Az ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlistája segíti a vállalatokat új ügynökök hatékony képzésében, tartalmazza az eszközöket, folyamatokat és szabályokat, amelyekkel az ügynökök megérthetik a vállalat eljárásait és hatékonyan kezelhetik az ügyfélszolgálati kérdéseket.
Szeretné a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtani? Ha igen, győződjön meg arról, hogy ügynökei megfelelő képzésben részesültek. Ez az ellenőrző lista az ügyfélszolgálati ügynökök legjobb képzési tippjeit tárgyalja.
Ha követi ezeket a tippeket, biztos lehet benne, hogy ügyfelei elégedettek lesznek a szolgáltatás színvonalával.
Növelje ügyfél-elégedettségi értékelését a nyújtott szolgáltatás színvonalának javításával. Győződjön meg arról, hogy minden új ügyfélszolgálati képviselőt, akit felvesz, megfelelően képzett. Egy ellenőrzőlista követésével pontosan ezt teheti – vagyis minden ügyfélkapcsolatnak jónak kell lennie.
Egy ilyen ellenőrző lista a belépésnél és kilépésnél is segít, mivel lehetővé teszi, hogy nyomon kövessük, mit kell elérni minden egyes új ügynökkel. Minél jobb az ellenőrzőlista, annál jobb lesz az Ön által nyújtott vásárlói élmény.
Vállalkozók
Ha Ön vállalkozó, akkor tudja, hogy az ügyfélszolgálat a vállalkozása egyik legfontosabb szempontja. Gondoskodnia kell arról, hogy ügynökei megfelelő képzésben részesüljenek, hogy a lehető legjobb szolgáltatást tudják nyújtani ügyfeleinek.
Emberi Erőforrások
Ez a részleg gyakran felelős minden új ügyfélszolgálati képviselő betanításáért, vagy legalább a beiskolázásuk megkezdéséért. Az ügyfélszolgálati ügynökök képzési ellenőrzőlistájának használatával a HR biztosítani tudja, hogy minden új alkalmazott megfelelő képzésben részesüljön, mielőtt elkezdi dolgozni.
Ügyfélszolgálati felügyelők
Az ügyfélszolgálati ügynökök képzési ellenőrzőlistája segíthet a vezetőknek nyomon követni, hogy mit kell elérniük minden egyes új ügyfélszolgálati képviselővel. Még akkor is, ha már betanultak, fontos megbizonyosodni arról, hogy továbbra is megkapják a megfelelő képzést.
Ügyfélszolgálati csapat tagjai
Az ezen a területen dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak hasznát vehetik egy ilyen ellenőrzőlista. Ha követi az egyiket, az ügyfélszolgálati csapat minden tagja áttanulhatja magát a különböző területeken, és megbizonyosodhat arról, hogy minden általuk nyújtott ügyfélszolgálati tapasztalat nem csak megfelelő, hanem világszínvonalú.
Az első dolog, amit meg kell tennie, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a vállalati laptop vagy személyi számítógép minden új ügyfélszolgálati munkatárs számára készen áll.
Hozzá kell férniük bizonyos szoftverekhez, dokumentumokhoz és vállalati információkhoz. A laptop vagy PC előkészítésével biztosíthatja, hogy a már beállított eszközön megfelelően tudják majd végezni a dolgukat.
Telepítse a szükséges szoftvert. Ez magában foglalhat ügyfélszolgálati szoftvert, szövegszerkesztő szoftvert és táblázatkezelő szoftvert. Ezután be kell állítania egy e-mail fiókot az ügynök számára. Hozzon létre egy mappát a vállalat összes dokumentumához.
Itt az ideje, hogy minden új ügyfélszolgálati ügynöknek megadjunk egy vállalati e-mail címet.
Ez lesz az elsődleges kommunikációs módja az ügyfelekkel, ezért fontos, hogy professzionális és könnyen megjegyezhető címmel rendelkezzenek. Hozzájárul ahhoz is, hogy az ügyfelekkel folytatott kommunikáció következetes legyen, és lehetővé teszi számukra, hogy bármikor könnyen kapcsolatba léphessenek az ügynökkel.
