Az internetes robbanás előtt az üzletek levélben vagy postán küldték a kérdőív űrlapokat, hogy nyomon kövessék az ügyfél elégedettséget és visszajelzést kapjanak.
Miért? Mert még a statisztikai adat hiányában is, hogy megmutassák az ügyfél visszajelzés értékét, az üzletek megértették, hogy az ügyfél élmény kulcsfontosságú, hogy versenyképesek maradjanak.
Számos ügyfél visszajelző szoftverrel, amelyek különböző célt szolgálnak, az Ön igényeihez való választás trükkös lehet.
Ezáltal összeállítottunk egy 25-ös listát a legjobb ügyfél visszajelző szoftverekből, amelyekből választhat.
Mielőtt elkezdenénk, nézzük meg közelebbről az ügyfél visszajelző szoftvert.
Mi az ügyfél visszajelző szoftver?
Az ügyfél visszajelző szoftvert gyakran összetévesztik a CRM szoftverrel, de különböző célokat szolgálnak. A CRM szoftver lehetővé teszi, hogy többféle forrásból gyűjtsenek ügyfél adatot, majd eltárolja, feldolgozza és analizálja ezt az információt. Viszont az ügyfél visszajelző szoftver használatával összegyűjtheti az ügyfelek gondolatait és véleményeit termékéről, szolgáltatásairól vagy az üzleti összességről.
A vállalatok számos feladatra használják a visszajelző menedzsment szoftvert, mint az ügyfél elégedettség mérése, hangulatelemzés, közösségi hálózatok figyelése, közösségi visszajelzés gyűjtése, kérdőívek formálása és kiosztása, stb.
A nagyszerű dolog az ügyfél visszajelző platformokban, hogy különböző variációkat kínálnak, mint az ügyfél elégedettségi szoftver, ügyfél kérdőív eszközök, ügyfél visszajelzés analízis szoftver.
Tehát használhatja az igényeinek megfelelőt, vagy egyszerre több eszközt is.
Miért kellene az ügyfél visszajelző szoftvert használnia?
Az ügyfél visszajelző szoftver számos különböző módon segítheti az üzletét. Egyszerűbbé teszi a visszajelzés gyűjtését annak analizálására és műveleteket ajánl azon alapulva, hogy segítheti-e a nagyszerű ügyfél élmény elérését és a jövedelmezőség felturbózását.
Itt egy pár módszer, amellyel az ügyfél visszajelző szoftver segíti az üzletét:
Segíti analizálni az összegyűjtött információt a termékekről és szolgáltatásokról
Tegyük fel, hogy Ön az érdeklődők generálásával foglalkozik. Sok kliens feliratkozik a szolgáltatásaira, de előnyösnek tartják-e a szolgáltatásait?
Tudnak-e kliensei értékes nyomokat generálni az üzletükre? Vagy a versenytársai lesznek a feliratkozásuk lejárata után?
Az ügyfél visszajelző szoftverrel felfedezheti a hézagokat azáltal, hogy nyomon követi az ügyfél kalandot. Visszajelzést kérhet ügyfeleitől és értékes ügyfél betekintéseket szerezhet.
Például felfedezheti, hogy a kliensei meglátogatják az “erőforrások” szekciót a weboldalon, de nem tartják segítőkésznek.
Az ilyen valós idejű cselekvőképes betekintések és bejövő visszajelzések analizálása az ügyfél visszajelző szoftver segítségével sokkal kezelhetőbb.
Segít nagyszerű ügyfél élményt készíteni
Azt gondolhatja, hogy ismeri ügyfeleit. Viszont csak akkor találhatja meg a termék kiskapuit, ha átnézi az ügyfél betekintéseket.
Az ügyfelekre való hallgatás egy kiváló lehetőséget kínál, hogy elnyerje bizalmukat. Tisztán felismerve, hogy min szükséges változtatni, egy nagyszerű felhasználói élményt készíthet és klienseit lojális ügyfelekké alakíthatja.
Egyszerűen mérheti vele az ügyfél elégedettséget
Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás éltető elemei. Nem csak lojálisak maradnak üzletéhez, de másokat is bátorítani fognak, hogy feliratkozzanak a termékeire vagy szolgáltatásaira.
Az ügyfél visszajelző szoftver lehetővé teszi, hogy mérje az ügyfél elégedettséget a közösségi médián kívül, beleértve a weboldalakat és az online fórumokat, kérdőív űrlapokon keresztül. Ezután megtervezheti a következő lépéseit ezen információ alapján.
Növeli az ügyfél visszatartást és lojalitást
A Bain & Company jelentése alapján, csak az 5%-os ügyfél visszatartási ráta növekedés 25% és 95% közötti profit növekedést eredményezhet
Realizálhatja, hogy mennyire kulcsfontosságú az ügyfél visszatartás üzlete számára, ha rájön, mennyire költséges új klienseket szerezni ahelyett, hogy megtartaná a már meglévőket.
Az ügyfél visszajelző szoftver aktív hallgatást folytat és biztosítja, hogy az ügyfelek megértik a visszajelzésük értékét.
A szoftver által biztosított összes információ alapján csökkentheti az ügyfelek lemorzsolódását, és megőrizheti jövedelmezőségét.
Az ügyfél visszajelző szoftver például lehetővé teheti, hogy feltárja ügyfelei problémáját egy olyan funkcióval, amely az Ön eszközéhez tartozik.
Válaszul, készíthet egy blog posztot vagy egy új hogyan cikket tudásbázisához, amely hatékonyan részletezi, hogyan használja a funkciót. Ezáltal egyszerűbbé teszi ügyfelei számára a terméke használatát, amely növelni fogja a lojalitásukat.
Az ügyfél növekedés a folyamatos innovációból és a folyamatos fejlődésből ered, amely csökkenti a lemorzsolódást. További funkciókat adhat a visszajelző szoftveréhez azáltal, hogy integrál egy változásnapló eszközt az új funkciók, frissítések vagy műveleti jelentések bejelentéséhez. Az ilyen cselekvések bátorítani fogják ügyfeleit, hogy ne menjenek át egy versenytárshoz.
Hozzájárul a termékei és szolgáltatásai fejlesztéséhez
Az egész csapata azt gondolja, hogy az eszköze csúcskategóriás. Viszont talán az ügyfeleinek vannak éleslátó ajánlásaik, hogyan lehetne jobb.
Ha nem figyel erre a visszajelzésre, kihagyhat egy felértékelhetetlen lehetőséget, hogy fejlessze a kínálatát.
Az ügyfél visszajelző szoftverrel, amely segít betekintéseket szerezni a visszajelző űrlapokon, felhasználó visszajelzéseken és a felhasználói visszajelzésen keresztül, bölcsen tehet termék döntéseket.
Hogyan válassza ki a legjobb ügyfél visszajelző szoftvert?
Mielőtt dönt egy ügyfél visszajelző szoftverről, bizonyosodjon meg, hogy felteszi magának ezeket a kérdéseket:
- Mi a végcél az ügyfél visszajelző szoftverrel? Szeretné látni, hogy a látogatók miért hagyják el az űrlapokat, hogy segíti az áttekintő felmérési űrlapokat készítését, vagy szeretne hőtérképeket?
- Melyek a kötelező funkciók Ön számára?
- Mi a büdzséje?
- Korlátozott funkciókkal rendelkező megoldást keres vagy egy haladó megoldást szeretne?
Mindezen kérdések segíteni fognak egy informált döntésben. A legjobb ügyfél visszajelző szoftvernek zökkenőmentessé és kényelmessé kell tennie a visszajelző folyamatot ügyfelei számára.
Itt egy lista az alapvető funkciókról, amelyekkel rendelkeznie kell az ügyfél visszajelző szoftvernek:
- Többcsatornás kommunikáció (élő chat, emailek, hívások, közösségi média)
- Hívásnaplózás/rögzítés
- Kérdőívek küldése
- Interakció nyomon követés
- Jelentés analízis
- Tárolás
- Jegykezelés
Mennyibe kerül az ügyfél visszajelző szoftver?
Az ügyfél visszajelző szoftver árazása $0-tól $5000-ig terjed havonta, igényeitől és a választott tervtől függően. Az egyedi tervek még költségesebbek is lehetnek.
Talán szeretne egy próbaidőszakot, mielőtt véglegesítene bármilyen szoftvert, és mielőtt kifizetné. A LiveAgent egy 14 napos próbaidőszak periódust kínál anélkül, hogy be kellene küldenie a bankkártya adatait.
