Valljuk be – az ingatlan az egyik legjövedelmezőbb, legdinamikusabb és legaktívabb iparág, és sikere többnyire a megfelelő ügyfélkezelésen múlik. Annak biztosítása, hogy ügyfelei elégedettek legyenek szolgáltatásaival, minden jó ingatlaniroda abszolút sarokköve.
A kommunikáció azonban már nem olyan egyszerű, mint régen. Manapság a prémium ingatlancégek erős internetes jelenléttel rendelkeznek, és módot kínálnak arra, hogy mindig kapcsolatban maradjanak ügyfeleikkel. Ahhoz, hogy ezt a webhelyükön megtehessék, fel kell ajánlaniuk egy ingatlan élő chat lehetőséget, amelyhez szoftver szükséges.
A megfelelő szoftver kiválasztása a munkához létrehozhat vagy megtörhet egy céget. Ezért rövid áttekintést adunk néhány rendkívüli ingatlanos chat szolgáltatásról.
Mi az élő chat?
Az élő chat az egyik legnépszerűbb ügyfélszolgálati eszköz, amelyet a webes világ kínál. Az ingatlanos chat szolgáltatásokat nem csak ajánlják-ezek manapság kötelező kommunikációs eszközök.
A legtöbb élő chat az ingatlanokkal kapcsolatban ügyfélszolgálati szoftver formájában jön létre, amely kezeli az ügyfelek kérdéseit. Ez a szoftver beszélgetéseket kezdeményezhet, miután a potenciális ügyfelek megérkeztek az Ön webhelyére, potenciális ügyfeleket generálhat, segíthet a webhely navigálásában, és segíthet nekik eldönteni, hogy mely szolgáltatások felelnek meg sajátos igényeiknek.
Hogyan működik az élő chat?
Az élő csevegés lehetővé teszi ingatlanügynökei számára, hogy kapcsolatba lépjenek webhelye látogatóival, hogy bármilyen segítséget megadhassanak nekik. Gondoljon az élő csevegés szoftvermegoldásaira, mint például egy olyan programra, amely lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy bejöjjön egy találkozóra, de virtuálisan.
Miután valaki meglátogatta webhelyét, megjelenik egy csevegőablak (ha van ingatlancsevegési funkciója), és kapcsolatba léphet Önnel.
Az élő chat ingatlanban történő használatának előnyei
Ha azt mondjuk, hogy tanácsos az élő csevegési megoldások ingatlanban való használata, az nem túlzás – ez ipari szabvány. Az első dolog, ami eszünkbe jut, amikor az élő chat ingatlanban történő használatának előnyeire gondolunk, a gyakorlatilag páratlan ügyfélszolgálati szempont.
Az ingatlanos csevegő szolgáltatások egyik legvonzóbb aspektusa, hogy valóban megértheti ügyfelei igényeit, ami lehetővé teszi, hogy emberi szinten kapcsolatba lépjen velük. Ez a vezető eszköz a potenciális ügyféllel való kommunikáció kialakítására is, amely azonnal növeli az együttműködés esélyeit a jövőben.
Az ilyen szoftverek használatával azonnali támogatást tud nyújtani ügyfeleinek, amelyek segíthetnek nekik eligazodni az ajánlatokban, a tartalomban, és remekül működhetnek vezető generációs eszközként. Az élő csevegéssel a következőket teheti:
- Segítsen ügyfeleinek navigálni a webhelyen
- Növelje ügynökei teljesítményét és kreativitását
- Építsen kapcsolatot a leendő és meglévő ügyfeleivel
- Azonnali támogatást nyújthat bárkinek a webhelyén
- Nyújtson támogatást a nap 24 órájában
- Hosszabbítsa meg az emberek webhelyén töltött idejét
És ez csak a jéghegy csúcsa. Az élő csevegési megoldásokban rejlő lehetőségek kiaknázása vállalkozásspecifikus, vagyis különböző dolgokat tehet a különböző vállalkozások számára, még akkor is, ha ugyanazon iparágban tevékenykednek.
A legjobb 5 élő chat szoftver
Chat szoftver | Capterra Értékelés | Ingyenes verzió | Ingyenes próbaverzió | Kezdő ár |
LiveAgent | 4.7/5 (kb. 1000 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | 9 USD ügynök/hó |
HubSpot | 4.8/5 (250 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $50 /hó |
Drift | 4.5/5 (153 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | n/a |
Sendinblue | 4.5/5 (kb. 800 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $25 /hó |
Syncro | 4.5/5 (2 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $25 /hó |
A legjobb 20 élő chat szoftver megoldás az ingatlanipar számára
Az ingatlancégek számára több élő chat szoftveres megoldás létezik, mint gondolná, de a legtöbb szoftverhez hasonlóan nem mindegyik egyenlő. A piac tele van hibás szoftverrel, amely nem képes elvégezni azt, amire szüksége van. Szerencsére sok szoftvert átnéztünk, és húsz olyan megoldást találtunk az ingatlanvállalkozások számára, amelyek felülmúlták a várakozásainkat.
1. LiveAgent
A LiveAgent egy kiváló élő chat az ingatlan ipar számára. Ellentétben más élő chat szoftver szolgáltatókkal, akik folyamatosan újra feltalálják ezt a funkciót, a LiveAgent egy személyre szabott help desk szoftver.
Az ingatlanipar esetében elengedhetetlen, hogy megfelelő megközelítésben részesítsék ügyfeleiket, ha eladni kívánnak, és a LiveAgent használatával ez a lehetőség valósággá válik.
