon, a marketing osztályon, az értékesítésen és az ügyfélszolgálaton.
Az együttműködésen alapuló CRM használatával a vállalat jobban megértheti ügyfelei vásárlási szokásait. Így egy szempillantás alatt könnyedén megoszthatja ügyfélinformációit a részlegek között.
Az együttműködésen alapuló CRM egyesíti az adatokat, az ügyfeleket és a stratégiákat, hogy az Ön vállalkozása a legjobb szolgáltatást nyújtsa ügyfelei számára, és jobban megőrizze őket.
Az együttműködésen alapuló CRM további két részre osztható:
- Interakció menedzsment – az ügyfelek interakcióihoz szükséges kommunikációs csatornák tervezésével foglalkozik. A kommunikáció az ügyfél preferenciái szerint történik.
- Csatorna menedzsment – növeli azon eszközök erejét, amelyeken keresztül az ügyfelek elérhetik a vállalatot, és fordítva.
Analitikai CRM
Az analitikus CRM elsődleges célja az értékes ügyféladatok vizsgálata. Az adatgyűjtés egyszerű és könnyű is lehet, de az igazi kihívás az, hogy miként használja fel ezeket az információkat a szervezet javára, és itt jön képbe a CRM.
Az analitikus CRM-ek gyakran gyakorlati platformot biztosítanak a szervezetek számára az adatok elemzéséhez és az értékesítési arányokat befolyásoló vásárlói betekintéshez. Ez a típusú CRM a szervezet háttérirodájából működik, és nem foglalkozik közvetlenül az ügyféllel. Az analitikus CRM olyan funkciókat vagy eszközöket használ, mint az adatbányászat, a marketing és értékesítési tevékenységek optimalizálása, az online analitikai feldolgozás és az új értékesítési lehetőségek.
Stratégiai CRM
A stratégiai CRM célja a fogyasztókkal kapcsolatos ismeretek összegyűjtése és bővítése. Az ilyen típusú CRM a fogyasztókat helyezi előtérbe. A stratégiai CRM a vállalkozás szinte minden részlegét magában foglalja, például az értékesítést, a marketinget és a gyártást. Ezért kulcsfontosságú, hogy támogatást kapjunk, és visszajelzéseiket felhasználjuk a stratégiák meghatározásához.
Folyamatosan arra törekszik, hogy többet tudjon meg az ügyfelekről, hogy preferenciáik szerint a legjobb ár-érték arányt és minőséget kínálja.
Kampánymenedzsment CRM
Kampánymenedzsment CRM a marketingstratégia szíve egy vállalkozásban. A kampánykezelési folyamat során az ügyfelek igényei állnak a középpontban.
Az ilyen típusú CRM biztosítja, hogy az ügyfelek következetesen olyan releváns információkat kapjanak, amelyek megcélozzák sajátos igényeiket. Használhatja kiváló hirdetési feltételeit, és eljuttathatja a fogyasztókhoz digitális csatornákon, például e-maileken, telemarketingen, bejegyzéseken vagy akár közvetlen telefonhívásokon keresztül. Minden attól függ, hogy a fogyasztó melyik csatornát részesíti előnyben. A kampánymenedzsment CRM garantálja az eladások fellendülését, és új lehetőségeket bátorít vállalkozása számára.
Hogyan válasszuk ki a legjobb CRM szoftvert?
A sokféle CRM lehetőség közül honnan lehet tudni, hogy melyik a legjobb, és melyiket érdemes kihagyni? Érthető, hogy a szoftverre vonatkozó ilyen hatalmas információk közül a választás hektikus és elsöprő erejű lehet.
Ne aggódjon. Ez a cikk segít kiválasztani az üzleti igényeinek leginkább megfelelő CRM-megoldást.
Mielőtt kiválasztaná, hogy melyik CRM szoftvert használja, vegye figyelembe a következőket. Először is ismerje meg, mit csinál a CRM-szoftver, és milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára. Ezután ellenőrizze még egyszer az egyes CRM-megoldások eszközeit és szolgáltatásait. Ahogy értékeli üzleti igényeit, képes lesz meghatározni, hogy mely funkciók a legelőnyösebbek.
Ezután ellenőrizze, hogy az ára megfelel-e a költségvetésének, mielőtt bármilyen hosszú távú kötelezettséget vállalna.
Néhány fő funkció, amellyel egy jó CRM-szoftvernek rendelkeznie kell:
Miután mindent digitalizáltak, a vásárlók lelkesen osztják meg tapasztalataikat egy adott üzlettel, termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban a közösségi média platformjain, más néven kéretlen visszajelzésként.
A leginkább preferált CRM-eszköznek kulcsfontosságú megoldásokat kell kínálnia az ügyfelek interakcióinak és online tevékenységeinek nyomon követésére. Lehetővé kell tenni a fogyasztók bevonását professzionális élő csevegéseken keresztül is. Az e-mailek és a telefonhívások is használható lehetőségek.
- Kapcsolat menedzsment
A CRM-felületeknek könnyen használhatónak kell lenniük, és a platformnak képesnek kell lennie a kapcsolattartási adatok és potenciális ügyfelek profiljainak tárolására, nyomon követésére és rendszerezésére az egyszerű kapcsolatkezelés érdekében.
- Automatizálás
Hatékonysági eszközként a jó CRM-szoftvernek képesnek kell lennie a legtöbb ismétlődő feladat automatizálására. Így időt takaríthat meg, és jobban összpontosíthat ügyfelei minőségi szolgáltatásainak biztosítására.
- Harmadik felek integrációja
Ez azt jelenti, hogy minden szükséges külső adatot hozzá kell adni egy már meglévő projekthez. Tegyük fel, hogy ha egy online áruházat üzemeltet, hozzáadhat egy WhatsApp platformot, ahol a fogyasztók közvetlenül elérhetik Önt.
Ez lehetővé teszi, hogy csapata időt takarítson meg más fontos projektekre.
- Jelentéselemzés
A folyamat magában foglalja a meglévő információk megszerzését és azok barátságos és könnyen érthető bemutatását. Továbbá az adatok és a prezentáció értéknövelése még vonzóbbá teszi azt. Egy olyan funkció, amelyet minden CRM-szoftvernek biztosítania kell.
- Testreszabás
Mivel mindannyiunknak más preferenciái vannak, a jó CRM-szoftvernek teljes mértékben testreszabhatónak kell lennie. Ez a funkció azt jelenti, hogy a leginkább preferált CRM-je kis erőfeszítéssel alkalmazkodik az Ön preferenciáihoz.
Mennyibe kerül átlagosan a CRM szoftver?
A CRM-szoftver funkciók és eszközök széles választékát kínálja. Vállalkozása méretétől és költségvetésétől függően azonban a választott szoftver árának tükröznie kell az árát.
A főbb dolgok, amelyek e mérőszám alapján általában átfutnak a fejekben, többek között az árképzési tervek, az ármodellek és a felhasználók havonta megengedett száma.
A CRM-szoftver átlagos ára felhasználónként 12 és 50 dollár között van, míg a legdrágább költség meghaladja a 300 dollárt. Mielőtt összekeverné a drágát a minőséggel, javasoljuk, hogy fordítson fokozott figyelmet a különböző árképzési tervekre, és határozza meg az Ön számára legmegfelelőbb egyedi árképzési modelleket. Igen, sok CRM rendszer létezik, mindegyik más-más csomaggal, szállítótól függően.
Vannak kiemelkedő beszállítók, akik kevesebbet fizetnek, mégis a legjobb CRM-rendszereket biztosítják. Ezenkívül, ha nem kíván költséges CRM-szoftverbe fektetni, és elégedett a korlátozott szolgáltatásokkal, ingyenes csomagok állnak rendelkezésre.
Egyszerűen ne felejtsen el gondoskodni arról, hogy kedvenc CRM-je nagyszerű befektetési megtérülést tudjon elérni vállalkozása számára, növelje az eladásokat, és garantálja a növekedést, mielőtt tartós kötelezettségeket vállalna.
A 25 legjobb CRM szoftver
1. LiveAgent
A LiveAgent egy kiváló jegykezelő szoftver alternatíva beépített CRM szoftverplatformmal, amely alkalmas a kis- és közepes méretű e-kereskedelmi vállalkozások számára. A CRM-en felül. A LiveAgent átfogó helpdesk-szolgáltatásokat is kínál, mint például a jegykezelés, az élő chat, a call center és a közösségi média figyelése, amelyek külön-külön vagy kombinálva is használhatók. Alapvető CRM-alkalmazásai elsősorban értékesítési és marketing-automatizálási eszközöket foglalnak magukban, amelyek széles körű harmadik féltől származó integrációt tartalmaznak. A LiveAgent platform teljes mértékben testreszabható, és tökéletes lehetőséget biztosít a kisvállalkozások számára ügyfélkörük bővítésére és online szolgáltatásuk bővítésére. A jegykezelési rendszerük jól karcsúsított, és a jegy jobb oldali paneljéről egyszerűen tárolhatja és megtekintheti a névjegylista rekordjait. A nagyobb kényelem érdekében a LiveAgent lehetőséget ad a felhasználóknak, hogy válasszanak a helyszíni és a webalapú szoftvertelepítések között.
