Kiváló ügyfélélményt biztosít a LiveAgent élő chat platformjával. Hozzáférhet egy gyors élő csevegési widgethez és a fejlett funkciókhoz, amelyek minden ügyfélkapcsolatot gyerekjátékká tesznek. Változtassa a webhely látogatóit ügyfelekké, és valós idejű támogatással oldja meg az ügyfelek kérdéseit. Javítsa az ügyfelek elkötelezettségét egyetlen csevegőalkalmazással. Takarítson meg időt, és összpontosítson a fontos dolgokra a LiveAgent ügyfélszolgálati platformmal.
Chat szoftver
Csevegési lehetőségek
A LiveAgent egy korszerű csevegőeszközt kínál. Prémium funkciókkal rendelkezik, amelyek segítségével az ügyfélszolgálati csapatok nagyszerű csevegési élményt nyújtanak. A legfontosabb funkciók közé tartozik az intelligens chat továbbítás, a proaktív csevegési meghívók, a látogatók követése és még sok más. A LiveAgent többnyelvű csevegőmodulja az egyik leggyorsabb a piacon.
A csevegéstámogató szoftver előnyei
Csodálatos felhasználói élményt nyújt minden csevegő ügynök számára, és nagyszerű élményt nyújt az ügyfelekkel folytatott beszélgetésekben. Speciális funkcióink segítségével az ügyfélszolgálati ügynökök naponta több száz beszélgetést kezelhetnek. Tekintse meg, mit kapnak az ügyfélszolgálati ügynökei egyetlen platformon.
Növelje az ügynök termelékenységét:
Javítsa webhelyét, és kezdjen beszélgetéseket a látogatókkal a modern üzenetküldő szoftvernek köszönhetően. Növelje az ügyfelek lojalitását a csevegési kérésekre adott gyors válaszokkal egy hatékony eszköznek köszönhetően. Tekintse meg, mit kapnak ügyfelei és ügyfélszolgálati csapatai a LiveAgent segítségével.
Finomítsa az ügyfélutat a következőkkel:
A LiveAgent sokkal több, mint egy egyszerű élő chat szolgáltató. Fedezze fel ügyfélszolgálati platformunkat, amely minden fontos kommunikációs csatornát képes kezelni. Tudjon meg többet az alapvető funkciókról, és nézze meg, hogyan működnek.
Automatikus üzenetek
Keltse fel az ügyfelek figyelmét proaktív üzenetekkel, amelyek meghívják a webhelyböngészőket, hogy csevegjenek egy ügyfélszolgálati ügynökkel. Szabja személyre az üzeneteket, és hozzon létre egy személyre szabott élményt, amely ideális webhelye céljára. A proaktív csevegési meghívók olyan hatékony funkció, amely a webhely látogatóit fizető ügyfelekké változtathatja.
További információk a proaktív csevegési meghívókról
Látogatókövetés
Kövesse nyomon a webhely látogatóit, hogy lássa, hol töltik idejüket. A csevegés áttekintése megmutatja a webhely látogatóinak számát, az aktív ügynököket és az egyes folyamatban lévő csevegéseket. Használja a webhelyfigyelést a kedvenc URL-ek meghatározásához. Küldjön csevegőüzenetet a potenciális ügyfeleknek, ha segíteni szeretne nekik az útjukon.
További információk a webhely látogatóinak követéséről
Üzenet-bepillantások
Készítse elő válaszait, mielőtt az ügyfél üzenetet küldene Önnek. A valós idejű gépelési nézet megmutatja, mit gépelnek az ügyfelek, mielőtt megnyomnák a küldés gombot. Használja ezt a hatékony funkciót a válaszok gyorsabb elkészítéséhez, vagy gyors kutatáshoz a témákról és az ügyfelekről. Ügyfélszolgálatot nyújthat páratlan sebességgel.
Nyelvi lehetőségek
A LiveAgent beszélni tudja az Ön és ügyfelei nyelvét. Válasszon több mint 40 nyelv közül, hogy segítséget nyújthasson a különböző országokban. Szabja testre csevegőablakjait, és válassza ki az elsődleges nyelvüket. Ha több területen nyújt támogatást, minden csevegőmodult különböző nyelvi beállításokkal állíthat be.
További információk a többnyelvű csevegő modulról
00:00/05:51
Rugalmas chat
A webhelyhez készült élő csevegő szoftver tartalmaz egy élő csevegés widgetet, amelyet testreszabhat és elhelyezhet webhelyén néhány sor generált kóddal. A csevegési widget testreszabási beállításai lehetővé teszik a megjelenés megváltoztatását, az egyéni márkajelzés beállítását vagy a csevegés előtti űrlap létrehozását a kapcsolattartási adatok összegyűjtéséhez. Díszítse fel webhelyét élő chattel a WordPresshez. Az ügyfelek a widgetre kattintva böngészhetnek egy webhelyen, és kapcsolatba léphetnek egy ügyfélszolgálati ügynökkel. A csevegőügynök az Android és iOS rendszerhez elérhető mobilalkalmazásból is válaszolhat.
