Annak ellenére, hogy 2020 meglehetősen szokatlan év lehetett, mivel megváltoztatta az életmódunkat és a társadalom működését, sok pozitívumot is hozott. Hogy reményt adjunk, szeretnénk megemlíteni, hogy a második világháború vége óta a legnagyobb mértékben csökkent a szén-dioxid-kibocsátásunk, Taylor Swift meglepetés albumot adott ki Folklore címmel, és az élő chat jelentősége az ügyfélszolgálatban az egekbe szökött.
Mivel sok vállalat „kénytelen volt” tevékenységét az internetre helyezni, rájöttek, hogy az élő chat megváltoztathatja a sikert. De miért van ez így? És ha el kell dönteniük, hogy a legjobb élő csevegést választják az e-kereskedelmi üzletükhöz, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre? Melyik szoftver a legjobb? Úgy döntöttünk, hogy ezekre és más kérdésekre is választ adunk cikkünkben, szóval igyunk meg egy csésze kávét és rendezkedjünk be.
Mi az élő chat szoftver?
Az élő csevegőszoftver egy olyan eszköz, amely valós idejű kommunikációt biztosít az ügyfelek és a vállalatok között, általában élő csevegési widgeten keresztül. Ez egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy azonnal válaszoljanak az ügyfelek kérdéseire, segítsenek nekik a vásárlási folyamatban, értékesítés utáni technikai támogatást nyújtsanak, vagy válaszoljanak minden olyan kérdésre, amely ügyfélélményük bármely pontján felmerülhet.
Rövid történet
Az évek során a vállalkozások többféle ügyfélszolgálati szolgáltatást vezettek be, mindezt az eladások növelése, a hatékonyság növelése és végső soron ügyfeleik elégedettsége érdekében. Ami a ’60-as években a történelem előtti hívástámogatásnak indult (automatizált privát üzleti központok), sokkal összetettebb szoftverré fejlődött, amely többcsatornás kommunikációs eszközökből, harmadik féltől származó megoldásokkal való integrációból és több platformon keresztüli zökkenőmentes ügyféltámogatásból áll.
Az élő chat a múltban is fontos szerepet játszott, de mára az ügyfélszolgálat egyik legfontosabb és leghasznosabb aspektusává nőtte ki magát. Ma az élő csevegési alkalmazások 73%-os vásárlói jóváhagyással rendelkeznek. Összehasonlításképpen, az e-mailek 61%-os jóváhagyással rendelkeznek, ami a második legjobb.
Élő chat vs. chatbot – mi a különbség?
Élő Chat
Előnyök
- Az ügynökök valódi emberi interakciót biztosítanak
- Hatékonyan kezeli az összetett problémákat
- Az ügynököknek az igények és a kérdések megértése magasabb szinten áll, mint a chatbotoknak
- Az ügynökök emberi érintést biztosítanak, vagy érzelmi kapcsolatokat hoznak létre
Hátrányok
- Alacsonyabb hatékonyság az egyszerű, ismétlődő és egyértelmű kérdésekhez
- Az egyidejűleg folyamatban lévő csevegések számának korlátozása
- Magasabb költségek az ügynökök kezdeti képzéséhez Több erőforrást igényel
Chatbot
Előnyök
- Hasznos monoton kérdések esetén
- Gyors segítség ember nélkül
- Egyszerre korlátlan számú csevegést tud kezelni
Hátrányok
- Az ügyfelek elvárásainak felületes megértése
- Általában nem tudja kezelni az összetett vásárlói kérdéseket
Az élő chat támogatás fontossága
Digitális korban élünk, ahol minden vállalkozás célja az azonnali ügyfélszolgálat és a gyors válaszok biztosítása. Megfelelően végrehajtott ügyfélszolgálat jelentős hatással lehet egy vállalkozás sikerére, csökkentheti a lemorzsolódást és növelheti a végfelhasználók boldogságát. Az idő múlásával egyre több vállalkozás találja az élő chat szoftvert a legjobb megoldásnak az ügyfélélmény javítására, a költségek alacsonyan tartására és végső soron a hosszú távú kapcsolatok kiépítésére. De miért van ez így?
Okok, amelyek miatt egy vállalkozásnak szüksége van élő chat támogatásra
Kényelem
Az élő chat szoftver rendkívül kényelmes az ügyfelek számára, mivel valós idejű ügyfélszolgálatot biztosít. A hagyományos hívástámogatástól eltérően az élő csevegés kiküszöböli a hosszú várakozási időt, és lehetővé teszi a potenciális vásárlók számára, hogy több feladatot végezzenek. A felhasználók több mint 50%-a nyilatkozott úgy, hogy kizárólag ezért részesíti előnyben az élő csevegést. Ennél is fontosabb, hogy az online fogyasztók 44%-a szerint az egyik legfontosabb szolgáltatás, amelyet egy webhely kínálhat, ha egy élő ügynök válaszol kérdéseire vásárlás közben. Az élő csevegés hatékony eszköz az ügyfelek elköteleződésének javítására az e-kereskedelmi webhelyeken, így a potenciális és a jelenlegi vásárlók is megalapozottabb döntéseket hozhatnak.
Költséghatékony megoldás
Az élő chat szoftver pénzt takarít meg, mivel hatékonyabb, mint a szokásos telefonos támogatás vagy a hagyományos e-mail kommunikáció. Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy egyszerre több csevegést kezeljenek, miközben növelik az ügyfelek átlagos rendelési értékét. Az élő chat szoftverekhez való erőforrások hozzárendelése csökkenti a támogatási részleggel kapcsolatos általános költségeket is.
Versenyelőnyre tett szert
A vásárlók azt várják, hogy az online áruházak és online cégek 24/7/365 elérhetőek legyenek. Ez az elvárás soha nem volt fontosabb, mint manapság. A valós idejű ügyfélszolgálatot világszerte elismerik a vállalatok. Bármilyen méretű és iparágú vállalkozás felismeri, hogy ahhoz, hogy relevánsak maradjanak, és egy lépéssel a versenytársak előtt járjanak, elengedhetetlen az élő csevegés.