A szoftver rendkívül könnyen használható, egyszerűsített, és jó megjelenésű csevegési funkciót kínál, amely támogatja a valós idejű válaszokat. Emellett növelheti az ügynöki termelékenységet, és segíthet munkatársainak a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításában a bonyolult CRM-nek köszönhetően.
Az automatizálás, az intelligens útválasztás és a csevegési meghívások révén ügyfelei biztosak lehetnek abban, hogy a szoftver a legfelkészültebb ügynökhöz irányítja őket, hogy segítsen nekik bármilyen kérdésben, problémában vagy szolgáltatásban. Ez a szoftver támogatja a valós idejű belső csevegést, csevegéselosztást és a csevegési meghívásokat is, mindezt anélkül, hogy agresszívnak vagy rámenősnek tűnne.
Ez egy olyan eszköz, amely segít lojális ügyfélkör kialakításában. Teljesen testreszabható, így viszonylag könnyen hozzáigazíthatja márkájához. Testreszabása nem csak a kinézetével ér véget, hiszen kódolási ismeretek nélkül integrálhat harmadik féltől származó alkalmazásokat, testreszabhatja a funkcionalitást és szerkesztheti a szolgáltatás számos aspektusát.
Try out LiveAgent today
Start a free 30-day trial and try out all customizable features.
2. Chaport
Sok ingatlanvállalkozás profitálhat egy egyszerű élő chat megoldás, például a Chaport integrálásából. A Chaport bonyolult eszközkészlettel van ellátva, amelyek egyszerre teszik egyszerűvé és hatékonnyá.
Az egyik dolog, ami kiemelkedik a Chaportnál, hogy sima és felhasználóbarát. Egyedülálló felhasználói felülettel rendelkezik, amely maximalizálja az UX-et, így könnyen használható mind az ügyfél, mind az ingatlanügynökök számára.
Egyes funkciói, például az automatikus válaszadás és a csoportos csevegési lehetőségek csak növelik sokoldalúságát. A Chaport egy fantasztikus csevegő bővítmény, amely szinte minden webhellyel integrálható. A legtöbb élő csevegéssel ellentétben, amelyek csak maroknyi nyelvet támogatnak, a Chaport akár tizennyolc nyelvet is támogat, így valóban univerzális eszköz.
Egyszerűsége és megfizethetősége miatt az egyik legjobb eszköz a kis- és középvállalkozások számára. Van néhány bonyolult megfigyelési funkciója, például jelentések, gépelési statisztikák és mentett válaszok.
3. ClickDesk
Az ingatlan cégek nagy teljesítményű, könnyen használható, élő chat szoftvert keresnek, mint például a ClickDesk. A ClickDesk kiemelkedő hatékonysággal rendelkezik, így az egyik legnépszerűbb élő csevegési lehetőség.
A ClickDesk integrálása a webhelyével egyszerű, nem igényel kódolást, és a szoftver telepítése is ilyen egyszerű.
Ennek a szoftvernek az egyik legjelentősebb tulajdonsága az, hogy testreszabható, így viszonylag könnyen formázhatja, hogy illeszkedjen webhelye többi részéhez. Minden olyan eszközzel és funkcióval rendelkezik, amelyekre egy ingatlancégnek szüksége van, hogy kifogástalan, gyors és megbízható ügyfélszolgálatot biztosítson.
Tele van információs funkciókkal, és lehetőséget biztosít a chat átiratok e-mailben történő elküldésére.
A ClickDesk automatikus sablonválasz funkciókkal rendelkezik órákon túl, amelyek lehetővé teszik, hogy kiszolgálja ügyfeleit akkor is, ha ügynökei nem állnak rendelkezésre. Ugyanilyen könnyű integrálni a közösségi médiába.
4. Drift
A Drift más. Ez nem egy hagyományos ingatlanos chat szolgáltató, mivel inkább értékesítési és marketing megközelítéssel rendelkezik. Ennek a webchat widgetnek a használatával racionalizálhatja az összes beszélgetését, a legmagasabb szintű ügyfélszolgálatot nyújthatja, potenciális ügyfeleket hozhat létre, és jelentősen növelheti a konverziókat.
Hatalmas szolgáltatási választékkal rendelkezik, amely magában foglalja a legtöbb olyan dolgot, amelyre egy high-end ingatlan weboldalnak szüksége lehet. A Drift néhány legjelentősebb szolgáltatása:
- Fejlett földrajzi célzás
- Egyszerűsített integrációk
- Valós idejű és offline csevegés
- Teljesen testreszabható csevegőablakok
- Egyszerűsített csevegési transzfer és csevegésirányítás
- Egyszerű AI bot funkciók
- Közvetlen foglalás
Ezeket leszámítva sok-sok fantasztikus funkció található a Drifts arzenálban. Ellentétben más élő chat platformokkal, amelyek az ügyfélszolgálaton alapulnak, a Drift arra összpontosít, hogy Ön és a látogató a lehető legjobb élményt nyújtsa.
Középpontjában a potenciális ügyfelek generálása, az értékesítési csapat segítése és a közönség lebilincselése áll. Ezenkívül számos alapvető feladatot is automatizál, így az egyik legjobb élő csevegési lehetőség.
5. Facebook Messenger
A Facebook a világ legnépszerűbb közösségi médiája, és egy ideje már ő tartja a koronát. Amit talán nem köztudott, az az, hogy kiváló élő csevegési lehetőséget kínál, amelyet könnyen integrálhat webhelyére.