A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver
1. LiveAgent
A LiveAgent több egy ügyfél visszajelző eszköztől. Nem csak minden csatornán engedélyezi az ügyfeleivel való kapcsolatba lépést, de jegykezelő megoldást, ügyfél betekintéseket, élő chat funkciókat, weboldal látogató nyomkövetést és még sok mást is biztosít.
Kezelheti a közösségi média visszajelzést is és a LiveAgent-en keresztül válaszolhat az üzenetekre, kommentekre és a posztokra. Ezen kívül készíthet email sablonokat, hogy kérdőíveket küldjön ügyfelei számára. Integrálhatja a kérdőív eszközökkel is, mint a Nicereply és a Simplesat.
Továbbá, a közösségi fórumok és a Visszajelzések és Ajánlások gombok készítése egyszerűen beültethető. Ügyfélszolgálati szoftverként, a LiveAgent kifinomult analíziseket és jelentési funkciókat kínál, lehetővé téve a metrikák, a KPI-k és számos jelentések nyomon követését, mint az időkövetési jelentés, ügynök teljesítmény és az ügynök elérhetőség.
Mindezeket lehet használni az ügyfél elégedettség mérésére és lehetővé teszi, hogy kért és kéretlen visszajelzéseket gyűjtsön.
A LiveAgent ismert az egyszerű használatáról, értékéről és teljesítményéről. Több, mint 26 díjat nyert és egyike a legmagasabban és legtöbbet értékelt szoftvereknek számos online értékelő platformon.
Kulcsfunkciók
Elérhető az ingyenes tervben:
- Ügyfélportál
- Kapcsolatfelvételi űrlapok
- Ügyfélfórum
- Email jegykezelés: 1 email cím
- Élő chat: 1 chat gomb
- Jegy történet: 7 nap
- Valós idejű irányítópultok
- API
- Kapcsolatfelvételi űrlap widgetek testreszabása: 1 űrlapra korlátozott
- Chat widget testreszabása: 1 űrlapra korlátozott
- Elemzések áttekintése
- Teljesítmény jelentés
- Korlátozott integrációk
Elérhető a jegy + chat tervben
- Minden az ingyenes tervben
- Korlátlan email jegykezelés
- Korlátlan élő chat
- Korlátlak jegytörténet
- Kapcsolatfelvételi űrlap widgetek testreszabása
- Chat widget testreszabás
- Speciális jelentéskészítés
- Minden integráció az eszközökkel
Elérhető az all-inclusive tervben:
- Minden a jegy + chat tervből
- A közösségi média integrációi
- Hívásközpont funkciók
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Ingyenes tervet kínál, így kipróbálhatja a szoftvert véglegesítés előtt
- Sok más igényt teljesít az ügyfél visszajelzésen kívül
- Az árazás elég gazdaságos más szoftverekhez képest
Hátrányok:
- Az integrációk eléggé korlátozottak az ingyenes tervben
- Nincs chatbot
Ár
Három árazott tervet kínál, amelyeket szintén kipróbálhat ingyenesen.
Ingyenes | Jegy | Jegy + chat | All-inclusive | |
Árazás felhasználónként havonta | $0 | $15 | $29 | $39 |
Gather all customer issues into one interface
Try LiveAgent and enjoy the benefits of a comprehensive customer feedback software.
2. Hubspot
A Hubspot ügyfél visszajelző eszközzel minőségi és mennyiségi ügyfél visszajelzéseket rögzíthet kérdőívek készítésével, amelyeket email vagy a weboldala által szállíthat.
Használhat NPS (Net Promoter Score) kérdőíveket, hogy idővel mérje az ügyfél lojalitást vagy küldhet CSAT (Ügyfél Elégedettség) kérdőíveket, hogy meghatározza, mennyire elégedettek az ügyfelek a felhasználói kaland különböző pontjain.
Minden ügyfél visszajelzést nyomon követhet egyetlen irányítópultról, így mindenki ugyan azon az oldalon lesz csapatából.
Főbb jellemzők
A kezdő terv tartalma:
- Élő chat
- Egyszerű automatizáció
- Feladatsorok
A professzionális terv tartalma:
- Minden a kezdő tervben
- Jegy állapota
- Jegyek továbbítása
- Feladat automatizálás
- Jegyvezetékek
- Videó hostolás és menedzsment
- Egyéni jelentéskészítés
- NPS kérdőívek
- Ügyfél élmény kérdőívek
- Ügyfél támogatás kérdőívek
- Betekintés irányítópult
- Előrejelzés
A vállalati terv tartalma:
- Minden a professzionális tervből
- Egyedi objektumok
- Felhasználói szerepek
- Slack integráció
- Mező szintű engedélyek
- Hierarchikus csapatok
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- Egyetlen irányítópult segít a teljes csapatának valós időben figyelni a változásokat
- Elérhetőség különböző kérdőív típusokban, hogy mindent biztosítson, amire szüksége van az ügyfél visszajelzés mérésére
Hátrányok:
- Nem elérhető ingyenes terv
- Korlátozott funkciók, ha az ügyfél visszajelzés igények teljesítéséről van szó
Ár
A számlázott havi kezdő terv $50-nál kezdődik havonta, a professzionális terv $890 havonta, a vállalati terv pedig $3200 havonta.
Kezdő | Professzionális | Vállalkozás | |
Ár/havonta(évente számlázva) | $45 | $800 | $3200 |
3. SurveyMonkey
Számos kérdéstípust igényel (mint a többféle válasz, nyitott kommentek, Likert mérések) a visszajelző kérdőíve számára weboldalára? A SurveyMonkey segít megtenni ezt és még sok mást is.
Az egyik legjobban ismert kérdőív eszköz, amely segíti az ügyfél visszajelzés kollekciót. Lehetővé teszi, hogy testre szabja kérdőíveit és a széleskörű más funkciókat is, mint az automatizált jelentés, branding és személyre szabott opciók, engedélyvezérlések, stb.
Több, mint 100 alkalmazással és pluginnal teszi lehetővé az integrációt, hogy az ügyfél adatának gyűjtését és szervezését áramvonalasítsa.
Főbb jellemzők
A csapatelőny terv tartalma:
- Kérdőív megosztás finomhangolással
- Export eredmények
- Kommentek gyűjtése egyetlen helyre
- Megosztott eszközkönyvtár a márkával kapcsolatos kérdőívekhez
- Ingyenes integráció a népszerű együttműködési alkalmazásokkal
- Korlátlan kérdőívek és kérdések
- Egyedi logó, színek és kérdőív URL
- Haladó analízis funkciók
- Kvízek egyedi visszajelzéssel
A csapat premier terv tartalma:
- Minden a csapatelőny tervben
- Többnyelvű kérdőívek
- Kereszttáblák
- Korlátlan szűrő és összehasonlító szabályok, adat trendek
- A véletlenszerűség blokkolása
- Fehér címke kérdőívek
- Haladó kérdőív logika eszközök
A vállalati terv tartalma:
- Minden a csapat premier tervben
- Korlátlan API hozzáférés
- Személyre szabás és branding
- Admin, irányítópult, és felhasználómenedzsment
- Fiókvezérlés és migráció
- Tevékenység követés
- Egy dedikált ügyfélsiker kezelő
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- Elérhető ingyenes terv, így először kipróbálhatja a szoftvert és megalapozott döntést hozhat.
- Nem kell aggódnia a kérdőív adat biztonságáról, mivel ez egy biztonság kódolt kérdőív platform
Hátrányok:
- Számos funkciója közül néhányat sok zűrzavar rejt, ami megnehezíti a működését
- Nincs sok márkaépítési rendelkezés
Ár
Két szegmens van: üzleti terv és személyes terv. Az üzleti terveket évente számlázzák a csapatelőny tervtől kezdve, amely $20 felhasználónként havonta, a csapat premier terv, amely $50 felhasználónként havonta, és a vállalati terv, amelyért kapcsolatba kell lépnie velük.
Előny | Premier | Vállalkozás | ||
Üzleti tervek (évente számlázva) | $20/felhasználó/hó | $50/felhasználó/hó | Lépjen kapcsolatba a kereskedővel | |
Ingyenes | Standard | Előny | Premier | |
Személyes tervek (évente számlázva) | 0 | $12 havonta | $27 havonta | $67 havonta |
4. SurveySparrow
A SurveySparrow azt ígéri, hogy 40%-kal több válaszadási rátát hoz a bátorító kérdőívek építésével. Rendelkeznek beszélgető interfésszel, amelyek lehetővé teszik az interaktív kérdőívek készítését. Ütemezheti és automatizálhatja a kérdőívelosztást az ismétlődő kérdőív funkciójukkal.
