A közösségi média növekvő népszerűségének modern korszakában a vállalkozások nehezen tudnak relevánsak maradni a versenytársak között. Mivel minden nap új cégek indulnak, a piac egyre sűrűbbé válik.
Természetesen, mint cégtulajdonos, aggódni fog amiatt, hogy felveti a nevét, vagy fenntart egy pozitív képet, amelyet az emberek a fejükben tartanak. A piacon elérhető rengeteg lehetőség miatt a cég hírneve és márkává alakítása az egyik legnagyobb kihívást jelentő dolog.
Itt jön a képbe a márkaépítés. A márkaépítés nagyon jövedelmező egy vállalkozás számára, és elengedhetetlen a hírnév kialakításához. Az emberek gyakran azt gondolják, hogy vállalkozásuknak nincs szüksége márkaépítési taktikákra, mert egy kis közönséget szolgálnak ki, vagy a cég már stabillá vált a piacon. Az igazság azonban az, hogy minden vállalkozásnak hatékony márkaépítési stratégiával kell rendelkeznie, függetlenül attól, hogy milyen kicsi vagy jól ismert.
A márkaépítés az, ami megkülönbözteti Önt és meghatározza személyiségét. Vállalkozása mint márka utat tör magának az emberek szívébe. Akkor mindig a felszínen tud maradni a halakkal teli tengerben.
Mi az a márkaépítési taktika?
Az üzleti márkaépítési taktikák hatékony, hosszú távú tervek, amelyeket kifejezetten a vállalkozás növekedésének elősegítésére terveztek. A taktikai marketing az egyik legkeresettebb technika a pozitív márkaimázs felépítésére. A vállalkozások évente rengeteg pénzt fizetnek a márkaépítési szakembereknek, hogy kezeljék cégeik márkaépítési taktikáját.
A márkaépítési taktika különbözik a logótól, a webhelytől, a színpalettától és az online jelenléttől, amelyeket az emberek gyakran kevernek. A márkaalapításnak csak egy része, hogy az előbb említett dolgokat elintézze vállalkozása számára. A nem számszerűsíthető összetevők, mint például a márka felismerése, a márkaérték és a vállalati megítélés kulcsfontosságúak a sikeres márkaépítési taktikákhoz.
A márka taktikája magában foglalja azokat az okokat, amelyek miatt vállalata működik, nem pedig a nyereségszerzés érdekében. Megfogalmazza cége egyedi jellemzőit, azt, hogy miben különbözik a versenytársaktól, és hogy márkaként mennyire van szüksége arra, hogy fogyasztói lássák cégét.
Miért fontos a márkaépítési taktikát beépíteni a marketingstratégiába?
Most, hogy megállapítottuk, mi a márkaépítési taktika, merüljünk el a marketingstratégiájába való beépítés fontosságában.
1. Segít abban, hogy a cége egy háztartási név legyen
Nem szeretné, hogy a cége olyan népszerű legyen, hogy az emberek véletlenszerű beszélgetésekben hozzák szóba, vagy beszédtéma legyen egy összejövetelen? Biztosak vagyunk benne, hogy tetszeni fog egy ilyen expozíció. Ez akkor lehetséges, ha a márkaépítési taktikát egy szélesebb marketingstratégiába integrálja.
A cég marketingje a közösségi média kezelésétől a reklámozásig mindent magában foglal. Márkaépítési taktikák hozzáadásával még gyümölcsözőbbé teheti. Megfelelő kivitelezéssel az emberek hamarosan felismerik a márkáját, és általános névként tartják nyilván.
Egy kreatív logó, amely első pillantásra azonnal felismerhető, vagy egy szállóigévé vált jelmondat, amelyet hétköznapi beszélgetésekben is ismételnek, elég jó jelzője annak, hogy széles körű ismertségre tettél szert.
A fő márkaépítési taktika az, hogy a céget jobban felismerhetővé tegyük, és elengedhetetlen, hogy ezeket a lefektetett taktikákat alkalmazzuk az ismertség növelése és az értékes ügyfélbázis kialakítása érdekében.