Kinek alkalmas?
Bármilyen méretű vállalat számára nagyszerű, ha szeretnének kapcsolatba lépni ügyfeleikkel, és ugyanarról a platformról szeretnék nyomon követni csapatuk teljesítményét.
Főbb jellemzők
- Teljesen automatizált jegykezelő rendszer egyedi domainekkel
- Valós idejű élő chat funkciók
- Bejövő call center
- Közösségi média help desk integráció
- Ügyfélszolgálati jelentési rendszer
- Ügyfélportál éjjel-nappal
- Különféle alkalmazások a mobil help desk számára
- Széles körű help desk biztonság
Előnyök
- Az ügyféladatokat jegyként tárolja
- Integrálható több csatornával és szoftverprogrammal
- Teljesen testreszabható funkciók
- Könnyen konfigurálható, hogy a nagyvállalatok különböző részlegeihez illeszkedjen
- Több nyelv támogatása
- 24/7/365 támogatás
- Rugalmas árképzés
Hátrányok
- Pontosan igényeihez kell igazítania
Ár
Ingyenes verzió akár 14 napos próbaidőszakkal, hitelkártya megadása nélkül. Fizetős csomagjaik havi 15, 29 és 39 dollárba kerülnek felhasználónként.
2. Hubspot
A Hubspot CRM egy felhő alapú CRM-rendszer, amely az ígéretek szerint minden vállalkozásnak segítséget nyújt a potenciális ügyfelek gondozásában és a különböző mutatók elemzésében, miközben automatikusan nyomon követi az ügyfelek interakcióit több platformon. Széles körben alkalmas B2B és B2C vállalkozások számára, mivel elsősorban egy vizuális irányítópultot kínál, amellyel valós időben megtekintheti a teljes értékesítési csatornát. Használata azt jelenti, hogy automatikusan nyomon követheti az ügyfelek interakcióit különböző kommunikációs csatornákon keresztül, és az adatokat egy vezető által szervezett idővonalon tárolhatja. Összességében a Hubspot CRM vegyes ügyfélkapcsolat-kezelő rendszereket kínál kapcsolatkezeléshez, lead generáláshoz, értékesítési folyamatkezeléshez és e-mail marketing automatizáláshoz.
Kinek alkalmas?
Ez egy kiváló CRM szoftver kisvállalkozások számára mind B2B, mind B2C fronton.
Főbb jellemzők
- Tömeges e-mailek
- Dokumentumtár
- Élő chat
- Felhasználói fórumok
- Integráció az Outlookhoz, a Gmailhez és több mint 300 egyéb eszközhöz
- E-mail követés és értesítések
- Találkozó ütemezése
- Automatikus értékesítési tevékenység napló
- Ügyletek, feladatok és névjegykezelési funkciók
- Jelentési irányítópult
Előnyök
- Nagyon reszponzív és jó felhasználói felület
- Nyomon követi az ügyfél pozícióját a folyamatban, valamint a tranzakciókat
- Nincs szükség a munkafolyamat módosítására
- Hubspot Academy, amely segít a leadek megszerzésében
Hátrányok
- Az ingyenes verzió sok kiegészítő funkciót igényel
- Nem egy minden az egyben eszköz az Ön vállalkozása számára
Ár
A Hubspot ingyenesen használható, de létezik fizetős verzió is. Ahhoz, hogy hozzáférjen a fizetős verzióhoz, amely különböző részlegeket szolgál ki, havonta 112,50 dollárt kell fizetnie.
Az értékesítési, szolgáltatási és marketing verziók havi 50 dollárba kerülnek. A Hubspot vállalati verziót is kínál havi 1200 dollárért, marketing verziót pedig 3200 dollárért havonta.
3. Keap
A Keap CRM marketing- és értékesítés-automatizálási eszközként is funkcionál, amely azt ígéri, hogy segít a kisvállalkozásoknak növelni az eladásokat és csökkenteni az üzleti káoszt. Ez egy felhőalapú CRM-megoldás, amely a legjobban megfelel azoknak a vállalatoknak, amelyek az ügyfélélmény javítására és az értékesítés egyszerűsítésére törekszenek. Segítségével egyszerűen szegmentálhatja névjegyzékét, nyomon követheti az ügyfelek interakcióit, automatizálhatja az e-maileket, és személyre szabott marketingkampányokat futtathat. Számos e-kereskedelmi funkciót is tartalmaz, amelyek általában lehetővé teszik a felhasználók számára a készletek kezelését, az online kirakattevékenységek nyomon követését és a rendelések teljesítését. A Keap jelentéskészítő és elemző rendszer eszközeivel kényelmesen futtathatja a megtérülési adatokat, és elemezheti e-mailjei és marketingkampányai teljesítményét.
Kinek alkalmas?
Tökéletes kis- és középvállalkozások és induló cégek számára, akik növelni szeretnék az eladásokat.
Főbb jellemzők
- Az ügyfelek egyszerűen egy linkre kattintva fizethetnek.
- Hozzáférés az ügyféladatokhoz a különböző eszközökön
- Csatlakoztatva a Gmailhez és az Outlookhoz
- Időpontok ütemezése
- E-mail sablonok
- Személyre szabott kommunikáció
- Irányítópult az értékesítési kampány nyomon követéséhez
- Ragyogó űrlapok az ügyfelek adatainak gyűjtéséhez
Előnyök
- Intelligens űrlapok adott információk gyűjtésére a leadről
- Automatikus e-mailek
- Kiválóan alkalmas feladatok kiosztására és az ügyfélszolgálat fejlesztésére
- 14 napos ingyenes próbaidőszak
- Többnyelvű támogatással rendelkezik
Hátrányok
- A felhasználók manuálisan mentik el a munkát
- Számos funkciója kihívást jelenthet a kezdőknek
Ár
A Lite csomagokért havonta 79 dollárt, a pro verziókért pedig 159 dollárt kell fizetnie. A Max csomag havonta 199 dollárba kerül.
4. Freshworks
A Freshworks egy értékesítési automatizálási CRM, amely személyre szabja az ügyfelek elkötelezettségét és lerövidíti az általános értékesítési folyamatot a gyors üzleti növekedés érdekében. Felhőalapú CRM-megoldás-szolgáltatóként a Freshworks különféle iparági vertikumok vállalatai számára kényelmes és hatékony módot kínál az ügyfelekkel folytatott összes interakció kezelésére. Legfontosabb szolgáltatásai közé tartozik az értékesítési potenciális ügyfelek nyomon követése, az egykattintásos telefon, az eseménykövetés, valamint a tömeges e-mailek küldésének és figyelésének általános támogatása.
A Freshworks az általános online viselkedésük alapján szegmentálja a kapcsolattartókat, a potenciális ügyfeleket a lead pontszámaik alapján rangsorolja, és automatikusan előnyben részesíti a legmagasabb pontszámot elérő potenciális ügyfeleket. A 3600-as ügyfélmegtekintés funkció részletes információkat is nyújt a névjegyzékben szereplő bármely lehetőségről.
Kinek alkalmas?
Ez a CRM nagyszerű különféle méretű vállalkozások számára, de előnyös az értékesítési csapatok számára. A kis- és középvállalkozások előnyben részesíthetik, mivel könnyen beállítható és elkezdhető használni.
Főbb jellemzők
- Leendő ügyfelek megszerzése
- 360 fokos nézet
- A profilok automatikus dúsítása
- Jegyzetelés, időpont egyeztetés, feladatok tervezése
- Élő chat
- 24/7 támogatás
- Jelentési irányítópult
- Célmeghatározás
- SMS integráció
- Ügyletek és leads menedzsment
- Dokumentumtár
Előnyök
- Telefonhívások kezdeményezése és fogadása beépített telefonnal
- Ügyfélszolgálat a FreshDesken keresztül
- Felügyeleti eszközök
- Meglehetősen megfizethető
- Használható értékesítési csapatok bővítésére
- A legokosabb értékesítési funkciók
- Többnyelvű támogatás
Hátrányok
- A felhasználói felület nem olyan intuitív
- Korlátozott számú integrációval rendelkezik
Ár
Havonta 29 dollárt kell fizetnie minden felhasználó után. A Blossom verzió havi 19 dollárról indul, míg a Garden verzió 35 dollárba kerül. A birtok verziót havi 65 dollárért kapja meg, míg az erdei verziót havonta 79 dollárért.
5. Zoho
A Zoho egy felhőalapú ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver, amely arra összpontosít, hogy minden méretű vállalkozást segítsen a potenciális ügyfelek konverziójának, az ügyfelek elkötelezettségének és a bevételnövekedésnek egy fedél alatt. CRM-megoldási platformja elsősorban marketing- és értékesítés-automatizálási rendszereket, valamint egyéb fontos funkciókat tartalmaz a helpdesk szolgáltatásokhoz, az ügyfélszolgálathoz és az elemzésekhez. Más szavakkal, a Zoho kifejezetten lehetőséget biztosít a vállalkozások számára, hogy több csatornán keresztül valós idejű ügyfélszolgálatot nyújtsanak. A Zia (a Zoho mesterséges intelligencia által vezérelt társalgási CRM-asszisztense) segítségével a Zoho-felhasználók hatékonyan megjósolhatják, hogy mikor kell kapcsolatba lépni az ügyfelekkel. A mesterséges intelligencia széles körű beépítése funkcióiba lehetővé teszi a platform számára, hogy átvizsgálja az e-maileket és megjelenítse a releváns statisztikákat a gyors cselekvés érdekében.
