Számtalan módszer a fejlődésre
egy eszközzel

Csökkentse a bevásárlókosár elhagyásának arányát a Live Agent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimalizálja és szerezze vissza az elhagyatott bevásárlói kosarakat

A kosár elhagyatottsági ráták a szűkülethez köthetőek a vásárlási folyamatban. Gyakran a vásárlók kérdései megválaszolatlanok maradnak vagy a vásárlási folyamat túl komplikált lehet vagy elkedvtelenítő.

A LiveAgent megadja a lehetőséget, hogy jelentősen lecsökkentse az elhagyatott bevásárlói kosarakat és egy esélyt, hogy visszaszerezze a vásárlókat a haladó élő chat és automatizáló funkcionalitásán keresztül.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of cart abandonment

Mi a kosár elhagyatottság?

Az elhagyatottság egy e-kereskedelmi fogalom, ami definiál egy személyt egy weboldalon, aki elhagyja az oldalt, mielőtt a kívánt cselekvést elvégezné. Elhagyatottság például a vásárlói kosár elhagyatottság, utalva a személyekre akik hozzáadnak termékeket az online bevásárló kosarukhoz, de kilépnek a vásárlás előtt.

Milyen egy elfogadható elhagyatottsági ráta?

A legutóbbi kosár elhagyatottsági adatunk 2019-ből van, ami 69.91%-os globális arányt mutatott a bevásárló kosár elhagyatottságra minden szektorban.

Bár fontos megjegyezni, hogy a kosár elhagyatottsági ráta szektoronként változó, ugyanis a különböző oldalaknak más  vásárlói folyamatuk van és más ügyfél viselkedésük.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Tudunk küzdeni a kosár elhagyatottsági rátával?

A kosár elhagyatottság az online eladói iparban sok frusztrációt, stresszt és fájdalmat tud okozni. Szerencsére a rátát lehet csökkenteni számos kulcstaktikával és stratégiákkal, mint például a böngészési tapasztalat fejlesztésével, a vásárlást olyan egyszerűvé tevésével amilyenné csak lehet, bizalom, lojalitás és figyelemfelkeltés építésével. A vállalatok továbbra is mutatják, hogy a többcsatornás ügyfélszolgálat szoftver beépítése megkönnyebbülést kínálhat és nagyszerű eredményeket biztosíthat.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Kapus migrációs szolgáltatásokat is ajánlunk  a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

Miért hagyják ott a vásárlók a kosarukat?

Túl komplikált vagy hosszú vásárlási folyamat

Hogy elkerüljük, hogy a vásárlók alternatívákat keressenek, kulcsfontosságú valós idejű ügyfélszolgálatot biztosítani a vásárlási folyamatnál, különösen, ha az hosszú vagy túl komplex.

A vásárlási folyamat komplexnek nevezhető, ha túl sok információt kér vagy ha a vásárlónak regisztrálnia kell vásárlás előtt. Fontos, hogy ne felejtsük el, hogy a vásárlási folyamatnak olyan egyszerűnek és rövidnek kell lennie, amilyennek csak lehet.

Complicated and lengthy checkout
No support

Nincs támogatás

A vásárlási folyamatnál valós idejű támogatás nyújtásával csökkentheti a bevásárló kosár elhagyatottsági rátát két számjeggyel és növelheti az átváltási rátát egyidejűleg.

Legyen elérhető, hogy megválaszolhasson minden kérdést, amit a vásárlók tesznek fel a termékekkel, szállítással vagy az árazással kapcsolatban.

'Csak böngészés'

Mivel a vásárlók tech-hozzáértők és mindig a legjobb üzletre vágynak, gyakran hozzáadják a terméket a kosarukhoz, de eközben nézegetik ugyanazt a terméket más oldalakon jobb körülményekkel (szállítás, ár, dátum és szállítási idő.) Összefoglalva, ezek a típusú vásárlók még nem döntöttek arról, hogy melyik oldalról fognak vásárolni.

A proaktív chat meghívásokat beállítva, könnyedén biztosíthat vásárlóinak pozitív szolgáltatási tapasztalatot, ami meggyőzi őket arról, hogy az ön boltja a jó választás vásárlás esetén.

Only browsing

Kosár elhagyatottsági ráta csökkentésének metódusai

Biztosítson élő chat támogatást

A Forrester szerint, 44%-a az online fogyasztóknak azt mondja, hogy “a kérdések megválaszolása egy élő ember által az online vásárlás közepén az egyik legfontosabb funkció, amit egy weboldal kínálhat.”

Figyelje meg a kilépési oldalakat

Nézze meg a pontos helyet, ahol a vásárlási folyamaton belül a vásárlói elhagyják a kosarukat. A LiveAgent haladó funkcionalitása lehetővé teszi az oldalak megfigyelését, amin a vásárlók éppen vannak, és hogy mennyi ideje böngészik őket.

Összcsatornás támogatás

53%-a a vásárlóknak elhagyja az online vásárlását ha nem tudnak gyors választ találni kérdésükre. Biztosítson támogatást élő chaten, gyakori kérdéseken, közösségi médián, emailen és még sok máson keresztül!