A csevegő beszélgetések segíthetnek a kapcsolattartó központnak javítani az értékesítési folyamatot és felerősíteni online vállalkozásait
Takarítson meg többet
A LiveAgent leggyorsabb csevegőmodulja segítségével megbízhatóan és gyorsan megoldhatja a problémákat. Spóroljon az ügynök havi támogatási árain, és rövidebb idő alatt oldjon meg nagyobb mennyiségű csevegést.
17 – 30%
Költségek csökkenése
Az élő chat kommunikációs platformként való használata olcsóbb, mint a hívások, és gyorsabb, mint az e-mailek. Tapasztalja meg a költségek csökkenését a LiveAgent segítségével.
Keressen többet
Segítse ügyfeleit a vásárlási döntésekben, és ajánljon jobb termékeket. Váltson több webhelylátogatót fizető vásárlóvá. Növelje konverzióit egy egyszerű csevegőablak segítségével a webhelyén.
20%
A konverziós arány növekedése
Növelje konverziós arányát, és keressen többet egy jó csevegési stratégia használatával. Csevegőalkalmazásunk segítségével a látogatókat ügyfelekké alakíthatja, és növelheti a ROI-t.
Az ügyfelek elégedettsége
Növelje az ügyfelek hűségét, és használja a leggyorsabb csevegőmodult, hogy segítse ügyfeleit. Csökkentse a kosár elhagyását hasznos funkciókkal, és maradjon elérhető a webhelyet megtekintők számára, amikor böngészik.
73%
Magasabb elégedettségi arány
Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket ügyfelei számára. Teljes funkcionalitású élő csevegőszoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.
Válasszon egy nagyszerű, csevegési lehetőségekkel rendelkező szoftvert az ügyfelek sikeréhez a megfelelő áron. Takarítson meg pénzt árkalkulátorunkkal, és szerezze meg a legjobb ár-érték arányt a chat funkcióért.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 30 napos ingyenes próbaverzióval
Ajánlások
Legjobb ár
A LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az élő chat támogató szoftverek világában.
Legnépszerűbb
Most, hogy van egy rövid ötlete arról, miért lehet hasznos az élő chat szoftver a cége számára, ássunk mélyebbre, hogy megtudjuk, hogyan használhatja ki ennek a hihetetlen eszköznek az erejét.
Ez egy online csevegőszoftver, amely lehetővé teszi, hogy bárhonnan, valós időben kapcsolatba léphessen ügyfeleivel. Az élő csevegőszoftver nem csak lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy gyorsan és könnyedén kapcsolatba léphessenek Önnel, hanem versenyelőnyt is biztosít, és hosszú távú benyomást kelt ügyfeleiben.
Messze a legnépszerűbb és legszélesebb körben használt a csak szöveges élő chat szoftver. Ez a fajta élő ügyfélcsevegés olyan alkalmi csevegési élményt nyújt, amely az üzenetküldő alkalmazásokhoz, például a Facebook Messengerhez hasonlít.
Más típusú élő csevegési szoftverek közé tartoznak a video- és hangmegoldások. Az ügyfeleknek általában nem ezek a legkedveltebb módja annak, hogy kapcsolatba lépjenek a vállalkozással, de hasznosak lehetnek olyan összetettebb problémák kezelésében, amelyek mélyreható magyarázatot vagy videóbemutatót igényelnek.
Fontos megjegyezni, hogy sok csak szöveges élő csevegőalkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára a hangcsevegést vagy videocsevegést is.
Melyek az ilyen csevegési megoldások főbb jellemzői és funkciói? Vessen egy pillantást néhány olyan funkcióra, amelyeket a leghasznosabbnak találhat.
Az élő csevegőalkalmazás használata drámaian javíthatja vállalkozása teljesítményét, miközben ügyfelei elégedettek és elkötelezettek maradnak.
Miért nem nézzük meg azokat a legjelentősebb előnyöket, amelyeket az élő chat szolgáltatás nyújthat vállalkozása számára?
1. Vásárlói élmény – Webhelyének látogatói rendkívül személyre szabott élményben részesülhetnek, miközben oda-vissza üzeneteket küldenek egy ügyfélszolgálati ügynöknek. A cégek hitelesebbnek és megközelíthetőbbnek tűnnek, ha élő chat-rendszeren keresztül valós időben beszélnek az ügyfelekkel.
2. 24 órás ügyfélszolgálat – A webhely látogatói akkor is küldhetnek csevegőüzenetet, ha egyik ügynök sincs online. Beállíthatja az élő csevegést úgy, hogy átirányítsa őket egy tudásbázisba vagy önkiszolgáló szolgáltatásba.
3. Megnövekedett internetes konverziók – Értékesítési csapata azonnal el tudja juttatni termékeit és szolgáltatásait a potenciális ügyfelekhez, miközben egy nyugodt, mégis professzionális, valós idejű beszélgetést folytat.