2. Tudatosabb döntéshozatal
Ha tudja, hogy cége hírneve forog kockán, jobban megismeri a környezetet, és ennek eredményeként tudatosabb lesz a döntéshozatalban. Vállalatként több időt fog fordítani a következő lépés kitalálására, minden apró részletet szem előtt tartva, és hosszú távon megóvja Önt a hibás döntések meghozatalától. Cége erőfeszítései a legmagasabb színvonalúak lesznek, és Ön a pályán marad.
3. Több tehetség szeretne kapcsolatba lépni a márkával
Ez nemcsak a legjobb marketingbefolyásolók bevonása szempontjából releváns a márkádhoz, hanem abban is segít, hogy képzett munkaerőt állíts össze, amikor a céged márkává válik; egyre több tehetséges ember szeretne kapcsolódni hozzá, mivel ez elősegíti a karrierjüket.
A jól ismert márkák több ezer álláspályázatot kapnak, és mindig a legjobb emberek dolgoznak náluk. Csak gondolj egy olyan névre, mint a Google, a Nike vagy az Apple – ugye, te is megragadnád a lehetőséget, hogy ezeknél a cégeknél dolgozhass? Természetesen igen, és nemcsak azért, mert szeretnél kapcsolatba kerülni a márkanevekkel, hanem azért is, mert híresek az alkalmazottaiknak nyújtott juttatásokról.
A nagyobb és elismertebb márka bővíti az alkalmazottak körét, ami azt eredményezi, hogy több szakértelem járul hozzá a vállalatához. Az olyan csapat munkája, amely képzett márkamenedzserekből, marketing szakemberekből, értékesítési szakértőkből és fejlesztőkből áll, nagy mértékben tükröződik a stratégiáikban.
A jól bevált márkák több ezer álláspályázatot kapnak, és mindig a legjobb emberek dolgoznak náluk. A hatékony márkataktika lehetővé teszi cége növekedését. Ahogy a rivaldafénybe kerül, több képzett ember szeretne részt venni benne, és ezzel az Ön vállalkozásának javára válik.
Sok alkalmazott még azt is fontolóra venné, hogy egy másik államba költözzön egy olyan munka miatt, amely garantálja ezeket az előnyöket. Ez nagy ösztönző lehet sok munkavállaló számára, mivel azt mutatja, hogy a cég hajlandó befektetni a karrierjük fejlesztésébe.
Az eredményes márkataktikák alkalmazása lehetővé teszi a vállalat számára a növekedést. Ahogy a figyelem középpontjába kerül, egyre több képzett ember szeretne része lenni, ami előnyös lesz az Ön vállalkozásának.
4. A reklámok javulni fognak
A mai reklámkorban cége nem éri el a kívánt sikert, ha nem hirdet megfelelően. A márkaépítés és a reklám szorosan összefonódik. Ha javítani szeretné cége reklámozását, némi időt és erőfeszítést kell fektetnie a márka hírnevének fejlesztésére.
Amikor cégét reklámozza, azt szeretné, hogy a dolgok következetesek legyenek, és a lehető legpontosabban tükrözzék a vállalat értékrendszerét. Ez nehéz lehet, ha nem hagyott magának elég időt a kép kialakítására. Ha úgy reklámoz, hogy nincs erős márkája, akkor sok potenciális lehetőséget elszalaszt, hogy sikeres reklámkampányokat készítsen cége számára.
Hogyan működik a márkaépítési taktika?
A márkaépítési taktika megvalósításának teljes folyamata zajlik. Mint tudjuk, a márkaépítés befolyásolja a vállalat megítélését, ezért a márka felépítéséhez a stratégiának több fázison kell keresztülmennie, mielőtt célba ér.
Íme néhány lépés a folyamatból, amelyek hozzájárulnak a sikeres márkaépítési taktikához. Ne feledje, hogy az eredmények iparágonként változhatnak. A folyamat a vállalat igényeitől függően is változhat.