Főbb jellemzők
Az üzleti terv tartalma:
- 25 ezer Válasz / Hónap
- 25 ezer Email Megosztás / Hónap
- 2 Felhasználót Tartalmaz
- Fehér Címkézés
- Logó Feltöltése
- Logó Hozzáadása a Jelentésekhez
- Okos Kontakt Lista
- Ügykezelés
- Megosztás Emailen, Közösségin, Email Ágyazáson, Linken, QR Kódon, SMS-en keresztül
- Fájl Feltöltés
- Egyedi Domain Név
- SPSS-be való Export
A vállalati terv tartalma:
- Minden az üzleti tervből
- 100 ezer Válasz / Hónap
- 100 ezer Email Megosztás / Hónap
- 10 Felhasználót Tartalmaz
- Végrehajtó Irányítópult
- Kérdőív Katalógus
- Korlátlan Kontakt
- Mobile SDK Általi Megosztás
- Felhasználómenedzsment
- Dedikált Ügyfélsiker Menedzser
- Kontakt Beküldés Történet
- Korlátlan Widget
- Szófelhő
- Salesforce Integráció
- Intercom Integráció
Az elit terv tartalma:
- Több, mint 100 ezer Válasz/ Hónap
- Több, mint 10 Felhasználó
- Egyedi Adatközpont
- IP Fehérlistázás
- Alfiók Menedzsment
- Egyszeri Bejelentkezés (SAML)
- Egyedi API Korlátok
- Egyedi Számlázás
- Kölcsönös NDA
- Dedikált Ügyfélsiker Menedzser
- Ellenőrzési Napló
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- Gazdag analízisekkel rendelkeznek, amelyek segítenek kérdés szinten analizálni a válaszokat és mintákat, trendeket látnak meg, hogy segítsenek jobban megérteni a közönségét
- Készíthet intelligens kérdőíveket a logika átugrás, változók hozzáadásával
Hátrányok:
- Extra költségbe kerülnek az NPS kérdések, még ha a legdrágább tervet is választja
- Hosszabb ideig tarthat a betöltése
Ár
A személyes terv $9-nál kezdődik havonta, viszont az üzleti terv $149-nál. Lent láthatja a lebontást:
Nem szeretne emailen keresztül küldeni kérdőíveket? A Qualaroo egy fantasztikus funkciót kínál, az úgynevezett Qualaroo bökéseket, amelyek lehetővé teszik, hogy bizonyos weboldalakhoz és alkalmazásain belül adjon hozzá kérdőíveket az értékes betekintések szerzéséért.
Üzlet | Vállalkozás | Elit | |
Üzleti terv (évente számlázva) | $149 havonta | $449 havonta | Lépjen kapcsolatba a kereskedővel |
Ingyenes | Alap | Prémium | |
Személyes terv (évente számlázva) | Ingyenes | $9 | $49 |
5. Qualaroo
Ezek a kérdőívek nem lassítják le a gyorsaságot és nem szakítják meg a látogatókat, ahogyan megjelennek nem tolakodó módon. Érzelmi analízist biztosítanak, amely segít Önnek megérteni a közönsége érzelmeit és élményeit.
Főbb jellemzők
Az eszközök terv tartalma:
- Bökések
- Egy felhasználó
- Alapvető kérdés típusok
- Adatexport
- Jelentések és elemzések
- Professzionális sablonok
- Elágazás és Logika Kihagyása
- Célzás
- Bökés helyezés
A prémium terv tartalma:
- Minden az eszközök tervből
- Három felhasználó
- Haladó kérdéstípusok
- Kérdőívből való kilépés
- Haladó célzás
- NPS
- Mobil bökés
- Okos válasz értékelés
- Alapvető integrációk
A vállalati terv tartalma:
- Korlátlan számú felhasználók
- Jelentő és dizájn API-k
- Kamra
- Haladó + egyedi integrációk
- Egyedi licenc, vállalatbiztonság és tulajdonjog
- Bevezető és siker menedzser
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- A minőségi adatok hozzárendelésével és a válaszadók által használt releváns kulcsszavak értékelésével kitalálhatja, hogyan felelnek meg az elvárásnak termékei és szolgáltatásai
- Kérdőív sablonokkal rendelkeznek, így nem kell a semmiből kezdenie minden alkalommal
Hátrányok:
- Korlátozott színválasztások vannak, és az alapértelmezett színséma relatívan néma
- Számos addon, mint az Érzelmi analízis és a fehér címkék elég drágává teheti az eszközt, különösen a kisvállalatok számára
Ár
Az alapértelmezett verziójuk $80 havonta, ha évente van számlázva. Minden tervet kipróbálhat ingyenesen 15 napon keresztül.
Eszközök | Prémium | Vállalkozás | |
Ár havonta (ha évente van számlázva) | $80 | $160 | Lépjen kapcsolatba a kereskedővel |
6. Feedier
Beleunt az ugyan olyan kérdőívek megfogalmazásába minden alkalommal? A Feedier segít magasan játékosított kérdőíveket készíteni. A játékosított kérdőívek sok dologgal rendelkezhetnek, mint a rangsor, animációk, interaktív kérdések és személyre szabott tartalom minden válaszadó számára.
A játékosított kérdőívek miatt még több embert érhet el és az ügyfeleinek nem szükséges pazarolniuk az idejüket egyszerre 40 kérdés megválaszolásával. Harmadik féltől származó forrásokból és integrációs eszközökből is importálhat adatokat, hogy jobb módon segítse az ügyfél visszajelzések analizálását.
Főbb jellemzők
- Játékosított kérdőív építő
- Visszajelző adat importer
- Hat csatorna (widget, emailek, SMS, stb.)
- Egyéni mezők
- Útvonal feltérképezése
- Vizuális analízisek
- Egyéni jelentések
- Szöveg analízis
- Geo jelentés
- Visszajelzés hozzárendelés
- Művelet automatizáció
- Hozzáférés menedzsment
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- Automatizációt állíthat fel, hogy valós időben kaphasson visszajelzést
- Ez az eszköz segít a VoC-ban (az Ügyfél Hangja) való analizálásban és cselekvésben
Hátrányok:
- Egy kis időbe telik, hogy hozzászokjon a különböző kérdéstípusokhoz és használatukhoz
- Az integrációhiány probléma lehet néhány vállalat számára
Ár
Az árazásuk az irányítópult felhasználóktól függ. Ahhoz, hogy többet tudhasson meg árazásukról, kapcsolatba kell lépnie a kereskedővel.
7. Clarabridge
Kíváncsi, hogy mit mondanak ügyfelei a népszerű blogjáról, miközben ajánlatsablont készítenek? A Clarabridge lehetővé teszi, hogy pontosan ezt tegye. Ez egy Ügyfél Élmény Menedzsment (CEM) platform, amely lehetővé teszi, hogy minden beszélgetésbe belehallgasson és becsatlakozzon bármilyen forrásból.
Segíti analizálni az érzéseket, az érzelmi analízisek folytatását és a szándék észlelését. Automatikusan átirányíthatja a problémákat a megfelelő csapatokhoz és automatizált válaszokat állíthat be.
Főbb jellemzők
- Személyre szabott irányítópultok minden részleg számára
- 21 különböző típusú szándékot érzékel
- Érzelmek vizsgálása és megértése
- Egyszerű jelentés és kategorizáció
- Rögzítheti a változás mértékét egy 11 pontos érzelmi skálán
- Ügyfél erőfeszítés értékelése
- Kapcsolódjon források százaihoz és gyűjtsön ügyfél visszajelzést egyetlen helyen
- Szöveg analízis motor
- Csatornán keresztüli beszélgetések integrálása
- SLA megfigyelés
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- Cselekvőképes betekintéseket készíthet minőségi és mennyiségi adatokkal
- A platform rugalmas, hogy megfeleljen igényeinek
Hátrányok:
- Egy kis tanulmányi görbe szükséges, időbe kerül beállítani és beosztani csapatát
- Hiányzik a megjelenítés és lehet, hogy exportálnia kell adatát Excel-be, hogy felépítse a diagramjait és grafikonjait
Ár
A Clarabridge árazása három szinten érkezik és kapcsolatba kell lépnie velük további részletekért.
8. Survicate
A Survicate egy ügyfél visszajelzés eszköz, amely különböző marketing alkalmazásokkal integrálódik, mint a Hubspot, Mailchimp, Slack, stb. Segíti a célzott kérdőívek engedélyezését számos helyszínen egy weboldalon vagy az emailen való kérdések küldését.
