Az esettanulmány email sablonok segítenek a vállalkozásoknak bemutatni sikeres munkáikat és ügyfeleik történeteit, erősítve ezzel a társadalmi bizonyítékokat és bizalmat termékeik iránt. Különböző formátumokban elérhetők, mint PDF, videó vagy sikersztori oldalak.
A Publicis Sapient kutatási eredményei alapján, 87%-a a vásárlási döntéseknek egy online kereséssel kezdődnek (source). Ez nem meglepő – ha valaki egy terméket vagy szolgáltatást szeretne megvásárolni, amit még sohasem használt előtte, gyakori eset, hogy mások véleményeit keressék. 88%-a a fogyasztóknak úgy megbízik az online véleményekben, mint a barátokban és családban (source).
A vásárlók biztosak akarnak lenni abban, hogy a befektetésük eleget tesz az elvárásaiknak és az a megfelelő termék a szükségleteiknek, mintsem csalódottak legyenek. Az ön munkája, hogy elég bizalmat és hasznos információt biztosítson ügyfeleinek, hogy egyszerűvé tegye számukra a végső vásárlási döntést.
A potenciális ügyfelek meggyőzésének nagyszerű módja az, ha a társasága élő példákkal tudja megmutatni, hogy meg tudja oldani a problémájukat. Az esettanulmány emailek képesek erre azáltal, hogy azok közösségi biztosítékok, amelyek megmutatják, hogy hogyan használják az ügyfelei termékeit vagy szolgáltatásait és milyen eredményt kapnak. Ez lenne a vezető értékesítés, a produktivitás növelése vagy az ügyfélszolgálat fejlesztése, csak hogy megnevezzünk egy pár példát.
A marketingben, az esettanulmány egy kampány, projekt vagy használati eset analízise. Az esettanulmány tiszta eredményeket ad, megállapítják, hogy sikeres-e vagy sem, felismeri azokat a faktorokat, amelyek a végkimenetelhez vezetnek, és megoldásokat vagy műveleteket ajánlanak a jövőben való elhelyezésre.
A marketing esettanulmány célja annak a bebizonyítása, hogy tud segíteni egy bizonyos problémában a potenciális ügyfeleknek. Egy része a tartalomnak, ami elmondja annak a történetét, hogyan segített vállalata egy előző vagy még meglévő ügyfelet egy bizonyos fájó ponton való túljutással.
Az esettanulmányok a marketing tölcsér fontos elemei, és a legalkalmasabbak annak alja közelében, mivel ezt a fajta tartalmat általában olyan potenciális vásárlók olvassák el vagy keresik meg, akik közel állnak a vásárlási döntés meghozatalához. Ezért mindent meg kell tennie, hogy az esettanulmányokat szélesebb közönség elé tárja.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Van egy pár metódus, ami jól működik, mindegyiket be lehet ágyazni, csatolni vagy linkelni egy esettanulmány emailről: PDF-ek készítése – ezeket az önálló fájlokat egyszerű a kereskedőknek emailekhez csatolni vagy letöltési linkek által megosztani a kampányok számára. A PDF-ek segíthetik az értékesítési képviselőket a demonstrációban vagy a kifogásokon való felülkerekedésekben és segítheti a potenciális kliensek azáltal, hogy különböző megoldásokat hasonlít össze a problémáikra.Tárolja őket a weboldalán – egy dedikált “sikersztorik” vagy “előző munkáink” oldalt egyszerűen megtalálhatnak a látogatók (ha nem a kezdőlapon vannak) és széleskörűen meg kell osztani azt (pl. egy link az emailben), tiszta struktúrával kell rendelkezniük a céloktól a folyamatokon át az eredményekig és vonzó másolatból kell állnia.Írjon blogbejegyzéseket – ossza meg az esettanulmánya eredményeit szélesebb közönséggel azáltal, hogy olyan módon ír róla, ami specifikusan van célozva számukra és a szükségleteikre, ami azzal foglalkozik, hogyan kerekedett felül egy bizonyos kihíváson a múltban anélkül, hogy a vállalatára fókuszálna.Készítsen videókat – használja az emberek megnövekedett videótartalom fogyasztását arra, hogy értéket kommunikál egy erőteljes és vonzó módon.
Ez az egyik legjobb módja annak, hogy társadalmi bizonyítékot szolgáltasson arra, hogy vállalkozása képes lesz segíteni a potenciális ügyfeleket problémáik megoldásában. Az esettanulmányok bizonyítékot szolgáltathatnak arra, hogy cége kiváló minőségű és megbízható termékeket vagy szolgáltatásokat kínál, mivel a korábbi eredmények egyértelműen megmutatják, hogy más ügyfelek hogyan használták fel őket céljaik elérésére vagy az akadályok leküzdésére. Akkor nem lehet meglepő, hogy az esettanulmányok sok marketingszakember számára a tartalmi stratégia egyik fő eleme.
Általában harmadik személyben, vagyis független riporter szempontjából. Az esettanulmányok inkább hasonlítanak a hírekhez, mint a jellemzőkhöz, ezért tényeket és mennyiségi adatokat kell tartalmazniuk. A legalkalmasabbak az értékesítési csatorna középső, értékelési szakaszára, amikor a leendő ügyfelek már ismerik az ön termékeit vagy szolgáltatásait. A vásárlói kaland ezen szakaszában használt legtöbb tartalommal ellentétben az esettanulmányok arról szólnak, hogy a márkája kínálta legjobbakat jelenítsék meg, megmutatva azt, amit már elért. Ne kezdjen el dicsekedni vagy túlértékesíteni önmagát – összpontosítson arra, hogyan oldhatja meg az adott problémákat, és írja le, hogyan működik együtt a vállalkozásával, megerősítve állításait korábbi ügyfelek tényleges dicséreteivel.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team