- Kitalálni, hogy mit szeretnél márkázni. Arra szeretnél koncentrálni, hogy bizonyos termékeket vagy szolgáltatásokat emelj ki, vagy az egész vállalatot szeretnéd márkázni? Mielőtt egy reklámügynökséghez fordulsz a márkastratégia elkészítéséhez, döntsd el, mit szeretnél márkázni. A stratégiai csapat sokkal meggyőzőbb tervet tud készíteni, ha teljesen tisztán látja a célokat.
- Kutatja meg célpiacát, és fordítson különös figyelmet a versenytársai által alkalmazott taktikákra. Vizsgálja meg legnagyobb versenytársainak online jelenlétét, és emelje ki azokat az elemeket, amelyeket saját márkájához szeretne felhasználni. Fektessen időt a tudatosság megszerzésébe kutatás révén, mivel ez segít kidolgozni stratégiáit.
- Konzultáljon a reklámügynökségével a hirdetési csatornák kiválasztásakor, mivel ők képesek lesznek útmutatást adni. Miután minden eldőlt, keresse meg a célközönséget a hirdetési csatornán, és nézze meg, mi érdekli őket.
- Határozza meg, hogy mire törekszik a vállalata, milyen előnyöket élvez, milyen minőséget fog nyújtani, és milyen benyomást fog kelteni a célzott hirdetéseiben, termékei kialakításában, vállalata személyiségében és az Ön által nyújtott szolgáltatásban.
- Tervezze meg hirdetési kampányát, miután meghatározta az üzenetének hangvételét és az összes többi alapvető márkaépítési elemet.
- Határozza meg tartalomstratégiáját a stratégiai csapat segítségével. Vonja be közönségét az iparágában legkiemelkedőbb tartalomtípusok segítségével. A tartalom jelentős szerepet játszik a márka pozitív imázsának terjesztésében.
- Győződjön meg róla, hogy vállalata megbízhatóan egységes és kiváló fogyasztói élményeket nyújt, amelyek hűséget építenek azok között, akik képviselik, elfogadják és elkötelezettek maradnak a márka iránt.
- Mindig legyél felkészülve az iparágban vagy vállalkozásodban bekövetkező esetleges változásokra. A változások soha ne akadályozzák meg a márkataktikáidat. Őrizd meg vállalatod relevanciáját és hitelességét minden valószínű változás esetén.
- Ez egy folyamatos folyamat, és nincs látható vége. El fogod érni a céljaidat, de ez nem a vég. A változások elkerülhetetlenek, ahogy az idők változnak.
A márkaépítési taktika előnyei
Beszéljünk a márkaépítési taktikák néhány előnyéről a vállalat számára.
1. Elismerés
Ezt már megállapítottuk, de ez a márkaépítés fontos része, amelyet soha nem lehet figyelmen kívül hagyni. A márkaépítési taktikák révén cége könnyen felismerhetővé válik, és nagyobb vevőkört érhet el és piacvezetővé válhat.
2. Vásárlói hűség
A pozitív márkastratégia növeli a vállalat értékét és erősíti a vásárlók lojalitását. Azok a cégek, amelyek hihetetlen márkaszemélyiséggel rendelkeznek, nagyobb valószínűséggel találnak vásárlókat. Az ügyfelek szentimentális kapcsolatot alakítanak ki a márkával, amikor márkaépítési taktikákat alkalmaznak annak bemutatására, amiben hisz.
3. Új szolgáltatások vagy termékek bemutatása
Miután kisvállalkozása megfelelő márkaépítési taktikát alkalmazó márkává vált, könnyen bevezethet új termékeket, vagy szolgáltatásokat a piacon anélkül, hogy sokat kellene tennie. Ha az emberek már felismerik a márkáját, és kötődni tudnak hozzá, a bevezetést valószínűleg jól fogadják és nyereséges lesz. A márkaépítéssel meghatározza, hogy mit csinál, és milyen értékeket tisztel. Ez még jobban felkelti az ügyfél érdeklődését a márkája iránt.
