Az Ügyfélmágnes ellenőrzőlista segít a minősített leadek generálásában és a konverziós arány javításában, a célközönség meghatározásától a tartalom formázásáig és népszerűsítéséig vezető lépésekkel.
Ön blogger, tartalomstratégia vagy konverzióoptimalizáló, aki csábító ügyfélmágnest szeretne létrehozni?
Használja ezt az ellenőrző listát annak biztosítására, hogy a sikeres ügyfélmágnest minden elemével rendelkezzen.
Az ólommágnesek az egyik leghatékonyabb módja a minősített vezetékek előállításának és a konverziók javításának. Már nem elég, ha létrehozol egy nagyszerű blogbejegyzést, és elkéred az emberektől az e-mail címüket.
A kihívás valóban működő mágnesek létrehozása. Mivel az egész folyamat meglehetősen összetett, igyekszünk a lehető legnagyobb mértékben leegyszerűsíteni az Ön számára.
Ügyfélmágnes ellenőrzőlistánk segít lefedni egy olyan ügyfélmágnes létrehozásának minden aspektusát, amely a leendő ügyfeleket fizető ügyfelekké változtatja, és végigkíséri őket a vevő útján.
Mindazoknak, akik hatékony ügyfélmágnest szeretnének létrehozni. Ez az ellenőrző lista segít ellenőrizni, hogy minden szükséges elem a helyén van-e.
Győződjön meg arról, hogy az ügyfélmágnes releváns a megfelelő közönség számára, ha felteszi a kérdést: “Kinek lesz ez hasznos?”.
Ha az ügyfélmágnese nem releváns a célközönség számára, akkor kevésbé valószínű, hogy eléggé érdeklődnek ahhoz, hogy feliratkozzanak rá, és kapcsolatba lépjenek vele.
Számos dolog tehető annak érdekében, hogy az ügyfélmágnes relevánsabb legyen a megfelelő közönség számára:
Mi a fő előnye a potenciális ügyfeleknek, ha előfizetnek az Ön ügyfélmágnesére, és kapcsolatba lépnek?
Az ügyfélmágnese nem lesz hatékony, ha valami felbecsülhetetlen értékűt kínál a célközönségednek. Ezért az Ön értékajánlatának ki kell tűnnie, és közvetlenül kell szólnia hozzájuk.
Ideje elkezdeni gondolkodni azon, hogy milyen eszközökre és erőforrásokra lesz szüksége egy ügyfélmágnes létrehozásához.
Tartalmazhatnak szoftvereket, grafikákat, betűtípusokat vagy akár szerkeszthető sablonokat is, ha meghatározott formátumot, például e-könyvet használ.
Ha nem rendelkezik az ügyfélmágnes létrehozásához szükséges eszközökkel és erőforrásokkal, akkor ezt nehéz (vagy lehetetlen) megtenni. A megfelelő eszközök hiánya lelassíthatja a létrehozási folyamatot is, ami azt jelenti, hogy az ügyfélmágnes esetleg nem áll készen időben az indításra.
Az ügyfélmágnes vázlata hasznos lehet, ha valami összetettebbet, például online kurzust vagy útmutatót készít (a vázlat segít a projekt pályán tartásában)./p>
A vázlat arra kényszeríti, hogy alaposan gondolja át a tartalmat, és dolgozzon ki minden hibát, mielőtt továbblép. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy meghatározza, milyen hosszú lesz az ügyfélmágnes.
Miután meghatározta, hogy mi lesz az ügyfélmágnese, és kire vonatkozik, ideje elkezdeni a tényleges létrehozási folyamatot.
A tartalomnak használhatónak, értékesnek és hasznosnak kell lennie a célközönség számára.
Szüksége van egy ügyfélmágnesre, amely valóban hasznot hoz a potenciális ügyfeleknek, ha azt szeretné, hogy a jövőbeni ügyfelei legyenek.
Ha minden rész a helyére került, ideje létrehozni egy nyitóoldalt az ügyfélmágnesnek. Ide mennek a potenciális előfizetők, hogy többet megtudjanak arról, mi az Ön ügyfélmágnese, és hogyan vehetik meg.
A nyitóoldal a lead generálási folyamat létfontosságú része. Ez az első dolog, amit a potenciális előfizetők látnak, ezért szemet gyönyörködtetőnek és meggyőzőnek kell lennie.
Most, hogy megvan a tartalom, el kell döntenie, hogyan terjeszti.
Ez biztosítja, hogy minden csiszoltnak és professzionálisnak tűnjön, amikor elküldik az előfizetőknek.
