A call center átállási ellenőrzőlista segít zökkenőmentesen lebonyolítani az ügyfélszolgálat szoftvercseréjét. Tartalmazza a cég igényeinek felmérését, szolgáltatók elemzését, tesztelést, tervezést, adatátvitelt, és határidők betartását.
Folyamatban van a telefonos ügyfélszolgálat átállítása egy új szoftverszolgáltatóhoz? Érdemes követni ezt az ellenőrző listát a zökkenőmentes átállás elősegítése érdekében.
Ha időt szán a dolgok helyes elvégzésére, elkerülheti az esetleges problémákat, és biztosíthatja, hogy ügyfelei továbbra is a lehető legjobb szolgáltatást kapják.
Valamiért úgy döntött, hogy ügyfélszolgálati szolgáltatót vált.
Akár pénzt takarít meg, akár javítja az ügyfélszolgálatot, vagy frissít valamilyen szoftvert, fontos, hogy az átállás a lehető legzökkenőmentesebb legyen. A sikeres átállás létfontosságú minden call center számára, mivel a rosszul végrehajtott átállás üzleti időbe és sok pénzbe kerülhet.
Ezzel az ellenőrzőlistával biztosíthatja, hogy az átmenet minden szempontját figyelembe vegyék, az adatmigrációtól a munkavállalók képzéséig.
A call center átállási ellenőrzőlista átfogó útmutató az átállási folyamatban részt vevő kulcsfontosságú érdekelt felek számára. Tehát függetlenül attól, hogy milyen szerepet tölt be, ellenőrzőlistánk segíthet abban, hogy az átállási folyamat töredékek nélkül menjen végbe.
Vásárlás előtt mindig érdemes kipróbálni minden lehetséges call center szoftvermegoldást. A legtöbb szolgáltató kínál valamilyen ingyenes próbaverziót vagy bemutatót, hogy kipróbálhassa platformja funkcióit és funkcionalitását.
A call center szoftvernek könnyen használhatónak kell lennie a csapat számára. A kezelőfelületnek intuitívnak kell lennie, és a funkciók között könnyen navigálhatónak kell lennie.
Fontos, hogy hozzáférjen a jó műszaki támogatáshoz, amikor áttér egy új call center-szolgáltatóra. Kérdezze meg a szolgáltatót, hogy elérhető-e támogatás, és mennyi ideig tart, amíg válaszol a támogatási jegyekre.
A call center szoftvernek könnyen integrálhatónak kell lennie a meglévő rendszerekkel, így időt és fáradságot takaríthat meg az átállási folyamat során.
A döntés meghozatalakor ne felejtse el figyelembe venni a szolgáltatás költségeit. Győződjön meg arról, hogy jó ár-érték arányt kap a pénzéért, és pontosan tudja, hogy miért fizet.
Győződjön meg arról, hogy a választott szolgáltató megfelelő biztonsági protokollal rendelkezik. Adatait és ügyfélinformációit mindenkor biztonságban kell tartani.
A szolgáltatónak átfogó képzési programot is kell kínálnia csapata számára. Biztosítaniuk kell az összes szükséges forrást és támogatást.
A szolgáltatónak omnichannel ügynök asztalt is kell kínálnia. Ez lehetővé teszi ügynökei számára, hogy egyetlen felületről kezeljék az összes csatornát (hang, chat és e-mail).
A call center szoftvernek számos fejlett funkciót kell kínálnia, mint például az intelligens hívásirányítás, az automatikus híváselosztás és az IVR.
A szolgáltatónak előzményjelentéseket is kell kínálnia, hogy nyomon tudja követni a telefonközpont teljesítményét, és azonosítani tudja a fejlesztésre szoruló területeket.
Végül ne felejtse el figyelembe venni a szolgáltató személyes alkalmasságát. Ha ugyanazt a vállalati kultúrát osztják meg, mint az Öné, akkor nyugodtan dolgozhat velük.
Ha új call center megoldást keres, érdeklődjön ezekről a kritériumokról. A kutatás elvégzésével megalapozott döntést hozhat, amely megfelelő vállalkozása számára.
Nem lesz sokkal jobb, mint a LiveAgent, ha az ügyfélszolgálatról van szó. Az összes fent említett funkció megtalálható benne, és még sok más – zökkenőmentesen, egy helyről, minden csatornán kapcsolatba léphet ügyfeleivel.
Valós idejű elemzésével bármikor láthatja, hogyan teljesít a call center. Szeretné kipróbálni?
A call center transition process is a set of steps that you follow to move from your current software provider to a new one.
A call center transition plan should include: criteria for choosing a new provider; the steps involved in the transition process; who will be responsible for each step; what resources are needed and when the transition will take place.
Read our checklist to help you prepare for a call center transition. Make sure to consider the criteria for choosing a new provider. You should also familiarize yourself with the steps involved in the transition process.
The time frame for the entire process of call center transition will vary depending on your current provider and the new one you choose. It can take anywhere from several weeks to a few months.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.