A végső call center ellenőrzőlista segít a call center beindításában és hatékony működésében. Tartalmazza a célkitűzéseket, költségvetést, eszközök tesztelését, ügynökök képzését és teljesítményük nyomon követését.
A call centernek számos különféle összetevője van, amelyeket figyelni és kezelni kell. Ha új az iparágban, nehéz lehet kitalálni, hogy minek kell történnie.
Az indulás megkönnyítése érdekében elkészítettük ezt a listát azokról a lényeges dolgokról, amelyeknek mindig szerepelniük kell a call center beállítási ellenőrzőlistáján. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni.
Ez egy olyan dokumentum, amely felvázolja a call center kezeléséhez szükséges lépéseket és eljárásokat. Ez magában foglalhat mindent a telefonvonalak és számítógépek beállításától az új alkalmazottak képzéséig és az ügyfelek panaszainak kezeléséig.
Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a call center minden aspektusa zökkenőmentesen működjön. Ezenkívül megelőzheti a problémákat, és azonosíthatja a lehetséges problémákat, mielőtt azok súlyosbodnának.
A telefonos ügyfélszolgálati auditellenőrző listákkal kombinálva segíthet az alkalmazottak termelékenységének növelésében, valamint az ügyfelek elégedettségének általános növelésében.
Az ellenőrzőlista útmutatóként használható annak ellenőrzésére, hogy minden feladatot elvégeztek. Ez is segít az új alkalmazottaknak, hogy felgyorsuljanak.
Értékes eszköz lehet mind az új, mind a tapasztalt csapattagok számára. Az új alkalmazottak számára alapvető áttekintést nyújthat azokról a lépésekről, amelyeket kötelességeik teljesítéséhez meg kell tenniük. A tapasztalt csapattagok referenciaként használhatják, hogy biztosítsák minden feladatuk elvégzését.
A call center ellenőrzőlista vázlata hasznos azoknak a kisvállalkozás-tulajdonosoknak, akik saját tevékenységet szeretnének létrehozni, de nem kívánnak házon belüli telefonközpontba fektetni. Felvázolja az összes szükséges feladatot, és biztosítja, hogy egyetlen lépés se maradjon ki.
Ha Ön a felelős egy kihelyezett csapat irányításáért, akkor nem szeretne azon stresszelni, hogy minden feladatot elvégeztek-e. A lépések átfogó listája jelentősen megkönnyíti munkáját.
Az első dolog, amit meg kell határoznia, a call center üzleti céljai. Tegye fel magának a kérdést, hogy mit szeretne elérni.
A hosszú távú céljainak ismerete biztosítja, hogy minden más, amit tesz, azokra összpontosítson. Ez segít abban is, hogy eldöntse, mely feladatokra a legfontosabb összpontosítani.
Célkitűzési gyakorlatot tarthat csapatával, és végignézheti az egyes call center funkciókat, hogy megállapítsa, hogyan lehetne javítani. Ügyeljen arra, hogy mind rövid, mind hosszú távú üzleti célokat tűzzön ki. Győződjön meg arról, hogy tervei ambiciózusak, de megvalósíthatók.
Minden kapcsolati központ típusnak megvannak a maga egyedi kihívásai, ezért ezt érdemes az elején figyelembe venni.
A kapcsolati központ hatékony kezeléséhez tudnia kell, hogy milyen típusú lesz. Ezenkívül meg kell győződnie arról, hogy az Ön által választott termék megfelel az üzleti igényeknek.
Olvasson véleményeket, nézze meg versenytársait, és maradjon naprakész. A mai piac számos új megoldást kínál, beleértve a felhőalapú és a helyszíni call centereket. Mielőtt döntést hozna, győződjön meg arról, hogy rendelkezik alapvető ismeretekkel a technológiáról.
Számítsa ki a költségvetés becslésével, hogy mennyi pénzt kell félretennie felszerelésekre, fizetésekre és egyéb kapcsolódó kiadásokra.