4. Konstruktív visszajelzés
Megfelelő márkaépítéssel többet lép kapcsolatba vásárlóival, és lehetőségük nyílik kifejezni, hogyan vélekednek a márkáról. Az emberek könnyen megkereshetik Önt, Ön pedig alaposabban megvizsgálhatja ügyfelei aggodalmait. Az ügyfelek visszajelzései segítenek leküzdeni vállalkozása hiányosságait, és még azelőtt megoldhatja a problémákat, hogy azok nagyobb problémává válnának.
5. Nevet szerezhet a márkájának
Egy cégnek nehéz hírnevet szerezni egy rendkívül telített piacon. Ha szeretne kitűnni a tömegből, akkor a márkaépítés legyen a fő megközelítése. Azt akarja, hogy az emberek azonnal lenyűgözzék, amint találkoznak a cégével. Az első benyomás nagyobb jelentőséggel bír, mint gondolnánk.
6. Hitelesség
Egy jól megalapozott és felismerhető márka felépítésével úgy tűnik, hogy szakértője az iparágának. Az emberek hajlamosabbak lesznek az Ön cégétől vásárolni, ha úgy tűnik, hogy Ön tartja az iparágat. Mutassa be márkáját méltó módon, és mutasson professzionalizmust.
Hogyan válasszam ki a megfelelő márkaépítési taktikát a vállalkozásom számára?
Ha van egy cége, amelyet márkaként szeretne létrehozni, a megfelelő márkaépítési taktika kiválasztása kulcsfontosságú. Íme néhány tipp, amelyeket követnie kell a vállalkozása számára megfelelő márkaépítési taktika kiválasztásához.
- Mindig tartsd észben, hogy a márkaépítési taktikák iparáganként eltérőek lehetnek. Például a luxusdivat márkaépítése más lesz, mint a gyógyszeripari márkaépítés. Tehát, ha valami működik egy vállalat számára, az nem jelenti azt, hogy a te vállalatod számára is működni fog.
- Azonosítsa az alapvető értékeit, üzleti stratégiáját, a márkaüzenet hangnemét és a márkakulcsot, mielőtt belevágna a folyamatba.
- Tudja meg, hogyan reklámozhatja cégét a célközönségnek, mint potenciális ügyfél.
- A színpalettát, a tipográfiát, az elrendezéseket és a dizájnokat a cég sajátos arculatához kell igazítani.
- Találd meg a célközönségedet, és határozd meg, milyen üzenetet szeretnél közvetíteni számukra.
- Tisztázza márkaüzenetét, hogy a márkaépítési szakértő jól végezhesse a munkát.
- Engedd át a szakembereknek, hogy átvegyék az irányítást, mivel ők azok, akik megfelelően fognak irányítani téged. Számíthatsz rájuk, hogy kidolgoznak egy hatékony személyes márkaépítési kampányt, amely kapcsolatot teremt a közönségeddel. Releváns megoldásokat kínálnak majd; például, ha auditív márkaépítést szeretnél, de az nem illik az üzenetedhez, akkor egy másik megközelítést, például vizuális márkaépítést fognak javasolni.
A 18 legjobb márkaépítési taktika
1. Beszéljen szakmai eseményekről
Az egyik leghatékonyabb, de gyakran figyelmen kívül hagyott taktika az, ha szakmai rendezvényeken beszél a márkáról. Minden iparágban vannak élő események, amelyeknek Ön is részese lehet. Ha részt vesz egy ilyen rendezvényen, akkor sokkal jobban megismerheti magát, és többet tud majd elmondani az embereknek a cégéről. A kapcsolatépítésben is segít.
Ajánlott: Startupoknak és kisvállalkozásoknak.
Előnyök: Jobban elmagyarázhatja a dolgokat szóban, kapcsolatokat építhet ki, és magabiztossá teheti magát.
Hátrányok: Nem alkalmas nyilvános beszéd szorongással küzdők számára.
