Lépésről-lépésre Etsy bolt indítási ellenőrzőlista: versenykutatás, üzletnév kiválasztása, termékek beállítása, fizetési opciók, vevőszolgálat jelentősége. Tartalmazza a bolti preferenciák, szállítás, fizetési adatok és közösségi média integrálását.
Egy Etsy bolt indításán gondolkodik? Ha igen, akkor minden szükséges kellékkel rendelkeznie kell.
Itt adunk egy ellenőrző listát mindarról, amire szüksége van az induláshoz. Az üzlet felállításától az első adatlap létrehozásáig mi mindent megtalálunk.
Bár lehet, hogy remek ötletei vannak a házi készítésű ékszereihez vagy a régi leletekhez, előfordulhat, hogy nem tudja pontosan, hogyan kell üzletet vezetni.
Mutatjuk, hogyan.
Függetlenül attól, hogy mit tervez eladni az Etsy-n, az üzlet megnyitása előtt minden szükséges ellenőrzőlistával megelőzheti, hogy elmulassza a sikerhez vezető lépéseket.
Az alábbi ellenőrzőlista egy gyors és egyszerű módja annak, hogy elkerülje az Etsy bolttal kapcsolatos problémákat a beállítási folyamat során (és azt követően).
Eladhatja alkotásait az Etsy-n, és üzlettulajdonos lehet, akár fest, rajzol, szobrászkodik, vagy bármilyen más típusú művész. Ez az ellenőrző lista segít megtenni az első lépéseket a szenvedélyéből származó pénzszerzés felé.
Kíváncsi, hogy egy Etsy bolt megfelelő lenne-e az Ön számára? Ha egyedi kincseket, például kézműves vagy vintage tárgyakat szeretne eladni, az Etsy remek hely, hogy megtalálja a közönségét és a piaci rést. Az alábbi ellenőrzőlista átadásával egyszerűen megkönnyítjük online vállalkozása elindítását.
Tűnjön ki a tömegből – Az Etsy egy piactér azoknak, akik egyedi termékeket keresnek. Akár most kezdi, akár tapasztalt szakember, ez az ellenőrző lista biztosítja, hogy Etsy boltja szilárd alapokon álljon.
Mielőtt megfelelően elkezdené, elemezze, hogy az eladni kívánt termék vagy szolgáltatás megéri-e az idejét és energiáját, hogy vállalkozásként űzze.
Az Etsy egy fantasztikus platform a kézzel készített és kézműves termékek értékesítésére. Biztosnak kell lennie azonban abban, hogy van kereslet arra, amit el szeretne adni.
Mindkettő ingyenes, ezért feltétlenül nézze meg őket, mielőtt megnyitja első Etsy-áruházát.
Nem finomkodunk – enélkül egyszerűen nem tud elindulni.
Az online áruház megnyitása Etsy-fiók nélkül sokkal drágább és bonyolultabb. Az Etsy jó alternatíva a tárhely és az e-kereskedelmi webhely webdomainjének fizetésére, ha még csak most kezdi, és szeretné látni, hogyan megy. Amellett, hogy minimalizálja a rengeteg pénz elpazarolásának kockázatát, az Etsy-vel felfigyelnek Önre.
Most vette észre, hogy álma, hogy egy kis online vállalkozást alapítson, valósággá válik, és kiborul tőle?
Vegyen egy mély levegőt, és kattintson ide az Etsy-fiók létrehozásához.
Ne aggódjon, végigvezetjük az egész folyamaton.
Megjegyzés: A tárgyaknak kézzel készítettnek, kézművesnek vagy vintage-nek kell lenniük (legalább 20 évesnek), Önnek pedig legalább 18 évesnek kell lennie (kivéve, ha fiókját szülő vagy törvényes gyám regisztrálta).
Adja meg e-mail címét, vagy regisztráljon egy meglévő Google-, Facebook- vagy Apple-fiókkal. Ezután adja meg a nevét, és állítson be egy jelszót.
