Az élő csevegése nem felel meg az elvárásoknak? Készen áll egy élő chat alternatívára?
Alapos összehasonlításunk fényt derít a legnépszerűbb élő chat megoldásokra, azok jellemzőire és az ügyfelek értékelésére!
Funkciók | LiveAgent
Próbálja ki a leggyorsabb élő chat modult ingyen! Nincs szükség bankkártyára.
|
LiveChat Inc.
Hasonlítsa össze a LiveChat Inc.-et a LiveAgenttel.
|
Intercom
Hasonlítsa össze az Intercom-ot a LiveAgenttel.
|
Zendesk
Hasonlítsa össze a Zendesk-et a LiveAgenttel.
|
Olark
Hasonlítsa össze az Olark-ot a LiveAgenttel.
|
---|---|---|---|---|---|
Értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
|
4.7
A LiveAgent az összesített értékelés alapján 5/4,7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.6
A LiveChat az összesített értékelés alapján 5/4,6-ot kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.5
Az Intercom az összesített értékelés alapján 5/4,5-öt kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.3
A Zendesk az összesített értékelés alapján 5/4,3-at kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.5
Az Olark az összesített értékelés alapján 5/4.5-öt kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Egyszerű használat
Egyszerű használat értékelése ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.6
A LiveAgent 5/4,6-ot kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A LiveChat Inc. 5/4,7-et kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.4
Az Intercom 5/4,4-et kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.3
A Zendesk 5/4,3-at kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
Az Olark 5/4,7-et kapott egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A LiveAgent értékelése 4,7 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.6
A LiveChat Inc. értékelése 4,6 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.3
Az Intercom értékelése 4,3 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.2
A Zendesk értékelése 4,2 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.6
Az Olark értékelése 4,6 az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A LiveAgent ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.5
A LiveChat Inc. ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,5 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.0
Az Intercom ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.1
A Zendesk ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,1 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.5
Az Olark ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,5 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$29-$39/hó/ügynök
A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$19-$59/hó/ügynök
A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$39-$49/hó/ügynök
A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$49-$99/hó/ügynök
A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$19/hó/ügynök
A rendelkezésre álló előfizetések árkategóriája. Minden előfizetés havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
Sablon üzenetek
Készítsen előre definiált válaszokat a gyakran feltett kérdésekre, amelyek egyetlen kattintással telepíthetők.
|
A LiveAgent kínál sablon válaszokat.
|
A LiveChat Inc. kínál sablon válaszokat.
|
Az Intercom kínál sablon válaszokat.
|
A Zendesk kínál sablon válaszokat.
|
Az Olark kínál sablon válaszokat.
|
Testreszabható márkajelzés
Lehetőség fehér címke használatára (márka nélküli).
|
A LiveAgent testreszabható márkanevet kínál.
|
A LiveChat Inc. testreszabható márkanevet kínál.
|
Az Intercom testreszabható márkanevet kínál.
|
A Zendesk testreszabható márkanevet kínál.
|
Az Olark testreszabható márkanevet kínál.
|
Földrajzi célzás
Küldjön el webhelye látogatóinak személyre szabott csevegési meghívókat, vagy jelenítsen meg egyéni, többnyelvű csevegőgombokat földrajzi helyük alapján.
|
A LiveAgent földrajzi célzást kínál.
|
A LiveChat Inc. földrajzi célzást kínál.
|
Az Intercom földrajzi célzást kínál.
|
A Zendesk földrajzi célzást kínál.
|
Az Olark földrajzi célzást kínál.
|
Offline űrlap
Lehetővé teszi a webhely látogatóinak, hogy munkaidőn kívül kapcsolatba lépjenek offline csevegő űrlapokon keresztül, amelyeket azonnal jegyekké alakítanak át, és amelyekre munkaidőben válaszolhatnak.
|
A LiveAgent offline űrlapokat kínál.
|
A LiveChat Inc. offline űrlapokat kínál.
|
Az Intercom nem kínál offline űrlapokat.
|
A Zendesk offline űrlapokat kínál.
|
Az Olark offline űrlapokat kínál.
|
Proaktív csevegés
Automatikusan meghívja webhelye látogatóit csevegésre előre meghatározott szabályok alapján.
|
A LiveAgent proaktív csevegési meghívókat kínál.
|
A LiveChat Inc. proaktív csevegési meghívókat kínál.
|
Az Intercom proaktív csevegési meghívókat kínál.
|
A Zendesk proaktív csevegési meghívókat kínál.
|
Az Olark proaktív csevegési meghívókat kínál.
|
Képernyő megosztása
Képernyőmegosztás az ügyfelek és az ügynökök között a gyorsabb probléma megoldása érdekében.
|
A LiveAgent képernyőmegosztást kínál.
|
A LiveChat Inc. képernyőmegosztást kínál.
|
Az Intercom nem kínál képernyőmegosztást.
|
A Zendesk nem kínál képernyőmegosztást.
