A legtöbbünk nem ismerné el, hogy a megszakítások és az incidensek gyakrabban történnek, mint szeretnénk, különösen munkakörnyezetben — sok esetben gyakorlatilag lehetetlen elkerülni. A probléma nem a megszakításokkal és az incidensekkel van, (kivéve, ha belsős, visszatérő hibák) – hanem hogy hogyan birkózik meg velük. Az incidens menedzsment szoftver megoldások használata a legjobb módszer.
Az incidens menedzsment szoftver megoldások biztosítják a tökéletes beállításokat olyan társaságok számára, akik relatívan gyakori problémákat és zavarokat tapasztalnak. Lehetővé teszi az incidensek követését a teljes életcikluson és a megoldáson keresztül.
Lent elmagyarázzuk, miért életfontosságú a modern üzletek számára az incidens menedzsment szoftver. 25 fantasztikus incidens menedzsment szoftver megoldást is biztosítunk.
Mi az incidens menedzsment szoftver?
Az incidens menedzsment szoftver (IMS), néha hívás menedzsmentként vagy kontakt központ szoftverként is hivatkozott, kulcsfontosságú minden társaság IT arzenáljához. Ez egy olyan eszköz, amelynek feladata, hogy üzembe helyezze Önt bármilyen technológiai vagy nem tervezett megszakítás után.
Ezen szoftver használatával megjavíthatja gondjait, naplózhatja problémáit és áramvonalasíthatja a “helyreállítási folyamatot,” lehetővé téve, hogy ezáltal csak kis mértékű vagy semmilyen hatása nem lesz annak, hogy hogyan üzletel Ön és társasága. Ezáltal az ügyfeleknek nem kell félbeszakítással szembenézniük szolgáltatásukkal.
Képzelje el az incidens menedzsment szoftvert egy központosított adattárként az eszközök számára, amely követ, naplóz és incidenseket old meg, mindezt úgy, hogy nyilvántartást vezet a történtekről.
Első pillantásra az incidens menedzsment szoftver csak egy egyszerű problémakövető rendszernektűnik. Viszont a valóság eléggé különbözik ettől. A funkciók, képességek és a funkcionalitása az incidens menedzsment szoftvernek általában összetettebb és kifinomultabb. Ezáltal a társaságoknak nyújtott követés és problémamegoldáson kívül fejleszti az IT keretrendszerét és a szolgáltatás menedzsment teljesét.
Miért kellene az incidens menedzsment szoftvert használnia?
Az incidens menedzsment szoftver használata több szempontból előnyös, mindegyik arra irányul, hogy segítsen a társaságoknak visszatérni a helyes útra, miután egy incidens megszakította a munkafolyamataikat.
A legtöbb üzletben a cél az ügyfelek kielégítése. Az ügyfél elégedettség maximalizálása a prioritás és itt jönnek képbe az IMS megoldások. Az IMS megoldásokon keresztül sok jegyet tud kezelni rekordidőn belüli, ezáltal sokkal egyszerűbb kiemelkedő támogatást biztosítani, interakcióba lépni az ügyfeleivel és bármilyen jegyet vagy problémát megoldani időben és hatékonyan.
Az IMS megoldásoknak köszönhetően az ügyfél támogató csapata gyorsan le tud zárni jelentősebb incidenseket, spekulálással töltött időpazarlás nélkül. Az átfogó incidens menedzsment gyakorlatilag rokon értelmű az incidens válasz platformokkal, azt jelentve, hogy a platformok kulcsfontosságú eszközök a megfelelő incidens válaszok kezelésére.
A szolgáltatási kérelmek közhelyesek bármilyen iparágban, de az incidens menedzsment folyamatának hatékonysága diktálja az összesített sikert, sebességet és a munkafolyamata kifinomultságát. Egy IMS használatával javíthatja a válaszidejét a SaaS megoldásokon keresztül.
A szoftver használatának néhány legjelentősebb előnye:
Kevesebb összesített állásidő
Ha üzletet futtat, szükségszerű úgy futtatnia, mint egy jól olajozott gép, még ha problémát is észlel. Egy magas fokú incidens menedzsment platform használatával biztosíthatja, hogy kevesebb állásidő lesz műveleteiben, ahogyan a problémák naplózva, nyomon követve és megoldva lesznek áramvonalasított módon.
Jobb problémabetekintés és nyomon követés
A kezdeti probléma indok betekintés biztosításán kívül az incidens menedzsment megoldás biztosítók segíthetnek felfedezni, hogy mi vezetett a gondhoz. Nem csak erre kell figyelni, amikor megpróbálja megoldani a problémát – egyenlően fontos kiiktatni a valószínűségét, hogy a jövőben ugyan ez a probléma újra előkerül. Ebben az esetben jobb betekintése lehet, hogyan biztosíthat egy incidens megoldást bármilyen ügyfél kérelemre és az ehhez tartozó jegyekre gyorsabban.
Fejlesztett problémaszervezés
A nyomon követés, a gondok és a múltbeli megoldások rögzítései mind fundamentális aspektusai egy erős incidens menedzsment szoftver megoldásnak. Pontos, valós idejű adatot biztosítanak a társaságnak, amely a problémák megoldásához szükségesek. Egy incidens parancsközpont ezekről a gondokról gyűjt információt– például, hogy mikor és miért történtek és hogyan oldotta meg őket — lényegében további gondok megoldását segítik a jövőben. Ezen kívül fantasztikus a már meglévő IT keretrendszere fejlesztésére és biztosítására, hogy ezek a gondok kevesebb alkalommal fognak megtörténni.
Áramvonalasított hatékonyság
A hatékonyság mindennél fontosabb egy üzletben és ezért kell minden problémát kezelni, különösen, ha kliens orientált társaságot futtat. Az incidens menedzsment szoftver megoldások használatával a szolgáltatási pult ügynökeinek mindig ugyan olyan megközelítésük lesz a problémák megbirkózásához. Értékes időt spórol, kiiktatja a feltételes megtörténés lehetőségét és maximalizálja a hatékonyságot, hogy melyik ügynök oldja meg a kéznél lévő problémát.
A lehető legnagyobb hatékonyság érdekében fontolja meg a jegykezelés bevált gyakorlatainak alkalmazását.
Teljes átláthatóság
A valós idejű adat alapú döntéshozatal nem az egyetlen trend, amely ipari szabvány lett, mert a teljes átláthatóság népszerűbb, mint valaha. Az emberek mindig tudni akarják az incidens jegyük státuszát és a vezető incidens menedzsment szoftver megoldásokkal mindig tudni fogják, hogy mi történik a vászon mögött.