Erőforrás-hatékony eszköz
Ahogy fentebb említettük, az élő csevegés egy olyan eszköz, amely maximalizálja a termelékenységet és a hatékonyságot, mivel lehetővé teszi a többfeladatos munkavégzést és több csevegés megválaszolását egyszerre. Emellett több mint 20%-kal növeli a konverziós arányt. A Forrester szerint, ha nincs, aki válaszoljon az ügyfelek kérdéseire vagy aggályaira, az amerikai fogyasztók 45%-a egy online tranzakció közepén is elhagyna egy webhelyet emiatt.
The #1 rated live chat for eCommerce
Ready to switch over to the best live chat solution on the block? Start with a free 14-day trial -- no strings attached, no credit card required.
Erős ügyfélkapcsolatok
Ha az ügyfelek elégedettek az Ön szolgáltatásával, kevésbé valószínű, hogy átállnak az Ön versenytársára. Az ügyfelek 89%-a számára a rossz ügyfélélmény volt az oka annak, hogy megszakította kapcsolatait bizonyos vállalkozásokkal.
Pozitív hatás
Az élő chat szoftver rendkívül előnyös technológia. Az előnyök kihasználásához azonban a vállalatoknak a megfelelő végrehajtásra kell összpontosítaniuk, amely magában foglalja:
- Vonzó élő chat widget létrehozása (a vállalati márkajelzéshez igazodva)
- Elkötelezett, jól képzett ügyfélszolgálati ügynökök
- Az ügyfélélmény és az elégedettség előtérbe helyezése minden más vállalati célnál
Negatív hatás
A vállalkozások azonban kihívásokkal is szembesülnek az élő chat szoftverekkel kapcsolatban, például:
- Tapasztalatlan támogatási ügynökök, akiknek hiányzik a termék/szolgáltatás ismerete, vagy nem tudnak kapcsolatot teremteni az ügyfelekkel
- Nincs elég munkaerő
- Késleltetett válaszok vagy megszakadt kommunikáció
Hogyan válasszuk ki a legjobb élő chat szoftvert?
A legjobb élő csevegőszoftver kiválasztása különböző hátterű vállalatok vagy jogi személyek számára bonyolult lehet, mivel az e-kereskedelmi vállalkozások számára a legjobb élő csevegési szoftver nem ugyanaz, mint a webhelyek vagy blogok élő csevegése. A vállalkozása számára megfelelő szoftver kiválasztásakor figyelembe kell venni a konkrét igényeket, a rendelkezésre álló erőforrásokat és a célokat.
Az e-kereskedelemre összpontosító élő chat szolgáltatások áttekintése
A felhőmegoldásokra támaszkodva nagy hatással lehet az e-kereskedelmi cégekre, és az élő chat szoftverek az egyik kulcsszereplő ezen a területen. A szolgáltatások és integrációk elérhetősége, az SLA-k, az árképzési és testreszabási lehetőségek, valamint a könnyű használhatóság a legfontosabb jellemzők, amelyeket keresni kell. Kiterjedt piackutatást és mérlegelést követően az élő chat widget bevezetése a fent említett előnyökkel is jár amellett, hogy:
- Csökkentett kosárelhagyási arány
- Javított konverziós arányok
- Ügyfélvisszajelzések adatgyűjtése
Az e-kereskedelmi üzletek alapvető élő csevegési funkciói
A legjobb élő chat szoftvernek nem csak az alapvető funkciókat kell biztosítania, hanem valami pluszt is. Azok az alapvető funkciók, amelyekre minden vállalatnak figyelnie kell az élő chat szoftver kiválasztásakor:
- Lehetőség a chat gomb és a chat ablak megjelenésének megtervezésére és testreszabására
- Proaktív csevegési meghívók elérhetősége, amelyek csevegésre hívják az ügyfeleket
- A csevegés előtti űrlapok és a csevegés utáni ügynöki felmérések felvétele
- Időt és erőforrásokat megtakarító előre elkészített válaszok elérhetősége
- Hozzáférés a korlátlan csevegési előzményekhez és az összes csevegési átirathoz
- Lehetőség az összegyűjtött ügyféladatokba való részletes betekintésre
- Integráció harmadik féltől származó szoftverekkel
A konkrét élő chat megoldások olyan egyedi funkciókat kínálnak, mint például a valós idejű gépelési nézet, amely lehetővé teszi, hogy még az üzenet elküldése előtt megtekinthesse, mit gépelnek be ügyfelei, lehetőség van chatbotok létrehozására és megvalósítására, vagy a beszélgetés folytatásának lehetőségét követő e-mailekben ugyanabban a jegyszálban.
A 20 legjobb élő csevegési megoldás az e-kereskedelemhez összehasonlítva
LiveAgent
A LiveAgent vezető szerepet tölt be az omnichannel help desk szoftveriparban számos harmadik féltől származó szoftverkönyvtár és piactér szerint. Egyetlen megoldásban egyesíti a több kommunikációs csatornát, mint például az e-maileket, a valós idejű élő csevegést a beépített call centert, a közösségi hálózatok integrációit és az ügyfélportál szolgáltatásokat.
A LiveAgent élő csevegése 3 alapelvet szem előtt tartva készült. Az első az eszköz egyszerűsége és az a könnyűség, amellyel a felhasználók csevegőgombokat hozhatnak létre és elhelyezhetik azokat a webhelyükön. Ez néhány percet vesz igénybe, mivel az integráció nagy részét úgy is megteheti, hogy bemásolja az adott kódot a webhely láblécébe. A LiveAgent sikerének második pillére a gyorsaság, mivel jelenleg ez a leggyorsabb élő chat szoftver a piacon. A chat widget rövid, 2,5 másodperces betöltési idővel rendelkezik. Az utolsó pillér a valós idejű gépelési nézet, egy olyan funkció, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati munkatársak számára, hogy még azelőtt lássák, mit gépel az ügyfél, mielőtt megnyomná a küldés gombot.
A LiveAgent egyéb szolgáltatásai, mint például a nagy teljesítményű univerzális postafiók, az automatizálási eszközök, a több mint 50 megoldással való integráció és az ügyfélkapu mind olyan funkciók, amelyek segítenek a vállalatoknak az ügyfélszolgálat egyszerűsítésében. Az élő csevegés ára felhasználónként havi 29 dollártól kezdődik, és magában foglalja a jegykezelési funkciókat is. A LiveAgent 14 napos ingyenes próbaverziót kínál. Ha örökké ingyenes csomagot keres, a LiveAgent ezt a lehetőséget is kínálja.