Sokan használják a Facebook hivatalos üzenetküldő platformját, így a Facebook Messenger az egyik leggyakrabban használt élő chat szoftver. A legtöbben jól ismerjük a Facebook Messengert, de az élő chat lehetősége sokkal többet kínál. Lehetővé teszi, hogy egy ismerős és megbízható platformon keresztül közvetlenül megközelítse a látogatót – ami végül növeli a jó hírnevét.
Ami a Facebook Messengerben van, az egyszerűség és az ismeretség – hiányzik belőle az egyedi funkció. Az összes alapfunkció, például az automatikus válaszok, a csevegés betöltése és a gyorsítótárazási viselkedés jelen van, de nincs automatikus jelentés, megfigyelés vagy földrajzi helymeghatározás.
Néhány egyszerű testreszabási funkció lehetővé teszi a Facebook Messenger beépülő modul megjelenésének megváltoztatását, és az integráció az egyik legegyszerűbb a piacon. Ha kisebb méretű vállalkozást üzemeltet, és gyors, egyszerű és ismerős élő csevegési bővítményt keres webhelyéhez, akkor a Facebook Messenger lehet a legjobb megoldás.
6. FreshChat
A FreshChat egy egyszerű, sima és sokoldalú ingatlanos chat szoftver szolgáltató, érdekes képességekkel. Ennek egyik kiemelkedő jellemzője az intelligens üzenetirányítás, így szinte mindig összekapcsolja a megfelelő fogyasztót a megfelelő ügynökkel.
Ez a kulcsfontosságú funkció segít a vállalkozásoknak csökkenteni az ügyfeleknek a megfelelő ügynökökhöz való manuális átirányításával töltött időt, ami szinte minden élő csevegésnél gyakori probléma. A továbbításon kívül automatikus csevegési meghívókat és terjesztést is kínál, így ez az egyik leginkább fogyasztóbarát élő csevegési lehetőség.
A design gyönyörű, és alamo személyre szabható. Mind az eszköz, mind maga a chat grafikus felhasználói felülete teljesen testreszabható, így valóban illeszkedhet az ingatlanüzlet többi részéhez. Palackozási képességekkel is rendelkezik, így 24/7 ügyfélszolgálatot kínál, még akkor is, ha az ügynökök nem állnak rendelkezésre.
A FreshChat egy élő chat szoftver, amely nagy hangsúlyt fektet az automatizálásra, mivel lehetővé teszi az ügyfélszolgálat gyakorlatilag minden aspektusának automatizálását. A szoftver varázsa az egyszerű integrációból és a speciális konfigurációból származik.
7. HubSpot
A HubSpot az egyik legismertebb név az élő chat szoftverek világában, és fantasztikusan hasznosítja az ingatlanokat. Ez egy ingyenes ingatlan chat szoftver, amely egy prémium eszköz képességeivel és funkcióival rendelkezik.
Minden, ami ehhez a szoftverhez kapcsolódik, a lehető legegyszerűbb, ami azt jelenti, hogy az integráció és a telepítés egyáltalán nem igényel időt vagy készséget. A HubSpot kétségkívül az egyik legnépszerűbb élő csevegési szolgáltató a kis- és középkategóriás vállalkozások számára, fizetős és ingyenes kategóriákban egyaránt.
Csevegési meghívók, csevegéselosztás és csevegési előzmények jelen vannak ebben a szoftverben, ami csak növeli vonzerejét. Lehetővé teszi a kontextuális csevegést, mivel a HubSpot saját CRM-jével van felszerelve, amely szintén ingyenes.
Ezenkívül hatékony nyomon követési és jelentési funkciókkal rendelkezik, így az egyik leginkább vállalatbarát szoftver. Általános kezelhetősége és egyszerűsége miatt a vásárlóknak nem okoz nehézséget a használat.
Csakúgy, mint minden jó élő chat szoftver, lehetővé teszi a robotok üzembe helyezését órák után, és fejlett AI és ML segítségével a lehető legszemélyesebbé és kontextuálisabbá teheti a beszélgetéseket. A robotok nem adnak homályos vagy automatizált válaszokat – kiszolgálják az ügyfelet.
A HubSpot központi részei az olyan további szolgáltatások, mint az ütemezés, a sablonok és a harmadik féltől származó integrációk. Mivel ez az online ingatlanos csevegés ingyenes, már ma elkezdheti használni, anélkül, hogy egy fillért is kellene fizetnie.
8. Intercom
Az Intercom kétségkívül az egyik legbonyolultabb, legösszetettebb és legerősebb SaaS élő csevegési megoldás a piacon. Ennek a szoftvernek szinte minden aspektusa teljesen állítható, és kiemelkedő személyre szabási funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik az ügyfélszolgálat minden aspektusának mikrokezelését.
Ez az egyik leggyorsabban futó élő csevegési lehetőség is a piacon, amely zökkenőmentes kommunikációt biztosít a potenciális ügyfelekkel, és lehetővé teszi, hogy ügyfelekké váljon a marketing, értékesítés és potenciális ügyfelek generálásával.
Fantasztikus adatgyűjtési funkciókkal rendelkezik, például látogatókövetés, földrajzi helymeghatározás és kiváló külső integrációk.
Az Intercom talán a legizgalmasabb és legegyedibb szolgáltatása az, hogy képes lenyűgözni az ügyfeleket, és célzott üzenetküldéssel és interaktív túrákkal megragadni őket a webhelyén.