Az incidens menedzsment szoftver minden ilyen fantasztikus előnnyel rendelkezik, de a legfontosabb az, hogy biztosítsa a szükséges adatot, amelyet üzlete fejlesztésére használhat. Például, ha több zavar és incidens lép elő egy típusú eszközön, akkor meg fogja adni a szükséges betekintést, hogy megoldhassa a problémát. A filozófia minden üzleti aspektusához alkalmazkodik. Az incidens menedzsment szoftverrel megvilágíthatja a legproblémásabb üzleti területeit és beépíthet egy keretrendszert olyan incidensekre, amelyek minimalizálhatják a zavarokat és a lehetséges költségeket a jövőben.
A legjobb incidens menedzsment szoftver funkciók
A választott IMS rendszerének széleskörű funkciókat kellene tartalmaznia, amelyek lehetővé teszik minden jegy kezelését és mind a válaszidejét, mind a munkafolyamatát áramvonalasítja. Néhány fontos funkció, amelyeket az IMS-ben kell keresnie:
Jegykezelés
A jegykezelő rendszer egyike az IMS megoldás kulcsfunkcióinak. Egy jó jegykezelő rendszernek tartalmaznia kell:
- Egy többcsatornás jegykezelő opciót, amely lehetővé teszi, hogy áramvonalasítsa a jegykezelését egyetlen helyre.
- Felsőszintű tárolás, így indexelheti minden jegyét.
- Egy CRM megoldás, amely segít követni az ügyfél interakciókat, míg biztosítja az opciót, hogy tömeges jegyműveleteket küldjön.
Továbbá, annyi automatizációs elemet kell tartalmaznia, amennyit csak lehet. Egy jó IMS-ben, az olyan funkciók, mint az automatizált jegyelosztásés eszkaláció, makrók és sablonozott válaszok, és a deduplikáció nagyon keresettek.
Élő chat
Az automatizáció már messzire viheti és az AI megoldások nem elég kifinomultak, hogy minden ügyfél kérelmet megoldjanak. Ezért kell rendelkeznie egy felsőfokú IMS-nek élő chat funkciókkal, mint a valós idejű kommunikáció, azonnali üzenetek, chat indexelés, interakció követés, és automatikus elosztás. Ezek a funkciók segíteni fogják a csapatát, hogy olyan gyorsan gondoskodjanak az ügyfelei problémáiról, amennyire csak lehetséges.
Hívásközpont
A hívásközpont is lényeges minden incidens menedzsment rendszer számára. Ideálisan, az IMS hívásközpontját bejövő és kimenő hívásokra is használhatja, így a komplex kliensek problémáit is tudja kezelni. Továbbá, az IVR és az automatikus visszahívások segíthetnek értesíteni ügyfeleit az ügystátuszukról.
Közösségi média
A közösségi média egyike a modern üzletek kulcsfontosságú elemeinek. Az IMS-nek zökkenőmentes integrációkkal kell rendelkeznie a közösségi média hálózatokkal és fantasztikus üzlet figyelő és hírnév menedzsmentet kell kínálnia, hogy biztosítsa, hogy látogatói, kliensei és ügyfelei olyan boldogok, amennyire csak lehetnek.
Ügyfélportál
Egy tudásbázis mindig jó dolog ha van, különösen ha annyi önkiszolgáló megoldást szeretne biztosítani, amennyit csak lehet. Azáltal, hogy épít egy tudásbázist, a kliensei meghatározhatják az információt termékeiről és szolgáltatásairól a GYIK oldalain vagy fórumain. Továbbá egy hatékony IMS-nek biztosítania kell visszajelző és ajánló panelt, így ügyfelei kritikus betekintést biztosíthatnak arról, hogyan lehetne fejleszteni üzletét.
Biztonság
Egy IMS annyira jó, amennyire biztonságos, ami azt jelenti, hogy kutatnia kell, mielőtt bármilyen opciót választ. Általában a legbiztonságosabb IMS megoldások felhő-alapúak és kínálnak titkosításokat, 2 lépéses hitelesítést, több adatközpontot, és megfelelést a GDPR-rel.
Funkciók
Mire jó az IMS, ha nem rendelkezik minden funkcióval, amely szükséges a megoldáshoz, indexhez és a zavarásokról vagy jegyekről való értesítéshez? Az üzleti fókuszától függően elvár specifikus funkciókat, de a leggyakoribbak a következőek:
- Többcsatornás kommunikáció
- Incidens jelentés
- Jegy menedzsment
- Munkafolyamat konfiguráció
- SLA menedzsment
- Korlátlan előzmény
Mennyibe kerül az incidens menedzsment szoftver?
Több, mint egy pár IMS szolgáltatás biztosító kínál dinamikus árterveket és egyedi ármodelleket, de sok előreszervezett árazással rendelkezik a funkcióik alapján.
Egy IMS ára attól is függ, hogy mennyi felhasználó támogatja. Minél több ügynök használja az IMS-t, annál drágább. Viszont nem minden rendszer felhasználó alapú, mivel néhány fantasztikus opció teljesen ingyenes kereskedelmi használatra.
A legjobb 25 incidens menedzsment szoftver megoldás a piacon
Lent kiemeltünk huszonöt fantasztikus IMS megoldást, minden funkciójukat, előnyeiket, hátrányaikat és a legfontosabb, az áraikat. Ezután leszűkítjük a választékot és felfedjük a legjobb megoldásokat a piacon (véleményünk szerint).
1. LiveAgent
A LiveAgent egyike a legnépszerűbb ügyfél menedzsment megoldásoknak a piacon. A platformnak hihetetlen hírneve van és megfizethető áron ad hozzáférést az ügynököknek sok funkcióhoz. A LiveAgent széleskörű teljes megoldásokat kínál, mint a centralizált hely a jegyek tárolásához, ügyfélszolgálat automatizáció, incidens menedzsment és a riasztás.
A szoftver híres az egyszerű használatáról és a zökkenőmentes integrációjáról. Az egyik legjobb választás a piacon mind árban, mind funkcionalitásban.
Csak azért, mert relatívan egyszerű a használata nem azt jelenti, hogy nem kifinomult, mert ez az incidens menedzsment eszköz még a legátfogóbb és a legkomplexebb jegykezelést és automatizációs munkafolyamatokat is lehetővé teszi.
Röviden ez egy szükségszerű szoftver megoldás, ha üzletét, felhasználói élményét szeretné fejleszteni és egyszerűen, gyorsan szeretné kezelni az üzleti-kritikus incidenseit és támogatói jegyeit.
Egy másik pozitív aspektusa a szoftvernek, hogy személyre szabható elülső vége van, ami azt jelenti, hogy integrálhatja a már meglévő dizájnjával és IT keretrendszerével.
Előnyök:
- Könnyen kezelhető
- Megfizethető
- Személyre szabható
- Teljes körű megoldás
- SaaS Felhőszoftver
Hátrányok:
- Nincs LinkedIn integráció
Árazás:
A LiveAgent ára $9-nál kezdődik ügynökönként havonta, de akár $49 is lehet ügynökönként havonta, ha a teljes körű funkciót szeretne, mint a hívásközpont és a közösségi integrációk. Viszont 30 napos ingyenes próbaidőszakkal érkezik és nem szükséges bankkártya, hogy mindent letesztelhessen, ami az All-Incluse tervben elérhető.
