Az elmúlt években egyre több ügyfél költözött az internetre, ami azt jelenti, hogy a vállalkozásoknak át kell alakítaniuk üzleti stratégiájukat,… Tudjon meg többet!
A call center tárcsázókat kimenő tárcsázóknak, automatizált tárcsázóknak vagy értékesítési tárcsázóknak is nevezik. Az elmúlt években a tárcsázók a kimenő… Tudjon meg többet!
Természetesen az e-mail marketing a leghatékonyabb marketing csatorna tanúsítványa, de a digitális marketingcsatornák gombamód szaporodó módja miatt elengedhetetlen, hogy omnichannel… Tudjon meg többet!
A vállalat lemorzsolódási aránya az egyik legfontosabb mérőszám, amelyet figyelembe kell venni a vállalkozás egészségi állapotának meghatározásakor. Ha több ezer… Tudjon meg többet!
Mindannyian fogyasztók vagyunk, akik az ügyfélszolgálati csapatokhoz fordulnak, hogy hébe-hóba segítsenek. Ezért megválaszolva a kérdést: "mitől remek az ügyfélszolgálati élmény?"… Tudjon meg többet!
Kihívásokkal teli időket élünk. Az egész föld a COVID-19 koronavírus által van fenyegetve jelenleg, ami már egy globális járvány. Ez… Tudjon meg többet!
Az értékesítési vezetők 80%-a azt állítja hogy már a mesterséges intelligenciát használja az ügyfélélményben. A Juniper előrejelzése szerint a chatbotok… Tudjon meg többet!
A digitális marketing egyik legnépszerűbb módja az e-mail. Sokat fejlődtek az évek során, hogy segítsenek a vállalkozásoknak megszerezni a megfelelő… Tudjon meg többet!
Az érzelmi marketing működik, de sikere a helyes megközelítésen múlik. Olvassa el a cikk hasznos tippjeit, és tanulja meg, hogyan… Tudjon meg többet!
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.