Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb ConnectWise alternatíva a piacon.
Váltson a LiveAgentre – egy dedikált ügyfélszolgálati szoftverre és férjen hozzá egy jegykezelő rendszerhez, amely képes kezelni minden fontos kommunikációs csatornáról érkező vásárlói kéréseket. Támogatást nyújthat olyan jegykezelő megoldással, amely képes kezelni az e -maileket, az élő csevegést, telefonos ügyfélszolgálatot, ügyfélportált és még a közösségi médiát is.
Biztosítson jobb ügyfélszolgálatot olyan megoldással, amely lehetővé teszi, hogy többet tegyen. Olvassa tovább, ha többet szeretne megtudni ügyfélszolgálati szoftverünkről, vagy kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
ConnectWise
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A ConnectWise jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
A ConnectWise élő csevegést kínál.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A ConnectWise Call Center szolgáltatást kínál.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A ConnectWise önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A ConnectWise nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A ConnectWise nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A ConnectWise nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A ConnectWise nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A ConnectWise tudástárat kínál.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A ConnectWise ügyfélfórumot kínál.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A ConnectWise automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A ConnectWise API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A ConnectWise nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A ConnectWise nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A ConnectWise korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
A ConnectWise korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A ConnectWise korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A ConnectWise korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A ConnectWise korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A ConnectWise korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A LiveAgent jegyrendszerét a legjobb ügyfélszolgálat biztosítására fejlesztették ki. Az összes kommunikációt egyetlen kényelmes helyre egyesíti, ahol kezelheti a több kommunikációs csatornáról érkező vásárlói kérdéseket. Jegyrendszerünket olyan funkciók támogatják, amelyek segítenek a zökkenőmentes munkafolyamat létrehozásában és az időben történő kezelésben.
Az élő csevegés egy csodálatos eszköz a megbízható és gyors ügyfélszolgálat biztosításához. Mindössze annyit kell tennie, hogy egy élő csevegő widgetet helyez el a webhelyén. Könnyű beállítani, és nem kell hozzáértőnek lennie a kezeléséhez. A LiveAgent élő csevegő widgetje a leggyorsabb, a csevegési sebesség 2,5 másodperc.
Olyan funkciók is támogatják, mint a valós idejű gépelési nézet vagy a proaktív csevegési meghívások az ügyfelek elkötelezettségének növelése érdekében. Tekintse meg a csevegési funkciók teljes listáját, vagy próbálja ki most.
E-mail, élő csevegés, hívásközpont, ügyfélportál, Viber, Facebook, Twitter, és Instagram – hozzáférhet minden kommunikációs csatornához, amire szüksége van a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához egyetlen platformon. Mindegyiket olyan funkciók támogatják, amelyek segítenek az ügyfelek kérdéseinek kezelésében. Ezenkívül több, mint 140 integráció közül választhat más alkalmazásokkal, amelyeket naponta használ, hogy egységes munkafolyamatokat hozzon létre.
Úttörő szoftver
A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő csevegést és help desk funkciókat kínál. 2021-től a LiveAgent a legjobban értékelt és legelismertebb help desk megoldás a piacon, amely világszerte több mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.
Emlékezetes vásárlói élményeket hozhat létre, amelyek növelik a bevételt.
Villámgyors válaszokkal örvendeztesse meg ügyfeleit.
Növelje értékesítését az ügyfelek hűségével a márkához.
A lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtjuk , hogy Ön is ugyanezt tegye ügyfelei érdekében. Help desk ügynökeink a nap 24 órájában rendelkezésre állnak, hogy bármikor elérhessenek minket. Kapcsolatba léphet velünk e-mailben, élő csevegésen keresztül, telefonon, vagy megnézheti az ügyfélportálunkon található cikkeket. Próbálja ki a LiveAgentet még ma, és legyen elégedett ügyfelünk.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Kíváncsi az árainkra? Tekintse meg megfizethető díjcsomagjainkat és tudjon meg többet arról, hogy melyik csomag illik vállalkozásához. Kezdje el használni a LiveAgentet még ma, 14 napos ingyenes próbaidőszakunkkal, és nézze meg, miért vagyunk kiváló ConnectWise alternatíva.
LiveHelpNow alternatívát keres?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!
Fedezze fel a Telcowise és a LiveAgent integráció előnyeit! Telcowise vezető telekommunikációs megoldásokat kínál, ideértve a felhőalapú telefonrendszereket, voicebotokat, e-mail automatizálást és jelentéskészítést. Integrálja zökkenőmentesen a Telcowise számokat a LiveAgent call centerébe, költségek nélkül, és élvezze a megtakarításokat, az egyszerű kezelést és a megbízhatóságot. Próbálja ki most 30 napig ingyen!
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Qonvo alternatíva: nincs beállítási költség, 24/7 ügyfélszolgálat, és nem szükséges bankkártya. Próbálja ki 14 napig ingyenesen! Élvezze a jegyrendszer, élő chat, hívásközpont és integrációk előnyeit, mindezt megfizethető áron. Kezdje el most kötelezettségek nélkül!
A megfelelő Genesys alternatívát keresi?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Genesys alternatíva! Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, gyors élő chatet, megbízható jegyrendszert és integrációkat Facebookkal, Twitterrel, Instagrammal és Viberrel. Próbálja ki ingyen 14 napig, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team