Olyan szolgáltatások használják, mint a Shopify, egy ipari óriás a saját területén. Mégis, az olyan komplex, kifinomult és bonyolult dolgokhoz, mint az ingatlanok világa, az Intercom teljes körű megoldást nyújt.
A márkaépítés szempontjából is csodálatos, hiszen testreszabhatja a csevegés megjelenését anélkül, hogy egyáltalán sértené a sebességét.
9. LiveAdmins
Az ingatlanok jövedelmező, összetett és igényes iparágak, és könnyű, egyszerű, mégis hatékony eszközre van szükségük, hogy kísérjék gyakorlataikat. Az egyik ilyen eszköz a LiveAdmins, amely kiemelkedő lehetőségei miatt megvetette a lábát az ingatlaniparban.
A LiveAdmins segítségével:
- Kiemelkedő ügyfélszolgálatot biztosíthat
- Használhat professzionális ügyfélszolgálati csapatot
- Használhatja házon belüli ingatlanos szakembereit
- Zökkenőmentesen integrálható webhelyével
- Online és offline szolgáltatásokat nyújthat
A LiveAdmins egyedi struktúrával rendelkezik az ügyfélszolgálati üzemeltetők számára. Ez a szolgáltatás és a szoftver viszonylag alacsony ára kombinálva teszi ezt a szolgáltatást ideálissá a kisebb vállalkozások számára, saját csapattal.
Az üzemeltetők valódi emberek, és világszerte több mint 700 operátor van. Ezek az üzemeltetők nyolc időzónát fednek le, és kiválasztott iparágakban dolgoznak, amelyek közül az egyik az ingatlan.
Amellett, hogy felajánlja saját szakembereit, amíg rendelkezik a szoftverrel, ügynökei segítségével felveheti a kapcsolatot potenciális ügyfeleivel.
Connect with prospective buyers and clients in real-time
Start building a relationship one conversation at a time with LiveAgent.
10. LiveChat
Ha fejlett, de mégis egyszerűen használható, bonyolult, mégis egyszerű, leadeket rögzítő, de nem agresszív élő csevegést keres az ingatlanokkal kapcsolatban, fontolja meg a LiveChat szolgáltatást. A LiveChat egy ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi, hogy csevegjen ügyfeleivel, potenciális ügyfeleket szerezzen, és növelje az eladási esélyeit egyszerre.
Ez az elsődleges eszköz, amelyet olyan ipari óriások használnak, mint a McDonald’s, a PayPal és a Mercedes-Benz. Ez három megavállalat, amelyek mindegyike különböző iparágakban tevékenykedik, ami csak kiemeli a LiveChat fantasztikus sokoldalúságát. A kis-, közép- és nagyvállalatok által használt eszköz, mivel ugyanolyan skálázható, mint rugalmas.
Az integrációtól a kommunikációig szinte minden egyes lépés a tökéletességhez közelít, és lehetővé teszi, hogy ezt a szolgáltatást a lehető legkönnyebben használhassa. Az Easy ebben az esetben nem egyszerű, mivel a LiveChat olyan funkciókkal rendelkezik, mint:
- Földrajzi helyek nyomon követése
- Automatikus intelligens ügyfélirányítás
- A teljesítmény és a felügyeleti lehetőségek kiválasztása
- Egyszerű márkaépítés és teljes testreszabás
- Kiváló csevegésterjesztés, előzmények és jelentések
- Képernyőmegosztás és gyors válaszok
- Elemzés és visszajelzések gyűjtése
- CRM
Ha azt mondanánk, hogy a LiveChat az ingatlancsevegési funkciók törekvése, akkor alábecsülnénk. Prémium szolgáltatásai, lenyűgöző testreszabása és kiemelkedő teljesítménye rugalmas megoldást jelent az ingatlanüzlet számára.
11. LiveHelpNow
A LiveHelpNow kiemelkedő élő csevegési szolgáltató, jó élő csevegési, biztonsági és integrációs funkciókkal. Ez egy jól bevált szoftver, amelyet egy évtizede használnak ezen a ponton, és számos fejlesztésen ment keresztül. Ez egy help desk szoftver, amely lehetővé teszi, hogy ügynökei emberi szinten lépjenek kapcsolatba az ügyfelekkel, ami kulcsfontosságú az ingatlanügynökök számára.
Az integráció a lehető legegyszerűbb, mivel nem igényel semmilyen kódolási tudást vagy előzetes tapasztalatot az ilyen szoftverrel kapcsolatban.
A telepítés ugyanolyan egyszerű, mint az integráció, és a személyzet oktatása e szoftver használatára nem tarthat tovább néhány percnél.
GUI felületet tartalmaz, amely könnyen használható mind az ügynök, mind az ügyfél számára. Fantasztikus testreszabhatósággal rendelkezik, amely lehetővé teszi a könnyű márkaépítést és az adaptációt. A LiveHelpNow kiemelkedő tulajdonsága a kiváló biztonság és titkosítás, amely megvédi ügynökeit és ügyfeleit az indokolatlan fenyegetésektől. Ez a szoftver olyan intuitív, amennyire csak jönnek anélkül, hogy bosszantóak lennének – mindezt, miközben alapvető adatokat gyűjt a további elemzéshez. Ez egy nagyszerű darab a SaaS-től a közepes méretű vállalatok számára, amelyek rendelkeznek erőforrásokkal és eszközökkel, hogy teljes mértékben ki tudják használni.
