A LiveAgent közösségi média beállítási ellenőrzőlistája segít vállalkozásának a profilok előkészítésében és célok meghatározásában, tartalmaz felhasználónév, profilkép, KPI-k és hashtagek kiválasztását, valamint platformok és jelszavak kezelését.
Közösségi média üzleti fiókokat szeretne létrehozni, de nem tudja, hol kezdje? Ne aggódjon, mi gondoskodunk Önről.
Itt biztosítunk egy közösségi média beállítási ellenőrzőlistát, amely segít a fiókok gyors és egyszerű beállításában.
Kövesse ezeket az egyszerű lépéseket, és hamarosan úton lesz a közösségi média sikere felé.
Cégtulajdonosként tudni fogja, hogy a közösségi média fontos. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kapcsolatba lépjen ügyfeleivel, és kapcsolatot építsen ki velük. De a sok közösségi média hálózat miatt nehéz lehet mindent nyomon követni.
Ilyenkor jól jön a közösségi média beállítási ellenőrzőlista, mivel könnyű elfelejteni valamit, amikor annyi részletet kell figyelembe venni.
Ha közösségi média-fiókokat szeretne létrehozni cége számára, de nem tudja, hol kezdje, egy ellenőrzőlista segíthet minden fontos részletre emlékezni. Ezzel időt takaríthat meg, és gyorsan elérhetővé válik a közösségi médiában.
A közösségi média marketingért felelős személy számára a közösségi média beállítási ellenőrzőlista hasznos eszköz lehet mindennek nyomon követéséhez. Ennek eredményeként biztos lehet benne, hogy vállalkozása összes közösségi média-fiókja be van állítva, és zökkenőmentesen működik.
Ha új közösségi média kampányt indít, egy közösségi média beállítási ellenőrzőlista felsorol mindent, amit a kezdéshez meg kell tennie. Az egyik követésével a kampány végrehajtására és a kívánt eredmények elérésére összpontosíthat.
Mielőtt elkezdené a közösségi média fiókok létrehozását, fontos meghatároznia, hogy mik a céljai.
Ha nem tudja, hogy mit szeretne elérni, akkor nehéz lesz olyan közösségi média stratégiát kialakítani, amely megfelel a céljainak. Emiatt előfordulhat, hogy nem látja a várt eredményeket. Ha időt szán céljai meghatározására, akkor összpontosíthatja közösségi médiában tett erőfeszítéseit, és növelheti a siker esélyeit.
A közösségi médiát szeretné használni az ügyfelekkel való kapcsolattartásra, a márkaismertség növelésére, vagy a webhely forgalmának növelésére? Ha tudja, mik a céljai, létrehozhat azokhoz igazodó tartalmat. Ez segít abban, hogy a legtöbbet hozza ki a közösségi médiából vállalkozása számára.
Most, hogy tudja, mik a közösségi média céljai, ideje kiválasztani azokat a hálózatokat, amelyek segítenek elérni ezeket.
Nem minden közösségi hálózat egyforma, és egyesek jobban megfelelnek az Ön vállalkozásának, mint mások. A megfelelő közösségi platformok kiválasztásával elérheti, hogy azok az emberek láthassák tartalmait, akiket valószínűleg érdekel.
Végezzen némi kutatást az egyes közösségi hálózatokon, hogy megtudja, melyik a legnépszerűbb a célközönsége körében. Ha megtudja, mely hálózatokat használják, akkor mindegyikhez kifejezetten személyre szabott tartalmat hozhat létre.
A közösségi média fiókok beállítása után fontos, hogy feladatokat osszon ki a csapat tagjai között.
A közösségi média sok munkát jelenthet, ezért fontos, hogy a csapat minden tagja tudja, mi a feladata. Az erős társadalmi jelenlét fenntartása azáltal, hogy mindenki tisztában van a felelősségével, hozzájárul céljainak eléréséhez.
Készítsen listát az összes elvégzendő közösségi média feladatról, például tartalom létrehozásáról, bejegyzések ütemezéséről, a megjegyzésekre való reagálásról és az elemzések figyeléséről. Ezután rendeljen minden feladatot egy adott csapattaghoz, hogy az összes közösségi média-feladatot időben elvégezzék.