Hozzon létre fiókot egy professzionális e-mail szolgáltatásban, például a Google Business vagy a Microsoft Exchange szolgáltatásban. Ezután létre kell hoznia egy e-mail címet az ügynök számára a vállalat domain nevével. Állítsa be a fiókot az ügynök laptopján vagy számítógépén.
Miután elkészítette a vállalati laptopot és beállította a vállalati e-mail címet, létre kell hoznia minden egyéb szükséges fiókot az új ügyfélszolgálati ügynök számára.
A GSuite, a Slack és más hasonló eszközök nélkülözhetetlenek a vállalaton belüli kommunikációhoz és együttműködéshez. Ha beállítja ezeket a fiókokat az ügynök számára, lehetővé teszi számukra, hogy megfelelően végezzék munkájukat, és minden szükséges eszköz a rendelkezésére áll.
Határozza meg a vállalat által a kommunikációhoz és az együttműködéshez használt összes eszközt. Hozzon létre egy fiókot az ügynök számára ezen eszközök mindegyikén. Ezután minden fiókhoz adja meg az ügynök bejelentkezési adatait.
A 2FA vagy kétlépcsős azonosítás fontos biztonsági intézkedés, amelyet minden fióknál alkalmazni kell, és a Hitelesítő alkalmazás a legjobb módja ennek beállítására.
A kéttényezős hitelesítés további biztonsági réteget ad a fióknak. Ez elengedhetetlen, különösen az érzékeny információkat tartalmazó fiókok esetében.
Először töltse le a Hitelesítő alkalmazást telefonjára, majd engedélyezze a kéttényezős hitelesítést minden fiókhoz. Ezt követően csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja az egyes fiókokat a Hitelesítő alkalmazáshoz.
Az ügyfélszolgálati ügynököknek meg kell érteniük a munkajelentés alapelveit, hogy megfelelően dokumentálhassák munkájukat.
A munkajelentés a munka kritikus része, és fontos, hogy az ügynökök megértsék, hogyan kell ezt megfelelően elvégezni. A munkajelentési elvek megértésével az ügynökök pontosan dokumentálhatják munkájukat, és elkerülhetik a hibákat.
A munkajelentési elvek megértésének legjobb módja, ha elolvassa a vállalat munkajelentési szabályzatát. Ez részletes magyarázatot ad arra vonatkozóan, hogy mit és hogyan kell jelenteni.
Az ügyfélszolgálati vezető felelőssége, hogy az új ügynök műszakait, jelenlétét és értekezleteit hozzáadja a vállalati naptárhoz.
Az ügyfélszolgálati ügynökök műszakait, részvételét és értekezleteit frissíteni kell a vállalati naptárban, hogy mindenki tudja, mikor vannak ütemezve.
Hozzon létre egy céges naptárt. Írja be a naptárba az ügyfélszolgálati ügynök műszakait, részvételét és értekezleteit. Ossza meg a naptárt a csapat összes tagjával.
Az ügyfélszolgálati ügynök támogatási vezetőjének bevezető ülést kell tartania az új ügynökkel.
Tartson egy bemutatkozó megbeszélést az új ügynökkel, hogy megismerje a vállalatot és az abban betöltött szerepét. A támogatási menedzser nagyszerű forrás az ilyen típusú információkhoz, és segíthet az új ügynöknek abban, hogy szívesen dolgozzon és jól érezze magát az új pozíciójában.
Egyeztessen találkozót az új ügynök támogatási vezetőjével. Ez idő alatt mutassa be az új ügynököt a cégnek és a benne betöltött szerepének. Ügyeljen arra, hogy foglalkozzon az új ügynök esetleges aggályaival.
Az ügyfélszolgálati vezetőnek belső céges termékbemutatót kell tartania az új ügynöknek.
