Az elolvasandó email sablonok segítségével fontos információkat terjeszthetünk gyorsan és hatékonyan. Személyre szabhatók, és különösen hasznosak új feliratkozóknak vagy termékfrissítések kommunikálására. Próbálja ki ingyen a LiveAgent szolgáltatását!
Néha lesznek olyan hírek vagy bejelentések, amely olyan fontosak, hogy “elolvasandó” információként címezhet. Ez lehet egy frissítés a társaságáról, egy jelenlegi helyzet, vagy egy termékéről vagy szolgáltatásáról való állítás.
Mivel ez az információ fontos, a legjobb módja a megosztásának az, ha elolvasandó emaileket küld. Ezeket lehet az email listájának vagy csak specifikus releváns szegmenseknek küldeni (reméljük a felhasználói adatbázisa szegmentált!).
Az email egy hatékony metódusa az elolvasandó hírek terjesztésének, mert még mindig népszerű módszere a kommunikációnak. A legtöbb ember naponta használja az emailt és nyitva hagyják a postaládájukat, így ki lesznek téve az üzenetének, nem sokkal azután, hogy elküldte. Mi több, megnézheti a megnyitási rátát, hogy megnézze, mennyi címzett olvasta el ténylegesen a fontos információt, amelyet meg szeretett volna osztani velük.
Ezzel a tudással, tudatában lesz, hogy mennyire hasznosak az elolvasandó emailek. Például ha a megnyitási ráta alacsony, akkor növelnie kell az üzenetei hatását olyan tárgysorok írásával, amelyek jobban kiemelkednek a zsúfolt postaládákban.
Bármely email, ami olyan bejelentést tartalmaz vagy arra mutat, amit fontosnak tart elolvasni, elolvasandó emailnek lehet nevezni. Más tartalmú emailekkel ellentétben, mint például a hírlevelek, az elolvasandó emaileknek nincs rögzített menetrendje. Csak akkor küldik, ha szükséges. Ezért tartózkodjon attól, hogy kötelező olvasmányként címkézze fel az olyan üzeneteket, mint az üdülési válaszadó e-mailjei.
Ha az állítás, amit be szeretne jelenteni, rövid, akkor az email törzsében is tartalmazhat információkat. Viszont ha a frissítés hosszabb vagy a formátum nem engedi meg a címzettek postaládájában való elolvasást, talán jobb lenne, ha csatolmányt adna az üzenethez. Olyan elolvasandó emailt is küldhet, ami röviden elmagyarázza az ügyet és egy linket tartalmaz egy másik online helyre, ahol a teljes elolvasandó szöveg elérhető.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok
Fedezze fel a LiveAgent alapvető tudásbázis kommunikációs sablonjait, amelyek segítenek hatékonyan kezelni ügyfélszolgálati kérdéseket és javítani az információk átláthatóságát. Spóroljon időt, csökkentse a támogatási jegyek számát, és növelje az ügyfél-elégedettséget egy megbízható információforrás biztosításával. Kezdje el ingyenes fiókját még ma!
Hogyan zárjon le egy e-mailt (Tippek + sablonok)
Fedezze fel, hogyan zárjon le egy e-mailt professzionálisan a LiveAgent segítségével! Tippek, ingyenes sablonok és útmutatók, amelyek növelik a válaszadási arányokat és pozitív benyomást keltenek. Próbálja ki most ingyen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team