12. LivePerson
Ha kisebb méretű céget üzemeltet, és lebilincselő és támogató élő csevegési lehetőségre van szüksége ingatlanwebhelyéhez, érdemes kipróbálnia a LivePerson-t. Ez a szoftver fantasztikus képességekkel és beállításokkal rendelkezik, kifejezetten a kisebb vállalatok igényeinek megfelelően.
Ez egy könnyű, egyszerű és praktikus szoftver, amely arra összpontosít, hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtsa ügyfeleinek, miközben összegyűjti a szükséges alapvető adatokat. Bot-okat is tartalmaz, amelyek fejlett AI-t használnak az ügyfelek esetleges igényeinek kielégítésére.
Ez a szoftver támogatja az online és offline csevegéseket, ami azt jelenti, hogy nem kell mindig olyan ügynöknek lennie a helyszínen, aki készen áll arra, hogy segítsen az ügyfélnek bármiben, amire szüksége van. A legtöbb chatbottól és az AI által működtetett automatikus válaszfunkcióktól eltérően ez teszi a dolgát, és jól is teszi.
A CRM funkciókon keresztül a LivePerson robotok segíthetnek az ügyfeleknek, és a lehető legjobban jelenhetnek meg. Ha nem találnak megoldást, az ügyfél megjegyzést hagyhat egy valódi ügynöknek, amelyet munkaidőben lehet megszólítani.
Az ingatlanos csevegő ablak teljesen testreszabható, és a telepítés is viszonylag egyszerű. Ez nem a legegyszerűbb szoftver, ezért beállítása és kezelése kihívást jelenthet, ha nincs előzetes tapasztalata az ilyen típusú szoftverekkel.
13. LiveZilla
A LiveZilla egy átfogó help desk rendszer, amely lehetővé teszi, hogy a lehető legkönnyebben kapcsolatba léphessen ügyfeleivel, potenciális ügyfeleket gyűjthessen és konverziókat generálhasson. Az egyszerűségre összpontosít, így megfelelő választás a kis- és középvállalkozások számára. A lista előző kiegészítésével ellentétben könnyen integrálható, programozható és testreszabható.
Lehetővé teszi, hogy harmadik féltől származó alkalmazásokhoz csatlakoztassa, vagyis módosíthatja funkcionalitását, hogy megfeleljen egyedi szakmai igényeinek. Gyors, megbízható és áramvonalas kapcsolatot kínál az ügynök és a felhasználó között.
A LiveZilla egyik érdekesebb tulajdonsága, hogy valós idejű jegykezeléssel rendelkezik – ez lehetővé teszi ügynökei számára, hogy a lehető leggyorsabban felmérjék az ügyfelek igényeit. Ettől eltekintve a LiveZilla földrajzi helymeghatározással is rendelkezik, ami azt jelenti, hogy automatikusan meg tudják határozni, hogy honnan érkezik látogatója, és ennek megfelelően közelíthetik meg őket.
Ez különösen hasznos, mivel a LiveZilla segít adatokat gyűjteni ügyfeleitől, amelyek segítségével egyedi válaszokat készíthet a jövőbeni kérdésekre. Ez egy sima, könnyű help desk rendszer, amely gyors, független és megbízható.
14. Olark
Ha élénk csevegést támogató szoftvert keres csúcskategóriás funkciókkal, amelyek szintén könnyen használhatók-valószínűleg az Olarkot keresi. Az Olark egy csúcskategóriás élő chat szoftver, amely zökkenőmentes integrációval, gyors telepítéssel és kifogástalan teljesítménnyel rendelkezik. Ennek a szoftvernek az egyik legjelentősebb jellemzője, hogy ez egy ügyfélközpontú szoftver, amennyire szükséges eszköz a támogatáshoz és az értékesítéshez. Az Olark rendelkezik az összes alapvető funkcióval:
- Könnyen használható az ügyfél számára
- Egyszerűen használható az ügynök számára
- Rendkívül alkalmazkodó
- Teljesen testreszabható
- Gyors, megbízható és sokoldalú
Noha a lehető legjobb ügyfélmegoldást kínálja az ügynököknek, az Olark bonyolult módon irányítja őket a folyamaton egy fejlett CRM használatával.
Az ingatlanwebhelyét felkereső ügyfeleket nem fogja érdekelni az élő chatet támogató szoftver által kínált funkciók felsorolása-ők olyan csevegési lehetőséget szeretnének, ahol érdeklődhetnek.
Másrészt érdekelni fogja az egész folyamat, és Olark mindkét fogalmat megérti. Éppen ezért az ügyfél gyors és könnyen kezelhető csevegési buborékot fog kapni, és egy csomó olyan funkciót kap, amelyekkel játszhat, hogy ezt a szoftvert sajátjává tegye. A testreszabástól a konfigurációig – az Olark nem okoz csalódást.
15. Podium
A Podium Webchat egy ingatlanos élő chat lehetőség, amely fantasztikus értékesítési és marketing lehetőségeket is kínál. Ez egy teljesen felszerelt eszköz, amely ideális minden méretű és iparágú vállalkozás számára, beleértve az ingatlanipart is.
A Podium első pillantásra egyszerűnek tűnhet, de ez egy nagyon kifinomult szoftver. Lehetővé teszi, hogy kapcsolatba lépjen látogatóival, potenciális ügyfelekké alakítsa őket, és véglegesítse az egész folyamatot anélkül, hogy túlzottan agresszívnak tűnne.
