Az e-kereskedelmi piacra való belépés a lehetőségek világát tárja fel. Bővíti elérését, növeli ügyfélkörét, és növeli márkaismertségét. De vállalja a sokkal keményebb versenyt is.
Végtére is, nem fog versenyezni csak néhány téglafalú bolt ellen ugyanazon az utcán. Versenyezni fog az egész Internet ellen. Ahhoz, hogy sikeres legyen ez a feladat, minden tekintetben felül kell teljesítenie versenytársait. Ez magában foglalja a közönség elkötelezettségét és tájékoztatását a vásárlási élmény során. Ennek legjobb módja az élő chat ügyfélszolgálat felkínálása, ehhez pedig megfelelő szoftverre van szükség.
Nézzük tehát a legjobb kisvállalkozások élő csevegési szolgáltatóit, és segítsünk megtalálni az Ön igényeinek megfelelő megoldást.
Mi az élő csevegés?
Az élő csevegés egy olyan webhelyfunkció, amely lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy valós időben kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálati csapatokkal. Valószínűleg számos alkalommal találkozott ezzel a funkcióval, amikor különböző típusú webhelyeket böngészett. A vállalkozások több mint negyede rendelkezik élő csevegéssel a webhelyén, így nem valószínű, hogy lemaradt volna róla.
Ez a kis csevegőgomb jelenik meg a képernyő alsó sarkában, amikor meglátogat egy oldalt. Általában automatikus üdvözlő üzenetet tartalmaz, amely azt jelzi, hogy szükség esetén azonnal rendelkezésre áll egy ügyfélszolgálati ügynök.
A kisvállalkozásoknak szóló élő csevegés megkönnyíti és élvezetessé teszi az ügyfelekkel folytatott kommunikációt. Az ügyfeleknek nem kell hívniuk az ügyfélszolgálatot, vagy várniuk az e-mailre adott válaszokra. Valós időben léphetnek kapcsolatba az ügynökeivel, másodpercek alatt megkaphatják a keresett pontos információkat, és befejezhetik az értékesítési folyamatot.
A kisvállalkozások legnépszerűbb élő csevegő cégei olyan szoftveres megoldásokat kínálnak, amelyek bármilyen webhelyen megvalósíthatók – legyen szó WordPressről, Wixről, Squarespace-ről, Weeblyről vagy bármelyik CMS-ről.
Hogyan működik az élő chat?
Az élő csevegés lényegében egy kis felugró ablak, amely üzenetküldési funkciókat kínál. A potenciális és a meglévő ügyfelek ezzel írhatják be kérdéseiket és lekérdezéseiket, és Ön és munkatársai láthatják az üzeneteket, és válaszolhatnak rájuk az ügyfél elköteleződési szoftver oldalán.
Mivel könnyen túlterhelheti az ügyfélszolgálati ügynökeit, ha több száz ügyfél küld üzenetet egyidejűleg, a legtöbb élő chat szoftver valamilyen automatizálási lehetőséget kínál.
A kisvállalkozások számára készült legjobb élő csevegési ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi, hogy automatikus válaszokat küldjön egyszerű és egyértelmű kérdésekre – emberi beavatkozás nélkül. Bonyolultabb lekérdezéseket továbbítunk munkatársaihoz, ha az ügyfélnek szüksége van egy élő ügynök támogatására.
Ha például WordPress-webhelyet üzemeltet, kihasználhatja a WordPress élő csevegési beépülő modulját, amely segít a csevegés gombjának zökkenőmentes integrálásában a webhelyen. Az ehhez hasonló beépülő modulok valós idejű támogatást és azonnali segítséget nyújtanak.
Az élő csevegés használatának előnyei startup-ok és KKV-k számára
Rengeteg oka van annak, hogy a kisvállalkozásának szüksége van az élő csevegésre – ez olyan értékes előnyökkel jár, amelyeket egyébként nem élvezhetne. Egy egyszerű, ingyenes élő csevegéssel a kisvállalkozások alacsonyabb kosárkihagyási arányt, több konverziót, jobb elkötelezettségi szintet, jobb szolgáltatást, és nagyobb vevői elégedettséget élvezhetnek..
Jelenleg a kosár átlagos elhagyási aránya majdnem 70%. Ez azt jelenti, hogy a vállalkozások 70%-a sikeresen elvezeti ügyfeleit a teljes értékesítési folyamaton keresztül, és a legvégén – a vásárlás helyén – elveszíti őket.
Bár számos oka lehet annak, hogy magas kosár elhagyási arányokkal kell szembenéznie (bonyolult fizetési űrlap, váratlan költségek, lassú betöltési sebesség), sok problémát megoldhat az élő csevegés támogatásával. Ha az ügyfélnek az utolsó pillanatban aggályai vagy kérdései vannak, tájékoztathatja őket, és segíthet nekik az értékesítési csatornán, és gondoskodhat arról, hogy befejezze a vásárlást.
Az élő csevegés jobb konverziókat is inspirálhat. Sok potenciális ügyfél és meglévő ügyfél tartózkodik attól, hogy telefonon vagy e-mailben lépjen kapcsolatba a vállalkozásokkal, kivéve, ha sürgető problémát kell megoldaniuk. Tehát, ha valamit nem értenek, sokkal könnyebb a következő webhelyre lépni, és ott megtalálni az információkat. Az induló vállalkozásoknak szóló élő csevegés tökéletes lehetőséget nyújt a potenciális ügyfelek segítésére, tájékoztatására és ak45%-os konverziós arányuk növelésére.
Visszajelző eszközként is használható. Minden csevegés után a résztvevők rangsorolhatják a támogatási ügynök teljesítményét és kitölthetnek egy rövid ügyfélkérdőívet.
A kisvállalkozásoknak szánt legjobb élő csevegési ügyfélszolgálati szoftverrel elkötelezetten vezetheti ügyfeleit, és növelheti az ügyfelek megtartását. A szolgáltatások fejlesztésével és támogatásával minden lépésben megmutathatja ügyfeleinek, hogy őket helyezi előtérbe. Ezenkívül javíthatja az ügyfelek elégedettségét, hűséges maradhat jelenlegi ügyfeleihez, és új potenciális ügyfeleket vonzhat.