Most, hogy rendelkezik Etsy-fiókkal, itt az ideje, hogy beállítsa bolti beállításait. Ide tartoznak például a használni kívánt nyelv és pénznem, valamint az Ön tartózkodási helye és adózási adatai.
Ezek a beállítások határozzák meg, hogy üzlete hogyan jelenik meg a vásárlók számára, és olyan dolgokat is befolyásolnak, mint a szállítás és az adók.
Kezdje el üzlete beállítását az Etsy bolt megnyitása lehetőségre kattintva.
Válassza ki az üzlet alapértelmezett nyelvét, amelyet a tételek leírására fog használni.
Megjegyzés: Gondosan válasszon – ezt nem tudja megváltoztatni, de később hozzáadhat más nyelveket.
Ezután válassza ki a bolt országát és pénznemét. A más országokból származó ügyfelek automatikusan a helyi pénznemükben fogják látni a termékárakat.
Az utolsó lépés az, hogy olyan információkat válasszon magáról, amelyek a legpontosabban jellemzik Önt, például, hogy az értékesítés az Ön teljes munkaidős munkája vagy sem.
Itt az ideje, hogy elnevezze üzletét. Nézzük meg tippjeinket.
Az üzlet címe az egyik első dolog, amit a vásárlók látni fognak, amikor megtalálják Etsy üzletét, ezért fontos, hogy olyan nevet válasszunk, amely tükrözi az Ön által értékesített termékeket és a megjeleníteni kívánt márka imázsát.
Megjegyzés: Az Etsy boltok nevének 4-20 karakter hosszúságúnak kell lennie, és később módosítható.
Kulcsfontosságú, hogy Etsy boltját készletekkel telje el, mert termékek nélkül semmit sem tud eladni.
Az emberek a látottak alapján vásárolnak. Annak érdekében, hogy a potenciális vásárlók elképzelhessék magukat az Ön termékeinek használatában, rendkívül fontos, hogy jó minőségű képeket tegyen közzé.
Az Etsy szerint azok a fotók a legjobbak, amelyeken a termékek minden szögből láthatók, a termék részletei és a használatuk bemutatása.
Az Etsy 2020-as elemzése alapján a vásárlók nagyobb valószínűséggel vásárolnak videókban látható termékeket.
Megjegyzés: Az Etsy-n keresztül értékesített, igény szerinti nyomtatási termékeket olyan webhelyeken kell terjeszteni, mint a Printful vagy a Printify. Az Etsy általában megköveteli az emberektől, hogy termékeiket (kerámiák, órák, ingek, ékszerek, kézitáskák, telefontokok stb.) ezen a második oldalon helyezzék el, hogy termékeiket az Etsy-re helyezzék.
Most itt az ideje, hogy megmutassa a világnak a termékeit, és azt, hogy az emberek miért fogják szeretni őket.
Ez egy kötelező lépés, így anélkül nem tud új elemet hozzáadni.
Megjegyzés: Az előnézet gombbal megtekintheti, hogyan fog kinézni az adatlap a közzététel után.
Világosan tájékoztassa a vásárlókat a feldolgozási időről, hogy reális elvárásaik legyenek a szállítással kapcsolatban.
Ellenkező esetben a vásárlók türelmetlenné válhatnak és lemondhatják megrendeléseiket, ami negatív értékelésekhez és üzletvesztéshez vezethet.
Adja meg az összes részletet, például, hogy hova szállít, mely szolgáltatásokat választhatják a vásárlók a pénztárnál, és hogy felajánl-e ingyenes szállítást.
Ne felejtse el megadni a pontos méreteket és a tétel súlyát, beleértve a csomagolást is.
Megjegyzés: Mindezeket a beállításokat elmentheti szállítási profilként a jövőbeni listákhoz.
A célország importadót, vámot és illetéket vethet ki a nemzetközileg szállított csomagokra.
