Az ügyfelek ritkán felejtik el első benyomásaikat, ezért olyan fontos a jól megtervezett kapcsolatfelvételi űrlap. Digitális marketingszakemberekként felelősségünk a kapcsolatfelvételi űrlap kiépítése, amely kiszolgálja a látogatók igényeit és képviseli a márkánkat.
Ebben az útmutatóban elmagyarázom, hogy mi az a kapcsolatfelvételi űrlap, miért van szüksége rá, és hogy más online szervezetek hogyan használják a kapcsolatfelvételi oldalakat.
Mi az a kapcsolatfelvételi űrlap?
A kapcsolatfelvételi űrlap egy űrlap, amelyet a webhely látogatói töltenek ki, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel. Ezeket az űrlapokat általában a webhely témájába építik be, és az ügyfelek válaszait külön helyre gyűjtik, ahol munkatársai privát módon válaszolhatnak.
A kapcsolatfelvételi űrlapokat emberek széles köre használja sokféle célra. Ebbe beletartozik:
- A termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődő vezetők.
- Termékproblémával rendelkező ügyfelek.
- Azok az ügyfelek, akik műszaki tanácsot vagy segítséget keresnek.
- Azok az emberek, akik fel akarnak bérelni a szervezetébe.
- Az Önnel együttműködni kívánó vállalkozások képviselői.
- Újságírók információt vagy nyilvános nyilatkozatot keresnek a szervezetétől.
Természetesen a kapcsolatfelvételi űrlapok a szervezet első kapcsolattartási pontjai sok emberrel – a jól megtervezett kapcsolatfelvétel az ügyfelek elkötelezettségi stratégiájának alapvető részét képezi.
A kapcsolatfelvételi űrlap nyújtásának előnyei
Ha felveszi velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapon a webhelyén, az előnyös az ügyfelek, az ügyfélszolgálati alkalmazottak és a szervezet egésze számára.
1. Az ügyfelek előnyei
A kapcsolatfelvételi űrlapok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy pillanatok alatt elérjék az ügyfélszolgálati csapatot, így azonnal felvehetik a kapcsolatot Önnel. Az űrlap kitöltése is biztonságosabb az ügyfelek számára, mivel kevés az emberi tévedés helye.
2. Munkavállalói juttatások
A kapcsolatfelvételi űrlapok kiváló eszközt jelentenek az ügyfélszolgálati alkalmazottak számára is, mivel drámaian lerövidítik az egyes esetek megoldásához szükséges időt. Mivel a kapcsolatfelvételi űrlapok adatokat gyűjtenek a problémáról, az ügyfélszolgálat kinevezheti a megfelelő képviselőt az ügybe, mielőtt beszél az ügyféllel.
3. A márka előnyei
Szervezeti szinten a kapcsolatfelvételi űrlapok lehetővé teszik a kommunikációs csatornák személyre szabását a közönség igényei szerint. A nap 24 órájában működnek, csökkentve az ügyfélszolgálat által a munkaidőben intézett hívások számát.
A kapcsolatfelvételi űrlap bevált módszerei
Míg a legtöbb weboldal-téma tartalmazza az alapvető kapcsolatfelvételi űrlap beállítását, a nagyszerű kapcsolatfelvételi űrlap létrehozása olyan művészet, amelyet minden digitális marketingszakember elsajátíthat. Tartsa szem előtt ezt a hét bevált gyakorlatot, hogy segítsen létrehozni egy kapcsolatfelvételi űrlapot, amely hasznos lehet a vállalkozás számára.
- Tegye az űrlapot olyan kényelmessé, hogy akár 25 másodperc alatt is kitölthető legyen.
- Legyen átlátható az ügyfelek adatainak megőrzésével kapcsolatban.
- Kapcsolatfelvételi űrlapunk küldje el a látogatónak a válaszok másolatát.
- Mérje fel a Kapcsolat oldal sikerességét az oldal potenciális ügyfelek konverziós arányának követésével.
- Folyamatosan tesztelje a kapcsolatfelvételi űrlapot, hogy ne veszítse el a válaszokat, és tájékoztassa az ügyfeleket, amikor az űrlap offline állapotban van.
- Adjon meg alternatív módokat arra, hogy az emberek kapcsolatba lépjenek Önnel a Kapcsolatfelvétel oldalon, beleértve az ügyfélszolgálati telefonszámokat, e-mail címeket és a márka tulajdonában lévő közösségi médiafiókokra mutató linkeket.
- Mondja el a látogatóknak, hogy mennyi ideig tart, hogy válaszoljanak megkeresésükre.