Kulcsfontosságú, hogy reális elképzelésünk legyen arról, hogy mennyi pénzt költ a kapcsolattartó központ létrehozására és működtetésére. Ez segít megalapozott döntések meghozatalában, például arról, hogy milyen típusú technológiát vásároljon, és hány alkalmazottat vegyen fel.
A call center költségvetésének kiszámításakor néhány kulcsfontosságú dolgot szem előtt kell tartani:
Számos különféle eszköz érhető el az interneten, többek között:
Próbáljon ki több call center eszközt és szoftvermegoldást, mielőtt kiválasztaná a cége számára legjobbat.
Ide tartoznak a telefonrendszerek, az interaktív hangreakciók (IVRs), az automatikus híváselosztók (ACD) és még sok más.
Hogy megtalálja vállalkozása számára a megfelelőt. Minden eszköz saját funkcióval és előnyökkel rendelkezik, ezért kulcsfontosságú, hogy a csapata számára legmegfelelőbbet válassza ki.
Egyes telefonközpontoknak különféle automatikus tárcsázókra, DNIS-re és ANI-re van szükségük, míg mások korlátlan hívásrögzítést és több együttműködési eszközt igényelnek.
Hozza ki a legtöbbet az ingyenes próbaverziókból és bemutatókból vásárlás előtt. Vegye figyelembe az alábbi tényezőket:
A vállalkozások úgy találják, hogy a call center szoftverek más eszközökkel való integrálása megkönnyíti a hívások kezelését.
Az ügyfelekkel folytatott kommunikáció jobb menedzseléséhez használjon CRM szoftvert az ügyfelek interakcióinak nyomon követésére. Integrálhat e-mail marketing platformokat is, hogy hívás után automatizált e-maileket küldjön, vagy közösségi média platformokat az ügyfelek visszajelzéseinek figyelésére.
Mielőtt bármilyen szoftverbe vagy eszközbe fektetne be, ellenőrizze, hogy milyen integrációkat biztosít.
Számos különféle eszköz integrálható a call center szoftverrel. Íme néhány gyakori példa:
A megfelelő call center eszközök kiválasztása után ki kell dolgoznia egy megvalósítási tervet. Ez magában foglalja egy ütemterv megadását a bevezetéshez, felvázolja, hogy ki lesz felelős az egyes feladatokért stb.
A megvalósítási terv elkészítése segít abban, hogy a call center zökkenőmentesen működjön.
A megvalósítási tervnek tartalmaznia kell információkat arról, hogy minek kell történnie a bevezetés előtt, alatt és után. Az is fontos, hogy osztályonként felvázolják a felelősségeket, hogy mindenki tudja, kinek tartozik felelősséggel.
Ez egy kritikus lépés a call center hatékony működésének biztosításában. Alapvető fontosságú, hogy az új alkalmazottak jól érezzék magukat a folyamatban, és megértsék felelősségüket.
Az ügynökök megfelelő képzése segíthet nekik felkészülni új munkájukra. Ez biztosítja, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt tudják nyújtani. A megfelelő képzés csökkenti a call center tanulási görbéjét és növeli annak hatékonyságát.
Általában a képzés, az orientáció és a mentorálás kombinációját foglalja magában. Fontos, hogy a folyamatot a vállalkozásához, az alkalmazottaihoz és a céljaihoz igazítsa.
Egy jól megtervezett belépési folyamat kihívást jelenthet. Az alábbiakban néhány javaslatot talál, amelyek segíthetnek Önnek:
Határozza meg azokat a célokat, amelyeket edzésprogramjával elérni szeretne. Reményei szerint mit tanulnak meg az új alkalmazottak a végére, és hogyan illeszkedik ez az Ön nagyobb üzleti stratégiájába?
A hatékony ügynökképzési program általában az osztálytermi képzés, az e-learning és a munkahelyi képzés kombinációját tartalmazza.
Biztosítja, hogy ügyfelei minden híváskor minőségi szolgáltatást kapjanak. Ezenkívül csökkentheti a menedzsmenthez továbbítandó hívások számát.
