Az e-kereskedelmi e-mail sablonok hatékony eszközök az ügyfélkapcsolatok erősítésére és a vásárlói élmény javítására. Fedezze fel az e-mail marketing stratégiák optimalizálásának tippeit és ötleteit a LiveAgent cikkében!
Az e-kereskedelem hihetetlenül gyors ütemben növekszik és a közelgő értékesítési szezonban jelenleg nincs ennél fontosabb az ipar számára. 2019-ben az e-kereskedelem által generált globális értékesítés meghaladta a 3,4 milliárd dollárt és várhatóan 2021-ben eléri a 4,9 milliárd dollárt (forrás). Tehát, ha Önnek van e-kereskedelmi üzlete, akkor ez az utolsó lehetősége arra, hogy felkészüljön. Ha még nem tette meg, itt az ideje, hogy vizsgálja felül az e-kereskedelmi marketing stratégiáját.
Stratégiája mely szempontjaira kell összpontosítania? Minden jel arra mutat, hogy az e-mailek az e-kereskedelemi vállalkozások preferált kommunikációs módszerei. Valójában az emberek 72%-a (ideértve az ezeréveseket és a tinédzsereket is) az e-mailt részesíti előnyben a vállalkozásokkal folytatott kommunikáció fő forrásként (forrás).
Mindezeket figyelembe véve megadjuk az összes szükséges forrást és tippet az e-kereskedelem e-mailes marketingstratégiájának fejlesztéséhez – beleértve a különféle típusú e-maileket, amelyeket fel kell használnia az ügyfelek figyelmének felkeltését.
Mielőtt elkezdene tömegesen e-mailezni az ügyfeleivel, fontos meghatározni az e-mail marketing stratégiájának céljait. Célja minden tevékenysége alapját képezik és segítenek mérni azok teljesítményét.
Ha csak szilárd stratégia nélkül kezd el e-maileket írni, akkor megkockáztathatja azokat az üzeneteket, amelyek nem hozzák majd a kívánt eredményt. Az a kérdés, amelyet e-kereskedelmi vállalkozásként feltesz magának: “Mit akarok elérni?”
A céljai a következők lehetnek:
Nyilvánvaló, hogy nem csak e célok egyikét kell választania. Az e-mail marketing által kínált összes lehetőség mellett azonban néhány egyértelműen meghatározott célkitűzés a cél. Ha túl sok célpontot próbál elérni, akkor a kampányai nem teljesítenek majd jól. Az Ön számára legfontosabb célokra összpontosítva hatékonyan kihasználva erőforrásait és elkerülheti az időpazarlást olyan e-mail tartalmak létrehozására, amelyek semmilyen értéket nem jelentenek a felhasználók számára.
Vizsgáljuk meg, mit tehet annak érdekében, hogy elérje világosan meghatározott céljait.
Amint az elején említettük, készítettünk egy maroknyi anyagot, amelyek segítségével az elméletet átültetheti a gyakorlatba, és e-mailben megkezdheti a kommunikációt a potenciális és a meglévő ügyfelekkel.
We are reaching out with some good news: our [annual/seasonal] sale is kicking off soon.
We’ve been working on an exceptional offer for the last few weeks, so you can expect big discounts coming your way.
Click here [link] to set an email reminder for a price drop alert if you don’t want to miss out!
Want to learn more? Go to our website [link]
Best,
The [company] team
Here’s your requested price drop alert!
We lowered prices on [all our products/selected products] by up to [X]%.
To get the discount, use this unique code at the checkout:
PROMO CODE: [code]
Hurry up, the offer expires on [date]!
We think you should know that our prices have just dropped.
You can enjoy discounts of up to [X]% off on [all our products/selected products].
Have a look at some examples of discounted items:
[A list of the most greatly discounted products with images]
Click the button below to start shopping:
[button] ACCESS THE STORE
Our [spring/summer/fall/winter/annual/seasonal] sales have just kicked off.
You can get our products for [X]% less than usual. Just use the following code at the checkout:
[code]
Hurry up, this offer only lasts for [Y] days.
[button] BUY NOW
It’s your last chance to get our products with a [X]% discount.
Have a look at some of the items that are still available:
[Examples of products that are still in stock].
The offer expires [today/tomorrow], so you have only [Y] hours left.
[Button] SHOP NOW
Best,
The [company] Customer Service Team
Our [seasonal/annual] sale ends [today/tomorrow].
This means you only have [Y] hours left to save on selected products.
Discounts are automatically applied at checkout, you just need to add items that you like to your cart.
[Button] SHOP THE SALE
Here’s what you can buy:
[Images of discounted products].
We have something special for you:
Next time you shop with us, use the code below to get a [X]% discount on any item you select.
[code]
Follow this link to use your coupon [link]
[code]
If you have any questions about how to apply the code, don’t hesitate to contact us at [email address].
And once again – thank you for your help!
Regards,
Customer Satisfaction Team at [company]
You left your shopping cart full of cool stuff.
We hope that you are still interested in buying our products.
To help you make up your mind, we’ve created a list of products similar to the one sitting in your cart.
Maybe you’ll find a better fit below:
[A list of products with pictures]
But no worries – the previous products are still waiting for you.
Button: Go my cart
You bought a [product] from us recently.
You may be also interested in a few other products that work well with [item that was bought].
Here’s what we’ve got for you:
[A list of products with pictures]
[SHOP]
Best,
[name and position]
Sign up for our free 30-day trial. No credit card required.
Test LiveAgent's automation, canned messages, email templates and ticketing capabilities. Better customer service is right around the corner.
Az e-mail egy régóta bevált marketing eszköz. Az értékesítési csatorna olyan műveletsorozatot ír le, amelyet a látogató követhet, a kezdeti érdeklődéstől kezdve a mérlegelésen át a vásárlásig. Az e-kereskedelmi e-mail hatékony módszer a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére azáltal, hogy e-mailek sorozatát küldi a felhasználónak, amikor egy webhelyet látogat.
Az e-kereskedelem e-mail listájának létrehozásához szüksége van egy e-kereskedelemre felszerelt e-mail marketing eszközre, hogy létrehozhasson egy űrlapot az ügyfelek információinak összegyűjtésére, és egy sor e-mailt, amelyek segítenek kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, valamint kommunikálja vállalkozását. Ilyen eszköz lehet például a Mailchimp.
Az e-mail a legnépszerűbb módja az online kommunikációnak. Az e-mail küldése gyakran a vásárlás első lépése.
Értékesítést követő email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent értékesítést követő email sablonjait, amelyek növelik az utókövetési emailek hatékonyságát és elkerülik a gyakori hibákat. Optimalizálja kommunikációját testreszabott sablonokkal, és használja ki az automatizálás előnyeit. Kezdje el ingyenes fiókjával!
Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok
Fedezze fel a LiveAgent megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjait, amelyek segítenek optimalizálni e-kereskedelmi stratégiáját. Növelje konverzióit és bevételeit testreszabható, automatizált üzenetekkel, amelyek biztosítják, hogy ügyfelei minden fontos információt megkapjanak vásárlásukról. Kezdje el most ingyenesen!
Az e-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazoló e-mail sablonok
Fedezze fel a LiveAgent e-kereskedelmi kézbesítési és visszaküldési e-mail sablonjait! Személyre szabott, hatékony kommunikációval erősítse márkaidentitását és tájékoztassa ügyfeleit megrendeléseik állapotáról. Látogasson el oldalunkra és növelje e-mail marketing hatékonyságát professzionális sablonjainkkal!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team