A közösségi média-felhasználóneve alapján az emberek azonosítani fogják Önt minden olyan hálózaton, ahol fiókot hoz létre.
Ha egyedi és könnyen megjegyezhetőt választ, akkor a különböző közösségi hálózatok felhasználói könnyebben megtalálhatják az Ön üzleti profilját. Azáltal, hogy minden közösségi médiafiókjában egységes felhasználónévvel rendelkezik, megkönnyítheti az emberek számára, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel.
Gondoljon néhány különböző lehetőséget a közösségi média-felhasználónevére, majd használjon egy olyan eszközt, mint a NameCheckr, hogy ellenőrizze, elérhető-e. Ha talált egyet, amelyet még szabad, próbálja meg a lehető legtöbb közösségi hálózaton használni, hogy állandó jelenlétet teremtsen.
Ezek a képek azt mutatják, hogy az emberek vizuálisan azonosítják Önt a közösségi médiában.
Általában a profilképe az első dolog, amit valaki meglát, amikor meglátogatja közösségi média csatornáját, ezért fontos, hogy vállalkozását pozitív színben tüntesse fel. A borítóképe egy újabb lehetőség arra, hogy megmutassa, ki vagy és miről szól, ezért válasszon olyan képet, amely felkelti az emberek figyelmét, és arra készteti őket, hogy többet megtudjanak Önről.
Döntse el, hogy milyen üzenetet szeretne küldeni a közösségi média profiljaival, hogy jó benyomást keltsen. Ha gondjai vannak a megfelelő profilkép megtalálásával, fontoljon meg egy olyan eszköz, mint a Canva, létrehozáshoz.
Most, hogy elvégezte a kutatást, és minden szükséges információ birtokában van, ideje beállítani közösségi profiljait.
Ez egy szükséges lépés az online jelenlét kialakításához. Lehetővé teszi, hogy kapcsolatba léphessen potenciális és jelenlegi ügyfelekkel, információkat osszon meg cégéről, és kapcsolatba léphessen az iparág más vállalkozásaival.
Nyissa meg a különböző közösségi hálózatok webhelyeit, amelyeken fiókot szeretne létrehozni, és adja meg a szükséges információkat.
Döntse el a bejelentkezési hitelesítő adatokat minden közösségi média-fiókhoz, amelyet létrehoz.
Ha valaki hozzáférne az Ön közösségi média-fiókjához, potenciálisan sok kárt okozhat a vállalkozásában. Ha jelszavait biztonságos helyen tárolja, ezzel megelőzheti ezt.
A jelszavak tárolására többféle lehetőség is létezik, de az egyik legbiztonságosabb a jelszókezelő használata. Így minden közösségi média-fiókhoz erős jelszavakat hozhat létre, és nem kell aggódnia amiatt, hogy mindegyiket megjegyzi.
Most, hogy létrehozta közösségi média fiókjait, itt az ideje, hogy kitöltse azokon az oldalakat.
Az Ön közösségi média-profilja az egyik első dolog, amit a potenciális ügyfelek látnak, amikor felkeresik az oldalát. Ha teljesen kitölti profilját az összes szükséges információval és még sok mással, akkor jobb képet kaphat arról, hogy kicsoda és mivel foglalkozik, valamint javítja keresőoptimalizálását (SEO).
Ügyeljen arra, hogy minden közösségi média-profilban kitöltse az összes szükséges információt, például az életrajzot, a cég nevét, webhelyét, elérhetőségeit stb.
Tipp! A LiveAgent közösségi média-támogató szoftver a fejlett automatizálásnak köszönhetően leegyszerűsítheti a kommunikációt a közösségi média-fiókokon. Az összes különböző hálózat összekapcsolása, hogy minden üzenet egy beérkező levelek mappába kerüljön, leegyszerűsíti az ügyfelek kérdéseinek kezelését.
Szerezzen be egyéni webcímet, amelyet közösségi média-profiljaihoz használhat.
Ha rendelkezik ilyennel, az emberek könnyebben megtalálják Önt az interneten, és ez egy másik elem, amely segíthet a keresőoptimalizálás javításában. Ez viszont több webhelylátogatóhoz és potenciális vásárlóhoz vezethet.
