A céloldal ellenőrzőlista segít növelni a weboldal konverzióját az elrendezés, tartalom, képek és statisztikák optimalizálásával. Ingyenes eszköz, amely biztosítja, hogy a weboldal hatékonyan vonzza a potenciális ügyfeleket.
A céloldal elindítása előtt számos különböző szempontot kell figyelembe venni. Ez a feladat néha túlterhelt lehet, de létfontosságú, hogy még azelőtt tájékozódjon a részletekről, mielőtt az emberek elkezdenék felkeresni az oldalát.
Az alábbiakban felsoroljuk azokat a dolgokat, amelyeket figyelembe kell venni a céloldal létrehozása előtt. A szövegírástól és a tervezési elemektől a konverziós arányokig és egyéb mérésekig ez az ellenőrzőlista mindent lefed, amire szüksége van a céloldal sikeréhez.
A céloldal ellenőrzőlista nagyszerű módja annak, hogy webhelye elindítása előtt megbizonyosodjon arról, hogy minden alapot átgondolt. Ha rendelkezik ilyennel, az segít feltárni a hibákat vagy a hiányzó elemeket, mielőtt a céloldal megjelenne, és megelőzheti a váratlan problémákat.
Segít abban, hogy világos képet kapjon arról, hogy a látogatók pontosan milyen utat járnak be webhelyén. Ez nemcsak azt segít megérteni, hogy mennyi ideig tart a céloldal csatornáján lefelé haladni, hanem azt is, hogy a potenciális konverziók hol eshetnek ki belőle.
A fent felsorolt előnyökön kívül mit nyerhet még egy céloldal ellenőrző listája?
Ezzel szemben, ha úgy dönt, hogy az ellenőrzőlista betartása nélkül készít egy céloldalt, akkor elakadhat egy bizonyos ponton, kihagyhat egy lényeges elemet, vagy – ami még rosszabb – nem találhat fejlesztési lehetőségeket.
Egyszerűen mindenkinek, aki kifejezetten a konverzióra szeretne koncentrálni:
Lényegében mindenki, aki egy összefüggő, megfelelően megtervezett és jól megtervezett landing oldalt szeretne kialakítani anélkül, hogy megfeledkezne bármiről, ami befolyásolhatja a jövőbeni teljesítményét.
Az alábbiakban egy teljes céloldali ellenőrzőlista található, amely minden elemet tartalmaz, amelyet figyelembe kell vennie a céloldal létrehozásakor. Nyugodtan használhatja ezt a listát inspirációként, hozzáadhat vagy eltávolíthat bizonyos részeket, hogy saját igényeihez és személyes stílusához igazítsa.
Kezdjük felülről, és nézzük meg mindazokat az elemeket, amelyeket egy hatékony céloldalnak tartalmaznia kell.
A tartalom az első, amit az emberek látnak a céloldalon. Ezért elengedhetetlen, hogy esztétikusan nézzen ki, és világos cselekvésre ösztönzővel (CTA), valamint további információra hívjon fel benne.
Milyen elemeket ne hagyjon figyelmen kívül, hogy a céloldal tartalma világos és könnyen olvasható legyen?
A címsor az első szöveg, amelyet a látogatók látnak, így ez az egyik első lehetőség, amellyel befolyásolhatja konverziós arányát. Használjon olyan címsort, amely egyértelműen kimondja a termék által kínált legjelentősebb előnyöket.
A fejlécek arra szolgálnak, hogy az oldalt könnyebben emészthető információdarabokra bontsák. Gondoskodnia kell arról, hogy a fő fejléc ne legyen túl nagy, és ne foglaljon túl sok helyet a képernyőn.
Az oldalsó fejléceknek meg kell magyarázniuk, hogy miről szól a céloldal, és miért szeretnének a látogatók tovább olvasni.
Az eladási ajánlatnak tartalmaznia kell egy konkrét értékajánlatot. Világosnak és könnyen érthetőnek kell lennie, hogy az emberek pontosan tudják, mit kapnak az Ön termékének vagy szolgáltatásának megvásárlásával.
Nem csak azt kell elmondani, hogyan javítja az életüket, hanem azt is, hogy ez a fejlesztés miért elég értékes ahhoz, hogy az ügyfél ezt kívánja. Az eladási ajánlatnak olyannak kell lennie, amely a potenciális ügyfeleknek sürgős érzést kelt, mint egy lehetőség, amelyet nem akarnak elszalasztani.