All-In-One solution
Create a LiveAgent account and begin tracking, logging, and solving incidents immediately.
2. Opsgenie
Az Opsgenie egy IMS megoldás, amely arra fókuszál, hogy minden megfelelően fusson olyan sokáig, amennyire csak lehet. A szolgáltatás egy premier választás, ha centralizálni szeretné jegyeit, incidens jelentéseit és megszakításait egyetlen helyen, így megfelelően megoldhatóak, indexeltek és követhetőek lesznek.
Egy másik fontos említésre méltó dolog a kiemelkedő szűrő kapacitás, lehetővé téve, hogy a fontosabb dolgokat priorizálja. Az Opsgenie lehetővé teszi felhasználóinak, hogy mélyre ássanak a felemelkedő problémák kritikus analíziseibe.
Az Opsgenie nem csak szervezi és megoldja a jegyeket; meg is előzi a problémákat. Kiemelkedően rugalmas és szinte bármilyen rendszerrel integrálható. Kinyomozza a problémákat és jelentősen fejleszti a meglévő keretrendszerét.
Előnyök:
- Teljes körű megoldás
- Betekintés és nyomozás a megoldási funkciókon keresztül
- Dinamikus figyelmeztetés és jelentés
- Prioritási funkciók
- Többféle értesítési csatorna
Hátrányok:
- Rendszergazdai privilégiumok hiánya
- Komplex ütemezési UI
Árazás:
Az Opsgenie árazása $9-nál kezdődik ügynökönként havonta. Ez az ár fedezi a figyelmeztetési és az incidens menedzsmentet. Viszont $29-ért ügynökönként havonta megkaphatja a teljes körű funkciót, amelyet az Opsgenie kínál. 14 napos ingyenes próbaidőszakot kínálnak, beleértve az alapvető figyelmeztetési és az ügyleti menedzsmentet akár öt emberre.
3. Zendesk
A Zendesk egyike a legnépszerűbb incidens menedzsment szoftver megoldásoknak a piacon. Egyértelmű a használata, széleskörű funkciókat kínál és általánosságban egy nagyon jól áttekintett CMS, IMS és ITSM.
Az egyik dolog, amely a Zendesk-et egy keresett szoftverré tesz, az a teljesen testre szabhatóság és fantasztikus integrációkat is kínál a nagyon egyszerű beültetéssel üzlete minden aspektusán belül, beleértve az IMS-t.
A Zendesk széleskörű ipari vezető jegykezeléssel, automatizációval és még analízis funkciókkal is rendelkezik az incidens menedzsment szoftver megoldásokhoz. A Zendesk incidens menedzsment szoftver minden megfelelő megoldást kínál egy kielégítő, egyszerűen használható és testre szabható módon.
Előnyök:
- Nagyon egyszerű használat
- Teljesen testreszabható
- Erőteljes funkciók
- Részletes analízisek
- Automatizált válaszok
Hátrányok:
- Rugalmatlan árazás
Árazás:
A Zendesk árai $49-nál kezdődnek ügynökönként havonta az alapértelmezett funkciócsomagért, de akár $99 is lehet ügynökönként havonta, ha minden funkciót szeretne használni.
4. BigPanda
A BigPanda egy IMS megoldás, amelyet kifejezetten azoknak az informatikai részlegeknek fejlesztettek ki, akik fejleszteni szeretnék IT keretrendszerüket. Míg ennek az IMS-nek a fő célja a jegykezelés, az ügyleti menedzsment és a problémamegoldás, a középpontja a már meglévő rendszerei fejlesztése annyira, amennyire csak lehet.
A BigPanda egyedi funkciókkal rendelkezik, mint az esemény egyeztetés, részletes analízisek, kiváltó okok elemzése és az incidens válasz automatizáció. Egy teljes körű megoldás olyan társaságok számára, amelyeknek vaskosabb a munka töltöttségük, ezáltal lehetővé téve, hogy maximalizálják a hatékonyságot, amellyel kezeli az incidenseket, jegyeket és a megszakításokat.
Előnyök:
- Riasztás összpontosítás
- Automatizált riasztáscsoportosítás és algoritmikus riasztás összefüggés
- Okos jegykezelés
- Egyéni megfigyelési nézetek
Hátrányok:
- Nem egyszerű használni
- Drágább a piac többi megoldásaitól
Árazás:
A BigPanda árai $149-tól kezdődnek ügynökönként havonta az alapértelmezett incidens menedzsment csomagjáért, de $449-ig is felmehet ügynökönként havonta, ha a teljes körű funkciókat keresi, amelyet a BigPanda kínál. A BigPanda 90 napos ingyenes próbaidőszakkal érkezik, amely lehetővé teszi, hogy minden komponenst leteszteljen, mielőtt megvásárolja a szoftvert.
5. OnPage
Az OnPage egy incidens menedzsment szoftver, amely a riasztásra, biztonsági teljesítményjelentésre, incidensjelentésre és az időtudatos megoldásokra fókuszál az olyan jegyek tekintetében, amelyeket naponta kapnak az üzletek. Csúcskategóriás jegykezelő rendszert és priorizációs funkciókat kínál, vállalati szintű bejelentésekkel és értesítésekkel.
Ami az OnPage-et egy izgalmas IMS megoldássá teszi, az az egyedi UI, amelyet nagyon egyszerű használni, viszont ezzel egyidejűleg nagyon bonyolult és komplex is.
Lehetővé teszi, hogy áramvonalasítsa a válaszidejét és forradalmasítsa a módszerét, amellyel az ügyfelei SLA-it kezeli.
Előnyök:
- Könnyen kezelhető
- Egyszerű integráció
- Kiemelkedő UI/UX
- Riasztás és értesítések
- Biztonságos okostelefon alkalmazás
Hátrányok:
- Kizárólag angol nyelvű támogatás
Árazás:
Az OnPage árai $13.99-nál kezdődnek ügynökönként havonta az alapvető funkciócsomagjáért, de akár $29.99-ig is felmehet ügynökönként havonta, ha a teljes körű funkciót szeretné, amelyet az OnPage kínál. Az OnPage 7 napos ingyenes próbaidőszakkal érkezik, amely lehetővé teszi, hogy letesztelje a funkciókat, mielőtt megvásárolja a szoftvert és az addonok tömkelegét.
6. AlertOps
Az AlertOps egy szoftver applikáció, amelyet vállalatokra és üzletekre terveztek, hogy segítsen nekik incidenseket kezelni, időt és pénzt spórolni és fejlessze azt, hogy hogyan birkóznak meg a jegyekkel. Ez a jegykezelő rendszer hozzáférést biztosít az ügynökök számára egy magasan kifinomult jegykezelő rendszerhez, amely egy nagyon egyszerűen használható UI/UX mögé van rejtve.