Fully explore LiveAgent
DIscover all that LiveAgent offers from real-time live chat, typing view to customizable chat widgets and buttons all the way to the chat invitations. Your possibilities are endless. Engage with the customers easily.
Intercom
Az Intercom egy élő csevegési szolgáltatás, amely értékesítésre és leadek generálására szolgál. A szoftver megcélozza a webhely látogatóit, figyeli viselkedésüket, és az igényeik alapján a megfelelő vállalati részlegekhez irányítja őket. Az Intercom csomagok e-mail marketinget, automatizálási funkciókat, haladó látogatókövetést és vezető minősítést is tartalmaznak.
Az Intercom felülmúlja a többi megoldást modern és tetszetős csevegőablakjaival, valamint gazdag testreszabási lehetőségekkel rendelkező gombjaival. Az Intercom erőssége az automatizálási szolgáltatásaiban és a chatbotok beépítésében rejlik. A felhasználók egyszerű, de kompetens botokat állíthatnak be, amelyek válaszolnak az alapvető kérdésekre, mielőtt a csevegést egy megfelelő ügynökhöz vagy részleghez irányítanák.
Az elérhető csomagok árazása drágának tekinthető a kisebb cégek számára, amelyek minden fillért számolnak. A legolcsóbb csomag havi 39 dollártól kezdődik egy ügynöki helyért, míg a legfejlettebb csomag havi 499 dollárba kerülhet 10 ügynöki helyért. A szokásos árakon kívül az Intercom kiegészítőket is kínál, amelyek havi díjat számítanak fel, és olyan opciókat tartalmaznak, mint a termékbemutatók, a fejlett lead generálás vagy a fejlett támogatási automatizálás. A kisebb cégeknek szem előtt kell tartaniuk, hogy ezek a kiegészítők havi 199 dollárba kerülnek, ami jelentősen megnövelheti az élő chat szoftver költségeit.
Tehát kihez illik a legjobban az Intercom? Közép- és nagyvállalatok, elkötelezett ügyfélszolgálattal és értékesítési csapatokkal, amelyeknek szorosan együtt kell működniük.
Freshchat
A Freshchat az ügyfélszolgálati játék egyik legnagyobb szereplője. Ez egy beszélgetési és üzenetküldő alkalmazás, amely valós idejű kommunikációt kínál az ügyfelekkel és a webhely látogatóival. A Freshchat egy sokkal szélesebb körű megoldás része, amelyet a Freshworks cég kínál.
Maga az élő csevegés egy hatékony megoldás, amely valós idejű interakciókat kezel. Mivel egy összetettebb megoldás kulcsfontosságú részét képezi, könnyen integrálható más szolgáltatásokkal, meghatározott szempontok alapján szegmentálhatja a látogatókat, és beépített chatbottal rendelkezik a lead generálására. A chat widget képes élő fordításokra is (amelyek elég tisztességesek, de nem nagyon értik a gyakori kérdéseket), és egy ügynöki terheléselosztóra, amely átfogó csapatteljesítmény-jelentésekkel van összekötve.
A Freshchat olyan árazást kínál, amely bármilyen méretű és típusú vállalat számára elérhető. 14 napos ingyenes próbaverzióval rendelkezik, az ára pedig ügynökönként havi 15 dollártól kezdődik, és ügynökönként havi 69 dollárig tart a felső szintű csomag esetében. A Freshchat nagy előnye az ingyenes csomag, amely 100 ügynöki helyet tartalmaz, azonban a kommunikációt 10 000 egyedi havi látogatóra korlátozza.
Tawk.to
A Tawk.to egy ingyenes élő chat eszköz. Az összes elérhető funkció minden ügyfél számára ingyenesen elérhető. Ritka a teljesen ingyenes eszköz biztosítása, a legtöbb vállalkozás keresi a fogást. Biztosíthatunk arról, hogy nincs ilyen – mindaddig, amíg rendben van a Tawk.to márkaépítés a csevegőmodulon.
A megoldás testreszabható chat widget ablakot, korlátlan számú felhasználót és korlátlan számú chat widgetet kínál korlátlan számú webhelyen. Olyan funkciókat is kínál, mint például a sablon válaszok és a korlátlan csevegési előzmények. A Tawk.to natív integrációkon keresztül integrálódik harmadik féltől származó szoftverekkel, mint például a BigCommerce, a Shopify és a Squarespace.
A Tawk.to megteszi az extra mérföldet azzal, hogy lehetőséget biztosít a vállalatoknak távoli ügyfélszolgálati ügynökök felvételére akár óránkénti 1 dollárért, így Ön fenntartható, a hét minden napján, 24 órában tartó ügyfélszolgálatot nyújthat végfelhasználóinak. A megoldás legjobb része az, hogy ingyenes, azonban vannak olyan hátulütői is, mint a fejlett jelentési funkciók hiánya vagy a meglévő csevegőgombok elavult megjelenése.
Zendesk
A Zendesk egy népszerű többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver, amely bármilyen méretű és iparági vállalat számára hatékony ügyfélszolgálati megoldásokat kínál. A Zendesk igazi vonzereje abban rejlik, hogy olyan személyre szabott csomagot tud létrehozni, amely teljes mértékben tükrözi vállalkozása speciális igényeit.
A Zendesk Chat robusztus élő csevegési szolgáltatásokat kínál, és teljesen integrálva van más Zendesk termékekkel. Mint ilyen, ez a legjobb választás azoknak az ügyfeleknek, akik már más Zendesk szoftvert használnak. A csevegőszoftver jól megtervezett és felhasználóbarát irányítópulttal, a harmadik féltől származó szoftverekkel való integráció széles skálájával és testreszabható élő csevegési widgetekkel rendelkezik. A szoftver nagyszerű kiegészítése a több mint 40 különböző nyelvi fordítás, valamint a hatékony továbbítási és nyomkövetési lehetőségek elérhetősége.
A chat widget iOS-re és Androidra is rendelkezik natív alkalmazásokkal, ami azt jelenti, hogy a Zendesk Chat felhasználói akár útközben is ügyfélszolgálatot tudnak nyújtani. A Zendesk igazán kiemelkedő funkciója a chatbotok beépítése az egyszerű és gyakran feltett kérdések automatizálására, valamint a konverziókövetés és az ügyfélszolgálati képviselők speciális szerepköreinek kialakítása.