A legjobb 17 kapcsolatfelvételi űrlap
Szolgáltató | Capterra Értékelés | Ingyenes verzió | Ingyenes próbaverzió | Kezdő ár |
LiveAgent | 4.7/5 ( kb. 1000 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | 15 USD ügynök/hó |
Brosix | 4.6/5 (kb. 60 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $5 /hó |
Infinum | n/a | NEM | n/a | n/a |
ZenDesk | 4.3/5 (kb. 2500 vélemény alapján) | NEM | IGEN | 19 USD ügynök/hó |
HubSpot | 4.5/5 for HubSpot Marketing Hub (4455 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $50 /hó |
ClickUp | 4.7/5 (kb. 2100 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | €7.57 /hó |
Invision | 4.6/5 (kb. 600 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $15 /hó |
Pixpa | 3.8/5 (4 vélemény alapján) | NEM | IGEN | $8 /hó |
Marvel | 4.5/5 (kb. 70 vélemény alapján) | IGEN | NEM | $12 /hó |
Yeti | n/a | n/a | n/a | n/a |
Moosend | 4.8/5 (kb. 140 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | €10 /hó |
Brandwatch | 3.8/5 (kb. 10 vélemény alapján) | NEM | NEM | n/a |
Yummygum | n/a | n/a | n/a | n/a |
Basecamp | 4.3/5 (kb. 12000 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $99 /hó |
Focuslab | n/a | NEM | NEM | n/a |
Shift4Shop | n/a | NEM | NEM | n/a |
Kyleads | n/a | NEM | IGEN | $49 /hó |
A legjobb kapcsolatfelvételi űrlapok inspirálhatják Önt
A jól megtervezett kapcsolatfelvételi űrlap olyan eszköz, amely az Ön vállalkozását képviseli, összeköti Önt a nyilvánossággal, és elégedetten tartja ügyfeleit. Bár a szervezet által használt űrlapnak egyedileg kell képviselnie az Ön vállalkozását, a marketingszakemberek számára mindig hasznos látni, hogy a vezető szervezetek hogyan alakítják ki űrlapjaikat.
Az inspiráció kedvéért az alábbi 17 kedvenc kapcsolatfelvételi űrlapot gyűjtöttem össze.
1.LiveAgent
A mai ügyfelek pozitív és személyre szabott élményeket várnak bármikor és minden platformon.
A LiveAgent egy help desk szoftver, amely az összes kommunikációs csatornát egyetlen felületről kezeli. Minden üzenetet jeggyé alakítanak át, és az univerzális postaládában tárolják.
Ennek a kapcsolatfelvételi űrlapnak az a szépsége, hogy szabadon választhat a Kapcsolat űrlap galériában elérhető különböző stílusok széles választéka közül, vagy létrehozhat egy egyéni űrlapot.
Egy másik szempont az interaktivitás szintje, mivel az ügyfelek a Kapcsolat gombra kattintva aktiválhatják az űrlapot.
Ha a közönség ki szeretné tölteni az űrlapot, amikor megérkezik a webhelyre, a fiók felhasználója választhat egy oldalon belüli űrlapot. Nézze meg az űrlap beállításáról és testreszabásáról szóló videót itt.
Több oldalt is hozzáadhat különböző formájú kapcsolattartási űrlapokhoz, például nagy forgalmú oldalakhoz, például egy kijelentkezési oldalhoz. Ez nagyon hasznos a konverziókhoz, ugye?
Többcsatornás támogatási szolgáltatóként a LiveAgent elkötelezett amellett, hogy költséghatékony legyen, anélkül, hogy csökkentené a hatékonyságot. Éppen ezért a LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapja integrálható tudásbázissal.
A felhasználók leírhatják a forrásoldal címét, kulcsszavait, leírását, és választ találhatnak kérdéseikre, minimálisra csökkentve a támogatási jegy benyújtásának szükségességét.
A kapcsolatfelvételi űrlapok minden LiveAgent árképzési tervben rendelkezésre állnak, de a testreszabás csak egy űrlapra korlátozódik az Ingyenes fiók opcióban.
Összefoglaló: testreszabási lehetőségek széles skálája |
Ár: ingyenes verzió érhető el, fizetős csomagok havi 29 USD-től |
Értékelés a Capterrán: 4,7/5 (988 értékelés) 2021. március 2 -án |
Try out LiveAgent today
Start a free 14-day trial and try out all customizable features.