Priorizációs rendszerek, társasági szintű értesítések és fantasztikus rugalmasság. Ami nagyszerű IMS megoldássá teszi az AlertOps-ot, az a páratlan kontextualizáció, amely lehetővé teszi, hogy az ügyleti specialistáknak mutassa be a problémákat sokkal egyértelműbb módon, maximalizálva a hatékonyságukat.
Kód nélküli Nyitott API-val is rendelkezik, amely lehetővé teszi a zökkenőmentes integrációt majdnem minden meglévő IT infrastruktúrával.
Előnyök:
- Nagyon egyszerű használat
- Priorizáció
- KPI megfigyelés
- Kiemelkedő jegykezelő rendszer
- Katasztrófa utáni helyreállítás
- Megfizethető
Hátrányok:
- Az alapértelmezett tervnek korlátozottak a képességei
Árazás:
Az AlertOps árai $5-nál kezdődnek ügynökönként havonta az alapértelmezett csomagjáért, de akár $23-ra is felmehet ügynökönként havonta, ha a teljes körű funkciót keresi, amelyet az AlertOps kínál. Az AlertOps ingyenes 14 napos ingyenes próbaidőszakot és egyedi csomagokat/árazást is kínál kérelem esetén.
7. ServiceNow
A ServiceNow egy fantasztikus IMS szoftver olyan vállalatoknak építve, akik biztonságosabbá, áramvonalasabbá és tökéletesebbé szeretnék tenni a munkafolyamatait. A jegykezelésen, a jelentésen, az indexelésen és a megoldáson kívül–ez a szoftver fejleszti a meglévő üzleti gyakorlatait, hogy minimalizálja az állásidőt, a pénzügyi veszteségeket az IT hiányosságok miatt és fejleszti az ügyfélszolgálati élményét.
Néhány alapvető előnye a nagyon egyszerűen használható UI, amely nagyszerű dizájnnal és könnyű implementációval érkezik. Továbbá a ServiceNow biztosít egy egyablakos ügyintézést is, amely lehetővé teszi, hogy központosítsa a szolgáltatási műveleteit, pénzt, időt spóroljon és jelentősen növelje a probléma menedzsmentet.
Előnyök:
- Felhő-alapú
- Nagyszerű jelentés
- Könnyű megvalósítás
- Legmagasabb szintű jegykezelő rendszer
- Jó támogatás
Hátrányok:
- Magas előzetes költség
- Nincs helyszíni lehetőség
Árazás:
A ServiceNow változó árakkal rendelkezik. Attól függően, hogy milyen komplexen szeretné a rendszert, az árak mehetnek felfelé és lefelé.
Bár a ServiceNow számos előnyt kínál, mégis fontos, hogy fontolóra vegyen néhány alternatívát, amelyek potenciálisan olyan megoldásokat tárhatnak fel, amelyek jobban megfelelnek az Ön egyedi követelményeinek. Nézze meg a többi ServiceNow versenytársat, hogy biztosan olyan megoldást válasszon, amely a legjobb legjobban illeszkedik vállalkozásához.
8. Spiceworks
A Spiceworks nem feltétlen egy ITS megoldás, mivel inkább egy technológia menedzsment szoftver megoldás. Bárhogy is legyen, ebben a szoftverben van egy nagyon életképes incidens menedzsment szoftver, amely lehetővé teszi, hogy növelje az ügyfél elégedettséget és áramvonalasítsa azt, hogyan működik a segédpultja.
Az alapvető funkciókkal, mint a jelentés, analízisek, bejelentések, értesítések és priorizáció, a Spiceworks széleskörű egyedi funkciókat is tartalmaz, beleértve a szakértői tanácsokat, piaci betekintéseket és a trend kutatást.
Mindent kínál a jegykezeléstől, az email menedzsmentig, jelentésig, munkafolyamat konfigurációig, és számos más funkciókat az IMS oldalon.
A Spiceworks online alternatívája bármilyen helyzetről elérhető, de hiányzik belőle a saját házigazda verzió funkció.
Előnyök:
- Teljes körű megoldás
- Sok egyedi funkció
- Optimalizált IMS megoldások
- Nagyszerű alapvető megfigyelés
- Egyszerű beállítás és képzés
Hátrányok:
- A hirdetések idegesítőek lehetnek
- A méretezési lehetőségek korlátozása
Árazás:
Minden csomagja ingyenes kereskedelmi használatra, ami a Spiceworks-öt az ideális eszközzé teszi az olyan társaságok számára, akik IMS megoldásokat keresnek anélkül, hogy bankot kellene robbantaniuk.
9. Rundeck
A Rundeck egy egyedi, nyílt forrású és DevOps barát incidens menedzsment rendszer. Folyamatosan az egyik legjobb választásként van számon tartva kisméretű műveletekre és kisebb válaszcsapatok számára. A Rundeck önmagában nem egy IMS – inkább egy platform, amely lehetővé teszi, hogy IMS megoldásokat építsen be.
Magasan fókuszál az automatizációra, lehetővé téve, hogy mindent áramvonalasítson az ügyfél támogatástól kezdve a jegykezelésen át az incidens válaszokig. A Rundeck lehetővé teszi, hogy olyan dolgokat automatizáljon, mint a javítások, értesítések és a diagnosztikák – masszívan fejlesztve a munkafolyamata hatékonyságát.
Egyedi funkciókkal is érkezik, mint az esemény kapcsolások, töltöttség egyensúly és az automatikus erőforrás alapú ütemezés.
Előnyök:
- DevOps barát
- A Közösségi Licencelés és a Demó ingyenesen elérhető
- Jó automatizáció
- Életciklus vizualizáció
Hátrányok:
- Nem felhasználóbarát
- Kapcsolatba kell lépnie velük a Vállalati Licenceléshez
- Relatívan komplikált
Árazás:
A Rundeck rendelkezik Közösségi Licencel, amely teljesen ingyenes és nyílt forrású, viszont csak a közösségi fórumoktól kap támogatást. A Vállalati Licencük feliratkozást igényel, de kapcsolatba kell lépnie velük ahhoz, hogy árajánlatot kapjon. Míg a legtöbb IMS megoldásokhoz képest komplex, ideális kis, magas IT-vel rendelkező társaságoknak a páratlan DevOps csapat támogatása miatt.
10. NinjaRMM
A NinjaRMM egy IMS megoldás, amely segít nyomon követni, megoldani és indexelni minden beérkező jegyet, minimalizálva a megszakítások megbirkózásához szükséges időt.