Küzdjön a kosár elhagyatottsággal a LiveAgenttel

Ultimate omni-channel help desk software experience

Kínáljon valós idejű támogatást

Nézze meg a videónkat, hogy többet tudjon meg arról, hogy hogyan tud valós idejű ügyfélszolgálatot nyújtani a weboldal látogatóinak.

Állítsa be a proaktív chat meghívásokat, hogy gyorsan tudjanak a felhasználók önnel chatelni valós időben. Vigye egy lépéssel előrébb a LiveAgent haladó funkciójával, ami lehetővé teszi azon oldalak megfigyelését, amin a weboldal látogatói éppen vannak, és hogy mennyi időt töltenek minden egyes oldalon.

Automatizálja az elhagyott kosár emaileket

Ha megfelelő időszabályokat készít, a LiveAgent automatikusan generálni fog elhagyatott kosár emaileket az elhagyás után 24 órával (vagy bármilyen más időnként).

Az elhagyatott emailek megnyitási rátája több, mint 45%, továbbkattintási rátájuk 50%, és az átváltási rátája azoknak, akik továbbkattintanak, 50%.

Automate emails
Highest security standards

Támaszkodjon a legmagasabb biztonsági standardokra

A LiveAgent a legkorszerűbb  biztonsági standardokat kínálja a a legújabb megfeleléssel. A privát kommunikációja biztonságban van és kódolva, EU, US vagy Ázsiai adatközpontokon belül található, az ön preferenciái szerint. A LiveAgent teljesen megfelel a GDPR-nak, és követi a legújabb, legjobb esetgyakorlatokat a SaaS iparban.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami lehetővé teszi a kivételes támogatást ügyfeleinknek.

black Slido logo

Biztosítson összcsatornás támogatást

A valósidejű támogatás mellett, a LiveAgent segíthet minden kommunikációs csatornáját áramvonalasítani.

Korlátlan számú telefonszámot, email címet, közösségi fiókot, tudás bázist és ügyfélportált kapcsolva LiveAgent fiókjához, képes lesz gyors és hatékony támogatást nyújtani minden csatornán, amit vásárlói használnak.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live AgentP0Y0M0DT0H0M597SYoutube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Készítsen önkiszolgáló portálokat

Önkiszolgáló portálokat készítve vásárlóinak megadhatja azt az opciót, hogy függetlenül megtalálják a választ kérdésükre. Bár az élő chat szükséges és keresett, néhány vásárló szimplán nem érzi magát jól másik emberrel beszélve. Egy tudás bázist vagy ügyfélportált biztosítva vásárlóinak, vállalata hitelesnek és megbízhatónak fog tűnni.

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2020-ban.

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyen adaptálódik vállalati szükségleteihez.

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-el perceken belül.

Elégedett ügyfelek? Megfizethetetlen

Biztosítson kifogástalan valós idejű ügyfélszolgálatot, hogy csökkentse az elhagyott kosarak számát az e-shopban. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.

30 nap ingyenesen
Hitelkártya nem szükséges
és még sok más
$15 hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezCsökkentse a bevásárlói kosár elhagyatottsági rátát
Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Növelje átváltási rátáit a LiveAgent segítségével! Fókuszáljon az ügyfélszolgálati stratégiára és valós idejű támogatásra élő chaten keresztül. Tapasztalja meg, hogy a javított ügyfélszolgálat akár 11%-kal is növelheti az átváltási rátákat. Kezdjen ingyenes próbaverzióval, és fedezze fel, hogyan optimalizálhatja oldalát a jobb eredmények eléréséhez. Regisztráljon most, és emelje meg vállalata sikerességét!

A LiveAgent Online látogatók funkciójával könnyen megnézheti, hogy kik böngésznek weboldalán. A LiveAgent mindenkit nyomon követ weboldalán, és megmutatja, hogy milyen aloldalakat látogatnak meg.

Online látogatók

Fedezze fel a LiveAgent Online látogatók funkcióját, amely segít ügynökeinek hatékonyan kezelni az ügyfélkéréseket egy helyről. Tekintse meg weboldalának látogatóit és böngészési szokásaikat, és használja ki a proaktív csevegési meghívókat a jobb ügyfélélmény érdekében. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!

Proaktív chat meghívások minden alkalomra. Használja őket, hogy elérje ügyfeleit a stratégiai oldalain még ma.

Proaktív chat sablonok

Fedezze fel a proaktív chat sablonokat a hatékonyabb ügyfélszolgálatért! A LiveAgent platformja lehetővé teszi, hogy ügynökei proaktív csevegési meghívókat küldjenek, javítva az ügyfélélményt és növelve a vásárlási hajlandóságot. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg, miért választják ezt a megközelítést egyre több vállalkozás!

Tudja meg, hogy mi teszi a LiveAgentet egy remek SpiceWorks alternatívává. Indítsa el az ingyenes próbaverziót, és tudjon meg többet a jegyrendszerről.

SpiceWorks alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb SpiceWorks alternatíva: 24/7 ügyfélszolgálat, nincs beállítási díj, 14 nap ingyenes próba!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x