Az új ügyfelek társaságához való vonzásának megfelelő metódusának megtalálása nem egyszerű. A következő években, az e-kereskedelmi ipar meg fogja tudni, hogy a piacvezetőknek tapasztalatok személyre szabására, a gépi tanulás kihasználására és az AI algoritmusokra kell figyelniük annak érdekében, hogy új fogyasztókat vonzanak. Viszont van egy másik taktika, amit a webóriások hoztak létre, mint például az Amazon, a Booking.com, a Slack és az Airbnb, akik bebizonyították a folyamatos ügyfél vonzást. A metódus, amelyet mindannyian használnak, az a hivatkozás marketing.
A hivatkozási programok mindegyik társaságot segítette exponenciálisan növelni a a legfontosabb aspektusuk vonzásával és előtérbe helyezésével: az ügyfelekkel. A jó ötletként kezdődött gondolatok ezen üzletek fejlesztésére rakétaszerű növekedést eredményezett a jól végrehajtott programjaik által, ami kihasználta a hivatkozás marketinget.
De a hatékony és sikeres hivatkozási marketing program elkészítése csak a kezdet. Az igazi kihívás az, hogy biztosítsa, hogy a marketing tevékenysége folyamatosan ösztönzi a hivatkozókat. Ez lojális ügyfeleket eredményezhet, akik ajánlják a termékeit vagy szolgáltatásait a barátaiknak és családjuknak.
Egy e-kereskedelmi bolt tulajdonosaként sokféleképpen kihasználhatja a hivatkozás marketinget. Ebben a cikkben meg szeretnénk mutatni a hivatkozás marketing előnyeit és a megfelelő eszközökkel biztosítani önt, amelyek segítenek hivatkozásokat szerezni a meglévő ügyfeleitől. Mielőtt elkezdjük az alapokat, nézze meg a Post Affiliate Pro-t, ami egy nagyszerű eszköz a hivatkozási programja kezelésére.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
A hivatkozás marketing egy promóciós forma, ami előnyt kovácsol a számos stratégiákból, hogy felbátorítsa a termék ajánlásokat. Ezzel egyidejűleg egy értékesítéshez vezetőnek is betudható, amelyek egy harmadik fél ajánlataiból jönnek létre.
Számos tanulmány megerősítette a hivatkozás marketing előnyeit.
A 2019-es Hivatkozási Marketing Állapotáról szóló Jelentés kiemeli, hogy a társaságok 30%-ának már van hivatkozási programja, és 75%-uk azt mondja, hogy ez a legolcsóbb útja az új ügyfelek szerzésének. Egy Nielsen jelentés szerint, 92%-a a fogyasztóknak bízik olyan emberek ajánlásaiban, akiket ismernek.
A hivatkozás marketing legfőbb előnye az, hogy az emberek jobban bíznak az ismerőseik ajánlásaiban, mint magában a márkában, online véleményekben, jelentésekben vagy piaci kutatásban.
Nézze meg a hivatkozási marketing további előnyeit lent.
Majdnem garantált, hogy több elégedett ügyfelet fog szerezni, mert ők már jobban fogják ismerni a termékeit vagy szolgáltatásait és olyanok által lettek ösztönözve, akikben bíznak. Igaz, hogy a végső értékesítési eredmények még mindig a kereskedelmi képességeitől fognak függni, de ez kétségkívül utat fog törni a sikerhez.
A működő hivatkozás marketinggel az értékesítési ciklus rövidebb lesz és a marketing büdzsé szoros irányítás alatt lesz tartva, mivel egy egyedülálló, egyszerű művelet bátorítására fókuszál – a hivatkozásokra.
A hivatkozás marketing stratégia nem változtatja meg a társaság értékesítési folyamatait vagy az összesített marketing tervét. Nem kerül sok időbe vagy erőfeszítésbe a marketing csapatnak, mert az ügyfelei csinálják a legtöbb promóciós “munkát” önnek a barátoknak vagy családtagoknak való ajánlás tekintetében.
Minden potenciális ügyfél, aki a hivatkozási marketing műveletei által lettek csalogatva az online boltjához, közvetve fognak hozzáférni a brandje információihoz, így eredményképpen a márka figyelme automatikusan fel lesz turbózva.
A hivatkozási program ösztönzőket a széleskörű információk alapján lehet elkészíteni és testre szabni, amelyeket olyan ügyfelek által szerezhet meg, akik érdekeltek a termékeiben vagy szolgáltatásaiban, és amelyet a lojális ügyfelek tudása egészít ki, akik aktívan hivatkozzák márkáját másoknak.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
You shop with us regularly, so we assume you like [product/service].
That’s why we have something to offer you:
Refer [product/service/company] to a friend and receive [incentive] as a reward.
It’s super easy. Just click on the button below, get your dedicated link, ask a friend or family member to visit our store through that link, and encourage them to make a purchase. That’s it!
Button: Click here to refer a friend
Thanks for being with us!
Your package with [product] is on its way! It should be delivered in the next [X] days.
While you’re waiting for [product], please have a look at our referral options. You can choose one that works best for you:
Earn $[X] for every friend who spends $[Y] at [name of the e-store] this month.
Encourage [X] friends to create an account at [name of the e-store] and get a [Y]% discount off your next purchase.
Receive [X] gift cards to share with your friends and earn [Y] loyalty points for every purchase made using each card.
Decide which option would be the most attractive for you and your friends then share the referral link with your close ones so that you can both enjoy [products/services] at the lowest prices!
If you have any questions or feedback for our referral program, don’t hesitate to contact us. You can either reply to this email or call us at [phone number].
Thanks for supporting our store!
It’s not click-bait, we promise you that! You can really receive free [products/services], or at least purchase them for considerably lower than normal prices.
All you need to do is refer our e-store to a friend. Share your referral code [code number] with everyone you care about and earn $[X} in credit for each purchase made by a friend that uses your code.
Again, here’s your referral code:
[code number]
See you around!
Gyakorlatilag bármi lehet a hivatkozás ösztönzője. A termékei, szolgáltatásai vagy az online boltja promótálásáért cserébe ajánlhat ügyfeleinek kedvezményt, pénzt, amit a boltban elkölthetnek, egy ajándékkártyát, fizikai ajándékot vagy egy mintaterméket. Erősen függ kínálatától és a belső kalkulációktól.
Nehéz pontos választ adni erre a kérdésre. Ha a termékeit vagy szolgáltatásait nem gyakran veszik, küldhet hivatkozási emaileket az ügyfeleinek minden vásárlás után. Viszont ha gyorsan mozgó fogyasztói árukat árul vagy sok visszatérő kliense van, beállíthat speciális követelményeket, amiket az ügyfeleinek el kell érniük, hogy megkapják a hivatkozási ajánlatot.
Termékértékesítés e-mail sablonok
Használja ki akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablonok. Tökéletesek minden akció reklámozásához. Csak mentse le és szabja testre őket, és már készen is állnak a használatra!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team