Nyissa meg azt a közösségi média-csatornát, amelyhez vanity URL-t szeretne igényelni, és keresse meg az erre vonatkozó lehetőséget, amely általában a beállítások vagy a fiókinformációk részben található (a legtöbb közösségi hálózat ezt lehetővé teszi). Ha megtalálta, egyszerűen kövesse az ott található utasításokat.
Ha van fizikai tartózkodási helye, feltétlenül adja hozzá címét és nyitvatartási idejét a közösségi média profiljaihoz.
Ezen információk hozzáadása javíthatja a helyi keresőoptimalizálást, ami nagyobb forgalomhoz vezethet a vállalkozásnál. A potenciális ügyfelek számára is hasznos, akik tudni szeretnék, hogy nyitva vagy-e, és mikor jöhetnek.
A legtöbb közösségi média hálózatnak lehetősége van hozzáadni ezeket az információkat a profiljához, általában a beállításokban vagy a fiókinformációk részben. Töltse ki az ott található mezőket a vonatkozó információkkal, és mentse el a változtatásokat.
Ezek a digitális azonosítók nagyszerű módot nyújtanak arra, hogy tartalmait többen lássák, és segíthetnek kapcsolatba lépni másokkal, akik hasonló témák iránt érdeklődnek.
A hashtagek javíthatják a közösségi médiában közzétett bejegyzések elérését azáltal, hogy jobban felfedezhetik azokat a felhasználók számára, akik az adott témát keresik. Ezenkívül nagyszerű módja annak, hogy kapcsolatba lépjen másokkal, akiknek hasonló az érdeklődési köre.
Az egyik módja az, hogy egyszerűen keres minden közösségi média platformon a témához kapcsolódó kifejezéseket, és nézze meg, mi jön ki. Egy másik hashtag-kutatóeszköz, például a Hashtagify használata.
Itt az ideje, hogy elkezdjen gondolkodni azon, hogyan fogja mérni a sikerét.
A kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) segítenek nyomon követni előrehaladását, és megnézni, hogy a közösségi médiában tett erőfeszítései megtérülnek-e. Ez bármi lehet a webhely forgalmától a közösségi média elköteleződési mutatóig.
A közösségi médiában való jelenlét KPI-inek meghatározásakor figyelembe kell venni a webhely forgalmát, a közösségi média elköteleződését (lájkok, megjegyzések, megosztások), a generált leadeket és az eladásokat. Ezeknek a kulcsfontosságú mutatóknak a követése jó képet ad arról, hogy a közösségi médiában való jelenléte segít-e üzleti céljai elérésében.
Miután elvégezte az összes előző lépést, már csak az első tartalmat kell közzétennie közösségi média-profiljain.
Ez a lehetőség, hogy jó benyomást keltsen, és megadja az alaphangot a jövőbeli bejegyzésekhez. Gondolja át, mit és hogyan fog mondani.
A legjobb megközelítés az Ön által használt közösségi média csatornától függ. Ha például a Facebookon tesz közzé bejegyzést, akkor érdemes lehet rövid frissítést írni a vállalkozásáról, és elhelyezni egy linket a webhelyére, míg ha a Twitteren tesz közzé, akkor megoszthat egy blogbejegyzést vagy cikket, amelyről úgy gondolja a követői érdekesnek találnák.
Most, hogy ismeri a közösségi média beállítási folyamatát, az alábbiakban felsorolunk néhány tippet, amelyeket követni kell a közösségi média-profilok létrehozásakor.
Nem minden közösségi média platform egyenlő. Nincs értelme profilokat létrehozni a közösségi média platformokon, amelyeket a célközönség nem használ. Kutasson, és derítse ki, hol a legaktívabb az ideális felhasználó a közösségi médiában, és összpontosítsa oda erőfeszítéseit.
Ellenőrizze, hogy cége logója stb. jó minőségűek-e, és megfelelő-e a képméret, amely megfelel az Ön által használt közösségi média-platformnak. Például nem szeretne kis felbontású képet használni a Facebookon, mert kinagyítva pixelesnek tűnik.