Ha nem tartja be a törvényt, súlyos pénzbírságnak teszi ki magát. Az Etsy is betilthatja a boltját.
A vámkezelési díjak, vámok és adók általában a vevőt terhelik. Egyes országokban az Etsy köteles beszedni az importált áruk után az áfát, és be kell fizetnie a kormánynak.
Ha egy vevő és egy eladó különböző országokban található, az Etsy tájékoztatja a vásárlókat, hogy további vámok és adók vonatkozhatnak rájuk.
Megjegyzés: Az Etsy nemrégiben (2022. július 1-jén) megváltoztatta a törvényt, amely szerint a Németországba szállító személyeknek tanúsítványt kell kérniük a német kormánytól. Ha ennek ellenére elmulasztja regisztrálni és elküldeni a csomagot Németországba, 200 000 eurós bírságot kaphat. További információk itt.
Tájékoztassa Etsy-t, hogyan kapja meg a fizetését.
Az Etsy számos különböző fizetési lehetőséget kínál, így Önnek kell kiválasztania a legmegfelelőbbet.
Az Etsy Payments a legnépszerűbb opció, amelyet az eladók választanak. Ezzel a lehetőséggel elfogadhat PayPal-, Apple Pay- és Etsy-ajándékkártyákat, és jobban irányíthatja pénzügyeit. Az így történő vásárlás sokkal biztonságosabb, így a vásárlók cserébe jobban megbíznak Önben.
Megjegyzés: Ahhoz, hogy megkapja a befizetéseket az Etsytől, be kell állítania egy bankszámlát és a lakcímet a fizetési beállításokban.
Érdemes megjegyezni, hogy az Etsy-t elsősorban amerikai állampolgárok számára tervezték, így a legrugalmasabb fizetési lehetőségei főként számukra elérhetőek. Ha Európából származik, akkor nehézségekbe ütközhet a részvétel. A szabályozás az Ön országától függ. Nézze meg őket, hogy megtalálja a fizetések fogadásához legmegfelelőbb fizetésfeldolgozót.
Bár az üzlet szalaghirdetése és az üzlet logója külön grafikák, együtt működnek, hogy tájékoztassák az Etsy vásárlóit a márkáról.
Rövid üdvözlő üzenetként a potenciális ügyfelei számára: kirakatának fülbemászónak, könnyen érthetőnek és az Ön által árusított terméknek megfelelőnek kell lennie. Amikor a vásárlók belépnek az üzletébe, a kirakatnak azonnal el kell árulnia, hogy miről szól a vállalkozása.
Az Etsy kirakatának megtervezése egyszerű a beépített eszközeik segítségével.
Fényképeket tölthet fel, szöveget adhat hozzá a névjegy szakaszhoz, és akár HTML használatával is testreszabhatja üzlete megjelenését.
Megjegyzés: A bolt ikon sokkal kisebb méretben jelenik meg az Etsy alkalmazásban, a tevékenységi hírcsatornákon és a nyugtákon. Ezt vegye figyelembe a logó megtervezésekor.
Valószínűleg az Ön szalaghirdetése az első dolog, amit vásárlói meglátnak, amikor felkeresik az üzletét.
Az Etsy lehetőséget biztosít üzletének összekapcsolására olyan közösségi média platformokkal, mint a Pinterest, Twitter, Facebook és Instagram.
Ez egy nagyszerű módja annak, hogy reklámozza termékeit, és szélesebb közönséget érjen el. Termékeinek közösségi oldalakon való megosztásával új ügyfeleket vonzhat, és több értékesítést érhet el.
Lépjen az üzletében a Közösségi média részre, majd kattintson a közösségimédia-fiókok elemre, hogy összekapcsolja az Etsyt a profiljaival.
A közösségi média részben gyors bejegyzéseket is létrehozhat, és fontos frissítéseket oszthat meg Etsy boltjával kapcsolatban.