Chat kérdőíveket, CVS-t és XLS export opciókat is kínálnak az NPS analízis mellett.
Főbb jellemzők
Az ingyenes terv tartalma:
- Kérdőív válaszok: 100 minden hónapban
- NPS, CSAT, CES és 12 másik kérdéstípus
- Email, link, web és mobil kérdőívek
- Korlátlan felhasználó és kérdőív
- HubSpot, Intercom és még több integráció
- Slack és email értesítések
- Logikai átugrás kérdőív
- A válaszadó azonosítása és gazdagítása
- Több, mint 125 professzionális kérdőív sablon
- Részleges beadványok
- Visszajelzés Gomb
- Adat visszatartás: 1 hónap
Az alapvető terv tartalma:
- Minden az ingyenes tervben
- Kérdőív válaszok: 1000 minden hónapban
- Exportálás CSV-be és XLS-be
- Google Táblázatok integráció
- Válasz és attribútum csövek
- Egyéni ‘köszönöm’ oldal és művelet
- Visszajelző Központ
- Adat visszatartás: korlátlan
A professzionális terv tartalma:
- Minden az alapvető tervben
- Kérdőív válaszok: 10,000 minden hónapban
- Survicate márkaépítés eltávolítva
- Egyéni dizájn (CSS)
- Haladó célzás
- Automatizált visszatérő kérdőívek
- Adat export API
- Webhookok
- Egyéni domain
- Prémium integrációk: Marketo, Pardot, Salesforce
A végső terv tartalma:
- Minden a professzionális tervben
- Kérdőív válaszok: 50,000 minden hónapban
- Személyre szabható válasz szám, akár korlátlan
- Nagyon költséghatékony a magas mennyiségű forgalom és felhasználók számára
- Kérdőív sablonozás
- SAML SSO hitelesítés
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- Számos opció van az előre megépített kérdőívekre, így nem szükséges minden kérdőívet a semmiből kezdenie
- Az UI interaktív és a visszajelző irányítópultjuk elég átfogó
Hátrányok:
- Nem kap felugró értesítést negatív visszajelzésért, amely késlelteti a követési műveletet
- Az elemzési funkcióból hiányoznak a megfelelő részletek
Ár
Az árazás $129-nál kezdődik havonta az eszköz tervükért. A Survicate rendelkezik ingyenes tervvel, amelyet megnézhet az eszközre való feliratkozás előtt.
Ingyenes | Eszköz | Professzionális | Végső | |
Ár havonta (évente számlázva) | 0 | $89 | $159 | $419 |
9. Typeform
A Typeform egyszerre egy kérdés tervezése úgy érződik, mint egy tényleges beszélgetés a válaszadókkal. Ez a funkció a teljes kérdőív folyamatot erőfeszítésmentessé teszi és emberi érzetet ad hozzá. Egyszerű, felhasználóbarát interfésszel rendelkezik, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy bármilyen kód írása nélkül készítsenek kérdőíveket és alkalmazásokat.
Az eszköz segít beágyazni további elemeket, például videókat és képeket, hogy interaktívabbá tegye felméréseit.
Főbb jellemzők
Az alap terv tartalma:
- 100 válasz havonta
- Egy felhasználó
- Korlátlan kérdések és betűformák
- Korlátlan logikai ugrás
- Személyre szabás rejtett mezőkkel
- Webhookok
- Egyéni link előnézet
A Plusz terv tartalma:
- Minden az alap tervből
- 1000 válasz havonta
- Három felhasználó
- Betűforma eltávolítás márkaépítés
- Egyéni aldomain
- Egyéni link előnézet
- Átirányító opciók
Az üzleti terv tartalma:
- Minden a plusz tervben
- 10,000 válasz havonta
- Öt felhasználó
- Kérdés betekintések
- Facebook pixel
- Haladó beágyazás opciók
- Prioritás támogatás
- Egyéni zárt üzenet
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- Egyszerűen használható interfész, amely biztosítja, hogy bárki használhatja a szoftvert és építhet kérdőíveket
- Széleskörű sablonok
Hátrányok:
- Komplikált erőteljesebb kérdőív kérdéseket készíteni
- Az eszköznek szükséges optimalizáció, hogy mobil barátabb legyen
Ár
A Typeform három árazási szintet kínál:
Alap | Plusz | Üzlet | |
Ár havonta (évente számlázva) | $25 | $50 | $83 |
10.UserReport
A UserReport egy látogató vélemény platform, amely megmondja, hogy kik a felhasználói és mit szeretnének elérni. Két widgettel rendelkeznek: egy kérdőív és egy visszajelző widget. Közvetlen interakciót kezdeményezhet felhasználóival és megmondhatják, hogyan tudna fejlődni.
Ezek a widgetek weboldala és alkalmazása részévé integrálódnak és biztosíthatnak felhasználó demográfiát, NPS-t és más kulcsfontosságú faktorokat.
Főbb jellemzők
- Felhasználói demográfiát biztosít
- NPS-t kalkulál
- Google analízis integráció
- Személyre szabási opciók
- Funkciókat priorizál
- Felhasználói elégedettség kalkulálása
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- Jobban megértheti az ügyfél szegmenseket a demográfiai betekintések analizálásával
- 60 nyelven elérhető, így bárki használhatja
Hátrányok:
- Nincs sok funkciója, így előfordulhat, hogy egy másik eszközre is elő kell fizetnie ezzel párhuzamosan
- A költségek megemelkedhetnek, ha szüksége van számos másik eszközre is
Ár
Az árazási részletek nem hivatalosak és lehet, hogy kapcsolatba kell lépnie a UserReport-tal ezügyben.
11. Podium
Szeretné tudni eszközében az értékesítési funkciói hatékonyságát? Ahelyett, hogy egy másik értékelő platformra menne és megkeresné, használhatja a Podium-ot. A Podium egy ügyfél visszajelző eszköz, amely csoportosítja az online értékeléseket számos oldalról egyetlen helyre.
Ezen kívül segít több értékelést is szerezni az értékelés meghívások automatizálásával, kompetitív tesztelésekhez való összehasonlítással, az előrehaladása követésével és kérdőívek készítésével.
Főbb jellemzők
- Nézze meg és válaszoljon minden értékelésre egyetlen postaládából
- Automatizált értékelések
- Értékelés analízisek
- Személyre szabható sablonok a személyes üzenetekért
- Kapcsolótábla
- Kompetitív tesztek
- Automatizált üzenetek a visszajelzésért
- Ügyfél betekintések
- Gyors megoldás a jobb ügyfél élményért
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Az ügyfél betekintésekkel való rendelkezés, mint az, hogy milyen csatornáról jöttek, kivel léptek interakcióba és milyen régen az ügyfelei, segít a stratégiákban
- A Podium riasztást küld, amikor az ügyfeleknek szörnyű élményük volt. Mielőtt elsétálnának, megoldhatja a problémákat egy privát beszélgetésben
Hátrányok:
- Hiányzik az integráció rész
- Nincs elágazás és logikai átugrás a kérdőívekben
Ár
Egyedi árajánlatot kínálnak, mivel úgy hiszik, hogy minden üzlet egyedi és ezáltal az igényeik is. A szükséges eszközöktől függően terveznek Önnek egy csomagot és egy árajánlatot érte.
12. Qualtrics
A Qualtrics Customer XM lehetővé teszi, hogy meghallgasson minden ügyfél visszajelzést és értékelést, mert 128 adatforráshoz és 27 csatornához van hozzáférése, mindezt egyetlen platformon. Felfedhet trendeket és mintákat is az ügyfél lojalitásban, amely segíti meghatározni a területeket, amelyek maximalizálják az ügyfél lojalitást és visszatartást.
Főbb jellemzők
- Hallgató motor
- Prediktív intelligencia és analízis
- Teljesen zárt hurkú műveleti képességek
- Szerezzen ügyfél lojalitási mintákat és trendeket
- Előíró betekintések
- Ajánlott műveleteket küld a megfelelő csapatok számára
- Fogd és dobd integrációk
- Automatizált műveletek
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- A 27 csatorna és 128 adatforrásuk miatt teljes nézetet szerezhet arról, hogy mit gondolnak és éreznek az ügyfelek
- Azáltal, hogy hozzáférést szerez a betekintő betekintésekhez, jobban tudja visszatartani ügyfeleit
Hátrányok:
- A kérdőív tervezés elég korlátozott
- Minimális testre szabás jelentéseihez
Ár
A Qualtrics nem tette hivatalossá az árazását. Kapcsolatba kell lépnie velük egy árajánlatért.
