A legújabb LiveAgent 5.28-as frissítés nemrég jelent meg, és szokás szerint elfoglaltak voltunk. További javításokon, fejlesztéseken és frissítéseken dolgoztunk, amelyek célja a munkafolyamat gördülékenyebbé és hozzáférhetőbbé tétele. Elsősorban a LiveAgent 5.28 javításaira és fejlesztéseire összpontosítottunk. Olvasson tovább, hogy megtudja, mik ezek, és hogyan használhatja őket előnyére.
Új fejlesztések
Dátum megjelenítése a belső chatben
Belső chatünk megmutatja, hogy mikor küldtek külön üzenetet. Az üzenet elküldésének dátumát azonban nem tudta ellenőrizni. Bár ez nem volt olyan nagy probléma a csevegésekben az elmúlt időszakban, nem ez volt az az alkalom, amikor hozzáfértek a csevegési előzményekhez. Továbbfejlesztettük a kijelzőnket, hogy megmutassa a dátumot, amikor az egeret az „X ezelőtt” információ fölé viszi belső csevegőüzeneteiben.
API v3 kulcs eltávolításának megerősítése
A LiveAgentben létrehozott API v3 kulcsok könnyen eltávolíthatók. Eltávolítás-megerősítő opciót adtunk hozzá, hogy véletlenül se távolítsa el API v3 kulcsait. Minden alkalommal, amikor el kívánja távolítani az egyik kulcsot, be kell jelölnie egy jelölőnégyzetet az eltávolítás megerősítéséhez. Ez segít elkerülni a nem kívánt eltávolításokat.
Új e-mail üzenet csoporttípusok
Két új e-mail csoportot adtunk hozzá a könnyebb megkülönböztetés érdekében. Ezek a típusok a bejövő e-mailek és a kimenő e-mailek. Ez a változás a felhasználói felületen a Szabályokban látható, amikor egy üzenetcsoport típusához feltételt állít be. Ez a változtatás megkönnyíti az elküldött és fogadott üzenetek megkülönböztetését.
Új finomítások, javítások és egyéb frissítések
Az e-mail címzettjének viselkedésének javítása
Egyes felhasználók problémát észlelhettek, amikor több címzettel folytatott beszélgetések során megnyomták a „Válasz” funkciót a LiveAgentben. A funkció véletlenszerű címzettet választ ki a beszélgetésben szereplő összes közül, aminek nem kellett volna megtörténnie. Ezt úgy javítottuk ki, hogy létrehoztunk egy külön csoportot, „jegy résztvevők” néven. Ez a csoport minden olyan személyt tartalmaz, aki korábban részt vett egy e-mail láncban. A rendszer most helyesen felismeri a válaszok címzettjét.
Egy másik változás a „Válasz mindenkinek” viselkedéssel jár. Az 5.28-as frissítés előtt a funkció minden olyan címzettet hozzáadott, aki az első e-mail jegy óta részt vett az e-mail beszélgetésben. A „Válasz mindenkinek” funkció csak az utolsó üzenet címzettjeit adja hozzá a nagyobb kényelem érdekében. Ez a jelentős javítás segített más kapcsolódó problémáktól is megszabadulni. Vessen egy pillantást a három legfontosabb javításra közvetlenül alább.
Rossz nevek a jegy üdvözlésben
A feladó e-mail fiókjának nevét általában minden e-mail-válasz köszöntésére használják. Ez azonban problémát okozott, ha az e-mail címben nem szerepelt a személy neve. Az automatizálás érdekes üdvözléseket hoz létre, például Szia [cégnév] a Szia [egy személy neve] helyett. A LiveAgent újabb verzióiban kijavítottuk ezt a problémát, és a köszöntőben szereplő névnek megfelelően kell megjelennie.
Cc címzett listája a jegyekben
Amikor a „válasz mindenkinek” funkciót akarta használni, észrevehette, hogy a másolat címzettjei nem jelentek meg azonnal. A résztvevők megtekintéséhez kattintson a Címzettek hozzáadása lehetőségre. Elhárítottuk ezt a problémát a LiveAgent 5.28-ban, és a Másolat e-mail címei megfelelően fognak megjelenni.