Kinek alkalmas?
A Zoho CRM jól illeszkedik olyan kisvállalkozások számára, amelyeknek növelniük kell tevékenységüket.
Főbb jellemzők
- Speciális testreszabási lehetőség a modulokhoz és a gombokhoz
- Integrálva a Google Ads szolgáltatásba
- Készletgazdálkodás
- SalesIQ, amely nyomon követi a látogatókat és kezeli az értékesítéseket
- Teljesen testreszabott műszerfal
- Lehetővé teszi a közösségi média kampányok egyszerű végrehajtását
- E-mail integráció, amely segíthet az e-mail marketingben
- Leendő ügyfelek megszerzése
- Lead menedzsment
- E-mail betekintések
- E-mail átirányítás
- Valós idejű értesítések
- Integrált különféle eszközökbe
- Több pénznem támogatása
- 24/7 felhasználói fórumok
- Dokumentumtár
- Élő chat
- Többfelhasználós portálok
Előnyök
- Interaktív
- Könnyen kezelhető
- Viszonylag olcsó CRM, de sok funkcióval rendelkezik
- Összetett munkafolyamatokat hozhat létre
- Három felhasználó számára ingyenes
- Könnyen integrálható a kompatibilis eszközökkel
Hátrányok
- Nem olyan intuitív, mint a többi CRM-szoftver, és nem is olyan egyszerű a használata
- Sok testreszabás szükséges
- A támogatás nem túl válaszadó
Ár
Létezik ingyenes verzió, de nagyon kevés funkcióval rendelkezik. Megvásárolhatja a standard, a professzionális, a vállalati vagy a végső verziót. A vállalati verzió havonta 35 dollárba kerül, míg a standard verzió havi 12 dollárba kerül. Ha a professzionális verziót szeretné megvásárolni, havonta 20 dollárt kell fizetnie. Végül, havonta 45 dollárért kaphatja meg a legjobbat.
6. Agile
Az Agile egy másik felhő alapú CRM-eszköz, amely mind a kis-, mind a középvállalkozásokat szeretné segíteni az értékesítés, a marketing és az ügyfélszolgálat automatizálásában. Főleg telefonos alkalmazásokat, kapcsolatkezelő szoftvereket, találkozó-ütemezési szolgáltatásokat, céloldal-készítőt, projektmenedzsment eszközöket és tudásbázis-kezelési funkciókat kínál. A kapcsolatkezelési modul lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy rögzítsék, tárolják, hozzáférjenek és kezeljék az olyan lényeges ügyféladatokat, mint az ügyféladatok és interakciós rekordjaik.
Az Agile CRM szoftver emellett segít a vállalkozásoknak nyomon követni webhelyük látogatóit, elemezni digitális viselkedésüket, és automatikusan hatékony kampányokat készíteni a drag-and-drop marketingautomatizálási felület segítségével. Teljesen testreszabható feladatkezelési funkcióval rendelkezik, támogatja a közösségi média integrációját, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy automatikus emlékeztetőket küldjenek az idő és az ügyfél beállításai alapján.
Kinek alkalmas?
Ez a platform ideális kis- és középvállalkozások értékesítési és marketingcsapatai számára.
Főbb jellemzők
- Hangposta automatizálása
- Dokumentumokat csatolhat
- Lehetővé teszi több ügyfele egy kattintással történő felhívását
- Speciális elemzések és jelentések
- Hozzáférés az ügyfelek adataihoz a jegyzeteikből, beszélgetéseikből és hívásaikból
- Vásárlás előtt elemzi a potenciális ügyfelek útját
- Kapcsolat menedzsment
- Időpont egyeztetés
Előnyök
- Akár tíz felhasználó számára ingyenes
- Marketing, szolgáltatás és értékesítés egy helyen
- Vállalkozása naptárának online megosztása
- Kapcsolat menedzsment
- Magasan skálázható
- Gyorsan felhőalapú
- Széleskörű integrációk
Hátrányok
- Csak angol támogatás
- Támogatás csak hétköznapokon
- A fejlesztők javították volna a felhasználói felületet
Ár
Létezik ingyenes verzió, míg a fizetős csomagok havi 8,99 USD (kezdő) és 47,99 USD (vállalati) között mozognak.
7. Salesforce
A Customer 360 által üzemeltetett Salesforce egy növekedésorientált CRM, amely testreszabott megoldásokat kínál a kisvállalkozások számára az értékesítés felgyorsítására és a támogatási szolgáltatások gyorsítására. Igény szerinti CRM-szoftverként főként marketingautomatizálást, lead-kezelést és kapcsolattartást foglal magában. Egyszerűbben fogalmazva, a Salesforce elsősorban az ügyfélfiókok kezelését, a marketingkampányok nyomon követését, az értékesítési potenciális ügyfelek nyomon követését és az értékesítés utáni szolgáltatások nyújtását teszi lehetővé. Frissített verziójuk, a Lightning Experience – amelyet széles körben a CRM-értékesítés jövőjének neveznek – cselekvés-orientált környezetet kínál az értékesítési képviselők számára értékesítési folyamataik egyszerűsítésére. Annak ellenére, hogy csak SaaS-telepítéshez érhető el, a Salesforce CRM technológia különösen jó a teljesítmény nyomon követésére és a leadek begyűjtésére.
Kinek alkalmas?
Ez a rendszer azoknak a kis- és középvállalkozásoknak való, akik nagyobb rugalmasságot kínáló CRM-et szeretnének.
Főbb jellemzők
- Kapcsolat menedzsment
- Személyre szabott feed
- Vizuális munkafolyamat
- Értékesítési menedzsment
- Esélykezelés
Előnyök
- Könnyen testreszabható
- Kompatibilis Android, Windows, Linux és Mac rendszerekkel
- Több pénznem és több nyelv támogatása
- Beépített lead pontozás
- Tömeges e-mailezés
- 24/7 támogatás
- Erősen személyre szabott és automatizált
- Integráció a Zendesk, a LeadExec, a Zuora és az Ambassador programokkal
- Támogatja az értékesítést, a marketinget, az elemzést és a marketinget
Hátrányok
- A konfiguráció összetett
- Kiegészítőket kell tartalmaznia
Ár
A verziók tartalmazzák az alapcsomagot, a legolcsóbbat (25 USD/hó/felhasználó), valamint a Pardot Growth-ot, amely a legdrágább (11250 USD/hó/felhasználó). Az értékesítési és a professzionális verziók ára 75 dollár/felhasználó/hónap.
8. Pipedrive
A Pipedrive egy értékesítési CRM- és pipeline-kezelő eszköz, amelyet arra terveztek, hogy az üzleti növekedésre összpontosítson, ahelyett, hogy ismétlődő manuális feladatokra pazarolja az időt. A tevékenységalapú értékesítési megközelítésre épülő Pipedrive végső soron lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy egyszerűsítsék értékesítési konverziós műveleteiket. Ez egy felhő alapú CRM-platform, amely bármikor elérhető bármely internet-kompatibilis eszközről.
A Pipedrive főként az értékesítési vezetők számára biztosít teljes betekintést a teljes értékesítési folyamatba egy robusztus CRM-felületen keresztül, amely megjeleníti az ügylet előrehaladását és a következő tételek végrehajtható lépéseit. Az Ön kényelme érdekében a Tevékenység és a Cél funkciók segítségével nyomon követheti a folyamatban lévő összes folyamatban lévő tevékenységet. Az egyéb kívánatos funkciók közé tartozik a zökkenőmentes levelezőrendszer- integráció és az egyedi értékesítési jelentés.
Kinek alkalmas?
Ez a CRM kiváló, ha egy könnyen használható platformra vágyik. Az értékesítési csapatok profitálnának az automatizálásból.
Főbb jellemzők
- Lead menedzsment
- Kommunikáció nyomon követése
- Mobiltelefon integráció
- Értékesítési pipelines
Előnyök
- Egyéni jelentések, amelyek nyomon követik a bevételt
- Teljesítménytippek az eladások növeléséhez
- Jelentések az új potenciális ügyfelek forrásairól
- Egyszerű
Hátrányok
- Korlátozott funkcionalitás
Ár
Az alapvető fizetési terv havonta 12,50 dollárba kerül, míg a vállalati terv 99 dollárba kerül. A másik két módszer a professzionális (49,90 USD/hónap) és a haladó (24,90 USD)
9. Scoro
A Scoro egy webalapú professzionális CRM-rendszer, amely segíti a vállalkozásokat az értékesítési folyamatok összehangolásában és a csapat teljesítményének fokozásában, az együttműködéshez, az értékesítési folyamatok kezeléséhez, a számlázáshoz, a projektmenedzsmenthez és a jelentéskészítéshez szükséges termelékenységi funkciók teljes készletét felhasználva. A jó dolog az, hogy csak az engedéllyel rendelkezők férhetnek hozzá bizonyos projektekhez, és dolgozhatnak azokon. Egyébként a Scoro felület egy központi központ, amely egyetlen képernyőn jeleníti meg a részletes fiókinformációkat, beleértve a fő teljesítménymutatókat és a feladatok változásait. Az ilyen adatok birtokában felügyelheti munkája előrehaladását, ha kiválasztja azokat a projekteket, amelyeket prioritásként szeretne kezelni, és határidőket határoz meg, hogy ne legyen átfedés.