A legjobb 5 élő chat szoftver
Chat szoftver | Capterra Értékelés | Ingyenes verzió | Ingyenes próbaverzió | Kezdő ár |
LiveAgent | 4.7/5 ( kb. 1000 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $9 ügynök/hó |
Acquire.io | 4.9/5 (19 vélemény alapján) | NEM | NEM | $90 ügynök/hó |
SnatchBot | n/a | NEM | NEM | $30 ügynök/hó |
Birdeye | 4.7/5 (379 vélemény alapján) | NEM | IGEN | n/a |
Hubspot | 4.8/5 (250 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $50 /hó |
20 élő chat megoldás startup-ok és KKV-k számára
Most, hogy tudja, hogy a kisvállalkozások milyen előnyökkel járhatnak az élő csevegésből, itt az ideje, hogy megtalálja az igényeinek leginkább megfelelő megoldást.
Ahhoz, hogy a szoftver a kisvállalkozások webhelyeinek legjobb élő chat ügyfélszolgálati szoftverének minősüljön, több kritériumnak kell megfelelnie. Kiemelkedő funkciókkal, felhasználóbarát kialakítással, kiváló ár-érték aránnyal kell rendelkeznie, és könnyen integrálhatónak kell lennie webhelyével.
A legjobb üzleti chat szoftver, ingyenes vagy fizetős, megfelel ezeknek a kritériumoknak és még többet kínál. Annak érdekében, hogy megkönnyítsük az Ön számára legjobb szoftver kiválasztását, áttekintettük a kisvállalkozások számára kínált legjobb élő csevegő cégeket.
1. LiveAgent
Ha igazán látványos élő chat szoftvert keres, akkor a LiveAgent a megoldás az Ön számára. Ez messze a legjobb élő csevegő szolgáltatás kisvállalkozásoknak, nagyvállalatoknak és minden köztük lévő cégnek. Gyakran az 1. helyen szerepel, és olyan csúcskategóriás ügyfeleket élvez, mint a BMW, a Yamaha, a Huawei.
Kiválóan integrálható különféle platformokkal és csatornákkal, mint például a Fieber, a Zoho Mail, a Xero, a PayPal, az Asana, a WooCommerce, a HubSpot és a Salesflare.
A LiveAgent dizájnja csodálatosan áramvonalas, hogy segítsen naprakészen tartani az összes ügyfélszolgálati csapatot és beszélgetést. Teljesen személyre szabható, így garantálja, hogy maradandó benyomást hagy egy üdvözlő üzenet után.
A LiveAgent dizájnja csodálatosan áramvonalas, hogy segítsen naprakészen tartani az összes ügyfélszolgálati csapatot és beszélgetést. Teljesen személyre szabható, így garantálja, hogy maradandó benyomást hagy egy üdvözlő üzenet után.
A jegyrendszer hatékony, és biztosítja, hogy ügynökei rekordidő alatt válaszoljanak minden ügyfélkérésre. A jegyeket automatikusan hozzá lehet rendelni a különböző értékesítési képviselőkhöz annak érdekében, hogy minden ügyfél megkapja a neki járó ellátást. A hibrid jegyfolyam kiváló kiegészítő, amely segít figyelemmel kísérni az ügyfelek feloldási útjait a különböző csatornákon keresztül.
A LiveAgent tele van intuitív és felhasználóbarát funkciókkal. Néhány legfontosabb jellemzője:
- Automatikus jegyelosztás
- Belső jegyek
- Tömeges akciók
- Spam szűrők
- WYSIWYG szerkesztő
- Automatizálási szabályok
- Ügynök ütközés észlelése
- Ügynöki rangsor
- Valós idejű gépelési nézet
- Belső chat
- Proaktív csevegési meghívók
A LiveAgent egy all-in-one megoldás, amely javítja az ügyfélkapcsolatok kezelését és racionalizálja üzleti folyamatait.
Ár
Ingyenes 14 napos próbaverzió áll rendelkezésre; nincs szükség hitelkártyára. Használhat egy ingyenes verziót is, amely továbbra is kiváló funkcionalitást kínál, bár korlátozott funkciókkal. Ha azonban a legtöbbet szeretné kihozni a LiveAgentből, frissítsen a három előfizetési csomag egyikére. A Jegy Small csomag 9USD/hó, Medium csomag 29USD/hó vagy az Large 49USD/hó.
Connect with your customers today
Try LiveAgent and test all of its available live chat features. Stay closer to your customers and improve your relations with them.
2. ActiveCampaign
Az ActiveCampaign egy teljes körű ügyfélszolgálati platform. Kínálja a marketing automatizálást, az értékesítés automatizálását, a webes személyre szabást és természetesen – az egyik legjobb élő csevegő szoftvert a kisvállalkozások számára.
Cégek ezrei használják a platformot az ügyfelek elégedettségének javítására és az elkötelezettség növelésére. Könnyen testreszabható, hogy megfeleljen az induló vállalkozások igényeinek, valamint egy nagyvállalat igényeinek.
Főbb jellemzői közé tartoznak az automatizált chatbotok, a beépített Facebook Messenger integráció, az egységes postafiók és az ügynöki hozzárendelések.
Az ActiveCampaign lehetővé teszi az élő csevegés és az automatizálás kombinálását. Segítségével automatikus ügyleteket hozhat létre a CRM-en belül, hűséget építhet az automatikus nyomon követési csevegésekkel, egyedi címkéket és egyéni információmezőket adhat hozzá a személyre szabottabb jövőbeli beszélgetésekhez.
A chatbot automatizálása segít az ügyfelek egyszerű kérdéseinek könnyű kezelésében a nap 24 órájában. A csevegés megkezdése előtt (ha szükséges) automatikusan összegyűjti a releváns ügyfélinformációkat, amelyek biztosítják, hogy értékesítési képviselői világos betekintést nyerjenek. Ez az egységes postaládával együtt minimalizálja annak szükségességét, hogy az ügyfelek megismételjék magukat több különböző ügynöknek, mielőtt válaszokat kapnak (ez az egyik legnagyobb élő csevegési hiba, amit elkövethet).