2. Brosix
A Brosix Kapcsolatfelvételi oldala gyönyörűen van kialakítva, hogy kielégítse sokféle ember igényeit. Ahelyett, hogy mindenkit az űrlap kitöltésére utasítana, a Brosix három különböző típusú forrást kínál a látogatóknak a problémák megoldásához.
Ez magában foglalja a „Gyakran Ismételt Kérdéseket” az ügyfelek és a potenciális ügyfelek számára, a „Szöveges oktatóanyagokat” a technikai problémákkal küzdő ügyfelek számára és a „Videó oktatóanyagokat” a vizuálisan tanuló ügyfelek számára.
Ha rákattint a „Videó oktatóanyagok” oldalra, látni fogja, hogy a Brosix beágyazta a Youtube oktatóanyagokat webhelyük tudásbázisába. Ez lehetővé teszi az ügyfelek számára az alapvető problémák megoldását anélkül, hogy külön webhelyre irányítanák őket. Ha az ügyfeleknek szolgáltatási jegyet kell naplózniuk, ez rendkívül felgyorsítja a folyamatot.
A Brosix számára nagyszerű marketingtevékenység, hogy lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy segítsenek magukon, mivel magas szintű ellenőrzést biztosít az ügyfeleknek az ügyfélszolgálati tapasztalataik felett. Számomra ez kiváló kapcsolatfelvétel, mert megfelel a Brosix termékeinek, miközben kielégíti ügyfeleik igényeit.
Összegzés: a jobb önkiszolgálás érdekében az oktatóanyagokat közvetlenül a kapcsolatfelvételi oldalon hajtjuk végre |
Ár: a startup csomag legfeljebb 3 felhasználó számára érhető el, fizetős csomagok felhasználónként / havi 5 USD-től |
Értékelés a Capterrán: 4,6/5 (kb. 60 értékelés) 2021. március 25-én |
3. Infinum
Néha a legjobb Kapcsolatfelvételi oldalak a legegyszerűbbek – mint ez az Infinum Kapcsolatfelvétel oldala. Bár sok szervezet úgy dönt, hogy kitölti Kapcsolat oldalunkat, ez nem felel meg az Infinum látogatóinak igényeinek.
Ehelyett a digitális marketing szervezet úgy döntött, hogy erősségeit játsza egy egyszerű, klasszikus kialakítással, amely három lehetőséget kínál a látogatóknak: „csatlakozzon hozzánk”, „béreljen fel minket” vagy küldjön e-mailt a szervezetnek.
Ez a Kapcsolat oldal azonban más okból is zseniális: globálisan működik. Az Infinum az Egyesült Államokban és Európában működő ügyfelekkel dolgozik. Ezek az ügyfelek számos nyelvet beszélnek, beleértve az angol, horvát, német, olasz és szlovén nyelvet.
Ha az Infinum úgy döntött, hogy a Kapcsolat oldal másolatát bonyolultabbá teszi, az automatikus fordítás megvágta volna a Kapcsolatfelvétel oldalt a nem angolul beszélő látogatók számára.
Az olyan egyszerű nyelvekkel, mint a „hello” és a „miben segíthetünk”, a webhelyen található másolat automatikusan lefordítható, anélkül, hogy félreértenénk. Így rövid, édes és okos.
Összefoglaló: egyszerű nyelv és design |
Ár: n/a |
Értékelés a Capterrán: n/a |
4. ZenDesk
Ha van egy űrlap, amely megmutatja nekünk a cselekvésre ösztönzés (CTA) valódi erejét, akkor ez a ZenDesk kapcsolatfelvételi űrlapja. A jó CTA művészetének elsajátítása bonyolult lehet, de a ZenDesk zökkenőmentes megjelenést kölcsönöz a tömör, közvetlen és barátságos másolattal.
A ZenDesk Kapcsolatfelvétel oldala két csoportra osztja a látogatókat: potenciális ügyfelekre és meglévő ügyfelekre.
A potenciális ügyfeleket az értékesítési csapattal való interakcióba kalauzolják, olyan nyelvek és kifejezések használatával, mint a “segítünk megtalálni a megfelelő termékeket“, “az Ön vállalkozása“, hogy szoftvereiket értékesítsék új ügyfeleknek. Ez a ZenDesket-et megbízhatónak mutatja, már mielőtt új ügyfelek beszéltek volna az értékesítéssel.
A Kapcsolat oldal lehetővé teszi az önkiszolgáló lehetőséget is – “Ugrás a help center-re“. A meglévő ügyfelek, akik már ismerik a platformot, értékelik ezt, mivel ez értékes időmegtakarítás.