Az Etsy hatféle bejegyzést kínál:
Annak érdekében, hogy a közösségi médián keresztül hatékonyabban érje el potenciális ügyfeleit, fontolja meg olyan eszközök bevezetését, mint a LiveAgent közösségi média támogató szoftver. Lehetővé teszi automatizálási szabályok beállítását és az összes közösségimédia-üzenet kezelését egyetlen univerzális postafiókból.
Az Etsy-hirdetések nagyszerű lehetőséget kínálnak termékei népszerűsítésére, mind a keresési eredmények között, mind más Etsy-oldalakon.
A fizetett promócióba való befektetés lehetővé teszi, hogy szélesebb közönséget érjen el, és potenciálisan új ügyfeleket vonzzon.
Hogyan kezdjük el az Etsy Ads használatát?
Megjegyzés: Ez az a maximális összeg, amelyet naponta hajlandó költeni tételei reklámozására, amelyet bármikor módosíthat. Az alapértelmezett minimális napi költségkeret 1 USD.
Az Etsy ezután összeállítja termékeit a megfelelő vásárlókkal.
Reklámkampány létrehozásakor ne feledje, hogy:
Az Etsy webhelyen, azaz az Etsy Search, Category Pages és Market Pages oldalain mind az Etsy.com-on, mind az Etsy alkalmazásban.
Az egyéni adatok hirdetésének elindításához vagy leállításához lépjen az Etsy Ads oldalra, és onnan kezelje az összes jelenlegi kampányát.
Árengedményt kínálhat a termékekre, a szállításra vagy mindkettőre.
Nagyszerű módja a vásárlók csábításának, különösen akkor, ha Ön még csak most kezdi az üzletet. A kedvezmények felajánlásával felhívhatja a figyelmet az üzletére, és nagyobb valószínűséggel vásárolhat Öntől.
Az Etsy három módot kínál az eladóknak arra, hogy leértékeljék az árukat üzleteikben: értékesítés, promóciós kódok és célzott ajánlatok.
Nyissa meg a Shop Manager > Marketing lap > Értékesítések és kedvezmények menüpontot, majd ott állítsa be az összes kedvezményt.
Ilyen kedvezménytípusok közül választhat: százalékos engedmény, fix összegű engedmény vagy ingyenes normál szállítás.
➡️ Ha további információra van szüksége, keresse fel az Etsy ügyfélszolgálatot.
Néhány tipp a termékkedvezmények biztosításához:
Csak ügyeljen arra, hogy határozzon meg néhány irányelvet, hogy ne veszítsen pénzt minden eladáskor.
Sok Etsy-eladó támaszkodik ezekre a közösségi terekre vállalkozása fejlesztésében, ezért csatlakozzon a beszélgetésekhez más eladókkal.
Ez egy nagyszerű hely a kapcsolatteremtésre, a hálózatépítésre és az együttműködők megtalálására. Csevegjen más eladókkal, hogy megismerje az Etsy újdonságait, kérjen tanácsot, vagy beszéljen bármiről, amit szeretne.
A legjobb módszer az, ha csatlakozik néhányhoz a sok rendelkezésre álló csapat közül.
Ha megkapta az első rendelést, de nem tudja, mit tegyen, az Etsynek van egy nagyszerű eszköze a Shop Managerben, amellyel mindent nyomon követhet.
A Shop Manager használatával megtekintheti, hogy mely rendelések kifizetése és kiszállítása történt, valamint kinyomtathatja a szállítási címkéket egy helyről. Ezenkívül tartsa vevőit naprakészen vásárlásaik állapotáról, hogy bizalmat ébresszen, és visszajöjjenek vásárolni.
Miután megkapta első megrendelését, lépjen a Shop Managerhez, és frissítse a rendelés állapotát. Így a vevő tudni fogja, hogy Ön megkapta a megrendelését, és dolgozik rajta. Ha bármilyen kérdése van a vásárlással kapcsolatban, üzenetet is hagyhat nekik.
