A LiveAgent e-mail kezelő szoftver hatékonyan segít szervezni az e-maileket, javítja az ügyfélélményt és csökkenti a válaszidőt. Funkciói közé tartoznak testreszabható sablonok, automatizált munkafolyamatok és beépített tudásbázis.
Az e-mail kezelő szoftver olyan eszköz, amelyet nagy mennyiségű bejövő e-mailek kezelésére használnak. A szoftver egy jegyrendszeren keresztül kezeli az e-maileket, amelyek minden e-mailhez egyedi azonosítót hoznak létre, amelyet jegy-azonosítónak hívnak. Ezután a szoftver minden e-mailt egy előre meghatározott automatizált munkafolyamat-szabályok alapján egy adott ügynökhöz vagy részleghez rendel.
A webmail és az e-mail kliensek kevésbé fejlettek és kevesebb kulcsfunkciót kínálnak. Lényegében a webmail és az e-mail klienseket személyes használatra hozták létre, míg az e-mail kezelő szoftvert solopreneurák, vállalkozások és szervezetek számára hozták létre, akik naponta több ezer e-mailt kapnak, és segítségre van szükségük kezelésükben.
Webmail/E-mail kliens | E-mail kezelő szoftver |
Nagyon korlátozott vagy nincs automatizálási lehetőség | Számtalan automatizálási lehetőség |
Reklámokkal/nemkívánatos e-mailekkel teli | Nincsenek hirdetések/nem kívánt e-mailek |
Nincsenek együttműködési lehetőségek | Együttműködésre készült (megosztott postaláda, amely támogatja a csapat e-mail kezelését) |
Hiányzik a speciális szűrés | Címkék és jegyazonosítók az egyszerű szűréshez |
Nincsenek sablon válaszok | Korlátlan mennyiségű sablon válaszok |
Korlátozott tárhely | Korlátlan tárhely |
Korlátozott vagy nincs e-mail sablon | Testreszabható e-mail sablonokat kínál |
Korlátozott kapcsolattartási mezők | Kapcsolattartási mezők + beépített CRM |
Nincsenek privát/belső jegyzetek | Privát/belső jegyzeteket kínál |
Nincs lehetőség e-mailek egyesítésére/felosztására | E-mail egyesítést/felosztást kínál |
Nincs ügynök ütközés észlelése | Ügynök ütközés észlelést kínál |
Néhányuk több e-mail lapot kínál | Több e-mail lapot kínál |
Nincsenek harmadik féltől származó integrációk | Több száz harmadik féltől származó integráció |
Nincs többcsatornás képesség | Többcsatornás képességek |
Mobil e-mail alkalmazásokat kínál | Mobil e-mail alkalmazásokat kínál |
Az olyan fejlett e-mail kezelő eszközök, mint a LiveAgent, nem szabnak semmilyen korlátozást a szoftverrel összekapcsolható e-mail címek számára.
Vitathatatlanul az e-mail kezelő szoftver gyakran biztonságosabb, mint a hagyományos e-mail. Képzelje el ezt a forgatókönyvet:
Természetesen meg kell osztania e-mail bejelentkezési adatait több emberrel, ami biztonsági fenyegetést jelenthet – különösen, ha nyilvános számítógépeket használnak, vagy másokkal osztanak meg eszközöket.
Az e-mail kezelő rendszerrel minden alkalmazott egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezik, így ez sokkal biztonságosabb az Ön és az egész csapata számára.
Az e-mail kezelő szoftver előnyös lehet mindenki számára, aki rengeteg ügyfélszolgálati e-mailt válaszol meg naponta – a vállalat méretétől függetlenül. Akár egyszemélyes csapat, akár nagyvállalkozás, az e-mail kezelés megoldása elengedhetetlen. Rengeteg jelentés megerősítette, hogy az e-mail támogató szoftver használata növeli a termelékenységet, csökkenti a stressz szintjét, és végül időt és pénzt takarít meg.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Az e-mail kezelő szoftverek javíthatják a válaszidőket, ami javíthatja az ügyfélélményeket és az ügyfelek elégedettségét. Az automatizált munkafolyamat-szabályokkal a szoftver automatikusan elosztja a bejövő leveleket az alkalmazottak között. Elmúltak a manuális feladatok és az e-mail tevékenységek figyelésének napjai.
