A VoIP telefonrendszerek olyan számítógépes távközlési szolgáltatások, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy normál telefon helyett az interneten keresztül… Tudjon meg többet!
Ha a vásárlói elégedettség és az általános élmény fokozásának módját keresi, a CRM szoftver elengedhetetlen eszköze vállalkozása számára. Ami az… Tudjon meg többet!
Nem számít, hogy milyen üzletet futtat, az ügyfeleknek szükséges támogatás biztosítása az egyik legfontosabb faktora a sikernek. Ahogyan üzlete nő,… Tudjon meg többet!
A legtöbbünk nem ismerné el, hogy a megszakítások és az incidensek gyakrabban történnek, mint szeretnénk, különösen munkakörnyezetben — sok esetben… Tudjon meg többet!
Az internetes robbanás előtt az üzletek levélben vagy postán küldték a kérdőív űrlapokat, hogy nyomon kövessék az ügyfél elégedettséget és… Tudjon meg többet!
Afórumok olyan régiek, mint maga az internet. Egy dolog azonban megváltozott. Nem kell többé a semmiből építeni őket. Ehelyett a… Tudjon meg többet!
Az e-mail támogatás az egyik legszélesebb körben használt és legfontosabb ügyfélszolgálati csatorna. Ez egy rugalmas és alapvető közeg, amelyet mind… Tudjon meg többet!
2021 van, és a digitális technológiák világában élünk. Soha nem volt ennél kritikusabb a vállalkozások számára, hogy személyre szabottabb, ügyfélközpontú… Tudjon meg többet!
Bizonyos technológiai megoldások megzavarják az iparágak bizonyos folyamatait. A Contact Center szoftver a kevés kivétel egyike. Bár megnyitja az ajtókat… Tudjon meg többet!
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.