A Podium WebChat lehetővé teszi, hogy távolról kapcsolatba lépjen látogatóival, és lekérdezéseiket életképes adatká alakítsa, amelyeket később felhasználhat elemzésre. A szoftverhez elemzési eszközök is tartoznak, amelyek megkönnyítik a munkát. A pódium ideális:
- Szolgáltatásainak marketingje és hirdetése ügyfeleinek
- Válaszolni a webhelye látogatóinak kérdéseire
- Az adatgyűjtési folyamat egyszerűsítése és tökéletesítése
- Az adatok elemzése életképes piackutatáshoz
Ez is az egyik legpraktikusabb eszköz a piacon. Ez egy beépülő modul, amely szinte minden nagyobb webhely platformmal működik, és lehetővé teszi a zökkenőmentes integrációt és telepítést. A Podium tökéletesen elosztja a csevegéseit is, vagyis a felhasználók mindig a lehető leggyorsabban kapják meg a szükséges válaszokat.
Guide your customers towards their new dream home
Provide 24/7 customer support even when you're offline with LiveAgent.
16. Pure Chat
A PureChat egy másik fantasztikus lehetőség azoknak a kisebb vállalatoknak, akik a legtöbbet akarják kihozni élő csevegésükből és ügyfélszolgálati osztályuk erőforrásaiból. Ez nem egyedi, különleges vagy tele van funkciókkal, mivel a szoftver fő vonzereje az egyszerűsége.
A szolgáltatás regisztrálása egyszerű – a webhelyén történő telepítése egyszerű – használata egyszerű mind az ügynök, mind a potenciális ügyfél számára. Ennek a szolgáltatásnak szinte minden része egyszerűsített és a lehető legegyszerűbb.
Az egyszerűség lehet a legjelentősebb tulajdonsága, de ez nem jelenti azt, hogy nincs más vonzó szempont nélkül. Korlátlan csevegésekkel, könnyen használható műszerfallal érkezik, amely lehetővé teszi a csevegés tetszés szerinti kezelését és az üzleti esztétikához való testreszabást. Natív iOS és Android alkalmazásokkal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy több platformon is működhet.
Merjük azt mondani, hogy a PureChat használata mulatságos? Az egész alkalmazást és a widgetet eljátszották. Ez egy erőteljes, könnyű és könnyen használható szoftver, ideális azoknak az ingatlancégeknek, amelyek helyben foglalkoznak, és racionalizálni és javítani kívánják ügyfélszolgálatukat.
17. Sendinblue
A Sendinblue egy fejlett CRM szoftver, amely tele van kiváló ügyfélszolgálati funkciókkal, hatékony konfigurációs, felügyeleti és testreszabási eszközökkel, és még maga is kiemelkedő ügyfélszolgálattal rendelkezik.
Ideális eszköz azoknak a nagyobb vállalkozásoknak, amelyeknek sok ügyféllel kell egyidejűleg foglalkozniuk, és mindegyiküknek magas színvonalú támogatást nyújtanak. A Sendinblue fantasztikus konfigurációval rendelkezik, amely lehetővé teszi a szolgáltatás olyan mértékű módosítását, hogy gyakorlatilag bármilyen környezethez alkalmazkodóvá tegye, függetlenül a méretétől, iparágától vagy vállalati politikájától.
Kiemelkedik az automatizálási funkciókban, amelyek lehetővé teszik az ügyfélszolgálati folyamatok és a kommunikáció egyszerűsítését, így a sürgetőbb ügyekre koncentrálhat.
Támogatja a harmadik féltől származó alkalmazásokat, és integrálható az Ön e-mail átiratával, e-mail kampányával, SMS-eivel és számtalan egyéb eszközzel. A Sendinblue szépsége a lehetőségek között rejlik, ahol mindent személyre szabhat.
Bár robusztus, bonyolult és méretezhető – ez a szolgáltatás is egyszerűen használható.
18. Syncro
A Syncro az alkalmazkodásról szól. Ez egy help desk élő chat szoftver, amelynek sok gyökere az ingatlanban van, mivel szinte minden funkcióját személyesen közelíti meg. Lehetővé teszi, hogy ingatlanügynökei úgy tűnjenek, mintha valóban beszélgetnének a potenciális ügyféllel, és lassan ügyfelekké válnának.
Kihagyja azt a szükségtelen kezelést, amelyet a legtöbb élő csevegő szoftver csatolt hozzá, és közvetlenül kapcsolódik az SMS üzeneteihez, így egyszerű, sima és ismerős módon beszélgethet a webhely összes látogatójával. Ez egy webalapú SaaS, amely ideális azoknak a kisvállalatoknak, akik bővíteni kívánják ügyfélszolgálatukat.
Nem túl bonyolult – nem kidolgozott – ugyanolyan kifinomult, mint egy szolgáltatás, amelyet kisebb cégeknek, kisebb látogatószámokkal látnak el. Ez az egyszerűség nem jelent automatikusan unalmasságot, mivel a Syncro továbbra is rendelkezik földrajzi helymeghatározással, csevegési meghívásokkal, képernyőmegosztással és teljesen testreszabható megjelenéssel.