Az e-mail kezelő szoftver nem pazarolja az időt, és biztosítja, hogy mindenki értse felelősségét. Mint fentebb említettük, ez javítja a válaszidőket, mivel kiküszöböli a zavartságot, az e-mailek nyomon követését, a lustálkodást és a kézi feladatkezelést. Az e-mail kezelő szoftver használatával minden támogatási ügynök egyszerűen bejelentkezhet a szoftverbe, és válaszolhat az ügyfélszolgálati e-mailekre.
Az e-mail kezelő rendszer szépsége, hogy sok feladatot képes vállalni, és önmagában megoldani őket. Például a szoftver automatizált munkafolyamat-szabályokkal oldhatja meg azokat a jegyeket, amelyekre meghatározott időn belül nem érkezett válasz. Alternatív megoldásként a szoftver automatikus e-mail üzeneteket küldhet azoknak az ügyfeleknek, akik nem válaszoltak az üzenetekre. Ez csak a jéghegy csúcsa.
Az ilyen típusú szoftverek megléte külön felelősséget vesz le a válláról. Megszünteti az ismétlődő és hétköznapi feladatokat, így csökkenti a stressz szintjét és javítja a termelékenységet. Lényegében tökéletes munkafolyamatot hoz létre.
Itt van egy másik ok, amiért beleszerethet az e-mail kezelő szoftverekbe. Pénzt takarít meg. Ha ügynökei nem pazarolnak időt hétköznapi feladatokra, és amikor kizárólag az ügyfelek kérdéseinek megoldására összpontosítanak, akkor pénzt takarítanak meg Önnek.
Sőt, a Financesonline szerint minden egyes dollárért, amelyet ügyfélszolgálatába fektet be ügyfélszolgálatokon és hasonló platformokon (például e-mail kezelő szoftvereken) keresztül, 3 dolláros befektetési megtérülést érhet el.
Ha tovább szeretne lépni, csatlakoztassa e-mail kezelő szoftverét más kommunikációs csatornákhoz, például élő csevegéshez, telefonhoz, vagy közösségi médiához és javítsa termelékenységét. Véget vethet a végtelen eszköz- és fiókfigyelésnek, amely egyszerre zavaró és nem eredményes.
Ha minden üzenet egy helyen van – legyen szó e-mailekről, Instagram-hozzászólásokról vagy valós idejű élő csevegésekről, még könnyebben maximalizálhatja az e-mail kezelő rendszer összes előnyét.
A megosztott univerzális postaládák az e-mail kezelő szoftverek kiemelkedő jellemzői. A csapat postaládája egyszerűsítheti az összes üzenetet több e-mail címről, közösségi média fiókokról, webcsevegésekről, sőt telefonokról is.
Ha még soha nem dolgozott olyan együttműködési platformmal, mint az univerzális postaláda, ezt nehéz elképzelni, de őszintén szólva ez a legjobb szolgáltatás, amely mérföldekkel javítja ügyfele és ügynöke tapasztalatait. A legjobb, hogy minden ügynökének egyedi bejelentkezési adata lesz a rendszerbe, lehetővé téve számukra, hogy egyszerre külön kérdéseken dolgozzanak.
További információk a megosztott postafiókról.
Az e-mail kezelő szoftver két másik jellemzője a részlegek és a felelősség. Különböző részlegek létrehozásával a marketing, az informatikai támogatás vagy az értékesítési csapatok számára még jobban megszervezheti a postaládáját. A szűrés könnyebb lesz, és a felelősségek hozzárendelése az automatizálási szabályok révén pofon egyszerű.
Példaként beállíthat egy automatizált munkafolyamat-szabályt, amely automatikusan továbbítja az összes „visszaállítás” és „jelszó” szavakat tartalmazó e-mailt az informatikai részleghez, vagy akár egy erre kijelölt informatikai támogatási képviselőhöz.