Bár a ZenDesk világszerte több mint 200 000 meglévő ügyfelet szolgál ki, létrehoztak egy help centert, amely megfelel a legtöbb ügyfél igényeinek. Ez csökkenti a ZenDesk ügyfélszolgálat által válaszolható válaszok számát, ami óriási költségcsökkentő beruházást jelent.
Ez a help center más okból is jelentős. Minden oldalon megtalálható a “segítségkérés” kapcsolatfelvételi űrlap, amely lehetővé teszi a szolgáltatás jegyének naplózását.
Összegzés: érthető CTA -k a potenciális és meglévő ügyfelek számára |
Ár: ingyenes verzió érhető el, fizetetős csomagok havi 19 USD-től |
A Capterra értékelése: 4,3/5 (kb. 2,5 ezer értékelés) 2021. március 25-én |
5. HubSpot
A HubSpot egy teljesen felszerelt CRM platform, amely egy hatékony, ingyenes eszközkészlettel rendelkezik, amely segíti vállalkozása növekedését, beleértve az online űrlapkészítőt is. Öt különböző típusú űrlapot hozhat létre a HubSpot segítségével: önálló űrlapokat, beágyazott űrlapokat, előugró ablakokat, becsúsztatható mezőket és legördülő szalaghirdetéseket.
A HubSpot Forms segíti a felhasználókat, hogy névtelen webhelylátogatókat potenciális ügyfelekké alakítsanak, és potenciális ügyfelek információit gyűjtsék a CRM-be. Valójában az ingyenes CRM az egyik olyan előny, amely megkülönbözteti a HubSpotot a többi hasonló eszköztől. Minden alkalommal, amikor valaki kitölti a kapcsolatfelvételi űrlapot a HubSpoton keresztül, információi automatikusan az ingyenes CRM-ben tárolódnak, ahol az értékesítési és marketing csapatok tovább tudják ápolni a potenciális ügyfeleket.
Összefoglaló: kapcsolatfelvételi és potenciális ügyfelek űrlapkészítője, natív módon integrálva CRM-mel, e-mail marketing eszközzel és céloldal-készítővel |
Ár: ingyenes verzió érhető el, fizetetős csomagok havi 50 USD-től |
Értékelés a Capterrán: 4.5/5 a HubSpot Marketing Hub számára (4 455 értékelés) 2021. március 25-én |
6. ClickUp
Bár a jól bevált Kapcsolat oldal számos szervezet számára előnyös, a webhely honlapjába való beágyazás egy szabvány. Ezt a ClickUp modell követte, és úgy döntött, hogy a Kapcsolat oldal tartalmát egy widgetbe helyezi a képernyő jobb oldalán.
A ClickUp itteni megközelítése egyedülálló, mivel Kapcsolatfelvétel widgetjük lehetővé teszi a látogatók számára, hogy a tudásbázis cikkei között keressenek, és jegyet regisztráljanak a kapcsolatfelvételi űrlapon. Ennek köszönhetően a látogatók rendkívül gyorsan megtalálják a szükséges tartalmat.
Tágabb értelemben a kapcsolatfelvételi űrlap beágyazása webhelye fő szolgáltatási oldalaira ügyes ügyfélszolgálati lépés három okból.
- Csökkenti a látogatók által jegykezeléshez szükséges lépések számát, ami több bejelentkezett jegyhez és magasabb ügyfélkonverziós arányhoz vezet.
- Csökkenti a látogatók által rendezendő oldalak számát, csökkenti a visszafordulási arányt.
- Mobilbarát. A kutatások azt mutatják, hogy a mobilfelhasználók 80%-a használja az eszközeit az internet böngészéséhez – ez azt jelenti, hogy a mobilon nem működő kapcsolatfelvételi űrlapok az ügyfelek jelentős része számára használhatatlanok.
Összefoglaló: a kapcsolatfelvételi űrlap közvetlenül a főoldalra van beágyazva |
Ár: ingyenes verzió érhető el, fizetős csomagok havi 5 dollártól |
Értékelés a Capterrán: 4,7/5 (kb. 2100 vélemény) 2021. március 25-én |
Round the clock service
Provide 24/7 customer support by implementing a Contact form on your website.
7. Invision
A legjobb Kapcsolatfelvétel oldalak jó felhasználói élmény (UX) tervezési elvek alapján készülnek. Ez azt jelenti, hogy tiszták, könnyen kezelhetők, működőképesek és megfelelnek az ügyfelek igényeinek.
Ha nagyszerű UX-formatervezésről van szó, az Invision Kapcsolatfelvételi oldala mindegyik négyzetet kipipálja – egyszerű és személyre szabott megoldásokat kínál az ügyfelek számára.