Az ActiveCampaign több, mint 300 integrációval rendelkezik, köztük a Facebook, a WordPress és a Salesforce. A nagyobb kényelem érdekében kompatibilis a mobileszközökkel, és fejlett jelentéskészítési funkciókat kínál, amelyek lehetővé teszik a rendszerezés fenntartását.
Ár
Az ActiveCampaign nem ingyenes élő csevegés a kisvállalkozások számára, de ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre. Négy előfizetési árszintje van, kezdve a Lite-tól 9 USD/hó, a Plus 49 USD/hó, a Professional 129 USD/hó és az Enterprise 229 USD/hó áron.
3. Acquire.io
A többcsatornás kommunikációs eszközök és chatbotok az Acquire válasza az ügyfelekkel folytatott élő csevegés kezelésére. Kiváló megoldás azoknak a vállalatoknak, amelyek növekvő fájdalmakat tapasztalnak, és nem tudnak lépést tartani a növekvő számú ügyfélkéréssel.
A csevegés teljesen testreszabható, hogy illeszkedjen egyedi márkájához – válassza ki a csevegés színeit, csatlakoztassa a megfelelő alkalmazásokat, és személyre szabhatja a teljes élményt. Több tucat integrációval rendelkezik, kompatibilis a közösségi hálózatokkal, mint például a Twitter és a Facebook, a marketingplatformokkal, mint például a MailChimp, az ütemezési szoftverekkel, mint például a Calendly és még sok mással.
Az élő csevegés minden médiatípust támogat, lehetővé téve az értékesítési képviselőknek és az ügyfeleknek, hogy könnyedén megoszthassák a fájlokat, együtt böngészhessenek és megoszthassák a képernyőt. Az Acquire.io támogatja az audio- és telefonhívásokat, és még videocsevegést is lehetővé tesz.
Az AI által működtetett chatbotjai képesek kezelni a gyakran ismételt kérdéseket, míg a bonyolultabb kérdéseket az ügyfélszolgálati ügynökök irányítják.
Az Acquire.io élő csevegésének egyedülálló tulajdonsága, hogy mesterséges intelligenciája több mint 100 nyelv valós időben történő lefordítására képes, így felveheti a kapcsolatot közönségével, bárhol is legyen, és bármelyik nyelven is beszél.
Ár
A platformnak nincs szabványosított árazási terve. Az, hogy mennyit fizet a szolgáltatásaiért, az egyedi csapatától, igényeitől és körülményeitől függ. Mindenesetre ez drágább megoldás, és havi 300 dollár feletti fizetésre számíthat.
4. Birdeye
A Birdeye egy hírnévkezelő társaság, amely a legjobb kisvállalkozások élő csevegési megoldásait kínálja. Mivel a vállalat a hírnévkezelésre és a márka ismertségének bővítésére összpontosít, nem meglepő, hogy több mint 1000 integrációval rendelkezik. Felhasználóbarát, kényelmes, és egyszerre több webhelyen is elindíthatja az élő csevegést.
Értékesítési munkatársai testreszabhatják a csevegés ikonjait, színeit és üdvözletét, így minden vezető azonnal értesül arról, hogy ki van a képernyő másik oldalán. Mivel minden csevegés egy csevegést megelőző űrlappal kezdődik, amely nevet és telefonszámot kér, akár ezt a csevegőeszközt is használhatja a zökkenőmentes potenciális ügyfelek kezeléséhez.
A Birdeye rendelkezik egy mesterséges intelligenciával működő Robin nevű csevegőbotjával, amely automatikus válaszokat tud adni minden üzleti kérdésre. Robin akár időpontokat is ütemezhet, és üzleteket köthet emberi beavatkozás nélkül.
Az értékesítési képviselők teljes körű betekintést nyújtanak a csevegési előzményekbe, hogy minimalizálják a zavart és az ismétlődő kérdéseket. Azonnal láthatják, hogy egy munkatárs elolvasta-e az üzenetet, vagy éppen a válasz beírásának kellős közepén van. A Birdeye belső csevegési funkciókat kínál az együttműködés fokozására, és akár a bejövő üzenetek hozzárendelésére is használható bizonyos csapatokhoz.
A Birdeye néhány legfontosabb funkciója:
- Videocsevegés
- Hívás rögzítése
- Képernyőmegosztás
- Egységes postaláda
- Lead menedzsment
- Chatbot
- Mobil alkalmazás
- Csapat menedzsment
- Kapcsolat importálása
- Jelentések és elemzések
Ár
A Birdeye árazását az Ön igényei szerint testreszabják, és a helyek számától és a megvásárolt termékektől függ. Legalább 300 dollárt fizethet havonta.
5. Chaport
A Chaport egyre népszerűbb élő chat megoldás, amely több mint 10 000 csapatot szolgál ki. 2000 integrációval rendelkezik, köztük WordPress, Joomla!, Facebook, Viber és még sok más. Akár integrálhatja is a Google Analytics rendszerbe, és jelentéseket kaphat a csevegési eseményekről.
Bár nem rendelkezik kifinomult automatizálással és chatbotokkal, mégis fejlett élő csevegési funkciókat kínál. Valós időben kapcsolatba léphet a potenciális és a meglévő ügyfelekkel, és ha üzeneteket küldenek az irodai nyitvatartási időn kívül, egyszerűen használhatja a chat widgetet válasz küldéséhez, és e-mailben értesítést kapnak.
A Chaport egyedülálló tulajdonsága a csoportos csevegés, amely lehetővé teszi, hogy több értékesítő is betekintést nyerjen egyetlen beszélgetésbe. A beszélgetéseket áthelyezheti munkatársai között, és a jogosult személyzet valós időben felügyelheti a csevegéseket.
A Chaport több nyelven is elérhető, így minden felhasználó automatikusan látni fogja a csevegő widgetet az anyanyelvén.
A Chaportot az különbözteti meg, hogy ez egyike azon kevés ingyenes élő csevegő eszköznek a kezdő, B2B és B2C vállalatok számára. Bőséges ingyenes csomaggal büszkélkedhet, amely korlátlan csevegéseket és webhelyeket, 30 napos csevegési előzményeket, alapvető testreszabást és jelentéseket kínál.
