A kosár elhagyatottsági ráták a szűkülethez köthetőek a vásárlási folyamatban. Gyakran a vásárlók kérdései megválaszolatlanok maradnak vagy a vásárlási folyamat túl komplikált lehet vagy elkedvtelenítő.
A LiveAgent megadja a lehetőséget, hogy jelentősen lecsökkentse az elhagyatott bevásárlói kosarakat és egy esélyt, hogy visszaszerezze a vásárlókat a haladó élő chat és automatizáló funkcionalitásán keresztül.
Az elhagyatottság egy e-kereskedelmi fogalom, ami definiál egy személyt egy weboldalon, aki elhagyja az oldalt, mielőtt a kívánt cselekvést elvégezné. Elhagyatottság például a vásárlói kosár elhagyatottság, utalva a személyekre akik hozzáadnak termékeket az online bevásárló kosarukhoz, de kilépnek a vásárlás előtt.
A legutóbbi kosár elhagyatottsági adatunk 2019-ből van, ami 69.91%-os globális arányt mutatott a bevásárló kosár elhagyatottságra minden szektorban.
Bár fontos megjegyezni, hogy a kosár elhagyatottsági ráta szektoronként változó, ugyanis a különböző oldalaknak más vásárlói folyamatuk van és más ügyfél viselkedésük.
A kosár elhagyatottság az online eladói iparban sok frusztrációt, stresszt és fájdalmat tud okozni. Szerencsére a rátát lehet csökkenteni számos kulcstaktikával és stratégiákkal, mint például a böngészési tapasztalat fejlesztésével, a vásárlást olyan egyszerűvé tevésével amilyenné csak lehet, bizalom, lojalitás és figyelemfelkeltés építésével. A vállalatok továbbra is mutatják, hogy a többcsatornás ügyfélszolgálat szoftver beépítése megkönnyebbülést kínálhat és nagyszerű eredményeket biztosíthat.
Kapus migrációs szolgáltatásokat is ajánlunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.
Hogy elkerüljük, hogy a vásárlók alternatívákat keressenek, kulcsfontosságú valós idejű ügyfélszolgálatot biztosítani a vásárlási folyamatnál, különösen, ha az hosszú vagy túl komplex.
A vásárlási folyamat komplexnek nevezhető, ha túl sok információt kér vagy ha a vásárlónak regisztrálnia kell vásárlás előtt. Fontos, hogy ne felejtsük el, hogy a vásárlási folyamatnak olyan egyszerűnek és rövidnek kell lennie, amilyennek csak lehet.
A vásárlási folyamatnál valós idejű támogatás nyújtásával csökkentheti a bevásárló kosár elhagyatottsági rátát két számjeggyel és növelheti az átváltási rátát egyidejűleg.
Legyen elérhető, hogy megválaszolhasson minden kérdést, amit a vásárlók tesznek fel a termékekkel, szállítással vagy az árazással kapcsolatban.
Mivel a vásárlók tech-hozzáértők és mindig a legjobb üzletre vágynak, gyakran hozzáadják a terméket a kosarukhoz, de eközben nézegetik ugyanazt a terméket más oldalakon jobb körülményekkel (szállítás, ár, dátum és szállítási idő.) Összefoglalva, ezek a típusú vásárlók még nem döntöttek arról, hogy melyik oldalról fognak vásárolni.
A proaktív chat meghívásokat beállítva, könnyedén biztosíthat vásárlóinak pozitív szolgáltatási tapasztalatot, ami meggyőzi őket arról, hogy az ön boltja a jó választás vásárlás esetén.
A Forrester szerint, 44%-a az online fogyasztóknak azt mondja, hogy “a kérdések megválaszolása egy élő ember által az online vásárlás közepén az egyik legfontosabb funkció, amit egy weboldal kínálhat.”
Nézze meg a pontos helyet, ahol a vásárlási folyamaton belül a vásárlói elhagyják a kosarukat. A LiveAgent haladó funkcionalitása lehetővé teszi az oldalak megfigyelését, amin a vásárlók éppen vannak, és hogy mennyi ideje böngészik őket.