A vállalati termékbemutató nagyszerű módja annak, hogy az új ügynök megismerkedjen a cége által kínált termékekkel és szolgáltatásokkal. Az ilyen típusú információk birtoklása elengedhetetlen a pontos és segítőkész ügyfélszolgálathoz.
Készítsen prezentációt, amely lefedi a vállalat termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos összes releváns információt. Ütemezzen egy találkozót az új ügynökkel, hogy áttekintse a bemutatót. Ezt követően bátorítsa őket, hogy tegyenek fel kérdéseket annak megerősítésére, hogy megértik a termék működését.
A műszaki támogatás vezetőjének áttekintést kell adnia az új ügyfélszolgálati ügynöknek az összetett műszaki témákról.
A képzésnek ez a része megtanítja az új ügynököt a munka technikai vonatkozásaira. Az ezalatt megtanult információk elengedhetetlenek lesznek számukra a pontos és segítőkész ügyfélszolgálat biztosításához, amelyhez technikai készségek szükségesek.
Szervezze meg az új ügynök találkozóját a műszaki támogatás vezetőjével. A vezető felvázolja a munka technikai szempontjait, és válaszol az új ügynök esetleges kérdéseire.
A képzés első szakaszainak elvégzése után az új ügynöknek részt kell vennie egy tudásáttekintésen, hogy megbizonyosodjon arról, hogy megérti az anyagot.
Ez lehetővé teszi, hogy felmérje, hogy az új ügynök érti-e az általa tanított anyagot. Ennek eredményeként azonosíthatja azokat a területeket, ahol további képzésre lehet szükség.
Kezdje azzal, hogy hozzon létre egy listát azokról az anyagokról, amelyeket az új ügynök tanított, és küldje el ezeket előre, vagy tegye fel őket a megbeszélés során. Tekintse át válaszaikat a foglalkozás alatt vagy után, és adjon visszajelzést, hogy fejleszthessék tudásukat és készségeiket.
Az ügyfélszolgálati vezetőnek az első hónapban heti bejelentkezést kell beállítania az új ügynöknél.
Mert ezzel felmérheti az új ügynök előrehaladását, és visszajelzést adhat neki. A cél az, hogy segítsenek nekik alkalmazkodni új munkájukhoz, és biztosítsák, hogy kiváló ügyfélszolgálati készségekkel rendelkezzenek.
Tervezzen be egy találkozót az új ügynökkel a munkájuk első hónapjának minden hetére. Ezeken a megbeszéléseken megkérdezheti őket, hogyan teljesítenek, és visszajelzést adhatnak a fejlődésükről. Ezek a találkozók segítenek abban, hogy az új ügynök jól alkalmazkodjon új munkahelyéhez, és kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson.
Az ügyfélszolgálati vezetőnek közös munkameneteket kell létrehoznia az új ügynökkel és kollégáival.
Mert ez lehetővé teszi az új ügynök számára, hogy megismerje kollégáit és megtanulja, hogyan dolgoznak. Ez fontos része annak, hogy segítsenek nekik alkalmazkodni új munkájukhoz, és készek legyenek önállóan kezelni az ügyfelek megkereséseit.
Egyeztessen megfelelő időpontot az új ügynök bejövetelére és a kollégáival való együttműködésre. Ezeken a foglalkozásokon többet megtudhatnak a vállalat irányelveiről, és közvetlen ügyfélszolgálati tapasztalatokat szerezhetnek a kérdések kezelésében anélkül, hogy ezt önállóan kellene megtenniük.
Ez az a szakasz, amikor az új ügynök először maga kommunikál az ügyfelekkel chat felületen keresztül, de felügyelet mellett.
Egy új ügynök tapasztalatot szerezhet a csevegésen keresztüli megkeresések kezelésében, anélkül, hogy ezt egyedül kellene megtennie. Az új szerepkörhöz való alkalmazkodás döntő része, ha ráveszi az új ügynököt, hogy kérdéseket tegyen fel az ügyfelek megkereséseinek kezelésének folyamatával vagy eljárásával kapcsolatban.