Digitális marketingesként szeretem, hogy többféle kapcsolatfelvételi formát, linkeket tartalmaz a tudásbázishoz, és magában foglalja a chatbotot a digitális ügyfélszolgálat egyik formájaként.
A szokásos chatbotokkal ellentétben az Invision chatbotja a legjobb megoldás felé tereli az ügyfeleket.
Amint alább látható, a chatbot utasítja a látogatókat, hogy töltsenek ki egy kapcsolatfelvételi űrlapot, amely közvetlenül az illetékes osztályhoz kerül. Ez megszünteti az ügyfélszolgálatot középső emberként, ami a problémák gyorsabb megoldásához vezet, mintha a rendszernek központi helyen kellene naplóznia az összes űrlapot.
Összegzés: a chatbotot a hagyományos ügyfélszolgálat kiegészítéseként tartalmazza |
Ár: ingyenes verzió érhető el, fizetős csomagok havi 15 dollártól |
Értékelés a Capterrán: 4,6/5 (kb. 600 értékelés) 2021. március 25-én |
8. Pixpa
Észrevesz valami fontosat a Pixpa kapcsolatfelvételi űrlapjának végén?
Ha a “captcha”-ra tippelt, igaza van!
A kapcsolatfelvételi űrlapok kényelmes módja az ügyfelek elérésének, de gyakran olyan botok is célba veszik őket, amelyek több ezer spam üzenetet küldnek a vállalkozásoknak.
Ezek az üzenetek fájdalmat okoznak ahhoz, hogy rendezzék és csökkentsék azt az időt, ameddig az ügyfélszolgálati képviselőknek kommunikálniuk kell az emberi ügyfelekkel. Mindazonáltal leállíthatja ezeket az üzeneteket, ha egy űrlap végén egy captcha-t helyez el.
Mivel a botok nem tudják feldolgozni a vizuális információkat, mint egy személy, nem tudják átadni a captcha-t. Ez megakadályozza, hogy szolgáltatási jegyet regisztráljanak – ezzel biztosítva, hogy csak valódi emberektől kapjon szolgáltatási jegyeket.
Ha azt szeretné, hogy a Kapcsolatfelvétel oldalunk kiberbiztonságosabb legyen, kérje meg a látogatókat, hogy töltsenek ki egy Captcha-t, mielőtt láthatják az ügyfélszolgálati e-mail címeket. Ez megakadályozza, hogy a spam botok rosszindulatú e-maileket küldhessenek a szervezetébe.
Összegzés: fokozott kiberbiztonság a Captcha használatával |
Ár: csak ingyenes próbaidőszak érhető el, fizetetős csomagok havi 8 USD-től |
Értékelés a Capterrán: 3,8/5 (4 értékelés) 2021. március 25 -én |
9. Marvel
Bár webhelyének nem kell hibátlannak lennie, az átgondolt tervezés fokozhatja a látogatók webhelyen szerzett élményét. Ezt láthatjuk a Marvel Kapcsolatfelvétel oldalán, mivel a Marvel számos grafikai és UX formatervezési elemet használt fel ahhoz, hogy a Kapcsolat oldaluk meleg és hívogató legyen. Ebbe beletartozik:
- Nagy kép használata, hogy felhívja a látogató figyelmét a kapcsolatfelvételi űrlapra.
- Meleg és barátságos színekkel barátságos légkört teremt.
- Egy koherens színséma használatával, amely jól illeszkedik a márkájukhoz.
- Összetartó szöveg használata az egész webhelyen.
- Szóköz használata az oldal kiemelt részeinek rajzolásához.
A Marvel Kapcsolatfelvétel oldala más okból is nagyszerű – hivatkozik a szervezet sajtókészletére. A jó sajtócsomag kifejlesztése hihetetlenül fontos azoknak a vállalkozásoknak, amelyek kapcsolt vállalkozásokon keresztül kiskereskednek, megjelennek a médiában vagy együttműködnek a befektetőkkel. A Kapcsolatfelvétel hely mindig tökéletes hely egy sajtókészlethez, mivel a látogatók elvárják, hogy megtalálják.
Összefoglaló: grafikailag és esztétikailag tetszetős kivitel, a szervezet sajtókészletére mutató hivatkozással |
Ár: ingyenes verzió érhető el, fizetetős csomagok havi 12 USD-től |
Értékelés a Capterrán: 4,5/5 (kb. 70 értékelés) 2021. március 25-én |
10. Yeti
Mindenki szeret egy kis humort, ezért ez a Yeti Kapcsolatfelvétel oldalunk arany csillagot érdemel marketingért. Yeti kiskereskedelmi szabadtéri szabadidős cikkek, amelyeket úgy döntöttek, hogy a száraz humor köré épülő márka személyiségével forgalmazzák. Amint az a Kapcsolat oldalunkon látható, jól működik a célközönséggel, és félreteszi őket a hagyományosabb márkáktól.
