Mi a jegy prioritása?
Minden jegyhez prioritást rendelünk hozzá az SLA szintje alapján. A Liveagent prioritást rendel hozzá a jegyekhez automatikusan, “kiszolgálás érkezési sorrendben” elv alapján, ha nem állított be az SLA szintet. A prioritásokat nézetek és jelentések létrehozására használják, és feltételként és műveletekként az automatizálásokban és az indítókban, valamint műveletekként a Szabályokban.
Miután megismerkedtél a jegyprioritások fontosságával, érdemes tovább olvasni a jegy űrlap részleteiről. Ez segíthet abban, hogy jobban megértsd, hogyan rendszerezheted a beérkező ügyfélkéréseket.
Egy másik hasznos olvasmány az elvégzésre váró jegyek témájában lehet. Ez az információ hozzájárulhat a hatékonyabb ügyfélkezeléshez és az ügyfél-elégedettség javításához.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!