Az ügyfélszolgálati menedzsernek azzal kell kezdenie, hogy az új ügynöknek néhány gyakorlati ügyfél-megkeresést kell intéznie, amelyek lehetnek valósak vagy szimuláltak. Miután az új ügynök jól érzi magát a folyamatban, megkezdheti az ügyfelek élő kérdéseinek kezelését felügyelet mellett.
A LiveAgent oktatóanyagokat és tudásbázist kínál, amelyek segíthetnek egy új ügynöknek a help desk szoftverrel való megismerkedésben. Jól megtervezett kezelőfelülete nagyon könnyen elsajátítható, és az ügynökök többségének nem okoz gondot, ha gyorsan megszokja.
Ez az a szakasz, amikor az új ügynök megkapja az első jegyeit, amelyeken dolgoznia kell.
Az új ügynök képzésének ez a része döntő fontosságú, mert ez lehetőséget ad számukra, hogy a gyakorlatban is átültessék mindazokat a tudásukat és ügyfélszolgálati készségeiket, amelyeket eddig tanultak. Lehetővé teszi továbbá az ügyfélszolgálati vezető számára, hogy felmérje előrehaladását, és visszajelzést adjon teljesítményükről.
Várja meg, amíg megérkezik a következő jegy, majd rendelje hozzá az új ügynökhöz. Miután sikeresen befejezték a jegyen végzett munkát egy menedzser felügyelete mellett, továbbléphetnek a következőre.
Az új ügynök az első normál műszakban fog dolgozni, és önállóan kezeli az ügyfelek megkereséseit.
Ebben a szakaszban a korábbi képzésük, termékbemutatójuk és felügyelt munka során tanultakat felhasználva először teljesen önállóan dolgozhatnak. Ez azért fontos, mert lehetővé teszi az ügyfélszolgálati vezető számára, hogy lássa, mennyire tudja alkalmazni tudását és készségeit a valós környezetben.
Az új ügynök a szokásos műszakban fog dolgozni, mint bármely más ügyfélszolgálati ügynök. Az ügyfelek megkereséseit önállóan kezelik, de az ügyfélszolgálati vezető továbbra is rendelkezésre áll, és szükség esetén támogatást nyújt.
Miután az új ügynöknek lejárt a próbaidőszak, fontos, hogy leüljön velük és értékelje a teljesítményét.
Ez az értékelés lehetővé teszi az ügyfélszolgálati vezető számára, hogy visszajelzést adjon az új ügynök fejlődéséről, és azonosítsa azokat a területeket, ahol további képzésre lehet szükség. Lehetőséget ad az új ügynöknek arra is, hogy kérdéseket tegyen fel, vagy bármilyen aggályát felvegye a munkájával kapcsolatban.
Az ügyfélszolgálati vezetőnek le kell ülnie az új ügynökkel, és át kell tekintenie a próbaidőszak alatti teljesítményét. Meg kell beszélniük mind azt, hogy mi ment jól, és minden olyan területet, ahol fejlesztésre van szükség.
It’s easy to get started with LiveAgent.
Join today and improve your efficiency with an easy-to-use, fully-featured multichannel help desk software.
Fontosak, mert lehetővé teszik az ügyfélszolgálati képviselők számára, hogy hosszú távú kapcsolatokat építsenek ki az ügyfelekkel. A puha készségek közé tartozik az aktív hallgatás, a problémamegoldás, az empátia és az ügyfélszolgálati orientáció. Ezekkel a készségekkel rendelkező ügynökei képesek lesznek megérteni és reagálni az ügyfelek igényeire, hatékonyan megoldani a panaszokat, és olyan pozitív ügyfélszolgálati élményt teremtenek, amely kielégíti vásárlóit, és visszatartja őket az Ön vállalkozásához.