2. Koncentráljon az ügyfelek problémáira
Az ügyfelek problémáira való összpontosítás automatikusan a jó cégek közé vezet, és az emberek dicsérni fogják a kiváló ügyfélszolgálatért.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
Előnyök: Ügyfél-elégedettség, hűség és pozitív szóbeszéd.
Hátrányok: Nincs nyilvánvaló hátrány. Ha csak erre a stratégiára koncentrál, hiányozhat más részlegekből.
3. Ajánlások
Tökéletes taktika, hogy bizalmat ébresszen az emberekben a márkájával kapcsolatban. Az ajánlások varázslatként működnek, mivel az emberek az ajánlott helyekről vásárolnak, amiknek kiváló értékeléseik vannak.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
🟢 Előnyök: Az emberek kevésbé fognak aggódni, amikor Öntől vásárolnak, az ügyfelek könnyebben hoznak döntéseket.
🔴 Hátrányok: A túl sok ajánlás túlterhelheti a vásárlókat, ami befolyásolhatja a vásárlási döntésüket.
4. A célközönség meghatározása
A meghatározott célközönség segít abban, hogy kimondottan megfeleljen nekik. Segít az üzenetküldés hangnemének meghatározásában, és könnyebbé válik a márkaimázs kialakítása.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz, különösen az újabbakhoz.
Előnyök: Az üzenetküldés meghatározott, és nem vesztegeti az időt a rossz embereknek szóló reklámozással.
Hátrányok: Elmaradhat a célközönségen kívüli potenciális közönség.
5. Alkalmazzon tehetséget
Alkalmazzon tehetséges személyeket, hogy népszerűsítsék vállalkozását, és segítsenek egy márkaépítésben.
Ajánlott: Bejáratott vállalkozásoknak, mivel ez drága lehet az új vállalkozások számára.
🟢Előnyök: Azok, akik kapcsolatba kerülnek a tehetséggel, érdeklődni fognak a márkája iránt.
🔴 Hátrányok: Drága és negativitást generálhat.
6. Márka identitás
A márkaidentitás kialakításához logót kell készítenie és be kell fektetnie hírlevelekbe, webhelyekre és közösségi média csatornákra.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
Előnyök: Egyedi identitás, kiemelkedő személyiség.
Hátrányok: Ha az identitás nem pontos, vagy nem tűnik professzionálisnak, az ügyfelek elmehetnek.
7. Hitelesség
Semmi sem értékelhető jobban, mint egy márka hitelessége. Az emberek szeretik a cégeket, amelyekkel kapcsolatba léphetnek, ezért legyen valódi és hiteles.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
🟢 Előnyök: Érzelmi kapcsolat, pozitív kép és realizmus.
🔴 Hátrányok: Lehet, hogy lemarad néhány hagyományos trendről
8. Videó tartalom
A videotartalom manapság a márkaépítés legszembetűnőbb megközelítése. Az emberek szeretik a jól meghatározott és megfelelően végrehajtott tartalmakat. A videotartalom személyes érintést tesz lehetővé.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz, különösen a bejáratotthoz, a stratégia maximalizálása érdekében.
🟢 Előnyök: Több vizuális hatás és személyes érintés.
🔴 Hátrányok: Lehet, hogy egy kicsit drága, nehéz bevételt szerezni, és a hosszú videók unalmasak lehetnek.
9. Infografika
Az infografika nagyszerű vizuális eszköz, mert a színek, a formák és a negatív terek megfelelő használatával a tartalom jellegzetes, figyelemfelkeltő és hatékonyságukban meggyőző képekké alakítható.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
🟢 Előnyök: Könnyen elkészíthető online szoftverrel, látványos és költséghatékony.
🔴 Hátrányok: Ha nem hajtják végre megfelelően, az információ szűkösnek tűnhet.