Ár
A kifinomultabb Pro csomag ára mindössze 9,80 USD/hó. További élő csevegési funkciókat kínál, mint például a fent említett csoportos csevegések, gépelési statisztikák, amelyek lehetővé teszik a látogatói üzenetek elküldése előtt történő megtekintését, speciális testreszabási lehetőségek, automatikus meghívók és így tovább.
6. Chatra
A Chatra egy lenyűgöző élő csevegés, amelyet cégek és kisvállalkozások használhatnak. Értékesítési munkatársai az élő csevegés funkcióval valós időben kapcsolatba léphetnek a webhely látogatóival, vagy engedélyezheti az üzenetküldő módot, hogy munkatársai a saját tempójukban reagáljanak.
A platform Facebook és e-mail integrációval rendelkezik, és lehetővé teszi az összes üzenet kezelését egyetlen műszerfalról. Chatbotja képes kezelni az ügyfelek egyszerűbb kérdéseit, és látogatói bármikor kérhetik, hogy beszéljenek egy emberi képviselővel, ha úgy tetszik. A chatbot kapcsolattartási adatokat is gyűjthet, hogy segítse a leadgenerációs erőfeszítéseket.
A mobilalkalmazás útközben is használható, ha az értékesítési munkatársai távol vannak az asztaluktól.
A Chatra különlegessége, hogy valós idejű betekintést nyújt webhelye látogatóiba. Segítségével nyomon követheti, hogy jelenleg kik tartózkodnak webhelyén, melyik oldalon vannak, és hol tartózkodnak. Ez lehetővé teszi, hogy személyre szabottabb üzenetekben és üdvözletekben vegyenek részt velük.
A Chatra talán a legátfogóbb ingyenes élő csevegés a kisvállalkozások számára. Ingyenes verziója widgeteket kínál korlátlan webhelyeken, változatos testreszabási lehetőségeket, alapvető látogatói információkat, asztali alkalmazásokat Windows és Mac rendszerekhez, mobilalkalmazásokat Androidhoz és iOS-hez, korlátlan párhuzamos beszélgetéseket stb.
Ár
Az Essential és a Pro csomagok kifinomultabb funkciókkal rendelkeznek, amelyek ára 15 USD/hó ügynökönként és 23 USD/hó ügynökönként.
7. CometChat
Ha a Cometchat nem a legjobb élő csevegő szolgáltatás a kisvállalkozások számára, akkor minden bizonnyal a legegyedibb. Ez a legalkalmasabb társkereső alkalmazásokhoz, edu-tech és egészségügyi webhelyekhez, élő közvetítésekhez, közösségi közösségek építéséhez és hasonlókhoz.
Könnyen integrálható tucatnyi platformmal, köztük a WordPress, a Joomla!, a Moodle és az Easysocial-lel.
A CometChat lehetővé teszi privát és csoportos beszélgetések tartását, olvasási bizonylatok és gépelési mutatók megtekintését, az összes fájl megosztását, matricák és hangulatjelek használatát a személyre szabottabb érintés érdekében, hang- és videohívásokat, képernyőmegosztást, valós idejű nyelvű fordítást és még sok mást.
Modern, felhasználóbarát kialakítású; könnyen integrálható a webhelyére, és még könnyebben használható.
Ár
Négy előfizetési szint létezik, mindegyik fejlettebb funkciókkal és jobb funkcionalitással. A Lite csomagot 49 dollárért havonta, az indítási csomagot 99 dollárért havonta, a növekedési csomagot 199 dollárért havonta és a Mega csomagot 229 dollárért havonta kaphatja meg.
8. Freshdesk
A Freshchat megoldásokkal működő Freshdesk minden bizonnyal a legjobb élő chat szoftverek közé tartozik minden méretű vállalat számára, mivel könnyen méretezhető, hogy megfeleljen a változó igényeknek.
A Freshdesk segítségével figyelemmel kísérheti a látogatók viselkedését, és proaktív üzeneteket válthat ki, amelyek vonzzák az ügyfeleket és tovább tartják őket a webhelyen. Rendeljen beszélgetéseket bizonyos személyzet tagjaihoz, és használjon környezeti információkat, például felhasználói profilokat és webhelyútvonalakat, hogy relevánsabb válaszokat kínáljon, és adatközpontú beszélgetéseket vezessen.
A csevegő munkatársai könnyedén nyomon követhetik az összes bejövő üzenetet több csatornáról. Kategorizálhatja és rangsorolhatja a beszélgetéseket, megakadályozhatja, hogy több ügynök dolgozzon ugyanazon a munkameneten, összekapcsolhatja a csevegéseket és jegyeket, mérheti az értékesítési képviselők teljesítményét és így tovább.
Ár
A Freshdesk ingyenes élő csevegésként érhető el kisvállalkozásának webhelyén. Az ingyenes verzió neve Sprout, mivel tökéletes, ha még csak most kezdi. Az extra funkciókkal rendelkező fizetetős csomagok a következők:
- Blossom $15/hó
- Garden $25/hó
- Estate $49/hó
- Forest $99/hó
Számos kiegészítő érhető el minden előfizetési csomaghoz, hogy biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot.
9. Front
A front chat az egyik legegyszerűbb élő csevegési megoldás, amelyet webhelyén megvalósíthat. Egyszerű, minimalista és erőteljes! E-mailjeit, alkalmazásait és élő csevegéseit egyetlen, egységes kommunikációs platformba hozza, amely jelentős különbséget jelent.
A chatbox alapvető testreszabási lehetőségekkel rendelkezik – könnyedén meghatározhatja a csevegés színét, feltöltheti logóját, és beállíthatja a fejléc üdvözlő üzeneteket.
Egységes platformként a Front lehetővé teszi az összes üzenet fogadását az összes csatornáról (csevegés, e-mail, közösségi média és akár SMS) egyetlen postaládában. Innentől szabályokat állíthat be, amelyek meghatározzák, hogy mely értékesítési képviselők melyik beszélgetésekhez kerülnek hozzárendelésre, és megjelölheti a beszélgetéseket sürgősnek, @mention csapattagok segítségért stb.
A Front alapvető automatizálással rendelkezik, sablon válaszok formájában. Egyszerűen hozzon létre sablonokat, és szükség szerint töltse ki az adott szöveget.
