Az e-kereskedelmi e-mail sablonok hatékony eszközök az ügyfélkapcsolatok erősítésére és a vásárlói élmény javítására. Fedezze fel az e-mail marketing stratégiák optimalizálásának tippeit és ötleteit a LiveAgent cikkében!
Az e-kereskedelem hihetetlenül gyors ütemben növekszik és a közelgő értékesítési szezonban jelenleg nincs ennél fontosabb az ipar számára. 2019-ben az e-kereskedelem által generált globális értékesítés meghaladta a 3,4 milliárd dollárt és várhatóan 2021-ben eléri a 4,9 milliárd dollárt (forrás). Tehát, ha Önnek van e-kereskedelmi üzlete, akkor ez az utolsó lehetősége arra, hogy felkészüljön. Ha még nem tette meg, itt az ideje, hogy vizsgálja felül az e-kereskedelmi marketing stratégiáját.
Stratégiája mely szempontjaira kell összpontosítania? Minden jel arra mutat, hogy az e-mailek az e-kereskedelemi vállalkozások preferált kommunikációs módszerei. Valójában az emberek 72%-a (ideértve az ezeréveseket és a tinédzsereket is) az e-mailt részesíti előnyben a vállalkozásokkal folytatott kommunikáció fő forrásként (forrás).
Mindezeket figyelembe véve megadjuk az összes szükséges forrást és tippet az e-kereskedelem e-mailes marketingstratégiájának fejlesztéséhez – beleértve a különféle típusú e-maileket, amelyeket fel kell használnia az ügyfelek figyelmének felkeltését.
Mielőtt elkezdene tömegesen e-mailezni az ügyfeleivel, fontos meghatározni az e-mail marketing stratégiájának céljait. Célja minden tevékenysége alapját képezik és segítenek mérni azok teljesítményét.
Ha csak szilárd stratégia nélkül kezd el e-maileket írni, akkor megkockáztathatja azokat az üzeneteket, amelyek nem hozzák majd a kívánt eredményt. Az a kérdés, amelyet e-kereskedelmi vállalkozásként feltesz magának: “Mit akarok elérni?”
A céljai a következők lehetnek:
Nyilvánvaló, hogy nem csak e célok egyikét kell választania. Az e-mail marketing által kínált összes lehetőség mellett azonban néhány egyértelműen meghatározott célkitűzés a cél. Ha túl sok célpontot próbál elérni, akkor a kampányai nem teljesítenek majd jól. Az Ön számára legfontosabb célokra összpontosítva hatékonyan kihasználva erőforrásait és elkerülheti az időpazarlást olyan e-mail tartalmak létrehozására, amelyek semmilyen értéket nem jelentenek a felhasználók számára.
Vizsgáljuk meg, mit tehet annak érdekében, hogy elérje világosan meghatározott céljait.
Amint az elején említettük, készítettünk egy maroknyi anyagot, amelyek segítségével az elméletet átültetheti a gyakorlatba, és e-mailben megkezdheti a kommunikációt a potenciális és a meglévő ügyfelekkel.
We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.
We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.
Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!
Want to learn more? Go to our website [link]
Best,
The [company] team
Here’s your requested price drop alert!
We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.
To get the discount, use this unique code at the checkout:
PROMO CODE: [code]
Hurry up, the offer expires on [date]!
We think you should know that our prices have just dropped.
You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].
Have a look at some examples of discounted items:
[A list of the most greatly discounted products with images]
Click the button below to start shopping:
[button] ACCESS THE STORE
Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.
You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:
[code]
Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.
[button] BUY NOW
It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.
Have a look at some of the items that are still available:
[Examples of products that are still in stock].
The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.
[Button] SHOP NOW
Best,
The [company] Customer Service Team
Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].
This means you only have [Y] hours left to save on selected products.
Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.
[Button] SHOP THE SALE
Here’s what you can buy:
[Images of discounted products].
We have something special for you:
Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.
[code]
Follow this link to use your coupon [link]
[code]
If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].
And once again – thank you for your help!
Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]
You left your shopping cart full of cool stuff.
We hope that you are still interested in buying our products.
To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.
Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]
But no worries – the previous products are still waiting for you.
Button: Go my cart
You bought a [product] from us recently.
You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].
Here’s what we’ve got for you:
[A list of products with pictures]
[SHOP]
Best,
[name and position]
Sign up for our free 30-day trial. No credit card required.
Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right around the corner.
Az e-mail egy régóta bevált marketing eszköz. Az értékesítési csatorna olyan műveletsorozatot ír le, amelyet a látogató követhet, a kezdeti érdeklődéstől kezdve a mérlegelésen át a vásárlásig. Az e-kereskedelmi e-mail hatékony módszer a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére azáltal, hogy e-mailek sorozatát küldi a felhasználónak, amikor egy webhelyet látogat.
Az e-kereskedelem e-mail listájának létrehozásához szüksége van egy e-kereskedelemre felszerelt e-mail marketing eszközre, hogy létrehozhasson egy űrlapot az ügyfelek információinak összegyűjtésére, és egy sor e-mailt, amelyek segítenek kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, valamint kommunikálja vállalkozását. Ilyen eszköz lehet például a Mailchimp.
Az e-mail a legnépszerűbb módja az online kommunikációnak. Az e-mail küldése gyakran a vásárlás első lépése.
Értékesítést követő email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent értékesítést követő email sablonjait, amelyek növelik az utókövetési emailek hatékonyságát és elkerülik a gyakori hibákat. Optimalizálja kommunikációját testreszabott sablonokkal, és használja ki az automatizálás előnyeit. Kezdje el ingyenes fiókjával!
Az e-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazoló e-mail sablonok
Fedezze fel a LiveAgent e-kereskedelmi kézbesítési és visszaküldési e-mail sablonjait! Személyre szabott, hatékony kommunikációval erősítse márkaidentitását és tájékoztassa ügyfeleit megrendeléseik állapotáról. Látogasson el oldalunkra és növelje e-mail marketing hatékonyságát professzionális sablonjainkkal!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.