Tudjon meg többet a részlegekről vagy a felelősségekről.
Röviden kitértünk az e-mail marketing automatizálásának erejére. Számtalan dolgot tehet az e-mail kezelő szoftverrel – a címkék automatikus hozzáadásától az e-mailekhez, az e-mailek osztályokhoz és ügynökökhöz való hozzárendelésétől az e-mail ütemezésig, amelyek automatikusan elküldenek előre formázott utólagos e-maileket egy bizonyos idő elteltével az utolsó kapcsolatfelvételtől.
További információk a szabályokról.
A hagyományos e-mailek használatával nehéz meghatározni, hogy milyen jól teljesít a teljesítmény és a minőség szempontjából. Megfelel az iparági referenciaértékeknek, például az átlagos e-mail válaszaránynak? Az ügyfelei elégedettek a kapott szolgáltatással?
Elég érdekes, hogy a Bain & Company felmérése szerint a vezérigazgatók 80%-a úgy véli, hogy cégük kiváló ügyfélszolgálatot nyújt. Ügyfeleiknek azonban csak 8%-a ért egyet.
Az e-mail kezelő szoftver elemzésével és a jelentéskészítési funkciókkal a valós adatok alapján megismerheti a fejlesztési területeket.
További információk az elemzésekről és a jelentésekről.
Egyes webes levelek (nevezetesen a Gmail) beépített csevegőszolgáltatást kínálnak. A legtöbb e-mail kliens/weblap azonban nem, ezért nem megfelelőek az együttműködés során. Véleményünk szerint a külső csevegőeszközök használata kontraproduktív, mivel ha váltani kell az eszközök között, elveszítheti gondolatmenetét, és értékes időt is pazarolhat.
Az olyan e-mail kezelő szoftver, mint a LiveAgent, beépített belső csevegési és hívási lehetőségeket kínál, megkönnyítve az 1,2,3-as lépést, hogy kapcsolatba léphessen kollégáival, amikor elakad.
Ezenkívül az olyan eszközök, mint a LiveAgent, ügynökök keresztezésének érzékelési funkcióival rendelkeznek. Ezek a szolgáltatások biztosítják, hogy egyetlen e-mailre se válaszolnak kétszer. Figyelmeztetik az összes ügynököt, akik éppen dolgoznak egy e-mailen, és biztosítják, hogy ne legyen kettősség vagy véletlen törlés.
További információk az ügynökök keresztmunkájának észleléséről, belső csevegésekről, vagy belső hívásokról.
Egy másik szolgáltatás, amely hiányzik a hagyományos e-mail kliensek/webmail arzenáljából, a testreszabható e-mail sablonok, amelyekkel marketing e-maileket, például hírleveleket, ügyfélszolgálati e-maileket, például jelszó-visszaállító e-maileket vagy tranzakciós e-maileket küldhetnek ki, amelyek megerősítik a rendelést. Természetesen testreszabható e-mail sablonok állnak rendelkezésre a LiveAgent e-mail kezelő platformján.
További információk az e-mail sablonokról.
Annak érdekében, hogy még jobb legyen, az e-mail kezelő szoftver csillagviszonyokkal rendelkezik az ügyfélkapcsolat-kezeléssel (CRM). A beépített CRM mellett, amely mindig kéznél van, egyéni információkat rögzíthet ügyfeleiről, amelyek segíthetnek a hozzáértőbb és személyre szabottabb ügyfélszolgálat nyújtásában.
További információk az CRM.
Fél, hogy kihagyja a több e-mail fület? Nem kell. Az e-mail kezelő szoftver ezt a funkciót is kínálja. Ez lehetővé teszi, hogy egyszerre több e-mailt válaszoljon meg, egyszerűen váltson az e-mail fülek között. Ez a szolgáltatás különösen hasznos sablon válaszokkal/előre definiált válaszokkal együtt.
További információk az Több jegy/e-mail fül.