10. Hírlevél
A hírlevelek nagyszerű módja annak, hogy új termékeket vagy szolgáltatásokat, valamint folyamatos kedvezményeket stb. ismertessen meg meglévő ügyfélkörével. Az emberek nagyobb valószínűséggel vásárolnak olyan márkáktól, amelyeket már ismernek, és a hírlevelek tökéletesek arra, hogy emlékeztessenek a márkára.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
🟢 Előnyök: Személyes kapcsolat az ügyfelekkel, alacsony kockázat, növeli a márka hitelességét.
🔴 Hátrányok: Az emberek figyelmen kívül hagyhatják a hírleveleket.
11. Gondoljon a múltbeli sikerlépésekre
Tartsa be azokat a lépéseket, amelyek korábban segítették cégét a márkaépítésben, mivel bebizonyították hatékonyságukat.
Ajánlott: Bejáratott vállalkozásoknak.
🟢 Előnyök: A stratégia megbízhatósága és know-how-ja.
🔴 Hátrányok: A vállalatok gyakran ragaszkodnak egy megközelítéshez, és nem kutatnak más stratégiákat. Egy változó környezetben ez káros lehet.
12. Vállalkozói történet
Az emberek szeretnek kapcsolatba lépni cégekkel. Ha vállalkozóként megosztja küzdelmei és nehézségei történeteit, amelyekkel vállalkozása indításakor szembesült, az emberek kapcsolatba fognak lépni Önnel. Ez egy gyümölcsöző márkaépítési taktika.
Ajánlott: Bejáratott vállalkozásoknak.
🟢 Előnyök: Az emberekkel való mélyebb kapcsolat inspiráló.
🔴 Hátrányok: Nincsenek nyilvánvaló hátrányok, de némi kritikával szembesülhetnek.
13. Legyen szakértő
Amikor úgy tűnik, hogy tudja, miről beszél, az emberek jobban megbíznak Önben. Az a márka, amely a téma szakértője, szélesebb közönséget vonz.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz
🟢 Előnyök: Nagyobb tudás, nagyobb megbízhatóság és vásárlói preferencia.
🔴 Hátrányok: Sok időt és erőfeszítést igényel, hogy szakértővé váljon.
14. Társadalmi jelenlét
Ez adott. Határozza meg a közösségi médiát, és alakítson ki pozitív, kifinomultabb márkaimázst. A társadalmi jelenlét uralkodik a mai piacon.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
🟢 Előnyök: Szélesebb közönség, interakció az ügyfelekkel és divatos.
🔴 Hátrányok: Az összes közösségi média egyszerre kezelése kihívást jelenthet.
15. Személyiség növekedés
A márkaimázs egy vállalkozáshoz kapcsolódó emberi tulajdonságok gyűjteménye. Lehetővé teszi a vállalat számára, hogy alakítsa mások véleményét. Egy vállalkozás személyisége empatikus reakciót vált ki a fogyasztókban, ami hozzájárul a tartós lojalitás kialakításához.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
🟢 Előnyök: Kapcsolatot épít ki és személyesnek tűnik.
🔴 Hátrányok: Előfordulhat, hogy néhány ember nem kötődik a márka személyiségéhez.
16. Blogolás
A blogírás mindig is hatékony márkaépítési taktika volt. A videóblogok és az írott blogok egyaránt képesek befolyásolni az ügyfeleket.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
🟢 Előnyök: Építsen bizalmat az emberek között, hozzon létre egy erős identitást.
🔴 Hátrányok: A blogírás időigényes lehet, és a tartalom összegyűjtése gondot okozhat.
17. Következetesség
A következetesség kulcsfontosságú az imázs kialakításánál. Ha kapcsolatba szeretne lépni másokkal, következetesnek kell lennie bejegyzéseivel vagy online jelenlétével, különben elveszítik érdeklődésüket.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz, különösen az újabbakhoz.
🟢 Előnyök: Hűséges ügyfélkör, ügyfélkapcsolat, fokozott érdeklődés.
🔴 Hátrányok: Nehéz lépést tartani vele.
18. Adományozó projektek, közösségek
Az adományozás, az adománygyűjtésben való részvétel vagy a közösségek segítése nemcsak pozitív színben tünteti fel Önt, hanem segít elérni a szélesebb közönséget is. Az emberek egyre jobban felismerik Önt.