53%-a a vásárlóknak elhagyja az online vásárlását ha nem tudnak gyors választ találni kérdésükre. Biztosítson támogatást élő chaten, gyakori kérdéseken, közösségi médián, emailen és még sok máson keresztül!
Nézze meg a videónkat, hogy többet tudjon meg arról, hogy hogyan tud valós idejű ügyfélszolgálatot nyújtani a weboldal látogatóinak.
Állítsa be a proaktív chat meghívásokat, hogy gyorsan tudjanak a felhasználók önnel chatelni valós időben. Vigye egy lépéssel előrébb a LiveAgent haladó funkciójával, ami lehetővé teszi azon oldalak megfigyelését, amin a weboldal látogatói éppen vannak, és hogy mennyi időt töltenek minden egyes oldalon.
Ha megfelelő időszabályokat készít, a LiveAgent automatikusan generálni fog elhagyatott kosár emaileket az elhagyás után 24 órával (vagy bármilyen más időnként).
Az elhagyatott emailek megnyitási rátája több, mint 45%, továbbkattintási rátájuk 50%, és az átváltási rátája azoknak, akik továbbkattintanak, 50%.
A LiveAgent a legkorszerűbb biztonsági standardokat kínálja a a legújabb megfeleléssel. A privát kommunikációja biztonságban van és kódolva, EU, US vagy Ázsiai adatközpontokon belül található, az ön preferenciái szerint. A LiveAgent teljesen megfelel a GDPR-nak, és követi a legújabb, legjobb esetgyakorlatokat a SaaS iparban.
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami lehetővé teszi a kivételes támogatást ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
A valósidejű támogatás mellett, a LiveAgent segíthet minden kommunikációs csatornáját áramvonalasítani.
Korlátlan számú telefonszámot, email címet, közösségi fiókot, tudás bázist és ügyfélportált kapcsolva LiveAgent fiókjához, képes lesz gyors és hatékony támogatást nyújtani minden csatornán, amit vásárlói használnak.
Önkiszolgáló portálokat készítve vásárlóinak megadhatja azt az opciót, hogy függetlenül megtalálják a választ kérdésükre. Bár az élő chat szükséges és keresett, néhány vásárló szimplán nem érzi magát jól másik emberrel beszélve. Egy tudás bázist vagy ügyfélportált biztosítva vásárlóinak, vállalata hitelesnek és megbízhatónak fog tűnni.
A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2020-ban.
Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.
180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyen adaptálódik vállalati szükségleteihez.
Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-el perceken belül.
Biztosítson kifogástalan valós idejű ügyfélszolgálatot, hogy csökkentse az elhagyott kosarak számát az e-shopban. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.
Legnépszerűbb
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Növelje átváltási rátáit a LiveAgent segítségével! Fókuszáljon az ügyfélszolgálati stratégiára és valós idejű támogatásra élő chaten keresztül. Tapasztalja meg, hogy a javított ügyfélszolgálat akár 11%-kal is növelheti az átváltási rátákat. Kezdjen ingyenes próbaverzióval, és fedezze fel, hogyan optimalizálhatja oldalát a jobb eredmények eléréséhez. Regisztráljon most, és emelje meg vállalata sikerességét!
Fedezze fel a LiveAgent Online látogatók funkcióját, amely segít ügynökeinek hatékonyan kezelni az ügyfélkéréseket egy helyről. Tekintse meg weboldalának látogatóit és böngészési szokásaikat, és használja ki a proaktív csevegési meghívókat a jobb ügyfélélmény érdekében. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel a proaktív chat sablonokat a hatékonyabb ügyfélszolgálatért! A LiveAgent platformja lehetővé teszi, hogy ügynökei proaktív csevegési meghívókat küldjenek, javítva az ügyfélélményt és növelve a vásárlási hajlandóságot. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg, miért választják ezt a megközelítést egyre több vállalkozás!
SpiceWorks alternatívát keres?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb SpiceWorks alternatíva: 24/7 ügyfélszolgálat, nincs beállítási díj, 14 nap ingyenes próba!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team