A Zendesk ingyenes, de meglehetősen korlátozott csomagot kínál, amely csak egy párhuzamos csevegést tesz lehetővé. Amint azt korábban említettük, az ár esetenként változik, mivel az az Ön egyedi igényeitől függ.
Tehát mely e-kereskedelmi cégeknek érdemes megfontolni ezt a megoldást? Főleg közepes és nagyvállalatoknak, mivel magasabb áron vannak.
ProProfs Chat
A ProProfs Chat arról ismert, hogy az egyik legjobb e-kereskedelmi élő chat szoftver a piacon. Valós idejű csevegőszoftverként segít a vállalkozásoknak proaktívan kapcsolatba lépni webhelyük látogatóival, miközben azonosítja a megfelelő elköteleződési lehetőségeket. A ProProfs Chat a ProProfs által kifejlesztett és kínált ügyfélszolgálati megoldások egyike.
A valós idejű beszélgetések kezelésén túl ez az élő csevegési megoldás tökéletes arra, hogy piacképes potenciális ügyfeleket generáljon vállalkozása számára. Az olyan funkciókkal, mint a chat előtti űrlap és az offline üzenetek, könnyen rögzíthetők információk a minősített potenciális ügyfelekről. Sőt, a felhasználók azt is lehetővé teszik, hogy a chatbot ne csak a leadeket rögzítse, hanem az ügyfélszolgálati kéréseket is egyszerűsítse kezelőik számára. A felhasználók integrálhatják kedvenc CRM-szoftverét, hogy automatikusan tárolják a leadeket, és segítsenek az értékesítési csapatnak a későbbiekben elérni őket. A CRM-integráción kívül ingyenesen létrehozhatja támogatási csomagját natív alkalmazásokkal, például tudásbázissal, ügyfélszolgálattal, felméréskészítővel és a BigContacts-szal.
A ProProfs Chat árképzési csomagjait úgy alakítottuk ki, hogy az összes vállalkozást szem előtt tartsák. A felhasználók elkezdhetik a 15 napos ingyenes próbaverziót, hogy megértsék, a termék megfelel-e az elvárásaiknak. A próbaidőszak lejárta után a felhasználókat automatikusan átviszi az örökké ingyenes csomagra, amely magában foglalja az alapvető funkciókat és az összes natív alkalmazásintegrációt. De arra az esetre, ha a felhasználók több szolgáltatást szeretnének a támogatási csomagjukhoz, akkor frissíthetik csomagjukat az Essentials csomagra, amelynek ára 10 USD/felhasználó/hónap, vagy akár a Prémium csomagra, amely 15 USD/felhasználó/hónap ártól kezdődik.
HubSpot
A HubSpot élő chat örökké ingyenes megoldásként kínálja a cégeknek, ezért bármilyen méretű és típusú cég számára nagyon vonzó. Szinte bármely e-kereskedelmi platform bonyodalmak nélkül megvalósíthatja, és kihasználhatja a HubSpot hatékony CRM szoftverének további előnyeit.
A HubSpot által kínált fő élő csevegési funkciók közé tartozik a fejlett chat widgetek testreszabása, a márkajelzés nélküli opció, a célzott üdvözlő üzenetek, a hatékony chatbot és a szegmentált névjegylisták automatikus létrehozásának lehetősége. Ezenkívül a vállalatok kihasználhatják az értekezlet-ütemezési funkciók előnyeit, és tudásbázist hozhatnak létre ügyfeleik számára.
A megoldás könnyen integrálható számos népszerű felhőszoftverrel, mint például a WordPress, a Shopify és a közösségi hálózatokkal, mint például a Facebook vagy az Instagram.
A HubSpot kiemelkedő tulajdonsága az árában rejlik. A cégeknek örökké ingyenes megoldásként kínálják, amely nagyobb hátrányok nélkül érkezik. A fizetős csomagok havi 50 dollártól kezdődnek, és nem ügynöki székhelyen alapulnak, hanem inkább kapcsolattartáson.
LiveChat Inc.
A LiveChat gyakran az egyik legjobb e-kereskedelmi élő chat-szoftvernek számít. Vállalkozások ezrei támaszkodnak erre a hatékony eszközre, amely könnyen beállítható és integrálható több mint 170 külső szoftverrel. A csevegőmodul könnyen testreszabható, hogy megfeleljen vállalkozása márkaépítési és vizuális irányelveinek.
A LiveChat igazi ereje abban rejlik, hogy egyértelműen az élő csevegőszoftverre összpontosít – a megoldás kiterjedt jelentéskészítési és elemzési funkciókat kínál a végfelhasználók számára a kiváló élő csevegési funkciókon felül, mint például a sablon válaszok, a csevegés előtti és utáni felmérések, valamint egységes postafiók, ahol az összes kommunikációt tárolják.
A LiveChat 4 különböző csomagban érhető el, ügynökenként havi 16 USD-tól az alapcsomaghoz, míg a Business (a legjobb csomag) havi 50 USD-tól kezdődik. Az ingyenes próbaverzió 30 napig tart, ami elegendő időt biztosít a vállalatoknak az összes funkció teljes tesztelésére.
Still looking for the right candidate?
Don't waste your time anymore and start your real-time communication with customers thanks to the power of LiveAgent. Fully featured live chat software is just one click away.
Userlike
A Userlike egy egyszerű, mégis hatékony élő csevegő eszköz, amely integrálható olyan közösségi hálózatokkal, mint a Facebook, a Twitter vagy a WhatsApp, és lehetőséget kínál arra is, hogy szöveges üzeneteken keresztül nyújtson ügyfélszolgálatot.
A konfiguráció meglehetősen egyszerű és egyértelmű. A chat widgetek több nyelven is beállíthatók, és mindegyik könnyen testreszabható. A megoldás részét képező automatikus fordítómotor még jobban megközelíthetővé teheti az ügyfélszolgálatot. Ami a Userlike-ot még érdekesebbé teszi, az a mellékelt chatbot és a fejlett útválasztási lehetőségek, amelyek jelentősen megkönnyíthetik az ügyfélszolgálatot.
