Annak ellenére, hogy a folyamatban lévő globális egészségügyi válság miatt sok vállalkozásnak szembe kell néznie a gazdasági nehézségekkel, több új vállalat úgy döntött, hogy elkezdi használni a LiveAgentet ügyfélszolgálataik ellátására.
Döntésük bizonyítja, hogy ebben a digitális korban elengedhetetlen a megfelelő help desk szoftver szükségessége, mivel egyre több vállalat helyezi át üzleti gyakorlatát az internetre. Az erős online jelenlét megteremtése számos cég küldetése volt, amikor elbúcsúztunk a 2020-as óévtől és köszöntöttük az új, 2021-es évet.
Ezen vállalkozások közül sokan kipróbálták, tesztelték és értékelték a LiveAgentet a legjelentősebb szoftverértékelési platformokon, aminek eredményeként a LiveAgent kiemelkedő 19 díjat kapott az első negyedévben.
A LiveAgent kitüntetést kapott a vezető B2B, B2C és SaaS-hoz kapcsolódó cégektől és értékelési portáloktól, mint a GetApp, G2, SaaSWorthy, SourceForge, Digital.com, AppVizer, és a Crozdesk. Ezeket a díjakat az egyes áttekintő oldalak pontozási módszere szerint határozták meg.
Nézzük meg a díjak összegzését és az egyes értékelési platformok pontozási módszertanát.
A díjak összefoglalója
GetApp
A GetApp egy jól ismert és megalapozott üzleti alkalmazások áttekintési és felfedezési platformja. Kidolgozott rangsorolási módszertant alkalmaznak a kategóriavezető díjának rendszeres megállapítására.
A pontszámokat öt kulcsfontosságú terület határozza meg teljes mértékben a technológiai szállítóktól származó adatok és a független végfelhasználói vélemények alapján. A kategóriavezetőt az észak-amerikai piacon a legjobb ügyfélszolgálati eszközöket biztosító vendorok közül választják ki. Minden szoftvert 100 pontos rendszer szerint értékelnek, minden kulcsterület 20 pontot ér.
A LiveAgent mind az öt területen sikeres volt: könnyű használat, ár-érték arány, az ajánlás valószínűsége, ügyfélszolgálat és funkcionalitás.
A díj a LiveAgent által elért egyik legmagasabb kitüntetés:
- Vezető az ügyfélszolgálatban 2021-ben
Ha többet szeretne megtudni arról, hogyan határozzák meg a vezetőket, nézze meg ezt a GetApp oldalt.
G2
A G2 az egyik legnagyobb és legnépszerűbb technológiai áttekintések portálja. Minden vásárló vagy eladó szerte a világon garantáltan eléri célját, ha ellátogat a G2-be.
A rangsorolási módszertanuk összetett. Ennek az az oka, hogy a G2 eltökélt szándéka annak biztosítása, hogy a termékoldalakon megjelenő vélemények relevánsak és értékesek legyenek a felhasználók számára.
A G2 több kategóriában is díjazta a LiveAgentet:
- Vezető a help desk szoftverek területén
- Európai vezető a help desk és az élő chat szoftverek terén
- Vezető az élő chat szoftverek terén
- A legjobb használhatóság az ügyfélszolgálati és ügyfél-önkiszolgáló szoftverekben
- Vezető a közösségi ügyfélszolgálat és az önkiszolgáló szoftverek területén
- Kiválóan teljesít a help desk és az élő chat szoftverek terén az Egyesült Királyságban
Valóban elképesztő teljesítmény. Az Európában és az Egyesült Királyságban az ügyfélszolgálati és élő chat-szoftverek vezetőjének és kiemelkedő teljesítményének elismerése bizonyítja, hogy a LiveAgent ideális szoftvermegoldás a globális piacon.
Kattintson ide, ha többet szeretne megtudni a G2 pontozási módszereiről.
SaaSWorthy
A SaaSworthy pontszámokat a termék kategóriája és egy relatív pontozási rendszer határozza meg. Minden termék jellemzőinek meg kell felelniük bizonyos elvárásoknak ahhoz, hogy a legjobb helyezést elérjék.
A SaaSWorthy négy kategóriában adja át díjait, és mindegyikben a LiveAgent nyerte el a legjobb helyezést:
- A legnépszerűbb help desk szoftver
- A legértékesebb help desk szoftver
- A magasan értékelt help desk szoftver
- A leggyorsabban növekvő help desk szoftver
További információkért látogasson el a SaaSWorthy oldalára.
SourceForge
A SourceForge a legnagyobb és legmegbízhatóbb nyílt forráskódú alkalmazások és szoftverek könyvtára. Elkötelezettek egy nyílt forráskódú szoftverközösség felépítésére, ahol a felhasználók együttműködhetnek és sikeres projekteket hozhatnak létre.