Kinek alkalmas?
Ez egy a mindenben ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver, amely minden szinten ki tudja szolgálni a vállalkozásokat. Ha van egy nagy vagy egy kicsi vállalata, a Scoro gondoskodik róla.
Főbb jellemzők
- Megtekintheti az egyes projektek havi bevételi szintjét és költségvetését.
- Vállalkozása teljesítményét közvetlenül a szoftver irányítópultjáról kezelheti.
- Segít megtudni, hány számlát állított ki vállalkozása.
- Azt is megtudhatja, hány árajánlatot konvertáltak számlára, vagy hányat nem.
- Megtekintheti az aktuális költségvetést, és nyomon követheti projektjei ütemtervét.
Előnyök
- Kiváló felhasználói felülettel és felhasználói élménnyel rendelkezik.
- Kompakt platformja van
- Gyors és informatív
- Kiváló számlázó és emlékeztető rendszerekkel rendelkezik
Hátrányok
- Sok időt vesz igénybe a szinkronizálás beállítása az outlook használatával
- Nincs ingyenes verzió.
Ár
14 napos ingyenes próbaidőszak van, ezt követően pedig fizetni kell. Az árak az Önnek megfelelő csomagtól függően változnak, és a legolcsóbb, amelyre előfizethet, felhasználónként havi 22 dollártól kezdődik.
10. Microsoft Dynamic 365
Ha szeretné megörvendeztetni ügyfeleit és megpecsételni kapcsolatát, itt van egy eszköz, amelyet figyelembe kell vennie. A Microsoft Dynamics 365 virtuális interakciót biztosít azáltal, hogy összehozza az ügyfeleket, a személyzetet és az adatkezelést. Teljesen független webalapú CRM-ökoszisztémát kínál, amely az értékesítésre, az ügyfélszolgálatra és a helyszíni szolgáltatásokra összpontosít, miközben erős natív integrációt kínál más Office 365-alkalmazásokkal. Ily módon zökkenőmentes ügyfélelköteleződést biztosíthat, ha egy jó projektszolgáltatás-automatizálási vagy lead-lehetőség-kezelő eszközt keres. A SaaS-telepítési és a helyszíni telepítési lehetőségek egyaránt interaktív interfészekkel (mobilhoz és asztali számítógépekhez egyaránt), szigorú adatbázis-biztonsággal és erős API integrációkkal rendelkeznek.
Kinek lesz?
Nem számít, milyen szintű üzletről van szó, a Microsoft Dynamic megfelel az Ön igényeinek. Olyan tervei vannak, amelyek mind a kezdőknek, mind a bejáratott vállalkozásoknak megfelelnek. Ráadásul nem kell műszaki szakértőnek lenni a használatához.
Főbb jellemzők
Megerősíti a digitális értékesítési folyamatot, és automatizált ajánlásokat tesz közzé. Számos kommunikációs szolgáltatóval zökkenőmentesen működik. Ütemezheti a naptárakat üzleti tevékenységeinek futtatásához. Mobil reagálóképességének köszönhetően bármikor bejelentkezhet és megoszthat információkat.
Előnyök
- Könnyen testreszabható.
- A Microsoft Dynamics 365 zökkenőmentesen integrálható más szoftverekkel, például a Microsoft termékekkel és az Outlook e-mailekkel és naptárral.
- Egyszerű jelentéskezeléssel rendelkezik.
Hátrányok
- Az engedélyek kezelése nehézkes a számos testreszabás elérhetősége miatt.
- Ha nincs tapasztalata a Microsoft dinamikájával kapcsolatban, az fárasztó és zavaró lehet.
- Az új felhasználók számára nehéz lehet navigálni a felhasználói felületen.
Ár
Minden csomaghoz egyedi ár tartozik. A Business Central Essentials, amely felhasználónként havi 70 dollárba kerül, a Business Central Premium havi 100 dollárba kerül felhasználónként, a Customer Service Professional havi 20–50 dollárba kerül, az Sales Professional pedig 20–65 dollárba kerül felhasználónként havonta.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
11. Salesmate
A Salesmate elsősorban a kis- és középvállalkozások ügyfélkapcsolat-kezelési igényeit szolgálja ki a legtöbb iparágban. Ez egy felhőalapú CRM-technológia, amely főként automatizálási eszközöket tartalmaz a kapcsolatok kezeléséhez, az értékesítési folyamatokhoz, az e-mailes marketingkampányokhoz, a telefonos integrációhoz és a belső csevegésekhez. Kapcsolatkezelő modulja központi adattárként működik harmadik felek tárolóhelyeiről, például a Google Névjegyekből származó névjegyek importálásához és tárolásához, megkönnyítve a potenciális ügyfelek hozzárendelését és összekapcsolását adott értékesítési képviselőkkel. Értékesítési folyamat nézete kiválóan alkalmas a különböző ügyleti szakaszok kezelésére, fontossági sorrendbe állítására és automatizálására, amelyek távolról is elvégezhetők a Salesmate mobilalkalmazás segítségével.
Kinek lesz?
A Salesmate különböző méretű vállalkozások kiszolgálására készült. Jellemzői ígéretesek, eredményei pedig kielégítőek. A tervei fogják meghatározni a felhasználást. Minden méretű vállalkozáshoz vannak csomagok.
Főbb jellemzők
- Integrációs funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a névjegyek importálását és rögzítését Excel-fájlokból, CSV-fájlokból és mobileszközökből.
- Fájljait a kritériumok alapján szűrheti, hogy később könnyen megtalálhassa őket.
- Az értékesítői értékesítési munkafolyamatok automatizálják az e-mailek küldését.
- Tömeges műveletekkel kezelheti névjegyeit, egyesítheti, törölheti vagy frissítheti az információkat.
Előnyök
- A Salesmate biztonságot nyújt azáltal, hogy teljes körű adatmentést és védelmet kínál.
- a jobb kommunikáció és koordináció kielégítő elősegítése a csapatok és az ügyfelek között.
- kiváló ügyfélszolgálat.
Hátrányok
- Az automatizált munkafolyamatok beállításához tapasztalattal kell rendelkeznie.
- Nem írhat be kiemelt szöveget a keresési funkcióba.
Ár
A Kezdő csomag ára felhasználónként havonta 12 dollár, a növekedési csomag ára felhasználónként havonta 24 dollár, a Boost csomag ára pedig felhasználónként havonta 40 dollár.
12. Spiro
Az egyik legproaktívabb CRM-szoftverként meghirdetett Spiro egy mesterséges intelligencia által vezérelt egyetlen megoldású CRM, amely javítja az ügyfélkapcsolatokat, lehetővé teszi az értékesítést és telefonos támogatást. Alapvetően a körülbelül 100-1500 alkalmazottat foglalkoztató szervezetek értékesítési csapatai számára készült, mivel általában alkalmas az értékesítési adatok kiértékelésére és gyakorlati javaslatok generálására. Személyes értékesítési asszisztensként működik, és beépített hívási és SMS-küldési funkciókkal rendelkezik, amelyek szinkronizálódnak az automatikus értékesítési emlékeztetőkkel és tevékenységkövetőkkel minden ütemezett ügyféltalálkozóhoz.
Kinek lesz?
Akinek van vállalkozása, és jobbat akar belőle, bölcs dolog ezt az eszközt választani. Kezdő vállalkozását magasabb szintre emelheti. Ha már van egy alapított vállalkozása, ez a megfelelő eszköz, hogy felpörgesse azt.
Főbb jellemzők
- AI által generált emlékeztetőket biztosít; ezért nincs szükség adatbevitelre.
- Azt javasolja, hogy milyen lépéseket kell tennie, miután felismerte a folyamatban lévő anomáliákat.
- E-mail-, kapcsolat- és naptárkezelést kínál.
Előnyök
- A Spiro ügyfélszolgálati csapata nagyon készséges.
- kiváló felhasználói felület.
- mobiltelefonon elérhető.
Hátrányok
- A jelentési rész túlságosan részletes, ezért nehéz eligazodni benne.
- Nincs automatizált e-mail funkció.
Ár
A Spiro előfizetéses árképzési modellt kínál, de árajánlat kérése előtt kapcsolatba kell lépnie velük, hogy felmérje a pontos igényeit.
13. Copper
Unja már az unalmas és ismétlődő adminisztrációs feladatokat vagy a túlságosan kifinomult CRM-eszközöket? A Coppert széles körben dicsérik, mint az egyik könnyen használható CRM-alternatívát azoknak a vállalkozásoknak, amelyeknek égető szükségük van menedzsment megoldásokra az ügyfélkapcsolatok bővítése és a potenciális ügyfelek gondozása érdekében. Jól integrálható az összes Google Apps szolgáltatással, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy zökkenőmentesen kezeljék minden feladatukat és ügyfélkapcsolataikat. Annak érdekében, hogy értékes és hosszan tartó kapcsolatokat építsen ki, a Copper folyamatosan emlékezteti a felhasználókat, hogy lépjenek kapcsolatba új kapcsolattartókkal és kövessék nyomon a függőben lévő ügyleteket.
