A WhatsApp használata az ügyfélszolgálathoz kiváló módja annak, hogy közvetlen kommunikációs csatornát hozzon létre Ön és ügyfelei között. Az olyan… Tudjon meg többet!
A közösségi média növekvő népszerűségének modern korszakában a vállalkozások nehezen tudnak relevánsak maradni a versenytársak között. Mivel minden nap új… Tudjon meg többet!
A következő útmutató segít az ügyfelek megtartásának és a márka ismertségének javításában. Tudjon meg többet!
Az ügyfelek panaszai az üzlet részét képezik. Legyen készen a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldani ezeket bármely kommunikációs csatornán előre… Tudjon meg többet!
Hogyan teheti egy kiskereskedő vagy cégtulajdonos a vásárlói élményt személyesebbé és emberibbé, hogy nyereséges, hosszan tartó vevőkapcsolatokat építsen ki? Tudjon meg többet!
Ha szeretné üzletét a következő szintre emelni, olvassa el a hatékony, teljes felhasználói útmutatót egy hatékony ügyfél beilleszkedési programhoz, és… Tudjon meg többet!
A digitális média és technológiák integrációja növelte a digitális marketing hozzájárulását. Tudja meg, milyen marketing trendek működtek a legjobban 2018-ban. Tudjon meg többet!
Építsen ki kapcsolatokat az ügyfelekkel, szabja személyre a vásárlási élményeket, akadályozza meg az elhagyott bevásárlókocsikat és még sok minden mást.… Tudjon meg többet!
Növekedési hackerként folyamatosan keressük a következő nagy platformokat, így korán léphetünk, erős jelenlétet teremthetünk és végül termékünk motorjaként használhatjuk. Egy… Tudjon meg többet!
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.