A felhasználók összekapcsolhatósága miatt a belső rangsoroló rendszer jelentős projekteket tesz közzé a SourceForge könyvtáron keresztül.
A LiveAgentet két kategóriában ismerték el:
- A legjobb partner
- Vezető a help desk és az élő chat szoftverek terén
Digital.com
A Digital.com célja, hogy a kisvállalkozásokat és startupokat az igényeiknek legjobban megfelelő szoftverhez irányítsa. Érzelemelemzést alkalmaz a termékek és szolgáltatások legőszintébb és legelfogulatlanabb értékelése érdekében.
Minden terméket a szolgáltatások, az integrációk és az ajánlatok alapján értékelnek.
Ezen az alapon a LiveAgent a következő kategóriákban kapott díjat:
- 2021 legjobb ügyfélszolgálati szoftvere
- 2021 legjobb portálszoftvere
- 2021 legjobb bejövő híváskövető szoftvere
AppVizer
Az AppVizer egy ingyenes online szoftver-összehasonlító portál, ahol minden előfizető elkészítheti saját szoftver-összehasonlítását. Az algoritmus az átkattintási arány alapján határozza meg a szoftver rangsorát.
A LiveAgent felismerte a felhasználói választást az élő csevegés kategóriában:
- Felhasználói választás a chatben és a chatbotban
Crozdesk
A Crozdesk egy üzleti szoftverek felfedező platformja, ahol a vásárlók több ezer terméket hasonlíthatnak össze több mint 300 kategóriában.
A Crozscore egy egyedi, automatizált és prediktív pontozási algoritmus, amely nagy mennyiségű adatot elemez a különböző szoftvermegoldások különböző mérőszámai alapján. Az eredményeket ezután összehasonlítják a kiválasztott versenyzőkkel. A Crozscore-t mesterséges intelligencia és gépi tanulási technikák hajtják.
A LiveAgent két kategóriában ért el magas pontszámot:
- Legjobb ügyfél chat szoftver
- Ügyfélszolgálati szoftver
Mint látható, a győztes pozíció elérése a díjátadón nem kis teljesítmény.
Hiszünk azonban abban, hogy a megfelelő termékkel és a vásárlókhoz való hozzáállással továbbra is elnyerhetjük ügyfeleink bizalmát, és még több pozitív véleményt szerezhetünk.
Kiválasztottunk néhány értékelést a GetApp-től és a G2-től, hogy megmutassunk néhány hiteles visszajelzést az ellenőrzött ügyfelektől.
“Számos csevegőgomb és a csapatügynök már azelőtt is elolvashatja az üzenetet, hogy az ügyfél megnyomná az „elküldés” gombot. A Google Maps API integrációja jó, és segít megjeleníteni, hol tartózkodnak ügyfeleim (földrajzilag). A csapattranszfer jó, különösen az a képesség, hogy csak az ügynökök számára jegyezzenek fel információkat. Csevegés egy ügyféllel és 2+ ügynökkel nagyszerű!” Francisco K
“A Live Agent automatikusan megcímkézi az összes olyan jegyet, amely már túllépte az időt, és mielőbb meg kell oldani. A jegyek kezelésének általános folyamata egyszerű és világos. Azt is szeretem, hogy ugyanazon felhasználók több jegyét össze lehet vonni egy beszélgetésbe.” Anna K
“Az ügyfélszolgálat nagyszerű. Gyorsabban megoldja az összes helyzetet.” Helio M
“Ha segítségre van szüksége egy többmárkás cégnél, ez a szolgáltató nagyszerű! 5 különböző márkánk van, és teljes körű támogatást tudunk nyújtani élő chattel és ügyfélszolgálattal ügyfeleink számára a LiveAgent segítségével!” Foxlie A
“Az áttekintés és az egyszerűség, hogy minden levelére ugyanazon a helyen válaszoljon” Clémentine O
A LiveAgent által eddig kapott díjak teljes listájának megtekintéséhez látogasson el a díjak oldalra.
Mit javítottunk az első negyedévben?
Az első negyedévben új ügyfélszolgálati funkciókat és integrációkat adtunk hozzá, és folytattuk a meglévő szolgáltatásaink frissítését.
További biztonsági javításokat vezettünk be, amelyek javítják a teljesítményt és javítják a felhasználói felületet.
Új VoIP szolgáltatókat szereztünk – Avelia, VoIPstudio, TelefonBG, valamint integrációkat – Zoho Mail, vCita, Delighted.
Weboldalaink újratervezésen mentek keresztül, mivel új grafikai elemeket, tartalomjegyzéket és vonzó CTA-kat vezettünk be.
