Dashly alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Dashly alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Más ügyfélszolgálati és kommunikációs szoftvert keres?

A LiveAgent a legjobb ügyfélszolgálati megoldás vállalkozásához. Nyújtson támogatást és kommunikáljon számos csatornán keresztül, például e-mailen, élő csevegésen vagy akár az Instagramon keresztül. A LiveAgent-re váltás gyors és egyszerű.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Társalgási marketing platform beépített hívásközponttal.
Fedezze fel a LiveAgentet.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Dashly vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
Dashly
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
A Dashly tervben kínál jegykezelést $19/hó áron.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
A Dashly tervben kínál Élő Chatet $19/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A Dashly nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgáló portált $15/ügynök/hó áron.
A Dashly tervben kínál Önkiszolgáló portált $70/hó áron.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Facebook integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Dashly tervben kínál Facebook integrációt $19/hó áron.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Dashly nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Dashly nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Viber integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Dashly tervben kínál Viber integrációt $19/hó áron.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
A Dashly tervben kínál tudásbázist $70/hó áron.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Dashly nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Dashly tervben kínál automatizációt és szabályokat $70/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Dashly tervben kínál API funkciókat $70/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A Dashly nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Dashly nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményt $15/ügynök/hó áron.
A Dashly tervben kínál korlátlan előzményt $70/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Dashly nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Dashly nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A Dashly nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Dashly nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Dashly tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást egyedi áron.
Person deciding between two solutions

Kiváló alternatívája a Dashly-nak

Hozza ki a legtöbbet a vállalkozásából. A LiveAgent egy nagyszerű kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a kommunikációt e-mailen, a közösségi médián, a tudásbázison, élő chat-en és telefonon keresztül is. Több, mint 175+ funkciójával és több, mint 40 integrációval vállalkozásának mindene meglesz, amire csak szüksége lehet az ügyfeleinek támogatásához.

Mindezen felül még az ára is versenyképes.

Jobb ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálat minden sikeres vállalkozás fontos része, ezért nem szabad félvállról venni. Speciális szoftver használatával, amely az ügyfelek hatékonyabb támogatására fókuszál, növelheti a vásárlói elégedettséget és a beruházásai megtérülését.

Tegye ügyfeleit boldoggá a megfelelő szoftverrel.

Customer providing review for service on mobile phone

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Növekvő produktivitás

Csökkentse alkalmazottai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládánknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé teheti munkáját.

Do more customer support for less money

Kapjon többet elérhető áron

A nagyszerű ügyfélszolgálat és a kommunikációs szoftver használata nem azt jelenti, hogy túl kell lépnie a költségvetését. A LiveAgent háromféle csomagot kínál, melyek tele vannak funkciókkal és integrációkkal a hatékonyabb ügyféltámogatás érdekében.

Tekintse meg árainkat és tudjon meg többet.

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Ready to switch to LiveAgent

Tekintse meg, miért váltottak a vállalatok a LiveAgent-re

Hasonlítsa össze a LiveAgentet más szoftverekkel

Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezDashly alternatíva
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Ismerje meg a Genesys alternatívát, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.

A megfelelő Genesys alternatívát keresi?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Genesys alternatíva! Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, gyors élő chatet, megbízható jegyrendszert és integrációkat Facebookkal, Twitterrel, Instagrammal és Viberrel. Próbálja ki ingyen 14 napig, bankkártya nélkül!

A Dashly-ról másik szoftverre kíván áttérni? Vessen egy pillantást a LiveAgentre, hasonlítsa össze és helyezze át hozzánk adatait még ma.

Szeretne váltani a Dashly-ról a LiveAgent-re?

A Dashly-ról másik szoftverre kíván áttérni? Vessen egy pillantást a LiveAgentre, hasonlítsa össze és helyezze át hozzánk adatait még ma.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely több platformot kapcsol össze egyetlen interfészbe. Tudjon meg többet a Chaport alternatíváról és szerezze meg az üzleti előnyöket.

Chaport alternatívát keres?

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely több platformot kapcsol össze egyetlen interfészbe. Tudjon meg többet a Chaport alternatíváról és szerezze meg az üzleti előnyöket.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x