13. Mopinion
A Mopinion egy minden az egyben ügyfél visszajelző eszköz, amely segít zökkenőmentesen gyűjteni az ügyfél visszajelzéseket minden digitális csatornáján keresztül. Készíthet visszajelző űrlapokat, amelyek a legkritikusabb érintési pontokat látják el az ügyfél kalandon keresztül.
Követheti a műveleteket, vizualizálhatja a csapata előrehaladását és emlékeztetőket állíthat be a jobb együttműködésért és nyomon követésért.
Főbb jellemzők
A növekedő terv tartalma:
- Irányítópult: 1
- Weboldal nézettség/hónap: 2,000,000
- Email/hónap: 200,000
- Felhasználók: akár 20
- Korlátlan visszajelző űrlap
- Korlátlan visszajelző válaszok
- Oldalon belüli visszajelzés
- Teljes API hozzáférés
- Többnyelvű kérdőívek
- Email támogatás
- Többfaktorú hitelesítés
A turbó terv tartalma:
- Minden a növekvő tervben
- Weboldal nézettség/hónap: 8,000,000
- Email/hónap: 1,000,000
- Alkalmazáson belüli felhasználók/hónap: 400,000
A vállalati terv tartalma:
- Minden a turbó tervben
- Irányítópult: korlátlan
- Weboldal nézettség/hónap: korlátlan
- Email/hónap: korlátlan
- Alkalmazáson belüli felhasználók/hónap: korlátlan
- Felhasználók: 20+
- Dedikált siker menedzser
- Egyszeri belépés
- Dedikált domain és tárhely
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Egyszerűen használható és a többnyelvű funkciója kényelmesebbé teszi az interfészt az üzletek és az ügyfelek számára
- Egyszerűen rendelkezhet 20 felhasználóval, akik az eszközzel dolgoznak
Hátrányok:
- Az árazás relatívan magas, különösen a kisvállalatok számára
Ár
Három árazási szintjük van, és elkezdheti a próbaidőszak periódust anélkül, hogy be kellene küldenie a bankkártya adatait.
Növekvő | Turbó | Vállalkozás | |
Ár havonta | $229 | $579 | Lépjen kapcsolatba a kereskedővel |
14. Helio
A Helio egy kérdőív platform, amely lehetővé teszi a mennyiségi és a viselkedési attribútumok gyűjtését közönségéről, amely segíthet értékes betekintéseket fejleszteni. A kérdőívei jobb célzása érdekében először választania kell egy közönséget. Ezután tizenegy különböző kérdéstípusból választhat, miután közönséget választott.
Főbb jellemzők
Az egyetlen kérdőív terv tartalma:
- 10 Kérdéstípus
- 100 Résztvevő
- Perceken belüli válasz
- Teszt küldése mobil, tablet és asztali számítógép számára
- Audio, videó, képek és szövegek tesztelése
A vállalati terv tartalma:
- Minden az egyetlen kérdőív tervben
- 11 Kérdéstípus
- Nincs résztvevő korlátozás
- Specifikus közönség használata: DevOps, IT Támogatás, Egészségügyi Dolgozók…
- Prototípus tesztek a Figma-ban
- Elágazó kérdések
- Követő kérdések feltevése a résztvevők számára, hogy többet tudjon meg
- Teszt az ügyfeleivel
- Testre szabás a márkaépítésével
- Használjon screenereket a résztvevők elfogására
- Elfogók beszerelése a weboldalára
- Szegmentálja közönségeit
Az ügynök terv tartalma:
- Minden a vállalati tervből
- Nincs extra díjszabás a csapattársainak
- Kliensek kezelése különböző projektekkel
- Kliens specifikus márkaépítés használata a teszteken
Előnyök és hátrányok:
Előnyök:
- A viselkedési szűrőik segítenek elérni a kívánt közönséget és jobb megértést szereznek az ügyfél élmény megértése érdekében
- Számos kreatív ötleteket tesztelhet a fogalmi kérdések feltevésével, a prototípusok, képek, audio vagy videó hozzáadásával
Hátrányok:
- Előfordul, hogy a biztosított funkciók nem indokolják az árazásukat
Ár
A Helio három tervvel rendelkezik az egyetlen kérdőív szintjükön és a vállalati és ügynök terveik sokkal több funkcióval rendelkeznek.
Nyitott kérdőív | Alapvető kérdőív | Célzott kérdőív | |
Egyetlen kérdőív árazás | $49 | $199 | $399 |
Vállalkozás | Ügynökség | |
Árazás havonta | $1000-nál kezdődik | $1000-nál kezdődik |
Take it to the next level
Integrate LiveAgent with one of the leading customer feedback software and boost your customer service satisfaction
15. GetFeedback
A GetFeedback egy ügyfél élmény platform, amely segít vizuálisan vonzó kérdőíveket készíteni képekkel, színekkel és betűtípusokkal, amelyek illenek üzletéhez. Pillanatbeli visszajelzést gyűjthet minden csatornán keresztül és gyorsan felismerheti a jelentős trendeket.
Ezzel az eszközzel az ügyfelek sokkal gyorsabban tölthetik ki a kérdőíveket, jobb élvezettel.
Főbb jellemzők
A közvetlen terv tartalma:
- SMS/szöveg
- Salesforce integráció
- Automatizáljon és gyűjtsön pillanatbeli visszajelzéseket a választott csatornákon
- Kérdőívek indítása az ügyfél műveletek alapján
- Kulcsattribútumok és viselkedések használata általi közönség célzás
- Szabja testre a kérdőíveket logókkal, színekkel és témákkal
- Gyorsan ismerje fel a trendeket haladó analízisekkel
- Egyszerűen megértett eredmények az egyéni jelentés irányítópultokból
- Férjen hozzá a sablonokhoz a Net Promoter Score® (NPS), Ügyfél Elégedettségi Eredmény (CSAT), Ügyfél Erőfeszítési Eredmény (CES) és még sok más érdekében
A digitális terv tartalma:
- Weboldalak
- Webalkalmazások
- Mobilalkalmazások
- Automatizáljon és gyűjtsön pillanatbeli visszajelzéseket a választott csatornákon
- Kérdőívek indítása az ügyfél műveletek alapján
- Kulcsattribútumok és viselkedések használata általi közönség célzás
- Szabja testre a kérdőíveket logókkal, színekkel és témákkal
- Gyorsan ismerje fel a trendeket haladó analízisekkel
- Egyszerűen megértheti az eredményeket az egyéni jelentés irányítópultokból
- Férjen hozzá a sablonokhoz a Net Promoter Score® (NPS), Ügyfél Elégedettségi Eredmény (CSAT), Ügyfél Erőfeszítési Eredmény (CES) és még sok más érdekében
A teljes terv tartalma:
- Minden a közvetlen és digitális tervben
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- A logikai eszközt egyszerű megfejteni és erőteljesebbé teszi a kérdőívét
- CX specifikus kérdések, amelyek által egyszerűen megszerezheti az NPS és CSAT eredményeit
Hátrányok:
- Nem teszi lehetővé, hogy szerkessze a kérdőívek engedélyeit
- Nem rendelkezhet különböző felhasználó engedélyekkel, amely az együttműködést nehézzé teszi
Ár
Az alapvető funkciók elérhetőek minden tervükben, szétosztva közvetlenre, digitálisra és teljesre. Az árazásuk éves alapon történik, és hogy többet tudjon meg a személyre szabott árajánlatukról, kapcsolatba kell lépnie a GetFeedback-kel.
16. UseResponse
A UseResponse egy minden az egyben ügyfél támogató megoldás, amely rendelkezik ügyfél visszajelző portállal, ahol privát visszajelző közösséggel rendelkezhet a belső csapata számára. Teljes áttekintést kaphat a legnépszerűbb javaslatokról.
Gyűjtheti az ügyfél visszajelzést a widget beágyazásával weboldalán vagy bármilyen szolgáltatási oldalon.
Főbb jellemzők
- Ügyfél visszajelző portál
- Opció a névtelen ötletekre vagy szavazásokra
- SSO bejelentkezés
- Egyéni visszajelzés menedzsment munkafolyamatok
- Egyesített mobilinterfész a visszajelzés menedzsment engedélyezése érdekében
- Integrációk számos harmadik féltől származó eszközzel
- CSAT kérdőívek
- Analízisek és trendek
- Feltételes mezők
- Szavazás korlátozó
- Egyetlen postaláda
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Az egyéb alkalmazásokkal való integráció zökkenőmentes és egyszerű
- Számos termékrészt be- és kikapcsolhat szükség szerint
Hátrányok:
- Beletelhet egy kis időbe, mire megérti, hogyan használja a különböző funkciókat
Ár
Két tervvel rendelkeznek: vállalati felhő és helyszíni megoldás. A vállalat felhő négy további csomaggal rendelkezik.