Elveszi az ügyfélszolgálatot a fülkéből, és az ingatlanügynökök zsebébe teszi. Ezenkívül kihasználja az SMS-t és a telefont, ami a lehető legbiztonságosabbá teszi. A szolgáltatás legjobb része talán az, hogy nem is igényel internetkapcsolatot, vagyis akkor is használhatja, ha a hálózati adatforgalom korlátozott. Ez azért van, mert kihasználja az SMS-t, és kiküszöböli a közvetítőt. Csak Ön és ügyfelei dolgoznak a Syncro-val.
19. WhosOn
A WhosOn egy fejlett, mesterséges intelligenciával ellátott élő csevegőrendszer. Híres arról, hogy hatalmas potenciálja van az ügyfélszolgálati folyamat nagy részének automatizálására és racionalizálására, mindezt a végső konfiguráció, a testreszabás, és ami a legfontosabb, az ügynök fölénye révén.
A botok nem elegendőek. Kiváló ügyfélszolgálati eszközök, de még hosszú út áll előttük, mielőtt egyedül tudnának segíteni az ügyfeleknek. Ügyfélszolgálati ügynök felvétele az ingatlanüzletébe meglehetősen drága lehet, különösen akkor, ha többre van szüksége. A WhosOn ötvözi ezt a két kérdést, és egyedülálló megoldást kínál mindkettőjükre.
Teljes lehetőséget kínál az ügynökeinek, amelyek segítségével gördülékenyebbé, személyesebbé tehetik csevegési élményüket, és sikeresen ügyfelekké alakíthatják a potenciális ügyfeleket. Földrajzi helymeghatározási funkciókkal és beépített fordítóeszközzel is rendelkezik.
Automatizálja a robotokkal folytatott beszélgetéseket, sőt adatgyűjtést és fejlett elemzést is kínál – így a WhosOn a legfontosabb eszköz a nagyvállalatok számára, amelyeknek naponta sok látogatóval kell számolniuk. Egy ilyen erős eszköz nem olcsó, de nem is olyan drága.
20. Zoho SalesIQ
A Zoho egy teljes körű lehetőség, sok mindent kínál, az ingatlan élő csevegési szolgáltatásoktól a kvízekig. Ez egy jó hírű eszköz, amelyet sokat használnak bizonyos vállalkozásokban, iparágakban és vállalatokban. Kiváló sokoldalúságán kívül az élő csevegés egy fantasztikus, könnyű szoftver, amely segít abban, hogy az ügyfélszolgálat sokkal jobb legyen.
Az agresszív marketing és értékesítés nem része a jó ingatlanügynökök szókincsének, de élő chaten keresztül kifejezni őket sokkal könnyebb, mint a való életben. Szerencsére a Zoho finom eszközökkel látja el Önt, amelyek megkönnyítik a webhely látogatójának fizető ügyféllé alakítását.
A Zoho az egyik legfejlettebb élő támogató szoftver szolgáltató a piacon. Mindent tartalmaz a földrajzi helymeghatározástól, a harmadik féltől származó integrációktól, a marketing eszközöktől, a potenciális ügyfelek generálásának funkcióitól és a szervezési eszközöktől, például ütemezéstől, szegmentálástól és 24 órás ügyfélszolgálattól.
Ez egy teljesen felszerelt CRM eszköz, amelyet minden formájú és méretű vállalkozás használ-a kis helyi ingatlancégektől a nemzetközi megavállalatokig.
Lot of options to choose from?
Try LiveAgent and all its customizable and proactive features.
A legjobb 5 élő chat megoldás ingatlanokhoz
Chat szoftver | Capterra Értékelés | Ingyenes verzió | Ingyenes próbaverzió | Kezdő ár |
LiveAgent | 4.7/5 (kb. 1000 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | 9 USD ügynök/hó |
HubSpot | 4.8/5 (250 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $50 /hó |
Drift | 4.5/5 (153 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | n/a |
Sendinblue | 4.5/5 (kb. 800 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $25 /hó |
Syncro | 4.5/5 (2 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $25 /hó |
A fent felsorolt húsz választás fantasztikus lehetőség minden vállalkozás számára. Néhányuk jobban megfelel a kisebb vállalkozásoknak, míg mások jól működnek a nagyvállalatokkal.
Kivételes szolgáltatás, funkciók és funkcionalitás mind a húsz fent felsorolt beépülő modul jelen van, így a legjobbak kiemelése egyáltalán nem volt könnyű feladat. Ahhoz, hogy tovább vizsgáljuk a listánkat, és az öt legjobb élő csevegési lehetőséget biztosítsuk ingatlancégének, további kutatásokat kellett végeznünk, és egy kicsit mélyebbre kell ásnunk a lista minden lehetőségét.
Végül megtaláltuk a legjobb öt élő csevegésünket az ingatlanlehetőségekről, amelyek a következők:
- LiveAgent
- Hubspot
- Drift
- Sendinblue
- Syncro
A fent felsorolt öt csevegőbővítmény a végső győztesei az ingatlanos chat szolgáltatási felülvizsgálatunknak. Mindannyian fantasztikus gyors kiszolgálással, figyelemre méltó egyedi jellemzőkkel rendelkeznek, amelyek kiemelik őket, és lehetőséget biztosítanak arra, hogy személyes szinten lépjenek kapcsolatba a leendő ugyfeleivel.
Az öt szoftver drasztikusan eltér egymástól, és éppen azért szerepel az első öt listánkban, mert különböznek egymástól. Függetlenül az iparágtól, az üzleti gyakorlattól vagy a vállalat méretétől, ezek közül a megoldások közül az egyik lesz a megfelelő az Ön számára.