Ár
A Front négy előfizetési modellel rendelkezik, mindezt viszonylag megfizethető áron. A kezdőcsomag felhasználónként 9 dollár/hó, a plusz csomag felhasználónként 24 dollár/hó, a Prime csomag felhasználónként 49 dollár/hó vagy a vállalati csomag felhasználónként 79 dollárért vásárolható meg. Opcionális kiegészítők állnak rendelkezésre minden előfizetési csomaghoz felár ellenében.
Lost in all the live chat software options?
The decision to select the best live chat software is complex. Try LiveAgent and its fastest live chat widget on the market today and start chatting immediately.
10. GetGist
A GetGist egy szoftvercsomag, amelyet minden méretű vállalkozás marketing, értékesítés és kommunikáció segítésére hoztak létre. Élő chat szoftverét könnyen integrálhatja a WooCommerce, a WordPress, a Facebook, a Zoom, a Zapier, a SyncSpider és számtalan más platformra.
A csevegés kialakítása minden közönség számára vonzó lesz modern, mégis klasszikus megjelenése miatt. Beszélgetéseibe képeket, hangulatjeleket, GIF-eket és egyebeket is bevonhat, hogy jobb benyomást keltsen, és jobban kapcsolatba léphessen a közönséggel.
A GetGist többnyelvű funkciókkal rendelkezik, amelyek támogatják az angol, német, francia, olasz, svéd és lengyel nyelvet, így ideális az európai piacokra terjeszkedő vállalkozások számára.
Minden alapvető élő csevegési funkció rendelkezésre áll – hozzárendelheti és rendszerezheti beszélgetéseit, kész válaszokat készíthet a gyakori kérdésekre, munkatársait hozzáadhatja a beszélgetésekhez stb. A GistBot segít a potenciális ügyfelek minősítésében és az automatikus találkozók lefoglalásában, és aktiválási szabályokat is beállíthat.
Automatikusan aktiválja a különböző osztályok üzeneteit attól függően, hogy a látogató hol tartózkodik az ügyfél útján. Ha valaki egy ideig az árazási oldalon tartózkodik, az értékesítési csapata automatikus értesítést kap. Ha egy VIP ügyfél meglátogatja az oldalakat, akkor az ügyfelek sikeres csapata automatikus értesítést kap.
A GetGist gyakran új funkciókat ad hozzá és frissíti a meglévő kiadásokat, így a GetGisttől mindig várhat valami újat.
Ár
A GetGist bőséges ingyenes élő csevegést kínál, a Professional és a Premium csomagok pedig 29 USD/hó és 99 USD/hó áron érhetők el.
11. HappyFox Chat
A HappyFox Chat egy könnyű, élő csevegési szoftver, amely alkalmas kezdő vállalkozásoknak és nagy kiterjesztési tervekkel rendelkező kis- és középvállalkozásoknak. Jelenleg csak néhány népszerű integrációja van, mint például a Google Analytics, az FB Messenger, a Shopify, a Slack és hasonlók, de több is készül, és hamarosan megjelennek.
A beállítás egyszerű, és nem igényel korábbi kódolási tapasztalatot. Perceken belül beállíthatja, még akkor is, ha nincs képzett informatikai részlege. Minden aspektusa könnyen testreszabható, hogy megfeleljen a márka személyiségének, így pillanatok alatt elindíthatja a HappyFox Chatet.
A fejlett AI működteti a HappyFox Chatbotot. Úgy van programozva, hogy a legtöbb vásárlói kérdést le tudja kezelni, így a támogatási és értékesítési csapatok a fontosabb ügyekre összpontosíthatnak.
A csevegési terhelés egyenletesen oszlik el, hogy csökkentse a várakozási időt és a lehető legnagyobb elégedettséget.
A különböző nyelvek észlelése automatikusan megtörténik, és azonnali fordításokat kap, amelyek segítségével kapcsolatba léphet a webhely látogatóival a világ bármely pontjáról.
Ár
A HappyFox Chat négy előfizetési tervvel rendelkezik, a Starter 29 USD/hó, a növekedés 49 USD/hó, a Scale 149 USD/hó és a Scale Plus 299 USD/hó áron. Minden csomaghoz korlátlan számú ügynök tartozik, de a havi csevegések száma korlátozott.
12. HubSpot
A HubSpot egy híres CRM szoftver, amelyet világszerte több száz vállalat használ. A HubSpot élő chat szoftver gyorsan felkeltette figyelmünket, mivel ingyenes, de kiváló funkcionalitást kínál, így ideális a korlátozott erőforrásokkal rendelkező kisebb vállalkozások számára.
A csevegő widget teljesen testreszabható, hogy megfeleljen a márka esztétikájának. Eljuthat odáig, hogy egyedi, célzott üdvözlő üzeneteket hozzon létre a különböző platformokhoz és csatornákhoz.
Az értékesítési képviselők világos betekintést kapnak minden csevegési előzménybe, mivel az összes beszélgetés automatikusan egy univerzális postaládába kerül, hogy kontextust biztosítson az ügyfelek mindenféle interakciójához. Könnyedén hozzáadhat jegyzeteket a beszélgetésekhez, jegyeket hozhat létre, és ütemezheti a nyomon követési feladatokat.
A chatbotok megkönnyítik a munkatársak terhelését. Javíthatja teljesítményüket, ha ismert információkat tartalmaz a potenciális ügyfelekről vagy ügyfelekről, hogy személyre szabottabb megközelítést dolgozhassanak ki.
Ár
Amint már említettük, a HubSpot élő csevegése ingyenesen elérhető önálló szoftverként, és a HubSpot marketing, CRM és értékesítési és ügyfélszolgálati szoftvercsomagjainak szerves részeként is beszerezhető.
13. Intercom
Ha erős informatikai részleggel rendelkezik, az Intercom kiváló választás lehet az Ön számára. Ez egy kicsit bonyolultabb szoftver, amelyet végre kell hajtani, de számos előnnyel járhat, ha elindul.
Szép, elegáns vonzereje van a testreszabható Messenger segítségével. Beállíthatja webre, iOS-re és Androidra, és számos platformon és csatornán elindíthatja.
A beépített alkalmazások lehetővé teszik az intercom automatikus használatát hang- és videohívásokhoz, képernyőmegosztáshoz és értekezletek lefoglalásához. Az együttműködési beérkező levelek használatával terjesztheti az információkat az osztályok között, és egyszerűsítheti az ügyfélkapcsolatok kezelését.