Az e-mail cím duplikált a jegyekben
Amikor megnyomja a “válasz mindenkinek” funkciót a jegykezelésben, a rendszer gyakran kétszer hozzáadja a feladó eredeti e-mail címét. Ez a probléma nem okozott komolyabb problémát, de zavaró volt, és a felhasználók kénytelenek voltak törölni ugyanannak az e-mail címnek a másolatát. Ezt a problémát eltávolítottuk.
Címkeszínek a Firefox böngészőben
A különböző címkeszínek kiválasztása a jegyekhez nehéz volt a Firefox-felhasználók által tapasztalt hiba miatt. A böngésző soha nem mentette el a kiválasztott címkék színét, ezért nem tudta megváltoztatni a színt. Ezt a problémát kijavítottuk, és a Firefoxot használó LiveAgent felhasználók többé nem tapasztalják ezt a problémát.
Dupla másolás-beillesztés a jegyekben
Néhány másolási beillesztési helyzet az ügyféljegyekben olyan hibát mutatott, amikor a másolt kép kétszer kerül beillesztésre egyetlen billentyűleütési paranccsal. A képet ezután manuálisan kellett eltávolítani a jegyből, mielőtt folytatni lehetett. Észrevettük ezt a hibát, és eltávolítottuk, így nem kell minden alkalommal törölnie, amikor a másolás-beillesztés funkció kétszer beilleszt egy képet.
Időszűrő problémák
A kimenő e-mailek időszűrői nem jelenítettek meg néhány e-mailt a kiválasztott időn belül. Ezt a problémát a helyi időről szerveridőre való átalakítás hiánya okozta. Ez a probléma megoldódott, és az időszűrő nem jeleníti meg az összes e-mailt a kiválasztott időponttól.
Jegyproblémák a Safari régebbi verzióival
Azok a felhasználók, akik a Safari böngésző régebbi verzióit használják, problémákat tapasztalhattak a jegyekkel kapcsolatban. A jegyek nem nyílnak meg a Safari 13-as és régebbi verzióiban. Megértjük, hogy a böngésző frissítése különböző okok miatt nem mindenki számára lehetséges, ezért javítottuk ezt a problémát, hogy lehetővé tegyük a hozzáférést a régebbi verziókhoz.
IP keresés a kitiltási naplókban
A tiltott IP-címek keresése a kitiltási naplókban lehetetlen volt egy olyan hiba miatt, amely nem jeleníti meg a felhasználók által keresett IP-címeket. Ezt a hibát javítottuk, és nem okoz több problémát.
IVR rekord keresés
Interaktív hangválasz rekordjainkat mindig tároljuk, de a LiveAgent-felhasználók gyakran a keresési widgetünkre támaszkodnak, hogy megtalálják azokat, amelyeket keresnek, amikor felhalmozódnak. Az IVR rekordkeresésünkben volt egy hiba, amely leállította a keresést, és frissítette a rekordok listáját. Ez a probléma nem jelentkezik a LiveAgent 5.28-ban, és a keresőmodul megfelelően fog működni.
Facebook üzenetek beolvasása
A Facebook jegykezelő funkciójában volt egy hiba, ami miatt a LiveAgent jegyrendszer nem tudta lekérni az üzeneteket bizonyos paraméterekkel. Ez a probléma hiányzó üzeneteket eredményezett, amelyeket nem lehetett automatikusan lekérni. A LiveAgent 5.28-ban már nincs ilyen probléma, és a rendszer lekéri az összes Facebook-üzenetet.
Grafikon és diagram betöltése hiba
Egyes diagramokat vagy grafikonokat tartalmazó jelentések olyan hibát tartalmaztak, amelynél a jelentésvizualizációk egyike sem jelent meg. Amikor a felhasználók átkattintottak a diagramtípusok között, és látni akarták az előző opciót, hibaüzenetet kaptak. A hiba miatt az alkalmazás leállította a grafikon vagy diagram betöltését. Ezt a problémát eltávolítottuk.
Kéttényezős hitelesítési QR-kód
A LiveAgent kéttényezős hitelesítési beállításainál probléma lépett fel. Amikor engedélyezni akarta a kéttényezős hitelesítést, a funkció engedélyezéséhez szükséges QR néha eltűnt. Ez azt jelentette, hogy a problémát tapasztaló összes felhasználó nem tudta engedélyezni a kéttényezős hitelesítést az ügyfélszolgálati rendszerében. Észrevettük ezt a problémát, és eltávolítottuk az 5.28-ban.