Az előnyök bemutatása a látogatók számára a nyitóoldalon azért fontos, mert ezzel világosan megmutatja nekik, hogyan oldhatják meg problémáikat és hogyan tudnak pozitív változást elérni. Mutassa meg terméke értékét a tartalom minden részében, hogy a látogatóknak ne legyenek kétségei afelől, hogy terméke vagy szolgáltatása jobbá teheti az életüket.
Mutassa be a célközönségét egy úgynevezett értékhierarchiával, kiemelve terméke legelőnyösebb tulajdonságát, utolsóként pedig a legkevésbé hatásos szempontot.
Az utolsó érvnek meggyőzőnek kell lennie, és meg kell hoznia terméke vagy szolgáltatása előnyeit. Ez nem csak azért fontos, mert meggyőzi azokat az embereket, akik a vásárlás előtt állnak, hanem azért is, mert megnyugtatja őket arról, hogy jól választanak.
A végső érv hatással lehet a vásárlási döntésre, ezért győződjön meg arról, hogy elég erős ahhoz, hogy az embereket a kívánt cselekvés megtételére ösztönözze.
A címlapfotó a nyitóoldal egyik legfontosabb vizuális szempontja. Ez lesz az, ami megragadja az emberek figyelmét, és ráveszi őket, hogy olvassanak tovább, tehát tükröznie kell a márka imázsát, ugyanakkor tájékoztatnia kell arról, hogy pontosan mit is csinál a terméke vagy szolgáltatása.
Ha lehetséges, használjon jó minőségű képeket, amelyek relevánsak mind Ön, mind ügyfelei számára.
Az elrendezésnek világosnak és könnyen navigálhatónak kell lennie a látogatók számára. Azt kell látniuk, amit Ön szeretne anélkül, hogy túl sok információval vagy rendezetlen oldallal elárasztaná őket.
Webhelyének erős kiindulási pontra és világos útra van szüksége. A látogatókat a megfelelő intézkedések megtételére kell ösztönözni.
Egy szakértő megjegyzésének hozzáadása segít növelni a márka hitelességét. Fontos, hogy tisztában legyen azzal, hogy szakértői mire specializálódtak, és miért különösen értékes az ő véleményük a céloldal látogatói számára.
Egy meglévő ügyfél ajánlásának hozzáadása növeli a látogatók bizalmát. Győződjön meg arról, hogy ügyfelei hajlandóak nyilvánosságra hozni a terméket vagy szolgáltatást.
Ez különösen fontos, ha egy szolgáltatást értékesít, mert az ajánlások megnyugtatják a látogatókat, hogy valaki más már érdemesnek találta vállalkozását.
Fontos, hogy az emberek lássák, pontosan mit is kínál. A képeknek jó minőségűnek kell lenniük, és kiemelniük kell az Ön által kínált termékeket vagy szolgáltatásokat.
A releváns fotók kiválasztása mellett olyan képeket is érdemes választani, amelyek szemléltetik, hogyan nézne ki egy tétel, ha egy vásárló használná, és milyen a minősége.
Videók, amelyek bemutatják, milyen előnyökkel jár, ha terméke nagy hatást gyakorolhat. A nézők a videókban található információk 95%-át megtartják.
Termékvideó hozzáadása javítja a vásárlói élményt azáltal, hogy könnyebben tájékozódhatnak az Ön termékeiről vagy szolgáltatásairól. Ezenkívül ez egy kellemesebb módja az üzenetek megosztásának és a leendő ügyfelekkel való kapcsolatfelvételnek. Készítsen egy videót, amely inspiráló és megnyerő.
A kutatási tanulmányokból származó statisztikák hozzáadása segít az oldal hitelesebbé tételében. A számok alátámaszthatják az Ön által kifejtett pontokat, és segíthetnek a potenciális ügyfeleknek megérteni, hogy mit árul.
A statisztikáknak jó hírű forrásokból kell származniuk, ha a látogatók megbíznak bennük.
Ha az Ön terméke vagy szolgáltatása hasonló a piacon lévő többi termékéhez, egy ilyen táblázat hasznos lehet azoknak, akik egymás mellett szeretnék összehasonlítani őket. Ez megkönnyíti a látogatók számára, hogy meglássák, mi különbözteti meg Önt másoktól, és miért érdemes Önt választani egy alternatíva helyett.
Ezt a részt arra is használhatja, hogy összehasonlítsa termékét vagy szolgáltatását egy versenytárséval, és megmutassa egyedi értékesítési pontját.