A megfelelő képzésnek tartalmaznia kell:
Pozitív munkakörnyezetet kell teremtenie a call center ügynökei számára.
Létfontosságú az alkalmazottak moráljának fenntartásához és annak biztosításához, hogy az ügynökök kiváló ügyfélszolgálatot nyújtsanak.
Bármilyen ügyfélszolgálati környezetben mindig előfordulnak késések és előre nem látható problémák. E problémák hatásának minimalizálása érdekében kulcsfontosságú, hogy ütemtervébe beépítse a „pufferidőt”.
Pufferidőre van szüksége a felmerülő problémák megoldásához anélkül, hogy a teljes ütemtervét eldobná.
Ezenkívül csökkenti az alkalmazottak stresszét, javítja az ügyfélszolgálatot, és kevesebb nem fogadott hívást és ideges ügyfeleket eredményez.
Minden nap szánjon több időt az előre nem látható problémákra és késésekre. Könnyen kezelheti a problémákat, ha ütemezi ezt az időt. Beállíthatja az átlagos hívási időt is.
Segítségével biztosíthatja, hogy telefonközpontja sikeres legyen. Ez az ellenőrző lista olyan elemeket tartalmazhat, mint a szükséges szoftverek és berendezések típusa, valamint az, hogy az ügynökeinek milyen képzésre lesz szükségük.
Segít a pályán maradni. A követelmények ellenőrző listája vizuálisan mutatja be azokat a tényezőket, amelyeket le kell fednie egy működő call center létrehozásához.
Fontolja meg a következő követelmények beépítését:
Az ügynök teljesítményének nyomon követése alapvető fontosságú annak biztosításához, hogy megfeleljenek az Ön elvárásainak.
Amikor a munkatársait megfigyelik, kevésbé zavarják a figyelmüket, és jobban be tudják osztani az idejüket.
Ez megtehető napi, heti vagy havi bejelentkezéssel. Érdemes lehet olyan szoftver használatát is megfontolni, amely segít nyomon követni az alkalmazottak termelékenységét.
Alapvető fontosságú, hogy vigyázzon a , hogy megbizonyosodjon arról, hogy megfelelően működik. A berendezés megfelelő gondozása azt is biztosítja, hogy nyomon tudja követni az egyes elemekkel kapcsolatos problémákat, így szükség esetén javítható vagy cserélhető.
A call center berendezések rendszeres karbantartása a hatékonyság és a termelékenység növelése révén alacsonyabb költségeket eredményezhet. Amellett, hogy kiküszöböli a hibás berendezés okozta stresszt.
Rendszeresen ellenőrizze és tisztítsa meg a telefonközpont berendezéseit. Minden hét a norma. Ezt azonban egyéni igényei szerint tegye.
Válasszon ki egy személyt, aki teljes munkaidőben irányítja a projektet. Ez a személy lesz felelős az alkalmazottak napi tevékenységeinek felügyeletéért, valamint a call center mutatók elemzéséért és a célok kitűzéséért.
Minden ügyfélszolgálati központnak szüksége van egy felelős vezetőre, hogy megfelelően és hatékonyan működjön. A menedzser nem csak motiválja, képezi és kezeli a személyzetet, hanem ők alkotják a call center gerincét.
Érdemes megfontolni a kutatást és interjúkészítést a vállalaton belül vagy kívül.
Fontolja meg olyan jelölt felvételét, aki korábban hasonló projekteken dolgozott, és erős vezetői és irányítási képességekkel rendelkezik.
A telefon alaprajzának elkészítésével maximalizálhatja a helykihasználást.
A jól megtervezett alaprajz segít a call center zökkenőmentes működésében. Könnyen elérhető helyen tartja a berendezést az ügynökei számára. Ez növeli a személyzet termelékenységét.
A telefonközpont elrendezésének tartalmaznia kell:
Ha nem ismeri ezeket a programokat, konzultáljon egy szakemberrel, aki segít a vállalkozása számára legmegfelelőbb terv elkészítésében.