4. Hozzáférhető és vonzó – Az ügyfeleknek nem kell időt tölteniük az Ön elérhetőségi adatainak keresésével. Egyszerűen beírhatják kérdéseiket egy élő csevegésbe, és azonnal segítséget kaphatnak. Ezenkívül rendelkezhet egy többnyelvű chat widgettel, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy anyanyelvükön kommunikáljanak.
5. Kapcsolatokat épít – Az ügynökök megfigyelhetik az ügyfelek hangnemét, így alkalmazkodni tudnak a helyzethez. Többet mutathatnak be személyiségükből, és bizalmi és segítőkész kapcsolatokat építhetnek ki.
6. Növeli a termelékenységet – Míg egy ügynök egyszerre csak egy telefonhívást tud kezelni, könnyedén cseveghet több webhelylátogatóval. Az olyan fejlett funkciókkal kombinálva, mint a sablon üzenetek vagy a csevegés automatizálása, tovább egyszerűsítheti a kapcsolattartó központ munkafolyamatát.
7. Megnövelt első kapcsolatfelvételi megoldás – Az ügyfélszolgálati képviselő gyorsan válaszol mind az új, mind a visszatérő felhasználók kérdéseire. Nincs szükség hosszú e-mailekre, ha az ügyfelek azonnal választ kaphatnak kérdéseikre.
8. Adatgyűjtés – Hatalmas adatmennyiség gyűjtése lehetővé teszi, hogy megalapozottabb döntéseket hozzon termékeivel és szolgáltatásaival, valamint értékesítési és marketingstratégiájával kapcsolatban.
9. Alacsony költség – A megbízható élő csevegési szolgáltatás megvalósítása sokkal költségkímélőbb, mint egy call center létrehozása.
10. Ügyfelei kedvence – Az ügyfelek több mint 81%-a elégedett az élő csevegési megoldással.
Az élő chat szoftverek átlagos árát általában nehéz meghatározni. Ez nagymértékben függ számos tényezőtől, például, hogy előfizetéses szolgáltatásról van-e szó, az adott megoldás árképzési modelljétől, hány szolgáltatást tartalmaz stb.
Megállapíthatjuk azonban, hogy általában havi 16–150 USD közötti összeget fizethet ügynökenként.
Íme néhány példa a különféle árképzési modellekre, amelyek alkalmazhatók a webhely csevegőszoftvereire.
Mindenekelőtt írja le, mire szeretné használni az élő chat szoftvert. Ez lesz az elsődleges módja az ügyfelekkel való kommunikációnak? Ez lesz a hajtóereje az üzleti ügyletek lezárásának? Győződjön meg róla, hogy kristálytiszta, hogy mi lesz az Ön által elfogadott élő csevegési szoftvermegoldás fő felhasználási módja. Ezután el kell döntenie, hogy melyik opció felel meg leginkább vállalkozása méretének, és hogy beépíthető-e más üzleti alkalmazásaiba. Ne felejtse el ellenőrizni azokat a korlátozásokat vagy funkciókat, amelyeket az élő csevegési szoftver nem támogat.A legjobb scall center szoftvernek biztosítania kell az összes olyan funkciót és integrációt, amelyre szüksége van a hatékony munkavégzéshez.
Íme néhány stratégia, amelyek segítenek eldönteni, hogy melyik online csevegési lehetőség felel meg leginkább az Ön igényeinek.
Egy gyakori kérdés jut eszünkbe. Tud-e segítséget kérni, amikor szüksége van rá? A megbízható támogatási csatorna létfontosságú ahhoz, hogy az élő csevegés élménye pozitív legyen. A technológiával a dolgok nagyon gyorsan délre fordulhatnak, és fontos, hogy gyorsan válaszoljon és segítsen, amikor csak szüksége van rá.
Ahogy a vállalkozás növekszik, a csevegés mennyisége elkerülhetetlenül nőni fog vele. Élő csevegőszoftver-megoldást kell alkalmaznia, amelyet a kapcsolattartó központja igényei szerint növelhet vagy csökkenthet.
Egyes ingyenes ügyfélkezelési szoftver opciók nem tesznek lehetővé sok testreszabást, mások pedig nem tesznek lehetővé olyan speciális funkciókat, mint a korlátlan csevegési előzmények, csevegési címkék vagy fájlmegosztás. Ön dönti el, hol hajlandó elviselni némi kellemetlenséget.
Mennyi együttműködési tapasztalatot szerezhet csapata? Átvihetik egymás között az online csevegéseket, megoszthatnak fájlokat, hozzáadhatnak a munkatársaik számára látható címkéket, és zökkenőmentesen kommunikálhatnak egymással? Ezek fontos kérdések, amelyeket fel kell tennie magának, amikor kiválasztja az élő csevegési szoftvert Önnek és csapatának.
Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni, mennyire fontos, hogy a megoldás, amely mellett dönt, jelentős mennyiségű integrációt tartalmazzon. Nemcsak maximalizálja a vásárlás értékét, hanem azt is biztosítja, hogy ügyfelei egységes élményben részesüljenek több platformon.