A GYIK rész hozzáadása megkönnyíti az emberek számára, hogy választ találjanak kérdéseikre, és megértsék, mit kínál. A kérdéseket világosan kell megírni, hogy ne zavarják meg a látogatókat, miközben informatívak.
Hasznos az is, ha a GYIK séma jelölését használja ebben a szakaszban, hogy előrébb kerüljön a keresési rangsorban. Így a Google jobban megérti, hogy mit kérdeznek, és hogy mely válaszok felelnek meg ezeknek a kérdéseknek.
Bármilyen további kérdés esetén elérhetőségi adatainak jól láthatónak és könnyen elérhetőnek kell lenniük. Azoknak, akik felkeresik a céloldalt, nem lehet problémájuk az elérhetőségi adatok megtalálásával.
Egy másik kapcsolatfelvételi lehetőség egy csevegőablak, ahol az emberek közvetlenül kapcsolatba léphetnek Önnel. A LiveAgent élő chat funkciója lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy olyan ügynökökkel beszéljenek, akik segítséget tudnak nyújtani számukra.
Egyszerűen ki kell választania egy élő csevegés gombot, testre kell szabnia a csevegőablakot, integrálnia kell a céloldalhoz, és el kell kezdenie kiváló támogatást nyújtani.
Az ügyfelektől származó idézetek, az előnyök vagy funkciók listája, valamint egyéb formázási trükkök belefoglalása megkönnyíti a céloldal olvashatóságát. Ezeket az elemeket fel lehet használni arra, hogy megtörjék és kevésbé nyomasztóak legyenek.
Ne felejtsen el eltávolítani minden zavaró navigációs hivatkozást, és összpontosítson arra, hogy a látogatók csak egy konkrét műveletet hajtsanak végre.
A rövid formátumú oldalak kevesebb információt tartalmaznak, ami azt jelenti, hogy kevesebb olyan zavaró tényező, amely elriasztja a felhasználókat az adataik benyújtásától. A regisztrációs űrlap elkészítésekor ügyeljen arra, hogy a lehető legrövidebb legyen.
Ha rövid űrlapot ad hozzá az oldal tetejéhez vagy előugró ablakként, akkor a látogatók egyszerűen intézkedhetnek és regisztrálhatnak. Ezután az emberek egyszerűen megtehetik az első lépést az adataik elküldésével, ahelyett, hogy végig görgetnék az oldal aljára az űrlaphoz.
A cselekvésre ösztönző gombok kiemelése elengedhetetlen, hogy az emberek könnyen megtalálják őket. A jobb láthatóság érdekében olyan színeket válasszon, amelyek kontrasztosak az oldalával, ugyanakkor megfelelőek, hogy ne ütközzenek túlságosan más elemekkel.
A cselekvésre ösztönző gombokon található szövegnek feltűnőnek és cselekvésorientáltnak kell lennie. Használjon olyan szavakat, mint a „kap”, „tartalék” és „próbálkozzon” az olyan unalmas szavak helyett, mint a „beküld” vagy „belép”. Cselekvőszavai konkrét szöveget tartalmaznak az ajánlatával kapcsolatban, és első személyű beszédet használnak a legnagyobb hatás érdekében, például: „Indítsa el az ingyenes próbaverziót”.
Az oldal lektorálása és szerkesztése fontos, hogy ne legyenek olyan helyesírási vagy nyelvtani hibák, amelyek miatt a látogatók megkérdőjelezhetik az Ön hitelességét. Minél professzionálisabbnak tűnik a céloldal, annál nagyobb az esélye annak, hogy valaki regisztrál.
Azt is fontos szem előtt tartani, hogy ha valami zavaró vagy bonyolult a látogatók számára, akkor nagyobb valószínűséggel távoznak. A tartalom legyen rövid, minimalista és lényegre törő.
Ügyeljen arra, hogy oldala gyorsan betöltődjön, hogy a látogatókat lekösse az információ. Minél gyorsabban látják az egészet, annál valószínűbb, hogy potenciális ügyfelekké alakítja őket.
Tesztelje céloldalának kialakítását és tartalmát a Google Optimize segítségével olyan célzott, releváns nyitóoldalakhoz, amelyeket úgy terveztek, hogy több konverziót és jobb befektetési megtérülést biztosítsanak. A Google Optimize-t integrálhatja más Google-termékekkel, például az Analytics-szel, a Google Ads-szel és a Firebase-szel, hogy még több betekintést nyerjen.