Az ügyfélprofilok praktikus betekintést nyújtanak, amelyek segíthetnek személyre szabottabb megközelítés kialakításában minden egyes beszélgetéshez.
Az Intercom chatbot elérhető annak biztosítására, hogy látogatói a nap 24 órájában kapcsolatba léphessenek Önnel, függetlenül az időzónáiktól és az irodai nyitvatartástól. A chatbot automatikusan minősíti és irányítja a webhely látogatóit, válaszol a gyakori kérdésekre, és még könyveket is értékesít.
Az Intercom további funkciói:
- Az ügyfélszerzés ROI mérése
- A csapat teljesítményének elemzése
- Az ügyfélszolgálati statisztikák jelentése
Ár
Előfizethet az Intercomra 39 dollárért havonta a Start tervvel, 99 dollárért havonta a növekedési tervvel, 499 dollárral havonta az Accelerate tervvel, vagy 999 dollárral havonta a skálacsomaggal.
14. JivoChat
A JivoChat egy népszerű élő chat szoftver, amelyet csaknem 300 000 webhelyen használnak. Kompatibilis minden eszközzel, és elindítható az interneten, és bármely böngészőn keresztül elérhető. IOS és Android alkalmazásként is elérhető.
A JivoChat telefon, e-mail, WhatsApp, Telegram és Facebook kommunikációhoz is használható.
Az egységes postaláda a kiváló ügyfélszolgálat minden fontos személyzete és osztálya számára elérhető, és lehetővé teszi az összes kommunikációt. A színkóddal ellátott csevegések kiváló kiegészítők, amelyek segítenek a szervezésben. Az élő csevegés fordítása 20 nyelvre elérhető.
A JivoChat segítségével nyomon követheti a csapat teljesítményét és a szolgáltatás minőségét, és megmutatja, hogy kik látogatják az Ön webhelyét és mely oldalakat nézik.
A JivoChat egy praktikus funkciója a jelentések. A szoftver napi pontszámokat ad a teljesítményéről, és javaslatokat tesz a javításra.
Ár
A JivoChat alapverziója ingyenesen elérhető öt ügynök számára. A professzionális tervet 13 dollár/hó áron szerezheti be ügynökönként. Ingyenes 14 napos próbaverzió áll rendelkezésre.
15. LiveChat
A LiveChat egy funkciókban gazdag élő csevegő szoftver, amely alkalmas a vállalkozások számára a legtöbb iparágban és szegmensben. Több száz nemzetközi vállalat használja, köztük a Mercedes Benz, a McDonald’s, az Adobe és a PayPal.
Minden szükséges integrációval rendelkezik, amelyek értékes kiegészítővé teszik minden vállalat számára. Egyszerű beállítása és elindítása az egyszerű WordPress bővítménynek köszönhetően, így egy pillanat alatt megkezdheti a potenciális ügyfelekkel való kapcsolattartást és növelheti konverzióit.
Elegáns kialakítású, és minden eszközzel és böngészővel kompatibilis. Bárhonnan is érkeznek ügyfelei, biztos lehet benne, hogy útközben is segíthet nekik. Több, mint 45 nyelvet támogat, így a rendszer automatikusan lefordítja az összes csevegési widgetet és üdvözletet a látogató anyanyelvére.
A LiveChat szolgáltatásban kiemelkedő funkciók közül néhány:
- Bepillantás az üzenetbe
- Chat értékelések
- Csevegés átvitele és továbbítása
- Figyelemfelkeltő
- Chat átiratok
- Jegyjelentések
- Ügynöki profilok
Ár
A kezdő csomag havi 16 USD/hó, a csapatterv 33 USD/hó ügynökönként és az üzleti terv 50 USD/hó/ügynök. Az Enterprise terv Fortune 500 vállalat számára érhető el, és ára az Ön egyedi igényeitől függ.
16. Olark
Az Olark az egyik legegyszerűbb élő chat szoftver, amelyet be lehet illeszteni. Jól megtervezett és felhasználóbarát kezelőfelülettel rendelkezik. Gyakorlatilag nincs tanulási görbéje, így biztos lehet benne, hogy csapata rövid időn belül elsajátítja a használatát.
Számtalan hasznos integrációt tartalmaz. Ha nem találja azt, amire szüksége van, önállóan építhet egyéni integrációt (feltéve, hogy rendelkezik a szükséges készségekkel és ismeretekkel ehhez a tevékenységhez).
Az élő chat összekapcsolja Önt a világ minden tájáról érkező ügyfelekkel. A Live Chat Translation Power-up segítségével valós idejű fordításokat kaphat, amelyeket ügynökei és látogatói élvezhetnek.
Az élő csevegési statisztikákkal és elemzésekkel azonnal javíthatja az ügyfelek elégedettségét, valamint optimalizálhatja termékeit és szolgáltatásait.
Hozzon létre egyéni chatbox űrlapokat, használja az átiratokat, telepítse az automatizálási szabályokat, irányítsa a csevegéseket a megfelelő személyzethez, és valós időben lépjen kapcsolatba webhelye látogatóival.
Ár
Az Olarknak megfizethető előfizetési tervei vannak, és ha 2 éves tervet választ, akkor ezt a szoftvert ügynökönként csak 12 USD/hó áron szerezheti be. Az opcionális kiegészítők 29 és 99 USD/hó közötti áron kaphatók.
17. Podium
A Podium könnyedén összeköti Önt a vezetőkkel, a hűséges ügyfelekkel és a csapattagokkal, és bónuszként segít az online hírnév kezelésében.
Segítségével kapcsolatba léphet a webhely minden látogatójával, függetlenül az általuk használt böngészőtől. A szoftver arra ösztönzi a felhasználókat, hogy hagyják el elérhetőségeiket, hogy e-mailben is válaszolhassanak kérdéseikre.
Akár szöveges, Facebook-os, akár Google-on keresztül folytat kapcsolatot a látogatókkal, az összes csevegési információt egységes postafiókban fogja megkapni. Innen a rendszer automatikusan átirányítja a beszélgetéseket bizonyos alkalmazottakhoz és osztályokhoz a maximális hatékonyság érdekében.