A Yeti Kapcsolatfelvételi oldala is egyszerűen navigálható. A megjegyzés, hogy „jól járunk a füstjelekkel, egyszerűbb módon is felvehetjük a kapcsolatot és válaszolhatunk kérdéseire” vicces, de irányelvként is szolgál, mivel hét ügyfélszolgálati lehetőség és egy kapcsolatfelvételi űrlap irányába tereli a látogatókat.
Összegzés: humoros kifejezések, amelyek bemutatják a márka személyiségét |
Ár: n/a |
Értékelés a Capterrán: n/a |
11. Moosend
Bár szeretem a jó kapcsolatfelvételi űrlapot, a szabványos egyoldalas webes űrlap nem megfelelő kommunikációs eszköz minden ügyfélszolgálati részleg számára. Ezért szeretem ezt a Moosend -féle megközelítést.
A Moosend úgy döntött, hogy lemond a hagyományos Kapcsolatfelvétel oldalról a többoldalas megközelítés mellett. Amint fentebb láthatja, kapcsolatfelvételi oldala minden részleg kapcsolatfelvételi űrlapja felé irányítja a látogatókat. Ez azt jelenti, hogy a látogatóknak beszélniük kell az értékesítéssel, a technikai támogatással és a marketinggel, és különböző űrlapokat kell kitölteniük, amelyek közvetlenül az érintett részleghez kerülnek.
Ezek az űrlapok a Moosend chatbotján keresztül is elérhetők (lásd alább), így az ügyfelek hozzáférhetnek a kapcsolatfelvételi űrlap mini verziójához a Moosend webhelyének minden oldalán.
Összefoglaló: osztályonként eltérő űrlap |
Ár: ingyenes verzió érhető el, fizetetős csomagok havi 10 dollártól |
Értékelés a Capterrán: 4,8/5 (kb. 140 értékelés) 2021. március 25-én |
Create you own Contact form
LiveAgent gives you the power to design your own Contact form, thus helping you improve customer service.<br> Curious about all the opportunities?
12. Brandwatch
A listában szereplő számos márkához hasonlóan a Brandwatch globális ügyfélkörrel rendelkezik, akik sok nyelven beszélnek. Annak biztosítása érdekében, hogy kommunikálni tudjanak az azonos területről érkező ügyfelekkel, a Brandwatch az egyes közösségek kijelölt értékesítési csapata felé irányítja ügyfeleiket.
Míg sok vállalat ezt a színfalak mögött teszi, a Brandwatch büszkén viseli globális helyzetét – és ez előnyükre válik, ha multinacionális marketing erőműként pozícionálják őket.
A Kapcsolat oldal másik nagyszerű tulajdonsága, amit szeretek: A Brandwatch kapcsolatfelvételi űrlapja felkéri a látogatókat, hogy iratkozzanak fel az e-mail levelezőlistára.
Míg a legtöbb márka a kapcsolatfelvételi űrlapokon keresztül elmenti az ügyfelek által benyújtott adatokat, csak néhány márka használja aktívan űrlapjait, hogy új előfizetőket toborozzon levelezőlistájukra. Amikor a látogatók kitöltik a kapcsolatfelvételi űrlapokat, máris kétoldalú beszélgetést nyitnak a márkájával. Márkaként ezt a kommunikációs csatornát hosszú távon is nyitva tarthatja, ha a látogatókat felveszi a levelezőlistára.
Összegzés: aktívan felkéri az új feliratkozókat, hogy iratkozzanak fel az e-mail levelezőlistára |
Ár: n/a |
Értékelés a Capterrán: 3,8/5 (kb. 10 értékelés) 2021. március 25-én |
13. Yummygum
A Yummygum Kapcsolat oldal tökéletes példája a professzionális, mégis szórakoztató megközelítésnek az ügyfélkommunikációban.
Digitális marketing ügynökségként a Yummygum különböző ügyfelekkel dolgozik – ez azt jelenti, hogy Kapcsolatfelvétel oldaluknak alkalmasnak kell lennie a széles közönség számára.