Mielőtt az oldal megjelenne, győződjön meg arról, hogy reszponzív, és minden eszközön jól néz ki, beleértve a mobiltelefonokat és a táblagépeket is. A lassú betöltési sebesség az átváltási arány gyilkosa.
Ha a céloldal nem jelenik meg megfelelően a kisebb eszközökről böngésző felhasználók számára, az arra késztetheti őket, hogy teljesen elhagyják a webhelyet.
Az oldal tartalmának közzététele és ütemezése fontos, hogy az élő legyen, amikor az emberek meglátogatják. Használjon Önnek megfelelő tartalomkezelő rendszert.
Ez azt is lehetővé teszi, hogy visszatérjen és szerkessze bejegyzéseit.
A közösségi média, az e-mail marketing, a PR-mutatványok és a vírusos tartalom egyaránt felhasználható a látogatók érdeklődésének felkeltésére.
Ezenkívül külön teszteket kell futtatnia az egyes elemeken, hogy megtudja, lehet-e olyan változtatásokat végrehajtani, amelyek elősegítik az oldal jobb konvertálását.
You can also test out only certain aspects of your landing page to answer questions like “Which color button drives the most conversions?”
Végül meg kell mérnie erőfeszítéseinek eredményét, hogy megtudja, mi működik, és min kell változtatni. Minél több információval rendelkezik, annál könnyebben tud fejlődni. Ezzel a jövőben is vissza fognak térni a látogatók.
Vessen egy gyors pillantást az átfogó értékelésre, hogy képet kapjon arról, milyen jól teljesít a céloldal. Íme néhány kérdés, amelyek segítenek eldönteni, hogy céloldala hatékony-e, vagy javításra szorul.
Minél több kérdésre tud “igen”-nel választ adni, annál valószínűbb, hogy a céloldal sikeres lesz. Ez azonban önmagában nem elég. Ezenkívül nyomon kell követnie néhány adatot és mutatót, hogy képet kapjon arról, milyen jól teljesít a céloldal.
Céloldal megtekintések
Ez a legalapvetőbb mérőszám, amelyet nyomon szeretne követni. Kapott-e forgalmat a céloldal? És ha igen, hány nézettséget kapott?
Ez azért fontos, mert anélkül, hogy a látogatók meglátogatnák a kínálatot, nincs esély arra, hogy potenciális ügyfelekké alakítsák őket. A mutató eltérései azt jelezhetik, hogy valami megváltozott, ami hatással lehet arra, hogy a céloldalak mennyire sikeresek a forgalom növelésében.
Hogyan lehet ellenőrizni a számokat? A jelentés megjelenítéséhez a Google Analytics rendszerben lépjen a Viselkedés → Webhelytartalom → Minden oldal menüpontra. Utóbbi elérése után kiválaszthat konkrét céloldalakat és megjelenítheti a releváns adatokat.
Forgalom forrása
Mi irányította a forgalmat a céloldalra? A látogatók közösségi médiás bejegyzésből, e-mail kampányból stb. jutottak el oda?
Ha megérti, honnan érkeznek látogatói, könnyebben megtudhatja, mi működik, és van-e új lehetőség a promócióra.
A Google Analytics forgalmi forrásaira vonatkozó adatokat az Akvizíció → Minden forgalom → Forrás/Médium alatt találja meg.
Célteljesülések
A célok beállítása a Google Analytics szolgáltatásban az első lépés a konverziók nyomon követéséhez a céloldalon. A kampánya köszönőoldalához kapcsolódó céllal nyomon követheti a látogatók számát és azoknak a számát, akik megtették a kívánt műveletet.
A teljesített célokat a Konverziók → Célok → Áttekintés menüpontban nemrég beállított célok között találhatja meg.
Konverziók forrás szerint
Mi az, ami segít behozni az embereket, és mi nem? Bevált az Ön számára egy közösségi média bejegyzés, vagy ez egy e-mailes marketingkampány volt, amely eddig a legtöbb konverziót eredményezte?
Az egyes tevékenységek közötti különbség megértése segít a jövőbeni döntések meghozatalában a tevékenységek rangsorolásával kapcsolatban. Például, ha egy e-mail marketingkampány sokkal jobban teljesít, mint más erőfeszítések, ez azt javasolhatja, hogy több időt fektessen az üzenetek ezen a csatornán keresztül történő elküldésére, ahelyett, hogy máshol reklámozná oldalát.
