Az értékesítés utáni ügyfél-elégedettségi felmérések kulcsfontosságúak az e-kereskedelemben. Az oldal ingyenes sablonokat kínál, melyek egyszerűsítik és hatékonyabbá teszik az adatgyűjtést, így növelve az ügyfél lojalitást.
Igaz, hogy nyilvánvalónak hangzik, de néha könnyű elfelejteni, hogy az ügyfelek minden üzlet sarokkövei. Ezáltal nagyon fontos, hogy kapcsolatban maradjunk velük– hogy tudjuk, hogyan éreznek, mit gondolnak, és mit tartanak értékesnek a termékeiben vagy szolgáltatásaiban. Tudva, hogy ez segíteni fogja a kínálatát és felturbózza az ügyfél lojalitást hosszútávon. Ezáltal az ügyfél elégedettségi felmérések küldésnek általános marketing tevékenységnek kellene lennie, főleg, ha olyan piacon vagy iparban operál, amiben a verseny különböző.
Egy-egy ponton már mindannyian láttunk ügyfél elégedettségi felmérést, viszont kevésbé gyakoriak, mint hinnénk. Miért van ez? Mert a felmérések legtöbbje, amit a társaságok készítenek, nem fókuszál a felhasználói élményre, ami a termékeikkel vagy szolgáltatásaikkal kapcsolatos, annál inkább adatokra vagy ábrákra, amelyek az ügyfél észlelésekről és a márka képéről szólnak. Szerencsére ez a megközelítés nagyban változott és most itt az ideje, hogy felülj a vonatra. Tanuljon az elégedettségi felmérésekről és nézze meg, hogyan használhatja az e-kereskedelmi marketing kommunikációjában.
Ha az üzlet futtatásáról van szó, a kutatás kulcsfontosságú. A kutatásnak számos formája van, beleértve a piac analízist, a kereskedő kutatást, a hosszú formájú kérdéseket vagy csoportokra fókuszál, amelyek megmutatják, hogy milyen a célközönsége, megmutatja a demográfiáikat, gazdasági szituációikat és érdeklődéseiket. Viszont mivel az ügyfél profilok folyamatosan váltakoznak, a kutatásnak rendszeres folyamatnak kell lennie. A kutatási erőfeszítései rendszeres megújításával fejlődhet, átalakulhat és még megbízhatóbb partnerré válhat az ügyfelei számára hosszútávon. Szóval hogyan gyűjtheti a legtöbb adatot? Elégedettségi felméréseken keresztül!
Az elégedettségi felmérések kérdések halmaza, mind kvantitatív, mind kvalitatív adatok gyűjtése céljából, amely lehetővé teszi önnek, hogy definiálja és mérje, hogy mennyire elégedettek az ügyfelek egy termékkel, szolgáltatással vagy akár a vásárlási folyamattal. A fókuszálásuk miatt, ezeket a felméréseket akkor kell az ügyfeleknek küldeni, miután befejezték a tranzakciót, meglátogattak egy online boltot vagy interakcióba léptek a társaságával.
Vásárolt már fizikai boltban vagy ment-e már moziba úgy, hogy egy felmérést kapott utána az élményével kapcsolatban? Ez az ügyfél elégedettségi felmérés. Hasonlíthatnak más felmérésekhez, viszont a kérdések attól fognak függni, hogy milyen célt szeretnének teljesíteni.
Ahhoz, hogy egyszerűbbé tegyük az ügyfelei elégedettségének mérését, készítettünk egy pár értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés sablont önnek, használatra. Nézze meg lent a sablonokat, nyugodtan másolja őket és illessze be, aztán kezdje el mérni a kliensei boldogságát.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.
To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.
[Button: Fill out the survey]
We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.
Thank you!
The [online store’s name] Team
Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.
That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.
Question 1
Question 2
Question 3…
After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].
Can’t wait to hear back from you!
Best,
The customer Satisfaction Team at [company]
How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?
Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:
😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent
Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].
We value your feedback!
[online store’s name]
Valójában erre a kérdésre nincs pontos válasz. Minden vásárlás után küldhet értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérést ugyan annak az ügyfélnek. Viszont ha az üzleti modellje gyakori vásárlásokat tartalmaz, vagy vannak olyan kliens szegmensek, akik gyakran vásárolnak öntől, nem a legjobb ötlet minden rendelés után elégedettségi felmérést küldeni. Képzelje el, hogy ugyan azt az emailt kapja egy társaságtól egy héten pár alkalommal. Frusztrált lenne, nemigaz?
Ha ügyfelei egyszer vagy kétszer vásárolják meg termékét havonta, akkor minden vásárlás után küldhet értékesítés utáni felméréseket. Ha több gyakori vásárlója van, beállíthat egy egyszerű szabályt, például minden második, harmadik vagy negyedik vásárlás után küld ügyfél elégedettségi felméréseket az e-kereskedelmi üzletének értékesítési mennyiségétől függően.
Elég gyakori az ügyfelek megjutalmazása a segítségükért. Az ügyfeleinek nem szükséges a kérdéseire válaszolva eltölteni az idejüket – ön az, aki profitál az adatgyűjtésből. Ezáltal szép gesztus ügyfeleinek valamit ajánlani cserébe. Biztosíthat számukra kedvezményes kódokat a következő vásárlásra, ajánlhat ingyenes szállítást vagy hamarabb informálhatja a lojális ügyfeleket a szezonális kedvezményekről, mint az adatbázisában szereplő többi személyt, stb.
Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélsiker szoftvert, mely 2021 legjobb vásárlói elégedettségi megoldása! Nyújtson kifogástalan ügyfélszolgálatot minden csatornán, díjmentesen és kötelezettségek nélkül. Egyesítse ügyfél-kommunikációját egy közös postaládában, és építsen erős kapcsolatokat ügyfeleivel. Próbálja ki ingyenesen 14 napig, bankkártya nélkül!
Ügyfelet méltató, köszönő e-mail sablonok
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélkapcsolatait és erősítheti márkahűségét köszönő e-mailekkel! Ismerje meg a tíz ingyenes sablont, amelyekkel személyre szabhatja üzeneteit. Könnyítse meg az ügyfelei megbecsülését a LiveAgent segítségével, most kötelezettségek nélkül kipróbálható!
Fedezze fel az ügyfélszolgálati elmélet alapelveit és előnyeit a LiveAgent oldalán! Tanulja meg, hogyan növelheti vásárlói hűséget, javíthatja az ügyfélélményt és növelheti bevételét. Ismerje meg a gyorsaság, őszinteség és megközelíthetőség fontosságát, valamint a mérendő ügyfél-elégedettségi mutatókat. Kezdje el az ingyenes fiókját és javítsa ügyfélszolgálatát még ma!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team