A legjobb élő csevegési szoftver kis- és középvállalkozások számára az e-kereskedelemben, a Saasban stb., amelyek komolyan veszik az ügyfélközpontúságot.
A LiveAgent egy webalapú megoldás, amely gyors és megbízható élő csevegési widgetet biztosít számos fejlett funkcióval. Ezenkívül személyre szabhatja, hogy tökéletesen illeszkedjen a márkájához. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a webhely látogatóit egyszerűen fizető ügyfelekké alakítsa, és kiváló ügyfélszolgálatot biztosítson számukra.
A szoftver legismertebb ügyfelei közé tartoznak az olyan iparági óriások, mint a Forbes, az Airbus, a Nascar, az eSky és a Slido.
A LiveAgent azon kevés szoftvermegoldások egyike, amelyek teljesen ingyenes verziót kínálnak. Ha azonban ki szeretné használni a benne rejlő teljes potenciált, és ki szeretné használni a további funkciókat, beleértve az élő csevegést, akkor a következő árazási lehetőségek közül választhat: 9 USD, 29 USD és 49 USD havonta ügynökönként.
Azonban kipróbálhatja a 30 napos ingyenes próbaverziót, mielőtt elkötelezi magát valamelyik csomag mellett, így átérezheti, mit fog kapni.
Részletes LiveAgent összehasonlítás más élő chat szoftverekkel
A legjobb élő csevegőszoftver olyan növekvő ügyfélközpontú vállalkozások számára, amelyek erős kapcsolatokat szeretnének kiépíteni ügyfeleikkel.
A Front nagyszerű lehetőség azoknak a vállalkozásoknak, amelyek egyszerűsíteni szeretnék üzleti kommunikációjukat. A Front élő csevegést kínál a webhelyen, amelyet közvetlenül a postaládájából lehet kezelni. Ezenkívül a Front csapatcsevegési funkciójával a zökkenőmentes együttműködés érdekében csapata a napi feladatai mellett maradhat.
A Front szoftverét használó jól ismert ügyfelek közé tartozik a Fundraise Up, a Hootsuite és a Bubble.
A Front három árazási lehetőséget kínál ügyfeleinek. Ezek közé tartozik a 19 dolláros, a 49 dolláros és a 99 dolláros opció. Ezeket havonta fizetik a vele dolgozó felhasználók száma alapján. Ingyenes 7 napos próbaverziót is kínálnak, így egy kicsit megtudhat erről a hatékony szoftverről, mielőtt úgy dönt, hogy előfizet valamelyik fizetős csomagra.
Értékelje a Front alternatívákat.
A legjobb élő csevegőszoftver olyan helyi vállalkozások számára, amelyek online jelenléttel és hagyományos üzletekkel is rendelkeznek.
A Podium egy hatékony Podium Webchat megoldást kínál, amellyel akár 11-szer több bejövő leadet generálhat. Összegyűjtheti a potenciális ügyfelek információit, mielőtt elkezdenének csevegni, így csapata a lehető legjobb ügyfélélményt tudja biztosítani.
A Podium ügyfelei közé tartozik a Lunchbox., az America’s Car-Mart és a Bruce Titus Auto Group.
A Podium három árazási lehetőséget kínál, amelyek közül választhat. Az első ára 289 dollár, a második 449 dollár, az utolsó pedig 649 dollár. Kipróbálhatja a Podiumot is, hogy saját maga is megtapasztalhassa a 14 napos ingyenes próbaverzió segítségével.
A legjobb élő chat-szoftver kis- és középvállalkozások számára, amelyeknek növekedési elképzelései vannak.
A Zendesk élő csevegési lehetőséget biztosít, hogy ne csak örömet okozzon az ügyfeleknek, hanem egyszerűsítse ügynökei munkafolyamatait és javítsa elkötelezettségüket. A Zendesk egy élő csevegőeszközt kínál, amely magasabb szintre emelheti az ügyfelek elégedettségét.
A Zendesk help desk szoftvermegoldásait használó ügyfelek között olyan vállalkozásokat találhat, mint a BaubleBar, a 99designs és a Modsy.
Kezdheti a Támogatás opcióval, amely havi 19 dollárba kerül operátoronként. Ha további funkciókhoz szeretne hozzáférni, beleértve az élő csevegőszoftvert, előfizethet a Suite áraira, amely 49 dollártól kezdődik. Ha saját maga szeretné kipróbálni a Zendesket, regisztrálhat a 30 napos ingyenes próbaverziójukra.
Tekintse meg a Zendesk alternatíváit.
A legjobb élő chat szoftver nagyobb ügyfélközpontú vállalatok számára, amelyek nagy mennyiségű ügyfélkapcsolatot folytatnak.
Ügyfelei számára semmi sem egyszerűbb, mint felvenni Önnel a kapcsolatot a Zoho Desk beágyazott csevegőmoduljaival.