Vállalat felhő | Helyszíni | |||
Visszajelző megoldás | Tudásbázis | Segédpult + élő chat | ||
Ár havonta (évente számlázva) | $124 | $116 | $124 | $400 |
17. Trustpilot
A Trustpilot egy online értékelési eszköz, amelyet a vállalatok bizalom építésére használnak a fogyasztóival. Ezzel az ügyfél visszajelző eszközzel emailt küldhet az ügyfelek meghívására, hogy megosszák a visszajelzésüket.
Beállíthatja úgy is, hogy az ügyfél emailt kapjon rögtön a vásárlás után. Ezek az értékelések megjelennek a keresőmotorokban is, amely segít Önnek a láthatóság fejlesztésében az online hirdetésekben és keresőmotorokban.
Főbb jellemzők
Elérhető az ingyenes tervben:
- Profiloldal igénylése
- Ügyfél értékelések meghívása
- Támogatás szerzése
- Alapvető teljesítmény jelentések megnézése
- 2 TrustBox widget használata
- Google Értékesítő Értékelések Vonzása
A standard tervben elérhető:
- Profiloldala fejlesztése
- Több ügyfél értékelés meghívás
- Ügyfél siker csapathoz való hozzáférés
- A részletes analízisekből való tanulás
- Nyolc értékelés TrustBox widget használata
- A marketing eszközökhöz való hozzáférés
- Testreszabás fizetős addonokkal
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- A több társaság értékelés megalapítja a bizalmat társaságában
- Fejlesztheti a keresőmotorja láthatóságát
Hátrányok:
- Nem átfogó ügyfél visszajelző eszköz
Ár
Kezdheti az ingyenes verzióval, majd frissíthet, amikor csak szeretné. Testre szabott tervvel is rendelkezhet számos addonnal.
Ingyenes | Standard | |
Ár havonta (évente számlázva) | $0 | $199 |
18. Feefo
A Feefo egy ügyfél visszajelző eszköz, amely lehetővé teszi, hogy emaileket küldjön az ügyfelek meghívására, hogy megosszák értékeléseiket. Kiválaszthatja ezen értékelések megosztását is a weboldalán szövegkijelzési, százalékos kijelzési és csillag értékelési opciókkal.
Kérdőíveket készíthet, NPS-t kalkulálhat, részletes betekintésekkel rendelkezhet, linkelhet különböző eszközökbe és még így tovább.
Főbb jellemzők
Az alapvető terv tartalma:
- Termék és szolgáltatás értékelések
- Értékelés kérelmei szerkesztése
- Fotó és videó értékelések
- Google csillagokra való kvalifikálás
- Egyértelmű jelentés
- Többcsatornás támogatás
A teljes terv tartalma:
- Minden az alapvető tervben
- Kampánymenedzser a mélyebb betekintésért
- Net Promoter Score alapvetőként
- Személyre szabható jelentések
- Teljesen beállított támogatás
- Személyes Ügyfél Siker Menedzser
- Szakértő tanács a ROI elérése érdekében
A vállalati terv tartalma:
- Minden a teljes tervben
- Visszajelző csomag, Önre szabva
- Ipari vezető, AI-vezetett analízisek
- Specialista beültető szolgáltatás
- Teljes migrációs támogatás
- Dedikált Ügyfél Siker Csapat
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Könnyen rendezheti és megtalálhatja a negatív értékeléseket, ezáltal megfelelően kezelheti őket
- Integrálhatja a válaszait és egyszerűen küldhet visszajelzést a CRM rendszerébe
Hátrányok:
- A személyre szabott értékelés email küldése nehéz, mivel az értékelés emailek közvetlenül a Feefo rendszerből érkeznek
Ár
A Feefo három árazott tervvel rendelkezik: alapvető, teljes és vállalati. Kapcsolatba kell lépnie a kereskedővel az árazási részletekért, mert az ár nem nyilvános.
19. Bazaarvoice
A Bazaarvoice egy átfogó eszköz, amely lehetővé teszi, hogy mindent megtegyen, gyűjthet értékeléseket, véleményeket az ügyfeleitől, lehetővé teszi, hogy a vásárlók kérdéseket tegyenek fel és válaszokat szolgáltasson, cselekvőképes betekintéseket szerezhet a kompetitív tesztekkel, érzelmi analízisekkel kapcsolatosan, és még sok mást.
Főbb jellemzők
- Töltse meg termék oldalát meglévő értékelésekkel
- Értékelések az influencer közösség által
- Gyűjtsön hiteles értékeléseket és más felhasználó generált tartalmat
- Automatizált emailek
- Cselekvőképes betekintések
- Egyetlen portál, hogy nyomon kövessen és kezeljen minden kérdést és értékelést
- Lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy kérdéseket tegyenek fel
- Hangulat elemzése
- Teljesítménykövetés
- Versenytárs betekintések
- Kategória tesztek
- Alapvető teljesítmény metrikák
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Stratégiailag jelentősek lehetnek az olyan mutatók, mint például a termékmegjelenítési oldalak hány százaléka tartalmaz legalább egy értékelést, hány kérdést kell megválaszolnia, stb.
- Gyorsan felismerheti a trendeket minden értékelés, vélemény és kérdés segítségével
Hátrányok:
- Az olyan funkciók, mint a kérdőív készítés hiányzik, amely egy belső része az ügyfél visszajelző eszközöknek
- Más eszközöket is kell használnia ezzel párhuzamosan, amely felrepítheti a költségeit
Ár
A Bazaarvoice ár részletei nem nyilvánosak. Kapcsolatba kell lépnie velük árajánlatért.
20. Hotjar
Tudni szeretné, hogy milyen jól teljesített a blogja a Gantt diagramon? A Hotjar lehetővé teszi, hogy valós idejű ajánló dobozt helyezzen el oldalán, ahol felhasználói kifejthetik frusztrációjukat vagy élvezetüket az oldala különálló részeiről.
Testre szabható kérdőíveket is készíthet, illetve építhet egyet a kész sablonokból a CES, CSAT és az NPS mérésére.
Főbb jellemzők
Az üzleti terv tartalma:
- Folyamatos hőtérképek és felvételek
- Korlátlan kérdőívek és visszajelző widgetek
- 15 napos próbaidőszak
- Hotjar branding eltávolítása
- API felismerése
- Integrációk
A skála terv tartalma:
- Minden az üzleti tervből
- Identitás menedzsment (SSO)
- Tréning a Hotjar specialistákkal
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- A hőtérkép lehetővé teszi a felhasználói viselkedés vizualizálását és megkeresik, hogy mik vonzzák a felhasználó figyelmét
- A kérdőívek, közvélemény kutatások és a visszajelzések beállítása oldalán egyszerű
Hátrányok:
- Az olyan funkciók, mint az érzés analízis nincsenek benne
- Nem egy teljes értékű ügyfél visszajelző eszköz
Ár
Különböző árajánlataik vannak a napi foglalkozások számától függően:
Üzleti | Skála | |
Ár havonta | $99 500 napi foglalkozásért | $389 4000 napi foglalkozásért |
$189 1500 napi foglalkozásért | $589 8000 napi foglalkozásért | |
$289 2500 napi foglalkozásért | $989 15000 napi foglalkozásért |
21. CrazyEgg
Mint a Hotjar, a CrazyEgg egy másik ügyfél visszajelző eszköz, amely hőtérképeket használ az ügyfél viselkedés analizálására. Nyomon követheti a weboldal egyes részeit, amelyek több figyelmet kapnak, mint a feliratkozás gomb vagy a weboldal alja.
Főbb jellemzők
- Hőtérkép
- A/B tesztelés
- Látogató analízis
- UX/UI Ellenőrzések
- Ügyfél analízis
- Integrációk
- Együttműködés a csapattagokkal
- Export jelentések
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Míg a Google analízis megmutatja, hogy mit csinálnak az emberek az oldalán, a CrazyEgg megmutatja a mögötte rejlő indokot másodperceken belül
- Megkeresheti a változtatásra szoruló területeket weboldalán és fejlesztheti őket
Hátrányok:
- A funkció készlet elég korlátozott
Ár
Öt árazási szintjük van a nyomon követett oldalmegtekintésektől, a pillanatképektől és a rögzítésektől függően.