Kinek lesz?
Ha szeretné építeni kapcsolatát és növelni szeretné cége bevételét, használjon coppert. Egyes csomagok minden méretű vállalkozásra kiterjednek.
Főbb jellemzők
- Automatizálja az ismétlődő feladatokat, és lehetővé teszi az e-mailek automatikus küldését.
- Segít az összes névjegy és ügyfélinformáció megfelelő rendszerezésében.
- Biztonsági másolatot készít és ellenőrzi az adatokat, hogy megbizonyosodjon arról, hogy adatai biztonságban vannak.
- Nyomon követheti és rögzítheti a beszélgetéseket és az érdeklődőket közvetlenül a postafiókból.
- Robusztus jelentéskészítési funkcióval rendelkezik, amely nagyszerű áttekintést nyújt üzleti nyilvántartásairól.
Előnyök
- Jó felhasználói felülettel rendelkezik.
- Jól integrálható a Google munkaterületével.
- Mobiltelefonjáról érheti el.
- A copper támogató csapat hihetetlen.
Hátrányok
- A CRM-eszközön belül nem hozhat létre naptárat vagy e-mailt. Egy Gmail ablakhoz kell irányítania, ami kínos lehet.
- Ha nincs tapasztalata vele, a jelentések készítése nehézkes lehet.
Ár
A Copper lehetővé teszi, hogy élvezze a 14 napos próbaverziót, mielőtt megvásárolná vagy másként döntene. Különböző csomagok közül választhat, például az alapcsomag 25 dollárba kerül felhasználónként havonta, a professzionális csomag 59 dollárba kerül felhasználónként havonta, az üzleti terv pedig 119 dollárba kerül felhasználónként havonta.
14. Nimble
A Nimble egy többfunkciós böngésző widget CRM megoldás, amely mobil alapú értékesítési automatizálási funkciókat kínál a kkv-k számára. Ügyfélprofilok és interakciós rekordok feltöltésére szolgál különféle névjegylistákból, ügyfélbeszélgetésekből és közösségi médiatevékenységekből. Legnépszerűbb funkciói közé tartozik az ügyletek nyomon követése, a folyamatkezelés, a feladatkezelés, a kapcsolattartás és az integrált közösségi meghallgatás az adott kapcsolattartókkal való hatékony kapcsolatfelvétel érdekében a tájékoztatás és a nyomon követés során.
A Nimble beépített szabálymotorja általában úgy van beállítva, hogy megtanulja a felhasználói viselkedést, és hasznos adatokat generáljon a mai oldalon kulcsfontosságú prioritásként és elköteleződési lehetőségként megjelenő társadalmi jelek alapján.
Kinek lesz?
A Nimble-t úgy tervezték, hogy meggyorsítsa az üzleti folyamatokat, és több teret biztosítson az ügyfelek megtalálásához és megtartásához, vállalkozása méretétől függetlenül.
Főbb jellemzők
- Szűrheti a névjegyeket.
- Hozzáadhat közösségi profilhivatkozásokat a névjegyeihez, hogy lehetővé tegye a fontos információk megtalálását.
- Lehetővé teszi a naptári események és feladatok kezelését.
- Automatikusan szinkronizálhatja munkatársai e-mailjeit, naptárait, Google Apps-fiókját, az Office 365 névjegyeit és minden interakcióját, hogy aktuális és pontos információkat adjon.
Előnyök
- Egy helyen tárolja és rendszerezi az ügyfelek összes információját, hogy azok könnyen hozzáférhetők legyenek.
- A Nimble segítségével bárhol létrehozhatja, szerkesztheti és megtekintheti rekordjait az interneten.
- Automatikusan szolgáltat információkat, hogy segítsen megőrizni marketing igényeit.
- Barátságos felhasználói felülettel rendelkezik.
Hátrányok
- Egyszerre csak 100 e-mailt küldhet. Jobb is lehetne, ha korlátlan számú küldést kaphatna.
- Lassabb lehet, ha egyszerre több funellel dolgozik.
Ár
A Nimble 14 napos ingyenes próbaverziót kínál (hitelkártya nélkül), mielőtt eldöntheti, hogy fizet-e érte. A fizetős előfizetéses modell ára felhasználónként havonta 19 USD, ha évente fizet, és 25 USD havi fizetés esetén.
15. Creatio
A Creatio CRM eszköz elsősorban arra szolgál, hogy kiküszöbölje az ügyfelekkel való kapcsolattartás nehézségeit, és egyúttal egységes felületen keresztül szervezze meg munkatársai munkáját. Alapvetően a Creatio intelligens BPM-rendszert használ az értékesítés, a marketing és a szolgáltatásnyújtás automatizálására a közép- és nagyvállalatok számára, hogy folyamatos ügyfélszolgálatot biztosítson, és kezelje az ügyfelek teljes életciklusát. Más szóval, a Creatio egy tisztán egyetlen CRM-csomag, amely gyors megoldásokat kínál, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára a marketingteljesítmény, az értékesítési csatornák és a szolgáltatási interakciók megtekintését.
A Creatio rendszer jelenleg felhőalapú vagy helyszíni telepítésként is telepíthető, és teljes mértékben kompatibilis a Windows és az iOS rendszerrel asztali és mobileszközökön egyaránt.
Kinek lesz?
Nem kell szkeptikusnak lenni. Ennek az eszköznek a megfizethetősége és teljesítménye minden szögben a legjobbat nyújtja. Ehhez az eszközhöz nincs szükség műszaki szakértelemre. Az ár minden méretű cég számára kedvező.
Főbb jellemzők
- Automatikusan kezeli a munkafolyamatokat és az összes értékesítési folyamatot.
- Teljes körű értékesítés-menedzsment platformmal rendelkezik, amely segíthet felgyorsítani mind a kis, mind az összetett értékesítési folyamatokat.
- Felgyorsítja a vállalatok teljesítményét a Creatio előrejelző, célmeghatározó és elemző funkciója révén, lehetővé téve az aktuális értékesítési mutatók megtekintését.
Előnyök
- Ez megkönnyíti a statisztikai jelentések készítését.
- A munkaterület tervezése egyszerű és szórakoztató.
- Megbízható és könnyen használható.
Hátrányok
- Zavarba ejtő az engedélyek beállítása a szintek száma miatt.
- Ha marketing egységet szeretne használni, külön engedélyre lesz szüksége.
- Néha időbe telik a módosítások mentése.
Ár
A Creatio eszköz 14 napos ingyenes próbaverziót kínál, és akár élő demót is kérhet. Az árajánlatokat általában a kapcsolatfelvétel után adják.
16. OnePageCRM
A OnePageCRM egy másik kiváló webalapú értékesítési CRM-szoftver, amelyet olyan vállalkozások számára terveztek, amelyeknek automatizálniuk kell a különféle folyamatokat, például a potenciális ügyfelekkel kapcsolatos nyomon követések ütemezését, az értékesítési csapatok számára használható értékesítési irányítópultok létrehozását és egyéb adminisztratív feladatokat. Alapvető felépítésében a Next Action Sales Method és a szabadalmaztatott GTD (Getting Things Done) elve szerepel általános kialakításában.
A OnePageCRM rendkívül hatékony ügyfélkapcsolati és értékesítési marketing eszközöket tartalmaz, amelyek főként csökkentik az üzleti zűrzavart és az ismétlődő adminisztrációs feladatokat az értékesítők számára. A rendszer könnyen elérhető bármely elérhető webböngészőn keresztül, és elérhető az összes natív mobilalkalmazás-áruházban. A népszerű kapcsolatkezelési funkciókon kívül, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy naplózást indítsanak, és figyeljék a kapcsolattartási interakciókat és tevékenységeket ugyanarról a görgethető oldalról, ez a CRM-opció egy automata, 1-kattintásos lead rögzítő eszközt és egy átfogó tömeges e-mail automatizálást is tartalmaz. Jelentéskészítő és elemző eszköze széles körben hasznosítható betekintést és API-támogatást biztosít a felhasználóknak a lead generálásához.
Kinek lesz?
Van Önben vágy, hogy vállalkozását a következő szintre emelje? Remélem a válasz igen. Ha igen, akkor ne gondolkozzon kétszer. A OnePageCRM nem tekinti meg senki vagy cég méretét vagy technikai tudását. Azért hozták létre, hogy kiszolgálja és lássa a vállalkozások növekedését.
Főbb jellemzők
- Számos értékesítési alkalmazással integrálható.
- Lehetővé teszi az eszköz elérését mobiltelefonjáról.
- Az egyéni jelentések a lehető legrövidebb időn belül készülnek el.
- Lehetővé teszi személyre szabott e-mailek tömeges küldését.
Előnyök
- Könnyű nyomon követni és egy helyen elérni az interakciókat.
