Az ingyenes e-mail összefoglaló sablonok segítenek a vállalkozásoknak hatékonyan kommunikálni ügyfeleikkel, növelve ezzel a bizalmat és lojalitást. A sablonok tranzakciós, kapcsolati vagy promóciós jellegűek lehetnek, és testreszabhatók.
Companies can build their brand awareness and increase customer trust by regularly sharing valuable and easily readable – or digestible – content via email. These snippets of information contain summaries of recent news or important updates according to an established schedule and are known as email digests.
Az ilyen üzenetekben szereplő tartalom konkrét típusa attól a konkrét iparágtól függ, amelyben a vállalkozás működik és ezeknek az összefoglalásokban a gyakorisága napi, heti vagy havi lehet, attól függően, hogy mennyi információt kell megosztani.
Kétségtelenül ismeri az e-mailek összesítőit, mert sok sikeres vállalat nagyon hatékonyan használja őket – azonban lehet, hogy Ön nem ismeri a terminológiát.
A rendszeres összesítő üzenetek több célt szolgálnak, az üzleti szektortól és az elküldés gyakoriságától függően. Az e-mail összesítők küldésének egyik legjobb oka az, hogy:
Az e-mail összesítők gyakran nagy mennyiségű információt tartalmaznak, könnyen olvasható formátumban összefoglalva. Természetesen ez gyakran tartalmaz grafikai elemeket – elvégre egy kép többet mond ezer szónál. Tehát hogyan kellene megterveznie ezt a típusú emailt?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
A rendszeres összesítő e-mailek szokásos gyakorisága napi, heti vagy havi, attól függ, hogy mennyi információval kell frissíteni a címzettet. Ez attól is függ, hogy melyik iparágban tevékenykedik. Az e-mailek összesítését a mindennapi mennyiségnél már akár spamnak is vélhetik, még akkor is, ha sok mindent meg kellene osztania, de azonban ha havonta küldi őket, akkor talán el is feledkeznek róla.
Az e-mailek összesítőit nagyon is az e-mail címzettjére kell szabni, kezdve a nevétől és adott esetben személyes adatokkal és statisztikákkal. Az ilyen kommunikáció célja az, hogy értéket adjon könnyen olvasható formátumban, ami elősegíti a kapcsolat kialakítását és a bizalmat a fogyasztóval. Ezt a folyamatot nagyban támogatja üzeneteinek személyre szabása, amely a címzetteket nagyobb megbecsülési érzettel tölti meg.
Bár a következetesség jó, célszerű időnként felfrissíteni a kommunikációt. Például ugyanaz az elrendezés és ugyanazok a statisztikák megosztása gyorsabbá teszi az olvasó számára, hogy megismerje az e-mailjeiből kapott információkat és összehasonlítsa a frissítéseket. Ugyanakkor nem akarja, hogy az üzenetek is túlságosan ismétlődjenek és elavultak legyenek, ezért fontos időről időre fűszerezni a dolgokat.
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
Tanulja meg, hogyan zárja le szakszerűen és udvariasan ügyfélszolgálati beszélgetéseit minden kommunikációs csatornán, előre megírt sablonokkal és praktikus tippekkel. Fedezze fel, hogyan hagyhat pozitív benyomást ügyfelei számára, miközben professzionális ügyfélszolgálati élményt nyújt!
Ügyfelet méltató, köszönő e-mail sablonok
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélkapcsolatait és erősítheti márkahűségét köszönő e-mailekkel! Ismerje meg a tíz ingyenes sablont, amelyekkel személyre szabhatja üzeneteit. Könnyítse meg az ügyfelei megbecsülését a LiveAgent segítségével, most kötelezettségek nélkül kipróbálható!
Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok
Fedezze fel a LiveAgent megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjait, amelyek segítenek optimalizálni e-kereskedelmi stratégiáját. Növelje konverzióit és bevételeit testreszabható, automatizált üzenetekkel, amelyek biztosítják, hogy ügyfelei minden fontos információt megkapjanak vásárlásukról. Kezdje el most ingyenesen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team