Nem csak ez, hanem az egyik fő projekt a LiveAgent bemutatása a globális közönségnek. Ezért online tartalmaink nagy részét több nyelvre is lefordítottuk, hogy valóban befogadhassuk és világszerte népszerűsítsük a LiveAgentet a felhasználók számára.
Célunk, hogy a LiveAgent valóban sokoldalú, rugalmas és megfizethető ügyfélszolgálati szoftver megoldás legyen bármilyen méretű vállalkozás és iparág számára, amelyek kiváló ügyfélélményt szeretnének nyújtani.
Ha szeretne értesülni az összes hírről és frissítésről, kattintson ide, vagy kövessen minket közösségi médiánkon.
Milyen üzleti előnyökkel jár a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver?
- Egyszerűsített kommunikáció az ügyfelekkel
- Javuló hatékonyság
- Megnövelt termelékenység
- Vevői elégedettség
- Ügyfél-hűség
- Költséghatékony
- Magas ROI
Vessen egy pillantást az egyes termékekre és azok jellemzőire, amelyekért oly kedvesen elismertek bennünket.
Help desk szoftver
A LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver, amely egyetlen teljes ügyfélszolgálati csomagban egyesíti a jegykezelést, az élő csevegést, a call centert, a közösségi médiát, a tudásbázist és az ügyfélportál képességeit.
A LiveAgent 180 felhasználóbarát funkciót kínál, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy ügyfélszolgálatot nyújtsanak az összes kommunikációs csatornán anélkül, hogy váltanának közöttük.
A Help Desk szolgáltatásai:
Kattintson ide a LiveAgent összes funkciójának megtekintéséhez.
Élő chat szoftver
Az élő chat szoftver minden modern vállalkozás számára kötelező eszköz. Az elmúlt néhány évben megnőtt az azonnali üzenetküldés és a gyors megoldás iránti igény, az élő chattel pedig valós idejű támogatást nyújthat. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, amelyet közvetlenül beágyazhat webhelyére. A legjobb rész? Nincs szüksége további szoftverre vagy kódolási tapasztalatra!
Élő csevegés gombunkat a WordPress webhelyére is integrálhatja egy élő csevegési bővítménnyel.
Élő chat funkciók:
- Proaktív chat meghívások
- Valós idejű gépelési nézet
- A csevegés áttekintése
- Chat előzmények
- Chat elosztás
- Online látogatók
Többet szeretne tudni? Kattintson ide.
Call center szoftver
A LiveAgent könnyen beállítható, beépített call centerrel rendelkezik a bejövő és kimenő hívásokhoz. Ez egy felhőalapú call center – vagyis teljesen böngészőalapú. Az integráció mindössze néhány percet vesz igénybe, és csatlakoztatható a meglévő eszközökhöz, berendezésekhez. Ha közvetlenül a számítógépéről szeretne telefonálni, akkor partnereink listájából választhatja ki VoIP szolgáltatóját.
Call center funkciók:
És itt még nincs vége. További funkcióinkat is felfedezheti.
Ügyfélportál szoftver
Az ügyfélszolgálatnak számos formája van. Egyes ügyfelek inkább telefonálnak, vannak, akik csevegnek, mások pedig önállóan keresik meg a válaszokat a kérdéseikre.
A 24/7/365-ös támogatás iránti igény növekszik, de gondot okozhat, ha vállalkozása nem a hét minden napján, 24 órában működik.
Az ügyfélportál lehetővé teszi, hogy a nap és az éjszaka bármely szakában ott legyen ügyfelei számára. Hozzon létre több tudásbázist a leglátogatottabb oldalaihoz, töltse fel azokat cikkekkel, videókkal, útmutatókkal, és szerkessze azokat a WYSIWYG (What You See Is What You Get) szerkesztővel.
Ügyfélportál funkciók:
Az ügyfélportál funkciók teljes listája itt található.
A mi gondolataink
Alázatosak, de egyben büszkék is vagyunk erre a figyelemre méltó teljesítményre. Szeretnénk minden platformnak megköszönni erőfeszítéseink elismerését, de ami a legfontosabb, nélkületek – ügyfeleink – nem sikerült volna.
Ezek a díjak azt bizonyítják, hogy továbbra is elégedett az általunk kínált termékekkel és szolgáltatásokkal, ami megtisztelő és ezért nagyon hálásak vagyunk.
Ossza meg ezt a cikket
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Discover how Duocom, a leader in virtual telephony and VoIP in Spain, integrates seamlessly with LiveAgent to enhance your call center capabilities. Explore innovative, cost-effective solutions that adapt to your unique business needs and improve customer communication. Learn how to set up a call center using just a laptop or smartphone and benefit from advanced features like IVR and call recording. Visit to optimize productivity and customer service efficiently!