- Ezzel az eszközzel egyszerű az ajánlatok előrejelzése és a részletes információk elkészítése.
- Könnyű a leadeket importálni.
Hátrányok
- Nincs QuickBooks integráció.
- Az e-mail integráció használata nem egyszerű. Hatékony használatához tapasztalattal kell rendelkeznie.
Ár
A OnePageCRM 21 napos ingyenes próbaverziót kínál, amelyhez nincs szükség hitelkártya használatára, és fizetési csomagjai felhasználónként havi 12 fontba, felhasználónként havi 21,50 fontba és felhasználónként havi 54 fontba kerülnek.
17. Less Annoying CRM
Ahogy a neve is sugallja, a Less Annoying CRM egy olyan üzleti termelékenységi eszköz, amely felgyorsítja az üzleti teljesítményt, és szabadságot ad a kapcsolatok kezelésére, a potenciális ügyfelek nyomon követésére és a nyomon követésre anélkül, hogy a kapcsolattartóit bosszantaná. Ez egy ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, amely kifejezetten a legtöbb kisvállalkozás és startup igényeit elégíti ki.
A Less Annoying CRM rendszer széles körben elérhető felhő alapú telepítéshez, és konfigurációs lehetőségek széles skáláját kínálja, hogy kiegészítse könnyen használható és interaktív irányítópultját. Elsődlegesen különféle automatizálási funkciókat kínál az értékesítési csapatok és a kapcsolati profilok kezelésére, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a kapcsolatfelvételi rekordokat egyetlen platformon konszolidálják, amely az értékesítési csapat minden tagja számára elérhető. Valamennyi konfigurációja teljesen testreszabható, így alkalmas arra, hogy a meghatározott értékesítési folyamatokat és leadeket specifikus üzleti folyamatokhoz és műveletekhez igazítsa.
Kinek lesz?
A Less Annoying CRM-et arra tervezték, hogy segítse a kisvállalkozásokat a növekedésben. Ez a szoftver megkötheti ügyfelei kapcsolatait, és kiküszöbölheti az interakció kínos helyzetét, amely veszteséget okozhat.
Főbb jellemzők
- Egy naptárba rendezheti feladatait és eseményeit.
- Lehetővé teszi a kapcsolattartási adatok egy helyen történő tárolását
- Egy egyszerű lead-jelentéssel rendelkezik, amely egy naprakész fiókot mutat a folyamatban lévő minden egyes értékesítéshez.
- Erőteljes testreszabási funkcióval rendelkezik.
Előnyök
- A kapcsolatfelvételi és ütemezési rendszer használata nagyon egyszerű.
- Jó kisvállalkozások számára.
- Könnyen testreszabható és nagyon kezdőbarát
- Integrálható a legnépszerűbb alkalmazásokkal.
Hátrányok
- Nem rendelkezik integrációs lehetőséggel a közösségi médiához.
- Csak az alapvető funkciókat tartalmazza.
Ár
A Less Annoying CRM ára felhasználónként havonta 15 dollár, de a 10-nél több felhasználóból álló csapattal rendelkezőknek a regisztráció előtt először fel kell venniük a kapcsolatot a Less Annoying csapattal.
18. Zendesk
A Zendesk egy másik kivételes felhőalapú ügyfélszolgálati CRM-szoftver, amely segít a cégtulajdonosoknak nyomon követni teljes ügyfélkapcsolataikat egy platformon, miközben figyelemmel kísérik a csapat előrehaladását. Hatékony, testreszabható eszközöket kínál a felhasználóknak funkcionális ügyfélszolgálati portálok, mélyreható tudásbázisrészek és online közösségek létrehozásához ügyfelei számára. Főbb jellemzői közé tartozik a testreszabható front-end portál, a kiterjedt harmadik féltől származó integrációk és az interaktív élő chat funkciók.
A Zendesk online ügyfélportál felülete elsősorban az ügyfélszolgálati ügynököknek segíti a támogatási jegyek hatékony nyomon követését és kezelését. A legtöbb versenytársától eltérően a Zendesk emellett testreszabható márkaépítő eszközöket is biztosít a felhasználóknak az Ön támogatási oldalaihoz.
Kinek jó?
B2B értékesítési képviselők vezető csapatok akár 250 alkalmazottal.
Főbb jellemzők
- Élő chat funkció
- Automatizált elérhetőségi felület
- Tevékenység jelentési rendszer
- Lehetőségek listája építő funkció
- Automatikus tárcsázó
Előnyök
- Könnyen kezelhető
- Interaktív és intuitív felület
- Ideális értékesítési automatizáláshoz
- Ingyenes próbaverziója van
- Lehetővé teszi a csapatkövetést és megakadályozza a kettős foglalást
Hátrányok
- Az ingyenes veCustomer szolgáltatás néha lomha
- Nem kezdőbarát
Ár
A Zendesk árképzési moduljai havi 19,00 USD-től indulnak, és ingyenes próbaverziót is kínálnak.
19. EngageBay
Az EngageBay egy könnyen használható CRM és értéknövelő eszköz, amely értékesítési, támogatási szolgáltatási és marketingautomatizálási funkciók átfogó kötegével érkezik a vállalkozása növekedéséhez. Ez egy egységes platform, amely kivételes ügyfélélménnyel segíti a potenciális ügyfelek megszerzését, gondozását, interakcióját, átalakítását és fenntartását.
Az EngageBay egy felhőalapú CRM-platform, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy marketingeszközöket használjanak a hosszú távú ügyfélkapcsolatok hatékony kiépítésére. Főbb jellemzői közé tartozik az e-mail marketinget támogató funkciók széles skálája, a help desk szolgáltatások, a céloldalak marketingje, a telefonálás, a kapcsolattartás és az időpontok ütemezése. Beépített CRM rendszere elsősorban lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy nyomon kövessék és kezeljék a lead- és értékesítési tevékenységeket egy adott értékesítési folyamaton belül. Ezen kívül az EngageBay olyan marketingfunkciókat is kínál, amelyek segítségével több potenciális ügyfél generálhat közösségi médiában való részvétellel, automatizált e-mail marketingsablonokkal és testreszabható előugró ablakokkal.
Kinek jó?
Kis- és középvállalkozások egyaránt, amelyek egy all-in-one CRM eszközt keresnek.
Főbb jellemzők
- AB tesztelés
- Fiók figyelmeztetések
- Analitika/ROI követés
- Időpontkezelés
- Közönségcélzás
- Automatikus válaszadók
- Automatizált továbbítás
- Call Center Menedzsment
Előnyök
- Jó marketingre és potenciális ügyfelek gondozására
- Nagyon érzékeny ügyfélszolgálat
- Széleskörű integrációt kínál
- Segít hatékony e-mail kampányok tervezésében
Hátrányok
- Korlátozott sablon lehetőségek
- Nincs SMS integráció
Ár
Az EngageBay számos árazási csomagot kínál, amelyek ingyenes próbaverziót, ingyenes verziót és fizetős csomagokat kínálnak havi 99 dollártól.
20. Nutshell
A Nutshell egy minden az egyben értékesítési CRM-szoftver, amely az adminisztratív feladatok többségének elvégzésével növeli az üzleti intelligenciát, így több ideje marad az értékesítési potenciálok növelésére. Széles körű, harmadik féltől származó integrációja különösen jó a legtöbb kisvállalkozás által már használt szoftverhez való csatlakozáshoz, például a G Suite programokhoz, a MailChimphez, a QuickBookshoz stb. A Nutshellben az a jó, hogy korlátlan erőforrást biztosít a tároláshoz kapcsolattartási adatait, és hogy jelentéskészítő eszközük teljes mértékben személyre szabható.
A Nutshell CRM rendszer teljesen mobilra kész, és valós idejű szinkronizálást is kínál, ami lehetővé teszi a zökkenőmentes távoli munkavégzést a globális értékesítési csapat számára. Amellett, hogy gyönyörű e-maileket hoz létre közvetlenül a Nutshellből, a Nutshell Marketing funkció a mentett CRM-adatokhoz is hozzáfér, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy automatikusan egyéni közönségeket hozzanak létre. Mint már láthatta, a Nutshell egy minden az egyben CRM-eszköz a megkereső marketinghez.
Kinek jó?
Kis- és középvállalkozások és értékesítési vezetők, akik olyan CRM-et keresnek, amely segíthet a feladatkezelésben.
Főbb jellemzők
- Salesforce automatizálási funkciók
- Ügyfélszolgálati funkciók
- Marketing automatizálási funkciók
- CRM projektmenedzsment és jelentéskészítés
- Értékesítési előrejelzés és elemzés
- Testreszabási funkciók
- Közösségi média integrációja
Előnyök
- Kiválóan alkalmas üzleti feladatok rangsorolására
- Bármilyen internet alapú eszközről elérhető
- Kezdőbarát
- Testreszabható
Hátrányok
- Nem minden funkció érhető el a mobilalkalmazásban
- Nem támogatja a több e-mail mellékletet
Ár
A Nutshellben 14 napos ingyenes próbaidőszak van, de a fizetős csomagok felhasználónként havi 19 dollártól (ha évente számlázzák) vagy felhasználónként havonta 22 dollártól (havi számlázás esetén) indulnak.