Ajánlott: Minden típusú vállalkozáshoz.
🟢 Előnyök: Pozitív imázs márkaépítés és szimpatikus márkaszemélyiség
🔴 Hátrányok: Néha kisebb a vonzás.
Végszó
A márkaépítési taktika fontos szempont a vállalkozás teljes értékű márkává alakításában. A marketingstratégiák hiányosak megfelelő márkaépítési taktika nélkül. A határozott vállalati üzenetküldés és a célközönség kulcsfontosságú a sikeres márkaépítéshez. A strukturált megközelítés nélküli márkaépítés a vállalatoknak szenvedést okozhat, és elveszítheti üzletét a verseny előtt.
Az összes termék és szolgáltatás piaca egy szintben van a vállalatokkal, és mindegyik a csúcson akar lenni. Korán el kell kezdenie a márka taktikáit egy ilyen versenykörnyezetben. Gondolja át, mit szeretne vállalatként, és hogyan szeretné elérni a közönséget, és jobban fektessen a márkastratégiába, mint versenytársai.
Csak a legerősebb éli túl a versenyt. Biztosan mindent megtervezett. Az ebben a blogban található 18 márkaépítési taktika követésével Ön is olyan erővé válhat, akivel számolni kell.
Frequently Asked Questions
Which branding tactic is the most used?
Content marketing on social media is the most popular and widely used branding tactic in the market. However, many other tactics, such as influencer branding and customer service branding, are also very popular.
How to implement branding tactics?
Implementing branding tactics is a continuous process and requires a lot of effort. Implementing a suitable branding tactic requires planning your brand voice, deciding the look and feel of your company, and determining the right tactics for you.
How do you determine your audience?
An easy way to determine the audience is by conducting market research, looking at the competitors, using Google analytics and other professional tools. You should be aware of what product or service you are offering.
How do you define brand audience?
Looking into the psychographics and behavioral characteristics of the target market helps you define your brand audience. Once you have determined your audience, you start catering specifically to them because you don’t want to miss out on potential customers.
Ossza meg ezt a cikket
Fedezze fel, hogyan segít a kimenő hívásközpont a hatékony kommunikációban és proaktív ügyfélszolgálatban. Ismerje meg a LiveAgent szoftver előnyeit, mint az automata tárcsázás, hívásrögzítés, és click-to-call képesség. Növelje értékesítését, javítsa ügyfélszolgálatát, és kövesse nyomon fontos mutatóit. Indítsa el ingyenes fiókját most!
Hogyan lehet stabil és hűséges ügyfélkört kiépíteni
Fedezze fel a 20 legjobb taktikát az ügyfélhűség és megtartás növelésére! Építsen stabil, hűséges ügyfélkört az őszinte visszajelzésekkel, hűségprogramokkal és személyre szabott ügyfélszolgálattal. A LiveAgent segít ebben a folyamatban, hogy növelje a hűséget és a bevételt. Látogasson el a weboldalunkra, és tapasztalja meg a különbséget!
Fedezze fel, hogyan javíthatja vállalkozását a VoIP hívásrögzítéssel! Növelje ügyfélszolgálati teljesítményét és oldja meg az ügyfél-vitákat biztonságos hívásrögzítéssel. Ismerje meg a manuális és automatikus rögzítés előnyeit, valamint a jogi követelményeket! Kezdje el ingyenes fiókját a LiveAgenttel!
Fedezze fel az ügyfélszolgálati elmélet alapelveit és előnyeit a LiveAgent oldalán! Tanulja meg, hogyan növelheti vásárlói hűséget, javíthatja az ügyfélélményt és növelheti bevételét. Ismerje meg a gyorsaság, őszinteség és megközelíthetőség fontosságát, valamint a mérendő ügyfél-elégedettségi mutatókat. Kezdje el az ingyenes fiókját és javítsa ügyfélszolgálatát még ma!