Konverziók munkamenetenként
Milyen hatással vannak az egyes oldalak vagy munkamenetek a potenciális ügyfelekké való konverzióra? Ez a statisztika megmutatja, mennyi ideig tartózkodnak az emberek a közelben, és mennyi erőfeszítést igényel a konvertálásuk.
Ha nem lát semmilyen konverziót, akkor problémák adódhatnak a kulcsszavak és a témakör relevanciájának eddigi kezelésével. Kijavíthatja, ha további részleteket ad hozzá a kínált termékekhez, és kezeli a potenciális ügyfelek esetleges aggályait.
Látogatók és kapcsolattartók aránya
Hány látogató érkezik, de nem teszik meg a következő lépést? Ha tudja, hogy az oldalára érkezők nagy része azonnal elhagyja, az azt jelenti, hogy valahol probléma van.
Lehetséges, hogy a nyitóoldal mennyire megbízható és professzionális, vagy valami kétséget ébreszt. Problémák adódhatnak a kulcsszavakkal és az oldalon belüli elhelyezésükkel is, ami elvezetheti az embereket.
Tegyük fel, hogy a látogatók kevesebb, mint 20%-a vált potenciális ügyfelekké (ez a szám az iparágtól függően eltérő lehet), akkor itt az ideje, hogy szerkeszteni tudja a céloldal másolatát a jobb áttekinthetőség érdekében. Módosítsa a CTA gomb betűtípusát és színét stb.
Visszafordulási arány
Hány ember érkezik az oldalára és azonnal távozik? Ha ez a szám magas, akkor ideje közelebbről megvizsgálni magát a céloldalt.
A címsor, a képek és a másolat egyaránt befolyásolja, hogy a látogatók mennyi ideig maradnak a céloldalon, ezért szánjon egy kis időt az esetleges fejlesztésekre.
A visszafordulási arányt a Viselkedés → Webhelytartalom → Céloldalak menüpontban találja.
Az oldalon töltött átlagos idő
Mennyi időt töltenek az emberek a céloldalon? Ha az emberek nem maradnak ott elég sokáig, kihívást jelent majd meggyőzni őket arról, hogy amit kínál, az megoldhatja a problémáikat.
Társadalmi bizonyítékként használhatja az ügyfelek beszámolóit, esettanulmányokat és média visszhangot az előnyök bizonyítására. Ha ez nem segít, vagy úgy tűnik, hogy egyáltalán nincs sok látogató, talán ésszerűbb lenne máshova összpontosítani, amíg a forgalom organikusan megnövekszik a SEO tevékenységek révén.
Ezen adatok lekérése a Google Analytics szolgáltatásban megegyezik a visszafordulási arány megtalálásával. Lépjen a Viselkedés → Webhelytartalom → Minden oldal menüpontra.
Oldalak munkamenetenként
Átlagosan hány oldalt keresnek fel az emberek? Ha ez a szám alacsony, az azt jelenti, hogy a látogatók nem kapnak elegendő információt a távozás előtt, ami azt is jelenti, hogy problémák adódhatnak a kulcsszavak és a téma relevanciájának eddigi kezelésével.
Termékleírások, blogbejegyzések vagy GYIK hozzáadásával bármikor megadhat további részleteket az itt kínált termékekről. Alapvetően adjon hozzá bármit, hogy segítsen megválaszolni ügyfelei kérdéseit.
Ha a Google Analytics szolgáltatásban nyomon szeretné követni a céloldal munkamenetenkénti számát, és meg szeretné tekinteni, hogy a látogatók átlagosan hány oldalt tekintettek meg, amikor a céloldalon keresztül beléptek a webhelyre, lépjen a Viselkedés → Webhelytartalom → Céloldalak lehetőségre.
Ha már van nyitóoldala, újra kell építenie a semmiből? A válasz „nem”, de ehelyett alapos céloldal-ellenőrzést kell végeznie.
A rendszeres elemzés lehetővé teszi, hogy megnézze, mi működik, és min kell változtatni.
A céloldal auditálása segít azonosítani a hiányosságokat. A piacon elérhetők olyan céloldal-optimalizáló eszközök, amelyek nagymértékben segíthetnek ebben a feladatban.
Az ilyen eszközök egy sor funkciót biztosítanak az általános teljesítmény mérésére, a gyengén teljesítő szempontok azonosítására, valamint a céloldalak fejlesztésére, hogy több konverziót érjenek el. Ha céloldal-készítőt használ, az oldal közzététele után könnyen elvégezhet néhány változtatást és módosítást.