A Zoho Desk szolgáltatást használó elégedett ügyfelek közé tartozik a Daimler, a Lycamobile és a McAfee.
A Zoho Desk ingyenes opciót tartalmaz az ártervben. A fejlettebb funkciókhoz három szint közül választhat, amelyek ügynökenként havi 14, 23 és 40 dollár. Az élő chat funkció 40 dolláros áron érhető el.
Előfizethet egy ingyenes 15 napos próbaverzióra, és kipróbálhatja saját maga.
Tekintse meg a Zoho Desk alternatívákat.
A legjobb élő csevegőszoftver bármilyen méretű vállalkozás számára, amelyek arra törekszenek, hogy kellemes élményt nyújtsanak ügyfeleiknek.
A Freshdesk Messaging (korábbi nevén Freshchat) automatizálással és mesterséges intelligencia alapú robotokkal megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt. A Freshdesk szoftver egy csodálatos üzleti eszköz, amelyben több mint 50 000 ügyfél bízik meg.
A Freshdesk szoftvert használó vállalkozások között megtalálható a Blue Nile, a Travix és a Klarna.
A Freshdesk alapvető funkcióit ingyenes alapcsomagjuk használatával érheti el. Ennek a nagy teljesítményű szoftvernek a teljes élményéhez azonban ügynökönként havi 15, 39 vagy 49 dollárért regisztrálhat. Mielőtt úgy döntene, hogy elkötelezi magát valamelyik fizetős lehetőség mellett, kipróbálhatja a Freshdesket egy 21 napos ingyenes próbaidőszak alatt.
Tekintse meg a Freshdesk alternatíváit.
A legjobb élő csevegőszoftver kisebb vállalkozások számára, amelyek minden kommunikációjukat egy helyen szeretnék tartani.
A Tidio élő csevegést és chatbotokat kínál egyetlen kényelmes eszközben. Különféle webhelyekhez kapcsolódhat dedikált bővítményekkel, kódolás nélkül.
A Tidio-t számos vállalat használja, köztük a Reputation, a L’Occitane en Provence és a LoginRadius.
A Tidio lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy teljesen ingyenesen használják az alapvető funkciókat, beleértve az élő csevegést. Azok számára, akik többet szeretnének kihozni a szoftvermegoldásból, van egy árazási tervük, amely 32,50 eurót, 65,83 eurót vagy 332,50 eurót tartalmaz évente. Használhat egy 7 napos ingyenes próbaverziót is, hogy képet kapjon arról, mit hozhat ez az élő csevegőszoftver a vállalkozása számára.
Hasonlítsa össze a Tidio alternatíváit.
A legjobb élő csevegőszoftver növekvő vállalkozások számára, amelyek érdekképviseletet és kiváló ügyfélélményt kívánnak nyújtani.
A HubSpot élő csevegés egy olyan csevegőszoftver-megoldás, amely leegyszerűsíti az élő csevegési interakciókat a Conversation Inbox segítségével, ahol megtervezheti az utólagos beszélgetéseket, ütemezhet találkozókat és hívásokat stb.
A HubSpot Service Hub termékeit használó ügyfelek között olyan vállalkozások találhatók, mint a GoFundMe, a Frontify és a SoundCloud.
Ha szeretné kipróbálni a HubSpot élő chat szoftvermegoldás egy kis részét, ingyenesen regisztrálhat. A HubSpot Service Hub fizetős szoftverére azonban havi 45, 450 vagy 1200 dollárért előfizethet. Ha szeretné kipróbálni anélkül, hogy fizetős prémium csomagot kellene kötnie, használhat 14 napos ingyenes próbaverziót.
Tekintse meg a HubSpot alternatíváit.
A legjobb élő chat szoftver olyan vállalkozások számára, amelyek elérhető kommunikációs eszközöket szeretnének eljuttatni ügyfeleikhez.
A több mint 45 nyelvre lefordított tawk.to nagyszerű lehetőség mindazok számára, akik szeretnének örömet szerezni ügyfeleinek szerte a világon. Ezzel az élő chat szoftvermegoldással ügyfelei asztali számítógépükről és mobileszközeikről is kapcsolatba léphetnek Önnel.
A tawk.to ügyfélkörében olyan cégeket találhat, mint az Adidas, a Domino’s és a Chevrolet.
A tawk.to teljesen ingyenes. Az ügynökök számának vagy a csevegés mennyiségének korlátozása nélkül teljesen ingyenesen használhatja ezt az élő chat szoftvert. Ha szakmai segítségre van szüksége, óránként 1 dollárért kaphat egy anyanyelvi beszélőt, aki mindenben tanácsot ad.
Tekintse meg a Tawk alternatíváit.
A legjobb élő chat szoftver induló vállalkozások és középvállalatok számára minden iparágban.
A LiveChat szoftvermegoldás könnyen csatlakoztatható más alkalmazásokhoz a több mint 200 integrációnak köszönhetően. Gyors és egyszerű élő csevegési támogatást biztosít ezzel az egyetlen alkalmazás többcsatornás támogatásával.
