Helló, János vagyok, miben segíthetek?/p>
Szeretném ellenőrizni a rendelésem állapotát.
Nem probléma, kérjük, adja meg rendelési azonosítóját.
A rendelési azonosítóm: GQ34566
•
•
•
A mai fogyasztók azonnali válaszokat akarnak az ügyfélszolgálat felhívása, órák várása vagy az önkiszolgáló erőforrások használata nélkül. Ezért az élő chat nem egy ‘jó, hogy van’ szolgáltatási csatorna, hanem egy kötelező.
A LiveAgent WordPress-hez való élő chatével azonnali ügyfélszolgálatot biztosíthat, fejlesztheti a kapcsolatot proaktív ravaszokkal és felturbózhatja a vásárlói elégedettséget.
60%-a a fogyasztóknak, akik 18 és 34 év között vannak, általában használják az élő chatet a támogatásra. 53%-a preferálná az online chat használatát mielőtt felhívná a vállalatot támogatásért.
85%-a a B2B-nek és 74%-a a B2C vállalatoknak értékesítésre használja az élő chatet, 54%-a a B2B vállalatoknak és 31%-a a B2C szektoroknak marketingre használja az élő chatet.
A fogyasztók többet vásárolnak olyan cégektől, amelyek élő chatet kínálnak. 52%-a a vásárlóknak több valószínűséggel vásárol többször egy olyan cégtől, ami biztosít élő chates támogatást.
A legjobb élő chatet keresi WordPress weboldalához? Míg több száz chat plug létezik, azt gondoljuk, hogy a LiveAgent élő chatja a WordPress-hez a tökéletes megoldás vállalatának, támogatói csapatának és vásárlóinak. Itt van, hogy miért:
A modern fogyasztók türelmetlenek és utálnak várni. Ezért építettük meg a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, ami 2.5 másodperc alatt jeleníti meg az üzeneteket weboldalán. Nyűgözze le vásárlóit valós idejű támogatással és mutassa meg nekik, hogy értékeli az idejüket.
Turbózza fel a kapcsolati rátákat vásárlói vagy potenciális ügyfelei meghívásával, hogy gyorsan chatelhessenek önnel, amikor a weboldalán landolnak. A proaktív chatek engedélyezése az árazási és fizetési oldalakon bizonyítottan hatékony módszer, hogy növelje az eladásokat és hogy több látogatót konvertáljon át fizető ügyfelekké.
Tegyen szert előnyre a haladó chat átirányítás rugalmasságából és a kibocsájtási opciókból. Állítson be ügynök prioritásokat és definiálja a maximális chat töltöttséget ügynökei számára. A legjobb rész benne? A LiveAgent azokhoz az ügynökökhöz rendeli hozzá a vásárlókat, akikkel már interakcióba léptek a múltban, hogy gyors, pontos és tudatos támogatást kapjanak.
A LiveAgent chat eszköze támogatja a hatékony csapat együttműködést. Nem biztos benne, hogyan segítse a vásárlókat, akikkel éppen chatel? Ruházza át a a chatet egy olyan ügynökhöz, aki jobban felszerelt a segítségnyújtáshoz vagy azonnal kapcsolódjon munkatársaihoz egy belső chaten keresztül, hogy segítséget kérjen. Nem szükséges pazarolni az időt bármilyen harmadik féltől származó applikációba való belépéssel.
Fejlessze támogatását valós idejű weboldal figyeléssel: nézze meg minden online látogatóját, ellenőrizze hogyan mozognak weboldalai között és kövesse nyomon mennyi időt töltenek minden oldalon. Az eféle kontextuális információk által – mint például a látogató meghívó forrása, országa vagy jelenlegi időzónája- proaktív chat meghívásait testreszabottabbá teheti.
Egy valós idejű írás megfigyelővel lenyűgözheti vásárlóit kirobbanóan gyors támogatással és úgy éreztetheti velük, hogy olvassa a gondolataikat. Láthatja, hogy mit írnak vásárlói a chatbe mielőtt elküldenék azt, lássa előre ügyfelei szükségleteit és készítse el a válaszát mielőtt megkérdeznék a kérdést.
A LiveAgent úgy épült, hogy megspórolja értékes idejét. Egy egyszerű (másolás és beillesztés) integráció kapcsolatba helyezi ügyfeleivel másodpercek alatt. A LiveAgent átirányítja az új bejövő chateket a megfelelő tagokhoz csapatából és dinamikusan igazodik a chat elérhetőséghez, ahogyan az ügynökei be- és kilépnek műszakuk alatt.
A LiveAgent nem csak egy élő chat widget, hanem egy minden az egyben többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, ami 180+ funkciót tartalmaz, 40+ integrációt és majdnem végtelen testreszabási lehetőséget.
Szüksége van egy erőteljes jegyrendszerre automatizációval, egy virtuális hívásközponttal, egy közösségi média támogatói eszközzel vagy egy vásárlói önkiszolgáló portál szoftverre? A LiveAgent rendelkezik velük.
Egy ingyenes élő chat eszközt keres WordPress weboldalához? Kezdje el a teljesen funkciónális, 14-napos,szóváltás nélküli ingyenes próbaidőszakát és nézze meg közelebbről, hogyan működik és miként tudja előnyhöz juttatni vele vállalatát.
Nincs szükség letöltésre, a szoftver teljesen felhő-alapú. Alternatívaként, kérjen egy egy az egyben demót valakivel csapatunkból, hogy jobban megértse, miért a LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt élő chat szoftver Magyarországon 2020-ban.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.