Az optimalizáló eszközök egyszerűsége miatt nagyon vonzóak a felhasználók számára. Ezenkívül sok közülük sablonokat kínál a beszélgetési arány javításához, különösen akkor, ha nem tudja, hogyan kezdjen hozzá.
A céloldal auditálása nem egyszerű feladat. Türelmet és odafigyelést igényel a részletekre. A folyamat során a következőket kell figyelembe venni:
Bontsuk le a teljes céloldal-ellenőrzési folyamatot 7 lépésre:
értékelje újra céljait – A kezdéshez világos elképzelésre van szüksége arról, hogy mit szeretne elérni.
tudjon meg minél többet közönségéről – Ha konverziós aránya csökken, itt az ideje, hogy közelebbről is megvizsgálja célcsoportját.
értse meg, mit csinálnak a látogatók – Hova kattintanak, mennyi ideig maradnak, és mi készteti őket az oldalról való távozásra (itt a céloldal-optimalizálási eszközök segítenek).
tekintse át a céloldal aktuális tartalmát – Ellenőrizze a nyelvtant, a helyesírást és azt, hogy kellően informatív-e.
végezzen funkcionális és tervezési elemzést – Túl kicsi a betűtípus, vagy a CTA gomb színe nem ösztönzi az embereket a kívánt művelet megtételére? (a változtatások sokkal könnyebben végrehajthatók, ha céloldal-készítőt használ).
vizsgálja meg újra a felhasználói élményt – Könnyen navigálhatnak a felhasználók a céloldalon?
végezzen néhány A/B tesztet – Nézze meg, mely változtatások működnek a legjobban.
Ha a fenti kérdések bármelyikére nemmel válaszolt, itt az ideje az azonnali cselekvésnek.
Mindig törekedjen a felhasználói elégedettség javítására a céloldalak tesztelésével, a gyenge pontok elemzésével és a szükséges változtatásokkal.
Hogyan értékelje céloldalát ellenőrzőlistánk alapján? Nézzünk meg néhány példát, amelyeket az alábbiakban részletesen elemeztünk.
Színes és dinamikus grafikájával a Biteable nyitóoldala első pillantásra kitűnik. Az üzleti videók eszközeként webhelyükön is nagyszerűen használják ezt a formátumot. Mi a helyzet a többi komponenssel?
✅ Tartalom:
Ez a céloldal tele van információkkal a termékről és a használatával elérhető előnyökről. Tartalmaz egy rövid, 5 lépésből álló útmutatót is az eszközükkel üzleti videók készítéséhez. A potenciális vásárlók így gyorsan láthatják, hogy a termék hogyan tudja lerövidíteni a videók készítésének folyamatát.
✅ Stílus:
A Biteable tudja, hogyan kell beszélni a közönségével, és érdekli azokat az embereket, akik tele vannak új ötletekkel, amelyeket üzleti videókba szeretnének átültetni. A példány professzionális stílusban és tippekkel teli, mégis mindenki számára könnyen érthető.
✅ Meggyőződés:
A fő- és alcímek kíváncsiságot ébresztenek a közönségben, és az eszköz áttekinthetőnek, könnyen használhatónak tűnik, valamint már a kezdetektől hasznos üzleti videók készítéséhez. “Csatlakozzon másodpercek alatt. Készítsen percek alatt” egy lenyűgöző cselekvésre ösztönző felhívás, amely felhívja a figyelmet.
✅ Tervezési tapasztalat:
A nyitóoldal dizájnja tetszetős, szemet gyönyörködtető grafikával rendelkezik, és néhány elem animált a dinamikusabb élmény érdekében.
A Biteable webhelye nagyszerű példát mutat egy olyan céloldalra, amely valószínűleg ügyfelekké alakítja a potenciális ügyfeleket. A szöveg mennyiségét egy kicsit lehetne csökkenteni, de összességében minden megvan benne, ami egy jó nyitóoldalon kell, hogy legyen: meggyőző CTA, animációk, tetszetős dizájn és videók.
A LiveAgent céloldala jól megtervezett és könnyen navigálható. A “hajtás felett” tartalom alatt egy rövid, hárommezős űrlap található az ingyenes próbaidőszak megkezdéséhez, ami azt jelenti, hogy a látogatók az oldalra érve azonnal megtehetik a kívánt műveletet.
✅ Tartalom:
Azonnal felhívja a figyelmet a gomb egy rövid animációs videó lejátszására, amely elmagyarázza és bemutatja az eszközt, világosan illusztrálva 3 okot, amiért a vállalatok a LiveAgentet használják. Itt megtalálhatók az alapvető funkciók, ajánlások és vélemények, valamint a céloldal választ ad a leggyakoribb kérdésekre a GYIK részben.
