Ügyfélszolgálati követési email sablonok segítenek növelni az ügyfél elégedettségét és hűségét. Különböző sablonok állnak rendelkezésre az ügyfélszolgálati interakciók után, mint például intézkedést követő és elégedettséget mérő emailek.
Az ügyfélszolgálat kritikus része bármilyen sikeres vállalatnak, függetlenül az ipartól. Viszont, a kiváló ügyfélszolgálat és támogatás nem csak ügyfelek kérdéseire való válaszolást vagy problémamegoldást jelent. Meg kell bizonyosodnia arról, hogy az ügyfél elégedett marad és boldog lesz a megoldással, így a következetes követés a kulcs. Ettől függetlenül sok társaság, ügyfélszolgálat megáll, ha az ügyfél kérelme kezelve lett. Még ha a követés egy viszonylag egyszerű feladat is, gyakran el van hanyagolva. A legutóbbi SuperOffice Ügyfélszolgálati Felmérés Jelentésalapján:
Az ügyfél követési emaileknek nagy hatása lehet az ügyfél élményre. Ez olyan dolog, amit a kis vállalatok gyakran megértenek és előnyükre fordítanak, de a nagyobb szervezetek hajlamosak elfelejteni. A követési emailek, amelyek egyenesen az ügyfélszolgálati interakció után vannak küldve:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your<br> own customer email templates, thus<br> helping you improve customer service.<br> Curious about all the opportunities?
Attól függetlenül, hogy az ügyfelek kérelmének állapotát frissíti, visszajelzést kér, vagy proaktív segítséget kér egy megoldás után, a követéseket nem kellene lebecsülni az ügyfélszolgálati csapatának. Itt van 10 ügyfélszolgálat követési email sablon, amelyek számos részét fedezik az ügyfél követési folyamatnak – használja őket azonnal, amikor a saját ügyfél követési üzeneteit készíti.
I wanted to update you about the status of your issue before the weekend.
It is still in progress and is being worked on by our technical support team. We’re prioritizing your request, and I will make sure this issue is resolved over the weekend. You will get notified immediately once it’s done.
You can also track the status of your request any time by logging in to your [Brand] account and clicking on the Requests tab.
Thanks for your patience!
Have a great weekend,
[YOUR SIGNATURE]
Hope you’re doing well. I just wanted to check in with you regarding the issue you had the other day with [details of the issue]. Was it resolved? Do you need any additional help? Please let me know – I’d be happy to assist you in any case.
Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]
You are most welcome. I’m glad that out of hundreds of customers we send emails to every day, someone appreciates the effort we put into trying to provide the highest quality of customer service.
Customers like you are the reason we strive to do the best at our jobs. Please feel free to reach out again if you have any questions, issues, or concerns – we are just an email away and will always be happy to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
I’m sorry again about the less than stellar experience you had the other day with our customer support team. I just wanted to reach out and let you know that we’ve decided to put our entire customer support team through additional training to ensure situations like that won’t happen again.
In the meantime, if you have any questions, concerns, or feedback, or if there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to let me know.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
I’m glad we were able to resolve [issue]. By the way, you can read more about managing [your account/ payment options/ settings, etc.] in our Help Center. There’s one article that covers your issue in depth [insert link].
If you have any other questions, or if there’s anything we can do to make your experience with us more enjoyable, please let us know.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
I’m checking in about your case with us regarding [case topic] one last time. It’s been [number of days] days since we’ve heard from you, so I wanted to reach out and let you know we are going to close this ticket.
Please feel free to reopen this ticket or open a new one if you need any further assistance – we’ll be happy to help.
Thanks again for working with us!
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for contacting us about [details of the issue]. Our records show that your issue has been resolved, so your ticket will be automatically closed in 3 days.
If you still need our help or have any more questions, just hit ‘reply’ and we’ll get back to you shortly.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
We’re reaching out regarding your recent issue with [details of the issue] that was resolved on [date]. To help us serve you better, we’d love to hear about your experience with our support team.
On a scale of 1 to 5, how easy was it to get your issue resolved?
1 = Extremely difficult
2 = Very difficult
3 = Neither
4 = Very easy
5 = Extremely easy
We appreciate your feedback. And as always, if there’s anything else we can do for you in the future – please don’t hesitate to reach back out again.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
You recently reached out to us regarding [details of the issue] which was resolved on [date]. We would love to hear about your experience with our customer service.
Can you please take a moment to respond to this quick survey? It’ll take you less than 60 seconds to answer! Thank you so much, your feedback will help us assist you better in the future.
[Link to Survey]
Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]
As you may already be aware, earlier this week some of our customers have encountered an issue with [product/service/ feature, etc.] Our engineering team was able to resolve it approximately 2 hours after the initial report. We’d like to apologize once again for any inconvenience this may have caused.
To ensure this doesn’t happen again we’re working on multiple improvements to our [product/ service/ feature/ operations, etc.]. In this blog post, we published a full explanation of what went wrong, what we did to recover, and what we’ll do to prevent this from happening in the future: link to a blog post.
Thank you for your patience and understanding. And as always, if you have any questions or come across any issues, please let us know, we’re here to help.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
Amikor egy ügyfél kérelemre válaszol, követnie kellene annak érdekében, hogy leellenőrizze a probléma státuszát. Egy követéssel biztosíthatja, hogy a probléma helyesen lett megoldva.
A követési emailt valakinek küldi, aki kérdést tett fel önnek (vagy valakinek, akinek szolgáltatást nyújtott), miszerint van-e valami más, amiben tud segíteni. Ez a fajta email gyakran bővíti a munka körét, amelyet a társasága nyújt vagy további termékeket vagy szolgáltatásokat kínál az ügyfélnek. A követési emailt olyan ügyfeleknek kell küldenie, akik vásároltak már vagy volt valamiféle interakciójuk a társaságával.
Úgy tudja követni az ügyfél panaszt, hogy visszajelzést kér arról, hogy milyen jól lett megoldva a probléma és javítást kínál, abban az esetben, ha az ügyfél úgy véli, hogy szükséges.
Ügyfelet méltató, köszönő e-mail sablonok
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélkapcsolatait és erősítheti márkahűségét köszönő e-mailekkel! Ismerje meg a tíz ingyenes sablont, amelyekkel személyre szabhatja üzeneteit. Könnyítse meg az ügyfelei megbecsülését a LiveAgent segítségével, most kötelezettségek nélkül kipróbálható!
Értékesítést követő email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent értékesítést követő email sablonjait, amelyek növelik az utókövetési emailek hatékonyságát és elkerülik a gyakori hibákat. Optimalizálja kommunikációját testreszabott sablonokkal, és használja ki az automatizálás előnyeit. Kezdje el ingyenes fiókjával!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team