Hihetetlenül egyszerű beültető folyamattal rendelkezik, funkciók széles választékával érkezik. Néhány fantasztikus biztonsági funkcióval is rendelkezik, ezzel lehetővé téve, hogy megvédje az üzleti érdekeit, míg részt vesz a távmenedzsmentben és figyelésben. Továbbá lehetővé teszi az IT szakértőknek, hogy levágják az állásidőt és minimalizálja a fagyások valószínűségét, mivel DevOps barát.
Előnyök:
- Egyszerű integráció
- Nagyon felhasználóbarát UI/UX
- Távmenedzsment eszközök
- Kiemelkedő biztonság
Hátrányok:
- Az opciók túlnyomóak lehetnek a tapasztalatlan felhasználók számára
Árazás:
A NinjaRMM árai rugalmasak. Az árazás egyedi, így attól függően, hogy mit keres és milyen komplex, a költség lehet alacsony és magas is.
Have any questions about the software you should use?
Schedule a demo with one of our customer success experts.
11. Issuetrak
Az Issuetrak egy nagyon egyszerűen használható probléma követő szoftver. Ez az egyszerű, biztonságos és sima szoftver megoldás lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy kezeljék a kérelmeket, segítsék az ügyfeleket és áramvonalasítsák a munkafolyamataikat, miközben annyi pénzt spórolhatnak az állásidőkön és az összeomlásokon, amennyit csak lehet.
A produktivitásának és az IT keretrendszerének fejlesztésének premier platformja egy nagyon felhasználóbarát interfészen keresztül. Zökkenőmentes integrációkat kínál, gyakorlatilag minden harmadik féltől származó alkalmazással működik és teljesen személyre szabható.
Előnyök:
- Testre szabható márkaépítés
- Korrekciós és megelőző műveletek (CAPA)
- Többcsatornás kommunikáció
- Rendszeres frissítések
Hátrányok:
- A beépítés trükkös lehet
Árazás:
Az Issuetrak árai egyedi kérelmek alapján vannak alapozva. A szoftvertípustól és a kifinomultság szintjétől függően a költség mehet felfelé vagy lefelé.
12. Jira Service Management
A Jira Service Management szoftver, amely Jira Service Desk-ként is ismert, egy kiváló IMS megoldás kis és közepes méretű csapatok számára, amely lehetővé teszi az áramvonalasított értesítéseket, jegykezelést és a társasági méretű kommunikációt. DevOps barát és a lehetséges megszakítások és incidensek minimalizálására orientált azáltal, hogy egy kiváló index rendszert, relatívan részletes betekintéseket és analíziseket biztosít.
Az egyszerű használata, könnyű szolgáltatási menedzsment szoftver mellett – A Jira Service Management ingyenes segédpult funkciókat is biztosít.
Előnyök:
- Nagyon egyszerű használat
- Könnyű
- Felhasználóbarát UI
- Társasági szintű értesítések
Hátrányok:
- Hiányoznak olyan funkciók, amelyek alapvetően az ipari szabványok részét képezik
- Relatívan költséges
Árazás:
A Jira ára $20-nál kezdődik ügynökönként havonta az alapértelmezett tervért, de akár $40 is lehet ügynökönként havonta, ha a teljes körű funkciókat szeretné vagy több ügynök helyet (akár 15 ügynök). Kínálnak ingyenes verziót, amely tartalmazza a segédpult megoldásokat és egy nagyon alapvető IMS-t is.
13. xMatters
Az xMatters egy ITSM és IMS platform, amely az automatikus munkafolyamatokra van fókuszálva, áramvonalasítva a belső folyamatokat, jelentéseket, kérelmek megoldását, jegyeket és a megszakításokat. Az xMatters lehetővé teszi, hogy megvédje üzletét a szolgáltatási problémáktól azáltal, hogy minden jegybe részletes betekintést biztosít, lehetővé téve Önnek, hogy megelőző intézkedéseket helyezzen belé, annak érdekében, hogy megoldja a problémákat még azelőtt, hogy felbukkannának.
Ez az IMS platform egy mindent átölelő munkafolyamat automatizációval érkezik, lehetővé téve az állásidő minimalizálását és jelentős mennyiségű pénzt spórolhat vele minden évben. Ügyleti menedzsmentet, nagyszerű incidens menedzsment funkciókat és villámgyors válaszidőket is tartalmaz.
Előnyök:
- Kifinomult
- Automatizálja a munkafolyamatot
- Kiemelkedő ütemezési funkciók
Hátrányok:
- Az integrációkat nehéz beállítani
- Komplex UI
Árazás:
Az xMatters ára $9-nál kezdődik ügynökönként havonta, de akár $39 is lehet ügynökönként havonta, ha a teljes körű funkciókat szeretné. Az xMatters ingyenes verzióval is rendelkezik és egyedi kérelmet is lehet benyújtani, ha specifikus igényei vannak.
14. AlloyNavigator
Az AlloyNavigator egy IT eszközkezelő és IMS rendszer. A legtöbb opcióhoz hozzávetve ezen a listán, ez egy elég komplex eszköz és széleskörű funkciókat foglal magában. Míg nem ez a leghozzáférhetőbb használható eszköz, hihetetlenül személyre szabható és állítható, ami azt jelenti, hogy ha nagyméretű műveletet folytat, befoghatja az AlloyNavigator-t a specifikus szükségleteihez.
Teljes értékű technológiai támogatást kínál, teljesen állítható csomókat, modulokat, magas szintű ügyfélszolgálattal együtt. Viszont a bonyolultsága ellenére kezelhető, attól függően, hogyan közelíti meg a használatát. Ez az opció nagyszerű kisméretű és nagyméretű alkalmazásokra is az IMS oldalon, a páratlan méretezése miatt.
Előnyök:
- Kiemelkedő eszközkezelés
- Méretezhető
- Testre szabható modulok
- Szoftver személyre szabás
- Ügyfél és Technológiai támogatás
Hátrányok:
- Nincs személyes támogatás
- A dokumentáció túlnyomó lehet
Árazás:
Az AlloyNavigator ára $19 ügynökönként havonta akár három ügynök számára, de $79-ra is felemelkedhet ügynökönként havonta, ha érdeklik a vállalati funkciók. Az AlloyNavigator kínál ingyenes verziót is és egy ingyenes demót a prémium verzióra.
15. Derdack Alert
A Derdack egy egyszerűen használható és könnyű IMS megoldás a kis és közepes méretű társaságok számára. Egyszerű indexelési, megoldási és értesítési módot kínál bármilyen problémára, incidensre vagy megszakításra. Elég egyértelmű SaaS, amely fantasztikus a válaszidő optimalizálására, az állásidő pénzspórolására, és az incidensek, megszakítások minimalizálására.
Egyszerű UI-val, fogd és dobd rendszerrel rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy kezelje a kérelmeket és tartalmaz egy magasan optimalizált mobil applikációt, amely megfigyeli és kezeli az incidenseket, míg úton van.