Az ügyfélmágnes közzététele után ellenőriznie kell a teljesítményét. Mérje meg az eredményeket, és hasonlítsa össze a különböző ügyfélmágnes -variációkat. Teszteljen, tanuljon és fejlődjön.
Tesztelje és mérje meg az ügyfélmágnes eredményeit, hogy megtudja, melyik variáció teljesít a legjobban. Ez segít javítani az ügyfélmágnesek hatékonyságát a jövőben.
Ha van egy jól működő ügyfélmágnese, ideje népszerűsíteni. Ossza meg a közösségi médiában, e-mail aláírásában, és használja a digitális marketinget.
Ha az emberek nem tudnak az Ön ügyfélmágneséről, akkor nem iratkoznak fel hírlevelére stb. A hatékonyság maximalizálása érdekében reklámoznia kell.
Az ügyfélmágnesnek ígéretet kell tennie arra, hogy teljesít valamit, amire a közönsége vágyik vagy szüksége van.
Találjon ki olyan ügyfélmágneses címeket, amelyek lenyűgözőek, és arra késztetik a közönséget, hogy többet tanuljanak.
Gondolja át, milyen problémákkal kell most szembesülnie a leendő partnerei számára. Gondolja át, hogyan segíthet megbirkózni velük, és győződjön meg arról, hogy ez a megoldás olyan, amivel hosszú távon elkötelezi őket.
Számos különféle eszköz áll rendelkezésre, amelyek segítségével nagyszerű ügyfélmágneses címeket találhat ki. Néhány népszerű közülük a következők:
Az ügyfélmágnes hosszát illetően nincs egyetlen „édes pont”, hanem minden attól függ, hogy milyen típusú ügyfélmágnest fog készíteni.
Az ügyfélmágnesnek elég hosszúnak kell lennie ahhoz, hogy értéket adjon, de ne legyen olyan hosszú, hogy elsöprő legyen.
Ideális esetben egy néhány oldalas ügyfélmágnesre kell törekednie. Bármi, ami ennél rövidebb, és lehet, hogy nem nyújt elég értéket. Bármi, ami ennél hosszabb, azzal a kockázattal jár, hogy elveszíti az olvasók figyelmét, mielőtt lehetőségük nyílik feliratkozni.
Minden szövegszerkesztőben található egy szószámláló funkció, amely egyszerűen használható.
Ez egy döntő lépés a szövegek formázásában, hogy könnyebben érthetőek legyenek.
Ha az ügyfélmágnest kisebb darabokra bontja, könnyebben érthető és befogadható lesz az olvasók számára.
Ha az ólommágnes például egy folyamat lépéseinek listája, akkor az egyes szakaszokhoz tartozó kép felvétele segít az olvasónak elképzelni, hogyan működik, és könnyebben emlékszik mindegyikre.
Néhány népszerű módszer az ügyfélmágnes-tartalom szétbontására:
Ez különösen fontos, ha egy adott kulcsszóhoz hosszú formátumú tartalmat ír.
Hogy ügyfélmágnese magasabb helyezést érjen el a keresőkben.
Tartalmazza a célkulcsszavakat a címben és az egész dokumentumban. Az elsődleges kulcsszavakat az ügyfélmágnes első bekezdésében kell szerepeltetni.
Számos különféle eszközt használhat a releváns kulcsszavak megtalálásához, ilyen például a Google Adwords Kulcsszóválasztó eszköze.
A belső linkelés az a gyakorlat, amikor az ügyfélmágneses tartalomban olyan hivatkozásokat helyeznek el, amelyek a webhely más oldalaira mutatnak.
Az olvasók további tartalommal való ellátása nagyszerű módja annak, hogy növelje az elköteleződést és a megtartást, valamint segítse a forgalmat más tartalmaira irányítani.
Az ügyfélmágnes dokumentum minden fejezetének tartalmaznia kell legalább egy belső hivatkozást.
A belső hivatkozások néhány népszerű módszere:
Az ügyfélmágnes formátumát aszerint kell megválasztani, ahogyan szeretné, hogy kinézzen.
Az ügyfélmágnes formázása ugyanolyan fontos, mint maga a tartalom, mert első pillantásra meg kell ragadnia. Ezt csak a formázás tudja biztosítani.
Az ügyfélmágneses dokumentuma számos különböző formátumot vehet fel, beleértve a videót, a hangot, a PDF-formátumot, az e-könyveket vagy a diákkal ellátott webináriumokat/videókat (slideshare).
Nem számít, milyen formátumot használ, ha értéket ad a közönségnek. Csak el kell kerülnie az olvasó megzavarását azzal, hogy túl sok különböző formátumot kínál.