Segítenek az ügyfélszolgálat fejlesztésében és racionalizálásában, potenciális ügyfelek generálásában, konverziók létrehozásában és kiemelkedő megtérülésben. Mindezek drasztikusan különböznek egymástól, ezért mindenképpen végezzen önálló kutatást, hogy megtudja, melyik illik a vállalkozásához.
Végső gondolatok
Az ingatlanpiac dinamikus üzlet, és az elmúlt néhány évben sokat változott. A digitális forradalom számos megoldást hozott, az ingatlanok pedig tárt karokkal fogadták és valósították meg azokat. Ez egy rendkívül versenyképes iparág, és a vállalatok mindig keresik a módját a legjobb versenynek.
Ennek talán az egyik legfigyelemreméltóbb módja az ingatlanos élő chat. Az ingatlanos csevegés segít a vállalatoknak és a fogyasztóknak egyaránt, mivel támogatja a valós idejű kommunikációt. Az ügyfélszolgálaton és segítségnyújtáson kívül potenciális ügyfelek generálásához és konverziókhoz vezethet.
Mivel a legtöbben az interneten keresztül ismerkednek meg az ingatlanszolgáltatásokkal, a korszerű élő chat megoldás gyakorlatilag szükségszerű. Van egy élő csevegési lehetőség minden ingatlanos üzletág számára, mérettől, típustól és költségvetéstől függetlenül – és a foglalkoztatás versenyelőnyt jelenthet.
Still not sure which live chat software is the right for you?
Discover all that LiveAgent live chat software has to offer, and delight your customers with quick and efficient solution.
Frequently Asked Questions
Does my real estate business need live chat software solutions?
A resounding yes. Live chat is practically industry practice at this point. Utilizing a real estate live chat software solution will help your business approach customers, establish communications, and is an overall fantastic investment. Using software such as this, you can help your customer, make sure they stay on the website longer, and increase your chances of making a sale.
Real estate businesses are all about communication. Through proper communication, you can make sure that your agents turn your prospects into customers without ever meeting them.What can my company gain from using this software?
Your company can gain quite a lot from using live chat software solutions such as this. The first thing that comes to mind is communication, but just as important is the connection that the agent establishes with the customer through live chat.
All this collectively results in a much higher ROI, helps your customers with anything they might need, and helps your representatives stay in shape even when they aren’t in the field.
Aside from these obvious perks, you can also significantly increase leads, the time people spend on your website and massively augment your conversion rate.Can’t I just use a bot to handle my customer service?
AI is a fantastic technology that promises to revolutionize the field of customer support, but for industries such as real estate, it’s simply not sophisticated enough at this moment. Bots can be handy as website assistants, and they can significantly streamline menial tasks, but they pale compared to a good sales representative.
Perhaps in the future, when bots are better at providing customer support, they can handle a portion of this task. At this point and time, AI and bots are nowhere near sophisticated enough to hold this position.How do I use one of these software solutions?
Most of the real estate live chat services are easy to use. Real estate chat is a SaaS (software as a service) product, which easily integrates with your website’s existing framework.
Depending on your choice of online real estate chat solution, the process for integration and installation will be different.
Once you’ve found a suitable solution that fits your exact needs, you’ve virtually finished half the job. What’s left is to follow the instructions offered by the service. While different, most of them are relatively similar. You subscribe to the service, read the user agreement, and implement it into your website.Do I always need to have an agent present?
No live chat software company will expect you to have someone next to the chat 24/7, so that’s why most services have an offline mode. This mode is set when no agent is available for a chat and allows the user to ask any questions.
An automatic response is sent to the user via a contact form or a bot that offers services and solutions in offline mode. While a bot isn’t nearly as sophisticated as an actual agent, it can help most of the time. If it’s unable to help, it will leave a chat bubble and explain to the user that they’ll have to leave a message, which the agent will reply to once working hours start.Can I modify the live chat?
Many live chat solutions come with a full-stack set of tools that allow you to make your own live chat experience. The most notable way many services allow you to modify your live chat is the reporting feature, which will notify you of the activities completed throughout the day.
Just as important as the previous feature is the appearance modification tools, which allow you to customize your chat bubble’s aesthetics.
Of course, these features don’t come with every live chat software solution. Many services will require a subscription for you to gain access to these features, as they’re reserved for premium accounts rather than free trials in most cases.Which real estate live chat software is the best?
That depends on your unique needs. There are many software solutions, all with different capabilities, perks, and features. If you’re running a smaller scale business and don’t need heavy-duty software, you shouldn’t get one.
There are plenty of free software solutions that are just as good as higher-end options; they’re just for different applications.
When making a choice, the best practice is to assess your needs carefully. Finding out what you need is as simple as looking at your website’s traffic, the type of your clientele, and your company’s capabilities.
Ossza meg ezt a cikket
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Funkciókban gazdag, villámgyors élő chat a WordPress-hez
Fedezze fel a LiveAgent élő chat pluginját a WordPress-hez, amely azonnali ügyfélszolgálatot nyújt és növeli a vásárlói elégedettséget. Tapasztalja meg a leggyorsabb chat widget előnyeit, proaktív ravaszokkal és okos chat kibocsájtással. Most 14 napos ingyenes próbaverzió is elérhető bankkártya nélkül!
A 25 legjobb ügyfélportál szoftver
Az ügyfélportál szoftver az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalat megmutassa ügyfélközpontú megközelítését. Ismerje meg a mai piacon elérhető 25 legjobb ügyfélportál szoftvert.