Egy másik funkció, ami a hagyományos e-mail kliensekből hiányzik, de kiemelkedő az e-mail kezelő szoftverekben, a címkék. A címkék segítségével szűrhető, rendszerezhető és pillantásra megtekinthető egy e-mail tartalma.
További információk az címkék.
A fejlett e-mail kezelő szoftver olyan funkciókat tartalmaz, amelyek feladatkezelőként működnek, és értesítik az ügynököket a kiemelt/kritikus e-mailekről, amelyeket meg kell oldani. Általában a feladatkezelőben megjelenő e-mailekre (jegyekre) régóta nincs válasz, vagy SLA-khoz (szolgáltatási szintű megállapodások) vannak kötve.
További információk az Megoldásra váró gombról.
Az e-mail kezelő szoftver privát jegyzetei lehetővé teszik, hogy további információkat hozzon nyilvánosságra egy adott e-mailről, ügyfélről vagy megoldási folyamatról. Kollégái bármikor megtekinthetik ezeket a jegyzeteket, amikor megoldják az adott levelet/lekérdezést. Ha szeretné, privát jegyzeteket is használhat emlékeztetőként.
További információk az jegyzetekről.
A sablon válaszok egy másik nagyszerű szolgáltatás, amely az e-mail kezelő szoftver részét képezi. Ezek lehetővé teszik, hogy előre definiált válaszokat hozzon létre az ügyfelek leggyakrabban feltett kérdéseire. Ha olyan e-mailt kap, amely általános választ igényel egy ilyen kérdésre, akkor időt takaríthat meg magának azzal, ha egyszerűen a sablon válasz gombra kattint, és kiválasztja a kívánt választ.
További információk az sablon válaszokról.
Az e-mail kezelő eszközök, például a LiveAgent, jegyek felosztását és egyesítését kínálják. Ez a funkció egyedülálló, és javíthatja a megoldási időt és az ügynökök hatékonyságát. Például, ha egy beérkező e-mail több problémát vet fel, és több részlegnek (például értékesítésnek és informatikának) kell megoldania, akkor a leveleket ketté lehet osztani a gyorsabb probléma megoldása érdekében.
Alternatív megoldásként, ha egy ügyfél több e-mailt küld Önnek ugyanarról a problémáról, akkor az e-maileket egyetlen e-mail szálba egyesítheti.
További információk az jegyek felosztásáról és a jegyek összevonásáról.
Az e-mail kezelő szoftverek többsége harmadik féltől származó integrációkat kínál a tökéletes munkafolyamat biztosítása érdekében. Integrálható a fizetési processzorokkal, az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerekkel, a közösségi média alkalmazásokkal és egyebekkel.
Ezeknek az integrációknak a megléte biztosítja, hogy az ügynököknek ne kelljen bejelentkezniük harmadik fél alkalmazásaiba, és két rendszerbe bevinni az adatokat.
Az összes integráció megtekintése.
A korlátozott e-mail tárolással mindannyian küzdünk naponta, igaz? Nem, ha e-mail kezelő szoftvert használ! Az olyan eszközök, mint a LiveAgent, korlátlan e-mail előzményeket kínálnak. Nem kell törölnie egyetlen e-mailt sem, ha nem akarja, és a dokumentum tárolására sem vonatkoznak korlátozások. Korlátlan mennyiségű belső dokumentumot, útmutatót és bevált gyakorlatot tárolhat magában a szoftver.
További információk az belső tudásmenedzsmentről.
Try LiveAgent
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Meg van győződve arról, hogy az e-mail kezelő szoftver a megfelelő megoldás az Ön és vállalkozása számára? Remek. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan válassza ki a megfelelő e-mail kezelő eszközt.
Az első lépés a megfelelő e-mail nyomkövető szoftver megtalálása felé az, hogy leírja a követelményeket és figyelembe veszi a költségkeretet, mivel minden e-mail szolgáltató különböző funkciókkal rendelkezik. Szeretne egy olyan eszközt, amelyet egyszerűen az e-mailek kezelésére használnak? Szeretne egy eszközt, amely más üzeneteket is egyszerűsít a beérkező levelek között? Milyen további funkciókra van szüksége? Skálázható e-mail szolgáltatás?