Megjegyzés: A Megrendelés befejezése gombra kattintva megadhat egy opcionális megjegyzést a vevőnek, egy nyomkövetési számot, egy szállítási szolgáltatót a csomaghoz, és beállíthatja a szállítási dátumot.
Miután elküldte a terméket, jelölje meg a rendelést kiszállításként a Shop Managerben. Ezzel értesítést küld a vevőnek, hogy rendelése úton van.
A Shop Manager lehetővé teszi a következőket is:
A megrendelés kézhezvétele után küldjön egy gyors hálás üzenetet a vevőnek az Etsy-n keresztül.
Először is, ez egyszerűen jó modor. Azzal, hogy köszönetet mond az ügyfeleknek, kapcsolatokat épít ki velük, és növeli annak esélyét, hogy a jövőben újra vásároljon Öntől. Ezenkívül, ha bármilyen probléma adódna a megrendeléssel, az ügyfélnek való előzetes köszönet eloszlathatja a helyzetet.
Üzenetében a következőket kell tennie:
Csomagolja be rendelését szeretettel, és itt az ideje, hogy feladja.
Hatékony teljesítési és szállítási stratégiával időt és pénzt takaríthat meg.
Megjegyzés: Amikor egy szállítási címkét vásárol az Etsy-n, a rendelés automatikusan befejeződik, és a vevőnek egy szállítási értesítést küldenek a címke szállítási dátumán.
Ne felejtsen el néhány szót kérni a vásárlótól a termékével kapcsolatos tapasztalatairól.
Ha véleményt kér a vásárlóktól, az nagyszerű módja annak, hogy visszajelzést kapjon termékeiről, és ezzel javítsa vállalkozását. A vélemények a potenciális ügyfelek bizalmának kiépítéséhez is fontosak.
Az Etsy lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy véleményt írjanak, miután megrendelésük megérkezett.
Vásárlói 1-től 5 csillagig terjedő értékelést adhatnak Önnek egy üzenet mellett. Ezeket a véleményeket a nyilvánosság megtekintheti az üzletében. És ne aggódjon amiatt, hogy névtelen visszajelzést kap. A vásárlók csak akkor írhatnak véleményt, ha bejelentkeztek az Etsy-be.
Megjegyzés: Bejelentheti azokat a véleményeket, amelyekről úgy gondolja, hogy sértik az Etsy irányelveit.
Döntse el, hogy ötlete életképes üzleti lehetőség-e
Ha a legtöbbet szeretné kihozni új vállalkozásából, a LiveAgent segíthet. Ez egy olyan eszköz, amely rengeteg olyan funkciót kínál, amelyek hasznosak a kiváló ügyfélszolgálat biztosításához, mint például az élő csevegés, a jegyrendszer és a közösségi média omnichannel postafiókja. Próbálja ki ingyenesen!
Határozottan – ez az egyik vezető online piactér világszerte. Egy Etsy boltból remekül meg lehet élni, és az üzemeltetése nem kerül sokba.
A vevő fizeti a szállítást az Etsy-n. Ezt figyelembe kell vennie a tételek árának meghatározásakor. A csomagolóanyagok költségeit is figyelembe kell venni.
Az Etsy a Direct Checkout szolgáltatást használja az eladók kifizetéseinek feldolgozására. A Direct Checkout segítségével a vásárlók hitel- vagy betéti kártyákkal, Etsy ajándékkártyákkal vagy PayPal-lal fizethetnek. Amikor kifizetést kap egy rendelésért, azt az Etsy Payments számlájára utalják. Innen átutalhatja a pénzt a bankszámlájára.
Igen – sőt, sokan ezt teszik. Fontos, hogy egy olyan termékkel kezdjük, amelyet az emberek meg akarnak vásárolni. Ez nyilvánvalónak tűnhet, de érdemes elmondani, mert nagyon sokan próbálnak olyan dolgokat eladni, amelyeket senki sem akar. Végezzen kutatást annak igazolására, hogy van-e piaca annak, amit el szeretne adni.