|
Az Olark nem kínál képernyőmegosztást.
|
Transzferek/Továbbítás
Automatikusan továbbítja vagy manuálisan továbbítja a csevegéseket olyan ügynököknek, amelyek a legjobban képesek megválaszolni az ügyfelek kérdéseit.
|
A LiveAgent csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
|
A LiveChat Inc. csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
|
Az Intercom csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
|
A Zendesk csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
|
Olark csevegéstovábbítást / csevegésirányítást kínál.
|
Harmadik fél integrációja
Integráció népszerű szoftverekkel, eszközökkel és hálózatokkal, például közösségi médiával, CRM-ekkel vagy fizetési processzorokkal.
|
A LiveAgent harmadik féltől származó integrációkat kínál.
|
A LiveChat Inc. harmadik féltől származó integrációkat kínál.
|
Az Intercom harmadik féltől származó integrációkat kínál.
|
A Zendesk harmadik féltől származó integrációkat kínál.
|
Az Olark harmadik féltől származó integrációkat kínál.
|
Üzenet bepillantás
Valós idejű nézet arról, hogy az ügyfél mit ír be a csevegőmezőbe.
|
A LiveAgent üzenetek bepillantását kínálja.
|
A LiveChat Inc. üzenetek bepillantását kínálja.
|
Az intercom nem kínál üzenetekbe bepillantását.
|
A Zendesk nem kínál üzenetekbe bepillantását.
|
Az Olark nem kínál üzenetekbe bepillantását.
|
Korlátlan csevegési előzmények
A mentett és bármikor visszakereshető csevegési előzmények száma nincs korlátozva.
|
A LiveAgent korlátlan csevegési előzményeket kínál.
|
Csak $39+ / havi előfizetésben
A LiveChat Inc. esetében a korlátlan csevegési előzmények nem érhetők el havonta az ügynökenként 19 USD előfizetésben.
|
Az Intercom korlátlan csevegési előzményeket kínál.
|
A Zendesk korlátlan csevegési előzményeket kínál.
|
Az Olark korlátlan csevegési előzményeket kínál.
|
Korlátlan látogató-figyelés
A megfigyelhető webhelylátogatók száma nincs korlátozva.
|
A LiveAgent korlátlan látogatófigyelést kínál.
|
A LiveChat Inc. korlátlan látogatófigyelést kínál.
|
Az Intercom korlátlan látogatófigyelést kínál.
|
A Zendesk korlátlan látogatófigyelést kínál.
|
Az Olark korlátlan látogatófigyelést kínál.
|
Chat címkék
Címkéket adhat bármely beszélgetéshez, hogy egy pillanat alatt megtekinthesse annak tartalmát vagy megkönnyítse a megkeresését.
|
A LiveAgent kínál csevegési címkéket.
|
Csak $39+ / havi előfizetésben
A LiveChat Inc.-ben a csevegőcímkék nem érhetők el a havonta ügynökenként 19 USD előfizetésben.
|
Az Intercom csevegőcímkéket kínál.
|
A Zendesk csevegőcímkéket kínál.
|
Az Olark csevegőcímkéket kínál.
|
Alakítsa a webhelye látogatóit fizető ügyfelekké személyre szabott csevegési meghívókkal, CRM-betekintés és viselkedés-követés alapján.
Tudja meg, melyik oldalt böngészi az ügyfél, mennyi ideig, és ki irányította őket az Ön webhelyére.
Másolja és illessze be a kódrészletet a webhelyére, hogy valós időben elkezdhesse nyomon követni és csevegni webhelye látogatóival.
Válassza ki a chat gombjait, a csevegőablakokat, valamint a csevegés előtti és offline űrlapokat a galériánkból, vagy saját CSS-jével hozza létre sajátjait.
Engedélyezze ügyfeleinek az önsegítő eszközöket, amelyek közvetlenül integrálódnak a chat-widgetbe. Csökkentse a jegyterhelést és növelje az értékesítést az élő csevegési alternatívánkkal a mai naptól kezdve!
Figyelje csapata teljesítményét.
Állítsa be az ügynöki műszakokat a csevegés mennyisége és a csúcsidők szerint, figyelje meg, ki kivel beszélget, nézze meg, mit mondanak, és tanuljon az ügynök értékeléseiből.
Nincs több találgatás vagy feltételezés.
Kövesse ügyfelei jegymegoldási útját az elejétől a végéig különböző csatornákon keresztül, egyetlen jegy menetében.
Élő chat alternatívánk 100% -ban méretezhető és testreszabható.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Mert a legjobb élő chat alternatívák további szolgáltatásokat kínálnak, külön költségek nélkül!
Hasonlítsa össze a LiveAgent élő csevegését a versenytársak chat widgetjével, és megtudhatja, melyik nyújt jobb ár-érték arányt a helpdesk-je számára.
Collab alternatívára van szüksége?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Collab alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, 14 nap ingyen!
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.