A LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban. Legyen közelebb ügyfeleihez, és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
Ügyfelei és vállalkozása jobb ügyfélszolgálatot érdemelnek. Biztosítsa ezt a LiveAgent segítségével.
Nem kell aggódnia amiatt, hogy meglévő adatait harmadik féltől származó alkalmazásokon keresztül költözteti, mert teljesen ingyenes és automatikus adatmigrációt kínálunk.
Mindig akadhatnak olyan problémák, amelyekre egyáltalán nem készült fel. Ne csökkentse ezek megoldásának esélyét. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a nap 24 órájában, bármelyik nap.
A LiveAgent a kezdetektől a többcsatornás megközelítést szem előtt tartva épült. Ne csak az e-mailekre fókuszáljon; nyújtson támogatást élő chaten vagy call center segítségével is.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Desk.com
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com jegykezelést kínál csomagban $25/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com Élő Chat szolgáltatást kínál csomagban, $25/ügynök/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz az all-inclusive csomagban 39 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com hívásközpontot tartalmaz csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com csomagban önkiszolgáló portált kínál, 25 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A Desk.com a Facebook integrációját csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, $39/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A Desk.com Twitter-integrációt kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Desk.com nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Desk.com nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A Desk.com csomagban tudásbázist kínál $ 25/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com csomagban ügyfélfórumot kínál $25/ügynök/hó áron.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com automatizálást és szabályokat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com csomagban kínál API funkciókat 150 dollár/ügynök/hó áron.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Desk.com nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Desk.com nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Desk.com nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com korlátlan webhelyeket kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com korlátlan csevegő gombot kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 25 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Desk.com nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Desk.com korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 300 dollár/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélszolgálatának a megfelelő típusú kommunikációs platformot kell használnia. Olyan platformot, amely erőteljes és funkciókban gazdag, ugyanakkor könnyen kezelhető és navigálható. Olyan platformot, amely igazodik a vállalkozásához, és nem kerül több ezer euróba. Ismerje meg a LiveAgentet, és érje el ügyfeleit bárhol. Nem számít, hogy a kommunikáció e-mailben, élő chaten vagy telefonhívással kezdődik-e, a LiveAgenttel mindent megoldhat.
Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások legtöbbjéből.
Hadd gondoskodjunk a Desk és a LiveAgent közötti váltásról, hogy Ön fontosabb dolgokra koncentrálhasson, például az ügyfélszolgálat működtetésére. A fehér kesztyűs adatmigrációs szolgáltatás teljesen ingyenes és automatizált – egyetlen jegy sem veszik el!
Az adatmigráció a háttérben fut, így egészen addig folytathatja a munkát a régi környezetben, amíg a migráció be nem fejeződik. A migráció ideje alatt ügyfélszolgálati munkatársai megtekinthetnek egy bemutatót, amelyben megismerkedhetnek a LiveAgenttel.
Ha szeretné Desk.com-fiókját átköltöztetni a LiveAgentre, vegye fel velünk a kapcsolatot.
A LiveAgent megfelelő mennyiségű funkciót ajánl, például erőteljes jegykezelő szoftvert, élő chatet a gépelés valós idejű figyelésével, illetve beépített felhőalapú call center szoftvert. A többcsatornás ügyfélszolgálat ezen három alapvető részét több mint 40 integráció és bővítmény, több mint 40 nyelven elérhető fordítás, valamint jelentések és betekintések tucatjai egészítik ki. Mindezt egy kétfős vacsora átlagos áráért kapja meg.
A használatból kivont termékek műszaki támogatása és ügyfélszolgálata általában korlátozott. Sajnos problémák bármikor előfordulhatnak, Ön pedig nem kap információt a problémáról. A szolgáltatások szintén nem kapnak olyan fontos szoftverfrissítéseket, amelyek javítanák azok működését. Az ügyfélszolgálat hibátlan irányításának lehetőségei elavultak és jelentősen korlátozottak.
A LiveAgent stabil, többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásként 2-3 hetente kap rendszeresen új termékfrissítéseket. Folyamatosan epülnek be új funkciók, egyaránt javítva a stabilitást és a funkcionalitást. Víziónk egyszerű: legyen az ügyfélszolgálati szoftver az első lépés a jobb ügyfélszolgálat felé. Felejtse el a korlátokat, növekedjen gyorsan velünk.
A help desk szoftvernek nem kell egy vagyonba kerülnie. A LiveAgent tisztességes és átlátható árakat kínál. A fizetés menet közben modell nem köti szerződésekhez.
Legnépszerűbb
Kíváncsi rá, hogy hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
LiveHelpNow alternatívát keres?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team