A LiveAgent segítségével többet nyújthat ügyfeleinek mint egy normál call center-rel. Kapcsolatba léphet ügyfeleivel e-mailben, élő csevegés útján, közösségi médiában, illetve tudásbázisunkon keresztül is megadhat nekik minden szükséges információt.
A váltás egyszerű és az ára megfizethető.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
|
Channels
|
---|---|---|
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
|
A LiveAgent kínál jegykezelést.
|
A Channels nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
|
A Channels nem kínál Élő Chatet.
|
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
|
A Channels tervben kínál Hívásközpontot $10/ügynök/hó áron.
|
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
|
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
|
A Channels nem kínál Önkiszolgálót.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
|
A Channels nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
|
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
|
A Channels nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
|
A Channels nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
|
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
|
A Channels nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
|
A LiveAgent kínál tudásbázist.
|
A Channels nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
|
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
|
A Channels nem kínál ügyfél fórumot.
|
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
|
A Channels tervben kínál automatizációt és szabályokat $10/ügynök/hó áron.
|
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
|
A Channels tervben kínál API funkciókat $10/ügynök/hó áron.
|
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
|
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
|
A Channels tervben kínál IVR funkciókat $10/ügynök/hó áron.
|
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
|
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
|
A Channels nem kínál videóhívásokat.
|
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
|
A Channels nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
|
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
|
A Channels nem kínál korlátlan weboldalakat.
|
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
|
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
|
A Channels nem kínál korlátlan chat gombokat.
|
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
|
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
A Channels nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
|
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
A Channels nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
|
A Channels tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $10/ügynök/hó áron.
|
Menjen túl a telefonhívásokon a LiveAgent-tel és biztosítson többféle kommunikációt ügyfeleinek. Az e-mail, az élő csevegés, a közösségi média használata, például Facebook, Twitter, Instagram, a hívásközpont és a tudásbázis olyan eszközök, melyek elengedhetetlenek az ügyfélszolgálat gazdagításához és az ügyfelekkel való kapcsolatok kényelmesebb lebonyolításához.
Mindez méltányos áron, túlárazás nélkül. A LiveAgent három nagyszerű csomagot kínál, melyek nem teszik tönkre a költségkeretét.
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat alkalmazással a piacon, a csevegés 2,5 másodperc alatt megjelenik. Ennél gyorsabbat nem kaphat sehol máshol. A chat alkalmazás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy közvetlenül a webhelyéről gyorsan elérhessék Önt.
Alakítsa webhelye látogatóit fizető ügyfelekké és kapcsolódjon velük.
Minden vállalkozás jobb ügyfélszolgálatot érdemel
Sok más funkció mellett, a LiveAgent a call center integrációt is segíti. Gyorsan és egyszerűen beállítható!
A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon a három különböző csomagunk közül vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.
Különböző kommunikációs eszközök mellett továbbra is telefonos ügyfélszolgálatot nyújthat ügyfeleinek.
A beállítás csupán perceket vesz igénybe és készen áll a használatra, csatlakozhat böngészőn, telefonon vagy bármely más kívánt eszközön keresztül.
Nincs szükség harmadik fél szolgáltatókra, a LiveAgent mindent elintéz Ön helyett.
Kapjon többet és adjon többet! Vessen egy pillantást nagyszerű és megfizethető csomagjainkra és döntsön maga.
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.