A Userlike örökké ingyenes csomagot kínál korlátlan helyekkel és beszélgetésekkel, azonban a benne foglalt szolgáltatások nagyon korlátozottak a fizetős csomagokhoz képest. Ha teljes mértékben ki szeretné használni az eszköz előnyeit, válassza a fizetős csomagot, amely havi 90 euróba kerül, és 4 ügynöki hellyel rendelkezik.
Olark
Az Olark egy egyszerű élő csevegési megoldás, amely a kisvállalkozások igényeinek nagy részét lefedi. Ez egy nagyszerű választás, ha a vállalatok integrálni szeretnék élő csevegési szoftvereiket más olyan külső felektől származó megoldásokkal, amelyekre már támaszkodnak, mint például a Salesforce, a Google Analytics, a HubSpot vagy a WordPress, sok más mellett. Az Olark élő csevegési előfizetése csevegési átvitelt, triggereket és átiratokat, hasznos asztali értesítéseket, valamint a látogatók figyelésének és előzményeik mentésének lehetőségét tartalmazza.
Bár a szoftvert meglehetősen könnyű megvalósítani és használni, hiányzik belőle néhány egyéb, általában alapnak számító funkció, mint például a natív okostelefon-alkalmazások iOS-re és Androidra, vagy az ügyfélszolgálat több nyelven történő nyújtása.
Azonban az Olark a legjobban teljesítő területeken az opcionális „PowerUp”-ok, amelyek havi 29 USD és havi 99 USD közötti extra költséget jelentenek. Az Olark 14 napos ingyenes próbaverziót kínál a vállalatoknak, valamint örökké ingyenes csomagot, amely havi 20 csevegésre vonatkozik. A havi előfizetések havi 19 dollártól kezdődnek felhasználónként.
Kayako
A Kayako több kommunikációs csatornát hatékonyan egyesít egyetlen eszközben, hogy többcsatornás help desk megoldást hozzon létre. Az élő csevegő szoftver az alapvető eszközei közé tartozik. Kiváló látogató célzással és címkézéssel van felszerelve, amelyek segítségével személyre szabottabb ügyfélszolgálati élményt nyújthat.
A szoftver támogatja az olyan funkciókat is, mint a képernyőmegosztás, a fájlmegosztás és a hivatkozások megosztása. Támogatja az integrációt a legnépszerűbb közösségi média hálózatokkal, mint például a Facebook, a Twitter vagy az Instagram.
A Kayako 14 napos ingyenes próbaverziót kínál felhasználóinak. Az alapcsomag felhasználónként havi 15 dollártól kezdődik, míg a felső szintű – Enterprise – csomag ügynökenként havi 80 dollárba kerül.
Drift
A Drift az élő csevegőszoftver, amely leginkább automatizált chatbotjáról és magasan személyre szabott üzeneteiről ismert, amelyek meghatározott réseket célzó ügyfeleket céloznak meg. Ezek a gazdag üzenetek kattintható válaszokat és műveleteket tartalmazhatnak, például megbeszélések ütemezését és egyebeket.
E két hatékony szolgáltatáson felül a Drift automatizált triggereket és ügyfélszolgálatot is kínál több nyelven a többnyelvű chat widgetjeinek köszönhetően, amelyek alkalmazkodnak a webhely látogatójának országához/nyelvéhez.
A megoldás több harmadik féltől származó eszközhöz csatlakozik, mint például a Magento, a MailChimp, a HubSpot, a Salesforce és más CRM-szoftverek.
A Drift több árszintet, ingyenes próbaverziót és örökké ingyenes csomagot kínál (azonban az ingyenes csomagot korlátozza a kapcsolatok száma, amely nem haladhatja meg a 100-at havonta). Az Essential csomag ára ügynöki hónaponként 40 dollártól kezdődik. A fejlett automatizálási funkciókat biztosító eszközöket kereső vállalkozásoknak érdemes fontolóra venniük a Drift szolgáltatást, ha hajlandóak többet fizetni.
Nextiva
A Nextiva moduláris többcsatornás platformként épül fel, amely számos kiegészítő eszközt tartalmaz, amelyek kompatibilisek szinte minden e-kereskedelmi áruházzal. A termék fő fókusza a csapatmunka és az ügyfélkapcsolati eszközök egyetlen csomagba való egyesítése.
A gyors válaszok kezeléséhez a Nextiva a „Parancsikonok” erejére támaszkodik, amelyek előre összeállított válaszok, amelyek időt takarítanak meg az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásakor, és gyors válaszokkal örvendeztetik meg az ügyfeleket. Maga a platform kevés testreszabási lehetőséget biztosít a felhasználóknak, és magában foglalja a CRM-et és az elemzési platformot is.
Az ár havi 25 dollártól kezdődik felhasználónként, azonban az ebben a csomagban szereplő csevegési funkciók külön megvásárolhatók kiegészítőként, így végül havonta több mint 25 dollárt kell fizetnie felhasználónként. Ez a csomag nem tartalmazza a fent felsorolt élő csevegési funkciók némelyikét (mint például a parancsikonokat vagy az automatikus útválasztást), és csak kisebb cégeknek kell ezt figyelembe venniük, kevesebb ügyfélmegkereséssel. A legjobb élő csevegési csomag ára felhasználónként havi 35 dollár. A Nextiva 14 napos ingyenes próbaverziót kínál, így ha felkeltettük érdeklődését, próbálja ki, és nézze meg, hogy megfelel-e az Ön igényeinek.
HelpFlow
A HelpFlow egy másik élő csevegési szoftvermegoldás, amely az alapvető élő csevegési lehetőségeken felül további fejlett funkciókat kínál. Az egyik ilyen extra szolgáltatás a HelpFlow által biztosított távoli ügyfélszolgálati ügynök.
A HelpFlow élő csevegése képes felismerni és szegmentálni a felhasználókat konkrét viselkedés alapján, és automatikus csevegési meghívókat küldeni nekik a webhelyen végzett tevékenységük alapján. A meghívók teljes mértékben személyre szabhatók az egységes márkaépítés elérése érdekében az összes kommunikációs csatornán. A HelpFlow arra is képes, hogy a csevegéseket meghatározott részlegekhez és dedikált ügynökökhöz irányítsa.