A közösségi médiában való jelenléte a vállalkozás kiterjesztése kell, hogy legyen. Ez azt jelenti, hogy az összes közösségi média-profilban ugyanazt a színsémát, logót és általános megjelenést kell használni, mert a következetesség segít az embereknek könnyebben felismerni a márkáját.
A közösségi média-profil biosai azért fontosak, mert segítenek az embereknek képet adni arról, hogy miről is szól a vállalkozása, és a keresőmotorok ezeket használják az oldalak indexelésére. Ez azt jelenti, hogy szánjon időt arra, hogy olyan leírásokat írjon, amelyek informatívak és kulcsszavakban gazdagok.
Fontos, hogy közösségi oldalait rendszeresen frissítse a vállalkozásával kapcsolatos legfrissebb információkkal. Ez magában foglalja az olyan részleteket, mint a cím, telefonszám, webhely stb. változása.
Ha még csak most kezdi, eltarthat néhány hétig, amíg mindent beállít, és jól néz ki, de ha már elindult a dolog, akkor hetente nem kell több, mint néhány óra, hogy fenntartsa jelenlétét a közösségi médiában. Természetesen, ha magas szintű elkötelezettségre és elérésre törekszik, akkor több időt és erőfeszítést kell fektetnie, de végső soron Önön múlik, hogy mennyi időt szeretne a közösségi médiában tölteni vállalkozása érdekében.
Az első lépés az üzleti céljainak meghatározása, majd mérőszámok kidolgozásával nyomon követheti az elérése felé tett előrehaladást. Például, ha növelni szeretné a márkaismertséget, nyomon követheti az oldal követőinek vagy kedvelésének számát. A kulcs az, hogy a mérőszámokat úgy alakítsa ki, hogy pontosan tükrözzék céljait, így felmérheti a sikert, és megteheti a szükséges módosításokat az út során.
A közzétételi ütemezésnek hetente legalább néhány alkalomnak kell lennie, ha márkaismertséget szeretne építeni, de gyakrabban – legalább naponta egyszer – érdemes posztolni, ha potenciális ügyfeleket vagy eladásokat szeretne generálni. Ha azonban csak megpróbálja lekötni követőit, akkor heti 3-5 alkalom is elegendő.
Ez az iparágtól és a célpiactól függ, de a vállalkozások számára a legnépszerűbb közösségi média platformok közé tartozik a Facebook, a Twitter, a LinkedIn és a Google+. Mindegyiknek megvannak a maga egyedi erősségei és jellemzői, ezért fontos, hogy ennek megfelelően alakítsa ki közösségi média stratégiáját.
Módot biztosít a potenciális ügyfelek elérésére és kapcsolatteremtésre velük. Korábban a vállalkozások hagyományos marketing módszerekre támaszkodtak, hogy elérjék célközönségüket, de a közösségi média megváltoztatta ezt. Manapság az emberek minden eddiginél több időt töltenek a közösségi oldalakon, ami óriási lehetőséget kínál a vállalkozások számára, hogy kapcsolatba léphessenek ideális felhasználóikkal. Tehát, ha nem a közösségi média marketingjét használja vállalkozása népszerűsítésére, akkor sok leendő ügyfelet veszít el.
Marketing audit ellenőrzőlista
Fedezze fel a marketing audit ellenőrzőlistát, amely segít meghatározni célpiacát, beállítani céljait, elvégezni SWOT elemzést és értékelni marketing erőfeszítéseinek hatékonyságát. Azonosítsa USP-jét, erősítse marketing költségvetését és készítsen stratégiai tartalommarketing tervet, hogy vállalkozása jó úton haladjon. Kezdje el most!
Új ügyfél beléptetési ellenőrzőlista
Az új ügyfél beléptetése különös figyelmet igényel. Gondoskodjon arról, hogy semmiről ne maradjon le, használja ingyenes új kliens-beléptetési ellenőrzőlistánkat.
Podcast indítása ellenőrzőlista
Kezdje el saját podcastját könnyedén a LiveAgent ellenőrzőlistájával - az első felvételtől a promócióig, lépésről lépésre!
Értékesítési hívás ellenőrzőlista
Konvertáló értékesítési hívás kezdeményezése kihívást jelent. Ez az értékesítési hívások ellenőrző listája lehetővé teszi. Töltse ki, és kössön üzletet még ma.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team