A formázást segítő eszközök a következők:
Ha szükséges, csatoljon képeket vagy videotartalmat a fogalmak további magyarázatához.
A képek vagy videók beillesztése nagyszerű módja annak, hogy kiegészítse a vezető mágneses tartalmat, és lekösse az olvasókat.
A forrásoknak jó minőségűnek, relevánsnak kell lenniük, és ki kell egészíteniük a témát.
A videókat rövid leírásként is használhatja, amelyek arra ösztönzik az embereket, hogy töltsenek le ügyfélmágneseket, vagy bevezetőként további tartalmakhoz.
A hangszín, a hang és az általános stílus attól függően változik, hogy milyen témával foglalkozik az ügyfélmágnesben.
Az írás hangvétele és hangja magát a tartalmat emeli ki. Ezenkívül jobban megszólítja a célközönséget, mert kapcsolódni tudnak hozzá.
Ügyeljen a beállítás két szintjére. Először is, általában mindig legyen az ügyfélmágnese hasznos, informatív és pozitív. Konkrétabb szinten igazítsa a hangot a célközönségéhez. Például használhat kötetlenebb nyelvezetet egy népszerű témában, de professzionális marad, ha a célközönségről ismert, hogy ragaszkodik az üzleti zsargonhoz.
Válasszon egy egyszerű, könnyen olvasható elrendezést, amely vizuálisan vonzó.
Az ügyfélmágnes létrehozásakor elengedhetetlen figyelembe venni a tartalom rendszerezését és elrendezését. Ez segít az olvasóknak könnyebben befogadni az információkat.
Készítsen tervet, készítsen különböző elrendezéseket, hogy megtudja, melyik néz ki a legjobban. Ne feledkezzünk meg a vizuális hierarchiáról sem.
A potenciális ügyfeleknek nem kell nehézséget okozniuk, hogy további információkat találjanak Önről, vagy további kérdéseket tegyenek fel Önnek.
Ez egy nagyszerű módja annak, hogy azonnali ügyfélszolgálatot biztosítson, és segíthet a potenciális ügyfelek összegyűjtésében is. A chatbotok egyre népszerűbbek, így ha hozzáad egyet a webhelyéhez, előnyt jelenthet a versenytársakkal szemben, bár semmi sem múlja felül a chat élő támogatását.
Hozzáadhat egy csevegőmodult az ügyfélmágneses céloldalhoz. A LiveAgent segítségével néhány egyszerű lépésben hozzáadhat élő csevegést:
És ez minden, készen áll arra, hogy segítse ügyfeleit!
Tartalmazzon erős cselekvésre ösztönzést (CTA), amely elmondja közönségének, hogy mit szeretne tenni a következő lépésben, és segít lerövidíteni a konverziós útvonalat.
Egy jó cselekvésre ösztönzés kötelező, ha szeretné felkelteni az összes ügyfélmágneses olvasó érdeklődését, és készen áll a cselekvésre.
Ez lehet valami olyan egyszerű, mint a „letöltés most” vagy a „további információ”, de meg kell győződnie arról, hogy egyértelmű, hogy az ügyfélmágnes készen áll a letöltésre.
2024-ben mindenképpen figyelni kell a mobilokra.
A mobileszközök már eleve a webes forgalom jelentős részét teszik ki, így semmiképpen sem szeretné elveszíteni az olvasókat csak azért, mert a fájl nem működik bizonyos eszközökön.
Optimalizálnia kell az ügyfélmágnes nyitóoldalát, és formáznia kell a szöveget, hogy a kisebb képernyőkön is olvasható legyen.
Vannak bizonyos eszközök, amelyek segíthetnek optimalizálni a vezetőmágnest a mobileszközökhöz, például a Google Search Console vagy a mobilbarát teszt.
Olvassa át többször az ügyfélmágnest, hogy megbizonyosodjon arról, hogy nincs benne helyesírási vagy nyelvtani hiba.
Kiemelkedően fontos, hogy a példánya ne tartalmazzon hibákat, ha szakértőként szeretne feltűnni.
Ellenőrizze még egyszer, és küldje el csapatának a tartalom végleges verzióját. Ha nem az első nyelvén ír, kérjen fel egy szakértőt, aki lektorálja a tartalmat, ellenőrizze, hogy természetesnek hangzik-e, és ellenőrizze az esetleges hibákat.
A feliratkozási arány az Ön ügyfélmágneséért cserébe előfizetők száma osztva az oldal látogatóinak teljes számával.
Ez a mérőszám segíthet felmérni, hogy az ügyfélmágnes milyen jól teljesít, ezért rendszeresen ellenőrizze, hogy szükség van-e változtatásokra.
