A GYIK oldalak fontos önkiszolgáló eszközök, amelyek átfogó információkat nyújtanak ügyfeleknek és alkalmazottaknak. A LiveAgent sablonokat és szoftvert kínál hatékony, jól strukturált és elérhető GYIK oldalak létrehozásához, csökkentve az ügyfélszolgálatra nehezedő nyomást.
A mai fogyasztók az önkiszolgáló lehetőségek felé fordulnak, amikor kisebb problémát kell megoldaniuk, vagy információt keresnek egy termékről / szolgáltatásról. Emiatt egy átfogó GYIK oldal megléte kötelező minden vállalkozás számára. A GYIK oldalak valójában hasznosak mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak számára. Az ügyfeleknek nem kell minden kisebb kérdéssel az ügyfélszolgálathoz fordulniuk, és az operátorok is megtakaríthatják azt az időt, amit a gyakran feltett kérdések megválaszolásával töltenének el.
Egy átfogó és hatékony GYIK oldal létrehozásához elengedhetetlen a piacon elérhető legjobb GYIK-szoftver alkalmazása, amely biztosítja, hogy a Az oldal jól strukturált, könnyen hozzáférhető és tetszetős. A szolgáltatások széles skálájával, mint például a testreszabható sablonok, a felhasználóbarát felület és a speciális keresési lehetőségek, a szoftver segíthet a vállalkozásoknak olyan tartalmak létrehozásában, amelyek az ügyfelek kérdéseire válaszolnak, és csökkenti az ügyfélszolgálatra nehezedő nyomást.
Készítsen listát a leggyakrabban feltett kérdésekről. Az ügyfélszolgálati csapat segítségével betekintést nyerhet az ismétlődő kérdésekről és problémákról, hogy könnyebben beazonosíthassa, melyek azok a leggyakrabban előforduló esetek, amelyekkel az ügyfelek mindig Önökhöz fordulnak.
Rendezze és kategorizálja a GYIK-et. Határozza meg a gyakoran előforduló témákat a kérdések listáján, és logikusan csoportosítsa őket, hogy a felhasználók könnyedén átnézhessék az oldalt, és megtalálhassák, amit keresnek.
A válasz legyen rövid és pontos. A kérdés összetettségétől függően, a válasz 1-2 mondatból, legfeljebb 2-4 rövid bekezdésből álljon. Linkeljen át a tudásbázis releváns erőforrásaira részletesebb információkért.
Tartsa naprakészen a GYIK-et és frissítse a tartalmát. Rendszeresen vizsgálja felül a GYIK oldalt, amikor vállalata vagy termékében változás áll be, hogy a tartalom idővel is releváns és naprakész maradjon.
Aszerint, hogy a vállalkozása milyen típusú, milyen gazdasági ágazatban tevékenykedik, milyen a célközönsége vagy egyéb egyedi igények alapján a GYIK-sablon testreszabható. Különböző kategóriákat tartalmazhat, amelyek különféle témákat ölelnek fel. Pl. általános információt, a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos használati útmutatókat, fizetési és szállítási módokat, visszatérítésekkel kapcsolatos információt és még sok mást. Az alábbiakban bemutatunk néhány példát a gyakran feltett kérdésekre, amelyeket felhasználhat, amikor elkezdi létrehozni saját GYIK oldalát.
Ready to build your knowledge base?
LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.<br>
Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét
Optimalizálja ügyfélszolgálatát a LiveAgent GYIK szoftverével! Engedje meg ügyfeleinek, hogy gyors és hatékony önkiszolgáló támogatást kapjanak, miközben csökkenti az ismétlődő kérdéseket és növeli az ügynökök produktivitását. Kezdjen 30 napos ingyenes próbaverzióval vállalati e-mail címén, és építsen átfogó tudásbázist könnyen kezelhető WYSIWYG szerkesztővel. Fedezze fel, hogyan segíthet a GYIK szoftver az ügyfélelégedettség növelésében!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team