A LiveChat szoftverére támaszkodó vállalkozások között megtalálható az Atlassian, az 1Password és az Adobe.
A LiveChat 16 USD-tól kezdődően személyenként/hónaponként, vagy havonta 19 USD-tól kínál árazási terveket. A következő lehetőség személyenként havonta 33 dollár évente, vagy havonta 39 dollár. Az utolsó lehetőség személyenként havonta 50 USD évente, vagy havonta 59 USD. A LiveChat vállalati csomagot is kínál, amelyről egy bemutatóhíváson keresztül tájékozódhat. Lehetőség van a LiveChat szoftver ingyenes kipróbálására is egy 14 napos próbaidőszak alatt.
Tekintse át a LiveChat alternatívákat.
A legjobb élő csevegőszoftver minden olyan vállalat számára, amely növelni szeretné az eladásokat és elképesztő ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani.
Az Acquire élő csevegőszoftver megkönnyíti a webhookok megvalósítását, az adatok gyűjtését és a bejövő csevegések átvitelét az ügynökök között, miközben kényelmes, teljes körű megoldást kínál az ügyfélszolgálat számára.
Ezt az élő chat szoftvermegoldást olyan cégek használják, mint az Audi, a Paysafe és a Samsung
Az ár ebben az esetben egyedi. Kérhet egyedi árajánlatot az Ön igényeire szabottan. Az Acquire nem kínál ingyenes próbaverziót.
A legjobb élő chat szoftver nagyobb méretű vállalatok számára, amelyek az ügyfelet a működésük élvonalában tartják.
Ez a robusztus élő csevegési szoftvermegoldás számos személyre szabási lehetőséget, chatbotot, alkalmazáson belüli üzeneteket és sok mást kínál.
Az Intercomnak számos jól bevált ügyfele van, mint például a New Relic, az Airtable és a Sotheby’s.
Havi 38 dollártól kezdve használhatja az Intercom alapvető funkcióit. Ha frissítenie kell, van 75 USD/hó opció. Ezenkívül az Intercom díjat számít fel az ajánlott kiegészítőkért: az egyéni robotok 99 USD/hótól, a válaszbotok 99 USD/hó, a termékbemutatók 119 USD/hó, a súgócikkek pedig havi 49 USD-tól.
Hasonlítsa össze azIntercom alternatíváit.
A legjobb élő csevegőszoftver bármilyen méretű vállalat számára, amely minden ügyfele ügyfélélményét kívánja javítani.
Ez az all-in-one felhasználói élményt nyújtó szoftvermegoldás több mint 80 000 ügyfelet szolgál ki világszerte. Ezenkívül a Robin, a Birdeye chatbotja megmenti az ügynökei idejét, miközben választ ad az ügyfelek kérdéseire.
Sok vállalat támaszkodik a Birdeye szoftvermegoldásaira, köztük a DriveTime, az Eldorado Resorts és az Alliance.
Olyan árazási tervet kell kérnie, amely az Ön vállalkozásához igazodik. A Birdseye-t azonban ingyenesen kipróbálhatja, ha regisztrál egy 30 napos ingyenes próbaverzióra.
Tekintse meg a Birdeye alternatíváit.
A legjobb élő csevegőszoftver kis- és középvállalkozások számára, akik szeretnék fejleszteni kapcsolataikat ügyfeleikkel.
Az ActiveCampaign közelebb hozhatja az automatizálást minden olyan vállalkozáshoz, amely nem fél kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket. Az ActiveCampaign beszélgetései vállalata következő lépései lehetnek a jövő felé.
Az ActiveCampaign szoftvermegoldások előnyeit kihasználó vállalkozások közé tartozik az Artivive, a McCrindle és a Bumper Leads.
Választhat, hogy évente 9, 49 vagy 149 dollárt fizet havonta, vagy kérhet egyedi árazási tervet. Az ActiveCampaign 14 napos ingyenes próbaverziót kínál, így megismerkedhet szolgáltatásaival.
A legjobb élő csevegőszoftver olyan induló vállalkozások számára, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat szeretnének építeni.
A Driftnél minden a beszélgetések megkezdéséről szól. A többféle szoftvermegoldással, köztük az élő csevegőszoftverrel, több mint 50 000 vállalat használja a Drift szolgáltatást, hogy nagyszerű felhasználói élményt nyújtson.
A Driftet használó ügyfelek között vannak olyan vállalkozások, mint a Tenable, a Smartling és a Zenefits.
Ahhoz, hogy a Drift szoftverének költségeiről tájékozódjon, árazási tervet kell kérnie. A Drift azonban ingyenes próbaidőszakot kínál, így vásárlás előtt kipróbálhatja.
Tekintse meg a Drift alternatíváit.
Amint látja, számos lehetőség közül választhat, ha élő csevegési szoftvert keres a kapcsolattartó központjához.