Az ügyfélszolgálati képzés az a folyamat, amely megtanítja ügynökeit az ügyfelekkel való interakcióra és az ügyfelek kiszolgálására. Ez olyan témákat foglalhat magában, mint például az üdvözlés módja, kérdéseik és panaszaik kezelése, valamint a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása. Fontos, hogy a vállalatok megfelelő képzést biztosítsanak, hogy ügyfélszolgálati szakembereik rendelkezzenek azokkal az interperszonális készségekkel és technikai készségekkel, amelyekre szükségük van a kiváló szolgáltatás nyújtásához és az esetlegesen felmerülő problémák megoldásához.
A kiváló támogatás létfontosságú bármely vállalat sikeréhez, mert különbséget tehet aközött, hogy a potenciális vásárlóból boldog vásárló váljon, aki visszatérő vásárlóvá válik, és aközött, aki soha többé nem vásárol Öntől. Az ügyfélszolgálati képzés megtanítja az alkalmazottakat a kiváló szolgáltatás fontosságára és ennek mikéntjére. Az ügyfélszolgálati képviselők megtanulják, hogyan kell kezelni a nehéz ügyfeleket és a csalódott ügyfeleket, hogyan kell udvariasan viselkedni, valamint hogyan kell hatékonyan kezelni a panaszokat. Ezenkívül megismerik a vállalatának az ügyfelekkel való kapcsolattartásra vonatkozó irányelveit és eljárásait.
A képzést az Ön vállalkozása speciális igényeihez kell igazítani. Minden ügyfélszolgálati szakembernek eltérő feladatai és felelősségei lesznek, ezért a képzési programnak ezt tükröznie kell. Fontos, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az új ügynökök megfelelő képzésben részesülnek, mielőtt az ügyfelek elé állítanák őket, mert ismerniük kell a vállalat irányelveit és eljárásait a gyakori ügyfélproblémák vagy megkeresések kezelésére. Az ügyfélszolgálati ügynökök képzési ellenőrző listája, mint például a példa, segíthet átfogó képzési program létrehozásában a támogató csoport alkalmazottai számára.
Először is győződjön meg arról, hogy tisztában vannak a hozzáférhetőség fontosságával és azzal, hogy miért olyan döntő fontosságú. Másodszor, biztosítson számukra képzést az akadálymentes technológia használatáról, és arról, hogyan segíthetnek az ügyfeleknek, akik maguk is segítségre szorulnak. Harmadszor, gyakorolja a válaszadást azokra a gyakori kérdésekre és forgatókönyvekre, amelyek az akadálymentesítéssel kapcsolatban felmerülhetnek. Végül az ügyfélszolgálati ügynöki képzés részeként forrásokat is biztosíthat számukra, például adatlapokat vagy útmutatásokat arról, hogyan lennének elérhetőbbek.
Call center biztonsági ellenőrzőlista
Fedezze fel a LiveAgent Call Center biztonsági ellenőrzőlistáját, amely segít megvédeni ügyfélszolgálatát a kiberfenyegetésektől. Ismerje meg a hozzáférés-ellenőrzési intézkedéseket, jelszókezelést, szoftverfrissítéseket és célzott képzéseket, hogy biztonságban tudhassa ügyfélkapcsolatait. Kattintson, hogy felfedezze a részleteket és biztosítsa call centere védelmét!
Ügyfélszolgálati audit ellenőrzőlista
Töltse ki ezt az ügyfélszolgálati ellenőrzési ellenőrzőlistát, hogy egyértelmű áttekintést kapjon ügyfélszolgálata jelenlegi állapotáról, és megtehesse a szükséges lépéseket annak javítására.
Ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlista
Milyen embernek kell lennie ahhoz, hogy ügyfélszolgálaton dolgozzon? Milyen képességekkel kell rendelkeznie? Használja ezt az ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlistáját, hogy megbizonyosodjon arról, hogy alkalmas-e erre a munkára.
Ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Arra törekszik, hogy az ügyfélszolgálat minősége a legmagasabb szinten maradjon? Ha igen, ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrző listánk segíthet ebben!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team