Az Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok segítenek az ügyfélszolgálati kérdések hatékony kezelésében, információk átlátható bemutatásában, csökkentve a támogatási jegyek számát és javítva az ügyfélelégedettséget.
A tudásbázis egy önkiszolgáló online könyvtár, amely információkat tartalmaz egy termékről, szolgáltatásról, részlegről vagy bármely más témáról, amely az adott vállalathoz kapcsolódik, amelynek tulajdonosa és kezelője.
A tudásbázisban található adatok és információk bárhonnan beszerezhetők, de általában több olyan közreműködőtől származnak, akik felelősek a karbantartásért és a frissítésekért. Általános szabályként a vállalat képviselőinek részt kell venniük és moderálniuk kell a tudásbázis fórumain.
Azok a témák, amelyeket általában egy tudásbázis átfog, a használati útmutatóktól a szállítási vagy visszatérítési irányelvekkel kapcsolatos gyakran feltett kérdésekig terjednek. Általában a tudásbázisok mindenféle tartalmat tartalmaznak, beleértve a gyakran feltett kérdéseket, a hibaelhárítási útmutatókat és más alapvető információkat az ügyfelek és az érdekelt felek számára.
A tudásmenedzsment lehetővé teszi a vállalat szaktudásának létrehozását, adminisztrációját, megosztását, felhasználását és kezelését, és minden iparágban használható. Megalapozott tudásmenedzsment-alapokkal a szervezete mozgékonyabb, gyorsabban működik és hatékonyabban működik. Ezenkívül az Ön által nyújtott önkiszolgáló lehetőségeknek köszönhetően javulni fog ügyfele elégedettsége.
A tudásmenedzsment erejének kiaknázása és az önkiszolgálás lehetőségeinek támogatása érdekében támogatást hoztunk létre egy tudásbázis-sablon készletből.
If it’s still not clear for you, we would be happy to help further. Don’t hesitate to contact us!
VAGY
If you want to learn more about this topic, here’s a list of knowledge base articles that will help you with that: [links to the articles, preferably in bullet points for better readability].
That’s why I would kindly ask you to follow this link [link to a dedicated website or workflow inserted] and then create a ticket describing the problem you encountered in a detailed way. This is the easiest and fastest way that we can help solve your issue. Thank you!
VAGY
What’s more, we will create a dedicated knowledge base article regarding your issue so that other [users/customers] can read it in the future to deal with this problem on their own.
A következő sablonok segíthetnek a témán kívüli megbeszélésekben való részvételben a COVID-dal kapcsolatos témákról, a távmunkáról, a legújabb filmpremierről, a Netflix sorozatról, a technológiai botrányról stb. nem kapcsolódik közvetlenül a vállalat működéséhez, termékéhez vagy szolgáltatásaihoz.
VAGY
I’d like to add [company name]’s view on that matter. [Explanation presenting the company’s position concerning the discussed matter]. We hope that you understand the company’s position.
At the same time, remember that our knowledge base is a space created for our users, so feel free to use it in a way that is most convenient for you. That’s why we invite you to share your thoughts and opinions in this thread.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Enhance your customer support communication with LiveAgent's basic knowledge base templates.
Reduce support tickets, improve response times, and foster customer satisfaction by providing a reliable and accessible source of information.
Értékesítést követő email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent értékesítést követő email sablonjait, amelyek növelik az utókövetési emailek hatékonyságát és elkerülik a gyakori hibákat. Optimalizálja kommunikációját testreszabott sablonokkal, és használja ki az automatizálás előnyeit. Kezdje el ingyenes fiókjával!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team