A rendszeres ellenőrzések azonosítják a fejlesztésre szoruló területeket. Tájékoztatják, hogy szükség van-e bármilyen változtatásra.
Rendszeresen értékelje telefonközpontja teljesítményét, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelel-e vállalkozása és ügyfelei igényeinek. Lehetővé teszi az ügyfelek megtartását, a költségek csökkentését, a termelékenység növelését és a nyereség növelését.
A call center teljesítményét legalább negyedévente ellenőriznie kell. Elemezze az
Analyze ügyfelek elégedettségét, az alkalmazottak termelékenységét, a pénzügyi adatokat és a lehetséges fejlesztési lehetőségeket.
Ahhoz, hogy versenyképesek maradjunk a mai piacon, elengedhetetlen a technológia teljes körű alkalmazása. A megfelelő eszközök használatával növelheti a termelékenységet és a hatékonyságot, lehetővé téve a call center igény szerinti növekedését.
Az olyan technológiák, mint a CRM-ek vagy az automatizálás növelhetik a vállalat teljesítményét azáltal, hogy csökkentik az ügyfelek várakozási idejét, és növelik az ügynökök elérhetőségét a forgalmas időszakokban.
Konzultáljon szakemberrel, hogy megállapítsa, melyik megoldás a legmegfelelőbb az Ön telefonközpontjához. Segítenek a megfelelő eszközök kiválasztásában és beállításában.
Ez az az idő, amely alatt az ügynöknek megoldást kell adnia az ügyfél kérdésére. Ez magában foglalja a kérdés megértéséhez, a megoldás megtalálásához és az ügyfélnek történő bemutatásához szükséges időt.
A kezelési időt számos tényező befolyásolhatja, beleértve a lekérdezés típusát, a megoldás összetettségét és azt, hogy az ügynök mennyire ismeri a kérdéses terméket vagy szolgáltatást.
A legtöbb vállalat arra törekszik, hogy az ügyintézési időt a lehető legrövidebbre tartsa, hogy az ügyfelek ne várakozzanak.
Előfordulhat, hogy az ügynököknek más részlegekkel vagy ügyfelekkel is fel kell venniük a kapcsolatot, hogy segítséget kapjanak a kérdés megoldásához. Ez növelheti az általános kezelési időt.
Az ügyfél-elégedettségi pontszám (CSAT) egy szabványos mérőszám, amellyel mérhető, hogy a támogatás mennyire elégíti ki ügyfeleik igényeit.
A pontszámot általában százalékban fejezik ki.
A CSAT felmérést általában az ügyfelek a szervezet ügyfélszolgálatával vagy támogatási csapatával való kapcsolatfelvétel után kapják meg.
Ez egy fontos mérendő statisztika, mert azon hívások számát mutatja, amelyekre a szolgáltatás nem válaszolt, és ezért a kapcsolat megszakadt.
Ez például akkor fordulhat elő, amikor az ügynökök szünetet tartanak, nem a nekik kijelölt munkaterületen, vagy egyszerűen nem válaszolnak a bejövő telefonhívásokra.
A blokkolt hívások nagy száma rosszul tükrözi a vállalatot, mivel általában minden bejövő hívásra igyekeznek válaszolni.
Az átlagos várakozási idő az az idő, amelyet az ügyfél vár, mielőtt csatlakozik az ügyfélszolgálati ügynökhöz.
Ez a statisztika azt méri, hogy az ügynökök milyen hatékonyan kezelik az ügyfelek megkereséseit, és hogy a kapcsolattartó központja milyen személyzettel rendelkezik.
Az ügyfelek nem értékelik a hosszú várakozási időt, ezért létfontosságú, hogy ezt az időt a lehető legrövidebbre tartsák.
Ezt úgy teheti meg, hogy elegendő ügyfélszolgálati ügynökkel rendelkezik, és olyan technológiát használ, amely csökkenti az átlagos sorban állási időt. Tartalmaz interaktív hangválasz (IVR) rendszereket, sorkezelő szoftvert vagy automatikus híváselosztókat (ACDs).
