A cikk bemutatja a hívásközpont sablonokat, amelyek segítenek erős ügyfélkapcsolatokat építeni. A szkriptek biztosítják a következetes és magas színvonalú kommunikációt, miközben a személyre szabott ügyfélélményt támogatják.
A legtöbb telefonon ügyfélszolgálatot nyújtó vállalatnál különböző típusú call center szkriptek vannak használatban. Ha követni kívánja példájukat és kiváló ügyfélszolgálati élményeket kínálna ügyfeleinek, akkor átgondolt call center szkriptek segítségével jó szolgáltatást kell nyújtania számukra.
A call center szkriptek használata biztosítja, hogy a támogatási ügynökök kommunikációja a külső érdekeltekkel következetes és magas színvonalú legyen. A jó ügyfélszolgálati szkript létrehozásához figyelembe kell venni néhány olyan érdeklődési területet, amelyek fontosak mind a vállalat, mind az ügyfelek számára.
Egy jó call center szkriptnek tartalmaznia kell:
Fontos megemlíteni, hogy az ügyfélszolgálati ügynök soha ne legyen tiszteletlen vagy türelmetlen az ügyfelekkel való kapcsolattartás során. Tegyük fel, hogy az ügyfél hangnemje szemtelen. Ebben az esetben az ügynöknek udvariasan meg kell kérnie az ügyfelet, hogy hívjon vissza egy másik időpontban, vagy továbbítsa a hívást egy másik kollégának, aki jobban tudja kezelni az ilyen helyzeteket. Azonban soha nem elfogadható, ha egy ügynök vitatkozik az ügyféllel, vagy rájuk csapja a telefont.
A minőségi ügyfélszolgálat nyújtásának előnyei mindig jobban megtérülnek, mint csekélység vagy tiszteletlenség. Fontos megjegyezni, hogy az erős ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez empatikusnak kell lennie, megértőnek kell lennie és megkell nyugtatnia az ügyfelet afelől, hogy problémája megoldódik, és hogy a vállalat alkalmazottai mindent megtesznek a lehető legjobb segítségnyújtás érdekében. Most vessünk egy pillantást néhány call center szkript sablonra.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Mivel a telefonos szkriptek beszélgetési forgatókönyvek alapján készülnek, szinte lehetetlen javasolni a call center szkript ideális hosszát. A szkript készítésekor azonban ne felejtsük el, hogy a lehető legtömörebb és pontosabb legyen. Ügyfelei elvárják, hogy támogassátok őket, és a lehető leggyorsabban szeretnék megkapni az Ön segítségét. Az iparági referenciaértékek szerint a telefonos központokkal kapcsolatba lépő ügyfelek szinte azonnali válaszra számítanak. Az átlagos válaszidő nem haladhatja meg a 20 másodpercet. Ez nem azt jelenti, hogy ügynökeinek ennyi idő alatt meg kell oldania az ügyfelek problémáit, de azt mutatja, hogy az emberek gyors segítségre számítanak.
Először is, minden call center szkriptet a vállalkozáshoz kell igazítani, az érdeklődési köréhez kapcsolódó témákat kell lefednie. Ha ez a rész megvan, akkor folytathatja a szkript kitöltését erőteljesebb szavakkal vagy kifejezésekkel, amelyek a megfelelő üzenetet közvetítik. Ezek a szavak tartalmazhatják: abszolút, gyorsan, kitűnő, ajánlani, izgalmas, kérem, öröm, nagyszerű, sajnálom, minden bizonnyal, kényelem, idő, elengedhetetlen.
Néhány olyan kifejezés, amelyet szinte minden call center szkriptben fel kell használni, a következők: „Hogyan segíthetek?”, „Miben segíthetek ma?”, „A kérdés megválaszolásához…”, „Úgy tűnik, mintha szüksége lenne [ valami] … ”,„ Megértem, hogy… ”,„ Mi lenne, ha együtt csinálnánk/terveznénk valamit … ”,„ Nagyra értékelem a türelmét. ”,„ Elnézést kérek a kellemetlenségekért … ”és természetesen a “Köszönöm”.
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
Call center bocsánatkérési sablonok
A LiveAgent ingyenes, használatra kész call center bocsánatkérési sablonokat hozott létre minden olyan vállalat/magánszemély számára, aki professzionális ügyfélszolgálatot kíván nyújtani.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team