Előnyök:
- Nagyon egyszerű használat
- Csúcskategóriás mobil alkalmazás
- Nagyon egyértelmű UI
- Társasági szintű bejelentés
- Zökkenőmentes integráció
Hátrányok:
- Kis széleskörű IMS funkciók
- A frissítések beállítása nem ideális
Árazás:
A Derdack Alert ára változó. Lépjen kapcsolatba a támogató alkalmazottakkal és magyarázza meg, hogyan fogja használni a szoftvert, válaszolni fognak egy árajánlattal.
16. Squadcast
A Squadcast egy relatívan bonyolult és komplex incidens menedzsment szoftver, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy nagy mennyiségű incidenseket és megszakításokat kezeljen egyszerűen. A platform bonyolult háttérrel rendelkezik zökkenőmentes frontenddel, ezáltal erőteljes, de egyszerűen is használható.
Kifejezetten nagyobb méretű alkalmazásokra épült, az állásidő és az SLO behatolások minimalizálására, a szállítás és a hatékonyság fejlesztésére lett optimalizálva és olyan sok problémát, incidenst, megszakítást iktat ki, amennyit csak lehet.
Előnyök:
- Egyszerű integráció
- Csúcskategóriás mobil alkalmazás
- Nagyon kifinomult
- SLO követés
- Társasági szintű riasztások
- Megfizethető
- Átirányítási lehetőségek
Hátrányok:
- Hiányoznak néhány funkciók és az integrációk néhány más lehetőséghez képest
Árazás:
A Squadcast ára $9-nál kezdődik ügynökönként havonta akár három ügynök számára, de akár $19 is lehet ügynökönként havonta. Bárhogy is legyen, a Squadcast egy ingyenes IMS megoldást kínál, amely teljesen működőképes közép-nagyvállalatok számára.
17. StatusCast
A StatusCast egy csúcskategóriás platform az incidensek kezelésére, az IT részlegre való jelentésre, a kliens elégedettség maximalizálására, és az IT hálózata funkciójának fejlesztésére. Lehetővé teszi, hogy zökkenőmentesen helyezzen el minden kérelmet és incidenst, míg nagyszerű analízis funkciókat kínál.
Az egyik dolog, amely a Statuscast-ot egy nagyszerű IMS-é teszi, az az IT költségek csökkentése annyira, amennyire csak lehet azáltal, hogy áramvonalasítja a kommunikációt, részletes jelentéseket nyújt és kiemelkedő menedzsment, figyelési lehetőségeket kínál. Lehetővé teszi, hogy proaktív méréseket helyezzen el annak érdekében, hogy megelőzze a még nem kialakult problémákat.
Előnyök:
- Könnyű
- Átfogó UI
- Erőteljes analízisek
- Proaktív mérések
- Kiváló kommunikáció
Hátrányok:
- Rugalmassági és méretezési problémák
- Drága
Árazás:
A Statuscast ára $39-nál kezdődik havonta akár száz ügynök és egy adminisztrátor számára, de akár $299 is lehet havonta ötezer feliratkozó és tíz adminisztrátor számára. 14 napos ingyenes próbaidőszakot kínál, amely lehetővé teszi, hogy letesztelje az eszközt, mielőtt megvásárolja (bankkártya szükséges).
18. C2Atom
A C2Atom egy nagyszerű ITSM, amely egyablakos megoldásnak bizonyul incidens, szolgáltatási és munkafolyamat menedzsmentre. Lehetővé teszi, hogy mindent beállítson a munkafolyamat menedzsmenttől az ütemezésig és újraütemezésig egyszerűen az egyértelmű UI-jával.
A C2Atom használatának további előnye a kiemelkedő biztonsági funkciói, hogy minden adatot megvédjen ebben az ITSM-ben és széleskörű funkciókkal rendelkezik, hogy kezelje az ügyfeleket és bármilyen problémákat, amely előfordulhat a szolgáltatásában.
Előnyök:
- Felhőalapú incidens menedzsment megoldás vagy helyszíni alapú
- Funkciókban gazdag
- Interaktív GUI
- Tréning fórumok, dokumentumok és webináriumok
Hátrányok:
- Egy pár funkció testre szabási hiányban szenved
Árazás:
A C2Atom ára$50-nál kezdődik ügynökönként havonta olyan egyszerű funkciókért, mint a jegykezelés, de akár $65 is lehet ügynökönként havonta, ha az egyidejű verziót szeretné. Demó próbaidőszakkal, egyedi árajánlattal is rendelkezik és igényei szerint van árazva.
19. Amixr
Az Amixr egy nagyon egyszerű, egyértelmű és könnyű ITSM szoftver. Lehetővé teszi, hogy indexelhesse incidenseit, jelentéseket küldjön, priorizálja őket és a lehető legegyszerűbben kezelje őket. Talán nem a legkifinomultabb eszköz a listán, de a legjobb opció az olyan üzlettulajdonosoknak, akik valami olyat szeretnének, ami megfizethető és egyszerűen használható.
Zökkenőmentes integrációt kínál a harmadik féltől származó alkalmazásokhoz, nagyszerű ügyleti rotációra és kiváló analízist és betekintést kínál a bejövő kérelmekre, így láthatja, hogy mit szükséges fejleszteni később. Néhány automatizációs funkciót is biztosít és elsődlegesen felhő alapú, de helyszíni is lehet, ha a legdrágább verzióra iratkozik fel.
Előnyök:
- Egyszerű és egyértelmű
- Szegényes jelentés és analízis
- Társasági szintű értesítések és bejelentések
Hátrányok:
- Nem ideális nagyméretű szervezetek számára
Árazás:
Az Amir ára $9-nál kezdődik havonta, amely olyan dolgokat tartalmaz, mint az SMS és telefonhívások, de akár $19 is lehet, ha az automatizációs funkciókat keresi. Van ingyenes verziójuk is, amely kiváló alapvető riasztásokra és ügyleti kezelésre.
20. Zenduty
A Zenduty egy nagyszerűen méretezhető IMS megoldás, amely ideális minden típusú üzleti műveletre. Ameddig ügyfeleket, incidenseket, megszakításokat és kérelmeket kezel, a Zenduty egyablakos megoldást kínál minden ehhez kapcsolódó dologhoz.
Alapvető IMS funkciókat tartalmaz, mint a riasztás, priorizáció, és ügyleti menedzsment, de izgalmas funkcionalitásokat is kínál, mint az eszközkövetés és figyelés. Kiváló eszköz centralizációra és surlódásmentes incidensválasz munkafolyamatra. Személyre szabható, ezáltal egyszerűen a kívánt szükségletéhez alakíthatja az eszközt.