A legtöbb kapcsolatfelvételi űrlaphoz hasonlóan a Yummygum is úgy döntött, hogy minden ügyfélszegmens igényeit kielégíti több kapcsolatfelvételi űrlap használatával. Ezek az űrlapok jól megtervezettek, mivel alkalmiak és barátságosak, de összegyűjtik a Yummygum minden szükséges adatát, amikor új ügyféllel találkozik.
Azt is szeretem, hogy a Yummygum Kapcsolatfelvételi oldala tartalmazza a „videohívás tervezése” opciót is, mivel ez kényelmes módot biztosít a látogatók számára a Yummygummal való időbeosztáshoz.
Összefoglaló: széles közönség számára alkalmas |
Ár: n/a |
Értékelés a Capterrán: n/a |
14. Basecamp
A digitális kommunikációs világban hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy az ügyfél-ellátásban mennyire fontos az ember-ember kapcsolat. Ezért szeretem a Basecamp Kapcsolat oldalát.
A Basecamp Kapcsolatfelvételi oldala azon üzenet köré épül, hogy az ügyfélszolgálati csapatuk barátságos, megközelíthető és segítőkész. Ehhez egy kellemes grafikát és olyan kifejezéseket használtak, mint „mindig emberek, soha nem botok” és „barátságos emberek, rendelkezésre állva”. Ezek erőteljes marketing üzenetek, mivel személyes kapcsolatot épít ki a látogatókkal, mielőtt az ügyfélszolgálattal beszélnének.
Az ezen az oldalon található grafika megtervezéséhez a Basecamp rajzolt egy kis karikatúrát minden ügyfélszolgálati képviselőjükről. Ez kreatív, mivel olyan személyes megjelenést kölcsönöz, amelyet az ügyfelek biztosan értékelnek.
Összefoglaló: a barátságos grafika a megközelíthető és szimpatikus ügyfélszolgálat üzenetét küldi |
Ár: ingyenes verzió érhető el, fizetetős csomagok havi 99 dollártól |
Értékelés a Capterrán: 4,3/5 (kb. 12 ezer vélemény) 2021. március 25-én |
15. Focuslab
Ez a kapcsolatfelvételi űrlap a Focuslab-tól jó példa arra, hogy a márkák hogyan gyűjthetnek gyorsan minőségi adatokat a lehetséges projektekről. A hagyományos űrlap használata helyett a Focuslab végigvezeti a látogatókat ezen mondatok hiányosságainak kitöltésén.
Így létrejön egy ügyféltörténet, amely teljes képet ad a Focuslabnak az ügyfelek kívánságairól, elvárásairól és költségvetéséről. Egy digitális marketingcég számára ez az információ értékes, mivel lehetővé teszi a Focuslabs számára, hogy meghatározza, hogy egyetlen űrlappal segítheti-e a potenciális ügyfelet.
Ez mind a Focuslabs, mind a potenciális ügyfelek számára előnyös, mivel felgyorsítja az ügyfélszerzési folyamatot.
Összegzés: a látogatók beírják a kérdésekre adott válaszokat |
Ár: n/a |
Értékelés a Capterrán: n/a |
16. Shift4Shop
A Kapcsolatfelvétel oldal létrehozásakor elengedhetetlen, hogy meséljen a márkájáról. A márka története társadalmi bizonyítékként szolgál szervezete számára, mivel bizonyítja, hogy megbízható, hozzáértő és tapasztalt. Minél pozitívabban reagálnak a látogatók a márka történetére, annál kényelmesebben érzik magukat a szervezetében.
Digitális marketingesként szeretem, ahogy a Shift4Shop elmondta a márka történetét a Kapcsolat oldalunkon. Ezen az oldalon könnyű navigálni, de a látogatók világos képet kapnak a Shift4Shop történetéről, jövőképéről és értékeiről. A Shift4Shop részletes információkat is közölt a vezetői csapatukról és jótékonysági munkájukról, valamint az elégedett ügyfelek társadalmi bizonyítékait. Ez az információ gazdag képet fest a szervezetről, és pozitív benyomást kelt, amely megragadja a látogatókat.
A Shift4Shop négy részleget biztosít a látogatóknak, akik kapcsolatba léphetnek az oldal végén – emberi erőforrások, értékesítés, támogatás és PR. Ez a látogatókat a megfelelő részleg felé irányítja a lekérdezéshez, csökkentve az ügyfélszolgálati válaszok számát.
Összefoglaló: nem csak kapcsolatfelvételi űrlap, hanem társadalmi bizonyíték is, amely információt nyújt a cégről |
Ár: n/a |
Értékelés a Capterrán: n/a |
17. Kyleads
Semmi sem fontosabb, mint a bizalom kiépítése az ügyfelekkel, ezért elengedhetetlen a helyes kiberbiztonsági gyakorlatok használata a Kapcsolat oldalunkon.