A szoftver nagyon egyszerűen beállítható és több mint 20 külső megoldással integrálható. Ami azonban sok, különösen a kisebb és félig közepes vállalkozások számára hátrányt jelenthet, az az árazás, amely a cikkben szereplő többi megoldáshoz képest kissé magas. A költség szigorúan a webhely átlagos havi forgalmától függ. Ezenkívül a dedikált ügyfélszolgálati képviselők bérbeadása ügynökenként óránként 1,50 dollárba kerül, ami körülbelül havi 600 dollárt jelenthet.
Mint ilyen, ezt a megoldást érdemes megfontolni a támogatási tevékenységeiket kiszervezõ nagyobb vállalatoknak.
Acquire
Ha közepes méretű cége van, fordítson fokozott figyelmet a cikk ezen részére, mivel az Acquire.io élő chat szoftver valószínűleg megfelel az Ön igényeinek. Megfelelő mennyiségű fejlett funkciót biztosít, miközben a költségeket ésszerű áron tartja. Úgy tervezték, hogy segítse a gyorsan növekvő vállalkozásokat az ügyfelek megkereséseinek megválaszolásában az omnichannel help desk szoftveren és automatizáláson keresztül.
Az Acquire olyan funkciókat kínál felhasználóinak, mint például előre megírt válaszok és automatizálási funkciók, amelyeket chatbotok és intelligens továbbítási lehetőségek hajtanak végre. A felhasználók további többcsatornás kommunikációs funkciókat is kihasználhatnak, mint például az egységes postafiók, a személyre szabott ügyfélszolgálat, vagy a beépített video- és hanghívások. Az Acquire.io élő csevegés egyik csúcspontja, hogy képes több nyelvet támogatni a több mint 30 nyelvre szóló automatikus fordítási funkcióinak köszönhetően.
Az Acquire.io letöltéséhez árajánlatot kell kérnie. Az Acquire.io egyéni árazást hoz létre az Ön üzleti céljai, csapatmérete és a kívánt funkciók alapján.
Pure Chat
A Pure Chat egy egyszerű stratégia szem előtt tartásával készült – egy rendkívül speciális élő chat szoftver biztosítására. Kijelentése az, hogy korlátlan számú csevegést biztosít korlátlan számú chat kezelővel. Mint ilyen, nem támogat semmilyen további ügyfélszolgálati eszközt, amelyet az e-kereskedelmi vállalatok más megoldásoktól, például elemzési, jelentéskészítési vagy call center funkcióktól várhatnak.
Azonban, amint az eszköz neve is sugallja, egyértelműen az élő chaten és az integrációkon van a hangsúly (1000+). A valós idejű csevegés gyors, támogatja a fájlmegosztást, és olyan funkciókat biztosít a felhasználóknak, mint például az előre megírt válaszok vagy a felugró üzenetek. Reszponzív dizájnja is van.
A Pure Chat számos árazási csomagot kínál, és egy 30 napos ingyenes próbaverzióval is rendelkezik, ami szokatlan ebben az iparágban. Az ingyenes csomag lehetővé teszi a cégek számára, hogy korlátlanul csevegjenek, de csak 3 chat ügynökük lehet regisztrálva a szoftverben. A Growth csomag havi 49 USD-tól indul felhasználónként.
Ezt a megoldást érdemes megfontolni a kis és félig közepes méretű e-kereskedelmi cégeknek.
Sendinblue
A Sendinblue-t azoknak a cégeknek kell fontolóra venniük, amelyek hatékony ügyfélszolgálati eszközöket és e-mail marketing szoftvert keresnek egyetlen megoldásban. Kiváló választás azoknak a vállalkozásoknak, amelyek egyesíteni szeretnék értékesítési és ügyfélszolgálati kezdeményezéseiket, és minden adatot egy helyen szeretnének birtokolni.
Az e-mail marketing szempontjából a szoftver tranzakciós e-maileket és SMS-eket tud küldeni. A kampányok egyszerű, felhasználóbarát felhasználói felületen hozhatók létre, drag-and-drop szerkesztővel. Az élő csevegési megoldás támogatja az olyan automatizálási funkciókat, mint a látogatók címkézése és szegmentálása, valamint a proaktív chat-meghívások és a speciális chat widgetek testreszabása.
Az élő chat szoftver nem biztosítja az összes olyan fejlett funkciót, amely más megoldásokban általában elérhető, azonban továbbra is jó választás azoknak a cégeknek, amelyek párbeszédes marketing platformra vágynak. A megoldás örökké ingyenes csomaggal rendelkezik korlátozásokkal, míg az alapcsomag ára havi 25 dollár felhasználónként.
SnapEngage
A SnapEngage egy élő csevegési szoftver, amely chatbotokkal és automatizálási funkciókkal van felszerelve. A SnapEgnage felhasználóknak lehetőségük van SMS-t küldeni a csevegéshez, miközben a Twitter, a Facebook és a WeChat integrációját használják.
A megoldás lehetőséget ad a vállalatoknak arra, hogy szerkeszthető sablonok hozzáadásával teljes mértékben személyre szabják az élő chat widget megjelenését. Rendelkezésre állnak a képernyőmegosztási lehetőségek, valamint a jelentéskészítési és a webhelyfigyelő funkciók, amelyek nagyszerű áttekintést nyújtanak az ügyfélszolgálati csapat teljesítményéről, és a fejlesztésekről.
A SnapEngage teljes mértékben HIPAA-kompatibilis, ami erős jelöltté teszi. A megoldás nem biztosít ingyenes csomagot, azonban az alapvető csomag felhasználónként havonta mindössze 16 dollártól kezdődik.
ClickDesk
A ClickDesk egy olyan eszköz, amely egyetlen hatékony megoldásban egyesíti az élő csevegést, a hangcsevegést és a videocsevegést. A felhasználók kihasználhatják az audio- és videocsevegés erejét, amelyek mind ugyanabban a csevegő ablakban történhetnek, mint az élő csevegés.
Az élő chat legfontosabb funkciói közé tartozik a látogatók webhelyfigyelése, a proaktív chat üdvözlések, amelyek teljesen személyre szabhatók és testre szabhatók, a chat előtti felmérések, valamint a natív mobilalkalmazások beépítése, amelyek segítségével a cégek akár útközben is ügyfélszolgálatot nyújthatnak.