21. Apptivo
Az Apptivo egy felhő alapú ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, amely kiterjedt, harmadik féltől származó integrációkat kínál minden üzleti mérethez. Néhány fő natív integrációs funkciója egy sor hatékony eszközt tartalmaz, amelyek az értékesítés automatizálásától a marketingeszközökig és minden között megtalálhatók. Ez az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver elsősorban speciális modulokat biztosít a vállalkozások számára az ügyfélkapcsolatok, potenciális ügyfelek, elköteleződési lehetőségek és jegyek kezeléséhez.
Az Apptivo minden alapvető eszközt biztosít a kampányok kezeléséhez, a potenciális ügyfelek szegmentálásához és a hűség fenntartásához a marketing oldalon. Az Apptivo-csomagba beépíthető további alkalmazások közé tartoznak a költségjelentések készítésére, a pénzforgalom kezelésére, valamint a licencek és biztosítások nyomon követésére szolgáló alkalmazások.
Kinek jó?
Minden olyan vállalkozás, amely többfunkciós CRM-szoftvert szeretne, amely teljes mértékben személyre szabható, és támogatja az e-mail marketinget a potenciális ügyfelek növekedése érdekében.
Főbb jellemzők
- Testreszabható elrendezés
- Ügyféladatok nyomkövetője az ügyfél életciklusa során
- Testreszabható mezők
- PDF számlagenerátor
- Natív integráció a G Suite szolgáltatással.
- Érzékelő rendszer a duplikált lead-információkhoz
Előnyök
- Könnyen testreszabható
- Kiváló mobil felület
- Granulált biztonsági funkciók
- A legjobb az ügyfélkapcsolatok életciklus-kezeléséhez
Hátrányok
- Az általános teljesítmény idővel lassul
- Nem rendelkezik kiterjesztett API-kkal
Ár
Az Apptivo árazási csomag modell ingyenes próbaverziót és számos fizetős csomagot tartalmaz, amelyek havi 10 dollártól kezdődnek.
22. Capsule
A Capsule CRM elsősorban a kisvállalkozások tulajdonosai számára teszi lehetővé az ügyféladatok rendszerezését és az ügyfélprofilok kezelését. A többi versenytársától eltérően a Capsule további együttműködési innovációkat vet be annak biztosítására, hogy az Ön ügyfélszolgálati csapatai egy oldalon legyenek. CRM funkcionalitása teljes mértékben felhő alapú, jegykezelő modulja pedig kiválóan alkalmas a támogatási kérdések gyors megoldására az értékesítési folyamaton belül. A hozzárendelt feladatok és értesítések általában segítik a felhasználókat abban, hogy naprakészek maradjanak, és prioritást állítanak elő, hogy mit kell először elvégezni.
A Capsule teljes mértékben testreszabható funkciókkal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy könnyedén személyre szabhatja a rendszert üzleti igényeinek és preferenciáinak megfelelően. A CRM rendszer emellett lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy konfigurálható mérföldköveket állítsanak be a különböző projektekhez a folyamatban, és meghatározzák a követendő értékesítési folyamatot.
Kinek jó?
Kisvállalkozások és induló vállalkozások, amelyek az ügyfelekkel való minőségi kapcsolatok kialakítására összpontosítanak.
Főbb jellemzők
- Könnyen használható kapcsolatkezelési funkciók
- Közönségszegmentálás funkció
- Kiterjedt harmadik fél integrációja
- Értékesítési összefoglaló jelentések
- Speciális funkciók a felhasználók korlátozásához
- Vizuális teljesítménykövetés
Előnyök
- Emlékeztet arra, hogy figyelje az ügyfeleket
- Hihetetlen jegyzetelési funkciók
- Kiterjedt integráció a kis- és középvállalkozások növekedéséhez
Hátrányok
- Korlátozott funkciók nagyobb vállalkozások számára
Ár
A jelenlegi Capsule ára meglehetősen nagyvonalú. Tartalmaz egy 30 napos ingyenes próbaverziót az összes csomaghoz, egy ingyenes verziót legfeljebb 2 felhasználó számára, valamint a fizetős csomagokat, amelyek havi 18 dollártól kezdődnek felhasználónként.
23. InfoFlo
Az InfoFlo az egyik legjobb CRM-szoftver az ügyfélnyilvántartások kezelésére és a jó ügyfélkapcsolatok fenntartására. Ez egy integrált CRM-szoftver, amely jelenleg online üzembe helyezéshez és helyszíni telepítésekhez érhető el.
Az InfoFlo főbb szolgáltatásai közé tartoznak az e-mail marketing automatizálási eszközei, az időpontok ütemezése, a projektmenedzsment, a natív integrációk és a valós idejű feladatkezelés. CRM-rendszere széles körben biztosítja az alapvető számítógépes telefonos integrációkat, kapcsolatkezelő felületet, ügyfélszolgálati funkciókat és marketing/értékesítés automatizálást.
Kinek jó?
B2B kis- és középvállalkozások egyaránt, amelyek szívesen találnak elérhetőség-kezelési megoldásokat ügyfeleik számára különféle iparágakban, beleértve az ingatlanügyletet, a könyvelést, az egészségügyet stb.
Főbb jellemzők
- Egyéni mezőket tartalmaz
- E-mail marketing és dokumentum megosztás
- Nagyon gyors keresési funkció
- Feladatkezelés
- Életre szóló ingyenes frissítések
- Mobilbarát
Előnyök
- Zökkenőmentes harmadik féltől származó integráció
- Továbbfejlesztett adatbiztonság
- Leegyszerűsíti a feladatkezelést
- Teljesen mobil használatra kész
Hátrányok
- Az alapcsomag nem támogatja a jelentéskészítést
Ár
Az InfoFlo 30 napos ingyenes próbacsomaggal és két fizetős csomaggal rendelkezik, amelyek felhasználónként 99 dollártól kezdődnek.
24. OroCRM
Az OroCRM egy nyílt forráskódú CRM ügyfélszolgálati szoftver, amely robusztus eszközökkel érkezik az ügyféladatok kezelésére, elemzésére és jelentésére, amelyek célja az Ön általános értékesítési stratégiájának tájékoztatása. Rendszere kiválóan alkalmas egy többcsatornás e-kereskedelmi üzlet létrehozására, hiszen többek között különféle fiókkezelési, szabályalapú munkafolyamatokat, felhasználói jogosultságot és tartalomkezelést szolgáló modulokat tartalmaz. Az OroCRM általában egy központi adminisztrációs panelt biztosít a felhasználóknak, amely abszolút ellenőrzést biztosít az ügyfelek interakciói felett.
Kinek jó?
Bármilyen méretű vállalkozás, 5 és 1001 alkalmazott között bárhol bővíthető.
Főbb jellemzők
- Naptárrendszer emlékeztetővel
- E-mail marketing
- Integráció a belső chatekhez
- Marketing automatizálási eszközök
- Mobil használatra kész hozzáférés
- Közönségszegmentálás
- Közösségi média integrációja
- Területkezelés
Előnyök
- Könnyen konfigurálható
- Támogatja a hatalmas ügyfélszolgálati képviselői csapatokat
- Integrációk tömkelege
- Útközben elérhető
Hátrányok
- Enyhe tanulási görbéje van
Ár
Az OroCRM nem rendelkezik a szokásos egyéni árazási csomagokkal, mint a többi CRM-szolgáltató. Ehelyett bátran felajánlják a felhasználóknak a szolgáltatás élő demóját, mielőtt döntenének a fizetős verzió mellett.
25. Insightly
Az Insightly egy másik kompakt, egységes CRM-platform, amely az ígéretek szerint segíti a különféle iparágakban működő vállalkozások növekedését azáltal, hogy tartós ügyfélkapcsolatokat épít ki az ügyfélút során. SaaS-alapú ügyfélkapcsolat-kezelési megoldásokat kínál olyan közepes méretű szervezetek számára, amelyek egyetlen platformról szeretnék biztonságosan kezelni az összes ügyfélinformációt, miközben felgyorsítják az értékesítést és egyidejűleg teljesítik a megfelelő időben.
Az Insightly automatikusan beépülő modulokkal érkezik a Gmailhez és az Outlookhoz, valamint számos funkcionális integrációs eszközt más rendszerekhez. Gyakorlatiasabb értelemben a legtöbb vállalkozás gyakran használja az Insightly-t kapcsolattartásra, kapcsolatok összekapcsolására, e-mailek követésére, munkafolyamatok automatizálására, lead kezelésre, árajánlat generálásra, fejlett jelentéskészítésre stb. Ez egy mobil használatra kész rendszer, amely biztosítja a vállalkozásokat az időben történő frissítésekről, különösen akkor, ha távoli értékesítési csapattal dolgozik.
Kinek jó?
KKV-k, amelyek CRM-üzleti folyamataikat egyetlen ügyféladat alapján szeretnék modellezni és automatizálni.