✅ Stílus:
A LiveAgent a legkritikusabb információkat egyszerű és hozzáférhető módon közvetíti. Ráadásul megbízható és professzionális képet mutat.
✅ Meggyőződés:
A céloldalon megjelenik egy előugró ablak, amely arra ösztönzi az embereket, hogy teszteljék az ingyenes próbaverziót, de ez nem tolakodó. A céloldal a termék jellemzőinek bemutatása helyett kiemeli annak előnyeit, és megmutatja, hogyan segíthet az eszköz az embereknek.
✅ Tervezési tapasztalat:
A LiveAgent nyitóoldala egy háttérszínből áll, de számos grafikával is rendelkezik, amelyek vonzó megjelenést kölcsönöznek a webhelynek. Az oldal jól megtervezett, így a látogatók gyorsan megtalálják a keresett információkat.
Annak ellenére, hogy sok eleme van, jó példa egy olyan céloldalra, amely nem túlterhelő a felhasználók számára.
Annak ellenére, hogy ezen az oldalon nincs dinamikus animáció vagy egyéb változatosság, remek példa a jól felépített céloldalra. Nem lehet félreérthető, hogy mit kell tenni, vagy mit szeretne elérni az oldal.
✅ Tartalom:
A legtöbb figyelem az ingyenes próbaverzióra való regisztrációra összpontosul, és ez az első elem, amelyet a látogatók látnak az oldal betöltése közben. A kapcsolatfelvételi űrlap rövid és könnyen kitölthető.
A nyitóoldal jelentős része a „Próbáld ki a Kontentinót, és szerezz nyereséget”, amely öt olyan dolgot jelenít meg, amelyek a Kontentinót nagyszerű megoldássá teszik. Végső soron minden előny egy CTA gombbal párosul.
✅ Stílus:
Ez egy olyan eszköz, amely a közösségi médiáért felelős vezetőknek vagy szakembereknek szól, és fő célja a munkafolyamatuk egyszerűsítése. Ennek megfelelően a nyitóoldalt professzionális stílusban tartják fenn, amely nem tolakodó, hanem inkább informatív.
✅ Meggyőződés:
Ennek a céloldalnak az a célja, hogy motiválja az embereket a termék használatára azáltal, hogy bemutatja, milyen előnyökre tehet szert ezzel. Ez arra ösztönözheti a látogatókat, hogy próbálkozzanak Kontentinóval.
✅ Tervezési tapasztalat:
A nyitóoldal két fő részre oszlik: az egyik sötét hátterű, a másik pedig világosabb. A CTA gombbal és kitöltendő űrlappal kezdődik és végződik, így az oldal könnyen olvasható és érthető.
A Kontentino nyitóoldala remekül néz ki, világos információkat és előnyöket kínál, és meggyőzi a potenciális ügyfeleket, hogy próbálják ki az eszközt. Amikor ezen az oldalon navigál, nem fog kétségbe vonni, hogy az embereket a megoldás kipróbálására ösztönzi. Ennek eredményeként a látogatók pontosan tudják, mit kell tenniük anélkül, hogy bármilyen zavaró tényezővel szembesülniük kellene.
A céloldal nem azonos a kezdőlappal. A kezdőlap általában a webhely összes oldalát tartalmazza, mindegyikre mutató hivatkozásokkal, míg a céloldal egy adott termékre vagy szolgáltatásra összpontosít, amelyet Ön hirdet. Sok vállalat szereti a céloldalakat és a kezdőlapokat használni, mivel a cél az, hogy a látogatókat „információs diétán” tartsák. Egyes kutatások azonban azt találták, hogy azok, akik felkeresnek egy túlzottan információban gazdag webhelyet, például egy kezdőlapot, hajlamosak bezárni a webhelyet, és máshová menni. Ez azt jelenti, hogy azt szeretné, ha valaki, aki nem csak a domainje körül kattintgat, véletlenül értékelné a tartalmat, hanem azért, mert kifejezetten kereste.