A video- vagy hangcsevegési funkciók hasznos bemutatók biztosítására és az ügyfelek kérdéseinek gyors megoldására használhatók. A legnépszerűbb közösségi hálózatok mind integrálhatók a ClickDeskbe, hogy relevánsabbak legyenek, és közelebb maradjanak az ügyfelekhez. Ami a ClickDesket még erősebbé teszi, az több mint 90 nyelven elérhető.
A ClickDesk ingyenes csomagot kínál legfeljebb 10 felhasználónak és 30 csevegést havonta. Emellett fizetős díjcsomagokat is biztosít fejlett funkciókkal, amelyek havi 15 dollártól kezdődnek felhasználónként.
Chaport
A Chaport fő élő csevegési funkciói a többnyelvű csevegési widgetek, amelyek teljesen testreszabhatók, a korlátlan csevegési előzmények, és a lehetőség, hogy jegyzeteket illesszen be a csevegésbe. Csoportos csevegés, sablon üzenetek, és előre elkészített automatikus meghívók is elérhetők.
A szoftvert ingyenes csomagként is kínálják, néhány korlátozással. A Pro csomag azonban mindössze 14 USD-től indul felhasználónként havonta, és korlátlan csevegési előzményekkel rendelkezik, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy korlátlan számú csevegési widgetet helyezzenek el korlátlan számú webhelyen. Elérhető Facebook, Viber és Telegram integráció, valamint fájlmegosztás és API-kulcs, amellyel a szoftver más megoldásokkal is integrálható.
ChatBot
A ChatBotot felvettük a legjobb élő csevegőszoftverek listájára, annak ellenére, hogy nem tekinthető hagyományos élő csevegő szoftvernek. A ChatBotot gyakran tekintik vezetőnek az AI-alapú bottechnológiában, amely lehetőséget ad a felhasználóknak, hogy olyan virtuális asszisztenst hozzanak létre, amely képes kapcsolatba lépni az ügyfelekkel.
Míg más chatbot szoftverek programozási ismereteket igényelhetnek egy igazán működő chatbot megtervezéséhez, a ChatBot a fogd és vidd felhasználói felület erejére támaszkodik. A felhasználók ingyenes előre elkészített sablonokat és egy nyílt API-t is élvezhetnek a harmadik féltől származó szoftverekkel való szinte végtelen integráció érdekében.
A ChatBot mögött álló cég hatalmas tudásbázist biztosít a felhasználóknak, amely a hét minden napján, 24 órában elérhető. Ingyenes 14 napos próbaverziót is kínálnak, havi 50 dollártól kezdődő árat 1000 csevegésért. A legdrágább csomag ára 499 USD/hó, akár 25 ezer csevegésért.
A ChatBot kiemelkedő funkciója az a lehetőség, hogy közvetlenül a csevegőablakban értékesíthet termékeket az ügyfeleknek. A ChatBot hátránya azonban az elavult kialakításában rejlik.
It's not the end. We promise
Engage with your customers and help them on their journey immediately, 24/7. Leverage the full power of LiveAgent and provide the best customer service on the market. Period.
Hogyan növeli az élő chat az e-kereskedelmi eladásokat?
Az élő chat támogatás lehetővé teszi az értékesítési csapatok számára, hogy további támogatást nyújtsanak az e-mail marketingen és a telefonon kívül.
- Az élő csevegés biztosítja a legmagasabb ügyfélelégedettséget
Az élő csevegés egy hatékony eszköz, amely kizárja az időpazarlást, például a hosszadalmas kapcsolatfelvételi űrlapokat, és lehetővé teszi a többfeladatos munkát. Tanulmányok kimutatták, hogy az ügyfelek 50%-a nyilatkozott úgy, hogy szereti az élő csevegés kényelmét, mert lehetővé teszi számukra a többfeladatos munkát vagy más webhelyek böngészését.
- Az élő csevegés csökkenti a bevásárlókosár elhagyását
Az eladások 67%-a elvész a bevásárlókosár elhagyása miatt. Az élő csevegés egy proaktív csevegési funkciót hirdet, amely személyre szabott támogatást és figyelmet biztosít számukra, hogy megakadályozzák, hogy az ügyfelek elhagyják webhelyét.
- Az élő csevegés lehetőséget biztosít a fel- és keresztértékesítésre
Az élő csevegő szoftver segítségével személyre szabott tartalmat biztosíthat minden ügyfél számára. Az automatizált proaktív csevegőüzenetek ajánlhatnak termékeket az egyes ügyfeleknek webhely-aktivitásuktól vagy böngészési viselkedésüktől függően.
E-kereskedelmi élő csevegési tippek
Mindent összefoglalva, ezek a tippek segíthetnek magasabb konverziós arány elérésében:
- Használjon proaktív csevegést
- Törekedjen megoldásra mobil támogatással
- Tegye elérhetővé a csevegést az összes oldalon és a munkaidő után
- Használjon sablon válaszokat
- Tekintse át a mutatókat
- Használja a korábbi ügyfelek beszélgetéseit referenciaként
- Az egyes üzenetek személyre szabásához nyerjen ki információkat a CRM-ből
- Képezze a személyzetet
GYIK
- Melyik a legjobb élő chat szoftver az e-kereskedelmi üzletek számára?
A vállalkozása számára legmegfelelőbb élő csevegési megoldás kiválasztása kissé bonyolult lehet. Ez az Ön üzleti igényeitől és preferenciáitól, valamint a vállalat típusától és költségvetésétől függ.
- Melyik a legjobb ingyenes online chat oldal?
Vállalatok, amelyek örökké ingyenes csomagot kínálnak korlátozott szolgáltatásokkal: Olark, Tawk. to, Freshchat, Drift, Pure Chat, Cliq Chat, Tidio, LiveAgent, Zendesk Chat, Proprofs, Hubspot, Clickdesk és Chart.
- Melyik a legjobb ingyenes élő chat bővítmény a WordPresshez?
Az élő csevegési szolgáltatók, például a LiveAgent, az Olark, a ProProfs, a HubSpot és a Chaport ingyenes WordPress élő chat bővítményt biztosítanak.