Főbb jellemzők
- Értékesítési automatizálási funkciók
- Marketing eszközök
- CRM projektmenedzsment funkciók
- Értékesítési folyamatok megjelenítése és jelentéskészítés
- Egyéni mezők és objektumok
- Szerepkör alapú felhasználói engedélyek
- Harmadik féltől származó szoftverintegráció
Előnyök
- Rengeteg további funkció, például auditnaplók
- Az interfész kialakítása rugalmas és dinamikus
- Projektmenedzsment funkciók nagy választéka
- Többféle integrációs lehetőséget kínál
Hátrányok
- Ár aggályai vannak a KKV-k körében
Ár
Az Insightly ingyenes csomaggal rendelkezik, amely legfeljebb 2 felhasználót támogat, és legfeljebb három fizetős csomagot, amelyeknél a legalapvetőbb csomag havi 29 dollárba kerül felhasználónként.
Az 5 legjobb CRM szoftver összehasonlítása
1. LiveAgent
A mai piac legjobb jegykezelő alternatívájaként ismert LiveAgent gyakorlatilag felülmúlja versenytársait azzal, hogy rejtett költségek nélküli szolgáltatást, 24 órás ügyfélszolgálatot, korlátlan tárhelyet, 190+ integrációt, 14 napos ingyenes próbaverziót kínál és bármikor lemondható. Olyan help desk CRM-megoldásokat kínál, amelyek segítenek a vállalkozásoknak integrálni a személyre szabást az ügyfelekkel folytatott interakcióikba. A LiveAgent több mint 170 help desk funkcióval büszkélkedhet, beleértve a piac egyik leggyorsabb élő csevegési widgetjét. Beépített CRM-je hatékony, többcsatornás univerzális beérkező levelekkel, beépített call centerrel, valós idejű élő chattel és robusztus ügyfélszolgálati portállal kínálja a vállalkozásokat.
2. Hubspot
A Hubspot CRM-et az teszi egyedivé, hogy 100%-ban ingyenes csomagot tartalmaz e-mail-követővel, potenciális ügyfélkövetővel, élő chattel és értekezletek ütemezővel. Ellenkező esetben a fizetős verziók nagyon drágák a kisvállalkozások számára. Összességében a Hubspot CRM az ügyfélkapcsolatok optimalizálására, az értékesítési csapat stratégiáinak egységesítésére és a konverziók ösztönzésére szolgál. Jelenleg lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy több mint 875 harmadik féltől származó integrációhoz kapcsolódjanak az egyszerűbb és testreszabhatóbb használat érdekében. CRM-rendszere automatizálási eszközöket tartalmaz az értékesítési elkötelezettséghez, az értékesítési elemzéshez, valamint a növekvő csapatok számára konfiguráló ár-jegyzés funkciót. A Hubspot platform széles körben biztosít a felhasználóknak egy kiterjedt CRM-ökoszisztémát, amely információban gazdag betekintést, értékesítést segítő anyagokat és melegebb leadeket biztosít a maximális üzleti műveletek érdekében.
3. Keap
A LiveAgenthez hasonlóan a Keap is 14 napos ingyenes próbaverziót kínál. Ennek ellenére a fizetős csomagjaik közel ötször többe kerülnek, de szolgáltatásai általában az e-mail marketingre és az alapvető CRM-automatizálási eszközökre korlátozódnak. A Keap CRM főként az üzleti növekedésre összpontosít, és általában tökéletes azoknak a vállalkozásoknak, amelyek kevésbé ismétlődő adminisztrátori feladatokat, szervezett ügyféladatbázist, könnyen megvalósítható automatizálást és kiterjedt alkalmazásintegrációt szeretnének, miközben a legtöbbet kihozzák a normál munkaidőből.
4. Freshworks
A Freshworks CRM kétségtelenül az egyik legkelendőbb CRM szoftver manapság. A többihez képest ez a CRM-szolgáltató kiváló eszközöket kínál a leadek generálására, az eladások növelésére és a bevétel növelésére. A legjobb az egészben az, hogy személyre szabhatja felhasználói fiókját, hogy megfeleljen egyedi igényeinek, de nem kínálnak korlátlan mennyiséget, mint a LiveAgent. Ez egy teljes értékű értékesítési CRM-eszköz, amely nagyjából intuitív felhasználói felülettel, automatikus profilbővítéssel, 360 fokos ügyfélnézettel és kapcsolattartási tevékenység-követési funkciókkal rendelkezik. A mesterséges intelligencia által vezérelt vezető pontozási funkciója még jobban megkülönbözteti a zsúfolt CRM-piactól. Lehetővé teszi az értékesítési képviselő számára, hogy a magas pontszámot elérő potenciális ügyfelekre összpontosítson, miközben olyan kontextus szerinti beszélgetéseket folytat, amelyek elősegítik a konverziókat és tartós kapcsolatokat építenek ki az ügyfelekkel.
5. Zoho
A Zoho egy rendkívül adaptálható CRM-szoftver szinte minden üzleti értékesítési igényhez. Elsősorban az omnichannel képességek széles skáláját, egy integrált Canvas tervezőstúdiót, valamint a csapatmunka és a távoli munkavégzés egyéni automatizálását kínálja. Hátránya, hogy a legtöbb terve korlátozott funkciókat tartalmaz, és az egyetlen kiút egy magasabb csomagra való frissítés. A Zoho ugyanakkor integrált ügyfélkapcsolat-kezelési megoldásokat kínál mesterséges intelligencia-alapú értékesítési támogatással. A Zoho CRM egyedülálló funkciókészlettel rendelkezik, amelyek magukban foglalják a beépített játékmódosítást, a valós idejű értesítéseket, a munkafolyamat automatizálását és a lead-pontozó eszközöket, amelyek kiegészítik az ügyfélélményt, az értékesítési folyamatokat és még a készletkezelést is.
Végszó
A fenti CRM-szoftver segít további potenciális ügyfelek generálásában és gondozásában, amíg hosszú távú ügyfelekké nem válnak. Minden CRM-szoftver egy adott típusú vállalkozást vagy munkavállalót szolgálhat ki. A Freshworks például az értékesítési csapatok számára a legalkalmasabb. A Hubspot a legjobb általános CRM a költségek és a funkcionalitás tekintetében. A LiveAgent kiválóan alkalmas az omnichannel help desk jegykezelésre, míg a Pipedrive a legkönnyebben használható szoftver.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Frequently Asked Questions
What is CRM software?
CRM software is a system that helps manage your interactions with clients by improving sales communication, marketing, and lead management. For example, you can store client details like address, name, and phone number while monitoring website visits.
What is an omnichannel CRM software solution?
Omnichannel CRM software is a system that unifies all the platforms that a client uses to interact with brands. By bringing together all these channels, you can track a customer's movement from identifying a brand to the point of purchase. Analysis of this behavior helps to target, acquire, retain, understand, and ultimately collaborate with your clients. It is also crucial in the adoption of newer strategies when there are changes in an industry.
What are the benefits of using CRM software?
CRM software will help you increase sales by allowing you to automate your sales process and analyze results. You can also improve efficiency since there is better workflow and collaboration in your teams. The use of CRM software also enhances your relationship with clients and ultimately ensures customer retention. This improvement is a result of having all customer information in one central location. You also have a way of improving your messages by automation and producing accurate reports about your clients.
Can you integrate with other CRM software?
CRM software connects to Email, social media, calendar, and communication channels. Although you could enjoy as many features as possible, different CRM software connects to varying channels. Some tracks are inbuilt for CRM software, but others need to be customized, especially third-party platforms. You will thus find one CRM software connected to Shopify or other to other E-commerce sites. A developer would also integrate a system with Automate.io.
How much does CRM software cost?
The cost of CRM varies widely. There are those like Hubspot that you can use for free. A small business would pay around $ 12 per month for the basic versions. Enterprise versions and those with more advanced features would be about $50 to $ 150 each month. The most expensive CRM software is around $300 a month for each user. You will pay less when you opt into annual payments. Annual payments also vary but are approximately $5,000 to about $ 40,000.
How does CRM software work?
CRM software provides a central place to store prospect and client data. The data is then analyzed to improve sales with a business. In addition, you can track all interactions with a customer and share this information with other team members.
Why is quality assurance necessary for CRM software solutions?
Quality assurance is essential if CRM software is to deliver as expected. Where there are bugs, there could be data loss, which could cripple your sales campaign or even the whole business. When you are sure that your CRM software is working correctly, you can plan your work and team without worries, increasing productivity. In addition, CRM software exists to improve customer relationships. Where you are sure that your system is working, you will accurately determine your clients' needs.
What is the best CRM software?
The best CRM software should meet your needs in terms of functionality and cost. You will also have to consider your team’s size and whether it integrates with your virtual communication channels with clients. Other issues that will impact your decision are your business's processes and the nature of your business. Customization and ease of using CRM software are also essential factors. Hubspot would be a great pick. It has free versions and a lot of modules.
Ossza meg ezt a cikket
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
A 25 legjobb ügyfélportál szoftver
Az ügyfélportál szoftver az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalat megmutassa ügyfélközpontú megközelítését. Ismerje meg a mai piacon elérhető 25 legjobb ügyfélportál szoftvert.
A 25 legjobb incidens menedzsment szoftver
A nyüzsgő vállalkozása számára a megfelelő megoldást a legfelső szintű incidens menedzsment szoftverről szóló cikkünkben találhatja meg.