Offline jegyrendezési probléma
Amikor egy ügyfél offline üzenetet hagy az ügynökök számára egy jegyben, rendszerünknek a fontosságuk szerint kell módosítania a jegyek rendezését. Egy bizonyos hiba miatt a rendszer figyelmen kívül hagyta az offline üzenetek fontosságát, és nem megfelelően rendezte őket. Csapatunk azonnal kijavította ezt az offline üzenetekkel kapcsolatos hibát.
Csevegési elérhetőségi jelentések
A csevegés elérhetőségéről szóló jelentések időnként rossz csevegési elérhetőséget mutattak az összes osztályon, amikor felhasználóink a „bármely” értéket választották. Amikor külön részlegekre kattintottak, a jelentések a megfelelő időpontokat mutatták. Ez a probléma némi zavart okozott az élő csevegési ügynök elérhetőségi értékeivel kapcsolatban. A probléma már nincs jelen az 5.28-as verzióban.
Facebook-bejegyzés létrehozási problémák
Néhány felhasználó problémát tapasztalt új Facebook-bejegyzések létrehozásakor a LiveAgentben. Egy új ablak nyílik meg, amikor a felhasználók létrehoznak egy Facebook-bejegyzést a LiveAgenten keresztül, és megnyomták a küldést. Amikor azonban a jegyet a létrehozása után megpróbálják megnyitni, a felhasználók hibaüzenetet kapnak, és a bejegyzés nem nyílt meg. Eltávolítottuk ezt a Facebook-bejegyzéssel kapcsolatos problémát.
Hiperhivatkozások a jegyekben
Jegyeink mindig támogatják a hiperhivatkozásokat az ügynökök és az ügyfelek kényelme érdekében. Problémát találtunk azonban azokban a jegyekben, amelyek nem lettek hiperhivatkozásokká konvertálva a jegykódokkal. Ez a probléma lelassította az ügynöki munkafolyamatot, amikor jegyazonosítókat oszt meg másokkal. A probléma megszűnt, és a jegyazonosító hiperhivatkozások megfelelően működnek.
Jegycímzett eltávolítási hiba
Néha, amikor megnyomja a válasz gombot az ügyféljegyben, a címzett e-mailje törlődik a mezőből. Ehelyett a rendszer elrejtette az e-mail címet a Cc-ben. Ez megzavarta az ügynököket, akik válaszolni próbáltak ügyfeleiknek, és meglepetést okozott, amikor nem látták a címzett e-mail címét.
Mit szeretne látni a következő frissítésben?
Jelenleg a LiveAgent következő frissítésén dolgozunk, és szeretnénk hallani az Ön ötleteit. Van javaslata a fejlesztésekre, frissítésekre vagy akár új funkciókra, amelyeket szívesen látna a jövőbeli verziókban? Keressen minket e-mailben, küldjön egy chat üzenetet, vagy hívjon minket, és ossza meg velünk ötleteit.
Ossza meg ezt a cikket
A WhatsApp használata az ügyfélszolgálathoz
Fedezze fel, hogyan nyújthat kiváló ügyfélszolgálatot a WhatsApp használatával! Ismerje meg a WhatsApp előnyeit az ügyfélszolgálati kommunikációban, és fedezze fel, hogyan integrálhatja a help desk szoftverével. Tekintse meg, hogyan használják a legjobb vállalkozások, mint a KLM és az Uber, ezt a csatornát ügyfeleik kiszolgálására!
5 ügyfélkapcsolati finomítás, hogy több ügyfelet örvendeztessen meg
Fedezze fel az 5 ügyfélkapcsolati finomítást, amelyek segítenek több ügyfelet megörvendeztetni! Tanulja meg, hogyan csökkentheti a kosár elhagyását, javíthatja az ügyfélmegtartást, növelheti a márkahűséget, és személyesebbé teheti vásárlói élményét. Kattintson, és építsen ki tartós kapcsolatokat ügyfeleivel a személyre szabás erejével!