Ez azoknak a személyeknek a száma, akik kitöltötték az ügyfélmágnes űrlapját, osztva az oldal összes látogatójával.
A befektetés megtérülése (ROI) az ügyfélmágnesből származó pénzösszeg osztva a létrehozásának és reklámozásának költségeivel, szorozva 100-zal, így százalékos értéket kap.
Minél magasabb a ROI (más szóval, minél több növekedést generál a kampány), annál jobb. Tehát mindig tartsa szemmel ezt a számot.
Ez azoknak a leadeknek a százalékos aránya, akik letöltötték az ügyfélmágnesét, miután feliratkoztak rá.
Ezzel a mérőszámmal megállapíthatja, hogy az ügyfélmágnes beváltja-e ígéretét, és hogy az emberek kihasználják-e azt, amire feliratkoztak.
Azoknak a leadeknek a százalékos aránya, akik kapcsolatba lépnek az ügyfélmágnesével a letöltés után (megosztás a közösségi médiában, megjegyzés, e-mail küldése).
Ez a mérőszám segíthet annak meghatározásában, hogy az emberek kihasználják-e azt, amire regisztráltak, és hogy meg akarják-e osztani azt a továbbiakban.
Ez azoknak a potenciális ügyfeleknek a százalékos aránya, akik megnyitották a lead mágnes e-mailjét.
Segítségével meghatározhatja, hogy a tárgysor mennyire ragadja meg az emberek érdeklődését, és győzi meg őket az üzenet megnyitásáról.
Azon emberek száma, akik rákattintottak egy linkre a potenciális mágneses e-mailben, osztva azoknak a számával, akik megnyitották.
Ha az átkattintási arány alacsony, az azt jelenti, hogy az embereket nem érdekli, amit Ön kínál. Ennek eredményeként előfordulhat, hogy újra kell gondolnia az ügyfélmágnesét vagy annak szállítási módját.
Ez azoknak a potenciális ügyfeleknek a százalékos aránya, akik úgy döntöttek, hogy leiratkoznak a jövőbeni e-mailekről, miután feliratkoztak a lead mágnesre.
Ha ez a szám magas, ez annak a jele lehet, hogy néhány változtatást kell végrehajtania az ügyfélmágnesen (győződjön meg róla, hogy a tartalom teljesíti azt, amit ígér).
Az ügyfélmágnesből előállított ügyfelek minősége.
Ez a mutató segíthet meghatározni, hogy a kapott potenciális ügyfelek jó minőségűek-e vagy sem. Ezt a konverziós arány, a feliratkozási arány és az elköteleződési arány alapján követheti nyomon.
Átlagosan az az idő, amely alatt egy lead konvertálódik, miután feliratkozott az ügyfélmágnesre.
Ez a szám megmutatja, hogy mennyi időbe telik, amíg valaki kihasználja azt, amire feliratkozott, és hogy a potenciális ügyfelek valóban érdeklődnek-e az Ön tartalma iránt.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.
The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.
Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.
Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.
You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.
Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.
Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.
A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.
Call center biztonsági ellenőrzőlista
Fedezze fel a LiveAgent Call Center biztonsági ellenőrzőlistáját, amely segít megvédeni ügyfélszolgálatát a kiberfenyegetésektől. Ismerje meg a hozzáférés-ellenőrzési intézkedéseket, jelszókezelést, szoftverfrissítéseket és célzott képzéseket, hogy biztonságban tudhassa ügyfélkapcsolatait. Kattintson, hogy felfedezze a részleteket és biztosítsa call centere védelmét!
Ügyfélszolgálati audit ellenőrzőlista
Töltse ki ezt az ügyfélszolgálati ellenőrzési ellenőrzőlistát, hogy egyértelmű áttekintést kapjon ügyfélszolgálata jelenlegi állapotáról, és megtehesse a szükséges lépéseket annak javítására.
Marketing audit ellenőrzőlista
Fedezze fel a marketing audit ellenőrzőlistát, amely segít meghatározni célpiacát, beállítani céljait, elvégezni SWOT elemzést és értékelni marketing erőfeszítéseinek hatékonyságát. Azonosítsa USP-jét, erősítse marketing költségvetését és készítsen stratégiai tartalommarketing tervet, hogy vállalkozása jó úton haladjon. Kezdje el most!
Ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlista
Milyen embernek kell lennie ahhoz, hogy ügyfélszolgálaton dolgozzon? Milyen képességekkel kell rendelkeznie? Használja ezt az ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlistáját, hogy megbizonyosodjon arról, hogy alkalmas-e erre a munkára.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team