Alap | Standard | Plusz | Pro | Vállalkozás | |
Ár havonta | $24 | $49 | $99 | $249 | Lépjen kapcsolatba a kereskedővel |
22. Usersnap
A Usersnap egy ügyfél visszajelző eszköz, amely lehetővé teszi az üzletek számára, hogy legyen egy visszajelző gomb vagy menü az alkalmazásukban vagy weboldalukon és vizuális visszajelzést biztosít azáltal, hogy lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megjegyzéseket rajzoljanak és rögzítsenek a képernyőfotókon.
Minőségi és mennyiségi kérdőíveket is generálhat, amelyek a felhasználói események, URL útvonalak vagy a bizonyos oldalon töltött idők által indulnak.
Főbb jellemzők
Az alap terv tartalma:
- Két csapattaggal kezdődik
- Egy visszajelző projekttel kezdődik
- Korlátlan jelentők
- Képernyőrögzítés
- Csapattag hozzáadása $6-ért
- Projekt hozzáadása $9-ért
A kezdő terv tartalma:
- Minden az alap tervből
- Tíz csapattaggal kezdődik
- Három visszajelző projekttel indul
- 2,000 alkalmazással integrálható
A társaság terv tartalma:
- Minden a kezdő tervből
- 15 csapattaggal kezdődik
- Tíz visszajelző projekttel kezdődik
- Böngészőhiba felvétel
- Ügyfélszolgálati válaszok
- Egyéni widget tervezés
A vállalati terv tartalma:
- Minden a társaság tervből
- Akár végtelen csapattag
- Akár végtelen projekt
- Akár végtelen oldalmegtekintés
- Egyéni feliratkozási fizetés
- Egyedi szolgáltatási feltételek
- Usersnap branding eltávolítása
- Integráció a Webhooks által
- Vállalat támogatás és biztonság
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Számos hasznos integráció
- Az interfész szimpla és egyszerűen használható
Hátrányok:
- Hiányzik a személyre szabás lehetősége
Ár
Négy választható tervvel rendelkeznek egy 14 napos ingyenes próbaidőszak periódussal.
Alap | Kezdő | Társaság | Vállalkozás | |
Ár havonta (évente számlázva) | $9 | $69 | $129 | Lépjen kapcsolatba a kereskedővel |
23. CustomerSure
A CustomerSure lehetővé teszi, hogy ügyfél visszajelzéseket gyűjtsön, figyeljen és válaszoljon rájuk. Küldhet kérdőíveket emailen, SMS-en, weben vagy alkalmazáson keresztül, meghatározhatja az ügyfél kalandot és mérheti az elégedettséget minden lépésnél.
Kategorizálhatja és priorizálhatja a gyakori visszajelzési problémákat és a sürgős problémákat azonnal megoldhatja. A fontos metrikák mérése, mint az NPS, CSAT és az erőfeszítés eredmények is lehetséges.
Főbb jellemzők
A CX kezdő tervben elérhető:
- Kérdőívek: 10,000
- Elemző belépések: 5
- Nyomon követett személyzet: 15
- Csapatok: 1
- Márkák: 1
- Integráció
- Prémium támogatás
A CX pro tervben elérhető:
- Minden a CX kezdő tervből
- Kérdőívek: 20,000
- Elemző belépések: 12
- Nyomon követett személyzet: 30
- Csapatok: 10
- Márkák: 1
A CX pro plusz tervben elérhető:
- Minden a CX pro tervből
- Kérdőívek: 100,000
- Elemző belépések: 55
- Nyomon követett személyzet: 150
- Csapatok: 50
- Márkák: 3
- Bemenet egy termék úttérképre
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Szakértői tanácsot, konzultációt és támogatást szerezhet a választott tervtől függően
- Megnézheti a trend adatot, hogy idővel nyomon követhesse a teljesítményt
- Haladó szűrők, amelyek segítenek hatékonyan analizálni az adatot
Hátrányok:
- A funkciók eleinte komplikáltnak tűnnek
- Az első kettő fizetős verzióban csak egy márkával dolgozhat
Ár
Három árazási szintjük van, illetve van olyan lehetőség is, hogy egyedi tervvel rendelkezzen igényei szerint.
CX kezdő | CX pro | CX pro-plusz | |
Ár havonta | $199 | $399 | $999 |
24. Wootric
A Wootric, egy InMoment társaság segít a visszajelzések hallgatásában közvetlen forrásokból, mint a kérdőívek és űrlapok, illetve közvetett forrásokból, mint a közösségi vélemények és megemlítések, következtetett forrásokból, mint a CRM és az értékesítési pontok adatforrásai.
Lehetővé teszi a metrikák kalkulálását, mint az NPS, CSAT és CES.
Főbb jellemzők
A professzionális tervben elérhető:
- Önkiszolgáló NPS, CSAT és CES mikro kérdőívek alkalmazáson belüli web vagy mobilon bevetve, vagy emailen, SMS-en keresztül
- Szöveg és érzelem analízis
- Adat felfedezés, hogy kiaknázza a strukturálatlan visszajelzést
- Jelentés és irányítópultok, hogy elősegítse a cselekvést és figyelje a trendeket
- Integrációk a kritikus nyilvántartási rendszerekkel
A vállalati tervben elérhető:
- Minden a professzionális tervből
- Önkiszolgáló vagy kezelt szolgáltatási kérdőívek a tranzakciós, relációs és piaci kutatásért
- Ipari specifikus szöveg és érzelem analízis modellek
- Mező szintű jelentés
- Helyzet alapú művelet tervezés
- Ügymenedzsment és zárt hurkok
- Haladó és natív integrációk a kritikus nyilvántartási rendszerekkel
Az egyedi tervben elérhető:
- Minden a vállalati tervből
- Erőteljes kérdőív és adatgyűjtés minden csatornán keresztül
- Kiterjedt jelentés, amely átíveli a vállalat tetejét a frontvonalig
- Prediktív és haladó analízisek, hogy megkönnyítsék az ajánlásokat és a munkafolyamatot
- Erőteljes integrációk a kritikus nyilvántartási rendszerekkel
- Művelet tervezés, pártfogás, ügymenedzsment, zárt hurok és még sok más
- Egy egyedi kombinációja az Ügyfél Élménynek (CX), az Alkalmazotti Élménynek (EX), a Marketing Élménynek (MX), és a Termék Élménynek (PX)
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Megfigyelheti az ügyfél élmény trendeket idővel és dolgozhat ezeken a trendeken
- Az aktív hallgató stúdiója megadja az irányítást, hogy ügyfél visszajelzést gyűjtsön minden érintéspontnál
Hátrányok:
- Kissé nehéz integrációkat beépíteni, ha az alapvető metrikákon túl szeretne menni
- Az integráció opciók korlátozottak
Ár
Három tervvel rendelkeznek: professzionális, vállalati és egyedi. Kérelmezhet próbaidőszakot vagy kérhet árajánlatot.
25. KiyOh
Folyamatosan kíváncsi, hogy mit mondanak ügyfelei a tartalmairól vagy funkcióiról? A KiyOh, mint a Trustpilot, egy online vélemény platform, amely egy kicsit kisebb méretben a Trustpilot-nál, de hihetetlen funkciókat kínál.
A legjobb része, hogy tartalmaz Vélemény Riasztást, amely értesíti Önt minden jó és rossz véleményről.
Főbb jellemzők
A go tervben elérhető:
- 150 meghívás havonta
- Vélemények a Google Vásárlás és Hirdetés Kampányban
- Fejlesztett SEO a véleményeken keresztül
- Személyre szabott Meghívó Email Előnézeti Oldal és Widget
- Automatikus meghívás minden rendelés után (számos webshop plugin használatával)
- Birtokoljon saját kérdőívet
- Válaszoljon a véleményekre
- Teljes körű támogatás
A pro tervben elérhető:
- Minden a go tervből
- 300 meghívás havonta
A prémium tervben elérhető:
- Minden a go tervből
- 3000 meghívás havonta
Előnyök és hátrányok
Előnyök:
- Gazdaságosabb a többi hasonló platformnál
- A vélemény riasztó egyszerűen megoldhatja a negatív visszajelzéseket olyan korán, amennyire csak lehet
Hátrányok:
- Nem átfogó ügyfél visszajelző szoftver
Ár
Három ártervük van. Az egyedüli különbség köztük a havi meghívások száma.