Foglaljuk össze az 5 legjobb lehetőséget, amelyek a legtöbb igényt kielégíthetik.
1. LiveAgent – a legjobb ár-érték arány. A Capterra 4,7-es besorolásával tudhatja, hogy jó kezekben lesz. A leggyorsabban testreszabható élő csevegési widgetet kínálva automatizálási lehetőségekkel, ezzel tényleg nem tévedhet. Ha csevegéseit jegyekké alakítja, ügynökei könnyebben tájékozódhatnak a dolgokról, a munkaterheléstől függetlenül. Ezenkívül a LiveAgent az Ön vállalkozásával együtt fog növekedni az egyszerű méretezhetőségnek köszönhetően.
2. Zoho Desk – csodálatos platform közép- és nagyvállalatok számára, amelyek ügyfeleiket az élvonalban tartják. Ahogy a Capterra 4,5-ös értékelése is sugallja, nem fog csalódni, ha úgy dönt, hogy ezt a lehetőséget választja. A Zoho Desk lehetővé teszi az élő chat szoftver testreszabását, hogy az tökéletesen illeszkedjen a márkához. Nagyobb mennyiségű ügyfélkapcsolat mellett egy chatbot segítségével leemelheti az ügynökök válláról a terhet, és minimalizálhatja a válaszidőt.
3. HubSpot Service Hub – ez a szoftver 4,4-es Capterra besorolással büszkélkedhet, amely megmutatja, hogy ügyfeleik mennyire értékelik a szolgáltatást. Könnyen integrálható más HubSpot termékekkel, ezért a HubSpot élő csevegés beállítása nem vesz igénybe időt. Sőt, ezzel mélyre is áshat, mivel számos jelentést biztosít, és lehetővé teszi az elemzések részletes tanulmányozását.
4. Intercom – soha nem hibázhat ezzel az ügyfélszolgálati területen bejáratott szereplővel. A Capterra 4,5-ös besorolásával büszkélkedhet, tudja, miért van ilyen hűséges ügyfélkörük. Számos automatizálási lehetőségének és többcsatornás platformjának köszönhetően biztos lehet benne, hogy egyetlen vásárlói kérdés sem marad megválaszolatlanul.
5. Zendesk – számos olyan funkciót kínál, amelyeket felbecsülhetetlen értékűnek talál cége számára. A 4,4-es Capterra-besorolással biztos lehet benne, hogy élő chat szoftvere kiváló ügyfélszolgálatot nyújt. Ügyfelei nem csak a gyors és személyre szabott válaszokat fogják élvezni az ügynököktől, hanem felhatalmazást kapnak arra is, hogy önkiszolgáló lehetőséggel és robusztus tudásbázissal megoldják kérdéseiket.
Élő chat szoftver | LiveAgent
Próbálja ki a legjobb élő chat szoftvert ingyen! Bankkártya megadása nem szükséges.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra értékelés
Általános szoftverértékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóktól.
|
4.7
(kb. 1e vélemény)
|
4.5
(kb. 1.7e vélemény)
|
4.4
(kb. 100 vélemény)
|
4.5
(kb. 800 vélemény)
|
4.4
(kb. 2.8e vélemény)
|
Web alapú |
|
|
|
|
|
Ingyenes verzió |
A LiveAgent ingyenes verziót kínál.
|
A Zoho Desk ingyenes verziót kínál.
|
A HubSpot Service Hub ingyenes verziót kínál.
|
Az Intercom nem kínál ingyenes verziót.
|
A Zendesk nem kínál ingyenes verziót.
|
Ingyenes próbaverzió |
A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál.
|
A Zoho Desk ingyenes próbaverziót kínál.
|
A HubSpot Service Hub ingyenes próbaverziót kínál.
|
Az Intercom ingyenes próbaverziót kínál.
|
A Zendesk ingyenes próbaverziót kínál.
|
Kezdő ár |
$29/agent/month
A LiveAgent élő csevegőszoftver ára havi 29 dollártól kezdődik.
|
$58.5/agent/month
A Zoho Desk élő chat szoftver ára 58,5 USD ügynök/hótól kezdődik.
|
41 €/ügynök/hónap
A HubSpot Service Hub élő csevegőszoftvereinek ára 41 € ügynök/hónaptól kezdődik.
|
$38/agent/month
Az intercom élő csevegőszoftver ára 38 USD ügynök/hónaptól kezdődik.
|
$69/agent/month
A Zendesk élő csevegőszoftver ára 69 USD ügynök/hótól kezdődik.
|
Ha érdeklődik az élő csevegőszoftver vásárlása iránt, itt talál egy listát azokról a kérdésekről, amelyeket feltehet, hogy megtudja, megfelelő-e az Ön számára.
Ezek az egyszerű kérdések segíthetnek eldönteni, hogy a szoftver megfelelő-e vállalkozása számára. A demóhívások arról szólnak, hogy megbizonyosodjon arról, hogy ezt a befektetést szeretné megvalósítani. Szóval kérdezzen!
