A vásárlói ajánlások növelik az online hírnevet és hitelességet. A cikk gyakorlati tippeket és sablonokat kínál az ajánlások hatékony kéréséhez, segítve a pozitív ügyfélélmények megosztását.
Mivel a mai fogyasztók kevésbé hajlamosak bízni a hagyományos marketingben és reklámozásban, a vásárlói ajánlások és vélemények gyűjtése soha nem volt ilyen kritikus. Az ügyfelek ajánlásai valóban nagy hatást gyakorolhatnak a potenciális üzleti kapcsolatok befolyásolására, és javíthatják online hírnevüket, növelhetik hitelességüket és növelhetik az eladások számát. Mindazonáltal kihívást jelenthet, hogy boldog ügyfelei megosszák pozitív tapasztalataikat a márkájával, mivel sok vállalkozás egyszerűen nem tudja, hogyan kérjen ajánlásokat.
Az ajánlások elégedett ügyfelek ajánlásai, amelyek megerősítik a termék vagy szolgáltatás minőségét, teljesítményét vagy értékét – önként vagy a vállalat kérésére adják meg. A vásárlói ajánlások az egyik leghatékonyabb marketing eszköz. Valójában a tanulmányok azt mutatják, hogy az ajánlások a legmagasabb hatékonysági besorolással (89%) rendelkeznek, mint bármely más típusú tartalommarketingek.
Íme néhány általános tipp és bevált gyakorlat arra vonatkozóan, hogyan győjthet be ajánlásokat az ügyfelektől.
Ha az ügyfelek megosszák tapasztalataik konkrét részleteit egy céggel, termékkel vagy szolgáltatással, az teszi a jó ajánlást. Amikor megkérdezik, akkor viszont a legtöbben aligha fogják tudni, mit mondjanak azonnal. Az alábbiakban bemutatjuk az ügyfelek számára az alapvető ajánlási kérdéseket, amelyek testre szabhatóak az Ön vállalkozásához igazítva.
Hűséges ügyfeleinek többsége – bármennyire is örül a termékeinek vagy szolgáltatásainak – valószínűleg nem osztja meg az ajánlásait, hacsak nem kérik őket. De hogyan kell pontosan megkeresnie az ügyfelet egy ajánlásért? Íme néhány bevált e-mail sablon, amelyet felhasználhat, amikor ajánlásokat kér az ügyfelektől.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Termék frissítés email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent termékfrissítés email sablonjait, melyek segítenek versenyképes maradni és elégedett ügyfélbázist fenntartani. Ismerje meg az új funkciók bemutatásának módjait 10 könnyen testre szabható sablon segítségével, és kapjon tippeket a hatékony emailek írásához. Próbálja ki ingyen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team