Ami a Podium online hírnév-kezelését illeti, annak segítségével ösztönözheti az ügyfeleket véleményezésre, és releváns visszajelzéseket adhat Önnek. Az irányítópulton keresztül betekintést nyerhet az összes kapott értékelésbe, így rekord idő alatt válaszolhat rájuk.
Ár
Mivel a Podium elemzi az Ön vállalkozását és iparágát, hogy az Ön igényeinek leginkább megfelelő termékeket szállítson, az árazási tervek vállalatonként változnak. A tartózkodási helyétől és a választott termékektől függően körülbelül 399 USD/hó fizetést várhat.
18. SnatchBot
A SnatchBot egyedülálló kiegészítője ennek a listának, mivel egy speciális chatbot készítő eszköz. És bár ez némileg ijesztőnek tűnhet azoknak a felhasználóknak, akik nem határozzák meg magukat technikailag hozzáértőnek, valójában ez egy egyszerű eszköz. Nincs szükség korábbi chatbot-készítési vagy kódolási tapasztalatokra. A chatbot létrehozásának folyamata jól magyarázható és egyszerű, így elég gyorsan el tudja indítani a botját.
Ez egy többcsatornás platform, amely a nap 24 órájában elérhetővé teszi ügyfeleit. A chatbotot kifinomult AI vezérli, amely kiváló beszédfelismeréssel és természetes nyelvfeldolgozási képességekkel büszkélkedhet.
Teljesen testreszabhatja a chatbotot, hogy illeszkedjen a márka személyiségéhez, és biztosítsa, hogy a hangja pontosan olyan legyen, amire szüksége van – vicces, formális, alkalmi, szellemes és még szarkasztikus is.
Élvezheti a prémium funkciókat, például a csevegés fordítását, a Google keresést és a földrajzi elhelyezkedést. Fejlett elemzéseket, egyszerű együttműködési eszközöket kap, és akár egyedi bővítményekkel és további funkciókkal is felhatalmazhatja botját.
Természetesen az ügyfélbeszélgetések szükség szerint mindig átirányíthatók az emberi értékesítési képviselőkhöz.
Ár
A SnatchBot ingyenes verziója minden lényeges funkcióval rendelkezik. A profi tervek meglehetősen drágák lehetnek- 30 USD/hó és 999 USD/hó között, a választott funkcióktól függően.
19. Tidio
A Tidio viszonylag újonc az élő csevegési szolgáltatási ágazatban, de már több mint 300 000 hűséges ügyféllel büszkélkedhet. Csak néhány percet vesz igénybe, hogy a szoftver elinduljon webhelyén, így nem kell aggódnia az összetett megvalósítás miatt.
Nagyszerű testreszabási lehetőségekkel rendelkezik, hogy biztosítsa a márkához való illeszkedést, és minden integrációval büszkélkedhet, amelyekre szüksége lehet – Wix, WordPress, Zapier, Shopify és még sok más.
A Tidio bármely böngészőn vagy eszközön keresztül elérhető, és asztali, iOS és Android rendszeren is elérhető.
A szoftver segítségével nyomon követheti a webhely látogatóit, valós időben kapcsolatba léphet velük, üzleteket hozhat létre, láthatja, honnan érkeznek ügyfelei, és automatizálja a beszélgetéseket. Válasszon egy előre elkészített Tidio chatbotot, indítsa el azonnal, vagy hozza létre saját botját (nincs szükség korábbi kódolási ismeretekre).
További funkciók közé tartoznak a csevegési értékelések, a névjegyek szegmentálása, az e-mail sablonszerkesztő, az élő gépelési nézet stb.
Ár
Használhatja a Tidio ingyenes verzióját, és élvezheti a teljes élő csevegési lehetőségeket, vagy választhat a fizetős terveik közül, ha további funkciókat szeretne. A Chatbots terv havi 18 dollárról, a Communicator terv havi 18 dollárról, az e-mail marketing terv havi 10 dollárról indul.
20. Zoho Desk
Végül van Zoho Desk, amely kiváló képességeket és integrációkat kínál. Elrendezései teljesen testreszabhatók, és akár könnyedén újragondolhatja a márkanevet, vagy egyedi önkiszolgáló portálokat hozhat létre több különböző márka és termékvonal számára.
A jegyekkel kezelheti a beszélgetéseket, átirányíthatja azokat bizonyos személyzet tagjaihoz, használhatja az egységes postaládát, amely a csatornákon keresztül gyűjti a beszélgetéseket, és lehetővé teszi az automatizálási funkciók egyszerűbb ügyféligényeinek kezelését.
A legkorszerűbb mesterséges intelligencia lehetővé teszi, hogy gyakorlatilag minden feladatot és beszélgetést automatizáljon, több ügyfelet könnyedén kezelhessen, és a webhely összes látogatója felett maradhasson.
Az ügyfelek visszajelzéseit közvetlenül az élő csevegésben gyűjtheti össze, növelheti az ügyfelek elégedettségét, és válaszokat válthat ki a hatékony ügyfélkapcsolat-kezelés érdekében, és így tovább.
Ár
A Zoho Desk élő csevegés widgetje elérhető az Enterprise csomaggal 35 USD/hó ügynökönként.
Too many choices to choose from?
Try LiveAgent for a free 30-day trial, no credit card required.
Top 5 élő csevegési megoldás startup-ok és KKV-k számára
Csevegő szolgáltató | Capterra Értékelés | Ingyenes verzió | Ingyenes próbaverzió | Kezdő ár |
LiveAgent | 4.7/5 ( kb. 1000 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $29 ügynök/hó |
Acquire.io | 4.9/5 (19 vélemény alapján) | NEM | NEM | $90 ügynök/hó |
SnatchBot | n/a | NEM | NEM | $30 ügynök/hó |
Birdeye | 4.7/5 (379 vélemény alapján) | NEM | IGEN | n/a |
Hubspot | 4.8/5 (250 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $50 /hó |
Az Ön igényeitől és preferenciáitól függően a fent említett élő chat szoftvermegoldások bármelyike csodákat tehet az ügyfelek elkötelezettségének növelése és a konverziós arány növelése érdekében. Ha azonban csak a legjobb megoldások érdeklik, kiválasztottunk öt olyan eszközt, amelyek a legerősebb szolgáltatásokat kínálják, amelyek segítségével a vállalata a következő szintre léphet.