Előnyök:
- DevOps barát
- Személyre szabható
- Méretezhető
- Funkciókban gazdag
- Kontextualizáció
Hátrányok:
- Nincs tudásbázis
Árazás:
A Zenduty ára $19-nál kezdődik ügynökönként havonta az SSO és az alapvető incidensválasz megoldásokra. Viszont akár $39-ig is felmehet ügynökönként havonta, ha korlátlan adatot és teljes méretű adminisztrátor funkciókat keres.
21. Cortex XSOAR
A Cortex XSOAR egy csúcskategóriás biztonság orientált ITSM széleskörű innovatív funkciókkal, amelyek többsége az IMS folyamatok lehető legnagyobb mértékű automatizálásában rejlik. Ez az eszköz híres a golyóálló biztonságáról, kiemelkedő integrációkkal érkezik minden alkalmazással, illetve minimalizálja a szerverei és szolgáltatásai állásidejét.
A dolgok, amelyek a Cortex XSOAR-t kiemelkedővé teszik a piacon, az a menedzsment és a megfigyelő rendszerek. Lehetővé teszik, hogy felügyelje és interakcióba lépjen a legtöbb felhőben lévő dologgal. Nagyon cyber biztonság orientált.
Előnyök:
- Biztonság orientált
- Fantasztikus integráció
- Egyszerű testre szabás
- Egyszerű művelet
Hátrányok:
- Költséges, de rugalmas árazás
- A telepítéshez a gyártó segítsége szükséges
Árazás:
A Cortex XSOAR egyedi árterveket kínál. Lépjen kapcsolatba a támogatással több információért.
22. PagerDuty
A PagerDuty egy kiemelkedő IMS és CMS. Lehetővé teszi, hogy sok munkát eltávolítson a segédpultból az automatizálásával. Minden szokásos IMS funkciót tartalmaz és nagy hangsúlyt fektet a növekedett produktivitásra, levágva az állásidőt és a profitok maximalizálásával a kiemelkedő, részletes kommunikáció biztosításával és a probléma kontextualizációval.
A PagerDuty-t az teszi egyedivé, hogy még a szokásos IMS funkciókon kívül tartalmaz haladó AI algoritmusokat is és gépi tanulást használ, hogy folyamatosan fejlessze szolgáltatását és pontosan a szükségleteire formálja.
Előnyök:
- AI és ML működtetett
- Minden alapvető IMS funkció
- Ügyleti menedzsment
- Hívásátirányítás
- Kiváló biztonság
Hátrányok:
- Komplex
- Az árképzés probléma lehet egyesek számára
Árazás:
A PagerDuty rendelkezik ingyenes opcióval kis csapatok számára. A professzionális csomag $19 felhasználóként havonta, amely tartalmaz SSO-t, jegykezelő integrációt, emailt és chat támogatást. $39-ba kerül ügynökönként havonta, ha a korlátlan adat hozzáférést és a haladó ITSM integrációkat keresi.
23. Splunk On-Call
A Splunk egyike a legrégebbi és legjobban megalapított IMS-nek a piacon. Minden méretű társaság megbízik benne és használja, ismert az alapvető IMS funkciók biztosításáról egy áramvonalasított és egyszerűen használható módon.
Felhő-alapú platform nagyszerű biztonsági veszély és rendellenesség érzékelés funkciókkal, mindezt miközben nagyon felhasználóbarát front end-del és GUI-val rendelkezik. Az IMS funkciókon kívül, mint a hívások, átirányítások, értesítések és jelentések – a Splunk kínál felhő migrációs funkciókat és IT menedzsment, megfigyelés szolgáltatási eszközöket.
Előnyök:
- Nagyszerűen alapított
- Folyamatosan frissített
- Könnyen kezelhető
- Automatizációs funkciók
Hátrányok:
- Felhő exkluzív
Árazás:
A Splunk egyedi árazást kínál. Demó próbaidőszakkal érkezik, amely lehetővé teszi, hogy letesztelje a funkcióit, mielőtt megvásárolja.
24. Freshservice
A Freshservice egy teljes körű ITSM ökoszisztéma, amely lehetővé teszi, hogy kezeljen, felügyeljen és interakcióba lépjen minden incidenssel, amely az üzletén belül történik. Lehetővé teszi, hogy ügyfél kérelmeket, index incidenseket kezeljen és felgyorsítsa a szolgáltatás szállítást példátlan rátával.
A Freshservice incidens menedzsment képességei AI megoldásokat is kínálnak, amelyek gyakorlatilag erőfeszítésmentessé tesznek minden jegy kezelést, probléma bejelentést és rekord időn belül orvosolhatja őket, rekord ROI-val.
Előnyök:
- Kiváló méretezés
- Fantasztikus biztonság
- Teljes körű megoldás
- Hatalmas erőforrásbázis
- Hatalmas erőforrásbázis
Hátrányok:
- A belső ügyfélbázis kiszolgálására összpontosít
- Közösségi média integráció hiányban szenved
Árazás:
A Freshservice ára $19-nál kezdődik ügynökönként havonta egy teljes méretű incidens menedzsmentért, de akár $109 is lehet ügynökönként havonta, ha az exkluzív funkciókat keresi.
25. SolarWinds Service Desk
A SolarWinds Service Desk szoftver egy másik teljes körű megoldás az Incidens és az IT szolgáltatás menedzsment és megfigyelés számára. Mesterséges intelligenciát használ a bejövő jegyek gyűjtésére, indexelésére, konszolidációjára, kontextualizációjára és priorizálására. Bármilyen probléma kijavítható, mielőtt gyakori problémává válnának.
Érdekes deduplikációs rendszerrel rendelkezik, amely megelőzi a postaládája túláradását ugyan olyan kérelmekkel. Szabványosítást is kínál a szolgáltatás kérelem menedzsmentből. Ez ideális a kétvégű ITSM rendszerek természetéből adódóan, mivel lehetővé teszi az optimális menedzsmentet, megfigyelést és az interakciót minden fél között.
Egy alkalmazotti szolgáltatás portált is tartalmaz, ahol az ügynökök válaszokat találhatnak a gyakori problémákra, amelyeket összetéveszthetnek komolyabb incidensekkel.
Előnyök:
- Teljes körű megoldás
- Deduplikációs rendszer
- Kontextualizáció
- Kiváló kommunikáció
- Kockázat érzékelő funkciók
- Priorizáció és bejelentések
Hátrányok:
- Zavaros UI
- Kereső funkció hiánya
Árazás:
A SolarWinds árai a kérelmeken alapul, mivel minden kérelem egyedi árajánlattal rendelkezik. A szoftvertípustól és a kifinomultság szintjétől függően az ár lehet megfizethető vagy drága.
Az 5 legjobb incidens menedzsment szoftver összehasonlítva
LiveAgent
A LiveAgent van a listánk legtetején jó indokkal. A legjobb funkciók keverékét kínálja megfizethető árakon. A folyamatos versenymegelőzés mellett reális árral érkezik, egyszerűen használható és méretezhető incidens menedzsment megoldást biztosít.