Azt jelzi, hogy mennyi időbe telik az ügyintézőnek, hogy válaszoljon az ügyfél hívására. Ebbe beletartozik az az idő, ami alatt a telefon csörög, az ügyfél kapcsolatba kerül egy ügynökkel, és az ügyintéző megoldja az ügyfél kérdését.
Ez a statisztika kulcsfontosságú, mert azt tükrözi, hogy a kapcsolattartó központ milyen hatékonyan tudja kezelni a bejövő hívásokat.
Az alacsony átlagos válaszsebesség azt jelenti, hogy ügynökei sok időt töltenek az ügyfelek megkereséseinek megválaszolásával, ahelyett, hogy gyorsan megválaszolnák és másik ügyfélhez fordulnának.
A call center fő teljesítménymutatói:
It varies depending on the service a company provides. It should, however, aim to keep the average waiting time under five minutes. The on-hold time can significantly affect the customer's perception of the company. If the customer is waiting too long, they may become frustrated and leave.
A cloud-based contact center is a service that lets organizations use the public telecommunication infrastructure, such as the Internet, to provide voice and other forms of communication with their customers. An on-premise contact center has all of the hardware and software needed to deliver customer contact services and resides within your company's facilities. The benefits of moving to a cloud-based contact center are many. They include: scalability (the ability to add or subtract agents as needed); reduced capital expenditure (no need to purchase or maintain hardware); enhanced security; easy access to customer data for reporting and analysis.
Usually, it takes between 60 and 90 seconds. However, some call centers have a much faster response time, while others may be slower. It depends on the type of company and the services they offer. It varies greatly depending on the volume of calls and the number of customer service reps available. Typically, the higher the volume of calls, the longer the wait time.
The formula for calculating average talk time is as follows: (Talk time for call A + Talk time for call B +...+ Talk time for call N)/Total number of calls completed
Usually during periods of intense activity or anticipation of an event, such as the holiday season approaching. It occurs when call volume increases while staffing decreases. It can lead to long wait times for customers.
Make customers aware of your typical off-peak hours. Ask them to get all of their account information and questions ready when they call. Further, make sure they are prepared to describe the problem in detail. Finally, keep conversations calm and polite.
This is the amount of time it takes for a call center to get up and running. The average setup time in a call center depends on the solution that you choose. Setting up an on-premises call center will take longer than setting up a cloud-based solution.
Call center minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Használja ezt a call center minőségbiztosítási ellenőrzőlistát, hogy megbizonyosodjon arról, hogy ügynökei kivétel nélkül minden hívást képesek kezelni.
Call center követelményeinek ellenőrző listája
Fedezze fel a teljes körű Call Center követelmények ellenőrzőlistáját, amely tartalmazza a szükséges felszereléseket, technológiákat és szoftvereket a sikeres működéshez. Biztosítson személyre szabott élményt, rugalmasságot és biztonságot ügyfeleinek. Látogasson el az oldalra és ne hagyjon ki egyetlen lépést sem!
Call center biztonsági ellenőrzőlista
Fedezze fel a LiveAgent Call Center biztonsági ellenőrzőlistáját, amely segít megvédeni ügyfélszolgálatát a kiberfenyegetésektől. Ismerje meg a hozzáférés-ellenőrzési intézkedéseket, jelszókezelést, szoftverfrissítéseket és célzott képzéseket, hogy biztonságban tudhassa ügyfélkapcsolatait. Kattintson, hogy felfedezze a részleteket és biztosítsa call centere védelmét!
Ügyfélszolgálati audit ellenőrzőlista
Töltse ki ezt az ügyfélszolgálati ellenőrzési ellenőrzőlistát, hogy egyértelmű áttekintést kapjon ügyfélszolgálata jelenlegi állapotáról, és megtehesse a szükséges lépéseket annak javítására.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team