- Melyek a legjobb e-kereskedelmi beépülő modulok a Shopify számára?
A Comm100, a Pure Chat, a Tidio Chat, a Zendesk, a ProProfs, a LiveChat Inc. és a HubSpot a Shopify legjobb e-kereskedelmi bővítményei közé tartoznak.
- Melyek a legjobb ajánlások az e-kereskedelmi eladások növelésére?
Mára az e-kereskedelmi eladások növelésének kiváló funkciója az élő csevegés támogatása. Az ezt a funkciót alkalmazó webhelyek megnövelt konverziós arányt tapasztaltak a csökkentett kosárelhagyás és a megnövekedett vásárlói elégedettség miatt.
- Miért van szükség élő chat támogatásra?
A fő okok, amelyek miatt az élő chat támogatás elengedhetetlen, a kényelem és annak az értékesítésre gyakorolt hatása. Pontosabban, az élő chat egy költséghatékony megoldás és időtakarékos eszköz, amely versenyelőnyt biztosít és szilárd ügyfélkapcsolatokat alakít ki.
A legjobb ingyenes élő chat szoftver: A mi véleményünk
Élő chat megoldás | Ingyenes próbaverzió | Árazási csomagok | Eszköz kompatibilitás | Legjobb funkció |
LiveAgent | 14 napos próbaidőszak Ingyenes csomag | 15 dollártól / ügynök / hó | Web, ios, android | Komplett help desk szoftver |
Intercom | 14 napos próbaverzió | 39 dollártól havonta | Windows, macOS, ios és Android | Márkafelismerés és marketing |
Freshchat | Ingyenes próbaidőszak Ingyenes csomag | 15 dollártól / ügynök / hó | Windows, macOS, ios és Android | Valós idejű kommunikáció és integráció a FreshWorks többi eszközével |
Tawk.to | Ingyenes próbaidőszak Ingyenes csomag | 1 USD/óra/ügynöktől kezdődően | Windows, macOS, ios és Android | Natív ügynökök 24 órás elérhetősége |
Zendesk | Ingyenes próbaidőszak | 11,20 USD-től / hó | Windows, macOS, ios és Android | Zendesk termékintegrációk |
Hubspot | Nincs ingyenes próbaidőszak Ingyenes csomag | 50 USD/hó/felhasználótól kezdődően | Windows, macOS, ios és Android | Beépítve a HubSpot CRM-be |
Livechat inc. | 30 napos próbaidőszak Nincs ingyenes csomag | 16 dollártól / ügynök / hó | Windows, macOS, ios és Android | Offline jegykezelő rendszer |
Userlike | 14 napos próbaidőszak Ingyenes csomag | 90 dollártól / hó | Windows, macOS, ios és Android | Webhelyek és üzenetküldő alkalmazások integrációi |
Olark | 14 napos próbaidőszak Ingyenes csomag | 12 dollártól kezdve | / | Beépített CRM és sok integráció |
Kayako | 14 napos próbaverzió | 15 dollártól / hó / ügynök | Windows, macOS, ios és Android | Integrációk és márka felismerés |
Drift | Nincs ingyenes próbaidőszak Ingyenes csomag | 50 dollártól / hó | Windows, macOS, ios és Android | Automatizált chatbot funkció |
Nextiva | Ingyenes próbaidőszak Nincs ingyenes csomag | 19,95 dollártól | Windows, macOS, ios és Android | Számos kiegészítő |
Helpflow | Ingyenes próbaidőszak Nincs ingyenes csomag | 147 dollártól / hét | / | Minden az egyben megoldás |
Acquire | Ingyenes próbaidőszak Nincs ingyenes csomag | 25 dollártól / hó | Windows, ios és Android | Biztonságos, letöltés nélküli böngészés |
Pure chat | Ingyenes próbaidőszak | 79 dollártól / hó | Windows, macOS, ios és Android | Szabályalapú riasztások |
Sendinblue | Nincs ingyenes próbaidőszak Ingyenes csomag | 25 dollártól / hó | Windows, macOS, ios és Android | Marketing automatizálás |
Snapengage | Ingyenes próbaidőszak Nincs ingyenes csomag | 16 dollártól / ügynök | Windows, macOS, ios és Android | Omnichannel tapasztalat |
ClickDesk | Nincs ingyenes próbaidőszak Ingyenes csomag | 14,99 USD-től / hó / ügynök | Asztali alkalmazások és Android | Hang- és videocsevegés támogatása |
Chaport | Ingyenes próbaidőszak | 9,80 USD-től / ügynök / hó | Windows, macOS, ios és Android | Korlátlan csevegési előzmények és látogatói megjegyzések |
Chatbot | 14 napos próbaverzió | 50 dollártól / hó | / | Ai-alapú élő chat |
Frequently Asked Questions
Which is the best live chat software for eCommerce stores?
Choosing the most appropriate live chat solution for your business might be slightly tricky. It depends on your business needs and preferences, as well as company type and budget.
What is the best free online chat site?
Companies that offer a forever free plan with limited features: Olark, Tawk. to, Freshchat, Drift, Pure Chat, Cliq Chat, Tidio, LiveAgent, Zendesk Chat, Proprofs, Hubspot, Clickdesk, and Chart.
What is the best free live chat plugin for WordPress?
Live chat providers such as LiveAgent, Olark, ProProfs, HubSpot, and Chaport provide a free WordPress live chat plugin.
What are some of the best eCommerce plugins for Shopify?
Comm100, Pure Chat, Tidio Chat, Zendesk, ProProfs, LiveChat Inc., and HubSpot are some of the best eCommerce plugins for Shopify.
What are the best recommendations for increasing eCommerce sales?
Today, the superior feature in increasing eCommerce sales has proven to be live chat support. Websites incorporating this feature have experienced enhanced conversion rates due to reduced cart abandonment and increased customer satisfaction.
Why is live chat support necessary?
The main reasons why live chat support is essential are convenience and its impact on sales. More precisely, live chat is a cost-effective solution and time-efficient tool that provides a competitive advantage and forms sound customer relationships.
Ossza meg ezt a cikket
Élő chat e-kereskedelemhez és szolgáltatásokhoz
A LiveAgent élő chat szoftverének használatával vezesse végig az ügyfeleket az e-kereskedelmi áruház értékesítési csatornáján.