Továbbá valós idejű üzenetküldést, jelentést, analízist, hatalmas tudásbázist, és egy önkiszolgáló ügyfélportált kínál. Kiemelkedik a testreszabásban, integrációban és összcsatornás kommunikációval érkezik. A LiveAgent ára $9-nál kezdődik.
Discover new features each time you login
LiveAgent is a multi-channel help desk software that offers numerous advanced features. Learn about them all.
Freshdesk
A Freshdesk egy másik életképes versenyző a legjobb IMS trónjáért a piacon. Széleskörű funkciókat kínál, a legfontosabb, hogy ez relatívan egy kifinomult incidens menedzsment és jegykezelő rendszer.
Mint a LiveAgent, támogatja a valós idejű azonnali üzenetküldést, analíziseket és jelentést és modern tudásbázissal rendelkezik. Személyre szabható, lehetővé téve, hogy összepárosítsa a már meglévő weboldal dizájnjával. Az összcsatornás kommunikációt is támogatja.
Zendesk
A Zendesk számos listán elnyeri a legjobb helyezést, mert egyike a legjobb IMS megoldásoknak a piacon. Széleskörű alkalmazásokat támogat, tudásbázissal érkezik, többcsatornás kommunikációt kínál, és az egyik legmegfizethetőbb opció a piacon.
Bár megfizethető, de nem szűkölködik. A telefonos alkalmazás kevésbé ideális és sokszor összeomlik, az UI pedig tele van opciókkal.
Spiceworks
A Spiceworks segédpult a legjobban árazott IMS megoldás, teljesen ingyenes kereskedelmi használatra. Egyszerűen használható, de szerény funkcióköre van. Egyszerű integrációk, személyre szabható opciók és összcsatornás kommunikáció hiányában szenved.
Végül komplikált a beállítása és hiányzik a mobil támogatás, ezáltal nehézzé téve a valós idejű megfigyelést.
Splunk On-Call
A Splunk On-Call nem nevezhető igazi IMS-nek, mivel sok más funkciót tartalmaz, amely nem esik ebbe a kategóriába. A szerény funkciószáma között kínál üzenetküldést, összcsatornás kommunikációt, priorizációt és kontextualizációt.
Végül a felhasználói interfész elég komplex és exkluzívan felhő-alapú, amely a vállalati alkalmazásra nem teszi alkalmassá.
Email támogató rendszer | Capterra Értékelés | Ingyenes verzió | Ingyenes próbaidőszak | Kezdő ár |
LiveAgent | 4.7/5 (kb. 1.000 értékelés) | IGEN | IGEN | $9/ügynök/hó |
Freshdesk | 4.5/5 (kb. 2.300 értékelés ) | IGEN | IGEN | $18 /hó |
Zendesk | 4.4/5 (kb. 2.600 értékelés ) | NEM | IGEN | $19 /hó |
Spiceworks | 4.4/5 (493 értékelés) | IGEN | IGEN | N/A |
Splunk On-Call | 4.5/5 (30 értékelés) | NEM | IGEN | $19 /hó |
Végső gondolatok
Nem számít, hogy milyen iparágban van, ameddig incidensekkel, megszakításokkal néz szembe vagy jegykezelő rendszert használ, előnyhöz juthat egy IMS használatával. Az IMS nem csak áramvonalasítani segíti munkafolyamatát és pénzt spórol az állásidő minimalizálásával. Lehetővé teszi a meglévő belső IT keretrendszere fejlesztését, biztosítva, hogy a legtöbb probléma és megszakítás nem történik meg. Egy módszer, hogy a megfelelő pályán tartsa a dolgokat és kölcsönösen előnyös kapcsolatot építsen ki az ügyfeleivel.
Maximize your chances of success
LiveAgent streamlines your workflows, manages multiple communication channels, and ultimately improves your relationship with customers.
Frequently Asked Questions
What is incident management software?
An incident management software is a software solution that allows you to resolve, index, and file your tickets and complaints in an organized fashion, further streamlining your efficiency and workflow.
Why do you need incident management software?
Companies lose around 700 billion dollars a year on downtime, and IMS solutions help minimize the losses through anticipation, great records, and visibility.
What is the difference between incident management software and a help desk?
Incident management software is solely for solving and indexing incidents and disruptions, while a help desk is for all customer queries.
What's the difference between cloud-based and on-premises incident management software?
Cloud-based IMS solutions are usually faster, cheaper, and better for small to mid-sized businesses, and they don’t require much maintenance from the user. On-premises software solutions are typically reserved for large-scale operations with on-site IT departments.
What is an omnichannel incident management software solution?
An omnichannel incident management software solution simply means that it works enterprise-wide, allowing you to announce, notify, and handle custom reports and tickets on a wide scale.
What are the benefits of using incident management software?
IMS solutions help companies save money, improve service reliability, streamline their workflow, and provide better service to their customers.
How to choose the best incident management software?
Before you make a choice, you’ll have to know what you need. Assemble a list of all the features you want your IMS to have, your budget, and your capabilities, and pick an IMS accordingly.
How much does incident management software cost?
That usually depends on several categories: the sophistication of the software, the number of agents working with the IMS, the provider itself. Some IMS solutions are free of charge.
How does incident management software work?
Think of incident management software as a centralized tool for notifying, analyzing, and automating the ticketing, disruption, and reports to provide faster resolutions, less downtime, and save money.
Why is quality assurance important for incident management software solutions?
Quality assurance is a staple of businesses across the globe, and since IMS solutions handle tickets, reports, and inquiries, you'll always want to select the best one available.
Ossza meg ezt a cikket
LiveAgent call center szoftver áttekintése
Fedezze fel a LiveAgent call center szoftver hatékonyságát, amely eszközök széles skálájával segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálat javításában. Olvassa el az áttekintést, hogy megtudja, hogyan növelheti a termelékenységet és a szolgáltatás minőségét. Kezdje el most, és tapasztalja meg a különbséget!
Fedezze fel a LiveAgent bejövő call center szoftverét, amely többcsatornás kommunikációval és intelligens hívásirányítással növeli az ügyfélkapcsolatok hatékonyságát. Tapasztalja meg az IVR technológia, automatikus visszahívás, korlátlan hívásrögzítés és integrált videó chat előnyeit, hogy javítsa ügyfélszolgálati csapatának teljesítményét és ügyfél-elégedettségét. Próbálja ki most!
Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?
Fedezze fel a LiveAgent ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftverét, amely ideális választás vállalkozásának. Érje el a legfontosabb ügyfélszolgálati funkciókat, emelje hatékonyságát, és tartsa közel vásárlóit. Próbálja ki a gyors élő chatet, jegykezelő rendszert, call centert és tudásbázist, mindezt költségek nélkül!