Go | Pro | Prémium | |
Ár havonta | $29.5 | $34.3 | $117.2 |
Az 5 legjobb ügyfél visszajelző szoftver összehasonlítva
1. LiveAgent
A LiveAgent az első számú választás az ügyfél visszajelző szoftverek közül. Nem csak segít email kérdőíveket kitalálni, de erőteljes analízis és jelentés képességekkel bír, amelyek segítenek nyomon követni a fontos metrikákat és KPI-kat. A jelentések, mint a csatorna használat, idő követés, SLA megfelelés megkülönbözteti ezt az eszközt a többitől és segíti mérni az ügyfél elégedettséget és ennek megfelelően improvizálni.
A jegykezelő platform kezelésétől az ügyfél hívások nyomon követéséig és rögzítéséig, a LiveAgent minden dobozd kipipál, hogy a legátfogóbb ügyfél visszajelző szoftver legyen.
Get to know your customers better
Track the quality of your customer support and gain a deeper understanding of your customers.
2. Qualtrics
A Qualtrics segít minden ügyfél hallgatásában 27 csatornán és 128 adatforráson keresztül és segíti leleplezni a mintákat és trendeket a prediktív intelligencia motorjuk által, amely sokak által használt és elismert. Hiányoznak más funkciók, mint a jegykezelés, a többcsatornás kommunikáció és így tovább, ezáltal második lett a listán.
Segít ajánlott műveleteket küldeni a megfelelő csapatoknak, hogy további lépéseket tegyenek az ügyfél élmény és elégedettség fejlesztésére.
3. Trustpilot
A Trustpilot egy népszerű platform az ügyfelek véleményeinek kikérésére és az üzlete továbbfejlesztésére. Harmadik ezen a listán, mert az eszköz egyszerűvé teszi az ügyfeleknek, hogy véleményeket hagyjanak és segítenek növelni a konverziókat a jó vélemények segítségével.
Amellett, hogy olvashat és kereshet véleményeket, nincs sok funkciója, mint a többi hasonló terméknek és talán észreveheti, hogy kissé költséges, ha csak most kezdi.
4. Typeform
A Typeform-mal kérdőíveket készíthet, amelyek egy beszélgetésnek érződnek és olyan elemeket ágyazhat a kérdőívekbe, mint a videók, képek és így tovább. Mivel ezeket a kérdőíveket egyszerű kitölteni és esztétikailag lenyűgözőek, az ügyfelek boldogan töltik ki az űrlapokat.
Az egyetlen dolog, amely a Typeform-ot speciálissá teszi az nem más, mint hogy segít kód nélküli chatbotot építeni, amely nyomokat fog el és kvalifikál, ezáltal fejleszti az ügyfél élményt és elégedettséget. A Typeform korlátozása, hogy nem szolgálja ki a jegykezelési, hívásrögzítési és a közösségi médián való beszélgetés szükségleteit.
5. CustomerSure
A CustomerSure-rel testre szabhat és szállíthat kérdőíveket, kategorizálhatja és priorizálhatja az ügyfél problémákat, munkafolyamat követést használhat és értékes adat betekintéseket szerezhet, mint az NPS, CSAT és más metrikák.
Az egyetlen dolog, ami hiányzik, az a funkciók, mint a jegykezelés, hívásrögzítés, illetve az eszköz elég drága lehet $199-ral havonta.
Ügyfél visszajelző szoftver | Capterra értékelés | Próbaidőszak periódus/Ingyenes tervek | Kezdő ár |
LiveAgent | 4.7/5 (kb. 1000 vélemény) | Igen | $15/ügynök/hónap |
Qualtrics | 4.8/5 (kb. 300 vélemény) | Igen | Nem hivatalos |
Trustpilot | n/a | Igen | $199 havonta |
Typeform | 4.7/5 (kb. 400 vélemény) | Igen | $25 havonta |
CustomerSure | 4.8/5 (kb. 40 vélemény) | Igen | $199 havonta |
Végszó
Az ügyfélszerzés ötször többe kerülhet a már meglévő ügyfelek megtartásánál. A növekvő verseny között és az új társaságok feltörésével minden szektorban, az ügyfelek megtartása még kihívóbb. Ezáltal az ügyfél visszajelző szoftver kötelező a vállalatok számára.
Itt egy rövid kérdezz-felelek lista, amely segíthet a 25 eszköz közül választani.
Melyik ügyfél visszajelző szoftver megfelelő üzlete számára?
Egy olyan ügyfél visszajelző szoftver megfelelő vállalata számára, amely lehetővé teszi, hogy minden alapvető funkcióval rendelkezzen, és olyanokkal, amelyek teljesítik igényeit. Például a LiveAgent nem csak minden ügyfél visszajelző követelményt szolgál ki, de ezen felül sok más funkciót is biztosít, mint a közösségi média segédpult, mobil segédpult és így tovább.
A legjobb minden az egyben ügyfél visszajelző szoftver megoldások
A több, mint 200 funkcióval, amelyeket a LiveAgent kínál, a vezető ügyfélszolgálati szoftver a piacon az ügyfél visszajelzésekben és még sok másban. Centralizált megoldás lehet minden üzleti igénye számára.
A legjobb ügyfél visszajelző szoftver beépített jegykezeléssel és élő chattel
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy automatizált jegyelosztással rendelkezzen, ahol a jegyeket hozzárendelheti és átszállíthatja ügynökök és részlegek között, címkéket használhat, hogy megkülönböztessen számos jegyet, sok élő chat funkcióval rendelkezik, mint a chat gomb meghívó, chat történet és követés, amelyek a legjobb ügyfél visszajelzési szoftverré teszik beépített jegykezeléssel és élő chattel.
A legjobb ügyfél visszajelző szoftver funkciók szerint
A funkciók száma, amellyel a LiveAgent rendelkezik, könnyedén felér a 200-al, az egyik legtöbb funkcióval rendelkező platformmá téve az ügyfél visszajelző és más megoldások tekintetében.
A legjobb érték a pénzért ügyfél visszajelző szoftver
$15-os árral felhasználónként havonta, a LiveAgent kínálja a legjobb értéket a pénzért, egyszerű használattal, funkciók bőségével és egy kiváló támogató csapattal, így ez a legjobb ár-érték arányú ügyfél visszajelző szoftver.
A legmagasabban értékelt ügyfél visszajelző szoftver
Több, mint 1000 véleménnyel a Capterra-n és 4.7-es összesített értékeléssel, a LiveAgent egyike a leghozzáférhetőbb és legjobban értékelt ügyfél visszajelző szoftvernek funkciókban gazdag platformmal és intuitív interfésszel.
A leghozzáférhetőbben beállítható és használható ügyfél visszajelző szoftver
A könnyen használható szoftverrel és az intuitív interfésszel, amely lehetővé teszi, hogy vállalkozását a szoftverrel olyan hatékonyan állítsa be, amennyire csak lehet, és az eszköz használatával a lehető leghatékonyabban teljesítse az Ön igényeit, a LiveAgent vezeti a leghozzáférhetőbben beállítható és használható ügyfél visszajelző szoftver listáját.
Customer satisfaction improves ROI
Discover all of Liveagent's features with a free 14-day trial.
Frequently Asked Questions
What is customer feedback software?
A customer feedback software allows you to track and manage customer feedback from multiple communication channels and improve customer satisfaction and experience.
What’s the difference between cloud-based and on-premise customer feedback software?
Cloud-based customer feedback software is an online solution that allows you to access the software wirelessly using the Internet. In contrast, an on-premise customer feedback software runs on a local network or a physical server with hardware that runs and stores your data.
What is an omnichannel customer feedback software solution?
An omnichannel customer feedback software solution has numerous interaction channels packaged into a single software.
What are the benefits of using customer feedback software?
A customer feedback software allows you to do surveys, gather data, provide insights, and evaluate data to make informed decisions to improve customer experience and customer retention.
How much does customer feedback software cost?
Customer feedback software can cost anywhere from $0 to $5000 per month, depending on your chosen plan.
How does customer feedback software work?
Customer feedback software creates surveys for you, customizes surveys, helps you send surveys, and also helps you fulfill other requirements such as call recording, ticketing, data evaluation, etc.
Why is quality assurance necessary for customer feedback software solutions?
Faulty software may worsen the customer experience, and everybody may have to deal with constant errors, which can be time-consuming to fix.
Ossza meg ezt a cikket
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
A 25 legjobb ügyfélportál szoftver
Az ügyfélportál szoftver az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalat megmutassa ügyfélközpontú megközelítését. Ismerje meg a mai piacon elérhető 25 legjobb ügyfélportál szoftvert.
A 25 legjobb e-mail támogatási rendszer
Az e-mail továbbra is az egyik preferált kommunikációs csatorna. Válassza ki a legjobb e-mail támogatási rendszert, és hatékonyan kezelje az összes e-mail forgalmat.