Ezért szeretem ezt a Kyleads Kapcsolatfelvétel oldalt. A Kyleads úgy döntött, hogy a látogatóknak chatbotot, egyszerű űrlapot és e -mail címet ad a kapcsolatfelvételhez. Mindegyiknél jól megvizsgált kiberbiztonsági óvintézkedéseket tettek.
Először is, chatbotjuk a captcha technológiával van védve – ez megakadályozza, hogy a nem emberi látogatók válaszokat rögzítsenek.
Másodszor, az e-mail címük a “@” nélkül szerepel, ami megakadályozza, hogy az e-mail címet robotok spameljék.
Végül a Kyleads úgy döntött, hogy elsőként jár el adatkezelési gyakorlatával azáltal, hogy a látogatókat az adatvédelmi politikájukra irányítja.
Szeretem ezt a megközelítést, mivel teljes átláthatóságot teremt a Kyleads és látogatói között. Mivel a bizalom és az átláthatóság az egészséges márka-ügyfél kapcsolat alapjai, ez a Kapcsolat oldal ideális ügyfélszolgálati eszköz a Kyleads számára.
Összefoglaló: átlátható és megbízható |
Ár: csak ingyenes próbaidőszak érhető el, fizetetős csomagok havi 49 dollártól |
Értékelés a Capterrán: n/a |
Inspired to make a change?
Acquire more leads and create a Contact form that expresses your brand image. Sign up today.
Következtetés
A Kapcsolatfelvétel oldalak kiváló lead generáló eszközök bármely márka számára, ezért olyan fontos a kiváló minőségű kapcsolatfelvételi űrlap kialakítása. Bár az ideális kapcsolatfelvételi űrlap a márkához az ügyfelektől függ, a nagyszerű kapcsolatfelvételi oldalak:
- Könnyen navigálhatók.
- Megbízható adatkezelési és kiberbiztonsági gyakorlatokat használnak.
- Erős cselekvésre ösztönzést használnak.
- Elmondanak egy történetet a márkájáról.
- A látogatók csoportosítása.
- Linkeket ad a forrásokhoz a gyakori problémáknál.
- Kiváló minőségű adatokat gyűjt a potenciális ügyfelekről.
- Megmutatja márkája emberi oldalát.
- Alkalmasak a globális közönség számára.
Amint azt a fenti példákból láttuk, sokféleképpen tervezhet olyan Kapcsolatfelvételi oldalt, amely bejelöli ezeket a négyzeteket. Csak egy kis próba-szerencse és egy egészséges adag kreativitás kell.
Chat plugin | Capterra Értékelés | Ingyenes verzió | Ingyenes próbaverzió | Kezdő ár |
LiveAgent | 4.7/5 ( kb. 1000 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | 15 USD ügynök/hó |
Brosix | 4.6/5 (kb. 60 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $5 /hó |
Infinium | n/a | NEM | n/a | n/a |
ZenDesk | 4.3/5 (kb. 2500 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | 19 USD ügynök/hó |
HubSpot | 4.5/5 for HubSpot Marketing Hub (4455 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $50 /hó |
ClickUp | 4.7/5 (kb. 2100 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $5 /hó |
Invision | 4.6/5 (kb. 600 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $15 /hó |
Pixpa | 3.8/5 (4 vélemény alapján) | NEM | IGEN | $8 /hó |
Marvel | 4.5/5 (kb. 70 vélemény alapján) | IGEN | NEM | $12 /hó |
Yeti | n/a | n/a | n/a | n/a |
Moosend | 4.8/5 (kb. 140 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | €10 /hó |
Brandwatch | 3.8/5 (kb. 10 vélemény alapján) | NEM | NEM | n/a |
Yummygum | n/a | n/a | n/a | n/a |
Basecamp | 4.3/5 (kb. 12000 vélemény alapján) | IGEN | IGEN | $99 /hó |
Focuslab | n/a | NEM | NEM | n/a |
Shift4Shop | n/a | NEM | NEM | n/a |
Kyleads | n/a | NEM | IGEN | $49 /hó |
A szerkesztő megjegyzése: Ha az áttekintő cikkben szereplő bármely információ pontatlan, kérjük, forduljon hozzánk, és ennek megfelelően módosítjuk.
Ossza meg ezt a cikket
Első kapcsolatfelvételi megoldási arány
Ismerje meg az első kapcsolatfelvételi megoldási arányt. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati koncepciókat.