Kedvenc öt megoldásunk:
- LiveAgent – az abszolút legjobb élő csevegés kisvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt
- Acquire.io – a legjobb többnyelvű támogatás a nemzetközi piacokra terjeszkedő vállalatok számára
- SnatchBot – a legjobb az automatizáláshoz és a Chatbot testreszabásához
- Birdeye – a legjobb az általános hírnév kezeléséhez
- HubSpot – a legjobb az általános ügyfélkapcsolat-kezeléshez
Az öt élő csevegési szoftvermegoldás bármelyikének kiválasztása mérhető javulást eredményezhet vállalkozásában. Mindegyikük kiváló integrációkkal rendelkezik, amelyek zökkenőmentes megvalósítást biztosítanak az Ön által használt rendszerektől, platformoktól és csatornáktól függetlenül.
Segítenek az elkötelezettség javításában, a konverziók számának növelésében, a lojalitás növelésében és a teljesítmény növelésében – mindez pozitív hatással lesz az eredményre.
Ezek a szoftvermegoldások egyedülálló tulajdonságai biztosítják, hogy rekord idő alatt jobban megértse a vezetőit és ügyfeleit. Jelentősen lerövidítik a válaszidőt, tovább tartják a látogatókat a webhelyén, és biztosítják, hogy maradandó benyomást hagyjon.
Éleslátó elemzéseket kaphat teljesítményének javítására és a csapat együttműködésére a boldogabb, elégedettebb ügyfelek érdekében.
Az igényeinek megfelelő élő csevegő szoftver kiválasztása rendkívül fontos, ezért érdemes néhány különböző megoldást kipróbálni, mielőtt elkötelezi magát. Noha nem fog tévedni az első öt kedvenc megoldásunk egyikével sem, előfordulhat, hogy néhányuk hozzáférhetőbb, mint mások. Tehát szánjon időt rá, alaposan vizsgálja meg a megoldásokat, és találja meg a legmegfelelőbbet.
Következtetés
A versenyképesség megőrzése az e-kereskedelmi piacon azt jelenti, hogy fokozni kell a játékot, és kifogástalan felhasználói élményt kell nyújtania. Gondoskodnia kell arról, hogy minden ügyfélről gondoskodjanak, és mindenki megkapja a szükséges információkat.
Az elkötelezettség fokozása, az érdeklődés felkeltése, a figyelem felkeltése és a kiemelkedés érdekében az ügyfelek igényeihez igazított élő csevegési megoldásokat kell kínálnia. Az élő csevegő szoftver számos előnnyel jár, és nincsenek hátrányai, amelyek akadályozhatják az Ön útját – vagyis ha jó minőségű megoldást választ.
Az általunk tárgyalt 20 élő csevegő szoftver megoldás kisvállalkozásoknak és induló vállalkozásoknak segíthet előmozdítani a céget. Tehát ne maradjon le a versenytársaktól. Fogadja el az új technológiát, és biztosítsa a kiváló ügyfélélményt az Ön igényeihez szabott élő csevegési megoldásokkal.
Szeretne többet megtudni?
A legjobb jegyrendszert keresi kisvállalkozások számára? Cikkünk egy listát tartalmaz a legjobb help desk szoftverlehetőségekről, amelyeket kifejezetten a kisvállalkozások tulajdonosaira szabtak. Fedezze fel a legköltséghatékonyabb megoldást, és tanulja meg, hogyan válassza ki a megfelelő jegyrendszert anélkül, hogy megterhelné költségvetését.
Still not sure which live chat software is the right for you?
Discover all that LiveAgent live chat software has to offer, and delight your customers with reliable and efficient solution.
Frequently Asked Questions
Why should I add live chat support to my site?
Adding live chat support offers many advantages to businesses of all sizes. It helps you show your customers that you care about them and want to stay available to them at all times. It also keeps your website visitors on your site longer, presenting you with more opportunities to grab their attention and convert them to loyal customers.
Live chat can improve customer satisfaction, customer conversion rates, engagement levels, and your overall performance.Can I launch live chat on any website?
Yes, you can. Many live chat software solutions boast valuable integrations, meaning they can be launched on virtually any website. The most popular integrations include WordPress, Wix, Squarespace, Weebly, Joomla!, and more. To be safe, always check a software's integrations before you commit to it. If you're unsure whether live chat software can be launched on your site, you can always contact the provider's customer support.
What is the best live chat software on the market?
There are plenty of excellent live chat options out there, but some might be more suitable for you than others.
Our top choice is LiveAgent due to its abundance of features, excellent integrations, affordable pricing, and ease of use. It can successfully connect you with your website visitors and help you convert them to life-long customers.How can I install live chat on my website?
Installing a chat plugin is usually a straightforward task that you should be able to complete within minutes, even without prior coding knowledge. You will likely need to create an account with your live chat service provider first. Then, you'll receive a code that you simply have to copy and paste to your site's header/footer. Follow the instructions provided by your live chat software, and you shouldn't have any issues with the installation.
How does live chat automation help me?
Live chat is an excellent tool to have on your site, with or without the automation features. However, it's still best to choose software with extensive automation. It will help lessen your sales reps' and customer service agents' workload, and it will ensure that all your customers get the help they need.
With the help of automation, you can respond to frequently asked questions without the need for human intervention; you'll decrease your response times and help your teams stay organized.
Ossza meg ezt a cikket
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Fedezze fel a LiveAgent ingyenes élő chat szoftverét, amely növeli ügyfél-elégedettségét és ügynökei hatékonyságát. Próbálja ki ma, és élvezze a leggyorsabb, teljesen testreszabható chat widgetet a piacon! Csatlakozzon a vezető márkákhoz, és egyszerűen integrálja weboldalára ezt a magyar nyelvű megoldást. Kattintson most, és fokozza ügyfélszolgálatát!
A 25 legjobb ügyfélportál szoftver
Az ügyfélportál szoftver az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalat megmutassa ügyfélközpontú megközelítését. Ismerje meg a mai piacon elérhető 25 legjobb ügyfélportál szoftvert.