Miután megszerezte a követelmények listáját, ideje elvégezni néhány kutatást. Javasoljuk, hogy nézze meg az egyes szolgáltatók véleményét:
Miután ellenőrizte az egyes szoftvereket, és tudja, melyiket szeretné tesztelni, itt az ideje egy ingyenes próbaverzió létrehozásának.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Miután kiválasztotta a legfontosabb lehetőségeket, itt az ideje egy ingyenes próbaverzió létrehozásának. Javasoljuk, hogy tesztelje az összes legfontosabb funkciót aés ismerje meg őket a lehető legjobban. Próbáljon meg:
Miközben mindent tesztel, jegyzeteljen, hogy mi tetszik és mi nem. Gyorsan megtudhatja, melyik e-mail platform felel meg leginkább az Ön igényeinek. Ha az ingyenes próbaverzió túl hamar lejár, és további időt szeretne az összes szolgáltatás tesztelésére, forduljon bizalommal az ügyfélszolgálathoz.
A legtöbb e-mail kezelő szoftvergyártó örömmel hosszabbítja meg a próbaidőszakot néhány héttel.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Ha nem tud dönteni két e-mail kezelő szoftver között, foglaljon le egy bemutatót és beszéljen az értékesítési csapattal. Mutasson be egy listát arról, hogy mit szeretne elérni, tegyen fel kérdéseket, és jegyezze fel a kapott szolgáltatást.
Általában az értékesítési vezető viselkedése jó mutató lehet arra vonatkozóan, hogy az eladó ügyfélszolgálati csapatai hogyan fognak bánni Önnel, ha fizető ügyfél. Ha úgy érzi, hogy jártasak a termékben és bármikor készek segíteni, akkor biztos lehet benne, hogy jól dönt.
Ha azonban úgy érzi, hogy nem tudnak válaszolni a kérdéseire, és valóban nem érdeklik a sikere, akkor keressen egy másik e-mail kezelő szoftvert.
Ez egy nehezen megválaszolható kérdés. Az e-mail kezelő szoftverek többsége előfizetéses, így havi részletekben fizethet. Az egyes e-mail-kezelő szoftverek azonban különböznek attól, amit kínálnak a szolgáltatások, az integrációk és az ügynöki helyek tekintetében.
Megbízható szoftverellenőrző webhelyeket tekintve azt mondhatjuk, hogy a normál ártartomány havonta 15 és 39 dollár között mozog ügynökenként.
Ha ez az ártartomány túl magas az Ön számára, vegyen fontolóra egy ingyenes e-mail-kezelő eszközt.
Bár az ingyenes e-mail-kezelő eszközök elterjedtek, a funkciók tekintetében korlátozottabbak.
Nem azért, hogy a saját termékünket promózzuk, de a LiveAgent egy nagyon jó ingyenes e-mail-kezelési csomagot kínál, amely még mindig az ingyenes szolgáltatások nagy arzenálját kínálja. Például a LiveAgent ingyenes ajánlata között van:
Looking to streamline your email communication and improve your customer support?
LiveAgent can help you manage all your emails in one place, automate your workflows, and provide faster, more personalized responses to your customers.
Zendesk e-mail kezelő szoftver áttekintése
Fedezze fel a Zendesk népszerű ügyfélszolgálati szoftverét, amely számos e-mail kezelési funkcióval rendelkezik. Ismerje meg, hogyan teljesít a teszt során, és hogyan viszonyul más e-mail kezelő szoftverekhez. Részletes áttekintést talál a funkciókról, árazásról és felhasználói tapasztalatokról. Kattintson ide, hogy megtudja, miért választják sokan a Zendesket!
A 25 legjobb ügyfélportál szoftver
Az ügyfélportál szoftver az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalat megmutassa ügyfélközpontú megközelítését. Ismerje meg a mai piacon elérhető 25 legjobb ügyfélportál szoftvert.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team