Az ellenőrző listák rendkívül hatékony módja annak, hogy szisztematikus megközelítést alkalmazzunk az üzleti célok eléréséhez. Sőt, ha egy ellenőrzőlista elkészül, annak elemei kevesebb erőfeszítéssel és nagyobb pontossággal kiegészíthetők a memóriából. A legtöbb ember számára a legklasszikusabb példa a „teendők” listája, amelyet azért használnak, mert segít nekik emlékezni arra, hogy mit hagytak ki vagy helyeztek előtérbe más feladatokat a fentiekben. Egy ilyen lista arra kényszeríti Önt, hogy összpontosítson az összes kijelölt tételre, mielőtt újabbat kezdene. Ugyanez vonatkozik a céloldal ellenőrzőlistájára is. Javasoljuk, hogy tekintse át webhelyét a leggyakoribb problémák tekintetében, majd ellenőrizze őket, amikor mindegyiket kijavítja.
A céloldalakat különféle online marketingstratégiákhoz használják. Az egyik népszerű megközelítés a hirdetési és e-mail kampányok részeként történő felhasználása azzal a céllal, hogy növelje a hirdetésekre leadott kattintásokból vagy a hírlevélre való feliratkozásokból származó konverziókat. Ennek eredményeként gyorsan bővítheti e-mail listáját.
Ha már van egy céloldala, amely jelenleg él és működik a vállalkozása számára, akkor nem kell. Lehetnek olyan részei az oldalnak, amelyeken javítani lehetne, de ha már azt csinálják, amire szüksége van (azaz jól konvertálnak), akkor nincs jó ok a drasztikus változtatásokra, hacsak nem változik valami a termékben vagy szolgáltatásban.
Nehéz megmondani anélkül, hogy nem látná konkrétan az oldalát. Számos különböző céloldal használható bármely vállalkozáshoz vagy termékhez, így ez attól függ, hogy mit ad el, és hogy az emberek miért vásároljanak Öntől a verseny helyett. Az egyetlen módja annak, hogy megtudja, hogy ellenőrzőlistánk különösen hasznos lesz-e az Ön webhelye számára, ha saját maga kipróbálja. Ne feledje azonban, hogy néha az apró dolgok megváltoztatása, például a betűtípusok vagy az ajánlások hozzáadása nem feltétlenül hat, de a jelentősebb változtatások (például az elrendezés) mindent megváltoztathatnak attól függően, hogy mennyire fogékonyak rájuk a látogatók.
Nincs egyetlen „legjobb” ellenőrző lista, mert minden vállalat más, és ki kell választania az igényeinek leginkább megfelelőt. Egy ilyen céloldali ellenőrzőlista segít abban, hogy ne hagyjon ki semmit, és csökkenti a hibák számát, hogy gyorsabban közzétehesse oldalait. Egy jó folyamat azt is megkönnyíti, hogy egyszerre több projekten dolgozzon, ahelyett, hogy oda-vissza kellene járnia az összes között, vagy folyamatosan elveszítené a nyomát, hogy hová jutott az egyes projektekkel.
Először próbálja ki ingyenes verziónkat, hogy megtudja, milyen, és milyen egyszerű a használata, mielőtt pénzt költene a fizetős verzióra. Ingyenes ellenőrző listánk nagyszerű módja annak, hogy elkezdje megismerni a webhelyéhez szükséges alapokat.
Nincsenek ilyenek! Egyszerűen hatékony módja annak biztosítására, hogy oldalai azt csinálják, amit szeretne, mielőtt más dolgokra térne át.
Nem, valójában nagyon könnyen használhatóak.
Webhely ellenőrzés ellenőrzőlista
Fedezze fel a LiveAgent webhely-ellenőrzési ellenőrzőlistáját, amely segít fenntartani weboldala minőségét a látogatók nyomon követésével, a tartalom karbantartásával és a biztonság ellenőrzésével. Optimalizálja webhelyét a jobb forgalom és felhasználói élmény érdekében, és ismerje meg, hogyan segíthet a lista az ügyfélkapcsolati és értékesítési csapatok hatékonyságának növelésében. Lépjen be és tudja meg, hogyan teheti webhelyét Google-barátabbá!
Marketing audit ellenőrzőlista
Fedezze fel a marketing audit ellenőrzőlistát, amely segít meghatározni célpiacát, beállítani céljait, elvégezni SWOT elemzést és értékelni marketing erőfeszítéseinek hatékonyságát. Azonosítsa USP-jét, erősítse marketing költségvetését és készítsen stratégiai tartalommarketing tervet, hogy vállalkozása jó úton haladjon. Kezdje el most!
SEO ellenőrző lista új webhelyekhez
Fedezze fel az új webhelyek SEO ellenőrző listáját, amely segít növelni a forgalmat és optimalizálni a keresőoptimalizálást.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team