Bár a különböző szolgáltatók eltérő válaszokat adhatnak, általában ez elég egyszerű. Először is ki kell választania a használni kívánt élő chat szoftvert, és regisztrálnia kell rá. Ezután hozzá kell adnia egy élő csevegés gombot a webhelyéhez. Ennek bonyolultsága szolgáltatónként eltérő lehet. De ha példának vesszük a LiveAgentet, akkor egyszerűen hozzá kell adnia egy HTML-kód darabját az oldal törzséhez. Ha nem próbálja jelentősen személyre szabni az élő csevegés gombját, a LiveAgent élő csevegési szoftverének teljes beállítása nem tarthat tovább néhány percnél.
Ez nagymértékben függ attól, hogy melyik élő csevegési szoftvert választja. A fenti cikkben megtalálhatja a 15 legnépszerűbb élő chat szoftver szolgáltatót, mely funkciókat kínálnak, és mennyibe kerül.
Számos lehetőség létezik, és valóban fel kell mérnie, hogy melyik a legmegfelelőbb az Ön számára. Ha azonban egy egyszerűen navigálható technológiát keres, amelyre 100%-ig támaszkodhat, a LiveAgent a megfelelő az Ön számára.
A LiveAgent élő csevegő szoftvere egy csodálatos, mindenre kiterjedő megoldás minden olyan vállalkozás számára, amely több kommunikációs csatornán keresztül szeretne kiváló támogatást nyújtani. Nem számít, hogy csevegést, telefonhívást, közösségi média említést vagy értesítést kap egy másik digitális csatornán keresztül, a beépített jegykezelő rendszernek köszönhetően könnyedén megtalálhatja az ügyfelekkel való interakciót, beleértve a chat beszélgetést is.
Nemcsak a szolgáltatások mennyisége, hanem minősége is a LiveAgent élő csevegőszoftvert nagyszerű lehetőséggé teszi minden ügyfélközpontú vállalkozás számára.
Itt a LiveAgent ellopja a műsort. A funkciók széles skáláját és több mint 150 integrációját kínálva, miközben továbbra is megfizethető és hozzáférhető, soha nem fogja úgy érezni, hogy lemarad. Bár alapvető funkcióit teljesen ingyenesen használhatja, a 15 dolláros ár egy csekély összeget jelent a szoftver által kínált összes képességért.
A LiveAgent magas értékelésekkel büszkélkedhet olyan webhelyeken, mint a Capterra, a G2 és a TrustRadius. Tehát ha értékeli a hasonló gondolkodású közösségek és a LiveAgent élő csevegőszoftver felhasználóinak véleményét, ez lehet a legjobb megoldás az Ön számára.
Ez a LiveAgent által biztosított élő chat szoftver. Egy 5 percnél nem tovább tartó kezdeti beállításnál nem kell tudnia, hogyan kell kódolni a művelet végrehajtásához. Ennek az élő csevegőszoftvernek a mindennapi testreszabása és használata pofon egyszerű még azok számára is, akik nem tartják magukat műszakilag jártasnak. Ezenkívül a több mint 150 integráció nagyon egyszerűvé teszi a csatlakozást bármilyen platformhoz, amire szüksége van.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Fedezze fel a LiveAgent ingyenes élő chat szoftverét, amely növeli ügyfél-elégedettségét és ügynökei hatékonyságát. Próbálja ki ma, és élvezze a leggyorsabb, teljesen testreszabható chat widgetet a piacon! Csatlakozzon a vezető márkákhoz, és egyszerűen integrálja weboldalára ezt a magyar nyelvű megoldást. Kattintson most, és fokozza ügyfélszolgálatát!
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
Fedezze fel, hogyan integrálhatja a Google Analytics konverziós adatait az élő csevegés során a LiveAgent beépített csevegés nyomonkövetésével. Egyszerűen használható, költséghatékony megoldás az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésére. Próbálja ki ingyenesen!
Ingyenes élő chat szoftver az Ön weboldalára
Fedezze fel az ingyenes élő chat szoftvert, amely javítja vásárlói élményét és növeli konverziós rátáját! A LiveAgent platform segít valós időben kapcsolatot teremteni látogatóival, könnyen integrálható weboldalába, és számos előnyt kínál, mint például jegyelőzmények keresése és további integrációk. Kezdje el ingyenesen, kötelezettségek nélkül!
Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét
Optimalizálja ügyfélszolgálatát a LiveAgent GYIK szoftverével! Engedje meg ügyfeleinek, hogy gyors és hatékony önkiszolgáló támogatást kapjanak, miközben csökkenti az ismétlődő kérdéseket és növeli az ügynökök produktivitását. Kezdjen 30 napos ingyenes próbaverzióval vállalati e-mail címén, és építsen átfogó tudásbázist könnyen kezelhető WYSIWYG szerkesztővel. Fedezze fel, hogyan segíthet a GYIK szoftver az ügyfélelégedettség növelésében!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team