Channels alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Channels alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent segítségével többet nyújthat ügyfeleinek mint egy normál call center-rel. Kapcsolatba léphet ügyfeleivel e-mailben, élő csevegés útján, közösségi médiában, illetve tudásbázisunkon keresztül is megadhat nekik minden szükséges információt.

A váltás egyszerű és az ára megfizethető.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Telefonközpontja különböző ügyfélcsatornákkal körülvéve.
Próbálja ki a LiveAgentet.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Channels vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
Channels
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Channels nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A Channels nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál Hívásközpontot $10/ügynök/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A Channels nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Channels nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Channels nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Channels nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Channels nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Channels nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Channels nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál automatizációt és szabályokat $10/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál API funkciókat $10/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál IVR funkciókat $10/ügynök/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Channels nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A Channels nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Channels nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Channels nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A Channels nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Channels nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $10/ügynök/hó áron.
Person deciding between two solutions

Kiváló Channels alternatíva

Menjen túl a telefonhívásokon a LiveAgent-tel és biztosítson többféle kommunikációt ügyfeleinek. Az e-mail, az élő csevegés, a közösségi média használata, például Facebook, Twitter, Instagram, a hívásközpont és a tudásbázis olyan eszközök, melyek elengedhetetlenek az ügyfélszolgálat gazdagításához és az ügyfelekkel való kapcsolatok kényelmesebb lebonyolításához.

Mindez méltányos áron, túlárazás nélkül. A LiveAgent három nagyszerű csomagot kínál, melyek nem teszik tönkre a költségkeretét.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat alkalmazással a piacon, a csevegés 2,5 másodperc alatt megjelenik. Ennél gyorsabbat nem kaphat sehol máshol. A chat alkalmazás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy közvetlenül a webhelyéről gyorsan elérhessék Önt.

Alakítsa webhelye látogatóit fizető ügyfelekké és kapcsolódjon velük.

The fastest live chat on the market

Mindenki számára tartogatunk valamit

Minden vállalkozás jobb ügyfélszolgálatot érdemel

Call center támogatás

Sok más funkció mellett, a LiveAgent a call center integrációt is segíti. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 + funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.

Megfizethető árak

A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon a három különböző csomagunk közül vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

Professional built-in call center software

Megbízható call center

Különböző kommunikációs eszközök mellett továbbra is telefonos ügyfélszolgálatot nyújthat ügyfeleinek.

A beállítás csupán perceket vesz igénybe és készen áll a használatra, csatlakozhat böngészőn, telefonon vagy bármely más kívánt eszközön keresztül.

Nincs szükség harmadik fél szolgáltatókra, a LiveAgent mindent elintéz Ön helyett.

Készen áll a szolgáltatása javítására?

Kapjon többet és adjon többet! Vessen egy pillantást nagyszerű és megfizethető csomagjainkra és döntsön maga.

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Ready to switch to LiveAgent

Tekintse meg, miért váltottak a vállalatok a LiveAgent-re

Hasonlítsa össze a LiveAgentet különböző call center szoftverekkel

Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezChannels alternatíva
Váltson a LeadDesk használatáról a LiveAgentre és fedezze fel többek között az olyan erősségeit, mint a több csatornás támogatási rendszer és a gyors élő csevegés.

Alternatívát keres a LeadDesk helyett?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely több platformot kapcsol össze egyetlen interfészbe. Tudjon meg többet a Chaport alternatíváról és szerezze meg az üzleti előnyöket.

Chaport alternatívát keres?

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely több platformot kapcsol össze egyetlen interfészbe. Tudjon meg többet a Chaport alternatíváról és szerezze meg az üzleti előnyöket.

A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Front alternatívát keres?

A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x