A termékek és szolgáltatások árazása kulcsfontosságú a vásárlók számára. A LiveAgent szoftver segít az ügyfélkapcsolatok optimalizálásában, és hatékony válaszokat kínál az árazási kérdésekre, különösen az online ügyfélszolgálaton és közösségi médián keresztül.
Azok a vállalatok, akik aktívak a közösségi médián, különböző kérdéseket kapnak közvetlen üzenetekben. Arra kellene koncentrálnia, hogy minden üzenetet megválaszoljon, viszont néhány üzenet fontosabb a többinél, mert közvetlenül vannak hatásra az értékesítésekre. Ha ezek az üzenetek ignorálva lesznek, az bajhoz vezethet.
Az egyike ezeknek az üzenet típusoknak az árazással kapcsolatos kérdések. Miért? Mert a legtöbb ügyfél számára az árazás egy döntő faktor termékek vásárlásakor.
Ha terméket vagy szolgáltatást keresnek, a vásárlók számos karakterisztikát analizálnak, mint például a termék minősége, márkája, származása és árazása. Néhány faktor ezek közül nagyobb hatással lehet a többiekhez képest egy vásárlási döntésre.
Például néhány fogyasztó jobban fog aggódni a termék minősége miatt, mint a többiek, míg mások a jelentős finansziális spórolásokat preferálják. Ha egy vásárló egy bizonyos termék áráról küld üzenetben egy kérdést, biztos lehet benne, hogy ez az információ fog hatni a vásárlási döntésükre.
Minden potenciális vásárló szokástól függően, a termék értéke egy érdeklődési faktort fog reprezentálni, ami kibillentheti az egyensúlyt a vásárlás elvégzésére vagy az ellen.
Hogy könnyebben megértse ezt a faktort, ki fogjuk emelni a fő elemeit a hatásnak:
Valószínűleg tudja, hogy mennyire ár-érzékenyek a kliensei. Habár, ahogyan már említettük, ha egy ügyfél egy bizonyos termék vagy szolgáltatás áráról kérdez, a legjobb választ kellene adnia a kérdésére olyan gyorsan, amennyire csak lehet. Előkészítettünk egy pár sablont, amely segíteni fog ebben.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Azt ajánljuk, hogy a felhasználó kérdését közvetlenül válaszolja meg. Kényelmesebb számukra és ezt várják öntől, mielőtt elküldenék az üzenetet. Hozzá kellene adnia egy linket is az érintett termékről vagy szolgáltatásról, hogy megrövidítse a potenciális vásárló vásárlási kalandját.
Ha annak a terméknek vagy szolgáltatásnak az ára, amelyről a felhasználó kérdezett, hamarosan csökkenni fog, akkor ajánlhatja nekik, hogy várjanak még egy kicsit hosszabb időt és vegyék meg a kedvezményes áron. Habár mindig egyeztetnie kell a felettesével, hogy megoszthatja-e ezt az információt a potenciális vásárlókkal.
Ténylegesen ritka gyakorlat az árak átkonvertálása egy felhasználó valutájára, míg közvetlen üzenetekben kommunikálnak. Segíthet a felhasználónak találni olyan információt, amely elmagyarázza, hogyan kalkuláljuk az árazást a valutájukra, vagy hol tud találni egy átváltási rátát, de az nem ajánlott, hogy egy fixált árat osszon meg a valutájukra átváltva, mivel az átváltási ráta folyamatosan változik.
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!
Hogyan értesítsük az ügyfelet az áremelésről?
Tájékoztassa ügyfeleit az áremelkedésről bizalom és hűség megőrzése érdekében! Fedezze fel a legjobb gyakorlatokat és 7 hatékony e-mail sablont, amelyek segítenek kommunikálni az árváltozások okait és előnyeit. Töltse le ingyenesen és tartsa meg ügyfeleit boldogan!
Termék frissítés email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent termékfrissítés email sablonjait, melyek segítenek versenyképes maradni és elégedett ügyfélbázist fenntartani. Ismerje meg az új funkciók bemutatásának módjait 10 könnyen testre szabható sablon segítségével, és kapjon tippeket a hatékony emailek írásához. Próbálja ki ingyen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team