Az Etsy legalább 10-et ajánl, mert minél több adatlapja van, annál valószínűbb, hogy az ügyfelek megtalálják. Ez jó választékot kínál a termékek közül, és segít felmérni az ügyfelek érdeklődését.
Legalább 18 évesnek kell lennie, és rendelkeznie kell hitel- vagy betéti kártyával, hogy Etsy boltot nyithasson. Ezenkívül meg kell adnia néhány egyéb adatot is, például hivatalos nevét, címét és telefonszámát.
Van néhány díj, amellyel tisztában kell lennie: Etsy listázási díjak – $0.20-t kell fizetnie minden egyes, az Etsy.com-on vagy az Etsy mobilalkalmazásaiban megvásárolható tételért. Minden hirdetés időtartama 4 hónap, vagy a tétel eladásáig. Ezen idő elteltével újra felszámítási díjat kell fizetnie, ha úgy dönt, hogy újra listázza az elemet.Tranzakciós díjak – Ha az Etsy.com-on keresztül értékesít, a teljes jegyzési ár 6,5%-ának megfelelő tranzakciós díjat számítanak fel, plusz a szállításért és az ajándékcsomagolásért felszámított összeget.Fizetésfeldolgozási díjak – Ha az Etsy Payments szolgáltatást használja (ez az ajánlott módszer), akkor minden tranzakcióért egy kis díjat számítanak fel. Az Etsy Payments a legegyszerűbb módja az Etsy-n keresztül történő fizetésnek, mivel lehetővé teszi a vásárlók számára hitelkártyák, betéti kártyák, Etsy ajándékkártyák és PayPal használatát.
Az Etsy-n történő értékesítés megkezdéséhez létre kell hoznia egy fiókot, és be kell állítania üzletét. Ezenkívül listákat kell létrehoznia a termékeihez, amelyek mindegyikének tartalmaznia kell egy fotót, a termékleírást, az árat, a szállítási információkat és a kulcsszavakat.Ezenkívül fizetési módot kell választania ügyfelei számára. Az Etsy közvetlen fizetést és PayPal-t kínál fizetési lehetőségként.Használja a fenti ellenőrzőlistát, hogy elkerülje az Etsy bolt indításakor fontos lépések kihagyását.
Webhely ellenőrzés ellenőrzőlista
Fedezze fel a LiveAgent webhely-ellenőrzési ellenőrzőlistáját, amely segít fenntartani weboldala minőségét a látogatók nyomon követésével, a tartalom karbantartásával és a biztonság ellenőrzésével. Optimalizálja webhelyét a jobb forgalom és felhasználói élmény érdekében, és ismerje meg, hogyan segíthet a lista az ügyfélkapcsolati és értékesítési csapatok hatékonyságának növelésében. Lépjen be és tudja meg, hogyan teheti webhelyét Google-barátabbá!
Help desk-et keres a WordPresshez?
Fejlessze WordPress ügyfélszolgálatát a LiveAgenttel! Kínáljon gyors és hatékony támogatást 140+ funkcióval, 40+ integrációval, és a piac leggyorsabb élő chat pluginjával. Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, ingyenes 14 napos próbát, és bankkártya nélküli regisztrációt. Vágjon bele most, és emelje új szintre vásárlói elégedettségét!
Fedezze fel, hogyan javíthatja online áruházát a LiveAgent Shopify integrációjával! Egyszerűen beállítható élő chat gomb, amely növeli az ügyfelek elégedettségét és elkötelezettségét, miközben zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít. Takarítson meg időt és pénzt, és váljon hatékonyabbá a Shopify és LiveAgent segítségével!
Új ügyfél beléptetési ellenőrzőlista
Az új ügyfél beléptetése különös figyelmet igényel. Gondoskodjon arról, hogy semmiről ne maradjon le, használja ingyenes új kliens-beléptetési ellenőrzőlistánkat.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team